Láltod ezért érdekes a szubjektivitás és ezért szép a változatosság a világban :)
Én pl. pont fordítva látom.
A 159 volt a megtestesült olaszosság, a maszkulin puncimágnes ( főleg Rosso berlina Ti-ként ) ahol az olaszok szartak a világra.
A Giuban már azt látom,h ott van az olaszosság de már némi Európaiság is a kerekded formáival, vagyis itt már nemcsak maguknak akartak autót gyártani, hanem illeszkedni akartak a világba is. Ezt hívhatjuk kompromisszumnak.
Ez szigorúan a külsejére vonatkozik és csak az én véleményem.
A vezetési élmény és a belseje az echte olasz.
Forum >> Giulia
denil127-07-2021 16:20:04 // 20958
denil127-07-2021 16:15:29 // 20957
nem mintha nem várnám a Szeptembert,h átvehessem az autót, de azért ez most olaj volt a tűzre :D
denil127-07-2021 16:14:02 // 20956
Kicsit azért lássunk tovább az orrunknál.
Ez egy olyan technológia ami bár régóta létezik, valójában csak a Tesla miatt lett alig 10 éve ennyire közkedvelt és elfogadott. Ők voltak azok akik megmutatták a világnak,h lehet élni elektromos autóval.
Egy több mint 10 éves iparágról beszélünk, ehhez képest az elmúlt 10 évben gyökerestül fordult fel a világ ebből a szempontból és az EUs direktívák plusz az állami intervenciók ezt még fel is gyorsították.
Ha ezt mind figyelembe veszed, akkor nem nehéz belátni, hogy 10 éven belül ez a technológia pont annyira lesz elérhető és hétköznapos mint mondjuk ma egy Duster v Swift. Vagyis nem fog 10M-ba kerülni, nem lesz nehéz tölteni, nem lesz kompromisszumos ( legalábbis nem olyan értelemben mint mos ) és teljes szokványossá fog válni.
Én nem azt mondom,h ennek éljenzek. Csupán annyit állítok,h ez már itt van és a világ már döntött. Ez a jövő. Tetszik vagy sem nekünk, ez van és kész.
Ez egy olyan technológia ami bár régóta létezik, valójában csak a Tesla miatt lett alig 10 éve ennyire közkedvelt és elfogadott. Ők voltak azok akik megmutatták a világnak,h lehet élni elektromos autóval.
Egy több mint 10 éves iparágról beszélünk, ehhez képest az elmúlt 10 évben gyökerestül fordult fel a világ ebből a szempontból és az EUs direktívák plusz az állami intervenciók ezt még fel is gyorsították.
Ha ezt mind figyelembe veszed, akkor nem nehéz belátni, hogy 10 éven belül ez a technológia pont annyira lesz elérhető és hétköznapos mint mondjuk ma egy Duster v Swift. Vagyis nem fog 10M-ba kerülni, nem lesz nehéz tölteni, nem lesz kompromisszumos ( legalábbis nem olyan értelemben mint mos ) és teljes szokványossá fog válni.
Én nem azt mondom,h ennek éljenzek. Csupán annyit állítok,h ez már itt van és a világ már döntött. Ez a jövő. Tetszik vagy sem nekünk, ez van és kész.
tdemeter27-07-2021 14:49:24 // 20955
Ha ilyen minőségben érdekel a téma, akkor ez neked való oldal lesz :)
Kócosw27-07-2021 14:49:05 // 20954
😂😂😂mar minden világos...
tdemeter27-07-2021 14:35:03 // 20953
Gaggiát néztem már, ilyen full-autó cuccot, bár ahogy nézem ezek kb csavarra saeco/Philips gépek, de minimum megvette már ezeket is...
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 14:32:54 // 20952
Ott csak ülnek a srácok, isszák a kávét, se mobil, se laptop XDD
Kócosw27-07-2021 14:21:51 // 20951
es mar is a kaves topicban erzem magam :D
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 14:18:37 // 20950
Egy Alfás asztalán egy Bezzera mutat legjobban :-)
Amúgy meg valami régebbi, de felújított Gaggiával (Classic), Lelittel kezdeném, plusz egy jó őrlő. Sajna az új főzők belül le vannak olcsósítva. Nyilván a Bezzera árszintjén azért már jót kapsz :-)
Amúgy meg valami régebbi, de felújított Gaggiával (Classic), Lelittel kezdeném, plusz egy jó őrlő. Sajna az új főzők belül le vannak olcsósítva. Nyilván a Bezzera árszintjén azért már jót kapsz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 14:08:24 // 20949
kávéfőzőt? tág fogalom a kotyogósból a Bialetti jó, olasz nincs benne semmi mozgó alkatrész :DDD Darálós kávégépből a legjobb a Jura az meg svájci :DDD
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 14:06:16 // 20948
Egyébként ittam már Saeco-ból finomat, de valójában minden ilyen automata gép belül teljesen műanyag. Egy műanyag csőben tömöríti a kávét, és azon nyomja át a vizet. A QuicMill teljesen fém szekezet, nekem volt egy pár hónapig egy ilyen. Felújítottban vettem meg, úgy sem volt olcsó. Nem főz rosszat...mégis eladtam, mert a karossal jobb is főzni, és finomabb is.
Nekem egy régebbi darab volt, és volt vele macera is, maradtam a kézműves kávé főzésnél :-)
Nekem egy régebbi darab volt, és volt vele macera is, maradtam a kézműves kávé főzésnél :-)
tdemeter27-07-2021 14:02:35 // 20947
Automatát kéne ja, de már hajlok rá, hogy valami kézi cucc legyen.
G-MANN🍀27-07-2021 13:51:15 // 20946
Egyes kutaknál, nem volt elég, ha jól betöltő, nálam is volt 1x 2x ilyen, picit elforgattam és ok lett
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2021 13:49:16 // 20945
Egyszer utazz egy Peking Sanghajt. Jórészt 300 fölött megy, az 1300km megvan neki picit több, mint 4 óra alatt. ;-)
Kávé főzőt, vagy automatát keresel? Ha automatát, az nehéz ügy, én a QuickMill-ről tudok kb mint egyetlen valódi espresso-ra képes automata gép. De lehet változtak a dolgok azóta.
Kávé főzőt, vagy automatát keresel? Ha automatát, az nehéz ügy, én a QuickMill-ről tudok kb mint egyetlen valódi espresso-ra képes automata gép. De lehet változtak a dolgok azóta.
Giuntini27-07-2021 13:46:45 // 20944
Igen, ugyanez a vonat jár Milano-Roma vonalon, a Freccia Rossa. Olasz vonat!
A De Longhi vagy a Saeco prémium kategóriás kávégépeiben nem lehet csalódni. Hozzá használj Kimbo Espresso Napoletano kávét, és a Mennyországban érzed magad!
A De Longhi vagy a Saeco prémium kategóriás kávégépeiben nem lehet csalódni. Hozzá használj Kimbo Espresso Napoletano kávét, és a Mennyországban érzed magad!
tdemeter27-07-2021 13:28:40 // 20943
Off:
Nemrég volt szerencsém egy ETR600-as szuper-vonaton utazni Zürichből Münchenbe.
Kicsit érdemes utánaolvasni, hogy mi is ez pontosan. 250-el megy, a kanyarban pedig 8%-al megdönti a vagont, hogy kevésbé zavarjon a fizika és gyorsabban tudja bevenni.
Nagyon jó volt, kb repülés kategória.
A neten utánaolvasva kiderült, hogy olasz vonatról van szó, a kocsit bedöntő szabvány pedig a Fiaté. Baromira nem tűnt gagyinak, nehezen lehetett volna szarolaszozni.
Tud valaki ajánlani finom kávét főző igazi olasz kávégépet?:)
ON
Nemrég volt szerencsém egy ETR600-as szuper-vonaton utazni Zürichből Münchenbe.
Kicsit érdemes utánaolvasni, hogy mi is ez pontosan. 250-el megy, a kanyarban pedig 8%-al megdönti a vagont, hogy kevésbé zavarjon a fizika és gyorsabban tudja bevenni.
Nagyon jó volt, kb repülés kategória.
A neten utánaolvasva kiderült, hogy olasz vonatról van szó, a kocsit bedöntő szabvány pedig a Fiaté. Baromira nem tűnt gagyinak, nehezen lehetett volna szarolaszozni.
Tud valaki ajánlani finom kávét főző igazi olasz kávégépet?:)
ON
Kócosw27-07-2021 12:37:11 // 20942
Talan meg kene nezni ki szallitja be az uzemanyagrendszert az autóhoz.Mert ha jol tudom (bár nem ertek hozzá... 😐) vannak a tankolási tesztek is (átáramlás etc ...).
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 10:33:12 // 20941
azért van némi alapja az olaszozásnak mind negatív, mind pozitív értelemben pl ha egy pizza olaszos akkor az csak a legjobb lehet vagy akár a ruha, cipő, bútor stb minősége is ha olasz akkor az a legjobb... viszont műszaki dolgokban meg pont az ellentettjét jelenti (nem is ismerek még egy olyan szinonima szót ami egyben a legjobb és a legrosszabbat is jelentheti :) ), pl gyári alkatrész ellátottság vicc ugye, az iso szabvány náluk szerintem ismeretlen fogalom, stb....
tdemeter27-07-2021 10:07:20 // 20940
Nekem eddig a julissal 2x volt olyan a 35000 alatt, hogy nem lehetett tankolni mert állandóan kikattant.
Szerény meggyőződésem, hogy az a kút hibája és nem az autóé. Persze egyből jött a kutas és közölte, hogy "az alfákkal szokott lenni ilyen". Bullshit, nekem sosem volt még ilyen, sehol.
Szerény meggyőződésem, hogy az a kút hibája és nem az autóé. Persze egyből jött a kutas és közölte, hogy "az alfákkal szokott lenni ilyen". Bullshit, nekem sosem volt még ilyen, sehol.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 09:47:14 // 20939
tankoltam már jó sok helyen mindegyiknél ugyan az a metódus és nincs probléma
RomeoOne27-07-2021 09:03:27 // 20938
Azt már csináltam, nyilván ha csak ennyi lenne a gond, akkor nem lenne gond :)
Amúgy lehet a pisztolytól is függ, mert nem mindenhol csinálja ezt, meg van, ahol tényleg megoldja ez a problémát. Majd kitapsztalom még.
Amúgy lehet a pisztolytól is függ, mert nem mindenhol csinálja ezt, meg van, ahol tényleg megoldja ez a problémát. Majd kitapsztalom még.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2021 08:37:32 // 20937
nem kell azt forgatni csak berakni amíg beér a töltőpisztoly aztán ennyi...
Giuntini27-07-2021 01:05:21 // 20936
Olaszosság az izlésesség, a művészetek szeretete és értése, a praktikum felaldozása a szépség oltárán, előremutató, mások által sohasem használt megoldások.
Sok olasz autóm volt, és volt olyan ahol a praktikum, a gazdaságosság volt az elsőrendű szempont olaszos részletmegoldásokkal leöntve: Fiat Marea Weekend...
Sok olasz autóm volt, és volt olyan ahol a praktikum, a gazdaságosság volt az elsőrendű szempont olaszos részletmegoldásokkal leöntve: Fiat Marea Weekend...
Giuntini27-07-2021 00:56:20 // 20935
Csak ezt ne kérlek, hogy digó. Ez nagyon negatív értelmű szóhasználat, és lekezelő! Én ismerem őket, dolgozom velük, mi az hogy digó? Valahol a digót a trógersággal azonosítják és az olaszok viselkedésben pedig inkább a kedvesség és az elfogadás jellemző.
A Giulia QV pedig pont nem a kikönyöklős karkilógatós "digó" autó. Míg ez a 75-nek mondjuk jól állt, ugyanabban az időben a 164-nek egyáltalán nem. Mas volt a célközönség. Az előbbi annak idején egy arculcsapó igazi "Dolce Vita" autó volt, az utóbbi egy konszolidált jólétet és pozíciót megmutató autó volt.
Az hogy a 159 mennyire volt olasz, az nézőpont kérdése. A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. Viszont viselkedésben, könnyedségben, irányíthatóságban a Giulia sokkal olaszosabb, a régi Alfa Romeo építés ujjászületése.
A Giulia QV pedig pont nem a kikönyöklős karkilógatós "digó" autó. Míg ez a 75-nek mondjuk jól állt, ugyanabban az időben a 164-nek egyáltalán nem. Mas volt a célközönség. Az előbbi annak idején egy arculcsapó igazi "Dolce Vita" autó volt, az utóbbi egy konszolidált jólétet és pozíciót megmutató autó volt.
Az hogy a 159 mennyire volt olasz, az nézőpont kérdése. A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. Viszont viselkedésben, könnyedségben, irányíthatóságban a Giulia sokkal olaszosabb, a régi Alfa Romeo építés ujjászületése.
RomeoOne26-07-2021 23:49:55 // 20934
Nem is negatívumként mondtam, inkább csak ahogy a programozók szokták mondani: nem bug az, hanem feature :D
Mondjuk a tankolós dolog azért idegesítő tud lenni, de majd forgatom a töltőpisztolyt, hátha megtalálom a jó pozíciót.
Mondjuk a tankolós dolog azért idegesítő tud lenni, de majd forgatom a töltőpisztolyt, hátha megtalálom a jó pozíciót.
RomeoOne26-07-2021 23:48:23 // 20933
Az a jó üléspozíció, ahol az aszfalt már kihorzsolja a farmert a hátsómon :D Jó az a Sparco, max kicsit többet nyújtogatom a nyakamat :D
leopop326-07-2021 23:46:04 // 20932
Tényleg az külföldi fórumokon is azt olvasom.
leopop326-07-2021 23:44:08 // 20931
Na most én így csináltam csak Giuiába veszélyes ez mert bármit megadnék érte XD
leopop326-07-2021 23:40:41 // 20930
Ezt esküszöm kurvajó volt olvasni 😁
Ha lesznek még ilyen élmények mindenképp írd le 🍀
Ha lesznek még ilyen élmények mindenképp írd le 🍀
R33Z26-07-2021 22:29:58 // 20929
Ja es a tankolasnal sosem volt gondom, sem a ket Giunal, sem a Stelvional.
R33Z26-07-2021 22:28:37 // 20928
Az az etel melegentarto funkcio 🙂 tekintsuk extranak, en nagyon birom. Bedobsz a kis tartoba 2-3 Zing burgert 1 ora mulva is ugyanaz az elmeny 😁.
En egyre inkabb a fekkel nem vagyok megelegedve. Egyszeruen kevesnek erzem, hetvegen is kisse elmelegitettem... Lehet a betet jarja mar a veget, pedig van meg rajta anyag, most fordult at a 21000km-en. 4C ebben sokkal jobb, persze a tomeg miatt is, de ott balanszban van az autoval.
En egyre inkabb a fekkel nem vagyok megelegedve. Egyszeruen kevesnek erzem, hetvegen is kisse elmelegitettem... Lehet a betet jarja mar a veget, pedig van meg rajta anyag, most fordult at a 21000km-en. 4C ebben sokkal jobb, persze a tomeg miatt is, de ott balanszban van az autoval.
TnS26-07-2021 22:10:04 // 20927
Valaki tarthatna egy bemutatót, hogy hogy kell egy Alfába szakszerűen tankolni, mert nekem is pont az a problémám, mint RomeoOne-nak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2021 21:12:22 // 20926
Mikor az Alfacityn beültem full készen este a Pappasos Stelvioba a bemutató után akkor éreztem nekem ez kell 🤣
Piritu - 1.000.00026-07-2021 21:04:56 // 20925
Amikor beültem a szalonban hogy kijárjak vele, akkor jött a "megérkeztem" érzés, azóta megvan. Örülök hogy másnak is hasonló élmény a "kis benzines" :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2021 20:11:37 // 20924
van ... 1 nap
leopop326-07-2021 20:10:07 // 20923
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2021 20:04:03 // 20922
Figyi tudok adni kispárnát, az asszony is úgy vezet, hogy kilásson 🤣🤣🤣
Egyébként meg mindig be kell dugni rendesen akkor kattanás nélkül lehet tankolni, az a baj hogy a szuszogón a kifelé áramló levegő miatt akad el
Egyébként meg mindig be kell dugni rendesen akkor kattanás nélkül lehet tankolni, az a baj hogy a szuszogón a kifelé áramló levegő miatt akad el
G-MANN🍀26-07-2021 19:09:36 // 20921
Tankolásnál nem igazán a mélyre a megoldás , hanem a jobbra-balra állítani rajta, és nem engedni, hogy évfordulón, nekem így simán működik.
Ülésnek a sima Q ülést javaslom, az álom, sőt még picit magas is, a Sparco nekem való (186 cm) 😁😁
Kipufogótól valóban meleg a csomi borítás alatt (fölötte nem igazán) nálam ennél a MY21-nél már ez is kevésbé érződik.😉
Ülésnek a sima Q ülést javaslom, az álom, sőt még picit magas is, a Sparco nekem való (186 cm) 😁😁
Kipufogótól valóban meleg a csomi borítás alatt (fölötte nem igazán) nálam ennél a MY21-nél már ez is kevésbé érződik.😉
WarbiRunner (Gyuri)26-07-2021 18:31:13 // 20920
Attól függ mit értünk olaszság alatt :-) Már a Giulietta is szintlépés volt a 159-hez képest műszaki szemszögből és felhasználói szemszögből is. Ez pedig valami hihetetlen. Semmibe nem tudok belekötni, minden pont úgy működik, ahogy (szerintem) kell. Az enyém persze egy békés utcai járgány, nem egy versenyautó. Nyilván kevesebb kompromisszummal jár napi használatban, mivel ezt arra építették, arra hangolták. A Tiédet versenypályára, az ott lesz kompromisszum mentes. Én csak egy jó utcai autóra vágytam, ezt maradéktalanul megkaptam, semmi "digós" begbocsátandó tulajdonságát nem találtam. Ennyire kifinomult, általánosan műszakilag jó autóról álmodni sem mertem. 100 pontból 99.
Egy pont levonás a hangjáért. Nincs vele baj, nem fárasztó, de őszintén ez a Top Gear epizód jut eszembe róla már sokadjára XD
Egy pont levonás a hangjáért. Nincs vele baj, nem fárasztó, de őszintén ez a Top Gear epizód jut eszembe róla már sokadjára XD
Kazes☻26-07-2021 18:23:48 // 20919
Hűűű... hát nem mondod, hogy ebben is van ilyen! Azt hittem csak nálam ilyen egyedi, hogy a 25 éves Bözsimnél csak úgy tudok a legtöbb kúton tankolni, hogy egy kicsit csuklóból balracsavarva tartom a pisztolyt és persze nem nyél gáz(olaj)on nyomva neki megy csak rendesebben... ááááááááááá... há-há-hááááááááááá... őrület! XD
A többi teljesen jó, ilyen egy rendes autó... a zötvenkilenchez meg fölös is hasonlítgatnod szvsz. :D
A többi teljesen jó, ilyen egy rendes autó... a zötvenkilenchez meg fölös is hasonlítgatnod szvsz. :D
RomeoOne26-07-2021 17:58:48 // 20918
Az biztos, hogy a 159-hez képest sokkal olaszabbnak érződik :D
Vannak olyan dolgai, amit megmagyarázni nem tudok, csak nyugtázni tudom, hogy jól van, digó :DDD
Kedvencem, hogy kb. 60-70 fokot csinál a csomagtartó végében. Első utamon az ajándékba kapott két üveg bort csak lazán bedobtam, majd mikor vettem volna ki, hát, ha nem is égette a kezem, de azért rendesen forró volt... Bevásárlás után nem is a csomagtartóba tettem a hűtős dolgokat, hanem a lábtérbe :DD
Akkor a másik, hogy olyan mélyen ülök a Sparco-kban, hogy nem látok ki balra előre a visszapillantótól... Ha legmagasabbra emelem, akkor sem igazán, de ahol ideálisnak érzem a magasságot, ott egy átlagos balos ívnél folyton hajolgatnom kell előre-hátra, hogy mi van a tükör mögött... Az ember már megszokta, hogy az A-oszlopok manapság olyan szélesek, hogy rosszabb esetben egy autót is kitakarnak, de ez a holttér egy egész más szintje :DDD
A tankolás meg... Még nem jöttem rá mitől, de egyszerűen folyton lecsapja a pisztolyt, mint ha tele lenne. Egyiknél odajött a kutas, azt mondta, hogy az a baj, hogy nem dugom elég mélyre, beletette rendesen és tényleg nem volt gond. Na aztán a következő alkalommal mindenféle pozíciót megpróbáltam, beledugtam ahogy csak lehetett, de minden deci után lecsapta a pisztolyt. Hát már 5 liter után meguntam a dolgot, még szerencse, hogy éjszaka volt és nem volt már senki a kúton. De gondolom a kutas bent azért nézett, hogy ez meg mi a fenét csinál. Azért nagy nehezen beleerőltettem 20 litert, hogy ne röhögjenek már ki, hogy ideállít ezzel a drága kocsival, aztán "2 ezeré' tesó".
Fu hát na... digó :DDD
Vannak olyan dolgai, amit megmagyarázni nem tudok, csak nyugtázni tudom, hogy jól van, digó :DDD
Kedvencem, hogy kb. 60-70 fokot csinál a csomagtartó végében. Első utamon az ajándékba kapott két üveg bort csak lazán bedobtam, majd mikor vettem volna ki, hát, ha nem is égette a kezem, de azért rendesen forró volt... Bevásárlás után nem is a csomagtartóba tettem a hűtős dolgokat, hanem a lábtérbe :DD
Akkor a másik, hogy olyan mélyen ülök a Sparco-kban, hogy nem látok ki balra előre a visszapillantótól... Ha legmagasabbra emelem, akkor sem igazán, de ahol ideálisnak érzem a magasságot, ott egy átlagos balos ívnél folyton hajolgatnom kell előre-hátra, hogy mi van a tükör mögött... Az ember már megszokta, hogy az A-oszlopok manapság olyan szélesek, hogy rosszabb esetben egy autót is kitakarnak, de ez a holttér egy egész más szintje :DDD
A tankolás meg... Még nem jöttem rá mitől, de egyszerűen folyton lecsapja a pisztolyt, mint ha tele lenne. Egyiknél odajött a kutas, azt mondta, hogy az a baj, hogy nem dugom elég mélyre, beletette rendesen és tényleg nem volt gond. Na aztán a következő alkalommal mindenféle pozíciót megpróbáltam, beledugtam ahogy csak lehetett, de minden deci után lecsapta a pisztolyt. Hát már 5 liter után meguntam a dolgot, még szerencse, hogy éjszaka volt és nem volt már senki a kúton. De gondolom a kutas bent azért nézett, hogy ez meg mi a fenét csinál. Azért nagy nehezen beleerőltettem 20 litert, hogy ne röhögjenek már ki, hogy ideállít ezzel a drága kocsival, aztán "2 ezeré' tesó".
Fu hát na... digó :DDD
zgi52126-07-2021 17:39:24 // 20917
Peta7426-07-2021 17:32:43 // 20916
Sziasztok!Honnét tudnék rendelni és van is raktáron Giulietta 1,750 tbi-hez kiegyenlítő tartályt ?
WarbiRunner (Gyuri)26-07-2021 16:41:02 // 20915
A Giulia meg 1500km alatt megvett kilóra. Kész. Más autóval még ismerkedek ilyenkor. Ezzel meg... A vasúti átjáró előtti fém kerékbazgatók közt célzom át mókából, hogy ne dobbanjon a kerék, csak heccből vonalon kanyarodok, és szippantja be minden kanyar, hihetetlen fluid élmény az egész. Mintha magától akarna íven menni állandóan.
Már előzéseknél odalépegettem neki, megy is nagyon, teljesen elég, kerek vele az élmény. Fúú kész, ezt nem adom XD
Már előzéseknél odalépegettem neki, megy is nagyon, teljesen elég, kerek vele az élmény. Fúú kész, ezt nem adom XD
WarbiRunner (Gyuri)26-07-2021 16:14:27 // 20914
Városba jó a nyugis de dinamikus autó, egy csendben guruló villanyos pont jó. Egy olasz benzines melegágya a huligánkodásnak, és ki akarja ezt? ;-)
Giuntini26-07-2021 14:08:20 // 20912
Én skkor is inkább egy MiTo-t vennék a varosba mint egy akksikupacot.
GTVZoli26-07-2021 13:47:18 // 20911
A, minta Altató :) Ez jó!
leopop326-07-2021 13:18:28 // 20909
Hát ez az amit én sem értek külön autó legyen a városba?? 😅
Külön autóm inkább a hobby autóm legyen ne egy szar 10 even belül akksicserés elektromos
Külön autóm inkább a hobby autóm legyen ne egy szar 10 even belül akksicserés elektromos
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?