Halih. Tudom hogy a Jtd nek nem valami bajnok a fűtése de normális az, hogy 10 kmt kell mennem ahhoz reggel hogy felmenjen  90 fokra a hőfok úgy hogy végig hideget nyomatok? ez olyan -2 +5 fokos tartományban kb. a másik hogy ha bemelegedett is 90 fokra, ha teljesen letekerem a hidegre akkor nyomja csak, ha már 1 centivel feljebb tekerem ami még bőven a hideg skálán van, már langyost fúj.. ha meg feltekerem fullra a melegre akkor se nyom sokkal melegebbet... mintha a közép értékek valahogy eltüntek volna...
ha nálatok is ígyvan akkor jó, de szerintem csak nem igy kéne működni. Az tény hogy azt a 10 kmt, 1500-2000es fordulaton autózom reggel, kíméletesen.. :)
	
Forum >> Dízelmánia
eldiablo15608-12-2012 10:13:14 // 21502
	gecsa07-12-2012 22:15:02 // 21501
	Engem inkabb az erdekelne,hogy esszeru keretek kozott mennyi nyomatek hozhato ki ugy,hogy a fogyaszta nem ugrik meg nagyon...:-)
	
Föckös07-12-2012 19:44:21 // 21500
	(AO fórumon olvasottak alapján) bírna többet is maga a motor, és még a cf3as rendszer is, ellenben a gyári hajtás nem nagyon bírja a nagy nyomatékot...
	
mreni07-12-2012 19:19:18 // 21499
	az ésszerű keretek között,lemaradt :)
140-145körülre jó lenne belőni
	
140-145körülre jó lenne belőni
GTPeti07-12-2012 19:10:50 // 21498
	Egy 8V-st 150LE fölé vinni böszmeség. Az igazi kérdés nem az, hogy meddig lehet elmenni, hanem, hogy mennyinek van értelme (+LE vs. tartósság).
	
mreni07-12-2012 18:54:56 // 21497
	írtam neki egy mailt,hogy kb mit lehet kihozni belőle illetve mennyiért,ha válaszol megírom :)
	
GTPeti07-12-2012 18:52:53 // 21496
	Akkor egyből le is írhatnád, hogy miben javult a box-szal szemben az autód. Tényleg érdekel!
	
Föckös07-12-2012 18:35:34 // 21495
	nekem 65ért csinálta kedvezmény nélkül.
3 box után is azt mondom, hogy nem bántam meg
	
3 box után is azt mondom, hogy nem bántam meg
mreni07-12-2012 16:41:33 // 21494
	Én is agyalok rajta,kb mennyiért dob fel egy progit? alfás kedvezménnyel :P :D :D
	
'''''07-12-2012 12:56:26 // 21493
	Jó lenne lassan inkább más kárán tanulni! :-)
	
'''''07-12-2012 08:36:12 // 21491
	A nitróval nem kicsit b@sztak át de ha már bent van akkor íratok hozzá programot.Ment a duma,hogy csak berakod és hozza a lovakat.Most már mindegy,végigjárom az utat de csak tavasszal.
	
Föckös07-12-2012 06:16:55 // 21490
	ááááh még billenőfeszültségig sem merem nyomni:-)
(furgonnál ugyanez, bár az rwd meg laprugók, semmi súly, viszont virsli gumik... tegnap 1es majd 2es alapjáraton elforgott, élmény volt vele autózni...)
	
(furgonnál ugyanez, bár az rwd meg laprugók, semmi súly, viszont virsli gumik... tegnap 1es majd 2es alapjáraton elforgott, élmény volt vele autózni...)
Föckös07-12-2012 06:15:22 // 21489
	ááá na megvan, Te vagy az a srác, akinek az autójáról mesélt Szabi!
Tamás, Goodboy autója a példa rá, hogy mit ki lehet hozni nos nélkül is! ;-)
	
Tamás, Goodboy autója a példa rá, hogy mit ki lehet hozni nos nélkül is! ;-)
Föckös07-12-2012 06:11:33 // 21488
	óóó basszus:-) utólag visszakérhető a kedvezmény értéke? :-)))
	
Goodboy07-12-2012 05:47:14 // 21487
	Az én dizelemre több mint 40 féle bealitàst irt és az én dizelem volt az elsö ami nem motoroptimalizàlàs volt hanem full tuningg.igen és mondhatom h erös az autom ugy tépte a széria difit mint a rongyot...bizhattok a szaktudàsàban csak most keveset van itthon és sokan âllnak nàla sorban.de ha akarjàtok ellöre vetetlek benneteket.hivjatok.70 637 86 00 csao
	
Goodboy07-12-2012 05:35:01 // 21486
	Kollàr Szabi vasàrnaptol csütörtőkig németoban van igy kicsit nehezebb elérni őt. Igaz h wv vonal ami ink kőzel âll hozzà de szereti az alfâkat és jo gépeknek tartja a diesel olasz paripâkat.àlltalam nagyon sok autot irt probl nélkül .korrekt jo szakember,és nem pékböl lett csipszes guru hanem autos vilàgban nőtt fel és ezt tanulta.viszont biztos , ming mâsok ö sem tökéletes.csak ajânlani tudom és rajtam keresztül van amorés kedvezményünk.
	
GTPeti06-12-2012 22:21:25 // 21485
	Szerintem is a pedálkezelésen múlik a dolog. Tudom, hogy az analóg mindig nehezebb, de akkor is. :)
	
Liquid06-12-2012 22:06:55 // 21484
	ha nem digitálisan kezelnéd a gázpedált menne az :)
	
Föckös06-12-2012 21:06:20 // 21483
	hidd el ezekkel a 16os és nem a legjobb téli gumikkal nem olyan könnyű.
a 17es nyári michelin gumikat is el tudta csavarni legszárazabb úton...
semmit sem ér a nyomaték, ha nincs tapadás...
	
a 17es nyári michelin gumikat is el tudta csavarni legszárazabb úton...
semmit sem ér a nyomaték, ha nincs tapadás...
gecsa06-12-2012 20:37:18 // 21482
	nem kell asr, jól kell bánni a gázzal..:D:D
	
Föckös06-12-2012 20:17:01 // 21481
	okézsoké, ettől még én korrekt fickónak gondolom, nekem válaszolt mailre is, meg ha megbeszéltünk időpontot, akkor az rendben is volt:-)
valóban nincs sok értelme télen tuninggal foglalkozni, ilyen útviszonyok mellett.
leginkább egy ASRnek örülnék...
de megoldom, tutira, kell az nekem!
	
valóban nincs sok értelme télen tuninggal foglalkozni, ilyen útviszonyok mellett.
leginkább egy ASRnek örülnék...
de megoldom, tutira, kell az nekem!
'''''06-12-2012 19:45:53 // 21480
	Én egy nagy benyást is bevállalnék!Kb 5000km-t megyek az enyémmel évente.
	
gecsa06-12-2012 15:17:39 // 21479
	mondjuk valami vényóccal? :D
	
'''''06-12-2012 15:15:51 // 21478
	Előtte egy hónappal beszéltem vele.Akkor még csak annyit beszéltünk,hogy meg tudja csinálni.Most már inkább megvárom vele a tavaszt.Különben is,lehet kijön addig egy 166 utód. :-)
	
gecsa06-12-2012 14:28:08 // 21477
	próbáltad felhívni?
	
'''''06-12-2012 14:15:27 // 21476
	Ha tőlem kérdezted az előzőeket:
Mivel van több mail címem is (céges) ahol nem szerepel a nevem ezért onnan küldtem neki egyet kíváncsiságból.Gondolom,az elsőt is megkapta,mert nem dobta vissza és a másodikat is arra a címre küldtem.Az elsőre azóta sem reagált.Csak a tényeket közöltem!
A munkájára nem írtam egy rossz szót sem,elhiszem nektek,hogy ha bejutnék hozzá,jól megírná a progit.
Abban is biztos vagyok,hogy az én autóm sem jelentene neki gondot,még akkor sem,ha nem mindennap ír ilyen nitrós programot.
Most már nem is foglalkozok a dologgal márciusig.A kedvem is elment meg az idő sem kedvez a nagy gyorsulgatásoknak.
	
Mivel van több mail címem is (céges) ahol nem szerepel a nevem ezért onnan küldtem neki egyet kíváncsiságból.Gondolom,az elsőt is megkapta,mert nem dobta vissza és a másodikat is arra a címre küldtem.Az elsőre azóta sem reagált.Csak a tényeket közöltem!
A munkájára nem írtam egy rossz szót sem,elhiszem nektek,hogy ha bejutnék hozzá,jól megírná a progit.
Abban is biztos vagyok,hogy az én autóm sem jelentene neki gondot,még akkor sem,ha nem mindennap ír ilyen nitrós programot.
Most már nem is foglalkozok a dologgal márciusig.A kedvem is elment meg az idő sem kedvez a nagy gyorsulgatásoknak.
Föckös06-12-2012 13:38:49 // 21475
	nekem simán összejött, felhívtam csüt délután, hogy mikor mehetek, péntek reggel 8kor ott voltam, 9kor meg markoltam a majrévasat, amikor együtt kipróbáltuk:-)
	
WarbiRunner (Gyuri)06-12-2012 12:03:46 // 21474
	Személyes tapasztalaton nem ez. Maximális gondosságal dolgozott és jól megcsinálta, rossz szava nem volt a jtd-re. Sőt mikor faggattam, hogy a porlasztóknak ez mennyire árt, megnyugtatott hogy pont a jtd-k nagyon jók ebből a szempontból. Semmi negatív kicsengést nem éreztem. Az egy dolog hogy VW-t hordnak hozzá legtöbbet, igazából ebben van legnagyobb rutinja. A jtd-t alapesetben külföldi partner által módosított programmmal írja meg.
Az biztos, hogy nem vaktában dolgozik, tudja mit csinál. Nekem se egyből jött össze a találkozó vele, de úgy gondolom megérte kivárni mire mindketten azonos időpontban ráértünk.
	
Az biztos, hogy nem vaktában dolgozik, tudja mit csinál. Nekem se egyből jött össze a találkozó vele, de úgy gondolom megérte kivárni mire mindketten azonos időpontban ráértünk.
Föckös06-12-2012 07:24:41 // 21473
	Tamás, most én értelmezem félre, vagy valóban egy másik mail címről kapott levélre reagált hamar a Szabi?
ennyit a korrektségéről, talán el sem jutott hozzá az előző mail...
azért lenne fura, hogy nem korrekt, meg német autóra válaszol csak, amit MÁSIK MAIL CÍMről kérdeztek, mert pl nekem is 24 órán belül válaszolt.
egyébként meg nem olyan mint az autószerelők nagy része, csak annyira nem ismeri a jtd-t, hogy csinált belőle 300 lovas 2,4est.
nem kell neki a lóvé, ilyen irányból is lehet nézni a dolgot.
akkor vidd el a Csabához, ír majd neked 350 lóerős programot, amúgy is " ő irja az országban a legjobb programot"
	
ennyit a korrektségéről, talán el sem jutott hozzá az előző mail...
azért lenne fura, hogy nem korrekt, meg német autóra válaszol csak, amit MÁSIK MAIL CÍMről kérdeztek, mert pl nekem is 24 órán belül válaszolt.
egyébként meg nem olyan mint az autószerelők nagy része, csak annyira nem ismeri a jtd-t, hogy csinált belőle 300 lovas 2,4est.
nem kell neki a lóvé, ilyen irányból is lehet nézni a dolgot.
akkor vidd el a Csabához, ír majd neked 350 lóerős programot, amúgy is " ő irja az országban a legjobb programot"
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 22:08:24 // 21472
	Aha, köszi akkor nem lesz ilyen :)  Rendelek egy kábelt meg kukázok valami gagyi lap topot.
	
mreni05-12-2012 21:44:08 // 21471
	pl diagramot,abs-t,légzsákot, önbeállító paraméterek nullázása,comp "tanítása" meg még kitudja mit... ráadásul 5ször annyiba kerül
	
gecsa05-12-2012 21:04:08 // 21470
	En akkoris egy fes+elm327/vagcom komboban jobban biznek.:-)
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 21:02:15 // 21469
	Nem én veszem :) Én csak használni fogom :P
	
gecsa05-12-2012 21:00:30 // 21468
	pl fele annyiba kerulni????:-)
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 20:55:31 // 21467
	Mi az  amit  nem tud a 26 ezres?
	
mreni05-12-2012 20:40:09 // 21466
	pedig még az is jóval többet tud mint ez a 26ezres cucc
	
mreni05-12-2012 20:39:41 // 21465
	nem igazán,ne vedd meg szerintem
	
gecsa05-12-2012 20:15:17 // 21464
	Ha jol emlekszem mreni rendelt be most..
Miert nem hiszel?ugyanugy a fes oldalarol van a szoftver..
	
Miert nem hiszel?ugyanugy a fes oldalarol van a szoftver..
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 20:09:30 // 21463
	Menet közbe kellene olvasni :) A mobilos verióba nem nagyon hiszek :)
	
gecsa05-12-2012 20:04:57 // 21462
	Ha eleg kozel tudsz allni,van bluetooth cucc is,de paran most fogjak tesztelni a mobil verziot.:-)
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 19:55:50 // 21461
	Sziasztok.  Először diag kábelt akartam venni de mivel nincs lap top om zért gondoltam erre, BD2-EOBD Super Scanner magyar nyelvű diagnosztikai műszer.  Ez jó lesz az alfámhoz?
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 19:42:04 // 21460
	Az tényleg szar ügy.
	
'''''05-12-2012 19:09:02 // 21459
	Ezzel nem is lenne gond,csak ő már a harmadik akivel próbálkoztam.Az első és második (chipcenter,rigotech) átb@szott.Megbeszélt időben eltűntek és már a telefont sem vették fel.
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-12-2012 18:53:34 // 21458
	Ezek szerint ő is olyan  mint az autószerelők nagy része, adagolós 1,9 tdi Német motor legyen az autóba  azt szerelgetik tuningolják a végtelenségig ha azt mondod Alfa Jtd úgy néznek rád mint a piromániás a poroltóra.
	
'''''05-12-2012 17:48:53 // 21457
	Azt nem tudom,versenyzik-e de őt tartják a legjobbnak itthon.
	
gecsa05-12-2012 12:40:44 // 21456
	a lényeg, hogy nem kell neki a lóvé..
	
Public Enemy05-12-2012 10:59:38 // 21455
	Ez a dragversenyző Kollár Szabolcs?
	
gecsa05-12-2012 10:45:00 // 21454
	hehe...:D nem volt szép húzás..
	
'''''05-12-2012 10:26:44 // 21453
	Mivel már három hete nem válaszolt a mailemre Kollár Szabi,ezért tegnap gondoltam kipróbálom egy másik címemről.Három német márkájú autóra kértem tőle ajánlatot.Ma már válaszolt is rá.Ennyit szerettem volna csak írni a korrektségéről!
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?