Az iparban nem látszik mozgástér a dolgok visszafordítására. Nem valószínű hogy meggondolják magukat, mert nincs más lehetőség. Szerintem a valószínű forgatókönyv:
2022 nyara, jön a Tonale. Még benzines és hibrid hajtáslánccal, illetve év végére akár elektromosan. Talán lesz sportkivitel ami nem csak 1.3-mas, hanem 2.0 GME, de az egy vagyon lesz, nehogy sok fogyjon.
2023, kihozzák a Brennero-t. Esetleg meglepetésként egy Giuliettát, ami a Tonale technikáját kapja.
2023 végén kifuttatják a Giulia/Stelvio párost és már mutogatják az utódot. Megidézzük 2011-et, amikor a 159 kifutott, és Giulietta-Mito modellválasztékkal kápráztatott minket el az Alfa Romeo.
2024 során megérkezik a Giulia utódja a közös villanyos STLA platformon, amiről ezerszer elmondják majd, hogy a Giorgo génjei benne vannak, de korlátozottan lesz hihető. Nehéz, közös platform, mese habbal.
2026 környékén érkeznek a villanyos kistesók. Könnyen skálázható a villany technika, így több modell is jöhet, Tonale utód, Giulietta, MiTo és Brennero utód, év végére lehet hogy 5-6 modellje is lesz az Alfa Romeonak. Ezek nagy része hangolásban és kinézetben fog eltérni a Peugeot hasonló modelljeitől.
2027-re kivezetik a régi Tonale-t és ezzel az utolsó belsőégésű motoros Alfákat.
Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2021 16:18:18 // 21058
tdemeter04-08-2021 15:35:16 // 21057
"az elkövetkező 5-6 évben" Addig még sok víz folyik majd le a dunán, meg is gondolhatják magukat.
Másfelől meg ideje volt már, minden nagy gyártó ezt nyilatkozza, ők sem maradhattak le.
Tulajdonképpen régen lennie kéne már 1-2 ilyen modellnek, az lenne a normális - szerintem.
Másfelől meg ideje volt már, minden nagy gyártó ezt nyilatkozza, ők sem maradhattak le.
Tulajdonképpen régen lennie kéne már 1-2 ilyen modellnek, az lenne a normális - szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)04-08-2021 10:43:57 // 21055
tervben a Toszkán körút csak a gyerekek nélkül vagy ha öregszenek őket még rohadtul nem érdekli...
tdemeter04-08-2021 10:34:47 // 21054
Az egy igazi hardcore szakasz:) Én is mentem már ott, amikor még nem volt meg az alagút.
Háát, bevallom nem volt időm nézelődni, folyamatosan arra kellett koncentrálni, hogy ne nyírjon ki valaki az úton...
Háát, bevallom nem volt időm nézelődni, folyamatosan arra kellett koncentrálni, hogy ne nyírjon ki valaki az úton...
Giuntini04-08-2021 00:46:59 // 21053
Appenineken keresztül, a régi két sávos autópályán Bologna és Firenze között ennél még nagyobb csodák is voltak!
leopop303-08-2021 23:31:35 // 21052
*gondom
Csak telefon telefon kijavit....
Csak telefon telefon kijavit....
leopop303-08-2021 23:29:52 // 21051
Az a gond egyre jobban fogalmazaod meg mik azok a a dolgoka amiket nem szeretek a Brerában de gondolom már nem lenne velük a Giuliával :-)
WarbiRunner (Gyuri)03-08-2021 22:50:54 // 21050
Az a fura, hogy nem sokkal magasabb mint a 159 volt, de épp eléggel. Sokkal rövidebb az orra, sokkal puhábban mozog ki bármit, és tényleg érezni lehet hogy hol megy. Betévedtünk véletlenül a töltésen futó útra. Egy sáv, autó alig, viszont biciklis az volt sok. Az, hogy a kerék fele lógott le az aszfaltról, úgy húzódok félre, az egyszer oké. Kétszer oké. De a Giuliával bármennyiszer megcsináltam. Sosem döccentem mellé. Egyetlen autómmal sem volt ennyire, hogy hol futnak a kerekek. Érződik valamiért :-)
leopop303-08-2021 22:41:57 // 21049
Ez kéne nekem is
WarbiRunner (Gyuri)03-08-2021 20:47:52 // 21048
Na, mi csak a szomszédba autóztunk el, csináltunk egy Hortobágy, Tiszató napot. Végre végre. Mindenhova simán be tudtam menni, szépen puhán még kisebb gödröket, ezt azt is átlép a Giulia, meredek töltésről levezető úton feltolatni, szűk töltés szélén miliméterre gurulni, mindent tud. Aztán lassítás nélkül tempomat 118-al úgy jött haza a 33-ason, mint az álom. Végre szabadon oda megyek ahova akarok, nincs hasmagasság para, nincs vesekő rázó hánykódás. Nagyon tuti :-)
RomeoOne03-08-2021 09:41:38 // 21046
Na, elmentek itt a világ végére, hogy 60-al kanyarodjatok autópályán :D Akkor inkább mentem volna repülővel, meg TGV-vel, szupergyors vonatot úgysem próbáltam még :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)03-08-2021 08:29:52 // 21045
faxa kis út lehetett! Mi annak idején Genovát az A7-ről közelítettük meg az is 3 sávos és 60-nal lehetett a kanyarban menni :DDD
Kócosw03-08-2021 06:02:42 // 21044
ültetés elve : ültesd le annyira hogy ne tudd használni és használd... 😊
Giuntini03-08-2021 01:02:18 // 21043
Szerintem nincs azzal a pályával semmi gond! Vagány kis útszakasz, én mindig szerettem...
leopop302-08-2021 22:09:42 // 21042
Én ezért nem ültetem le
Több kínlódás mint öröm lenne vele sajna itthon...
Több kínlódás mint öröm lenne vele sajna itthon...
Piritu - 1.000.00002-08-2021 21:56:00 // 21041
Jó kis túra lehetett :-)
Kócosw02-08-2021 21:45:57 // 21040
en parkolokba csak tolatva allok be.a flexibilis toldat is elllett nyirva mélygarázsbol feljovet.egyszer nem jo szögben erkeztem a felhajtora es leért.A duplex parkoloba tojasokon tolattam le mert majdnem leért a küszöb.nemtudom milyen autokra szabják ezeket,max lada niva kategóriára.
carver02-08-2021 21:43:47 // 21039
az volt most a különbség az eddigiekhez képest, hogy a kisebbik lányomnak már elég az ülésmagasító ráadásul az utazás idejére cseréltem a barátainkkal, az övék kevésbé széles és azt most beraktam középre. Így a két szélső ülés teljesértékű üléssé vált és hátul is mindenki kényelmesen utazott...
RomeoOne02-08-2021 21:37:37 // 21038
Hát, ha valami bukkanót látok, fekvőrendőrt, nyomvályút, már szorítom a fogaim. Kb az összes Giulia Q-nak le van horzsolva a karbon front splitterének az alja, sok képet láttam, amin meg vannak emelve. Na, nekem így 1300+ km után még karcmentes, lekopogom.
Viszont a hátsó diffúzor egyik uszonyát sikerült odasimítanom egy mélygarázsból feljövet, pedig arra nem is nagyon számítottam. A kijárat meg az út szintje között volt egy szintkülönbség, az orrával simán átmentem rajta óvatosan, aztán ahogy a hátsó kerekek lehuppantak, hallottam, hogy ott bizony még más is leért hátul. A két jobb oldali diffúzor uszonynak aztán alánéztem, láttam, hogy azoknak az alja ért le. Mondjuk funkcionális kár nem esett, látszani meg nem látszik, csak ha aláfekszik az ember. Meg ez nem is karbon, csak műanyag. Ennyivel még kiegyezek :DDD
Viszont a hátsó diffúzor egyik uszonyát sikerült odasimítanom egy mélygarázsból feljövet, pedig arra nem is nagyon számítottam. A kijárat meg az út szintje között volt egy szintkülönbség, az orrával simán átmentem rajta óvatosan, aztán ahogy a hátsó kerekek lehuppantak, hallottam, hogy ott bizony még más is leért hátul. A két jobb oldali diffúzor uszonynak aztán alánéztem, láttam, hogy azoknak az alja ért le. Mondjuk funkcionális kár nem esett, látszani meg nem látszik, csak ha aláfekszik az ember. Meg ez nem is karbon, csak műanyag. Ennyivel még kiegyezek :DDD
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2021 19:31:20 // 21037
Ez nagyon jó lehetett4:-) Nekünk még jópár év hogy ilyen nagyobb utakat bírjanak a gyerekek, de eljön az is. Legalább tudom, hogy hárommal sem probléma. Ebben nekem referencia vagy :-)
carver02-08-2021 18:29:52 // 21036
ja és a Nizza-Genova közötti hullámvasútról nehogy megfeledkezzek, amikor az ember azon gondolkodik a 3 sávos autópályán, hogy a kanyarban a 85 nem lesz-e túl sok a családnak... Szerencsére lekötötte őket a több száz méterrel alattunk hullámzó tenger :D
(Már amikor a rossz minőségű autópálya meg az alagutak látni engedik - azért ha a franciák olyan javulást hoznak az Alfának amennyivel jobbak az utaik akkor nem kell aggódnunk :)
(Már amikor a rossz minőségű autópálya meg az alagutak látni engedik - azért ha a franciák olyan javulást hoznak az Alfának amennyivel jobbak az utaik akkor nem kell aggódnunk :)
carver02-08-2021 18:25:16 // 21035
Kicsit Auxerre közelében a barátainknál, kis hajókázás a Loire menti csatornákon, pár nap fürdés a Pireneusok lábánál (Narbonne-Perpignan között). És közte rengeteg élménymegálló, némelyik tervezetten (Salzburg, Colmar, Millaui viadukt, Nizza, Ljubljana), némelyik véletlenül a dugóknak és a Waze-nak köszönhetően.
Így fedeztünk fel pl egy csodálatos utat, aki Salzburg-München között jár és ráér annak NAGYON ajánlom hogy térjen le az autópályáról (vagy fel sem menjen egy Salzburgi fagyizás után) és Bad Reichenhallból a 2101-esen majd a 305-ösön keresztül menjen át Inzellbe, és csak utána vissza az autópályára. Ezek azok az utak mikor nem tudja az ember melyik okoz nagyobb örömöt az őt körülvevő elképesztő szépségű táj vagy az hogy az Alfa mennyire elemében van (megpakolva is) a szerpentinen :D
Így fedeztünk fel pl egy csodálatos utat, aki Salzburg-München között jár és ráér annak NAGYON ajánlom hogy térjen le az autópályáról (vagy fel sem menjen egy Salzburgi fagyizás után) és Bad Reichenhallból a 2101-esen majd a 305-ösön keresztül menjen át Inzellbe, és csak utána vissza az autópályára. Ezek azok az utak mikor nem tudja az ember melyik okoz nagyobb örömöt az őt körülvevő elképesztő szépségű táj vagy az hogy az Alfa mennyire elemében van (megpakolva is) a szerpentinen :D
Piritu - 1.000.00002-08-2021 17:33:55 // 21034
Gratula!
Merre jártatok?
Merre jártatok?
Piritu - 1.000.00002-08-2021 17:27:56 // 21033
Tegnap mentem egy OFF után. Négy (azaz 4db) kipufogó volt rajta, ebből 3 volt kamu :-DD
Kazes☻02-08-2021 17:26:19 // 21032
Hehehe... hát ez hatalmas... „Mutatós műszerrel, hátul lyukas kipufogóval.”! XDDD
Kazes☻02-08-2021 17:23:28 // 21031
Megkellet volna tanulni vezetni és ezzel együtt érezni az autót! :P
;)
XDDD
;)
XDDD
carver02-08-2021 17:06:19 // 21030
Sajnos lemaradtam az Alfacityről pedig nagyon készültem rá, szívesen találkoztam volna élőben a fórumos legendákkal :) Azóta sem vitt rá a lélek hogy megnézzem a Backstage-et meg egyéb élménybeszámolókat, hogy miről maradtam le :(
Cserébe - kizárólag Gyuri utazóautós posztja hatására ;) (na jó meg azért mert nem gyűltek a kilométerek a covid alatt) - belevágtunk az utolsó pillanatig lebegtetett Franciaországi körútba. Csatlakozok Gyurihoz: hogy jó utazóautó-e a Giulia? Nem jó. Zseniális.
5 ember (4 nagykorú, 1 kicsi) , tetőbox, alsó hangon 400kg plusz, klíma, 80% autópálya 140-150 között.
Alpokon át oda-vissza ezzel a csomaggal? Nem akadály, emelkedőn is lehet előzni :) Az egyetlen hely ahol rossz érzésem volt az a német autópálya, de nem az autó miatt, az bírta volna, csak a tetőbox miatt nem akartam tartani a tempót a gyorsabb autókkal... Nehéz volt megállni :D
Cserébe - kizárólag Gyuri utazóautós posztja hatására ;) (na jó meg azért mert nem gyűltek a kilométerek a covid alatt) - belevágtunk az utolsó pillanatig lebegtetett Franciaországi körútba. Csatlakozok Gyurihoz: hogy jó utazóautó-e a Giulia? Nem jó. Zseniális.
5 ember (4 nagykorú, 1 kicsi) , tetőbox, alsó hangon 400kg plusz, klíma, 80% autópálya 140-150 között.
Alpokon át oda-vissza ezzel a csomaggal? Nem akadály, emelkedőn is lehet előzni :) Az egyetlen hely ahol rossz érzésem volt az a német autópálya, de nem az autó miatt, az bírta volna, csak a tetőbox miatt nem akartam tartani a tempót a gyorsabb autókkal... Nehéz volt megállni :D
Kócosw02-08-2021 16:29:03 // 21029
akko nem ajanlom münchent neked közlekedni,parkolni etc... 😁
Kócosw02-08-2021 16:27:48 // 21028
környezettudatosnak? 😁 a hibrid kocsinak nagyobb volt a fogyasztasa ugyanazon a szakaszon mint a dizelnek.Jah merh9gy cipelni kell az akkupakkot.. hat van ilyen bringa 😁
RomeoOne02-08-2021 16:26:00 // 21027
Hát inkább kiszállok és megnézem, mint hogy egyszer csak a recsegést hallgassam, hogy odaért valahol, mert úgy gondoltam, hogy elmegy az.
Mire ebben a színben kapok új elemet...
Mire ebben a színben kapok új elemet...
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2021 16:23:40 // 21026
Ezt én sosem fogom átérezni, ez már teljesen biztos. Én a Brillante kedvezményből még a tolatókamerát is passzoltam. És az első radart is. Kell a fenének, nem is hiányzik. Lett helyette nagy fék, széles felni, váltófül, doppelauspuff XD
A mérlegen ez van. Ilyen technikát kapunk, de funkció arzenált nem, vagy fordítva. És a Stellantis létrejötte óta egészen nyilvánvaló, hogy ez meg fog fordulni. Sokkal kommerszebb techika lesz az Alfák alatt, up-to-date fedélzeti kütyükkel és funkciókkal. Akinek a műszaki tartalom számít, annak szűk a határidő. Akinek az egyebek, az engedje el és várjon a jövő Alfáira. Biztosan jók lesznek, Alfás jegyeik lesznek, szépek lesznek. Már a többségnek fognak szólni.
Én akárhányszor ránézek a Giuliára, megnyugtat. Nekem ennyi kellett most a boldogsághoz. Mutatós műszerrel, hátul lyukas kipufogóval. :-)
A mérlegen ez van. Ilyen technikát kapunk, de funkció arzenált nem, vagy fordítva. És a Stellantis létrejötte óta egészen nyilvánvaló, hogy ez meg fog fordulni. Sokkal kommerszebb techika lesz az Alfák alatt, up-to-date fedélzeti kütyükkel és funkciókkal. Akinek a műszaki tartalom számít, annak szűk a határidő. Akinek az egyebek, az engedje el és várjon a jövő Alfáira. Biztosan jók lesznek, Alfás jegyeik lesznek, szépek lesznek. Már a többségnek fognak szólni.
Én akárhányszor ránézek a Giuliára, megnyugtat. Nekem ennyi kellett most a boldogsághoz. Mutatós műszerrel, hátul lyukas kipufogóval. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2021 16:21:19 // 21025
ne már... baszki vegyél tankot, ha attól félsz nem férsz el vagy nem érzed az autót :DDD
RomeoOne02-08-2021 15:46:09 // 21024
Csak az a baj, hogy ez nem az a műszaki tartalom, amiért manapság pénzt adnak az emberek. Amiért meg igen, abban meg kimondottan le van maradva az Alfa. És nem csak olyan dolgokban, amik azoknak kellenek, akik nem a vezetéssel foglalkoznak. Én pl. a 360 fokos kamera hiányát nagyon érzem.
Gondold el milyen nekem parkolóházakban meg egyéb szűk, magas padkával rendelkező helyeken manőverezni. Úgy, hogy a kocsinak a küszöbe a legszélesebb része, ami még jó alacsonyan is van. Volt, hogy parkolóházba úgy tudtam bemenni, hogy tökig ki kellett tekerni a kormányt, szűk behajtó, ami 180 fokban visszafordít, széles padkával mindkét oldalon... Megálltam, kiszálltam, megnéztem, hogy elfér-e. Láttam necces. Visszaszálltam, gurultam 30 cm-t, megint kiszálltam, megnéztem, vissza, korrigáltam, megint 30 cm, megint kiszálltam, ezt így egy párszor eljátszottam.
Mögöttem meg állt a sor...
Persze egy ilyen autónak megvan az az előnye, hogy nem ugat be senki, hanem csendben vár a sorára, de azért kényelmetlen a dolog.
Most egy 360 fokos kamerával pont nem lenne szükség az ilyen szarakodásra. És még azt sem lehet mondani, hogy micsoda nagy kívánság az ilyen. Anyámék 2014-es Nissan Note-jában is van. Ez meg elvileg egy prémium autó lenne....
Gondold el milyen nekem parkolóházakban meg egyéb szűk, magas padkával rendelkező helyeken manőverezni. Úgy, hogy a kocsinak a küszöbe a legszélesebb része, ami még jó alacsonyan is van. Volt, hogy parkolóházba úgy tudtam bemenni, hogy tökig ki kellett tekerni a kormányt, szűk behajtó, ami 180 fokban visszafordít, széles padkával mindkét oldalon... Megálltam, kiszálltam, megnéztem, hogy elfér-e. Láttam necces. Visszaszálltam, gurultam 30 cm-t, megint kiszálltam, megnéztem, vissza, korrigáltam, megint 30 cm, megint kiszálltam, ezt így egy párszor eljátszottam.
Mögöttem meg állt a sor...
Persze egy ilyen autónak megvan az az előnye, hogy nem ugat be senki, hanem csendben vár a sorára, de azért kényelmetlen a dolog.
Most egy 360 fokos kamerával pont nem lenne szükség az ilyen szarakodásra. És még azt sem lehet mondani, hogy micsoda nagy kívánság az ilyen. Anyámék 2014-es Nissan Note-jában is van. Ez meg elvileg egy prémium autó lenne....
RomeoOne02-08-2021 15:37:58 // 21023
És tényleg :O Ezt nem is néztem, de most nem csak az alapárakat növelték, de az extrákat is.
A Trofeo fehér maradt 855k (az is gyöngyházfény), de a Montreal már 1,01M (tuti, hogy ennyi lesz akkor az Ocra is).
5-10 ezrekkel a néhány százezres extrákat is megtolták (100-500k között, ahogy néztem), de a Kermámia fékek 400k-val lettek drágábbak, most már majdnem 3 milla a felár.
Az Akra meg +100k-val msot már 2 milla.
De a Sparco ülések maradtak 1,4M meg a karbon tető is 800k továbbra is.
Érdekes
A Trofeo fehér maradt 855k (az is gyöngyházfény), de a Montreal már 1,01M (tuti, hogy ennyi lesz akkor az Ocra is).
5-10 ezrekkel a néhány százezres extrákat is megtolták (100-500k között, ahogy néztem), de a Kermámia fékek 400k-val lettek drágábbak, most már majdnem 3 milla a felár.
Az Akra meg +100k-val msot már 2 milla.
De a Sparco ülések maradtak 1,4M meg a karbon tető is 800k továbbra is.
Érdekes
Liquid02-08-2021 15:37:28 // 21022
Ehhez nem elég szimplán környezettudatosnak lenni, jelentős mértékű sznobság és hülyeség is kell :)
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2021 15:03:59 // 21021
A debreceni Merci szalonban segítettek a papírozást egyszerűsíteni, volt alkalmam szétnézni. Amikor megláttam egy uni fehér B Mercit ezerhármas motorral (hibridesítve) MBUX és lópikula cintányér felszereltséggel 17M fölötti áron kirakva, hát én majdnem dobtam egy hátast. Azt az autót konkrétan nem nézem annyiba mint a Giuliettánkat.. Tudom, nem vagyok elég környezettudatos XD
aranytl02-08-2021 15:02:57 // 21020
A Montreal zöld már millió feletti felárral van és az Ocra még mindig nincs a konfigurátorban :(
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2021 14:53:42 // 21019
A konfigurátorban eddig is benne volt a Business, szerintem azt nyugodtan figyelmen kívül lehet hagyni. A műszaki tartalomhoz képest a teljes kínálat túl olcsó volt, és még most sem drága.
Egy G20-as 3-mas BMW-ben nem nagyon találsz kettős keresztlengőkart elöl, alumínium karosszéria elemeket, karbon kardánt, de szerintem vízhűtéses intercoolert sem. Vagy elég ránézni a váltófülekre. A 2019-ben kihozott 3-mas sincs egészen azon a műszaki szinten mint a 2016-os Giulia. Az árak pedig ott is mennek szépen... A Giulia első futóműve, anyaghasználata inkább a C Mercivel összevethető. Abból érdemes ránézni egy 2l-es C300 kezdő árára. 18.8. Persze ezerötös benzinessel már 14-ért is hazavihető.
Ehhez képest raktárról még most is simán hazatolható egy Giulia 12 alatt. És nem 1.4-es...
Egy G20-as 3-mas BMW-ben nem nagyon találsz kettős keresztlengőkart elöl, alumínium karosszéria elemeket, karbon kardánt, de szerintem vízhűtéses intercoolert sem. Vagy elég ránézni a váltófülekre. A 2019-ben kihozott 3-mas sincs egészen azon a műszaki szinten mint a 2016-os Giulia. Az árak pedig ott is mennek szépen... A Giulia első futóműve, anyaghasználata inkább a C Mercivel összevethető. Abból érdemes ránézni egy 2l-es C300 kezdő árára. 18.8. Persze ezerötös benzinessel már 14-ért is hazavihető.
Ehhez képest raktárról még most is simán hazatolható egy Giulia 12 alatt. És nem 1.4-es...
RomeoOne02-08-2021 14:10:54 // 21018
És akkor egyből eladom 2 millával drágábban, ha így megy majd felfele az ára :DD
Kócosw02-08-2021 13:36:46 // 21017
v3nni akarsz megegyet?akko rendeld meg most 2 ev mulva meg is kapod ha szerencsed van 😂
RomeoOne02-08-2021 13:08:09 // 21016
Giulia Q-n kívül úgy láttam, hogy mindenen toltak 200k-t. A Stelvio Q-n is "csak" annyit. Mondtam régebben is, hogy a Giulia Q nagyon olcsó a konckurenciához képest. Ezt msot korrigálták valamennyire.
Viszont visszahozták a super alatti szintet... vagy csak a konfigurátorban maradt benne, ne mvilágos árlista nélkül.
Viszont visszahozták a super alatti szintet... vagy csak a konfigurátorban maradt benne, ne mvilágos árlista nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2021 13:04:52 // 21015
A Superen is toltak még 200e-t.
RomeoOne02-08-2021 12:40:49 // 21014
A Giulia Q árát megemelték 950 ezerrel? Nem látok új árlistát, de a konfigurátorban már az előzőhez képest egy ennyivel magasabb alapár szerepel. Ami fura, mert pont a konfigurátor szokta késve követni az aktuális árakat...
tdemeter29-07-2021 19:08:56 // 21013
Kazes☻28-07-2021 18:12:18 // 21012
Szivárványos lett a topic...?! ;)
Andrasv28-07-2021 15:14:06 // 21011
Ez a kép elkerült eddig, pedig nézegettem az albumokat. Legalább olyan is van, amin csak a kocsi szerepel és a buflák fejem nem ront a látványon.
Első AlfaCitym volt, de nagyon nagy élmény. Főleg, hogy hazafelé menet észrevettem, hogy kéttő piros "legszebb autó" matricát is gyűjtöttem. Feleségemnek meg félig eladta magát a rosegold e500 :D
4000 kilométernél tartok a kocsival, 11,3 liternyi átlag szeretet dzsúz mellett. Öröm, boldogság (bár a baloldali ajtó borítás nyiszog és a HK is véletlen szerűen berezonáltat dolgokat és cicereg)
Első AlfaCitym volt, de nagyon nagy élmény. Főleg, hogy hazafelé menet észrevettem, hogy kéttő piros "legszebb autó" matricát is gyűjtöttem. Feleségemnek meg félig eladta magát a rosegold e500 :D
4000 kilométernél tartok a kocsival, 11,3 liternyi átlag szeretet dzsúz mellett. Öröm, boldogság (bár a baloldali ajtó borítás nyiszog és a HK is véletlen szerűen berezonáltat dolgokat és cicereg)
Piritu - 1.000.00028-07-2021 15:11:22 // 21010
Júlia is 42 fokot mutatott :-DD
RomeoOne28-07-2021 13:20:09 // 21009
Na jó, fejezzük be, mert most már a topikban is hőségriadó van, nem csak a szabadban :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
460
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?