Forum >> Dízelmánia
Dokika01-04-2015 14:53:35 // 28352
Az enyém pl. 1500 után már elég szépen meglódul, de alatta sem erőtlen. Ugyan az a korosztály és motor mint a Tied, 213e km van jelenleg benne.
Dokika01-04-2015 14:51:38 // 28351
Ciao Cartársak!
Lenne itt egy olyan gubanc, hogy kb. 3000 km-el ezelőtt olajcsere mellett a gázolajszűrő és levegőszűrő is ki lett cserélve. A gázolajszűrő azért mert feszt bejelzett, mert elvileg víz volt benne vagy mi. Na most már ugye nem jelez be, de viszont elkezdett csepegni az alján a gázolaj, ott ahol az a csatlakozó van. Eddig biztosan nem csepegett mert elég gyakran nézegetem a folyásokat. Unix-os szűrőt raktunk bele, jobban nem lehet meghúzni, nincs kilazulva. Mit tudok ezzel kezdeni?
Lenne itt egy olyan gubanc, hogy kb. 3000 km-el ezelőtt olajcsere mellett a gázolajszűrő és levegőszűrő is ki lett cserélve. A gázolajszűrő azért mert feszt bejelzett, mert elvileg víz volt benne vagy mi. Na most már ugye nem jelez be, de viszont elkezdett csepegni az alján a gázolaj, ott ahol az a csatlakozó van. Eddig biztosan nem csepegett mert elég gyakran nézegetem a folyásokat. Unix-os szűrőt raktunk bele, jobban nem lehet meghúzni, nincs kilazulva. Mit tudok ezzel kezdeni?
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2015 20:57:19 // 28350
A 110 lovas már változó geometriás. Lehet le van ragadva, ki kell pucolni. Az egr is megér egy pucolást egyúttal.
sty30-03-2015 17:53:36 // 28349
Ha tudod mikortól kezd el tölteni a turbód akkor tudod a választ ,Lomha mihez képest?Mérj egy gyorsulást abból már lehet következtetni
easyrider2030-03-2015 15:26:54 // 28348
Sziasztok!
Alfa 156 1.9 jtd 110le. Az autó 1800-2000 es fordulat között indul meg. Előtte meg semmi. -.- Sokallom. Vagy ez normális? olyan lomhának tűnik nekem.
Alfa 156 1.9 jtd 110le. Az autó 1800-2000 es fordulat között indul meg. Előtte meg semmi. -.- Sokallom. Vagy ez normális? olyan lomhának tűnik nekem.
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2015 20:13:41 // 28347
a nívópálca mellett
Skodra29-03-2015 19:56:15 // 28346
Sziasztok! Tudja valaki hogy 156- 2.4Mjtd motornál hol találom az olajszint jeladót?
köszönöm!
köszönöm!
sty28-03-2015 15:29:48 // 28345
Elvileg amit vettem az is keveset futott,a szerelöm választotta,már több autónál választotta ezt a megoldást ,azt mondta így még nem járt.A környéken ő az Alfa szaki nem megélhetésből dolgozik,saját másik vállalkozása van csak hobbiból szerel autókat ráadásul aprópénzért .Már a féltengely csillagra is gyanakodtunk mert az is okozhat hasonló problémát,csak furcsa hogy előtte nem volt ilyen gondom,ráadásul akkor folyamatosan remegne
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2015 13:46:07 // 28344
Az állítólag kevés km az kevés információ. A legfontosabb, hogy gyári szerelésű lendkerék legyen. Ha olyan autóból veszed meg amiben már cserélték, nem tudhatod, hogy mit veszel. Lehet, hogy használt felújítottat.
Nekem gyári szerelésűt sikerült egy cartárstól vennem, annyira keveset se futott (200e körül ha jól emlékszem), de jó 50%-os állapotú volt. Könnyedén birkózik a növelt nyomatékkal, sőt még írtam rá egy kicsit.
A felújítottal az a baj, hogy felmunkálják a tapadó felületet. Ez eleve nem biztos hogy olyanra sikerül amilyen gyárilag volt (a LUK tiltja a felújítást pont emiatt), másrészt ha a felületet felszabályozzák, a kuplung felfekvő felületéből is le kéne venni ugyanannyit, egyébként csökken a szorító erő.
Nekem gyári szerelésűt sikerült egy cartárstól vennem, annyira keveset se futott (200e körül ha jól emlékszem), de jó 50%-os állapotú volt. Könnyedén birkózik a növelt nyomatékkal, sőt még írtam rá egy kicsit.
A felújítottal az a baj, hogy felmunkálják a tapadó felületet. Ez eleve nem biztos hogy olyanra sikerül amilyen gyárilag volt (a LUK tiltja a felújítást pont emiatt), másrészt ha a felületet felszabályozzák, a kuplung felfekvő felületéből is le kéne venni ugyanannyit, egyébként csökken a szorító erő.
sty28-03-2015 10:47:31 // 28343
Középen a csapágy totál megadta magát ,de érdekes még jó volt a kuplung addig tökéletesen működött.Amikor szétszedte a szerelőm akkor mutatta hogy a kettős tömegű közepe igen csak lógott.Berakta az új kuplungot meg a használt de 'állítólag' keveset futott kettős tömegűt és azóta ráz,normál használatnál semmit nem venni észre csak 4.-5.-ben hirtelen gázadásnál beremeg minden,nem vészesen csak 1-2 mp-ig utána megint semmi.Szerintem ha nem volna húzva (Manky chip) a vasam akkor nem is csinálná.Már 1 éve húzva van a moci előtte is 4 évig box-ot használtam tökéletesem működött minden.Szóval a felújítás is és a használt is lutri,az gáz mert nincs nagy kedvem 6 számjegyű összeget kifizetni
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2015 09:43:04 // 28342
Nem érdemes...Nekem a felújított csinálta pont amit írsz, beremegett alacsony fordulaton nagy gázra. Szerencsém lehetett, de a bontott jó lett. Mennyire kottyan egyébként a gyárid?
'''''28-03-2015 07:13:47 // 28341
Kicsit le vannak szűkítve a csövek. :-)
atesssz28-03-2015 07:03:01 // 28340
sty27-03-2015 22:44:17 // 28339
Kérdéses érdemes-e a felújítással kínlódni bírja-e majd úgy mint a gyári?
Alfa GT-Csaba27-03-2015 21:55:14 // 28338
80 körül van az új ,vagy próbáld meg Pesten a Besence utcába fel újíttatni a régit .
sty27-03-2015 21:42:56 // 28336
Vagyis akkor nem kellett volna használtat venni,érdemes felbujtatni a régit?Esetleg tudtok ajánlani valakit aki felújítással foglalkozik?
'''''27-03-2015 21:12:53 // 28335
Föci,hallottál már popcorn limiterről? A szekszárdi 166,2.4jtd turbója most durrant szét tőle.
'''''27-03-2015 20:50:17 // 28334
Van még egy turbóm ami tud 280le-t is csak első körben a normál gyárit akartam megkérdezni.Egyébként a gyári csiga többünknél tud 240lovat simán.
Azt már tudom,hogy gyári csigát átalakítani nem hoz annyit mint egy nagyobb csigát felrakni.Az is igaz,hogy ez sem egyszerű.
Azt már tudom,hogy gyári csigát átalakítani nem hoz annyit mint egy nagyobb csigát felrakni.Az is igaz,hogy ez sem egyszerű.
'''''27-03-2015 20:44:32 // 28333
Tudom,hogy gyári mindene az autódnak.Pont ezért tud az enyém nagyon mást mint a tied.Csak nekem még ez sem elég. :-)
Alfa GT-Csaba27-03-2015 19:29:51 // 28332
sajnos az már nem lesz jobb ,de rosszabb igen idővel!!!!
Föckös27-03-2015 17:07:09 // 28331
Tomikám egyszerűbb megoldás a Gari átalakítása, mint a KKK felszerelése az biztos.
240 paci nagyon nagyon a vége a KKKnak, ami majdnem megegyezik a gtB2056tal, de mégsem, más a mérete turbina oldalon is.
240 paci nagyon nagyon a vége a KKKnak, ami majdnem megegyezik a gtB2056tal, de mégsem, más a mérete turbina oldalon is.
.......................27-03-2015 16:04:11 // 28330
gyári a Turbo nekem
minden gyári
minden gyári
'''''27-03-2015 15:57:51 // 28329
Az tuti,hogy a csövezésből kell új.A dpf és a turbó nálad,hogy jött most össze???
sty27-03-2015 15:12:22 // 28328
Sajna szétszedés után kiderült hogy a kettős tömegű is kukás,mivel kell az autó így rögtönözve szereztem bele egy keveset futott bontottat,viszont hirtelen gyorsításnál beremeg.Úgy hallatom mivel nem együtt kopott össze a kuplunggal így elvileg össze kell a kettőt állítani valahogy,Vagy nem jól informáltak?Esetleg van rá esély hogy összekopik,mert normál használatnál nem érzek semmit,csak ha terhelésnél megtaposom?
.......................27-03-2015 14:55:03 // 28327
a fél kocsit
.......................27-03-2015 14:53:35 // 28326
még ha érdemes is lenne,
a karimák a kipuss csonkon nem fognap stimmelni
a szívó oldal Sem,mert a 2,4 egy ívben végzödik a 2,0 egyenes csonk,nem is egy irányba állnak
a DPF is gond ,azt hogy kötöd be?
a fék kocsit át kell szabni
a karimák a kipuss csonkon nem fognap stimmelni
a szívó oldal Sem,mert a 2,4 egy ívben végzödik a 2,0 egyenes csonk,nem is egy irányba állnak
a DPF is gond ,azt hogy kötöd be?
a fék kocsit át kell szabni
'''''27-03-2015 14:29:59 // 28325
Felmerült egy kérdés:
Érdemes-e átrakni a 159,2.4jtdm turbóját a 2.0jtdm-re?Szerintem 240lóig jó lehetne és nagyjából annyi is az elvárt.
A két turbó:
KKK BorgWarner Ko4 megegyezik a garett GT2056V-vel.Ez a 2.4jtdm-é.
Garett 1549V Ez a 2.0jtdm-é.
Vélemények?
Érdemes-e átrakni a 159,2.4jtdm turbóját a 2.0jtdm-re?Szerintem 240lóig jó lehetne és nagyjából annyi is az elvárt.
A két turbó:
KKK BorgWarner Ko4 megegyezik a garett GT2056V-vel.Ez a 2.4jtdm-é.
Garett 1549V Ez a 2.0jtdm-é.
Vélemények?
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2015 14:03:43 // 28323
Mást nem is nagyon tudsz szerezni hozzá. A Sachs dobozban is Valeo van. Utcai chipet bírnia kell.
misike7621-03-2015 11:49:39 // 28322
Sziasztok! Okosság kellene. 146 1.9 jtd azt csinálja, hogy 3-4-be szépen húz/megyeget, 5-be 110 környékén forog valamivel 2500 alatt és, ha ott elnyelezem, akkor kb. semmi nem történik. Nagyon lassan jó ha eléri a 150-et.
Esetleg Kaposvár környékén jtd szaki?
Esetleg Kaposvár környékén jtd szaki?
sty20-03-2015 18:33:05 // 28321
Skacok,megadta magát a kuplungom,a Valeohoz mit szóltok ,1,9Jtd + Manky chip?
JCsabi19-03-2015 18:03:05 // 28320
Kócosw18-03-2015 10:31:18 // 28319
már hallottad :D
Kócosw17-03-2015 20:31:08 // 28318
csakmost csak neked asszem küldtem egy mailt :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2015 19:17:14 // 28317
inkább ne..ha már olcsó akkor filtron, sofima, tecneco,champion stb
.......................17-03-2015 16:58:33 // 28316
Mann
Vagy a gyári ufi
Vagy a gyári ufi
Bilux17-03-2015 16:33:56 // 28315
Üzemanyag szűrőben a FRAM vállalható márka?
Föckös17-03-2015 16:02:18 // 28314
miii? nem hallom:-)
Kócosw17-03-2015 15:51:29 // 28313
szepen duruzsol a 60 as csövel :)
Föckös17-03-2015 15:46:09 // 28312
nemmá, hánemigaz, az ember hallgatna egy kis duruzsolást, aztán mégsem lehet...
Kócosw17-03-2015 14:59:02 // 28311
a hangja mar most is jo :) meg megyeget is..demeg van hova felfele :)
ide nem tudok sajna hangot feltölteni...tecsözni meg nem tecsözök...
ide nem tudok sajna hangot feltölteni...tecsözni meg nem tecsözök...
Föckös17-03-2015 14:53:22 // 28310
és mikor halljuk a hangját?
Kócosw17-03-2015 14:21:21 // 28309
Ugy csinaljuk mint az IT - elöször a hardwer aztan a software :)
A hardwert kell összelegozni april elejen aztan utana lehet mar jatszani a szamokkal meg a bitekkel...
Haverom örökéletü mondása jutott eszembe ezzel kapcsolatban:
"Ne búsulj pöcök megtesszük amit kö ! " :)
A hardwert kell összelegozni april elejen aztan utana lehet mar jatszani a szamokkal meg a bitekkel...
Haverom örökéletü mondása jutott eszembe ezzel kapcsolatban:
"Ne búsulj pöcök megtesszük amit kö ! " :)
Manky95617-03-2015 13:04:53 // 28308
Megnézzük mit tehetünk az ügy érdekébe ,ha itt leszel :)
Kócosw17-03-2015 09:45:13 // 28307
valami ilyesmit megälmodhatsz nekem is :) a hardwer meglesz mire megyek :D
mreni17-03-2015 07:57:25 // 28306
Igen,de jelenleg meg mindig meg kellene kuplungoznom,amire nincs idom.
Raadasul kell az autó folyamatosan,mult heten is 1300km szaladt bele 😊
Raadasul kell az autó folyamatosan,mult heten is 1300km szaladt bele 😊
'''''16-03-2015 20:28:58 // 28305
Tieddel mi van már?Ígértél egy vidit,ha már rendesen szalad! :-)
Manky95615-03-2015 22:16:00 // 28303
https://www.youtube.com/watch?v=_jEMQNRgY2c
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?