Forum >> Giulia
Anubis18-08-2021 21:40:57 // 21442
Köszi a választ Mindenkinek. Keresek valami jó szervízt. Ha lesz előrelépés, jelentkezem. Hátha tanulságos lesz a dolog másnak is.
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 21:10:03 // 21441
dehogy kell otthagyni a régit nem felújítottat hoznak, ha nem újat... hangja lehet a turbónak de akkor van nagy gáz, ha fémes hangja van beleér a lapát a házba... amúgy egy rossz turbónál már jelentős olajfogyás is van, vidd el valami normális szerelőhöz hallgassa meg...
denil118-08-2021 20:28:38 // 21440
Igen, amiket láttam képeket ott az egész légszűrő már olajos volt, szóval ez még szerencsésen el lett kapva az elején.
Bizony bizony, max. 3 hét és nálam lesz a fenevad.
Kicsit sem várom a mostani 60LE-ős 1.3 CDTI 20 éves Corsából :DD ( kölcsön autó )
Jövő héten fotózásra megyek, aznapra kikértem 1 napra az autót de aztán viszem is vissza. Ezt a kicsit már kibírom, édes szenvedés :)
Bizony bizony, max. 3 hét és nálam lesz a fenevad.
Kicsit sem várom a mostani 60LE-ős 1.3 CDTI 20 éves Corsából :DD ( kölcsön autó )
Jövő héten fotózásra megyek, aznapra kikértem 1 napra az autót de aztán viszem is vissza. Ezt a kicsit már kibírom, édes szenvedés :)
zgi52118-08-2021 20:07:25 // 21439
igen, altalaban az elso lev.szuro cserekor veszik eszre 60k nal. de 15- 30 kozott mar megjelenik.
sztem nalam is konnyezik kicsit a lev.szuro haznal, de a lenti kep sztem nagyon kezdetleges a hiba elejen lehet. az olaszok sokkal jobban olajban tocsogo lev. szuros kepeket tettek fel.
ui
mar nem sokat alszol es erkezik a voros ordogod 😂
sztem nalam is konnyezik kicsit a lev.szuro haznal, de a lenti kep sztem nagyon kezdetleges a hiba elejen lehet. az olaszok sokkal jobban olajban tocsogo lev. szuros kepeket tettek fel.
ui
mar nem sokat alszol es erkezik a voros ordogod 😂
denil118-08-2021 19:34:43 // 21438
Valószínűleg neked is jönni fog a probléma Zoli, de olyan kevés km van a kocsidban, hogy még messze vagy tőle :)
denil118-08-2021 19:34:05 // 21437
Némi riadalmat érzek a "hangodban" de nyugalom, ez ismert típushiba ( ennek örülj! ).
Cseréld ki, most megnéztem jobban, filléres tétel.
Ezután az olajos probléma megszűnik.
A fütyülés és esetleg turbóhibát pedig úgy érdemes megnézni ahogy mondtam.
Némi teszteléssel és egy műhellyel. A megoldás a kezedben van, már csak el kell indulni az úton :)
Cseréld ki, most megnéztem jobban, filléres tétel.
Ezután az olajos probléma megszűnik.
A fütyülés és esetleg turbóhibát pedig úgy érdemes megnézni ahogy mondtam.
Némi teszteléssel és egy műhellyel. A megoldás a kezedben van, már csak el kell indulni az úton :)
Anubis18-08-2021 19:30:07 // 21436
Ezt a videót én is megtaláltam és megnéztem. Ahol utoljára voltam, ott mondták, hogy az enyém lenne a 3. amit ezzel a hibával vittek be. Mind 180 lóerős, kb. 130-140.000 km, olaj a szűrőben. Nem megúszni vagy elkerülni szeretném, hogy foglalkozzak a turbóval, de hülyeséget sem szeretnék csinálni főleg ha nem muszáj.
Nagyon nem értek az autókhoz, ezért kérdezem Tőletek....mi lehet a legrosszabb forgatókönyv? Ha jól értem a leírtakat,akkor a turbó hibát lehet diagnosztizálni valamilyen módszerrel. Miután megnéztem ezt a videót, mindenképpen arra jutottam, hogy ezt megcsináltatom. Nem hiszem, hogy az előttem lévő tulajok foglalkoztak volna ezzel.Nem árt ha az is rendbe van téve. Köszönöm a tippet, megerősített abban, hogy érdemes ezzel is foglalkozni.
Nagyon nem értek az autókhoz, ezért kérdezem Tőletek....mi lehet a legrosszabb forgatókönyv? Ha jól értem a leírtakat,akkor a turbó hibát lehet diagnosztizálni valamilyen módszerrel. Miután megnéztem ezt a videót, mindenképpen arra jutottam, hogy ezt megcsináltatom. Nem hiszem, hogy az előttem lévő tulajok foglalkoztak volna ezzel.Nem árt ha az is rendbe van téve. Köszönöm a tippet, megerősített abban, hogy érdemes ezzel is foglalkozni.
zgi52118-08-2021 19:24:02 // 21435
egyetértek Denil, és VMate kartárasakkal.Ez nem a turbó lesz nyugi :) , hanem a szegregátor hibája, amiben az egyik tömítés elhagyja magát. A lenti videóban Jani komplett cserélte az alkatrészt, tudtommal többen kérték már tőle cikkszám szerint. Nem tudom melyik műhelyben voltál, de nincs ezek szerint tapasztalatuk a témában, keress fel másik márkaszervizt.
Anubis18-08-2021 19:17:13 // 21434
Még egy dolog felmerült bennem, Ti több ilyennel találkoztatok mint én.
Az teljesen rendben van, hogy a meghibásodott turbót tokkal-vonóval ott kell hagynom és csak akkor kapok újat, amit majd beépítenek a kocsimba (új gyáriról beszélek) ?
A kiszerelt alkatrészeket meg visszaküldik, ahonnét van az új (FIAT, Garrett...).
A középrész lógását nem tudom megítélni, a fütyülő hang megint nem egy kézzel fogható dolog. Amennyiben semmilyen hangja nem kéne, hogy legyen....akkor ez sajnos nálam nem így van. Lehet el kéne vinnem egy turbóshoz, hogy Ő mit gondol erről, de attól tartok érdemben nem fog vagy nem akar majd senki nyilatkozni. A gyártók közti átfedésről én is ezt gondolom, de volt olyan aki azt mondta, hogy az Alfa "titkosította" ezt a turbót. Elég misztikusnak tűnik, hiszen egy hétköznapi forgalomba szánt autóról beszélünk. Nehezen tudom azt elképzelni, hogy csak ebbe az egy típusba tették ezt a fajtát.
Az teljesen rendben van, hogy a meghibásodott turbót tokkal-vonóval ott kell hagynom és csak akkor kapok újat, amit majd beépítenek a kocsimba (új gyáriról beszélek) ?
A kiszerelt alkatrészeket meg visszaküldik, ahonnét van az új (FIAT, Garrett...).
A középrész lógását nem tudom megítélni, a fütyülő hang megint nem egy kézzel fogható dolog. Amennyiben semmilyen hangja nem kéne, hogy legyen....akkor ez sajnos nálam nem így van. Lehet el kéne vinnem egy turbóshoz, hogy Ő mit gondol erről, de attól tartok érdemben nem fog vagy nem akar majd senki nyilatkozni. A gyártók közti átfedésről én is ezt gondolom, de volt olyan aki azt mondta, hogy az Alfa "titkosította" ezt a turbót. Elég misztikusnak tűnik, hiszen egy hétköznapi forgalomba szánt autóról beszélünk. Nehezen tudom azt elképzelni, hogy csak ebbe az egy típusba tették ezt a fajtát.
denil118-08-2021 19:15:33 // 21433
Szia!
Leszögezem,h nem vagyok autószerelő és az,h mozog a középrész az tényleg nem jó, de vettem a fáradtságot és megnéztem az angol és német Alfa fórumokat ahol úgy néz ki,h más is találkozott a hibával.
A leírások alapján a 2016/2017-es 180 Lovas 2.2-es Giukat érinti, 2018 után cserélték a problémás alkatrészt de az Alfa nem verte nagy dobra a problémát.
Szóval csak az olajproblémára fókuszálva, a hibás darab az úgynevezett olajleválasztó lesz amit viszonylag értelmes összegben lehet cserélni, amivel együtt kell cserélni a tömítéseket is.
A probléma annyira ismert, hogy még magyar videó is készült róla:
https://www.youtube.com/watch?v=_AG80rWD1XE
60k km-ként érdemes cserélni, vagy ha létezik javított kiadás belőle, akkor értelemszerűen azt rakni bele.
Én a helyedben először ezt cserélném és hagynám a turbót. Menj vele 2-3000km-ert és ha nem lesz ismét olajos a szűrő akkor a probléma megoldva és a középrészt hagynám egy kis ideig. Ha mégis zavar, akkor érdemes megnézni élő adatokkal, hogy van e bármi tapasztalható probléma a turbó körül. Ha van, akkor egyértelműen érdemes foglalkozni vele, de abban biztos vagyok, hogy a felújítóműhelyek ezt tudják orvosolni.
Ha nincs vele probléma akkor tartsd észben, hogy majd egyszer valamikor nemsokára érdemes lesz egyébként is felújítani.
Remélem tudtam segíteni.
Leszögezem,h nem vagyok autószerelő és az,h mozog a középrész az tényleg nem jó, de vettem a fáradtságot és megnéztem az angol és német Alfa fórumokat ahol úgy néz ki,h más is találkozott a hibával.
A leírások alapján a 2016/2017-es 180 Lovas 2.2-es Giukat érinti, 2018 után cserélték a problémás alkatrészt de az Alfa nem verte nagy dobra a problémát.
Szóval csak az olajproblémára fókuszálva, a hibás darab az úgynevezett olajleválasztó lesz amit viszonylag értelmes összegben lehet cserélni, amivel együtt kell cserélni a tömítéseket is.
A probléma annyira ismert, hogy még magyar videó is készült róla:
https://www.youtube.com/watch?v=_AG80rWD1XE
60k km-ként érdemes cserélni, vagy ha létezik javított kiadás belőle, akkor értelemszerűen azt rakni bele.
Én a helyedben először ezt cserélném és hagynám a turbót. Menj vele 2-3000km-ert és ha nem lesz ismét olajos a szűrő akkor a probléma megoldva és a középrészt hagynám egy kis ideig. Ha mégis zavar, akkor érdemes megnézni élő adatokkal, hogy van e bármi tapasztalható probléma a turbó körül. Ha van, akkor egyértelműen érdemes foglalkozni vele, de abban biztos vagyok, hogy a felújítóműhelyek ezt tudják orvosolni.
Ha nincs vele probléma akkor tartsd észben, hogy majd egyszer valamikor nemsokára érdemes lesz egyébként is felújítani.
Remélem tudtam segíteni.
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 18:18:18 // 21432
Sajnos ez nem a Fiat hibája a Garrett nem ad ki alkatrészeket csak egyben cseréli a turbót ez minden autógyártónál így van aki tőle veszi...az megint másik kérdés, hogy a sok minőségibb utángyártó, mint pl a Melett stb csinál hozzá közép részt, változó geot ha van rá igény vagy átfedés márkák között, kétszer nem mondom, hogy megegyezik a Giuliaé más márkájú autóéval... de ha van valamennyi lógása és nincs hangja akkor nyugodtan mennék vele tovább lesz még nagyobb lógása is ...
Anubis18-08-2021 17:56:13 // 21431
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat. Sajnos senki nem mondta ki egyértelműen, hogy ennek a turbónak már annyi viszont azt senki nem meri mondani, hogy lehet használni az autót. Ha látható határidőn belül lenne alkatrész akkor nem is érdekelne annyira a dolog, valahogy csak kibírom autó nélkül. Bonyolítja a dolgot még az is, hogy kötöttem egy plusz garanciát ami elvileg 750.000 ft-ig fizet és a turbó is beletartozik. Szóval ez miatt sajnos a bontott gyári és az ebay lehet egyenlőre nem opció. Viszont szomorúnak tartom, hogy egy ilyen autóhoz nem lehet alkatrészt kapni, illetve természetesen mindenki takarózik a Covid helyzettel és, hogy az Olaszok egész augusztusban szabin vannak. Csatok pár képet milyen állapotban volt a szűrő 11.000 km után és a turbó típusáról is. A Tatai bontóval is beszéltem, Ők is azt mondták nincs és csak az új játszik. A turbót a leömlővel együtt cserélik, sőt volt aki azt mondta, hogy a hozzá tartozó elektronikát is cserélni kell kompletten. Ma kértem egy FIAT szalonból ajánlatot a javításra, cserére. Még nem kaptam választ.
tdemeter18-08-2021 16:01:56 // 21430
Nekem az offos xtrailben 27000-nél tönkre ment. Sípolt mint a fene. Kicserélték gariban, de nagyon csodálkoztak rajta, nem jellemző rá. Azóta lekopogom minden okés.
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2021 15:50:51 // 21429
Szerintem a gyári is kenyai, max jobb minőség. :-) De értem amit mondassz, én is a bontott OEM és az új között választanék pénztárca és kedv függvényében. De remélem nem kerül sor ilyesmire, három turbós autón már túl vagyok, egyikben se pusztult el a csiga, maradjon is ez így.
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 15:32:45 // 21428
Majd egyszer vegyél kenyait aztán látni fogod, hogy a bronz ott vasból van nem hiába harmad annyi, mint egy normális... én nem adok kenyait nincs kedvem szopni a garival, megahgyom pl a wizardnak aki évente új Kft csinál 🤣🤣🤣🤣
VMate18-08-2021 15:16:46 // 21427
Szia, nem a turbo miatt lesz olaj a légszűrőn, nehogy kicseréltesd. Van ezekben egy un. segregator és annak a hibája okozza a légszűrő "olajosodását".
tdemeter18-08-2021 15:12:45 // 21426
Normális cég gyári beszállítók ellenorzott cuccaival dolgozik.
Ha valaki sok elégedett ügyfelet akar és kevés garanciális panaszt, akkor nincs más út.
Ha valaki sok elégedett ügyfelet akar és kevés garanciális panaszt, akkor nincs más út.
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2021 15:07:49 // 21425
Kiváncsi voltam.. kis kereséssel minden is van, nem tűnik megoldhatatlannak a dolog. Amúgy a gyári Honeywell (Garrett?) turbó Romániában készül XD Gondolom kenyai alkatrészből :-P
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 14:43:26 // 21424
Hát a wizard biztos ezt a fost talán elmegy 1 évet, normális nem újítja fel, mert nincs mivel 🤣🤣🤣 Szóval nincs hozzá normális akkor inkább egy bontott vadászat ...
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2021 14:32:43 // 21423
Csak azt cáfoltam, hogy nincs. 1 perc netezéssel lett. A turbó felújítók szerinted mit tesznek bele? :-) Amúgy az eBayen még 1 perc ráfordítással van felújított is 200-300e közötti árban. Mondjuk én ha így járnék simán keresnék bele bontott gyárit.
tdemeter18-08-2021 14:02:36 // 21422
Szép...
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 14:01:29 // 21421
Nah Garrett és az új 460+ fa...
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 13:50:17 // 21420
Ha nincs középrész akkor nehezen, mi van a delejkeben gondolom nem garrett akkor már lenne hozzá közép a kkk ilyen faramuci...
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2021 13:44:07 // 21419
Ezt a kenyai fost szerintem Te sem raknád be 🤣🤣🤣
tdemeter18-08-2021 12:49:19 // 21418
Szia!
Kérlek kérdezd meg az AH turbo kft-t, a srác akié a szomszédom volt évekig. Amikor megvettem juliskát, akkor ő megnézte (szakmai kíváncsiságból) és azt mondta, hogy ismeri ezt. Hátha a benzines nem sokban tér el a dízeltől.
Kérlek kérdezd meg az AH turbo kft-t, a srác akié a szomszédom volt évekig. Amikor megvettem juliskát, akkor ő megnézte (szakmai kíváncsiságból) és azt mondta, hogy ismeri ezt. Hátha a benzines nem sokban tér el a dízeltől.
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2021 12:46:42 // 21417
De simán bontott gyárit is néznék, nem tipikus hiba szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2021 12:45:39 // 21416
Itt egy középrész pl.
Liquid18-08-2021 11:27:40 // 21415
Nem lehet felújítani? Ezt nehéz elképzelni.
Anubis18-08-2021 10:50:37 // 21414
Üdv. Mindenkinek!
Eddig csak olvasóként követtem a fórumot, de most tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Van egy 180 Hp-es 2,2-es diesel Giuliám , 130.000 km-rel. Az időszakos olajcserekor jelezte a szerelőm, hogy olajat talált a légszűrőben. Ezután megnézte a turbót, enyhén kotyogott a középrész. Futottam pár kört az ügyben és kiderült, hogy csak új komplett turbót lehet kapni, nincs javító készlet hozzá.
5 turbó javító műhely és 2 szervíz megerősítette ezt. Most ott tartunk, hogy az alkatrész beszerzése kb. 1 hónap. Javítással együtt 1MFt a költség. Ez típushiba ennél a fajta Alfánál vagy egyedi a problémám? Valaki járt már így közületek? Esetleg valami tipp? Köszi
Eddig csak olvasóként követtem a fórumot, de most tanácsot szeretnék kérni Tőletek. Van egy 180 Hp-es 2,2-es diesel Giuliám , 130.000 km-rel. Az időszakos olajcserekor jelezte a szerelőm, hogy olajat talált a légszűrőben. Ezután megnézte a turbót, enyhén kotyogott a középrész. Futottam pár kört az ügyben és kiderült, hogy csak új komplett turbót lehet kapni, nincs javító készlet hozzá.
5 turbó javító műhely és 2 szervíz megerősítette ezt. Most ott tartunk, hogy az alkatrész beszerzése kb. 1 hónap. Javítással együtt 1MFt a költség. Ez típushiba ennél a fajta Alfánál vagy egyedi a problémám? Valaki járt már így közületek? Esetleg valami tipp? Köszi
Giuntini18-08-2021 00:43:05 // 21413
Nagyon jó utat kívánok! Mi lassan két éve elterveztük, hogy testületileg kimegyünk nem jött össze az ismert okok miatt...
Mindenesetre ha ennek a rémálomnak vége, akkor bevágom magam a 159-be és elmegyek az én hálaadó zarándokutamra. Elsőként Casciába, az umbriai kisvárosba, majd Rómába, imádott városomba, mindent végigjárni. Visszafelé Milano, és az Alfa Romeo múzeum.
Üdvözlöm a 164-est, egy csodálatos időszak (80-as evek vége 90-es évek eleje) legszebb képviselőjét és a 8C-t amelyet még sohasem láthattam élőben! Meg a Carabót is, személyes kedvencedet (nekem volt Matchbox-ban).
Annak idején volt egy ilyen katartikus találkozásom, Maranellóban, a Ferrari múzeumban. Gyerekkorom óta a kedvenc autóm a Ferrari 250 GT Lusso. Egyszerűen ilyen szép autót nem tudodott (szerintem) készíteni a világ autóipara. És én akkor megérinthettem....
Mindenesetre ha ennek a rémálomnak vége, akkor bevágom magam a 159-be és elmegyek az én hálaadó zarándokutamra. Elsőként Casciába, az umbriai kisvárosba, majd Rómába, imádott városomba, mindent végigjárni. Visszafelé Milano, és az Alfa Romeo múzeum.
Üdvözlöm a 164-est, egy csodálatos időszak (80-as evek vége 90-es évek eleje) legszebb képviselőjét és a 8C-t amelyet még sohasem láthattam élőben! Meg a Carabót is, személyes kedvencedet (nekem volt Matchbox-ban).
Annak idején volt egy ilyen katartikus találkozásom, Maranellóban, a Ferrari múzeumban. Gyerekkorom óta a kedvenc autóm a Ferrari 250 GT Lusso. Egyszerűen ilyen szép autót nem tudodott (szerintem) készíteni a világ autóipara. És én akkor megérinthettem....
Giuntini18-08-2021 00:24:39 // 21412
Ebnen tökéletesem egyetértünk, imádtam!
Piritu - 1.000.00017-08-2021 22:08:20 // 21411
tdemeter17-08-2021 22:00:41 // 21410
Én a 164-nek, amely úgy néz ki, mintha tegnap jött volna ki a gyárból . Benne a bőr is olyan mint az új (valszeg az is) :) Nemtom miért de nekem az és a 33 stradale maradt meg legjobban
Halesz17-08-2021 21:11:40 // 21409
Ezt a videót még durvább volt úgy nézni, hogy itt vagyunk épp a környéken (majd csüt este érkezünk Veronába). Kb együtt toporzékoltam Csabával…
Nagyon nem hiányozna ez az izgulás nekem egy olyan olasz túrán, amit mi elterveztünk. Most tegyük félre a vezetési élményt, mert abba a Skodába az max a kényelem terén szorult… de hogy azon kelljen izgulni, hogy hol és mennyit tudok majd tölteni? Ez vicc, basszus, és így akarnak 10-15 éven belül átterelni mindenkit az elektromos autózásra…
Huh, mennyi mindent tudnék erre írni..
Amúgy azok, akik soha sehol nem akarják megadni az adataikat, még egy emailcímet sem, azok hogyan töltenek? :)
De örülök, hogy nekem a legnagyobb gondom a mostani autós túrán, hogy a szálloda nem túl tágas parkolójában meg ne karcolják az autómat. Szerencsére holnap már máshol alszunk.
(Reggel megyünk a Múzeumba, melyik Alfának küldötök üdvözletet? 😀)
Nagyon nem hiányozna ez az izgulás nekem egy olyan olasz túrán, amit mi elterveztünk. Most tegyük félre a vezetési élményt, mert abba a Skodába az max a kényelem terén szorult… de hogy azon kelljen izgulni, hogy hol és mennyit tudok majd tölteni? Ez vicc, basszus, és így akarnak 10-15 éven belül átterelni mindenkit az elektromos autózásra…
Huh, mennyi mindent tudnék erre írni..
Amúgy azok, akik soha sehol nem akarják megadni az adataikat, még egy emailcímet sem, azok hogyan töltenek? :)
De örülök, hogy nekem a legnagyobb gondom a mostani autós túrán, hogy a szálloda nem túl tágas parkolójában meg ne karcolják az autómat. Szerencsére holnap már máshol alszunk.
(Reggel megyünk a Múzeumba, melyik Alfának küldötök üdvözletet? 😀)
RomeoOne17-08-2021 20:11:29 // 21408
Csak az ősi iparágban, ha szopsz, fizetnek érte, és nem úgy van, hogy te fizetsz és még utána szopsz is :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 19:43:49 // 21407
Aki szeret szopni annak tökéletes és mellette drága is
zgi52117-08-2021 19:34:42 // 21406
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 19:13:59 // 21405
Jah, közös 🐎 nak túros a háta vagy kovidos 🤣🤣🤣Az autót nem akaró hipszterek, ződek, gyökerek, fiús lányok, lányos fiúk, genderek, das- ok azaz a genetikai zsákutcák nyilatkozták ezt...
Piritu - 1.000.00017-08-2021 18:53:37 // 21404
"egy kis kovid és mindenki sajátot akar" - Covid nélkül is így voltam vele :-P
Piritu - 1.000.00017-08-2021 18:51:09 // 21403
"tempós haladás" - tapasztalatom szerint a leginkább attól függ hogy milyen átlagot megy az ember, mennyire tud folyamatosan a max tempóval haladni. A sógoréknál 135-re állított tempomattal magasabb az átlag mint utána a németeknél a lovak közé dobott gyeplővel.
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 18:48:47 // 21402
Engem is kímél a sors szerencsére eddig alig volt csekk gyorshajtás miatt... autómegosztás kudarc lásd egy kis kovid és mindenki sajátot akar 😁🤣🤣
Piritu - 1.000.00017-08-2021 18:44:49 // 21401
"több mint 10 éve gyűlik a keret" -szerencséd van, nekem már a kereted többszörösével sikerült hozzájárulnom a sógorék költségvetéséhez :-(
Mondjuk a Covid zárlat alatt egyszer sem kellett :-DD
Mondjuk a Covid zárlat alatt egyszer sem kellett :-DD
tdemeter17-08-2021 17:01:48 // 21400
Igen, jól kell tudni gyorshajtani :)
carver17-08-2021 16:45:34 // 21399
Osztrákoknál én sem megyek többel 140-nél, rendőrök a kommunikációs tréninget vsz az Afganisztánban szolgáló Navy Seal-ektől kapták...
Svájcban tényleg drága mulatság a gyorshajtás. Németeknél Bajorországon kívül tényleg már csak mutatóban vannak korlátozásmentes szakaszok.
Mi maradt? A tempós haladás már ma is pay-to-win (nem gémereknek: már ma is pénzbe kerül) innen már csak egy lépés az hogy azért is fizetsz ha beülsz az autóba. Ja bocs, nem, azt úgy hívják car sharing (ami egyébként sztem egy jó dolog).
Én bekalkuláltam 2 évente 30.000-et szerencsére több mint 10 éve gyűlik a keret és még radardetektorom sincs 😁
Svájcban tényleg drága mulatság a gyorshajtás. Németeknél Bajorországon kívül tényleg már csak mutatóban vannak korlátozásmentes szakaszok.
Mi maradt? A tempós haladás már ma is pay-to-win (nem gémereknek: már ma is pénzbe kerül) innen már csak egy lépés az hogy azért is fizetsz ha beülsz az autóba. Ja bocs, nem, azt úgy hívják car sharing (ami egyébként sztem egy jó dolog).
Én bekalkuláltam 2 évente 30.000-et szerencsére több mint 10 éve gyűlik a keret és még radardetektorom sincs 😁
denil117-08-2021 15:49:41 // 21398
Hasznos videó volt, valószínű majd 4-5 tankolásonként beletolok én is egy telitank 100-ast.Bár ha minden igaz, semmit nem fogok érezni, inkább csak preventív jelleggel.
Liquid17-08-2021 15:42:38 // 21397
hááát az A4-en azért elég sokan mozognak 140 felett, főleg Bécs közelében, Bécsben pedig a 80-as 100-as korlátokat is nagyvonalúan kezelik. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Van egy új 2x3 sávos szakasz ahol mindig 150-nel megy mindenki :)
Vannak a fix trafik, meg a szokásos helyek ahol mérnek, illetve az alagútban a section control, ott kell figyelni.
Svájc más tészta...
Vannak a fix trafik, meg a szokásos helyek ahol mérnek, illetve az alagútban a section control, ott kell figyelni.
Svájc más tészta...
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 15:22:22 // 21396
Svájcban csak a parkolás miatt vesznek elektromost amúgy sz@rnak bele...
Erhard 242 (Pure Energy)17-08-2021 15:20:16 // 21395
A kutya ott van elásva, hogy papás vezetés 🤣🤣🤣 Én ehhez még túl fiatalnak érzem magam...jah amúgy Svájcban minden autó gyári értéket produkál pályán max 120 városban 45 vagy 30 és mindenhol mérnek 🤣🤣🤣🤣
tdemeter17-08-2021 14:21:12 // 21394
El tudok én nyugodt lehetsz :) De sógornéknál nem hajtunk gyorsan, ez amolyan alapszabály nálam. Svájcban pedig olyan a szabály, hogy ha elkapnak akkor annyiszor X frank amennyivel többel mentél. A másik pedig, hogy ezekben az országokban senki sem hajt gyorsan. Nem találsz olyat, 1-2 kivételtől eltekintve nem láttunk ilyen arcokat. Pedig minden autó nagyon komoly ott, látszik, hogy nem gond megvenni a fullos vasakat.
További pozitívum, hogy modern, gazdag országhoz méltan azt hittem, hogy majd minden felvilágosult gazdag ott teslával jár, de hálistennek alig van több mint itt. Inkább a német angol vonalból volt rendesen, de ott semmiből sem alapmodellt vesznek. Ha látsz mondjuk egy peugeot, abbol is a full full változat megy. Persze vannak ott is szegényebbek, de a többség nem az.
További pozitívum, hogy modern, gazdag országhoz méltan azt hittem, hogy majd minden felvilágosult gazdag ott teslával jár, de hálistennek alig van több mint itt. Inkább a német angol vonalból volt rendesen, de ott semmiből sem alapmodellt vesznek. Ha látsz mondjuk egy peugeot, abbol is a full full változat megy. Persze vannak ott is szegényebbek, de a többség nem az.
Liquid17-08-2021 13:10:24 // 21393
Az a jó :) Valahogy nekem is mindig sikerül literekkel többet megetetni az átlagnál, bármely autóval :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?