Forum >> Giulia
RomeoOne17-08-2021 20:11:29 // 21408
Csak az ősi iparágban, ha szopsz, fizetnek érte, és nem úgy van, hogy te fizetsz és még utána szopsz is :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 19:43:49 // 21407
Aki szeret szopni annak tökéletes és mellette drága is
zgi52117-08-2021 19:34:42 // 21406
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 19:13:59 // 21405
Jah, közös 🐎 nak túros a háta vagy kovidos 🤣🤣🤣Az autót nem akaró hipszterek, ződek, gyökerek, fiús lányok, lányos fiúk, genderek, das- ok azaz a genetikai zsákutcák nyilatkozták ezt...
Piritu - 1.000.00017-08-2021 18:53:37 // 21404
"egy kis kovid és mindenki sajátot akar" - Covid nélkül is így voltam vele :-P
Piritu - 1.000.00017-08-2021 18:51:09 // 21403
"tempós haladás" - tapasztalatom szerint a leginkább attól függ hogy milyen átlagot megy az ember, mennyire tud folyamatosan a max tempóval haladni. A sógoréknál 135-re állított tempomattal magasabb az átlag mint utána a németeknél a lovak közé dobott gyeplővel.
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 18:48:47 // 21402
Engem is kímél a sors szerencsére eddig alig volt csekk gyorshajtás miatt... autómegosztás kudarc lásd egy kis kovid és mindenki sajátot akar 😁🤣🤣
Piritu - 1.000.00017-08-2021 18:44:49 // 21401
"több mint 10 éve gyűlik a keret" -szerencséd van, nekem már a kereted többszörösével sikerült hozzájárulnom a sógorék költségvetéséhez :-(
Mondjuk a Covid zárlat alatt egyszer sem kellett :-DD
Mondjuk a Covid zárlat alatt egyszer sem kellett :-DD
tdemeter17-08-2021 17:01:48 // 21400
Igen, jól kell tudni gyorshajtani :)
carver17-08-2021 16:45:34 // 21399
Osztrákoknál én sem megyek többel 140-nél, rendőrök a kommunikációs tréninget vsz az Afganisztánban szolgáló Navy Seal-ektől kapták...
Svájcban tényleg drága mulatság a gyorshajtás. Németeknél Bajorországon kívül tényleg már csak mutatóban vannak korlátozásmentes szakaszok.
Mi maradt? A tempós haladás már ma is pay-to-win (nem gémereknek: már ma is pénzbe kerül) innen már csak egy lépés az hogy azért is fizetsz ha beülsz az autóba. Ja bocs, nem, azt úgy hívják car sharing (ami egyébként sztem egy jó dolog).
Én bekalkuláltam 2 évente 30.000-et szerencsére több mint 10 éve gyűlik a keret és még radardetektorom sincs 😁
Svájcban tényleg drága mulatság a gyorshajtás. Németeknél Bajorországon kívül tényleg már csak mutatóban vannak korlátozásmentes szakaszok.
Mi maradt? A tempós haladás már ma is pay-to-win (nem gémereknek: már ma is pénzbe kerül) innen már csak egy lépés az hogy azért is fizetsz ha beülsz az autóba. Ja bocs, nem, azt úgy hívják car sharing (ami egyébként sztem egy jó dolog).
Én bekalkuláltam 2 évente 30.000-et szerencsére több mint 10 éve gyűlik a keret és még radardetektorom sincs 😁
denil117-08-2021 15:49:41 // 21398
Hasznos videó volt, valószínű majd 4-5 tankolásonként beletolok én is egy telitank 100-ast.Bár ha minden igaz, semmit nem fogok érezni, inkább csak preventív jelleggel.
Liquid17-08-2021 15:42:38 // 21397
hááát az A4-en azért elég sokan mozognak 140 felett, főleg Bécs közelében, Bécsben pedig a 80-as 100-as korlátokat is nagyvonalúan kezelik. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Van egy új 2x3 sávos szakasz ahol mindig 150-nel megy mindenki :)
Vannak a fix trafik, meg a szokásos helyek ahol mérnek, illetve az alagútban a section control, ott kell figyelni.
Svájc más tészta...
Vannak a fix trafik, meg a szokásos helyek ahol mérnek, illetve az alagútban a section control, ott kell figyelni.
Svájc más tészta...
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 15:22:22 // 21396
Svájcban csak a parkolás miatt vesznek elektromost amúgy sz@rnak bele...
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 15:20:16 // 21395
A kutya ott van elásva, hogy papás vezetés 🤣🤣🤣 Én ehhez még túl fiatalnak érzem magam...jah amúgy Svájcban minden autó gyári értéket produkál pályán max 120 városban 45 vagy 30 és mindenhol mérnek 🤣🤣🤣🤣
tdemeter17-08-2021 14:21:12 // 21394
El tudok én nyugodt lehetsz :) De sógornéknál nem hajtunk gyorsan, ez amolyan alapszabály nálam. Svájcban pedig olyan a szabály, hogy ha elkapnak akkor annyiszor X frank amennyivel többel mentél. A másik pedig, hogy ezekben az országokban senki sem hajt gyorsan. Nem találsz olyat, 1-2 kivételtől eltekintve nem láttunk ilyen arcokat. Pedig minden autó nagyon komoly ott, látszik, hogy nem gond megvenni a fullos vasakat.
További pozitívum, hogy modern, gazdag országhoz méltan azt hittem, hogy majd minden felvilágosult gazdag ott teslával jár, de hálistennek alig van több mint itt. Inkább a német angol vonalból volt rendesen, de ott semmiből sem alapmodellt vesznek. Ha látsz mondjuk egy peugeot, abbol is a full full változat megy. Persze vannak ott is szegényebbek, de a többség nem az.
További pozitívum, hogy modern, gazdag országhoz méltan azt hittem, hogy majd minden felvilágosult gazdag ott teslával jár, de hálistennek alig van több mint itt. Inkább a német angol vonalból volt rendesen, de ott semmiből sem alapmodellt vesznek. Ha látsz mondjuk egy peugeot, abbol is a full full változat megy. Persze vannak ott is szegényebbek, de a többség nem az.
Liquid17-08-2021 13:10:24 // 21393
Az a jó :) Valahogy nekem is mindig sikerül literekkel többet megetetni az átlagnál, bármely autóval :)
RomeoOne17-08-2021 12:58:20 // 21392
A gyerekre is azt mondják, hogy ha jó étvágya van akkor egészséges :D
WarbiRunner (Gyuri)17-08-2021 12:49:21 // 21391
Erre jó esély van. Az én autóim mindig iszákos darabok, valahogy ilyeneket fogok ki XD
WarbiRunner (Gyuri)17-08-2021 12:39:22 // 21390
A német, osztrák autópályán? Pár éves emlék, de állandóan korlátozások mindenhol. Én sem mertem haladósan tolni, nem hiányzott a csekk. No limit szakasz alig volt, az se hosszú, fel is adtam hamar. Egy értelmetlenség amikor a 100-as korlát után az ezres pólóval is kéccázzal akarnak menni, összevissza száguldanak két kilométert, aztán korlátozás. Úgyhogy picit fölé lőttem a táblán olvashatónak, hátradőltem aztán annyi. :-)
carver17-08-2021 12:34:49 // 21389
Nekem elképesztő, hogy egy ilyen autóval is így be tudsz tartani mindent és nem tud elcsábítani egy kis csapatásra :DDD
Na ez a legnagyobb akadálya az üzemanyag megtakarításnak a Giluiában :D
Na ez a legnagyobb akadálya az üzemanyag megtakarításnak a Giluiában :D
carver17-08-2021 12:32:46 // 21388
igen, 140-nél felugrik 9,3-ra 😁 Komolyra fordítva, ha nem megy gyorsabban az ember mint a többi autó nagy része akkor már eleve a kevesebb gyorsítás/fékezés miatt is csökken a fogyasztás.
Ha mindez autóúton történik ahol nem 130-cal csak 110-zel haladsz akkor meg eléri az ember az optimális tartományt, nekem is így jött ki a 6,3 (4:2 a félidőben... ). Hogy meddig lehet levinni? Gondolom 90-100-ra beállítva ezen még lehet egy kicsit faragni...
Ha mindez autóúton történik ahol nem 130-cal csak 110-zel haladsz akkor meg eléri az ember az optimális tartományt, nekem is így jött ki a 6,3 (4:2 a félidőben... ). Hogy meddig lehet levinni? Gondolom 90-100-ra beállítva ezen még lehet egy kicsit faragni...
RomeoOne17-08-2021 12:23:54 // 21387
Elképesztő belegondolni is, hogy ha mondjuk egyedül lennék üres autóval, akkor ebből még faragni lehetett volna.
Nekem elképesztő, hogy egy ilyen autóval is így be tudsz tartani mindent és nem tud elcsábítani egy kis csapatásra :DDD
Nekem elképesztő, hogy egy ilyen autóval is így be tudsz tartani mindent és nem tud elcsábítani egy kis csapatásra :DDD
Piritu - 1.000.00017-08-2021 12:01:47 // 21386
A kutya itt van elásva: "A sebességhatárokat végig betartottuk."
Ha még mellette tempomattal is mész, akkor csodák lehetnek....
Ha még mellette tempomattal is mész, akkor csodák lehetnek....
Kazes☻17-08-2021 11:18:20 // 21385
Ilyen Warbinak úgysem lesz sosenem...! :XD
tdemeter17-08-2021 10:53:52 // 21384
Sziasztok! Az elmúlt napokban volt szerencsém megjárni Svájcot a juliskámmal. Amellett, hogy Svájc gyönyörű hely és a szebbnél szebb alpesi utak elképesztően jól autós élményt adtak, nem tudok elmenni szó nélkül amellett, hogy hazafele sikerült megdöntenem az eddigi fogyasztási rekordomat. Németországból az arrabona pihenőig jutva, fullra pakolva+4 főre 6.8-as átlag jött ki. A sebességhatárokat végig betartottuk.
Elképesztő belegondolni is, hogy ha mondjuk egyedül lennék üres autóval, akkor ebből még faragni lehetett volna.
Elképesztő belegondolni is, hogy ha mondjuk egyedül lennék üres autóval, akkor ebből még faragni lehetett volna.
WarbiRunner (Gyuri)17-08-2021 10:32:55 // 21383
A sok megkötés azért van, mert megbízhatatlanok a fordítók, nincs szakirányú ismeretük, ki tudja mit minek ferdít. Igaz ez a kávéfőzőre, autóra, mosógépre. Végeztem szakfordítói szakot, egy ilyen összedobott vacakért kivágtak volna a francba.. és ugye az angolról magyarra a könnyebb, visszafelé sokkal mókásabb. Aztán volt ilyen munkám is, egy évig rendszeresen fordítottam angolról online műszaki cikksorozatot. A munka lényege, hogy a témában jártasságod legyen. Kamera rendszerekről, antennás jeltovábbításról, optikai kábelekről szóló cikkeket fordítottam, rendesen utána kellett olvasni néhány dolognak, hogy ne fordítsak hülyeséget. Elég szánalmasnak tartom, hogy egy autó esetében gépi megoldásra kell támaszkodni. Nyilván több fordító ilyen géppel fordított hulladékát dobálták össze. Pénzt nem adtam volna érte az Alfa Romeo helyében. Egy darab ember ezt megcsinálja ennél magasabb szinten néhány hét alatt. Ha még egy Giuliát is kap erre az időszakra, egész használható dolog keletkezhet :-))
WarbiRunner (Gyuri)17-08-2021 10:24:07 // 21382
Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én bénáztam és nem vettem észre XD A leírásban szó sincs róla. Tízesre kerekítésről és egyessével léptetésről sem.
RomeoOne17-08-2021 08:38:31 // 21381
Nem guglival, de olyasmi. Van ilyen fordító ismerősöm. Van ilen programjuk, amivel a nagyját lefordítják, pont, mint a gugli, aztán utána végigmennek rajta és javígatják. De van amit hiába lehetne jobban megfogalmazni magyarul, a program által megadott vagy a külön előre megadott kifejezéseket kell használni és nem lehet belőle olvasmányos irodalmi művet csinálni.
Amit amúgy még jobban megcsinálhattak volna, ha már a fogalmazás nem szép, hogy mikor ábrahivatkozás van, az ne csak úgy bele legyen b.szva a folyószöveg közepébe, hanem legyen legalább zárójelben...
Amit amúgy még jobban megcsinálhattak volna, ha már a fogalmazás nem szép, hogy mikor ábrahivatkozás van, az ne csak úgy bele legyen b.szva a folyószöveg közepébe, hanem legyen legalább zárójelben...
Piritu - 1.000.00017-08-2021 07:07:35 // 21380
ezt guglival fordították? :-DD
Ha azt a sok "FIGYELMEZTETÉS" szöveget kihagynák szerintem egész olvasható lenne a könyv, de így sekni sem olvassa végig.
Ha azt a sok "FIGYELMEZTETÉS" szöveget kihagynák szerintem egész olvasható lenne a könyv, de így sekni sem olvassa végig.
Piritu - 1.000.00017-08-2021 06:16:38 // 21379
Imádok telefon írni :-)
Piritu - 1.000.00017-08-2021 06:15:50 // 21378
Viszont tényleg,leg két állású a gomb. Reggel álló helyben megnyomogattam...
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 23:06:19 // 21377
Piritu - 1.000.00016-08-2021 21:53:06 // 21376
A könyved mit ír? Az enyém:
"SEBESSÉG MÓDOSÍTÁSA
A sebesség növelése
A berendezés aktiválása után a
sebességet a SETkapcsoló emelésével
növelhetjük, emelésenként 1 km/órával.
Ha a kapcsolót megemelve tartjuk, a
sebesség a kapcsoló elengedéséig
folyamatosan, 10 km/órás
intervallumonként nő, majd a rendszer
memorizálja az új sebességet.
..."
"SEBESSÉG MÓDOSÍTÁSA
A sebesség növelése
A berendezés aktiválása után a
sebességet a SETkapcsoló emelésével
növelhetjük, emelésenként 1 km/órával.
Ha a kapcsolót megemelve tartjuk, a
sebesség a kapcsoló elengedéséig
folyamatosan, 10 km/órás
intervallumonként nő, majd a rendszer
memorizálja az új sebességet.
..."
RomeoOne16-08-2021 19:28:53 // 21375
Ilyenkor esik le, hogy még mindig nem próbáltam ki a tempomatot :D
Bár szerdán beletekerek egy jó 300 km-t, de azt hiszem, az a kis távolság újra nem lesz elég ahhoz, hogy tempomatra vetemedjek. Talán jövőre... :DDD
Bár szerdán beletekerek egy jó 300 km-t, de azt hiszem, az a kis távolság újra nem lesz elég ahhoz, hogy tempomatra vetemedjek. Talán jövőre... :DDD
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 17:37:07 // 21374
Kétállású, csak eddig nem tűnt fel. :-) Emberesebb tempomathoz voltam szokva, ez a kis fél mm-t billentés ez fura. De akkor nem gyorsan kell tövig tolni, csak picit óvatosan XDDD
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 17:33:26 // 21373
Na ez eddig nem tűnt fel, de megnéztem és tényleg. Pedig eskü piciket pöcköltem XD Legközelebb figyelem majd.
carver16-08-2021 17:33:23 // 21372
akkor lehet hogy változtattak a pöckölő beszállítóján, nekem nem attól függ mennyi ideig töcskölöm hanem kétállású le/felfele is. A középső állásból egy röccenéssel kibillentve egyet állít, ha még tovább röccentem (=két döccenés) akkor tizet...
DrB16-08-2021 17:22:23 // 21371
Nálam kètállásúnak èrződik a tempomat sebessègállító gombja, van a felfelè/lefelè billentèse közepèn egy kis ellenállása, ha csak addig billentem, akkor egyesèvel, ha teljesen, akkor meg tízre kerekítve, majd tízesèvel állítja a sebessèget.
carver16-08-2021 17:22:10 // 21370
😂😂😂
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2021 17:19:14 // 21369
akkor pedig vajpuhán megy még..... kimaradt a pucolás :DDD.... szerintem nagyon erősen töcskölöd a pöckölőjét :D
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 16:47:57 // 21368
Na de ez még új. :-) Próbálok majd kisebbet pöccinteni.
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2021 16:32:08 // 21367
Vagy akkor csinálja, ha ragad a gomb igazából semmi folyékonyt nem szabad használni, mert megül a por és nem lehet aprót pöccinteni
Piritu - 1.000.00016-08-2021 16:12:58 // 21366
A Giuliettánál is ezt furcsállottam. Előtte a 2.0 159-nél előbb elváltottam mint a TCT Giu ugyanazzal a motorral.
Piritu - 1.000.00016-08-2021 16:11:33 // 21365
Csak nagyon rövid ideig kell pöckölni a megjegyzéshez és a "kicsit" gyorsításhoz. Kb fél mp után kerekít a következő 10-esre.
Piritu - 1.000.00016-08-2021 16:09:14 // 21364
100 felett már nem vált vissza az enyém se.
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 14:31:22 // 21363
Erre tippeltem, így próbálgattam, de nálam ezek szerint túl érzékeny, ritkán sikerül megfelelően picit löknöm rajta. Egyet léptetni még sosem sikerült vele.
TtK16-08-2021 14:22:34 // 21362
Ha csak kicsit lököd meg, akkor egyet lép, ha hosszabban, akkor 10-re kerekít. Nekem annyira nem érzékeny, elég soká kell nyomni, hogy kerekítsen.
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 14:19:11 // 21361
Nekem ez dízelnél sem ment, de a dízel automata nem is eröltette igazán. Nyilván ezért nem volt soha egyik autómnak sem mesebeli alacsony fogyasztása, én a 105 jtd-t is elkapcsoltam, minimum 1800-as fordulatra.
WarbiRunner (Gyuri)16-08-2021 14:15:27 // 21360
Na nekem ez sem tiszta még. Elolvastam a használatit is, de nálam nem úgy működik. A Set karocskával 10-ből kétszer az aktuális sebességet jegyzi meg,de többnyire inkább felkerekíti a következő 10-esre. Tehát megyek 116-tal, és nem annyival megy tovább, hanem 120-ra kerekíti és felgyorsít. Olyan, mintha függne attól, hogy milyen hosszan pöccintem a Set-et. De nem konzekvens, vagy valamire én nem jöttem rá. Utána pedig újabb sebesség megjegyzéséhez a tempomatot ki kell kapcsolni, majd be, majd újra Set.
Az egyesével gyorsítás helyett is 10-re kerekít, tehát ha sikerül valahogy rávenni, hogy 116-ot jegyezzen meg, alső pöccintésre 120-ig gyorsít. Az a gyanúm, hogy ennek nem így kéne működni. :-)
Az egyesével gyorsítás helyett is 10-re kerekít, tehát ha sikerül valahogy rávenni, hogy 116-ot jegyezzen meg, alső pöccintésre 120-ig gyorsít. Az a gyanúm, hogy ennek nem így kéne működni. :-)
carver16-08-2021 13:44:39 // 21359
én autópályán unaloműzésből szoktam néha tempomattal gyorsítani, lassítani, azzal eggyel gyorsabban is tudsz menni. És nem fog visszaváltani 😀
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
443
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?