Forum >> Giulia
Kócosw15-08-2021 20:10:10 // 21342
Probaltam mar futni egy München Győrt egy tankkal a busso V6 al, hát nemigen ment...
Kócosw15-08-2021 20:08:38 // 21341
ilyet en se lattam meg baszki 😊
RomeoOne15-08-2021 20:04:02 // 21340
Na ilyet az enyém soha nem fog mutatni :DDD
Sztem még 5-ös számjeggyel sem láttam kezdődni azt a számlálót...
Sztem még 5-ös számjeggyel sem láttam kezdődni azt a számlálót...
G-MANN🍀15-08-2021 19:22:34 // 21339
RomeoOne15-08-2021 16:26:53 // 21338
Alfa Romeo Giulia 6C Villa D’Este speciális széria
Ez mi? Tényleg van ilyen limitált szériás Giulia?
Ez mi? Tényleg van ilyen limitált szériás Giulia?
WarbiRunner (Gyuri)15-08-2021 15:10:57 // 21337
A dízelezést úgy kezdtem, hogy évente 35e km-t szaladgáltam. Akkor indokolt is volt és jó választás is volt. Eltelt egy évtized és más szemmel nézem az egészet, és másak az igények is. Jelenleg szigorúan véve teljesen fölösleges két autó, a kettő megy összesen 15e km-t egy évben. Tudatosancsak akkor autózok, ha tényleg muszáj, vagy ha kirándulunk. Egyébként bicikli, gyalog, nem fáj :-)
A két autó előnye, hogy kétfelé megy, most fontos, bár ezt sem egy megoldhatatlan probléma. Valójában azért van két Alfánk, hogy hosszútávon így maradhasson. Volt öreg autónk, semmi bajom nem volt vele, csak az, hogy nem tudtam az előéletét. Most fogom tudni :-) A flottánk most csakis arról szól, hogy 10+ év múlva is úgy autózhassak ahogy én megszerettem. Aztán meglátjuk :-)
A két autó előnye, hogy kétfelé megy, most fontos, bár ezt sem egy megoldhatatlan probléma. Valójában azért van két Alfánk, hogy hosszútávon így maradhasson. Volt öreg autónk, semmi bajom nem volt vele, csak az, hogy nem tudtam az előéletét. Most fogom tudni :-) A flottánk most csakis arról szól, hogy 10+ év múlva is úgy autózhassak ahogy én megszerettem. Aztán meglátjuk :-)
carver15-08-2021 11:41:59 // 21336
igen, én is úgy gondolom inkább max 15.000 körül lesz az az átlag, nekem úgy lesz benne 2 év alatt 25.000 a Covid alatt, hogy 4.700 most ment bele a nyaralás alatt és ilyen túra nagyon ritkán van, szóval igazából pont ugyanaz jön ki mint nálad
carver15-08-2021 11:34:50 // 21335
Liquid15-08-2021 11:14:15 // 21334
Bizony sok az a 25e is. Igaz mi a másik végét képviseljük, de a két kocsiba együtt megy bele bő 15e km, home-officeban meg még 10 se. Rokonlátogatással, nyaralással, túrázással, tokkal-vonóval.
Liquid15-08-2021 11:09:48 // 21333
hú de jó lenne az a gomb :)
Piritu - 1.000.00015-08-2021 10:36:27 // 21332
Szerintem az átlag user - még itt az oldalon is - nem megy ennyit. A rövid táv meg főleg nem a gázolajos autó terepe.
leopop315-08-2021 10:33:25 // 21331
Az az Edit gomb nagyon kéne már, én is régóta hiányolom!
carver15-08-2021 10:28:13 // 21330
a 25.000-rel valószínűleg fölélőttem, nem számoltam ki a mai üzemanyag árakkal meg karbantartási költségekkel, de az elmúlt években többször is volt olyan is, hogy nem volt szignifikáns különbség a dízel és a benzin ára között - mondjuk ilyet is csak Magyarországon láttam...
(OFF @Halesz lécci, Edit gombot nem lehetne rakni a fórum motorra? Nem tudnánk összedobni az upgrade költségét közösségi finanszírozásból? :) ON)
(OFF @Halesz lécci, Edit gombot nem lehetne rakni a fórum motorra? Nem tudnánk összedobni az upgrade költségét közösségi finanszírozásból? :) ON)
carver15-08-2021 10:17:26 // 21329
Na akkor robbantok, hogy megélénküljön a topikot a nyári punnydásban.
nem tudom hogy van-e erre igény egyáltalán. Egy átlag felhasználónak 700-800 ezer km 30-40 év és akkor nem beszélek vírushelyzetről csak évi 20-25e km-ről.
Amikor külföldön dolgoztam akkor én is beletettem 100.000 fölött évente de nem erre, meg taxisoknak építik az autókat. (nem mellesleg 2.2-es benzinessel jártam, félmillió kilométerrel adtam el és aki megvette legalább 150.000-et még beletett, utána mér nem követtem)
Mint tudjátok, nem vagyok képben a technikai finomságokkal kapcsolatban, az Alfák motorjaival kapcsolatban pláne nem.
De nekem a régebbi (nagyon jó) autószerelőm 20 évvel ezelőtt is azt mondta arra hogy milyen autót kell venni: ügyfélnek dízelt, magamnak benzinest... És igazából bármelyik másik is ezt mondta. 300-400.000 körül egy dízelre elköltöttél annyit karbantartásra amivel már jóval drágábbá vált mint egy benzines ha meg nem tartottad karban akkor pláne. Ezért szabadulnak tőlük 250.000 körül.
A fogyasztási előny kétségtelen, ha eladod a dízelt idejében hosszú távra ma is a legjobb választás, ha így használnám ma is azt vennék. De leszámítva azokat a cartársakat akiknél azt vettem le a hozzászólásokból, hogy külföldön élnek, külföldre járnak, esetleg sokat utazós munkájuk van, ki az aki valóban annyit megy vele hogy megérje? Mert 25.000 körül van a fordulópont, ahol egyáltalán érdemes elgondolkozni rajta (és akkor az érzelmi faktorról nem beszélek, csak az ésszerűségről. Sokat mentem dízellel is, imádtam a vonatszerű nyomatékot, de a hangot ez nem kárpótolja - akárhogy is van szigetelve).
nem tudom hogy van-e erre igény egyáltalán. Egy átlag felhasználónak 700-800 ezer km 30-40 év és akkor nem beszélek vírushelyzetről csak évi 20-25e km-ről.
Amikor külföldön dolgoztam akkor én is beletettem 100.000 fölött évente de nem erre, meg taxisoknak építik az autókat. (nem mellesleg 2.2-es benzinessel jártam, félmillió kilométerrel adtam el és aki megvette legalább 150.000-et még beletett, utána mér nem követtem)
Mint tudjátok, nem vagyok képben a technikai finomságokkal kapcsolatban, az Alfák motorjaival kapcsolatban pláne nem.
De nekem a régebbi (nagyon jó) autószerelőm 20 évvel ezelőtt is azt mondta arra hogy milyen autót kell venni: ügyfélnek dízelt, magamnak benzinest... És igazából bármelyik másik is ezt mondta. 300-400.000 körül egy dízelre elköltöttél annyit karbantartásra amivel már jóval drágábbá vált mint egy benzines ha meg nem tartottad karban akkor pláne. Ezért szabadulnak tőlük 250.000 körül.
A fogyasztási előny kétségtelen, ha eladod a dízelt idejében hosszú távra ma is a legjobb választás, ha így használnám ma is azt vennék. De leszámítva azokat a cartársakat akiknél azt vettem le a hozzászólásokból, hogy külföldön élnek, külföldre járnak, esetleg sokat utazós munkájuk van, ki az aki valóban annyit megy vele hogy megérje? Mert 25.000 körül van a fordulópont, ahol egyáltalán érdemes elgondolkozni rajta (és akkor az érzelmi faktorról nem beszélek, csak az ésszerűségről. Sokat mentem dízellel is, imádtam a vonatszerű nyomatékot, de a hangot ez nem kárpótolja - akárhogy is van szigetelve).
leopop315-08-2021 10:14:00 // 21328
Pedig mindig lehet tenni rá egy jó kipuffot, néztem neten nagyon szép hangokat hoznak ki belőle 😁 Persze ha neked utazó autó akkor nyílván nem opció.
leopop315-08-2021 10:08:33 // 21327
Köszönöm, igen én is így vagyok vele, aztán majd kiderül.
Illetve amúgy nagyon jó lehet tuningolni a 3.2-t is csak inkább Ausztáliában szokták hiszen onnan jön a blokk. Egyedül azért nem vállaltam azt be mert onnan bármi amíg ideér megöregszem meg én is 😅
Teszek be egy képet ide.
Igen gondoltam hogy te ezért nem választasz Giuliát!
Illetve amúgy nagyon jó lehet tuningolni a 3.2-t is csak inkább Ausztáliában szokták hiszen onnan jön a blokk. Egyedül azért nem vállaltam azt be mert onnan bármi amíg ideér megöregszem meg én is 😅
Teszek be egy képet ide.
Igen gondoltam hogy te ezért nem választasz Giuliát!
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2021 20:42:48 // 21326
Lehet azzal a tesztautóval volt valami, a különbség egyértelmű. Mondjuk annak hidegen búgott a kardánja is, nagyon fura volt.
zgi52114-08-2021 20:23:42 // 21325
azzal fozunk , ami van ;)
persze almodozni lehet, jol teszed ;)
persze almodozni lehet, jol teszed ;)
zgi52114-08-2021 20:22:14 // 21324
en semmilyen bizonytalansagot nem erzek a dizel kormanyzasban. sot! egyebkent 2.0 at is vezettem, tudom komparalni ;)
Giuntini14-08-2021 19:40:13 // 21323
Pontosan a mai dízeleknél a fő probléma a motorok lekönnyítése, a falvastagságok csökkentése. A 2,4 alu hengerfejénél is a problémák egy része ebből adódott!
Ma egy nagy dízelnél a 450 ezres futásteljesítmény is hatalmas szó! A 2,5 TD Cromát ennyivel adtam el, és azt mondhattam róla, hogy a "bejáratási idő vége". Azok a dízelek a betartott karbantartással lazán elmentek 7-800 ezer km-t. A nagy szívódízelek meg 1 milliót.
Ezért mondtam, hogy a vasblokkos VM dízelt azért szívesen láttam volna a Giuliában! A motor annyira hátra van tolva az első tengely mögé, hogy szerintem a súlyelosztást számottevően nem befolyásolta volna.
Ma egy nagy dízelnél a 450 ezres futásteljesítmény is hatalmas szó! A 2,5 TD Cromát ennyivel adtam el, és azt mondhattam róla, hogy a "bejáratási idő vége". Azok a dízelek a betartott karbantartással lazán elmentek 7-800 ezer km-t. A nagy szívódízelek meg 1 milliót.
Ezért mondtam, hogy a vasblokkos VM dízelt azért szívesen láttam volna a Giuliában! A motor annyira hátra van tolva az első tengely mögé, hogy szerintem a súlyelosztást számottevően nem befolyásolta volna.
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2021 19:29:43 // 21322
Elképzelhető, a VM dízelnél pont azt emelték ki, hogy az alacsony vibrációk miatt valami spéci ötvözetű a vas blokk. Ott az volt a fontosabb. Egy 2.2-es dízel Giuliát tesztvezettem tavaly, teljesen más volt vezetni mint a benzinest. A kormányzás is más volt, alacsony tempón volt benne egy fura bizonytalanság, ami 90-es tempó körül tűnt el. A hangját azért hagyjuk, mert a 4 hengeres cr dízel hang az, amit nem akartam többé semmilyen formában. A 159 2.4 dízel automata finomabb szerkezetnek tűnt, de hát 5 hengerrel nem nehéz :-) A benzinesnél nem érzem az 5 vagy 6 henger hiányát. Szólhatna szebben, nem a hangja amiért rajongok. Viszont halk, és sokkal finomabb műszer mint a 2.4 volt.
Giuntini14-08-2021 18:34:16 // 21321
Lehet hogy a végletekig lekönnyített blokk miatt van a 2,2 kalapácsoló, furcsa tónusú hangja??
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2021 17:58:19 // 21320
230 kiló az a VM motor. A 2.2-esnek csak az Alfához alumínium öntvény blokkot készítettek (más modellekben vasblokkos a 2.2), a benzinesben a kovácsolt hajtókarokkal 1.6kg mozgó tömeget spóroltak. A HK hifi erősítőjénél nem a hang volt az elsődleges, hanem hogy a legkönnyebb elérhető HK erősítőt tegyék bele. És se vége se hossza a tömeget csökkentő, merevséget növelő műszaki megoldásoknak. És szúrják magukat tökön egy ormótlan negyedtonnás motorral? Ezért nem való bele. Csak gondolj bele, hogy egy 2.2-es Giulia 500(!) kilóval könnyebb egy VM dízel Ghiblinél. És olyan hatalmas különbség térkínálatban, csomagtérben nincs.
Ez olyan lenne, minht a 11.5 kilósra megépített hegyibiciklimre feltennék egy villanymotort és egy akkupakkot, mert a bicikliúton egyenletesen menni milyen jó úgy. Az összes drága megoldás amitől 11.5 kiló lett tök feleslegessé válik, mert lesz egy 17 kilós dögnehéz hegyi biciklim. Terepgumival, verseny geometriával surrogok az aszfalton, és arra amire építettem, pont vacak lesz, egy gyorsat menni terepen nem lehet majd vele.
Ez olyan lenne, minht a 11.5 kilósra megépített hegyibiciklimre feltennék egy villanymotort és egy akkupakkot, mert a bicikliúton egyenletesen menni milyen jó úgy. Az összes drága megoldás amitől 11.5 kiló lett tök feleslegessé válik, mert lesz egy 17 kilós dögnehéz hegyi biciklim. Terepgumival, verseny geometriával surrogok az aszfalton, és arra amire építettem, pont vacak lesz, egy gyorsat menni terepen nem lehet majd vele.
carver14-08-2021 17:19:26 // 21319
ha már BMW
sorry az off topicért, csak ha jönnek az Alfa Romeo megbízhatóság vs német prémiumok hülyeségekkel akkor meg lehet osztani ezt is...
sorry az off topicért, csak ha jönnek az Alfa Romeo megbízhatóság vs német prémiumok hülyeségekkel akkor meg lehet osztani ezt is...
Giuntini14-08-2021 14:37:04 // 21318
Igen, tapasztaltam mikor vezettem a 180 lovas dízelt, de az 5 hengert nem lehet kárpótolni, azt a hangot! A másik, hogy a bajoroknál a mai napig megy és viszik a sorhatos dízelt! A 3-as teljesen kategóriatársa a Giuliának! Ahogy gyuri mondja hogy nem illik bele a Giuliába, akkor a BMW-be sem illene...
Szerintem meg baromi jó alternatíva lenne egy 280 lovas dízel, azzal a brutál hanggal!
Én a dízelben sohasem a fogyasztást néztem, hanem azt ahogy hosszú távon megy!
Sajnos annyira elkaszálják mostanában a dízelt, hogy kíváncsi leszek a visszakozásra! Ott vannak a nagy SUV-ok, nagy részt a nagypénzű emberek is dízel motorral veszik, mert nem saját maguk ellenségei! Láttatok Merci SUV-ot normál benzinessel??? én csak dízellel látok, vagy AMG motorral....
Szerintem meg baromi jó alternatíva lenne egy 280 lovas dízel, azzal a brutál hanggal!
Én a dízelben sohasem a fogyasztást néztem, hanem azt ahogy hosszú távon megy!
Sajnos annyira elkaszálják mostanában a dízelt, hogy kíváncsi leszek a visszakozásra! Ott vannak a nagy SUV-ok, nagy részt a nagypénzű emberek is dízel motorral veszik, mert nem saját maguk ellenségei! Láttatok Merci SUV-ot normál benzinessel??? én csak dízellel látok, vagy AMG motorral....
G-MANN🍀14-08-2021 14:07:09 // 21317
67es átlag sebességgel a benzines sem lehet sokkal több, vagy 167 volt, csak nem látszik a képen?1😁😉😊
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 13:42:06 // 21316
Hátránya, hogy kokszos a kipuff vég 😁
DrB14-08-2021 13:40:16 // 21315
Kösz! Előnye/hátránya, hogy nincs, mik vannak?
zgi52114-08-2021 13:29:34 // 21314
zgi52114-08-2021 13:23:06 // 21313
igen, erthetetlen a lipari es a montecarlo elhagyasa is. ugy, hogy igazabol nincs is hianypotlasuk. 😒
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 13:22:32 // 21312
Na igen ez verhetetlen az biztos, sok kmre nincs jobb alternatíva...
zgi52114-08-2021 13:18:23 // 21311
a 2.2 450 Nm nyomateka tenylegesen mindenre eleg a hetkoznapokban. 170 nel 2100 korul forog es hosszutavon (pl. 10k km) 6.1 az atlag barmit csinalsz!
elegedett lennel, lepd meg. 🤟😀
elegedett lennel, lepd meg. 🤟😀
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 12:58:51 // 21310
Hát nem sok hangja van 150nél pörög 2500öt, sajnos egy 3.0 dízel egy Stelvioban mutatna jól de szerintem az sem enne kevesebbet...
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 12:56:04 // 21309
Engem sem zavarna sosem megy tönkre 😎
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2021 12:53:56 // 21308
A nagy dízel pont a Ghiblibe való (bár szentségtörés). Nagy, nehéz utazóautó. A Giuliába sehogy nem illene. Akinek a fogyasztás miatt kell dízel, tökéletes a 2.2. Az a VM nem fogyaszt keveset sem, szóval kb nulla előnye lenne egy 2.0 benzineshez képest. Korábban én is úgy voltam vele, hogy milyen jó lenne egy Vm dízel opció. Most, így közel 2e km-t levezetve az autóval úgy gondolom, hogy teljesen disszonáns lenne a Giuliában. Abszolút nem az a karakter amiben el tudom képzelni. A 159-ben tökéletes választás a 2.4, az egész autó úgy van hangolva, hogy ideális bele. Azon pedig tényleg meglepődnél, hogy milyen a Giuliával autópályán menni. A 159-nél ott is érzed a súlyos hatolást, a gyorsítások is olyan színpadiasak. Nem rossz, szerettem. A Giulia viszont ezt is temészetesen oldja meg, észre sem veszed a tempót, csendesen, könyeden suhan. És olyan könnyen ugrik, sokkal jobban gyorsul nagy tempón. És halkabb. És hát.. kevesebebt is eszik.
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2021 12:34:50 // 21307
Lehet, túl fényes felületnek tűnt :-) A gpf meg pont nem zavar egyelőre. Maga a szűrő ugyanaz, csak éppen tized annyi kormot lő ki egy benzines, így nem 500, hanem 5000km alatt telne meg. És nagyobb a benzinesnél a hő a katalizátornál, így nem kell külön mutatvány begyújtani a kormot, kb minden motorféknél kiég egy adag.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 12:10:53 // 21306
Mióta írva vagyon kétszer tankoltam pont 500kmre 48l ét és tegnap a 200ra 3/4 autópálya 145 tempomat 19l-et... OMW 95...
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 12:07:13 // 21305
Tegnapi Bpi túrán 3 Stelvio-t és 2 Giuliat is láttam az M1-M7en
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 12:04:25 // 21304
Abban nincs...
DrB14-08-2021 11:34:11 // 21303
Hogy tudom kideríteni, hogy az enyèmben van-e már gpf? Benèzve a motortèrbe vagy alánèzve látszik? A Stelvióm MY19, 2018 májusi gyártás.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2021 09:10:12 // 21302
Dehogy rozsdamentes 1 év után jól látszik a felületi rozsda...a gpf meg ugyan az, mint a dízeleknél semmi különbség csak annyi, hogy kb3-400e km után tömődik el
Giuntini13-08-2021 23:21:13 // 21301
Én azt mondom, valósítsd meg elképzelésedet, ha neked így tetszik! Aztán majd meglátod hogy elégedett leszel vele, vagy ellenkezőleg...
A képlethez viszont hozzátartozik, hogy abban az időben mikor született a 159/Brera/Spider. a benzinmotorok fejlesztése nagyon leállt. A 159 szegmensében egyszerűen nem volt eladható a benzinmotor, a prémium kategóriatársak 80%-át dízel motorral árulták. Ezért a 159-ban másodrendűek voltak a benzines motorok. Aztán mikor rájöttek, hogy hoppá, igény van egy jó és korszerű benzinesre, akkor már késő volt. Az eladások megcsappantak, és valóban a Tibi későn jött. Egyébként a legerősebb motor a 159-ben (és a Brerában is) a 2,4. ha optimalizálva van a program, simán megeszi a V6-ot is!
Én vezettem Tibit 159-ben, körülbelül ott van ahol a Tibi, azzal a különbséggel hogy az utóbbiból hiányzik a gőzmozdony szerű tiprás, a fenyegető hang gyorsításnál, viszont a könnyebb motor miatt sokkal kezesebb. Én azt mondom, a 159 legjobb motorja (nem a költségeket mondom, mert ha javítani kell az odaver) a 2,4! Viszont kíváncsi vagyok, hogy a JTS-t hogy lehet optimalizálni... Ha sikerül, megemelem a kalapom!
A Giuliánál (hogy maradjunk a topicnál) pont az a problémám, hogy hiányzik az a fajta dízel motor, ami igazán gázolajosok szívét megdobogtathatná... Gondolok a VM V6-osára, ímit a Ghibliben is használnak. Pedig megígérték... Én valószínűleg azzal választanék Giuliát!
A képlethez viszont hozzátartozik, hogy abban az időben mikor született a 159/Brera/Spider. a benzinmotorok fejlesztése nagyon leállt. A 159 szegmensében egyszerűen nem volt eladható a benzinmotor, a prémium kategóriatársak 80%-át dízel motorral árulták. Ezért a 159-ban másodrendűek voltak a benzines motorok. Aztán mikor rájöttek, hogy hoppá, igény van egy jó és korszerű benzinesre, akkor már késő volt. Az eladások megcsappantak, és valóban a Tibi későn jött. Egyébként a legerősebb motor a 159-ben (és a Brerában is) a 2,4. ha optimalizálva van a program, simán megeszi a V6-ot is!
Én vezettem Tibit 159-ben, körülbelül ott van ahol a Tibi, azzal a különbséggel hogy az utóbbiból hiányzik a gőzmozdony szerű tiprás, a fenyegető hang gyorsításnál, viszont a könnyebb motor miatt sokkal kezesebb. Én azt mondom, a 159 legjobb motorja (nem a költségeket mondom, mert ha javítani kell az odaver) a 2,4! Viszont kíváncsi vagyok, hogy a JTS-t hogy lehet optimalizálni... Ha sikerül, megemelem a kalapom!
A Giuliánál (hogy maradjunk a topicnál) pont az a problémám, hogy hiányzik az a fajta dízel motor, ami igazán gázolajosok szívét megdobogtathatná... Gondolok a VM V6-osára, ímit a Ghibliben is használnak. Pedig megígérték... Én valószínűleg azzal választanék Giuliát!
leopop313-08-2021 21:36:59 // 21300
Ja értem akkor csak extra volt
DKori13-08-2021 21:21:03 // 21299
Nem kell...a 2.2 JTS-ben nincs!!! ;))))
leopop313-08-2021 20:26:58 // 21298
Csak azért kérdeztem hátha furdal a kíváncsiság és megnéznéd 😄
Mondjuk ez tetszik hogy nincs középdob 😁👌
Gpf-et ki lehet hajítani?
Mondjuk ez tetszik hogy nincs középdob 😁👌
Gpf-et ki lehet hajítani?
Piritu - 1.000.00013-08-2021 20:06:05 // 21297
Nagyrészt E10-el járok, néha kap jobbat. 70ezernél semmi gond vele.
Forsberg13-08-2021 19:34:45 // 21296
Akkor ez is megdölt... :)
berobbantam13-08-2021 18:28:27 // 21295
Nem kéne hozzászolnom.Elég ritkán is szoktam.😀De csak mondom a jts nem alfa motor.A sz@r diesel meg hát😊Az 1.9 jtd volt az első közös nyomócsöves diesel amit személyautóba tettek.Akkor mindenki azt mondta halva született ötlet.Ez a technika ilyen kicsi köbcentihez nem jó.Az olasz azért csak összehozta.Végül is "csak"500k-kat mennek ezek a motorok különösebb gond nélkül.Az autódrol egy kérdés.Most építesz egy olyat,ami igazábol nem is létezett soha.Nekem ez jött le.Mondjuk csak 1 topicba olvastam nem 3-4-ben.🙄Szóval nem biztos,hogy jól jött át.
G-MANN🍀13-08-2021 18:16:00 // 21294
Aki megvette a Supersprint dobot annak az van alatta, MY19 MY 21 is lehet, vagy Halesz MY18 😉 de azzal gyárilag nem szereltek
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?