Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2018 16:11:55 // 6411
igazad van az 1300kg-hoz a 200 ló bőséges jóval több, mint az átlag... csak nem nekünk :DDDDDDDD
tdemeter15-10-2018 15:49:59 // 6410
*nekem*

Így jobb?:)
tdemeter15-10-2018 15:49:21 // 6409
Igen, de ha ennyit írok csak, akkor nem kezditek el a lóerő-warst meg a szokásos hasonló dolgokat :)
Nekem tényleg nincsen. Az autót normál közlekedésre veszem, amibe néha bele kell férjen egy kis gyorsulgatás is, de csak azért, hogy olyankor érezzem, hogy egy valamire való alfában ülök. Szerintem egy 200 lovas gép pont ezt tudja és ennyi.
Szerintem dönteni kell: Olyan gép kell, ami felszántja a betont, lehet vele villogni vagy egy sima normál közlekedésre való vas.
A kettő között árban nagy különbség van, méghozzá jelentősen nagy. Azt a különbséget én már sohasem használnám ki.
Legalább Németországban laknék, ahol korlátlanul nyomhatnám a pedált, de erről sincs szó. Elviszem vele a gyerekeket iskolába, bevásárolok, néha bemegyek BP-re, hétvégén meg elmegyek erre-arra, kicsit kiruccanni és közben jó érzéssel tölt el, hogy egy csodaszép autóban ülök.
Ehhez minek több ló?
RomeoOne15-10-2018 15:44:17 // 6408
Pont, hogy ezzel sokkal jobban tolhatod. Nagyobb fékek, nagyobb nyomtáv, jobb útfekvés, jobb kezelhetőség. Épp, hogy az a veszélyes, amikor a kis bolha kocsikkal őrülnek meg az emberek, amiknek egy kis vadulással már a határán vagy. Abban már nincs tartalék. Egy olyan autó, amit sokkal komolyabb körülményekre készítettek fel, abban sokkal többet megengedhetsz, mielőtt baj lenne. Nem is értem, hogy miért kell ezt magyarázni. Nagyobb teljesítmény mellé nagyobb fékek, jobb úttartás és jobb futómű jár. Ez pedig nagyobb magabiztosságot és biztonságot is jelent. Ezért hüledezek itt az ilyen kommenteken, hogy 200 lóerő már a csúcs. WTF?? Hát én egyáltalán nem zoktam azt érezni, hogy a 200 lóerő már ki akar szaladni a kezeim közül. Pedig nem gondolom, hogy én itt klasszisokkal jobb sofőr lennék mnidenkinél.
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2018 15:40:11 // 6407
igazából előzésnél jó a több ló én csak arra használom, ahhoz nem kell 300 ló, hogy 150nel menjek a pályán :DDD
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2018 15:06:23 // 6406
Hogyne.. de tudod Te is hogy ez csak duma :-D Az első lépés.. ja, ahhoz, hogy kicsit szociálisabban közlekedjen az ember. Nekem konkrétan ez a kétszáz akármennyi ló inkább szólt arról, hogy rájöjjek, hogy már egy ilyen dög is mennyivel nagyobb felelősség. Ha ezzel is olyan hülyegyerek módon tolnám, mint amit a 150 lovas kis teszem-veszem géppel néha előadtam, annak már könnyen csúnya vége lett volna. Inkább az vitt volna közelebb a járókerethez. El lehet néha pöccinteni kicsit a vasat, de ésszerű keretek között kihasználhatatlan. :-D
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2018 14:51:42 // 6405
Igen azt éreztem, azért is írtam meg a progit. Tényleg kb 180 ló, ahhoz viszont nehéz.
Shadin15-10-2018 14:33:51 // 6404
Jaja nekem is kell az a 250 ami most éppen rajta van, de a töredékét sem használom ki, mert az már bőven közúti veszélyeztetés.
Liquid15-10-2018 14:29:11 // 6403
én sem érzem kevésnek, csak az olyan kijelentésekkel nem értek egyet, hogy X lóerőnél nem kell több, ha van lehetőség, akkor kell :)
Shadin15-10-2018 14:28:07 // 6402
Fiatalság...
Sok autót nem is engednék közútra halandók kezébe.
Shadin15-10-2018 14:24:14 // 6401
Pedig tök igaza van :-(
RomeoOne15-10-2018 14:16:06 // 6400
Ez az első lépés :(
Holnap meg már azt veszed észre, hogy a járókeret nélkül fel sem tudsz állni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2018 14:14:10 // 6399
a 2,4 gyári progival ritka szar, inkább 180 ló....
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2018 14:10:37 // 6398
Hát nem tudom... Nekem sincs hiányérzetem. :-) A gyári programmal 200 alatt volt, azt úgy kevésnek éreztem, de nem pusztultam volna el abba se, ha úgy kell használnom :-) Így most kitudja mennyi, kb 230 biztos megvan. Soha fel sem merül bennem, hogy ennél több kéne. Nincs hova, nincs miért. Azt hittem én is, hogy nincs megállás felfelé, de most valahogy beszaturáltam az egész autós lóerős témával. :-D
RomeoOne15-10-2018 14:08:19 // 6397
Így van. Mikor a 458 Italia-t vezettem, nem azt éreztem, hogy "jajj, miért ilyen erős ez", hanem próbáltam lenyomkodni az erekciómat :DDDDDDDDD
Liquid15-10-2018 13:07:16 // 6396
háááát, az autóban lovak száma olyan mint a pénztárcában a pénz, sose elég :)
Amúgy meg a lóerő/súly arány a lényeg nem a lóerő maga.
zgi52115-10-2018 12:11:04 // 6395
mindent meg lehet szokni, egy idő után. a jót meg könnyen és gyorsan!
a D mód is kevés lesz majdan..:)
RomeoOne15-10-2018 12:08:55 // 6394
QV meg 510 ló hátsó tengelyen. Aztán mégsem sírnak a QV tulajok, hogy kevesebb kéne :D
RomeoOne15-10-2018 12:05:59 // 6393
A valóság az, hogy szerintem senkinek sincs szüksége 200 lónál erősebb gépre itthon
Az ilyen mondatokra azonnal elkezd rángani féloldalt az arcom és tikkelni a bal szemem...

nekem biztosan nincsen.
Sztem elég lett volna ennyit leírni és ez fedné is a valóságot :)
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2018 11:53:12 // 6392
Debrecen. Ugyanaz a helyzet mint Nyíregyen, csak még rosszabb. Tesztvezetés nincs, megnézhető autó sincs, viszont szerviz sincs. Ennyi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2018 11:52:38 // 6391
vagy progi írás aminek a hátránya, hogy frissítésénél ugrik vagy soros ECU box kivitelben pl Novitec vagy TC, az utóbbi pl létezik +150nm és 285 lovas lesz adnak rá motor garit 5000 euróig 2 évig a boxra meg 5 év garit... kinek mi a jobb :DDD
vzsiros15-10-2018 11:34:31 // 6390
itt az oldalon 690 euroért 320 lóerőt adnak, minden vicikvacak átírásával, szóval ez meg durva - 320 ló, hátsó keréken... :O
tdemeter15-10-2018 11:32:13 // 6389
Ha már az opció adott az nekem elég. A valóság az, hogy szerintem senkinek sincs szüksége 200 lónál erősebb gépre itthon, nekem biztosan nincsen.
vzsiros15-10-2018 11:24:21 // 6388
itt van egy holland oldal, már másfél éve kínálnak okosítást a Giu-hoz:
Giulia tuning
tdemeter15-10-2018 11:23:41 // 6387
Az melyik volt?
Én előre kértem időpontot, kb 1 hétre rá kaptam. Szóval nem csak úgy besétáltam és hopp, mehetünk.
Még egy fontos szubjektív vélemény, hogy a kormánya nem volt olyan jó fogású, mint a 159-es ti kormánya. Ebben főleg az a poén, hogy nekem tavasz óta van csak olyan a vasban, előtte nem az volt.
Most ezt kissé visszalépésnek éreztem:)
Viszont szép, tisztességes hangja volt a 200 lovasnak, dinamikban is kipróbáltam, bár a városban nehéz ezt jól kivitelezni:)
tdemeter15-10-2018 11:21:05 // 6386
Akkor gyakorlatilag okosítható is később a másik szoftverével? Valaki csinált már ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2018 11:14:04 // 6385
Jó neked :-) Én pont egy órája kíséreltem meg újra itt helyben a múltkor javasolt kereskedésben. Méltatlan körülmények vannak sajnos. Se autó, se szerviz, semmi.
vzsiros15-10-2018 10:38:48 // 6384
van pát tök jó funkció az UK oldalon a Giuhoz, pl:


kezd ugyanolyan király lenni, mint bármi más modern jármű. Ha ezzel tesztelték volna két éve, azt hiszem nulla nyafogás keringett volna a médiában.
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2018 09:56:16 // 6383
ugyan az a két motore... a progi más
tdemeter15-10-2018 09:38:53 // 6382
Túl vagyok a júlcsa tesztvezetésén, egyenlőre próbálom feldogozni, hogy milyen volt.
Kissé olyan ülni benne mint a 159-esben, de ugyanakkor mégsem volt teljesen alfás érzés.
A 200 lovas benyásat próbáltam, nekem bőven elegendőnek tűnt a 8v dizel után is. Sajnos csak rövid ideig lehetett az enyém, ráadásul városban, ahol jobban kellett figyelnem a forgalomra, mint magára az autóra, szóval lehet, hogy épp emiatt nem volt minden tökéletes.
Az nem kérdés, hogy a gép nagyon rendben volt.
Lehet, hogy hülye amatőr kérdés, de a 200-as benzines és a 280-as benzines azonos motorok? Csak mert cc-re megegyeznek....
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2018 08:23:02 // 6381
tudom...digitech...
zgi52115-10-2018 06:02:31 // 6380
Arányok:
zgi52115-10-2018 05:47:24 // 6379
a qv-hoz pl. 0w-40 -t ir a manual.
zgi52115-10-2018 05:43:27 // 6378
a benzines nem WR Forward..
zgi52115-10-2018 05:37:19 // 6377
Nekem is ez jutott eszembe, ha hw -esen nincs valtozas mi indokolja?
Piritu - 1.000.00014-10-2018 21:26:09 // 6376
Gyanúm, hogy a 210 lovas nagyobb hőterheléssel működik ezért kell a 30-a, magasabb hőmérséklet tűrésű olaj. (Mint a TS-nél, az 120 lovas 10W40-el megy, míg a 150 lovas 10W60-al.)
Jani721214-10-2018 21:20:02 // 6375
mondjuk ezen még nem gondolkodtam, ez szinte azt jelentené, hogy nem csak szoftveresen más a két motor. ráadásul a hetekben készülök megiratni 210 Le-re akkor már más olaj kellene? érdekes ez
Piritu - 1.000.00014-10-2018 19:35:46 // 6374
Azt viszont sokkal jobban furcsállom hogy WR-Forward név alatt kétféle olajat árulnak. A név nem az azonosításra lenne?
Piritu - 1.000.00014-10-2018 19:34:38 // 6373
Mindössze azt furcsállom, hogy a legnagyobb teljesítményűbe mást ajánlanak.
Erhard 242 (Pure Energy)14-10-2018 17:58:11 // 6372
jah ezt szokták rendelni akinek deleje van, a benyásba meg 0w30-as kell....
Jani721214-10-2018 17:57:48 // 6371
A többi olaj is ott csúszott el, hogy nem DSX volt. Részemről nem szeretnék egy egész mérnök csapatot felül bírálnib:)
zgi52114-10-2018 17:27:11 // 6370
Nekem ez van a manualban es ezt is kertem.,(kozben vissza is vittem)
Piritu - 1.000.00014-10-2018 16:31:48 // 6369
Hmm, a 0W30 a 210 lovashoz van írva :-)
Piritu - 1.000.00014-10-2018 16:25:07 // 6368
A másik olaj (0W20) DSX-es ez meg DS1. A kocsi könyve mit ír?
Piritu - 1.000.00014-10-2018 16:22:29 // 6367
Mi a specifikációja a Guliának?
Piritu - 1.000.00014-10-2018 16:21:42 // 6366
A 0W30 az euro 6-os 2,0 JTDM előírt olaja a Giuliettában. Ha használod a start/stopot akkor cseréltesd ki. Ha nem, szerintem nem kell. (A múltkor az egyik Egéstérben beszélt az olajszaki arról hogy igazából a startstop miatt kell a 0W20, hogy minél előbb legyen olaj a motor újraindításakor.)
zgi52114-10-2018 13:18:28 // 6365
Koszi kicsereltetem.
Jani721214-10-2018 13:15:19 // 6364
Probáltam másik gyártó olaját választani, de akinálatukban nem volt a Giunak megfelelő specifikáció. Ez sem az, inkább ne rakd bele!
zgi52114-10-2018 13:11:19 // 6363
Like👏
Jani721214-10-2018 13:09:23 // 6362

Mai szépségápolás
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.