Forum >> 75-90

NaTo08-06-2011 12:01:41 // 31828
mindig röhögök, mikor 1.2-es meg 1.1-es kávédarálókba építik be, hogy csökkentsék a benzinköltséget :)) Mit a faszt kell már azon csökkenteni?! :)))
NaTo08-06-2011 12:00:52 // 31827
de ha egy 75 v6-ba akarod, akkor 250-270 pénz...
HL_7508-06-2011 11:59:49 // 31826
mégegyszer : http://www.molnarautogaz.hu/hu/actions

Zavoli 5-6 hengeres beszerelés sorozatengedéllyel: 250.000Ft
Zavoli 5-6 hengeres beszerelés egyedi engedéllyel: 270.000Ft

s ennél nem drágább

nekem csak 200K ha de mivel már gázos az autó pár költség lejön

Zavoli 4 hengeres beszerelés sorozatengedéllyel: 209.000Ft
NaTo08-06-2011 11:55:25 // 31825
úgy tudom, hogy egy hengerenkénti jó gázszett 300 ezer simán megvan. Bár nem értek hozzá, azt tudom, hogy minél speckóbb a motor, annál drágább. Ráadásul én valamiért mindig is 6 hengerben gondolkozom :)
HL_7508-06-2011 11:49:02 // 31824
Azért ezt a gáz témát vesézzük ki. Miért nem jó a zavoli 200ezerért ?
NaTo08-06-2011 11:21:43 // 31823
Reméljük így lesz!
Ha meg mégis kell valami alkatrész, Mareket hívd! Mivel nálam tárol egy komplett 75-ös bontót. :)))
HL_7508-06-2011 11:17:08 // 31822
ok-ok. De tényleg bízom benne hogy ha kész akkor megbízható autó lesz.
Ez lesz a nyári autóm
télen meg ott a quattro.

Szegény ember gumit cserél, én autót :D
NaTo08-06-2011 11:03:10 // 31821
Az utolsó mondaton meg ne sértődj! . Úgy írtam ezt neked, mint 75-ös tulaj a 75-ös tulajhoz. ;)
NaTo08-06-2011 10:57:53 // 31820
EZt a kis "hirdetést" :) nekem címezted??
mert akkor el vagy picit tájolva barátom :)
Én imádom a régi verdákat, pláne a 75-ösöket... de mint ahogy nálad is van, második autónak való, garázsba. Amit leírtál, mint felújítás, az édes kevés. Annyi apróság jöhet még, és jönni is fog. De, ez hasonló a kúrvák dolgához : ha te szeretsz vele mókolni, akkor ez neked nem szopás lesz, hanem élvezet. :)
Most nem tudom, hogy kívánjak neked sok szopást, vagy kevés élvezetet? :))
HL_7508-06-2011 10:50:19 // 31819
benne vagyok a felújításban ! Már a végén járok! Nem gáz! Ok, nekem van mellette egy audi 80 quattro és emiatt lényegtelen mikor fejezem be. Üzemanyagtank belsejének felújítása, tetőkárpit újrakárpitozása, 2 váltóból 1 váltó készíttetése, új motor behelyezése van még hátra.

??? Miért 400ezer egy jó gázrendszer ? Gázinjektoros zavoli miért nem jó 200ezerért ???

Az tény hogy átlag autósnak nincs tartalék autója + garázsa.

Láttad már ahogy haladok ? http://alfaamore.hu/tagok/5198/autok/6154/blog

Most valahogy megint ez jutott eszembe..
NaTo08-06-2011 10:42:18 // 31818
aham. egy jó gáz szett 3-4 kiló... de egy kocsi teljes átnézése, szétszedése összepakolása kicsit húzósabb összeg... Hidd el, elég régóta van öreg autóm. egy 65 ezer forintos Giuliettával kezdtem anno, és tudom milyen egy öreg vasban autózni. :) Én azt kívánom neked, hogy ne kelljen sokszor használni az elakadásjelzőt. :) Fog még kelleni, nekem elhiheted...
HL_7508-06-2011 10:41:14 // 31817
200ezer, bár nekem kb 150ből is megúszható mert már gázos a gép.
http://www.molnarautogaz.hu/hu/actions
HL_7508-06-2011 10:32:48 // 31816
280ezerért vettem az autót. +4-500ezerben megáll.

Persze lehet venni zsír új suzukit 3 milláért és akkor azzal nem kell legózni.
Csak nem fordul meg egyhelyben + nem fordulnak utána :D
NaTo08-06-2011 10:30:20 // 31815
Na meg az mennyiben lenne, ha minden egyes darabját szétszednéd a kocsinak, és összeraknád, ami meg nem 100%os, azt cserélnéd...? munkadíj, munkaóra, szopásdíj (mert az van ám...), alkatrészek árai...
nem lesz az olyan olcsó
NaTo08-06-2011 10:28:05 // 31814
olcsóbban? na és mennyibe is kerül az a gázszett barátom? :)
HL_7508-06-2011 10:25:53 // 31813
Bízom magamban hogy ha összerakom autót akkor a tesztidőszak után egy maximálisan megbízható gépem lesz. Hisz nem lesz olyan része amit ne szedtem volna szét/raktam volna össze. Most várom tankhoz a US tank seal-t. Jövőre meg a mostani keverőfejes gázrendszer helyett kap szekvenciális gázinjektort. azért ennél olcsóbban nehéz legálisan autózni...
NaTo08-06-2011 10:21:41 // 31812
Mert 20-on éves technikában bármikor megadhatja magát bármi, és lehet hogy tiszta ruhában nem szívesen feküdnék munka előtt a kocsi alá olajos alkatrészeket cserélgetni. Másrészt a szintén 20-on sok éves technikából kifolyólag a teljesítményéhez képest sokat fogyaszt, így gazdaságosnak semmiképp nem mondható. (nem mintha a mostani autóm gazdaságos lenne :)) )
HL_7508-06-2011 10:08:34 // 31811
Szia! Miért nem vállalnád napi használatban ?
NaTo08-06-2011 09:30:34 // 31810
de azt hozzá kell tennem, hogy napi használatra már nem vállalnám be... vagy játszós autónak TS-t megpiszkálva,
vagy polírozós, szilikonozós, vaxolós vigyázósban egy V6 americát... találkozókon megforgatni...
így!
NaTo08-06-2011 09:21:26 // 31809
így van... a 75 az valami teljesen más tészta, mint az utána való Alfák. A hátsókerék az hátsókerék...
Marek08-06-2011 09:13:47 // 31808
Az az az ár, amikor ami alatt már inkább elbontom!
Alfa 75 3000 V6 Milano
AdamV607-06-2011 16:03:38 // 31806
Ismerős a verda! :)
LacUS07-06-2011 14:42:58 // 31805
Az én ismerőseim közt vegyes a tapasztalat. Van akinek minden hibátlan nem repedt és van akinek pár hónap alatt megrepedt.Igazából szerintem EGT-t kellene mérni, és az alapján összehasonlítgatni. A márkák közt nincs 2 egyforma öntvényanyag, vagy a rozsdamenteseknél mondjuk a különböző falvastagság miatt lehet különbség. Szóval marad a próba.
HL_7507-06-2011 14:32:48 // 31804
leömlőre Kerámia szalag : s ők is azt mondták 1 év alatt megrepedne a leömlő. De még mindig nem értem miért. Bandázs alatt nem tud úgy lehűlni leömlő mint ahol szabadon van és feszültség keletkezik az eltérő hőtágulás miatt a határon ?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)04-06-2011 15:23:42 // 31803
Hűbakker, a benyaszűrőd elég cifrán nézett ki. :)
HL_7502-06-2011 23:57:08 // 31802
Sziasztok!

Újra lendületben vagyok.
Remélem Fehérvári találkozóra már úton lesz a gép: http://alfaamore.hu/tagok/5198/autok/6154/blog

Tudja valaki lehet-e kapni és mennyi egy gyári, HIBÁTLAN tank ?
Már megcsinálom az "újat", de érdekel.

Ez a régi, csak ezen pozíciónálom a belét az új pumpával.
Marek02-06-2011 22:09:05 // 31801
És a 2.5 V6 Milánók is felső tanosak voltak mind, és harmónika lökössel voltak ellátva!
Gábor(figi75)02-06-2011 08:57:06 // 31800
A gyári európai 2.5 V6 középen kijövő,vagyis hozzáértőknek alsó tankos változatban készült!
America modell felső tankos oldalt kipufos változatban,az ottani szabványoknak megfelelően.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)01-06-2011 23:15:39 // 31799
Na, akkor mászhatok alá forrasztani-zsugorcsövezni, hál'istennek. Mindegy, legalább megcsinálom a tolatólámpát is, bár mondjuk az mostanában többször van, mint ahányszor nincs. :)
Marek31-05-2011 23:15:43 // 31798
Gyári 2.5 V6! :O

Captain Zetor (a.k.a. Petya75)31-05-2011 22:16:21 // 31796
Na ja, ami eddig elbaszódott az autómon - szerencsére itt most apróságokra kell gondolni - arról a hibafeltárásnál-szétszedésnél mindig kiderült, hogy valami nagy tudású ember belekendácsolt. Amit nem baszogattak, vagy normális alkatrészekkel, szakszerűen javítottak, az teljesen frankó 230 ezer km után is.

Instant példa: Alfacitybe menet a kilométerórám elment vadászni. Alánézve azt tapasztaltam, hogy a váltó oldalából kijövő három vezeték (nem a tolatólámpa kábelei, hanem másik három), az el van vágva, és egy bolti csokival van összefoltozva. Gondolom ezek a kilométeróra jeladójának a kábelei, amik a nagy esőben kaptak egy kis vizet, aztán azért van most fákk, nem?
Kisbubi31-05-2011 22:03:10 // 31795
Én öszintén a TS-t ajánlanám mindenképp. Mindegyikre oda kell figyelni h mit mond a gazdája és mennyi autóbol épitette össze. Mert pl v6 az tudtommal nemjött ki középsö kipuffal meg ,a csomagtartó lemezre mennyire görbe és heggesztett és egyéb ilyen apróságok. De teljesitmény, fogyasztás, és használhatság szempontjábol a TS szerintem a jó döntés.
Marek31-05-2011 08:40:31 // 31794
A kérdés mindig a pénzen van. Ha egy ilyen autó megfelelően karban van tartva, a legjobb autók egyike, nem véletlen, hogy több 50 év feletti ismerősöm is van, akik eladva újabb típusú autójukat ismét 75-ben ülnek, mint a régi szép időkben...
Az előélet, a szeretet, és a szakszerű javítások, karbantartások mutatják meg, hogy melyik autóban leled majd hosszútávon örömödet! De ha rámcsörögsz valamikor szívesen segítek, mondok több mindent is, ha érdekel. :)
NaTo szája is legörbült, mikor szombaton Komáromba mentünk a 75-ösömmel, mint tudjuk Ő most 155 V6 turbót hajt...
Marek31-05-2011 08:35:55 // 31793
Ezt láttam én is, nagyon komoly a cucc! :)
LacUS31-05-2011 00:05:31 // 31792
Azért csodát ne várj. Amivel nincs gond az sok pénz, ami kicsi pénz azzal meg van gond az előző tulajok miatt. A Marci autója jó megoldás lehetne, ha elbírja a költségvetésed..
LacUS30-05-2011 23:57:07 // 31791
Aztaqrva! Megcsinálta a biturbot. Ez fasza lett kíváncsi lennék mit változtatott.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)30-05-2011 23:41:52 // 31790
A 75-ösnél fokozottan érvényes az, ami tulajdonképpen minden autó esetében áll: nem annyira a típus, inkább az előző tulaj(ok) gondossága, vagy éppen hanyagsága számít. A kókányolás a halála ezeknek a típusoknak, és a meghibásodások jó 80%-a szerintem erre vezethető vissza.

A 2-es, 3-as szinkronra érdemes figyelni, meg hogy ne üssön a kardán. A vezérlésmódosítót is érdemes megnézni, de a próbaúton az olajnyomásmérő, meg a motor hangja úgyis sokat elárul a motor állapotáról. Így elsőre ezek jutnak eszembe, de majd úgyis kiegészítik a tapasztaltabb kollégák.
Öcsi 155Turbo :)30-05-2011 23:06:31 // 31789
Mester30-05-2011 23:01:02 // 31788
http://www.youtube.com/user/driftwashszöveg...
Dévid30-05-2011 22:46:03 // 31786
Szervusztok!

Lehet, hogy családi nyomásra le kell cserélnem a 156-om (évi 2-3 hónapot használható, és beleuntak), és felmerült bennem, hogy talán 75-öt kellene vennem (persze az ismeretségi köröm ellenzi minden Alfa vásárlását :D ). Érdeklődnék, hogy mi a tapasztalat a típusról, esetleg milyen motorral érdemes venni. Olyat szeretnék, ami évi 12 hónapban működőképes. :) Persze benzin üzeműt szeretnék. :)
Marek30-05-2011 22:26:37 // 31785
Megoldjuk! :)
AdamV630-05-2011 20:24:11 // 31784
Sziasztok!

Keresek harmonika lökhárítót előre hátra! Lehetőleg egyben,de darabonként is érdekel!

Köszönöm
GTPeti28-05-2011 14:39:43 // 31783
(Tudtommal a Swizöl gyárt matt felületre való waxot. De €€€)
LacUS28-05-2011 10:21:37 // 31782
Vízpöttyökre, porra, meg mindenre :D Ilyen kényes felülettel még nem találkoztam. A fényező srác egyet kért, ne polírozzam... nem értem miért :D :D :D
LacUS28-05-2011 10:19:38 // 31781
A diszlécek még mattulnak majd, de lehet bevonom karbon fóliával, hogy ne kelljen annyit várni a mattulásra. A fényező azt mondta,hogy pár mosás és eltűnik a fénye. :)
[k i z z o]28-05-2011 08:28:18 // 31780
Vízpöttyökre vigyázz :)
prooF_7527-05-2011 23:01:16 // 31779
Szerintem is érdekes, mondjuk gondolom élőben máshogy hat, mint a képen.
A díszlécek gyári színűek lesznek, vagy ahhoz hasonlók?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.