a 150le-s megegyezik a 140 lovassal.a 175 pacisé is úgy néz ki nagyjából,az ára meg a cikkszáma más. a 136 os lóg ki a sorból, mert az kinézetre is más, és lényegesen olcsóbb.azt megkapod 8-21 ezer között, attól függ melyik gyártóét választod, és mekkora kedvezményed van:)
Ami nekünk kell az 13-36 ezer között van, hasonló feltételek mellett.
Forum >> Dízelmánia
Cro16622-11-2009 13:08:36 // 13752
Piritu - 1.000.00022-11-2009 10:18:03 // 13751
...külhonban cserélt EGR-ről...
Piritu - 1.000.00022-11-2009 10:17:28 // 13750
Pár gondolat a külhonban EGR-ről a 156 blogomban, minden EGR tulajnak gondolatébresztőként :-)
Putyesz21-11-2009 15:25:25 // 13749
ennyit jelent hogy nem 136,hanem 141 pacis???akkor a 150 lovas verzió még több???
Cro16620-11-2009 23:18:52 // 13748
most néztem, a Te mocid is 140Le-s... akkor inkább 15-20 e lesz az a beruházás:(
Cro16620-11-2009 23:00:45 // 13747
na igen..akkor elképzelhető, hogy nem 100as a termosztát. ha megkergeted, azért addig fel kellene menni.
Putyesz20-11-2009 22:54:48 // 13746
hát ja,akkor kiderül:D!de nálam még 80 fokig se megy fel....:D:D
Cro16620-11-2009 22:53:16 // 13745
háát... 10-15 e ft-os beruházás után majd kiderül, hogy az volt-e a baj:)
Annyira nem értek hozzá, de a hideg indítás 100X jobban koptatja sztem a motort, mint az, hogy 80 fokos, vagy 90 fokos a víz.
Annyira nem értek hozzá, de a hideg indítás 100X jobban koptatja sztem a motort, mint az, hogy 80 fokos, vagy 90 fokos a víz.
Putyesz20-11-2009 22:39:51 // 13744
jó,a kép vmikor nyáron készült!és persze nyáron ebből semmit nem érzek mert percek alatt felmegy 90-re gond nélkül....lehet hogy tényleg kezdi megadni magát a termosztát!
idegesít mert hát így a motor is jobban kopik.....!
idegesít mert hát így a motor is jobban kopik.....!
Cro16620-11-2009 22:36:55 // 13743
A képen is feljebb van:)))
Viccet félretéve..ezek nagyon jó hatásfokú motorok állítólag...ezért is tettek északibb országok piacaira készülő modellekbe Webasto kályhát.
Nekem felmegy kb. 80ig ilyen időben, poroszkálós tempóval15-20 perc alatt..aztán ha gyorsulgatok, akkor 85:)A 90C-t pályán érem el csak, de azt se sokáig...visszahűti, és ha beérek városba, már vissza se megy..van hogy kb 75 fokon marad.
Viccet félretéve..ezek nagyon jó hatásfokú motorok állítólag...ezért is tettek északibb országok piacaira készülő modellekbe Webasto kályhát.
Nekem felmegy kb. 80ig ilyen időben, poroszkálós tempóval15-20 perc alatt..aztán ha gyorsulgatok, akkor 85:)A 90C-t pályán érem el csak, de azt se sokáig...visszahűti, és ha beérek városba, már vissza se megy..van hogy kb 75 fokon marad.
Piritu - 1.000.00020-11-2009 22:32:01 // 13742
még valami, az ftp-e tettem fel gyorsulási videókat boxal és anélkül a piritu_box könyvtárba :-)))
Putyesz20-11-2009 22:28:10 // 13741
ha lájtosan nyomom neki még 75-ig se megy fel a víz......
Putyesz20-11-2009 22:26:36 // 13740
Piritu - 1.000.00020-11-2009 22:18:50 // 13739
ide is beírom, mert dejzeles a téma, szóval EGR-es történetem a 156-om blogjában...
GTPeti20-11-2009 22:02:17 // 13738
Az attól függ mennyit mész vele. Tavaly télen én is panaszkodtam a termo korai halálára. Pedig nem. Ha "rendesen" meg van terhelve a motor, akkor bemelegszik 90 fokra. Ha viszont csak lájtosan nyomod neki városban, nagyon sok idő kell neki szerintem.
Selmak20-11-2009 21:59:44 // 13737
90 fok alatt 1 osztással az nem 75 hanem 80 fok, bár az is kevés, a temosztát végelgyengüléséenek vagy vélhetőleg átélője.
Putyesz20-11-2009 18:07:34 // 13736
Üdv Urak!lenne egy problémám.....75 fok fölé az istennek nem akar felmenni a vízhőfok 5-6fokos kinti hőmérséklet mellett!!!!ez azt jelenti hogy a termosztát beszart vagy vmi más okozója is lehet!!!!??2.4JTD
atesssz17-11-2009 20:48:46 // 13735
A Bosch MED 17.3.1-es motorvezérlőkkel minden rendben, amire made in hungary van írva, mi csináljuk őket, királyak mint az állat ;)
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2009 20:30:01 // 13734
Szomorú ez.. Ha megnézel egy Ford Tranzitot, egy csomó minden (ha nem az egész) médin románia. A fosch-nak is van gyára ott, és még ki tudja...a médin csájna feliratnak is jobban örülök komolyan...
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2009 20:23:50 // 13733
Azért....szerintem a tiedben teljesen reális az a 212
Selmak17-11-2009 18:56:26 // 13732
Ha valóban 120 az a 120. Román Garret GT15 egy kalap szar, ha azt kapta akkor simán lehetnek ilyen tünteti, pinás DCiben fel is szokott robbani. utána meg motorolajjal forog a tiltás felé.
ALFI15617-11-2009 18:47:50 // 13731
De nincsenek is ilyen gondok a tiéddel.Azért 120-nál ne legyenek már ilyen gondok szerintem,hogy turbó,izzító stb...
Selmak17-11-2009 18:42:57 // 13730
Én raktam bele 110K-t.
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2009 18:42:41 // 13729
Miért ne lenne? Én mára már elhiszem az enyémben lévő 167k-t. Az elején gyanakodtam néha, de szerintem simán. A beltér sokat elárul. Most se koszos, nincs széthasználva de 65k-val ezelőtt vadi újjal volt egyenértékű. A kormányon is látszik az. 100-nél még egy gyűrűnyomot leszámítva kopásmentes volt, mostanra már nem az.
ALFI15617-11-2009 18:41:20 // 13728
Azt neked kell tudni.De az reális egy 10 éves autónál.Inkább az a nagyobb gond ha az ember nem tudja kitől veszi.Lehet az elöző tulaj kannás traktoros,hajós gázolajjal járt.Az azért odatesz a csúcsoknak meg a többi alkatrésznek.Pont azért van az amiért a TS motrokra is rá van mondva,hogy (szar).Széthajtják,no szervíz azt aki megveszi az meg szív vele.
Selmak17-11-2009 18:20:08 // 13727
122K óra szerint, tegyük azt is hozzá. Nekem is óraszerint van 216K valódi lenne?
ALFI15617-11-2009 18:16:14 // 13726
Ténleg rád jár a rúd.Most néztem a blogodba,hogy izzítási gondod is volt.Pedig nincs sok az autódba 122.000km. Elöző tulaj milyen volt?Ithoni a kocsi?
Selmak17-11-2009 18:15:22 // 13725
EGR áteresztés esetén semmi se lehetetlen, meg a geometria mechanika is hajlamos leragadni sajna ha már 1x megtette.
pe-Ti17-11-2009 18:10:49 // 13724
Beszéltem a sráccal aki februárban kipucolta szerinte létezhetetlen, hogy ennyi km után újra lekormolódjon!
Selmak17-11-2009 17:58:47 // 13723
Nincs megint leragadva a geometriád?
pe-Ti17-11-2009 17:48:05 // 13722
Üdv!
Megint elkezdett szop@tni a turbóm beverte a "szokásos" hibakódot: "turbónyomás jeladó a jelszint túl magas" letilt de újraindítás után mintha mi sem történt volna a kód törölhető nem fennálló hiba! Tavaly télen ugyan így jártam akkor a geometria takarítás után nem jött elő többet egészen ma délutánig.... ja a turbónyomás szenzort kitakarítottam a geometria szabályzószelep új nyáron cseréltem! Valakinek tippje kezdem rohadtul utálni?????
Megint elkezdett szop@tni a turbóm beverte a "szokásos" hibakódot: "turbónyomás jeladó a jelszint túl magas" letilt de újraindítás után mintha mi sem történt volna a kód törölhető nem fennálló hiba! Tavaly télen ugyan így jártam akkor a geometria takarítás után nem jött elő többet egészen ma délutánig.... ja a turbónyomás szenzort kitakarítottam a geometria szabályzószelep új nyáron cseréltem! Valakinek tippje kezdem rohadtul utálni?????
Adrián14-11-2009 21:24:18 // 13721
Érdemes azt takarítgatni nálam valószínű ez sosem történt még meg ! Változás? Szárnyalt?;) Az EGR az volt de nem igazán volt kormos,retkes.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2009 20:46:13 // 13720
ma mentem a "bigpowerrel" egy 400km-es kört hasonló módon terrorizáltam a közúti közlekedőket a legjobban a tenyérre írós tojós reklámos verso tetszett gyorsan feladta :) summa summárum 100-as átlag, 8,6L fogyasztás ...bigpower/bighungry/bighungary :DDD
Wickey14-11-2009 20:28:39 // 13719
jah, az egeret még nem bántottam, mert ez ugye elektronikus, és még mindig nem sikerült eldöntenem mi lenne a ledugózás legmegfelelőbb módja.
Asszem egy, a tömítés helyére vágott fémlemez megteszi, a csatlakozó rajta marad, és akkor hibakódot sem szabadna kapnom, legalábbis ez az elmélet.
Asszem egy, a tömítés helyére vágott fémlemez megteszi, a csatlakozó rajta marad, és akkor hibakódot sem szabadna kapnom, legalábbis ez az elmélet.
András bácsi14-11-2009 19:49:46 // 13718
Minden dugózatlan egér mapja úgy néz ki. Nekem a nagy kályhából ki sem akart jönni, annyira kormos volt. :)
Wickey14-11-2009 19:45:35 // 13717
gondolom ugyanott hátul, az EGR mellett (ha szembenállsz bal kéz felé).
Egy 2x5 centinél kisebb műanyag gyöszt képzelj el egy asszem három vezetékes csatlakozóval, egy csavar tartja.
Namost amúgy ezen a tisztítás dolgon filozofálgattam: az enyém mindenféle tisztítás nélkül elment 250ezer km-et. Ez oké, nyilván egy a sok közül, de érdekelne egy olyan emberke is, aki vallásos áhitattal tisztogatja 10-20 ezer kilométerenként, hogy vajon az hamarabb megdöglik-e (és akkor nem nagy ötlet hozzányúlni), vagy elment vele félmilliót? :-)
Na mindegy, ma délután beleugrott egy bontott map és azóta helyreállt a rend.
Összefoglalva amúgy: autó elerőtlenedett, max rpm 3000, és checkengine lámpa. Hibakódnak P0235-öt dobott, töltőnyomás alacsony, állandó hiba a rendszerben, törölni se tudta a hibakódot a kiolvasó. Na, ennél a résznél érkezett az élőadatok olvasása, map szenzor, railnyomás, légtömegmérő. A map szenzor irreálisan alacsony értéket mért, 0.2 bart (amikor a légköri nyomás is 1.0 bar körül van jó közelítéssel ugye tehát annyit vagy annál magasabbat illett volna mérnie). Na, itt le kellett volna húzni a csatlakozóját a MAP szenzornak és megnézni mi és hogy változik, csak akkortájt a szakadó esőben a Blahán még nem vágtam fejből hol is van pontosan ez a map szenzor, szóval ez kimaradt. Így az esetleges csatlakozás illetve kábelezés hibái derülhetnek ki. MAP szenzor pucolása nem segített, a cseréje ellenben igen. Az ügy folyományaként egérkét is pucoltunk, és azóta buzibb hangja van a turbónak amikor tölt, a fene se érti. Még kéne egy hibakódot töröltetni (hogy tűnjön el onnan az a fenébe örökre), de mivel válság van és fasza az óttó, ez a rész ki fog maradni.
mellesleg... bigpower, hehe. Tegnap az americával mászkáltam, vicces volt, rendesen beterrorizáltam a várost, a f@szomsegondolta volna hogy annyi hely van budapest belvárosában ahol keresztbe lehet közlekedni. Rendesen pislogtak a suták. :-P
Egy 2x5 centinél kisebb műanyag gyöszt képzelj el egy asszem három vezetékes csatlakozóval, egy csavar tartja.
Namost amúgy ezen a tisztítás dolgon filozofálgattam: az enyém mindenféle tisztítás nélkül elment 250ezer km-et. Ez oké, nyilván egy a sok közül, de érdekelne egy olyan emberke is, aki vallásos áhitattal tisztogatja 10-20 ezer kilométerenként, hogy vajon az hamarabb megdöglik-e (és akkor nem nagy ötlet hozzányúlni), vagy elment vele félmilliót? :-)
Na mindegy, ma délután beleugrott egy bontott map és azóta helyreállt a rend.
Összefoglalva amúgy: autó elerőtlenedett, max rpm 3000, és checkengine lámpa. Hibakódnak P0235-öt dobott, töltőnyomás alacsony, állandó hiba a rendszerben, törölni se tudta a hibakódot a kiolvasó. Na, ennél a résznél érkezett az élőadatok olvasása, map szenzor, railnyomás, légtömegmérő. A map szenzor irreálisan alacsony értéket mért, 0.2 bart (amikor a légköri nyomás is 1.0 bar körül van jó közelítéssel ugye tehát annyit vagy annál magasabbat illett volna mérnie). Na, itt le kellett volna húzni a csatlakozóját a MAP szenzornak és megnézni mi és hogy változik, csak akkortájt a szakadó esőben a Blahán még nem vágtam fejből hol is van pontosan ez a map szenzor, szóval ez kimaradt. Így az esetleges csatlakozás illetve kábelezés hibái derülhetnek ki. MAP szenzor pucolása nem segített, a cseréje ellenben igen. Az ügy folyományaként egérkét is pucoltunk, és azóta buzibb hangja van a turbónak amikor tölt, a fene se érti. Még kéne egy hibakódot töröltetni (hogy tűnjön el onnan az a fenébe örökre), de mivel válság van és fasza az óttó, ez a rész ki fog maradni.
mellesleg... bigpower, hehe. Tegnap az americával mászkáltam, vicces volt, rendesen beterrorizáltam a várost, a f@szomsegondolta volna hogy annyi hely van budapest belvárosában ahol keresztbe lehet közlekedni. Rendesen pislogtak a suták. :-P
kru14-11-2009 09:05:05 // 13716
A szívosorba becsavarva, kb félúton, a tűzfal felől.
Annak idején mi is tisztítottuk Németh Misivel, olyan szinten retek volt, hogy ki sem látszott a koromból.
Annak idején mi is tisztítottuk Németh Misivel, olyan szinten retek volt, hogy ki sem látszott a koromból.
GEORGE14-11-2009 03:08:31 // 13715
A 2,4 bigpowerben nem tudod hol van a map szenzor?.....
WarbiRunner (Gyuri)11-11-2009 16:42:56 // 13714
A múltkor belinkelt céget e-mailben megkérdeztem, és korrektül válaszoltak is nekem. De hogy milyen igazuk van :-) A zk-n a kormolást mérik csak, (gyorsan meg is néztem), a katalizátor pedig csak a CO és CH értékekre van befolyással. Nem így direktben írták, de igaz. Elvileg ha kat-tal átmegy a zk-n, átmenő csővel is át kell neki...
Erhard 242 (Pure Energy)11-11-2009 12:19:30 // 13713
na igen ez a legjobb az elektromos vadászat szakadó esőben :)
Wickey11-11-2009 11:05:33 // 13712
hallod, kár hogy nem fényképeztem le, roppant tanulságosan nézett ki a MAP szenzorom. Az a kis csöcs ami belóg a szívócsonkba, no, az konkrétan egy merő retek volt, utána is belement vagy negyed flakon karbitisztító. A soha nem pucolt EGR-emről meg hadd ne nyilatkozzak. Persze tisztítás után a hiba és a hibakód maradt, szóval úgy néz ki tényleg kukás a map szenzor, de legalább tisztán fogom a kukába beledobni.
Megpróbálok intézni kölcsibe MAP szenzort meg turbó vákuumszelepet (azt a cumót ami ott van elöl), és kicserélem megnézem úgy mit mutat. Kábel meg csatlakozóhibát tippelt még a srác aki kiolvasta a cuccot, mert igencsak alacsony (200mbar körüli) értékeket mutatott nagyjából konstansan (fordulatszámtól függetlenül). Úgy dereng azt mondta, hogy ez rövidzár esetén van így, szakadásra túl nagy, vagy végtelen értékeket mutat. Sajna az kimaradt, hogy lehúzva a csatlakozóját a MAPnak megnézzük hogy változik-e az érték valamelyest, mert a burkolat rajta volt a motoron, és így elsőre nem találtuk meg a szakadó esőben a parkolóban.
Megpróbálok intézni kölcsibe MAP szenzort meg turbó vákuumszelepet (azt a cumót ami ott van elöl), és kicserélem megnézem úgy mit mutat. Kábel meg csatlakozóhibát tippelt még a srác aki kiolvasta a cuccot, mert igencsak alacsony (200mbar körüli) értékeket mutatott nagyjából konstansan (fordulatszámtól függetlenül). Úgy dereng azt mondta, hogy ez rövidzár esetén van így, szakadásra túl nagy, vagy végtelen értékeket mutat. Sajna az kimaradt, hogy lehúzva a csatlakozóját a MAPnak megnézzük hogy változik-e az érték valamelyest, mert a burkolat rajta volt a motoron, és így elsőre nem találtuk meg a szakadó esőben a parkolóban.
BuBu.11-11-2009 00:28:35 // 13711
köszi
neked is:D
neked is:D
Buddha11-11-2009 00:23:50 // 13710
Oké, várom!
Jó éjt!
Jó éjt!
Buddha11-11-2009 00:23:10 // 13709
Igen, de ha leveszed a lendkereket akkor akár rá is tapadhatott a támcsapágy, vagy beeshetett a főtengelyszimmering mögé! A megváltóra, hogy ne így legyen de az ördög nem alszik!
Megfeszegetted a főtengelyt? Mindenképpen írd meg, hogy mi a helyzet! :-)
Ciao
Megfeszegetted a főtengelyt? Mindenképpen írd meg, hogy mi a helyzet! :-)
Ciao
BuBu.11-11-2009 00:20:54 // 13708
hát asszem értem:D
majd holnap még meglesem a kotyogást mert ma nem volt időm rá.
köszi a segítséget...
majd holnap még meglesem a kotyogást mert ma nem volt időm rá.
köszi a segítséget...
Buddha11-11-2009 00:14:40 // 13707
Igen, de ez ki van szerelve, nincs benne a főtengely! Ez csak a közdarab, a csapágy-szimmeringházzal!
Ez az egész egység is egy nagy "O" gyűrűvel megy fel a blokkra, középen a siklócsapágyban a főtengely a menetes lyukakkal melyre illeszkedik a lendkerék, persze az is "O" gyűrűvel tömítve. Plusz a lendkeréknek van egy válla ami illeszkedik a szimmeringbe! :-)
Ezek a VM motorok mindig eresztik az olajat itt, de a legritkábban a főt.szimmeringnél, általában az egyik gyűrű keményedik meg és szivárogtat. Ha egyszer rendesen meg van csinálva akkor nincs olajcsepegés többet, de rá kell szánni a munkát!
Ez az egész egység is egy nagy "O" gyűrűvel megy fel a blokkra, középen a siklócsapágyban a főtengely a menetes lyukakkal melyre illeszkedik a lendkerék, persze az is "O" gyűrűvel tömítve. Plusz a lendkeréknek van egy válla ami illeszkedik a szimmeringbe! :-)
Ezek a VM motorok mindig eresztik az olajat itt, de a legritkábban a főt.szimmeringnél, általában az egyik gyűrű keményedik meg és szivárogtat. Ha egyszer rendesen meg van csinálva akkor nincs olajcsepegés többet, de rá kell szánni a munkát!
BuBu.11-11-2009 00:10:15 // 13706
oksa közben megértettem
szóval mi ezt igy egyben nem vettük le az alu bizbasz maradt a helyén a főtengelyen és csak a vas lett lehúzva rólla és kicserélve...
szóval mi ezt igy egyben nem vettük le az alu bizbasz maradt a helyén a főtengelyen és csak a vas lett lehúzva rólla és kicserélve...
BuBu.10-11-2009 23:52:42 // 13705
ez miez mert most így nem is értem:)
a lendkerék közepén van 5 csavar lyuk amit a főtengelybe csavarozol bele...
és ez a simeringes agyhalál meg a blokkra van felcsavarozva....
a lendkerék közepén van 5 csavar lyuk amit a főtengelybe csavarozol bele...
és ez a simeringes agyhalál meg a blokkra van felcsavarozva....
BuBu.10-11-2009 23:50:46 // 13704
öööö ez elég érdekes mert ugyan most nincs elöttem a dolog de sztem ez rohadtúl nem ugy néz ki mint amivel dolgom volt:)
András bácsi10-11-2009 22:58:21 // 13703
Nem finnyás, csak a canbuszos szarok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?