Na most hogy ilyen szépen "körbenyalogattuk" egymást, térjünk vissza a földre, mert Halesz már azt javasolta, hogy átnevezi a topicot "A Diesel Dícsérete" névre. :)
Bár szerintem egy lófejet nem kockáztat meg! :)))
Forum >> 164-166
Andy06-08-2010 09:50:11 // 51679
GEORGE06-08-2010 09:50:02 // 51678
Nem volt megbeszélve, de a sokadik utolérések után ha nem nyomta neki akkor kiskutya legyek :-)
Sokszor össze akadtam már A6 3.0 TDI-vel és egyik se ment el 180-ig egyszer sem.
Ha jobban sikerült nekem a megindulás akkor tudtam tartani kicsivel tovább is, de a 180 mindig megvolt.
Sokszor össze akadtam már A6 3.0 TDI-vel és egyik se ment el 180-ig egyszer sem.
Ha jobban sikerült nekem a megindulás akkor tudtam tartani kicsivel tovább is, de a 180 mindig megvolt.
Marty06-08-2010 09:47:40 // 51677
A két vigéckedő csak úgy dicsérgette a másik autóját :DDDD
ALFI15606-08-2010 09:44:37 // 51676
A 3.0 A6-al megbeszélt összemérés volt?Vagy csak úgy mentél mögötte?Mert azért az elmegy elöllünk.
Andy06-08-2010 09:43:49 // 51675
Nekem az tetszett a legjobban, mikor érkezés és parkolás után, F1 pilótákat megszégyenítő módon lestük egymás autóját, hogy ez mitől megy így!? :))
Mellesleg Grando lettél emlegetve, mint hiányzó notórius száguldozó! :)))
Mellesleg Grando lettél emlegetve, mint hiányzó notórius száguldozó! :)))
GEORGE06-08-2010 09:41:54 // 51674
Persze, hogy tök más egy benzin V6 meg egy sor5-ös diesel.
Ezt tudom én is.
Én csak örülök annak, hogy a szerényebb motorral tudok "majdnem" olyant menni mint egy V6-os 166-os.
Természetesen a nagy tempónál kijön a V6 ereje, de rugalmasságban és az ésszerűnek mondható sebesség tartományban egál vagyok a V6-kal.
Mert ugye a 200 feletti részt nem nagyon nevezhető ésszerű és mindennapos tempónak :-)))))))
Ezt tudom én is.
Én csak örülök annak, hogy a szerényebb motorral tudok "majdnem" olyant menni mint egy V6-os 166-os.
Természetesen a nagy tempónál kijön a V6 ereje, de rugalmasságban és az ésszerűnek mondható sebesség tartományban egál vagyok a V6-kal.
Mert ugye a 200 feletti részt nem nagyon nevezhető ésszerű és mindennapos tempónak :-)))))))
GEORGE06-08-2010 09:38:39 // 51673
Persze, hogy nem megy rosszul a 3.0 V6, sőt igen csak jól mennek, hisz az Alfák csúcs motorjai :-)
A kézi váltós 3.0v6 már biztosan hamarább rám jött volna, mint az automata 3.0 V6.
De majd egyszer ezt is kipróbáljuk :-)
Én úgy gondolom, hogy az Alfa büszke lehet, hogy a 2,4 jtd20V így eltalálta, sok OFF-ban nem tud ennyit a 2,4 2,5 diesel motor, se tempóban se működési zajokban, se élet tartamban.
Az A6 3.0 TDI-vel ami valamivel nehezebb mint a 156-om 190-200-ig ott megyek mögötte a lökhárítón, majd utána tud csak elnyúlni....
Na de mind1 is :-)
tiszteletem a nagyvadasoknak! :-)
Üdv :-)
egy 3/4 vadas :-))))
A kézi váltós 3.0v6 már biztosan hamarább rám jött volna, mint az automata 3.0 V6.
De majd egyszer ezt is kipróbáljuk :-)
Én úgy gondolom, hogy az Alfa büszke lehet, hogy a 2,4 jtd20V így eltalálta, sok OFF-ban nem tud ennyit a 2,4 2,5 diesel motor, se tempóban se működési zajokban, se élet tartamban.
Az A6 3.0 TDI-vel ami valamivel nehezebb mint a 156-om 190-200-ig ott megyek mögötte a lökhárítón, majd utána tud csak elnyúlni....
Na de mind1 is :-)
tiszteletem a nagyvadasoknak! :-)
Üdv :-)
egy 3/4 vadas :-))))
Grando06-08-2010 09:36:14 // 51672
Egykomám! ;)))
Szerinted nem tudom, hogy jól mennek ezek a vasak? Már beszélgettünk is erről, nem is egyszer. Én még a régi TáDémat is szerettem, pedig az csak 120 ló körül volt (valaha), ráadásul még igencsak karcos-darabos jellegű régi VM dízel. Szóval tudom én, hogy ezek az újak - főleg az öt hengeresek 20 szeleppel - jópofa gépek. ;)))
A V6 az más felfogás, más fíling. :)))
Szerinted nem tudom, hogy jól mennek ezek a vasak? Már beszélgettünk is erről, nem is egyszer. Én még a régi TáDémat is szerettem, pedig az csak 120 ló körül volt (valaha), ráadásul még igencsak karcos-darabos jellegű régi VM dízel. Szóval tudom én, hogy ezek az újak - főleg az öt hengeresek 20 szeleppel - jópofa gépek. ;)))
A V6 az más felfogás, más fíling. :)))
Andy06-08-2010 09:32:54 // 51671
Cupper! Zsuniort ma ráuszítom a dologra, photshoppoljon valamit nekünk! :)))
ALFI15606-08-2010 09:32:28 // 51670
Azért nem megy rosszul a 3.0-ás 166.Én Tottival mikor gyorsultam egy fél kocsihosznyival mindig kiugrott és ezt tartotta is.Szóval indulásnál is elmegy de nyomatékról gyorsulásnál már nem biztos.
Grando06-08-2010 09:31:01 // 51669
Még egy kicsit nem árt finomítani. De az irány jó, ugye? ;)))
GEORGE06-08-2010 09:30:58 // 51668
Szeva Koma.
Tényleg az igazságot írta Andy, ha nem így írta volna akkor az lett volna a hazugság.
De most már láthatod, hogy én miért hívom Sport Dieselnek a gépem :-)))))
Egész egyszerűen azért, mert szinte úgy megy mint egy nagyobb vad :-) Sőt egy -két nagyobb vad veszélyben is van :-)))))))))))))))))
Tényleg az igazságot írta Andy, ha nem így írta volna akkor az lett volna a hazugság.
De most már láthatod, hogy én miért hívom Sport Dieselnek a gépem :-)))))
Egész egyszerűen azért, mert szinte úgy megy mint egy nagyobb vad :-) Sőt egy -két nagyobb vad veszélyben is van :-)))))))))))))))))
Andy06-08-2010 09:29:52 // 51667
Na ebből a képből PÓLÓ készül az biztos! Qva jó! :)))
Marty06-08-2010 09:25:26 // 51664
Hogy mutogatott :)))) Egyébként a 164-essel a cartárs nagyon jól figyelt!!! Csak az előtte haladó off-os nem tudta, hogy le kéne húzódni:)))
GEORGE06-08-2010 09:25:14 // 51663
Tiszteletem a nagyvadasoknak, egy középvadas írja le a tegnapi élményét :-)
Szóval Bp- Székesfehérvár távot kötelékben repülve tettük meg Andy komával.
Részemről volt a nagyobb meglepetés, hogy bizony a -45 lóerő és -1 henger és -0.6cm3 és az eltérő üzemanyag ellenére tudtam tartani a tempót.
150-160-as tartoktól 200-ig nem zárkózott fel a 166-os, én ekkor tettem hatodikba, utána viszont közeledett rendesen! 230-235-ig tudta az én gépem a tempót, utána már a 166-os volt a király.
ja és Andy látott a koromtól, mert annyira nem füstöltem az orra alá, mint az teszik más diesel gépek :-)
Andy gépének van még egy "félelmetes" hangja. Ezt akkor hallani mikor mögötte megy az ember. A kipufogónak olyan hangja van, hogy akit Andy megelőz és utána el kezd távolodni akkor a hang hallatán a megelőzött eleve lemond arról, hogy kövesse a 166-ot :-)
Szóval egy betyár jót repültünk, teljes összhangban. :-)
A Szfehérvári lehajtónk előtt ráestünk egy kék 164-es kollégára, aki kiugorva a jobb elsőbe adott utat a kis köteléknek :-) Üdv neki itt, ha olvassa a fórumot
Szóval Bp- Székesfehérvár távot kötelékben repülve tettük meg Andy komával.
Részemről volt a nagyobb meglepetés, hogy bizony a -45 lóerő és -1 henger és -0.6cm3 és az eltérő üzemanyag ellenére tudtam tartani a tempót.
150-160-as tartoktól 200-ig nem zárkózott fel a 166-os, én ekkor tettem hatodikba, utána viszont közeledett rendesen! 230-235-ig tudta az én gépem a tempót, utána már a 166-os volt a király.
ja és Andy látott a koromtól, mert annyira nem füstöltem az orra alá, mint az teszik más diesel gépek :-)
Andy gépének van még egy "félelmetes" hangja. Ezt akkor hallani mikor mögötte megy az ember. A kipufogónak olyan hangja van, hogy akit Andy megelőz és utána el kezd távolodni akkor a hang hallatán a megelőzött eleve lemond arról, hogy kövesse a 166-ot :-)
Szóval egy betyár jót repültünk, teljes összhangban. :-)
A Szfehérvári lehajtónk előtt ráestünk egy kék 164-es kollégára, aki kiugorva a jobb elsőbe adott utat a kis köteléknek :-) Üdv neki itt, ha olvassa a fórumot
Marty06-08-2010 09:24:33 // 51662
Félre értések elkerülése végett, azért leírnám, hogy miért is láthattam a nagyvadat a tükörből...:P
Szépen mentünk, mendegéltünk a highway-en és a sportdízel ment elől, hogy megvédje a nagyvadat a családi fotótól, mert ugye a fakabátok szeretik gyűjteni az albumba ezeket :)))
Szépen mentünk, mendegéltünk a highway-en és a sportdízel ment elől, hogy megvédje a nagyvadat a családi fotótól, mert ugye a fakabátok szeretik gyűjteni az albumba ezeket :)))
Andy06-08-2010 09:18:24 // 51661
Béjemvés nem nagyon találta a helyét! :)))))
Marty06-08-2010 09:15:51 // 51660
Egyébként még annyit hozzá fűznék, hogy igen-igen szépet írtál, meg vagyok elégedve :)))) Viccet félre téve... igaza volt Tottinak igazán szép volt ez tőled!!!!:)
Egyébként baromi jól nézett ki a nagyvad a tükörből... főleg, mikor a béjemvé vs. Alfák...:)))
Egyébként baromi jól nézett ki a nagyvad a tükörből... főleg, mikor a béjemvé vs. Alfák...:)))
Marty06-08-2010 09:08:08 // 51659
Mitől fáj a fejed az energiaitaltól????:)))
Marty06-08-2010 09:07:38 // 51658
Nem véletlenül mondta, hogy Sportdízel :))))
Andy06-08-2010 08:59:38 // 51657
Minek iszik aki nem bírja? :)))
Andy06-08-2010 08:59:02 // 51656
Az igazságot írtam. Nem érzem megalázkodásnak, főleg annak tekintetében, hogy láttam a kolléga arcán az ébredő tiszteletet a Nagyvadak felé! :)) ( azért a SAS magasabban röppen!) Ja és tegnap absztinens napot tartottunk, alkoholferi sört ittunk! :))))
Grando06-08-2010 08:54:45 // 51655
Jaaaaj! Tuti elvesztettél vmi fogadást már megint, hogy ilyeneket írkálsz. Mivel vettek rá erre a megalázkodásra? Mennyit ittatok tegnap? :DDD ;))))
Totti (NagyVad)06-08-2010 08:53:03 // 51654
Körán van és még egy kicsit a fejem is fáj na baxtasá !
Andy06-08-2010 08:51:35 // 51653
De mi a töm???? :))))))
Totti (NagyVad)06-08-2010 08:49:14 // 51652
Hát ez igazán szép volt töm tőled!!!!!!! :-)))))))
Andy06-08-2010 08:38:27 // 51651
Tegnap eljött az igazság pillanata!
Kedves SPOOOORRR(t)DEJZELES kollégával, akinek Shrekzűd az M-Jet tipusú 156-osa van kimerészkedtünk a highway-re. Középhosszú etapot teljesítettünk, rövid konvojban.
Hát uraim azt kell mondjam, igencsak szépen szedi a pacskert a kormos. Tengelyenkénti 117,5-ig gyönyörűen tartja a tempót. Nem is gondoltam volna! :))
Kedves SPOOOORRR(t)DEJZELES kollégával, akinek Shrekzűd az M-Jet tipusú 156-osa van kimerészkedtünk a highway-re. Középhosszú etapot teljesítettünk, rövid konvojban.
Hát uraim azt kell mondjam, igencsak szépen szedi a pacskert a kormos. Tengelyenkénti 117,5-ig gyönyörűen tartja a tempót. Nem is gondoltam volna! :))
[k i z z o]05-08-2010 19:38:41 // 51650
Motorvezérlő vezérli, van egy fuel pump relay kimenete, onnan egy relét húz.
IGN on, szivattyút indít, ha nem forog a motor - fötengely polif. tárcsáról kell jel - akkor timeouttal lekapcsolja a szivattyút, és akkor indul újra, ha jön impulzus. Még a safety kapcsoló játszhat bele a dolgokba, ha az open akkor is tiltja az üzemanyag szállítást. Ha visszafolyó nélküli rendszer - egyes alacsony párolgású EURO 4 is már ilyen, akkor nyomásszabályozó kontrollálja a szivattyút ECUn keresztül, és visszaveszi a teljesítményét ha felépült a nyomás.
A kocsi indul, ha direkt vezérled a szivattyút?
IGN on, szivattyút indít, ha nem forog a motor - fötengely polif. tárcsáról kell jel - akkor timeouttal lekapcsolja a szivattyút, és akkor indul újra, ha jön impulzus. Még a safety kapcsoló játszhat bele a dolgokba, ha az open akkor is tiltja az üzemanyag szállítást. Ha visszafolyó nélküli rendszer - egyes alacsony párolgású EURO 4 is már ilyen, akkor nyomásszabályozó kontrollálja a szivattyút ECUn keresztül, és visszaveszi a teljesítményét ha felépült a nyomás.
A kocsi indul, ha direkt vezérled a szivattyút?
András bácsi05-08-2010 07:16:07 // 51649
Benzinnyomás.
Ákos04-08-2010 23:59:06 // 51648
BFMSE04-08-2010 13:49:29 // 51647
Nem a nyomásszabályzó kapcsolja? Amikor elérte a megfelelő benzinnyomást, lekapcsol. Mértetek benzinnyomást?
Don Gombóc04-08-2010 08:25:52 // 51646
Emberek ! :)
Mi a sorrendje, illetve hogyan történik az üzemanyag szivattyú áramellátása. Elsősorban az érdekelne mi vezérli. A cimbim Fiat Stilojával kínlódunk, a szivattyú jó, direkt villannyal működik, a relé is jó, de a meghajtás vezérléssel lesz valami gebasz. ECU ? Vagy van valamilyen időzáras vezérlése amit valami extra kütyü irányít? Mert ugyebár a sokáig rajta hagyott gyújtás után is leáll egy idő után. Valami ötlet?
Esetleg letölthető elektromos adatbázis Fiatokhoz ? Mint az Alfa DTE ?
Mi a sorrendje, illetve hogyan történik az üzemanyag szivattyú áramellátása. Elsősorban az érdekelne mi vezérli. A cimbim Fiat Stilojával kínlódunk, a szivattyú jó, direkt villannyal működik, a relé is jó, de a meghajtás vezérléssel lesz valami gebasz. ECU ? Vagy van valamilyen időzáras vezérlése amit valami extra kütyü irányít? Mert ugyebár a sokáig rajta hagyott gyújtás után is leáll egy idő után. Valami ötlet?
Esetleg letölthető elektromos adatbázis Fiatokhoz ? Mint az Alfa DTE ?
Totti (NagyVad)03-08-2010 22:32:00 // 51645
Ezt már linkeltük ez a 2db!!!
Grabó03-08-2010 19:35:10 // 51643
Hali mindenkinek azt szeretném megkérdezni hoyg valakinek nincsen elfekvőbe-e Loudlink-je és ha megszeretne szabadulni töle nálam nyugodtan jelezheti:DDD
elöre is koszi
elöre is koszi
Hunor03-08-2010 15:17:30 // 51642
Motorikusan nem volt gond vele szerintem,melegen 4bar volt az olajnyomás,de toldozgatta ,foltozgatta.Katalizátor helyett egy plusz középső dob volt betéve ,bontott kuplungtárcsát tett bele!stb! Ő hozta rendbe amennyire a pénztárcája engedte!Egy párszor már árulta!
Andy03-08-2010 14:29:29 // 51641
Anyagilag nem a srácnak való az autó!
Na az ilyentől mentsen meg az Isten. Mert lehet mikor elhozom még müxik, de ha egyszer bele kell nyúlni, akkor aztán előjön a kendács. És soha nincs vége.
No akkor keresünk másikat. Van még időm! :))) Köszi az infot.
Na az ilyentől mentsen meg az Isten. Mert lehet mikor elhozom még müxik, de ha egyszer bele kell nyúlni, akkor aztán előjön a kendács. És soha nincs vége.
No akkor keresünk másikat. Van még időm! :))) Köszi az infot.
Hunor03-08-2010 10:26:42 // 51640
Egyszer FRC-nek néztem!Alapnak jó de volt mit csinálni rajta egy éve!Adtam én is alkatrészt már hozzá a srácnak!Anyagilag nem a srácnak való az autó!
András bácsi03-08-2010 08:16:03 // 51639
Csak az első tulaj érdekes. :) Én ismerek egyet, aki valakitől vette, és valakinek eladta. :)
Andy03-08-2010 07:18:26 // 51638
Ismered az autót? :)
Hunor03-08-2010 06:56:31 // 51637
Nem vesztettél vele!
KGBMAN02-08-2010 23:19:00 // 51636
Marad az a V6 TB a végén.. :)))
Andy02-08-2010 23:04:46 // 51635
Ja, akarja. De ebből nem lesz semmi, mert annyira nem eladó. Harmadik napja nem ér rá megmutatni. Az ilyet nem szeretem...
tipoatti02-08-2010 19:59:21 // 51631
Pl. ezért jó dohányozni.
tipoatti02-08-2010 19:56:52 // 51630
Fiad szívja a véred? ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?