Forum >> 159

Kompressz úr20-12-2006 09:07:48 // 2589
Inkább az utat nézem :)
GEORGE20-12-2006 09:04:42 // 2588
Akkor jól csinálod .-)
GEORGE20-12-2006 09:04:01 // 2587
Badboy :-)))))))))) ő sem nézi, és csak haver bolonditásra valónak tarja :-)))))
Kompressz úr20-12-2006 08:53:16 // 2586
Melyik az a másik ember? :)))
Kompressz úr20-12-2006 08:52:08 // 2585
De, ügyelek rá, nem nyomom neki hidegen, felváltok (ergo a nyomást sem nyomatom), kímélem. Igen, tanár bácsi, szoktam járatni leállítás előtt a motort :)))
GEORGE20-12-2006 00:51:49 // 2584
Na akkor már két embertől nem kéne a 159 JTDM :-))))) Ugyan is megbosszulja magát a turbo ha nem bánnak vele kellő figyelemmel.... :-(
GEORGE20-12-2006 00:48:10 // 2583
Te sem figyeled és ügyelsz rá, hogy még hideg a motor ne tötlsed meg a motor nyomással??? Hmmmmmmm..... Tényleg JTD-ek, és JTDM -ek, és MJET-ek ti járatjátok leállitás elött pár percig még a motort? Pedig kéne ám! Egy gondos gazda így cselekszik.......
GEORGE20-12-2006 00:45:40 // 2582
Akkor neked is 1,4-et nyom stabilban.....
GEORGE20-12-2006 00:44:44 // 2581
Tévedés barátom!! És elég baj ,hogy nem látod a hasznát!!! Főleg jó lenne ha a motor hideg üzeme mellett erősen figyelnéd a turbonyomás mérőt. És ha megmozdul akkor váltsál feljebb ne töltsed meg a motort nyomással míg hideg!! Max 0,2-t engedjél meg neki. Eléggé káros neki a nagy nyomás mikor még hideg!!! Ilyenkor lesz gátrepedéses a hengerfej többek közt! Én mikor megyek haza és letérek a főútról Paksnál, elkezdek "lopakodó" üzemmódra váltani. Az az, a lehető legkisebb turbonyomással hazaáig autózni. Evvel kihűtöm a turbot. Majd mikor beállok a parkolóba még 1-2 percet járatom a motort alapjáraton, hogy teljesen kihüljön a turbo. Most a Scudomról beszélek mielött valaki azt hinné, hogy a 146ti-t megturbósitottam. Gyárilag nincs benne turbonyomás mérő és épitettem be. Ezek fontos dolgok és igencsak megnövelik a motorod élet tartamát, nem beszélve a turbo élettartamáról. Szóval ne a barátaid elkápráztatására használd, hanem vedd komolyabban. Már ha jót akarsz a pénztárcádak meg az autódnak. inkább örülj neki, hogy neked gyárilag bent van.
Bckk19-12-2006 23:28:38 // 2580
van aki érzi és érezni szeretné, van aki szereti nézegetni is. nem olyan rossz dolog és gyilkosoknak jo tudni hogy mire való, mikor már halálra pörgetnék a dizelt és nem megy, odacsapni hogy te barom, nem látod hogy már nincs tovább. meg tanácsolom letesztelni dombos utón mit produkál a turbonyomás, csak nehogy az árokba hajtsatok ha az óramutatot figyelitek. nem hiába van ott :-)))
Kompressz úr19-12-2006 20:35:01 // 2579
Törjenek kerékbe, de még nem padlóztam le a 159et. Nekem legfeljebb 1.4ig ment fel a nyomás.
Kompressz úr19-12-2006 20:33:53 // 2578
Az a túrónyomásmérő, általában akkor szoktam nézegetni, ha autópályán tempomattal gyorsítok, máskor nem igazán.
BadBoy19-12-2006 20:24:30 // 2577
Ha hiszed ha nem, szerintem Paulus sem, de én sem nagyon figyelem. Embereknek mutogatni és dicsekedni vele jó, de több haszna szerintem nincs. Én vezetni szeretem a 159-et nem a turbónyomás mérőt nézegetni.
GEORGE19-12-2006 15:56:56 // 2576
Jajj már. Középen az utas felöl az első műszer mi neked?? Na az a turbonyomás mérő igaz? Szóval egyszer kimész egy nyugodtabb helyre s letaposod teljesen a gázpedált lehet ez 2.-ban 3.-ban mindegy. És megnézed milyen értékre áll be a mutató. És már tudni is fogod a turbonyomásodat :-))))
Halesz19-12-2006 13:46:46 // 2575
:)) Van egy felesleges JUK rendszámom, nem kell? :) Nagyon rá vagy gerjedve :D
Balage19-12-2006 13:45:59 // 2574
Mér', a JUK jobb lenne? :-PPP
Halesz19-12-2006 13:40:13 // 2573
Csak azt a csúnya rendszámtáblát kéne levenni az elejéről! :)
Kompressz úr19-12-2006 12:03:46 // 2572
Mittomén, nem vagyok én autószerelő :-))
Kompressz úr19-12-2006 12:02:42 // 2571
Neked elhiszem, hiszen van benne tapasztalatod :)))
TarP19-12-2006 08:42:35 // 2570
Ez teljesen rendben van designo-t tekintve! Fekete szín is illik, férfias, erőt sugárzó az egész. Felni is jó választás. Teccik.
GEORGE19-12-2006 08:36:38 // 2569
Szóval, az 1,9-ben mennyi a Turbo nyomás?
GEORGE19-12-2006 08:27:35 // 2568
Simán megoldható ez a fotó úgy is hogy magad vezetsz és fotózol. :-) Nem kell hozzá áthajolni a másik oldalra .-)
Kompressz úr18-12-2006 22:57:31 // 2567
Ilyenkor ki vezet? :)
GEORGE18-12-2006 22:32:51 // 2566
Ezt hogy érted? Hiszem padlógáznál maxon kéne nyomnia. Ha lepadlozod kileng 1,5-ig mint a 2,4-be mejd visszaszabályozza 1,4-re A Scudom is olyan, hogy padlónál kileng 1,4-ig majd vissza szabályozza 1,2-re és stabilba nyomja annyival míg el nem veszem a gázpedált....
GEORGE18-12-2006 22:30:39 // 2565
2,4 JTDM 20v 1,4 meg egy pici a max turbonyomása.




Természetesen nem azért van 1,6-ig skálázva mert annyi a max nyomás.
Kompressz úr18-12-2006 22:20:41 // 2564
Az enyémben padlógáznál sincs a maximális nypmás közelében a túrónyomás.
GEORGE18-12-2006 22:17:49 // 2563
Azért én kiváncsi lennék arra az igért + 40 lóra és + 80Nm-re...... Az is tuti, hogy lemérve hinném csak el. Sok módosítás kell ahhoz, hogy 40 lóval megemeljük a teljesítményt. Csak egy "power" dobozzal elérni ezt....háááát.....nem is tudommmm állitólag a turbonyomást nem emelkedik, ha viszont tényleg nem emelkedik akkor sima üzemanyag többletel nem lesz az 40 lóval erősebb...... A jövő évi 2,4 JTDM 20v már 210 lovas lesz gyárilag. Na ez jobban hihető. Nem kötözködés képen írom, hanem műszakilag kérdőjelezném meg a dolgot.
Kompressz úr18-12-2006 22:13:11 // 2562
Köszi. Hogyé' adták, ha nem vagyok indiszkrét?
tj18-12-2006 20:23:17 // 2561
Steinbauer tuning boxom van. Elméletileg 240LE meg 480nm. De még nem próbáltam ki.Majd tavasszal.
BadBoy17-12-2006 14:36:24 // 2560
Tényleg jó! Nekem csak az a tetőspoiler nem tetszik. A többi jó.
Halesz17-12-2006 14:33:34 // 2559
Cadamuro 159-es! Nagyon pofás!
Kompressz úr16-12-2006 08:40:28 // 2558
Miféle van neked?
tj15-12-2006 16:58:17 // 2557
Gyere! Nekem is van tuning-om csak még nem kapcsoltam be, mert télen minek.De egy ilyen invitálást nem hagyhatok ki! ;)
divine15-12-2006 16:05:43 // 2556
amúgy vicceltem. nem vagyok egy gyorsulgatós fajta :(. Csak nehezen tudom elhinni, hogy nem hagyja ott.Nagyon megy ez az autó.Már lassan a hatezrediket rakom bele.
divine15-12-2006 15:59:21 // 2555
jó a céges is rá...
Halesz15-12-2006 15:55:52 // 2554
Miért, addigra veszel egyet? :)
divine15-12-2006 15:51:48 // 2553
majd nyáron lejátszuk...
BeeGee15-12-2006 15:05:45 // 2552
Egy gyári 2.4 tulaja tuti koppanna, hogy mié nem tudja lehagyni a kis GT-t csak arasznyival...
BeeGee15-12-2006 15:03:44 // 2551
Vagy szerezz Te is egyet! :)
Halesz15-12-2006 15:03:24 // 2550
Pedig nem....
zolee14515-12-2006 15:02:09 // 2549
Júúúj...nehogy aztán a Grínpísz elkezdjen tiltakozni a dízelek gyorsulása miatt:DDD
divine15-12-2006 15:01:40 // 2548
anélkül is...pláne ami nem sw :D
Halesz15-12-2006 14:57:57 // 2547
PBox-szal még jó hogy lenyom... :)
BeeGee15-12-2006 14:53:02 // 2546
Vedd ki a P-boxot és vállalom az indítást! :)
Halesz15-12-2006 14:51:37 // 2545
Hol, mikor? :D nevezd meg a segédeidet :)
156sw15-12-2006 14:34:58 // 2544
Egy 7,6 hoz mit szólnál????:-DDDDDDDDDDDDD állva hagynálak:-DDDDDDDDDD
tj15-12-2006 14:16:46 // 2543
Gyerekek, hozzátok azt a GT-t simán lenyomom a 2.4 159sw-essel.:) Papíron is 1mp-vel jobb a 159, élőben meg pláne. Itt valószínűleg vezető miatt sikerült lehagyni. Amikor megvettem nekem is ilyen 9.1 és 9.2-es gyorsulások voltak, de mióta ráéreztem volt már 8.4-is...
Zool14-12-2006 09:51:50 // 2542
Mi azért alkalmazkodóbbak leszünk. Talán még nem híztátok ki a Quinny Zapp-ot. Összhajtva minmális, a súlya elenyésző (cserébe picit sérülékenyebb, és a kereke is kisebb) és a formatreve is jól sikerült. http://www.quinny.com/zapp/#
Kompressz úr14-12-2006 08:59:22 // 2541
Még valami: ma Mrs. Paulus 156SW-jével vagyok. Mivel régen vezettem, így különösen feltűnő volt, hogy a váltó messze nem olyan pontos mint a 159ben. További érdekesség, hogy a jóval nagyobb kiterjedésű 159nek kisebb a fordulóköre, fordulékonyabb mint a 156, illetve a 159 "hifi"-jének lényegesen szebb a hangja mint a 156nak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.