Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 22:11:16 // 13152
a részecskeszűrőben van két érzékelő ami megmondja mennyi van benne ha sok akkor kiégeti...
GTPeti25-08-2009 22:07:50 // 13151
Persze... Erről beszélek. Egy DPF-nél jobban oda kell figyelni, nem csak észnélkül felcsavarni a befecs.időt/railnyomást. És emiatt +20% LE az értelmes felső határ, amihez még hozzájön például a kíméletesebb lépcsőzetes beavatkozás.
GEORGE25-08-2009 22:07:49 // 13150
Azt honnan tudod, hogy most mennyi korom megy bele???
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 22:05:03 // 13149
amitől mi is...a koromtól :)
GTPeti25-08-2009 22:03:32 // 13148
Figyelj, ha így lenne ahogy a hazai szakik mondják, akkor a Steinbauer, Carlsson, stb. stb. lehúzhatnák a rolót.
Amúgy természetesen adnak garanciát...
Amúgy természetesen adnak garanciát...
GEORGE25-08-2009 22:02:44 // 13147
Mitől döglik meg??? :-o
GEORGE25-08-2009 22:01:23 // 13146
Akkor vettél egy szVr példányt, erre mást nem tudok írni....
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:59:45 // 13145
jah csak a tévedés itt 5 kiló...bevállalják ha gond van?
GTPeti25-08-2009 21:52:10 // 13144
Ez így defacto valótlanság. Minden a tuning kifinomult megvalósításán múlik.
(Aki ezt nem hiszi pl. Carlsson-ék szaktudását vonja kétségbe...)
(Aki ezt nem hiszi pl. Carlsson-ék szaktudását vonja kétségbe...)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:49:17 // 13143
darabosan jár...
GEORGE25-08-2009 21:44:33 // 13142
neked mindig van valami nyügöd....nekem a 156-os és egyik 159 2,4 sem járt "érdekesen" míg hideg volt.
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:42:51 // 13141
szép a hangja...hidegen fél percig érdekesen járt :) aztán minden ok...
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:42:19 // 13140
megdöglik a részecskeszűrő...
GEORGE25-08-2009 21:39:01 // 13139
Hmmm...egy a baj vele, csak 4 hengeres :-(
Nekem meg az 5 hengeresnek bejön a hangja.
Nekem meg az 5 hengeresnek bejön a hangja.
GTPeti25-08-2009 21:38:38 // 13138
"akivel eddig beszéltem mindenki lebeszélt tuningról"
Milyen technikai indoklással, ha szabad érdeklődni?
Milyen technikai indoklással, ha szabad érdeklődni?
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:37:54 // 13137
8 milla biztos van...
GEORGE25-08-2009 21:37:10 // 13136
Ez nem éééééér :-) Én akartam megíratni a gézpedált a majdani 159-ben.
Mennyibe kerül a 159 2.0 jtdm 16V mocival?
Mennyibe kerül a 159 2.0 jtdm 16V mocival?
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:35:49 // 13135
persze létezik...170 ló, akivel eddig beszéltem mindenki lebeszélt tuningról ....viszont az elektronyos gázpedál reakcióidejét meg fogom íratni ha lehet ..ott van a kutya elásva
GEORGE25-08-2009 21:35:39 // 13134
lehetséges :-)))))
GTPeti25-08-2009 21:35:34 // 13133
Már hogyne lehetne DPF-es autót tuningolni!!! Ezen dolgoztam "egy keveset", úgyhogy tudom... Talán a Steinbauer vagy a Hopa gyárt is már ilyet a 159-hez. És remap-olni meg amúgyis lehet... DPF ide vagy oda.
GEORGE25-08-2009 21:35:18 // 13132
Ha tudod próbáld ki a 3.2 V6-ot.
Na apám az lesz a csalódás!
Mindjárt másként fogod nézni a 2,4 jtdM 20v gyorsulását.
Na apám az lesz a csalódás!
Mindjárt másként fogod nézni a 2,4 jtdM 20v gyorsulását.
GEORGE25-08-2009 21:34:23 // 13131
Mit vártál tőle?? Hogy felszáll???
A konkurencia sem tud többet....
A konkurencia sem tud többet....
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:34:15 // 13130
szerintem az 525d kb úgy megy mint a 2.4 159 :(
GEORGE25-08-2009 21:33:49 // 13129
Már létezik 159 2,0 jtdm-el mocival??
Lemaradtam valamiről??
Már van Novitec dobozka részecskeszűrős verdákhoz is....
Lemaradtam valamiről??
Már van Novitec dobozka részecskeszűrős verdákhoz is....
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:33:38 // 13128
türelem majd lesz :D még bankot kell rabolnom hogy vegyek fényképezőt :P
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:32:52 // 13127
3.2-vel nem mentem még ...én akkor is többet vártam a 2.4nél
GTPeti25-08-2009 21:32:30 // 13126
Lehet, hogy ő is BMW-t vett, ezért nincsenek képek. :PPP
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:31:57 // 13125
egyik dobozka sem hoz plusz ötven lovat sajnos, részecskeszűrős autónál a tuning meg kilőve, 2.0jtdm 170 lóval kellene csak nincs még jó áron :D
GEORGE25-08-2009 21:29:29 // 13124
Olyan sokba került a 159-es, hogy ráment a fényképezőgéped is?? :-))) :-D
Hol vannak már a képek? :-)
Hol vannak már a képek? :-)
GEORGE25-08-2009 21:28:33 // 13123
Nézd én több 2,4 JTDm 20V mentem már.
Szerintem nagyon is jól szedi a lábát!
A 3.2V6 után a legjobban gyorsuló 159-es....
Szerintem nagyon is jól szedi a lábát!
A 3.2V6 után a legjobban gyorsuló 159-es....
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:27:52 // 13122
de bejön tehát marad :)
GEORGE25-08-2009 21:27:27 // 13121
Nézd már meg a konkurencia hasonló méretű és súlyú autóit 200 lovas diesel mocikkal....azok hogy gyorsulnak 0-100-ra, stb stb....
Gondolom az 1,9 jtdM 16V nem szólnád le mert abba lenne egy dobozka ami plusz 50 lovat varázsolna a semmiből és akkor azt írnád de negyon megy :-)))
Gondolom az 1,9 jtdM 16V nem szólnád le mert abba lenne egy dobozka ami plusz 50 lovat varázsolna a semmiből és akkor azt írnád de negyon megy :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:25:32 // 13120
amúgy nincs vele semmi baj "összeségében" kurva jó autó :)
GTPeti25-08-2009 21:24:24 // 13119
Jól van kérlekszépen, ha nem jön be az autó neked, szívesen átveszem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 21:23:30 // 13118
lehet nekem vannak túlzott elvárásaim :)
GEORGE25-08-2009 21:20:53 // 13117
Nincs avval a 159-el baj!
Tudja azt amit a 156 2,4 Mjet 20v, igaz erősebb is de jóval nehezebb is.
Inkább becsapós a dolog!
Annyival jobban hangszigetelt a 156-hoz képest, hogy "lustábbnak" érzed.
Tudja azt amit a 156 2,4 Mjet 20v, igaz erősebb is de jóval nehezebb is.
Inkább becsapós a dolog!
Annyival jobban hangszigetelt a 156-hoz képest, hogy "lustábbnak" érzed.
GTPeti25-08-2009 21:16:36 // 13116
Persze, mert ott van még a súly-faktor.
Amúgy amikor mi próbáltuk George-al a 2.4-est (aut.) elég meggyőző volt. (Legalábbis számunkra.)
Amúgy amikor mi próbáltuk George-al a 2.4-est (aut.) elég meggyőző volt. (Legalábbis számunkra.)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 20:13:58 // 13115
szerintem meg a lóerő pusztán szart sem jelent ott van pl a 159 esete jól hangzik a 200 ló de köszönő viszonyban sincs az "elvárt" teljesítménytől ...papíron a 320d 163 ló mégsem megy jobban mint a 150 lovas 156-om, én mindenkinek azt ajánlom próbálja ki mindegyiket és aztán nyilatkozzon
Adrián25-08-2009 19:58:37 // 13114
Mi mindent értünk!;)
GTPeti25-08-2009 18:57:39 // 13113
De. Értettem én.
Az, hogy egy 2.0-ás és 2.5ös motor ugyanazt tudja, csak egy pillanatnyi állapot. Addig tart, míg a 2.5öst is frissítik (továbbfejlesztik). Remélem ezt meg Ti értitek. :)
Az, hogy egy 2.0-ás és 2.5ös motor ugyanazt tudja, csak egy pillanatnyi állapot. Addig tart, míg a 2.5öst is frissítik (továbbfejlesztik). Remélem ezt meg Ti értitek. :)
Poló25-08-2009 18:36:20 // 13112
Én egyetértek azzal, amit mondasz.
Szerintem Peti nem érti, hogy te arra akarsz kilyukadni, hogy a 2.0 és a 2.5 moci ugyanazt tudja, akkor minek a 2,5-ös, mindenki megveszi a kisebbet, kevesebbe kerül, kevesebb rá a biztosítás stb.
Szerintem Peti nem érti, hogy te arra akarsz kilyukadni, hogy a 2.0 és a 2.5 moci ugyanazt tudja, akkor minek a 2,5-ös, mindenki megveszi a kisebbet, kevesebbe kerül, kevesebb rá a biztosítás stb.
Adrián25-08-2009 18:26:41 // 13111
GTPeti25-08-2009 18:14:52 // 13110
Szerintem éppen hogy nem. Mert manapság nem ugyanazt jelenti a 170LE, mint régen. Az autók is egyre nagyobbak és nehezebbek is.
Adrián25-08-2009 17:45:53 // 13109
Valahol ebben igazd is van csak most már gyakorlatilag a 2.0d motorokat 170-177 le val dobálják a picra tehát itt kezdi elveszíteni tipuson belűl a köztes moci a létjogosultságát ami idáig megvolt neki!;)
Adrián25-08-2009 17:21:11 // 13108
de az én 5 hengerem alapjáraton is többet kér! a 6 meg még többet és sorolhatnám;)
Sporter25-08-2009 17:12:19 // 13107
Egy bizonyos szintig a kisebb motor mindig többet fogyaszt ugyanabba a kaszniba ha jobban kell neki erőlködni. Így ezekszerint az 5ös bömösbe a 25-ös motor a jobb kompromisszum. Mondjuk ez nem is csoda, mert kb. 1,6-1,7 tonna megmozgatásásról beszélünk.
GTPeti25-08-2009 17:01:49 // 13106
Ja. De a lovak csak akkor kérnek "sokat" enni, ha hajtva vannak. Neked mondjam, dízeles barátom? :)
Adrián25-08-2009 16:56:52 // 13105
a litereket eteni kell
GTPeti25-08-2009 16:52:42 // 13104
Sztem ott van a kutya eltemetve, hogy a 2.0-nak jóval jobban kell nyomni, míg egy 30d-vel szinte alapjáraton elautózhatsz.
Adrián25-08-2009 16:10:23 // 13103
Modjuk ez azért furcsa;) főleg hogy az xd 4 kereket hajt meg vmivel nehezebb is!
Ha viszont egy 2.0 bökő az xd fogyijával megy akkor ott valami nem stimm főleg hogy az 530d vel 9 l el simán el lehet járni! Tapasztalat nem a haverom mondta!;)
vlszinű egyszségre nem fogunk jutni mint hogy itt is mindenki más fogyival jár!:)
Ha viszont egy 2.0 bökő az xd fogyijával megy akkor ott valami nem stimm főleg hogy az 530d vel 9 l el simán el lehet járni! Tapasztalat nem a haverom mondta!;)
vlszinű egyszségre nem fogunk jutni mint hogy itt is mindenki más fogyival jár!:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
808
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?