Sziasztok!
2,4 jtd 10V nél kartergáz leválasztót van lehetséges tisztítani? érdemes bolygatni?
Forum >> Dízelmánia
forrasr23-02-2013 22:11:00 // 22752
Wickey23-02-2013 22:06:14 // 22751
Azért ha kidobnád őket, szólj. A 156-ban a kiforgatott kettes után mostmár kifejezetten sűrűn recseg a hármas. Következő kuplungozásnál tervezek feltenni egy kevéskilométeres másik váltót. Hátha jobb lesz. :)
Ferke23-02-2013 18:16:18 // 22750
kb 80ezer km felett minden gyártó mindegyik dízelének olajos...:)
Ferke23-02-2013 18:15:10 // 22749
3 váltóm van hátul, a kutyusnak sem kell...nem megy tönkre, és ennek megfelelően érhet vagy 10-15ezret...:))
Ferke23-02-2013 18:13:05 // 22748
cca 7 liter
[k i z z o]23-02-2013 17:14:29 // 22747
A benzinest is.
mreni23-02-2013 17:09:17 // 22745
én ennyire azért nem óvom a gépet,ez a kuplunggal leállítás dolog is igaz lehet,de nem sok jelentősége van szerinte,elég a jtd váltók,nem nagyon van velük gond.
tavaly volt fent a 156on 15ös 205-ös pálya slick,ha akkor nem szakadt szét a vltó akkor az már nem is fog,kapott rendesen :D
tavaly volt fent a 156on 15ös 205-ös pálya slick,ha akkor nem szakadt szét a vltó akkor az már nem is fog,kapott rendesen :D
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2013 16:28:36 // 22744
GTPeti23-02-2013 16:13:19 // 22743
"Azok alapján még egy dolog indokoltnak tűnik: mindíg kinyomott kuplunggal indítsuk be és állítsuk le a dízelt"
A beindítást még megértem. (Világ életemben kinyomott kuplunggal indítottam be az összes autót...) A leállítást nem, mert szerintem nem az az 1 másodperc fog bárminél is elhasználódást okozni.
A beindítást még megértem. (Világ életemben kinyomott kuplunggal indítottam be az összes autót...) A leállítást nem, mert szerintem nem az az 1 másodperc fog bárminél is elhasználódást okozni.
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2013 16:03:27 // 22742
Na ja hogy ott van, de ha az alapjárat kiegyenlítéséhez 10% felett kell korrigálni, akkor ott már erős visszahatás van a hajtott oldal felé. Nem biztos hogy ezzel az önindító is jól birkózik. nem nagyon vizsgálgattam a dolgot, egyelőre hozzácsaptam a genyó lendkerék listájához a dolgot. Ha az megoldódik és még mindíg ilyen, akkor majd foglalkozok vele. De elnézve azokat a rezonanciagörbéket 30rpm-el alacsonyabb indítófordulatnál...nagyon benne van a kalapban.
Azok alapján még egy dolog indokoltnak tűnik: mindíg kinyomott kuplunggal indítsuk be és állítsuk le a dízelt :-)
Azok alapján még egy dolog indokoltnak tűnik: mindíg kinyomott kuplunggal indítsuk be és állítsuk le a dízelt :-)
[k i z z o]23-02-2013 07:46:33 // 22741
Ez érdekes, pedig a mintavétel és szinkronizáció a direkt hajtott oldalon van. Néztél indítózási fordulatszámot és befecskendezési szögeket? Melegen is ilyen?
hering*dani23-02-2013 07:31:38 // 22740
1,9 jtdm 120 lovas egy 147 -esben mennyit kajázhat télen kisseb távokon gázolajból?
Mókusék156SW23-02-2013 00:40:32 // 22739
Hali skacok!
2.4JTD 170000km, olajos a turbó nyomócsövem belül...gáz mi?!
Nem volt még se alfám, dízelem:) Nemrégen került hozzánk, így szívesen fogadom a tanácsokat, mit nézzek meg rajta, nehogy meglepetés érjen. Pl.: Tapasztalatok, típushibák, vagy várható meghibásodás...
Köszi!
2.4JTD 170000km, olajos a turbó nyomócsövem belül...gáz mi?!
Nem volt még se alfám, dízelem:) Nemrégen került hozzánk, így szívesen fogadom a tanácsokat, mit nézzek meg rajta, nehogy meglepetés érjen. Pl.: Tapasztalatok, típushibák, vagy várható meghibásodás...
Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2013 00:14:48 // 22738
Van egy megszokott "teker-teker-teker-röff (ugrik a műszerfal)" ütem amihez a fülem szokott. No most a kinti hidegtől függően tovább teker, de még 0 fok körül is észreveszem, hogy már járnia kéne, mégis még az indítómotor forgat. 1-2 fordulat lehet a különbség, sose számoltam hogy hányra indul, csak feltűnt hogy már engedném el a kulcsot, de még nem lehet. Ez összefüggésben a boxerhang csúnyulásával lett ilyen. Amikor beröffen, az ugyanúgy történik, tehát nem indul úgymond nehezen, nem dadog, nem füstöl (fehéren se), nem hármohengerezik még nagyon hidegben sem (olyankor 2-t izzítok és megtornáztatom az akksit a reflektorral is izzítás közben).
Fordoknál amúgy kifejezetten okoz indítási nehézséget a rossz DMF, és a cikkben is esik szó erről.
Fordoknál amúgy kifejezetten okoz indítási nehézséget a rossz DMF, és a cikkben is esik szó erről.
GTPeti22-02-2013 21:50:27 // 22737
"-főleg hidegindításnál egy két fordulattal többet kell tekerni az önindítónak"
Ezt kifejtenéd? :)
Ezt kifejtenéd? :)
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2013 21:46:44 // 22736
Ez érdekes kis írás volt, köszi! :-)
A legtanulságosabb rész talán az, hogy mit is okozhat 30rpm inítómotor fordulatcsökkenés.
A gyártási szórással foglalkoznak, de az elhasználódásal nem nagyon. Az én konklúzióm pont az, hogy amíg új, addig nagyon jó dolog a DMF. Amint már nem a gyári paramétereknek megfelelő állapotú, onnatól több kárt okoz mint hasznot.
A nyomaték átvitelre gyakorolt hatása is érdekes. Amit én tapasztalok és gondolok:
Az új DMF + új kuplung:
-jobban tépte az aszfaltot érzetre (jobb nyomaték átvitel)
-nem rázkódott a műszerfal indítás/leállításkor
-csökkent a fogyasztás(!)
-halkabb lett az autó valamivel
-valószínű a chip miatt eleve berázott 2000-től 4-esben, nem használtam így emiatt
Az áldásos hatások viszonylag hamar kikoptak, 200km-ig volt tökéletes, és kb 10e km alatt visszaállt a csere előtti állapot. Onnantól nem romlik érezhetően, illetve mostmár az alábbiakon mérhető az állapotromlás:
-főleg hidegindításnál egy két fordulattal többet kell tekerni az önindítónak
-rázkódás induláskor, leállításkor
-hidegen kicsit remeg a kormány alapjáraton
-2000-ről padlógáz 3-masban is csúszást és rezonanciát okoz
-hidegen (főleg -3 -4 fok vagy hidegebb éjszaka után) boxerhang, ami az autó átmelegedésével csillapodik
-hangosabb motorüzem
-különböző apró nyeklések váltáskor
-kuplungpedálra finoman rátett talp alatt "dobol"
Még mindíg nem tudom mire cserélem, gyűjtök még infókat. Pályán hangos autót nem szeretnék, de gyorsításkor tőlem szólhat mint egy harciszekér. Az a finoman boxeres hang jöhet ami régebben volt, a mostani az csúnya. Ne rázkódjon indításkor ennyire...
A legtanulságosabb rész talán az, hogy mit is okozhat 30rpm inítómotor fordulatcsökkenés.
A gyártási szórással foglalkoznak, de az elhasználódásal nem nagyon. Az én konklúzióm pont az, hogy amíg új, addig nagyon jó dolog a DMF. Amint már nem a gyári paramétereknek megfelelő állapotú, onnatól több kárt okoz mint hasznot.
A nyomaték átvitelre gyakorolt hatása is érdekes. Amit én tapasztalok és gondolok:
Az új DMF + új kuplung:
-jobban tépte az aszfaltot érzetre (jobb nyomaték átvitel)
-nem rázkódott a műszerfal indítás/leállításkor
-csökkent a fogyasztás(!)
-halkabb lett az autó valamivel
-valószínű a chip miatt eleve berázott 2000-től 4-esben, nem használtam így emiatt
Az áldásos hatások viszonylag hamar kikoptak, 200km-ig volt tökéletes, és kb 10e km alatt visszaállt a csere előtti állapot. Onnantól nem romlik érezhetően, illetve mostmár az alábbiakon mérhető az állapotromlás:
-főleg hidegindításnál egy két fordulattal többet kell tekerni az önindítónak
-rázkódás induláskor, leállításkor
-hidegen kicsit remeg a kormány alapjáraton
-2000-ről padlógáz 3-masban is csúszást és rezonanciát okoz
-hidegen (főleg -3 -4 fok vagy hidegebb éjszaka után) boxerhang, ami az autó átmelegedésével csillapodik
-hangosabb motorüzem
-különböző apró nyeklések váltáskor
-kuplungpedálra finoman rátett talp alatt "dobol"
Még mindíg nem tudom mire cserélem, gyűjtök még infókat. Pályán hangos autót nem szeretnék, de gyorsításkor tőlem szólhat mint egy harciszekér. Az a finoman boxeres hang jöhet ami régebben volt, a mostani az csúnya. Ne rázkódjon indításkor ennyire...
DieselManiaco(NagyVad)22-02-2013 19:39:30 // 22735
nahh ez igen:)
[k i z z o]22-02-2013 19:08:33 // 22734
[k i z z o]22-02-2013 19:06:22 // 22733
http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/08_media_library/01_publications/schaeffler_2/symposia_1/downloads_11/04_DMF_simulation_techniques.pdf
mreni22-02-2013 17:34:49 // 22732
pedig logikus amit írsz,simán lehet,hogy igazad van.:) sőt.. :D
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2013 15:18:48 // 22731
Ja és még valami...kicsit szakmázzunk, ha már ma délelőtt sem tudtam melózni :-)
A lányom legalább már képben van a szkóppal, és a "gyereklaptopjával" olvassa ki a legótraktort (csomagolószalaggal gondosan össze is köti) :-D
Tegnap este a videókat nézegetve (sose gondoltam hogy dízel hangot fogok hallgatni jútyúbon...bakker de gáz :-)))) erősen gyanús lett hogy a boxeres hang = szanaszerteszéjjelb###dott DMF.
Visszanézve a múltkor mért görbét, kicsit jobban értelmet nyer így az x tengely, ami engem picit zavart, hogy 4 hengerhez sehogy nem passzol igazán. Asszem rossz felől közelítettem :-) Vagyis hagyományosan értelmezve a 895/min azt jelenti, hogy az 1-es osztás az 1/895 sec. Az alapjárat 850. A korrekciós csúcsok amennyire kivehető, éppen 895/850 egységenként követik egymást. Vagyis nem biztos hogy a 4 hengert kellett itt erőltetni, minden fordulatnál rákorrigál ugyanazon főtengelypozícióban!
Új konklúzió, a motornak továbbra sincs semmi baja, az egyetlen dolog ami fordulatonkénti korrekcióra kényszerítheti az ECU-t az kb a lendkerék. Tadamm, ha bejön a tipp, nyitok egy műhelyt :-)
A lányom legalább már képben van a szkóppal, és a "gyereklaptopjával" olvassa ki a legótraktort (csomagolószalaggal gondosan össze is köti) :-D
Tegnap este a videókat nézegetve (sose gondoltam hogy dízel hangot fogok hallgatni jútyúbon...bakker de gáz :-)))) erősen gyanús lett hogy a boxeres hang = szanaszerteszéjjelb###dott DMF.
Visszanézve a múltkor mért görbét, kicsit jobban értelmet nyer így az x tengely, ami engem picit zavart, hogy 4 hengerhez sehogy nem passzol igazán. Asszem rossz felől közelítettem :-) Vagyis hagyományosan értelmezve a 895/min azt jelenti, hogy az 1-es osztás az 1/895 sec. Az alapjárat 850. A korrekciós csúcsok amennyire kivehető, éppen 895/850 egységenként követik egymást. Vagyis nem biztos hogy a 4 hengert kellett itt erőltetni, minden fordulatnál rákorrigál ugyanazon főtengelypozícióban!
Új konklúzió, a motornak továbbra sincs semmi baja, az egyetlen dolog ami fordulatonkénti korrekcióra kényszerítheti az ECU-t az kb a lendkerék. Tadamm, ha bejön a tipp, nyitok egy műhelyt :-)
beco22-02-2013 14:27:43 // 22730
Köszi az infót.
gecsa22-02-2013 14:24:13 // 22729
ja, és kontaktspray az isten..:D:D:D
gecsa22-02-2013 14:23:29 // 22728
a villogással jelzi, hogy hiba van. nem vészes a szerkezet, és lehet külön is cserélni, bontóban filléres dolog..
blogomban van némi infó..
Poló blogja
blogomban van némi infó..
Poló blogja
beco22-02-2013 12:23:24 // 22727
Sziasztok!
Alfa GT 1.9 dízelbe az üzemanyagszint jelzőm folyamatosan minimumot mutat és villog (nem folyamatosan világít) a visszajelző lámpa.
Esetleg valaki már találkozott ilyennel? Nem szívesen cserélném ki a komplett szivattyú-üzemanyagszint jelző egységet, mert igen drága.
Várom az esetleges ötleteket.
Alfa GT 1.9 dízelbe az üzemanyagszint jelzőm folyamatosan minimumot mutat és villog (nem folyamatosan világít) a visszajelző lámpa.
Esetleg valaki már találkozott ilyennel? Nem szívesen cserélném ki a komplett szivattyú-üzemanyagszint jelző egységet, mert igen drága.
Várom az esetleges ötleteket.
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2013 10:00:15 // 22726
Igen, én is ezt találtam, hogy a 20V (20V turbo) lendkerék és szerkezet plug and play. Kíváncsi lennék, hogy van e alapjáraton csörömpölés és kerregő hang mint pár TDI videón.
A rezonanciával is az a helyzet, hogy nem vész el, csak átalakul. A DMF elhangolja a rezonanciapontot alapjárati fordulatszám alá. Ami menetközben jó, indításkor meg ad jókora pofonokat a váltónak. Nyilván új korában még ez gyárilag kompromisszumosan kitalált keretek közt zajlik (lásd nem remeg a műszerfal indításkor), kevés használat után viszont simán lehet hogy rosszabb a helyzet mint SMF-el. Ugyanis az indítózásba nem nagyon lehet beavatkozni, túlesünk rajta és kész, közben rongálódik ami rongálódik, így jártunk.
A rossz lendkerék (értsd pár 10e-t futott) pedig már a rezonancia elhangolásban sem 100%-os, és kieshet a balanszból, lásd 4-es padló 2000-ről és remeg minden. Ezt sem tartom túl jónak. Nem csak chippes autónál hallottam ilyenről.
A rezonanciával is az a helyzet, hogy nem vész el, csak átalakul. A DMF elhangolja a rezonanciapontot alapjárati fordulatszám alá. Ami menetközben jó, indításkor meg ad jókora pofonokat a váltónak. Nyilván új korában még ez gyárilag kompromisszumosan kitalált keretek közt zajlik (lásd nem remeg a műszerfal indításkor), kevés használat után viszont simán lehet hogy rosszabb a helyzet mint SMF-el. Ugyanis az indítózásba nem nagyon lehet beavatkozni, túlesünk rajta és kész, közben rongálódik ami rongálódik, így jártunk.
A rossz lendkerék (értsd pár 10e-t futott) pedig már a rezonancia elhangolásban sem 100%-os, és kieshet a balanszból, lásd 4-es padló 2000-ről és remeg minden. Ezt sem tartom túl jónak. Nem csak chippes autónál hallottam ilyenről.
mreni22-02-2013 08:57:31 // 22725
1.9jtd marea-ról van szó
mreni22-02-2013 08:55:59 // 22724
pedig de,ezt az Ő írásából idézem:
"Időközben az erős motor (illetve a közben megváltozott vezetési stílus :D) kinyírta a kéttömegű lendkereket, ezért átálltunk egytömegűre, ami egy Kappa 2.0 20V-ből érkezett, a kuplungszerkezet illetve a tárcsa Coupé 20VT-ből. "
és ő megcsinálta a jtd váltót visco-sra is.
nagy mágus az tuti:)
"Időközben az erős motor (illetve a közben megváltozott vezetési stílus :D) kinyírta a kéttömegű lendkereket, ezért átálltunk egytömegűre, ami egy Kappa 2.0 20V-ből érkezett, a kuplungszerkezet illetve a tárcsa Coupé 20VT-ből. "
és ő megcsinálta a jtd váltót visco-sra is.
nagy mágus az tuti:)
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2013 22:50:55 // 22723
mögöttünk a szerviz rakott be fordba átalakítós szettet cserélték is utána röviddel a bakokat ...
Erhard 242 (Pure Energy)21-02-2013 22:48:53 // 22722
Lönci nem hiszem :) Jó ismerősöm :P
GTPeti21-02-2013 22:42:29 // 22721
"Szóval egy megfelelően nehéz szimpla lendkerék egy méretes rugós kuplungtárcsával jó lehet." Jó-jó, de akkor mi romoljon el?? (A kinyomócsapágy nem ér. :)
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2013 22:42:20 // 22720
Érdekelnének a tapasztalatok, illetve hogy milyen szettet pakolt bele (vagy minek az alkatrészeit).
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2013 22:40:40 // 22719
Vicces, de olcsóbb egy bontott váltó mint egy lendkerék. Még egy Q2 váltót is olcsóbban ígértek nekem ha kell, mint amennyibe legeslegjobb áron egy lendkerék kerül.
Ami elgondolkodtat, hogy a Valeo gyárt ilyen szetteket és piacra merte dobni. vagyis akkora hatalmas rizikó nem lehet a dologban.
A TDI fórumokon néztem, hogy ha túl könnyű a lendkerék, akkor ronda kereplő hangja van. De ez pl pont nem a kettős vagy szimpla tömeg miatt lehet, hanem egyszerűen túl könnyű a lendkerék. Szóval egy megfelelően nehéz szimpla lendkerék egy méretes rugós kuplungtárcsával jó lehet.
Ami elgondolkodtat, hogy a Valeo gyárt ilyen szetteket és piacra merte dobni. vagyis akkora hatalmas rizikó nem lehet a dologban.
A TDI fórumokon néztem, hogy ha túl könnyű a lendkerék, akkor ronda kereplő hangja van. De ez pl pont nem a kettős vagy szimpla tömeg miatt lehet, hanem egyszerűen túl könnyű a lendkerék. Szóval egy megfelelően nehéz szimpla lendkerék egy méretes rugós kuplungtárcsával jó lehet.
mreni21-02-2013 21:34:42 // 22718
bírja az :)
én azért rúgom neki néha elég keményen :D
én azért rúgom neki néha elég keményen :D
gecsa21-02-2013 21:19:07 // 22717
szerintem ezek az autók nem versenycélokra készülnek, hanem azért a tartósság is cél, feltételezem azért a mérnökök terveztek bele egy kis ráhagyást...
de igazából bármi lehet.. :)
de igazából bármi lehet.. :)
.......................21-02-2013 19:30:18 // 22716
A motor àltal leadott nyomaték ugyanannyi mint amit a vàltó elvisel
Ha megcsippeled tud a motor 450Nm
Ha kiiktatod a kettős tömegűt + ràjön a lökésszerű terhelés
Ezen + terhelést nem biztos ,hogy a vàltó kibírja
Ha megcsippeled tud a motor 450Nm
Ha kiiktatod a kettős tömegűt + ràjön a lökésszerű terhelés
Ezen + terhelést nem biztos ,hogy a vàltó kibírja
gecsa21-02-2013 18:43:59 // 22715
"nézd meg a váltó bemenö nyomatékát,
mennyire lett tervezve
a 159 2,4 400Nm re van tervezve ,ugyanennyit tud a motor"
tehát, ha kiiktatom a kettőstömegűt, akkor már 450nm-tud majd a motor?
mennyire lett tervezve
a 159 2,4 400Nm re van tervezve ,ugyanennyit tud a motor"
tehát, ha kiiktatom a kettőstömegűt, akkor már 450nm-tud majd a motor?
mreni21-02-2013 18:32:56 // 22714
attól,hogy kiiktaja a kettőstömegűt a nyomatékot még bírni fogja a váltó,vw-s körökben ez bevált dolog,már évek óta
.......................21-02-2013 18:05:03 // 22713
nézd meg a váltó bemenö nyomatékát,
mennyire lett tervezve
a 159 2,4 400Nm re van tervezve ,ugyanennyit tud a motor+ megcsippeled,
és netán kiiktatod a kettöstömegüt,
szerinted mi lesz a vége?
garantáltan megadja magát majd valami idö elött
akkor nem lendkereket cserélsz majd ,hanem váltót
de az lehet olcsóbb ..
mennyire lett tervezve
a 159 2,4 400Nm re van tervezve ,ugyanennyit tud a motor+ megcsippeled,
és netán kiiktatod a kettöstömegüt,
szerinted mi lesz a vége?
garantáltan megadja magát majd valami idö elött
akkor nem lendkereket cserélsz majd ,hanem váltót
de az lehet olcsóbb ..
mreni21-02-2013 17:54:36 // 22712
itthon is raktak már bravaba vagy marea-ba acéllendkereket,valahol megvan a srác száma beszltünk erről nem rég,de talán Lönci is rakott már be valakinek simát.
gecsa21-02-2013 17:44:22 // 22711
ha bejön, én is váltok...megfordult már a fejemben a dolog..:)
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2013 17:04:35 // 22710
Tudom, tegnap este olvasgattam külföldi fórumokon. Itthon nem tudom mi a helyzet, én nem ismerek olyat aki próbálta már. Kérdés, hogy a váltó hogy birkózik a helyzettel, főleg hogy chippelt a motor.
Viszont van egy olyan erős gyanúm, hogy a rossz DMF sokkal károsabb mint egy acél lendkerék, ami nem pofozgatja ide-oda a motort és a váltót.
Átgondolva a dolgot, lehet érdemes volna kipróbálni, nagyot nem lehet bukni vele, mindenképp kisebbet mint a vagy jó vagy nem gyári szetten.
Viszont van egy olyan erős gyanúm, hogy a rossz DMF sokkal károsabb mint egy acél lendkerék, ami nem pofozgatja ide-oda a motort és a váltót.
Átgondolva a dolgot, lehet érdemes volna kipróbálni, nagyot nem lehet bukni vele, mindenképp kisebbet mint a vagy jó vagy nem gyári szetten.
szafi21-02-2013 16:56:19 // 22709
köszi, remélem minél hamarabb sikerül kideríteni :)
mreni21-02-2013 15:56:02 // 22708
passz,de alakítottak már sima acél lendkerekesre 45-öt,sőt 56-ot is.
zee21-02-2013 15:31:41 // 22707
Marisnál érdemes lenne megnézni a turbo geometria szabályzást,hogy működik-e. Lehet le van ragadva.
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2013 15:18:06 // 22706
No találtam valami érdekeset. LÉtezik, hogy volt 145/46 jtd-ből egytömegű lendkerekes verzió?
EBBEN a leírásban az AR32302 motorkódhoz sima lendkereket ír. Érdekes volna, bagyon töröm a fejem hogy megszabadulok a DMF től és a hulladék minőségű kuplungszerkezettől is.
EBBEN a leírásban az AR32302 motorkódhoz sima lendkereket ír. Érdekes volna, bagyon töröm a fejem hogy megszabadulok a DMF től és a hulladék minőségű kuplungszerkezettől is.
szafi21-02-2013 10:39:59 // 22705
Sziasztok, szeretnék érdeklődni nálatok! Van egy 2.4 JTD Marea a háznál, és olyan gondom volna, hogy állóhelyzetben szépen pörög a motor, egészen tiltásig is... de menet közben 3000-tol gyengul es utana nagyon nehezen porog, es olyan 3500nal szinte eg is all a fordulatszam... ez minden sebessegben ugyanigy jelentkezik, vegsebesseg is olyan 140-nel megall... Szamitogep hibakodot nem dobott, semmit, kiveve az EGR-t.. de az törlődött az idők folyamán... Semmilyen kis ikon nincs a muszerfalon... Mit érdemes megnézni, mivel lehet a gond?
Illetve van egy 1.9 jtd-s 146os alfam, ott a railnyomasra panaszkodik, allohelyzetben jobban razkodik a megszokottol, de fordulatban ezt abbahagyja, bar sokszor nem tudok 2es fordulat alatt jarni mivel annyira beraz a motor...? Az injekcio lampa felfel villan, de random modon..es olynkor erezheto ez leginkabb.. Szamitogep a railnyomasra panaszkodik...Vmi otlet?
Köszönöm segítségeteket előre is!!
Illetve van egy 1.9 jtd-s 146os alfam, ott a railnyomasra panaszkodik, allohelyzetben jobban razkodik a megszokottol, de fordulatban ezt abbahagyja, bar sokszor nem tudok 2es fordulat alatt jarni mivel annyira beraz a motor...? Az injekcio lampa felfel villan, de random modon..es olynkor erezheto ez leginkabb.. Szamitogep a railnyomasra panaszkodik...Vmi otlet?
Köszönöm segítségeteket előre is!!
Kimis11120-02-2013 23:29:27 // 22704
Én ma 571 km-re 33.5 litert tankoltam. Ingázás,Nyíregyháza,Miskolc, Békéscsaba vonalon Város és országút vegyesen.
Cro16620-02-2013 19:37:40 // 22703
Beéri..ahogy én használom, meg abban az időpontban (reggel, este) igen.
a tankolásaim alapján is 7 literes az átlag fogyi. A nagy átlagom 50e km -re, ennyi.
a tankolásaim alapján is 7 literes az átlag fogyi. A nagy átlagom 50e km -re, ennyi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
412
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?