Forum >> Giulia
'''''25-09-2018 20:02:18 // 6112
	Igen.A qv csak négy személyes.
	
Csabi25-09-2018 20:00:50 // 6111
	Valamennyivel több lehetett, a hideg miatt csökkent a nyomása,gondolom azért kiabál.
	
Jani721225-09-2018 20:00:19 // 6110
	Neked hàtul 2 szemèlyes?
	
Jani721225-09-2018 19:58:52 // 6109
	Ez kicsit kevès, nekem elöl hidegen 2.5 hàtul 2.6, amikor meleg 2.6-2.8 ott èrzem legjobbnak a tapadàst
	
'''''25-09-2018 19:42:08 // 6108
	
	
Chabbi23-09-2018 16:04:19 // 6107
	Hu ez jol benéztem. Pedig már olvastam is róla korábban. 😀
Városban semmi gond ott minden oké, csak pályán vettem észre.
De azért köszi
	
Városban semmi gond ott minden oké, csak pályán vettem észre.
De azért köszi
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2018 13:41:19 // 6106
	1 kockával van több, ha be van melegedve... nem hiszem, hogy számít...kérdezz rá a szervizben
	
zgi52123-09-2018 11:29:21 // 6105
	Sztem az meg rendben is lehet..
	
Szabolcs 15923-09-2018 09:47:42 // 6104
	Se a giulia se a stelvio ba nincs vizhőfok jelző, szerintem fontosabb lett volna a vizhőfok, vagy dupla skálára csinálni a kijelzőt egyik olaj hőfok mellette viz hő fok
	
Szabolcs 15923-09-2018 09:41:24 // 6103
	Az nem a viz hanem olaj hő fok
	
Chabbi23-09-2018 09:13:14 // 6102
	
	
Jani721222-09-2018 18:45:36 // 6101
	Fèl hètkor mèg sötèt van erre :)
	
Szabolcs 15922-09-2018 18:11:41 // 6100
	
	
Chabbi22-09-2018 16:51:46 // 6099
	Tudtommal csak akkor használja a fényszóró mosót, ha az működik is. Vi. ha csak a nappali fényed meny, vagy kikapcsolod a világitást addig amig mosod a szélvédőt, akkor nem szabadna mosnia a fényszórót is.
Na jó, ezt még ezen az autón nem figyeltem, de az előző autóimon igy müködött
De ne kövezzetek meg ha ez nem igy van...😆
	
Na jó, ezt még ezen az autón nem figyeltem, de az előző autóimon igy müködött
De ne kövezzetek meg ha ez nem igy van...😆
TtK22-09-2018 16:02:17 // 6098
	Ezt leírhatnád, mint közérdekű információt: milyen szenzorok kellenek? Hogyan kell az új szenzorokat az autó "tudomására hozni"? Mennyibe kerül egy garnitúra szenzor?Köszi előre is!
	
Jani721222-09-2018 14:22:12 // 6097
	Egyik reggel munkàba menet moshattam szèlvèdőt, garanciàba cserèlik. Egyèbkènt kèt kis pöcökre pattan fel, nem egy stabil valami :( megkèrdem majd, hogy nem tudnàk-e deaktivàlni a làmpamosót, mert amúgy is utàlom. Az olajat szigoruan  10 ezrenkènt cserèlem, de a következő szervizes olajcserénèm mindenkèppen cserèltetni fogom a dizelszürőt.
	
Szabolcs 15922-09-2018 13:21:57 // 6096
	Na most olvastam ha már elindult a frissítés akkor már lehet menni a kocsival csak addig nem mig betölti az adatokat az USB röl
	
Szabolcs 15922-09-2018 13:13:54 // 6095
	Megprobálom meglátom mi lesz simán csak gyújtás on
	
zgi52122-09-2018 13:01:11 // 6093
	Nem eleg csak a gyujtast  raadni?
Mintha olyat olvastam volna a user manualban ha uresben van az auto ov kikapcsolva
Akkor x ido utan le is allitja a motort..
	
Mintha olyat olvastam volna a user manualban ha uresben van az auto ov kikapcsolva
Akkor x ido utan le is allitja a motort..
zgi52122-09-2018 12:58:35 // 6092
	ez eleg feleslegesen kornyezetszennyezo lenne. Abbol indulj ki hogy nem mindenki ert egy ilyen installhoz.. a szerviz egy orat jaratja az auto/kat?
fura
	
fura
Szabolcs 15922-09-2018 11:49:58 // 6091
	Annyit ir a telepítés hogy motor start, azt nem hogy menni is lehet
	
zgi52122-09-2018 10:32:31 // 6090
	huhh, ez hogy a csudában esett le Jani? :(  remélhetőleg a színe is klappol majd..
azt kérdezném, hogy az olaj és szűrőcsere alkalmával milyen időnként esedékes az üzemanyagszűrő betét csere? minden 2-3 alkalom pl? a user manuál 3 év/ 60ezret ír..
én kizárólag diesel_maxxmotion-t tankolok!
van még egy ilyen: "Motorolaj centrifugál szűrőjének cseréje (blow-by)"
5 év/ 100e. ismeritek mi ez, nekem újdonság..
	
azt kérdezném, hogy az olaj és szűrőcsere alkalmával milyen időnként esedékes az üzemanyagszűrő betét csere? minden 2-3 alkalom pl? a user manuál 3 év/ 60ezret ír..
én kizárólag diesel_maxxmotion-t tankolok!
van még egy ilyen: "Motorolaj centrifugál szűrőjének cseréje (blow-by)"
5 év/ 100e. ismeritek mi ez, nekem újdonság..
zgi52122-09-2018 10:23:20 // 6089
	menetközben pendrive -ról?  :)
	
Szabolcs 15922-09-2018 10:19:27 // 6088
	
	
Szabolcs 15922-09-2018 09:31:44 // 6087
	
	
WarbiRunner (Gyuri)21-09-2018 21:15:14 // 6086
	A t-jet/multiair párosról nem hallani rosszat. Az 1.8 TBi már vegyesebb, reméljük a 2.0 turbo-k megbízhatók lesznek. Nem gondolom, hogy egy hegyesebb motor rossz, sőt. :-) Viszont nem való mindenkinek. Fakézzel, falábbal, botfüllel, érdektelen 'user' mentalitással könnyebben elpusztíthatók...
	
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2018 21:10:26 // 6085
	Mert az egy Opel, az 1.4tjet már mióta megy 170 lóval és bírják... mert ez Alfa :))
	
Jani721221-09-2018 19:27:53 // 6084
	Egyèbkènt szerintem senkinek ne legyenek illuziói a benzin motorokkal kapcsolatban. Nagyon ki vannak hegyezve màr ezek kètezres motor 280Le nem normàlis. Van nàlam egy opel 1.6 180le 140ezer km van benne, de minden porcikàja kivan.
	
Erhard 242 (Pure Energy)21-09-2018 13:37:34 // 6083
	Éles meglátás, köszönjük Emese :DDD
	
AdiArsenal21-09-2018 13:32:18 // 6082
	A qv-nál az olajat a motorral együtt kell cserélni :)
	
Chabbi21-09-2018 06:36:28 // 6081
	Nos ezzel kapcsolatban két dolog érdekelne igazán:
egy: meddig tart ott egy motorcsere?
kettő: mi volt az oka?
Kíváncsi lennék hogy ott is egyedi meghibásodásról van e szó, vagy hasonló e mint az enyém?
Remélem egyáltalán nem hasonló ...
	
egy: meddig tart ott egy motorcsere?
kettő: mi volt az oka?
Kíváncsi lennék hogy ott is egyedi meghibásodásról van e szó, vagy hasonló e mint az enyém?
Remélem egyáltalán nem hasonló ...
Jani721220-09-2018 20:24:00 // 6080
	igen, Bayernban van
	
Csabi20-09-2018 18:39:25 // 6079
	Közben látom, hogy valószínűleg Németo.-ban. :)
	
Csabi20-09-2018 18:35:49 // 6078
	Hol láttad, milyen szervizben?
	
Jani721220-09-2018 17:58:27 // 6077
	
	
mex8620-09-2018 16:57:43 // 6076
	nem mind van elinditva.
sok csak "hidegen" van tesztelve főképp a kommerszebb motorok
rengeteg az autóban lesz először elindítva amikor lejárnak az adott autóval a szalagról
	
sok csak "hidegen" van tesztelve főképp a kommerszebb motorok
rengeteg az autóban lesz először elindítva amikor lejárnak az adott autóval a szalagról
Zolibácsi20-09-2018 15:49:57 // 6075
	Egyszer voltam Győrben Audi gyárban és ott azt mondták hogy gyártási ciklusonkent egy egy motort szarrá tesztelnek majd azt is el adják ha rendben volt az a ciklus. Az összes többi motor az adott ciklusbol akkor kerül be indításra mikor az össze szerelés végén le állnak a futó szalagrol. Hozzá teszem specialis üzemanyagot tesznek bele hogy ne rohadjon bele.
	
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2018 15:31:55 // 6074
	a fődarabra igen...
	
TtK20-09-2018 14:24:49 // 6073
	az eredeti garancia marad, eredeti időintervallummal.
Az autóra. Az újonnan beépített alkatrészekre pedig nulláról indul a Ptk. szerinti szavatosság és jótállás. Ptk. XXIV. fejezet 3-4.
Aztán hogy ebből mennyit sikerül betartani/betartatni, az más tészta.
	
Az autóra. Az újonnan beépített alkatrészekre pedig nulláról indul a Ptk. szerinti szavatosság és jótállás. Ptk. XXIV. fejezet 3-4.
Aztán hogy ebből mennyit sikerül betartani/betartatni, az más tészta.
RomeoOne20-09-2018 13:15:49 // 6072
	Lényegében ezt akartam mondani én is :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2018 12:56:18 // 6071
	szerintem meg üveghangon sem menne tönkre csak kapna egy extra kopást ami később jönne ki pl olaj többletfogyasztás, nem azért kell bejáratni, hogy nem menjen tönkre, ha nem normálisan kopjon össze...
	
RomeoOne20-09-2018 12:45:27 // 6070
	Az, hogy a motor bejáratós, szvsz nem azt jelenti, hogy ha egyszer odalépnek neki a bejáratási időszak alatt, akkor azzal már kárt tesznek benne. Le is kell tesztelniük sztem szélsőségesebb körülmények között egy új motort, miután beépítik, különben nem derülne ki, hogy minden jól lett-e megcsinálva rajta.
Én emiatt nem aggódnék. Nem egy-egy eset szokott tönkretenni egy motort, hanem rossz használati rutinok. Azok az üzemállapotok le vannak korlátozva, ami azonnal meg tudná ölni (Pl. ezért nem lehet 11ezerig forgatni csak 7-8(?) ezerig, mert lehet egy 11k-s fordulatszám azonnali degradációhoz vezetne.)
Persze nem vagyok autómérnök, de én így gondolom.
	
Én emiatt nem aggódnék. Nem egy-egy eset szokott tönkretenni egy motort, hanem rossz használati rutinok. Azok az üzemállapotok le vannak korlátozva, ami azonnal meg tudná ölni (Pl. ezért nem lehet 11ezerig forgatni csak 7-8(?) ezerig, mert lehet egy 11k-s fordulatszám azonnali degradációhoz vezetne.)
Persze nem vagyok autómérnök, de én így gondolom.
Chabbi20-09-2018 12:30:23 // 6069
	Tovább nem bontották, szóval a darabjai sincsenek meg. Tenyleg nem olvastam én sem még hasonlóról sem, tehá remelem egyedi problémáról lesz szó.
	
Chabbi20-09-2018 12:26:15 // 6068
	Nos a 150km/h 3.fokozatban azt a teszt úton menték vele.
Kihangsúlyoznám hogy nem ÉN, hanem a szervizben. Nos?
	
Kihangsúlyoznám hogy nem ÉN, hanem a szervizben. Nos?
RomeoOne20-09-2018 11:32:12 // 6067
	De így látatlanban tippelni kéne, én is valami egyedi hibára tippelnék. Nem feltétlenül anyaghibára. Attól sztem csak eltörne, de nem fogyna el. Az elfogyás a kenés hiányát jelenti. Eltömődött valamitől az olajozó járat? Kíváncsi vagyok, mit találtam a teknőben, volt-e sok fémreszelék.
Sztem ha konstrukciós hiba lenne, akkor nemzetközi fórumokon is megjelent volna már. Bár fene tudja, nem szoktam folyton Giulia QV nemzetközi fórumokat ovlasni, de sztem mások itt igen :D
	
Sztem ha konstrukciós hiba lenne, akkor nemzetközi fórumokon is megjelent volna már. Bár fene tudja, nem szoktam folyton Giulia QV nemzetközi fórumokat ovlasni, de sztem mások itt igen :D
RomeoOne20-09-2018 11:20:20 // 6066
	Nem tudom mennyire ismered a TS motorokat, de ott is mindig csak egy csapágy kopott el. Konstrukciós hiba.
De én azt mondom, hogy ha hidegen búgatják a motort, akkor sem ilyen rövidtávon fog meghalni, hanem mondjuk 80-100ezer km-nél. Bár a fene tudja, ezek elég kihegyezett szerkezetek.
150km/h 3-asban? Miért kérdezed, így járatod be? :D Sztem az egy kicsit erős neki. Bár ha 2 hetente egyszer odalépsz neki addig, nem hiszem, hogy baja lenne tőle bejáratás alatt sem.
Nem véletlenül érzékelte itt sok ember, hogy bejáratás alatt X km-ig máshogy megy a kocsi. Tuti, hogy az ECU-ban van erre védelem. Tudják, hogy nem lehet ezt arra bízni ,hogy majd elmondják a tulajnak az elején.
Egy ismerősöm most vett egy kvázi-új, másfél éves Mazda 6-ost. Az már nem volt bejáratós, volt benne vagy 60ezer, de arról számolt be, hogy ő nem kíméli hidegen sem. Amikor először beleült, elkezdte padlózni és azt érezte, hogy nem nagyon megy. Kicsit el is keseredett, hogy elég fos a teljesítmény a 200 lóhoz képest. Aztán kicsit később, mikor bemelegedett, újra elkezdte taposni és utána már egész jól ment.
Szóval ez alapján simán el tudom képzelni, hogy van ilyen "hidegvédelem" is az új kocsikban.
	
De én azt mondom, hogy ha hidegen búgatják a motort, akkor sem ilyen rövidtávon fog meghalni, hanem mondjuk 80-100ezer km-nél. Bár a fene tudja, ezek elég kihegyezett szerkezetek.
150km/h 3-asban? Miért kérdezed, így járatod be? :D Sztem az egy kicsit erős neki. Bár ha 2 hetente egyszer odalépsz neki addig, nem hiszem, hogy baja lenne tőle bejáratás alatt sem.
Nem véletlenül érzékelte itt sok ember, hogy bejáratás alatt X km-ig máshogy megy a kocsi. Tuti, hogy az ECU-ban van erre védelem. Tudják, hogy nem lehet ezt arra bízni ,hogy majd elmondják a tulajnak az elején.
Egy ismerősöm most vett egy kvázi-új, másfél éves Mazda 6-ost. Az már nem volt bejáratós, volt benne vagy 60ezer, de arról számolt be, hogy ő nem kíméli hidegen sem. Amikor először beleült, elkezdte padlózni és azt érezte, hogy nem nagyon megy. Kicsit el is keseredett, hogy elég fos a teljesítmény a 200 lóhoz képest. Aztán kicsit később, mikor bemelegedett, újra elkezdte taposni és utána már egész jól ment.
Szóval ez alapján simán el tudom képzelni, hogy van ilyen "hidegvédelem" is az új kocsikban.
Chabbi20-09-2018 11:12:41 // 6065
	Nos ez még egy újabb játszma lesz szerintem, mert a szerviz azt mondja hogy az eredeti garancia marad, eredeti időintervallummal.
Kenési problémára visszatérve: miért csak az egyik hengersor első csapágya? Lényegében a csapágy meg sem lett, csak a "háza". Az valahol a motorban lehet legbelül. Én inkább az anyaghibára gondolok mert ismerem a tulajt.
És ténylegki az aki lepadlóz egy hideg motort???
A bejáratásról annyit még: 150km/h 3. sebesség fokozatban az bejáratás???
	
Kenési problémára visszatérve: miért csak az egyik hengersor első csapágya? Lényegében a csapágy meg sem lett, csak a "háza". Az valahol a motorban lehet legbelül. Én inkább az anyaghibára gondolok mert ismerem a tulajt.
És ténylegki az aki lepadlóz egy hideg motort???
A bejáratásról annyit még: 150km/h 3. sebesség fokozatban az bejáratás???
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2018 10:25:38 // 6064
	amcsiban sok autónál 5-6000km az olajcsere periódusa.... nem hiába
	
R33Z20-09-2018 09:11:47 // 6063
	Ha hajtókarcsapágy akkor valami kenési probléma okozhatta. Az is lehet, hogy kapott, sokszor hidegen. Mondjuk elképzelni nem tudom, ki az az állat, aki képes lenne hidegen padlózni egy ilyen autót. Autószerető ember ilyet nem csinál. Nézd a jó oldalát van egy vadi új motorod, amit vigyázva bejárathatsz és ha megfelelően karbantartod örök élet meg egy nap :) Olajcserével szerintem nagyon oda kell figyelni ennél a motornál. Én anno a MOTUL 300V competition-t 2-3 edzés után dobtam, de utcai használatban sem biztos, hogy 5-8e km-től többet érdemes egy olajjal menni. Persze ez erősen használat függő.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?









