Az a baj, hogy annyira szerteágazó ez a dolog, hogy ha utánaolvasol sem biztos, hogy fel tudod fejteni a dolgot. Sokszor még az autós szakújságok cikkei sem tükrözik jól a valóságot és inkább félrevisznek az értelmezésben, mint hogy segítenének.
Én két esetben mentem utána jobban a dolgoknak. Egyrészt, mikor arról volt szó, hogy csökkentik az autók hangját. Ez tavaly kb. olyan hírként robban az autós újságokban, kb. az volt a benyomásod, hogy akkor idénre csak cincogni fognak a kocsik.
Aztán valahogy sikerült eljutni az adott EU-s szabályozáshoz, aztán a jogi szövegek hosszas túrása után kiderült, hogy amúgy már ez egy 2014-es szabályozás, első lépésben már 2016-tól előírtak "hangszennyezési" határokat. Ahhoz képest a 2020-as érték 1-2 dB-el alacsonyabb. A következő lépcső megint hasonló mértékű csökkentés lesz 202X-ben. (X=2,3,4 ? Nem emléskzem már). Rohodi Misi utána is kérdezett akkor a kérésünkre és kiderült, hogy amúgy az Alfák már rég úgy vannak homologizálva, hogy tudják a 2020-as határt.
A másik eset a GPF volt. Ott sokáig nem volt világos, hogy a Q is kap-e GPF-et vagy nem. VOltak olyan kézikönyvek is, ahol volt motorkódja a GPF-es V6 motornak. Aztán elő-előkerültek ilyen pletykák, hogy kombinált direkt és szívócső befecskendezésessé alakítják a Quadrifoglio motorokat és ezért nem kell rá GPF. Egyáltalán nem volt világos az összefüggés. Ugye a CO2 kibocsátást flottára kellett nézni, de a szilárd részecske kibocsátást autónként. Aztán sok kutakodás után meglett az apróbetűs részben a kulcsmondat, hogy az E6D-nél meghatározott (pontosabban E6B-re is az volt, csak ott még volt még egy apróbetáűs rész, hogy még kapnak 1 év halasztást) szilárd részecske kibocsátási korlát csak a közvetlen befecskendezéses motorokra vonatkozik. Hirtelen minden világos lett, azzal, hogy kombinálták a befecskendezéseket, kikerültek a közvetlen befecskendezéses kategóriából, és nem kellett GPF. Cserébe örültek a tuningosok is nagyon, mert sokkal több üzemanyagot lehet a motorba juttatni, meg amúgy is csökkentek a közvetlen befecsi hátrányai (szívóoldali kokszosodás).
Pl. egy BMW sosem törődött ennyit az autóival. Beleraktak hanggenerátort, nem kínlódtak kipufogóhangolással, vagy a motor átalakításával. Maradt a közvetlen befecsi és ment rá a GPF az M-esekre is. Elég az nekik, a driver's car-t nem ott kell már keresni :)
Forum >> Giulia
RomeoOne16-12-2020 16:15:10 // 18301
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2020 15:35:02 // 18300
Jogos! És ötletes:-)
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2020 15:34:46 // 18299
Nem tartok attól, hogy lomha lenne bármelyik, egyszerűen érdekelt, utána olvastam. Magam részéről igazán egy 280 lovas Giulia amire tudnék vágyni, de valójában egész biztosan elég lenne a 200 lovas is :-) Csak a kisördög..:-)
A Stelvio nálunk egy ülés próbát kapott. Illetve kettőt, belül fantasztikusan tágas, de nem szerettünk bele. :-) Lehet érdemes várnunk még, hátha fészliftelik, lejjebb ültetik, mittudomén. Valamit kezdenek vele, és úgy megtetszik.
A Stelvio nálunk egy ülés próbát kapott. Illetve kettőt, belül fantasztikusan tágas, de nem szerettünk bele. :-) Lehet érdemes várnunk még, hátha fészliftelik, lejjebb ültetik, mittudomén. Valamit kezdenek vele, és úgy megtetszik.
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2020 15:29:54 // 18298
Passz, az RDE bevezetéssel függ össze, már nem tudom hol olvastam pontosan. A lényeg, hogy a norma határérték ugyanaz marad, csak a mérési körülmények változnak több lépcsőben. A Eu6d final-nál ha jól emlékszem a real driving emission 20%-ban térhet el a laborban mért értéktől. A labor mérésnek kell a 80mg/km-t teljesíteni, ettől egész eddig 40%(?) eltérést engedtek, már csak 20-at.
R33Z16-12-2020 15:07:10 // 18297
2017-es 2.0 Giu-m nagyon jól ment, rendkívül elégedett voltam vele. Az biztosan kamu 200 lóerő volt, ahogy az elejétől kezdve mondtam is. Volt (van) az 220+ simán...
Főleg a reakció különös nekem, ahogy az RWD megindul, akár sima álló helyzetből is, nem forszírozva. Nagyon ügyesen programozott motor/váltó, jól megválasztott turbó, forgós blokk. Talán ebben van szerepe a karbon kardánnak is.
A MY2020 Stelvio, hiába, hogy 280HP normál kigyorsításnál nem tud úgy megindulni, mint a 2017-es 200 lovas Giu. Nagyobb a töltőnyomás, picit több idő kell, hogy felpörögjön a turbó, és persze a hajtáslánc, tömeg. Mostanra van már benne 3000 km, ugyanúgy precízen, gyár ajánlásának megfelelően járattam be, ahogy a többit is, szintén szigorúan 100-as benya, stb. Végre kipróbáltam a fékkel fogott álló rajtos gyorsulását. Meglepően komoly! Megkockáztatom, hogy a három közül ez tudja a legnagyobb max G-t. Nyilván a másik kettő erősebb, de a Veloce max. G induláskor nagyon odab@sz. Hétvégén lemérem ezt is ha száraz út lesz. Érzésre esélyes, hogy tudja a gyári 5,7s adatot. Ha hozza, akkor viszont a 2020 nem feltétlenül gyengébb, mint az elődök. Amúgy meg katalógusadat. Giuliánál megállsz, rálépsz a gázra, ~0,5 sec a katalógusadathoz. Stelvio esetében szerintem van 2sec különbség is, a sima és procedúrás gyorsulásnál. Összességében azért ez a kombó menet közben jobban megy a 200 lovas Giu-tól, 60-100-ról komolyan meg tud lendülni, gyorsan eléri a 200at. A hangja az E6D szigorítások ellenére, jobb, morcosabb. Teljesen kétarcú kocsi, normál használatban csendes, finom, luxusautó. Aztán ha menni kell, akkor meg előjön a gyönyörű hang, és gyorsan forgatja le a fokozatokat. SUV jelzővel "óvatosan" illetném, inkább sportkombi ez. SUV elleneseknek is érdemes adni egy esélyt, hátha :)
Főleg a reakció különös nekem, ahogy az RWD megindul, akár sima álló helyzetből is, nem forszírozva. Nagyon ügyesen programozott motor/váltó, jól megválasztott turbó, forgós blokk. Talán ebben van szerepe a karbon kardánnak is.
A MY2020 Stelvio, hiába, hogy 280HP normál kigyorsításnál nem tud úgy megindulni, mint a 2017-es 200 lovas Giu. Nagyobb a töltőnyomás, picit több idő kell, hogy felpörögjön a turbó, és persze a hajtáslánc, tömeg. Mostanra van már benne 3000 km, ugyanúgy precízen, gyár ajánlásának megfelelően járattam be, ahogy a többit is, szintén szigorúan 100-as benya, stb. Végre kipróbáltam a fékkel fogott álló rajtos gyorsulását. Meglepően komoly! Megkockáztatom, hogy a három közül ez tudja a legnagyobb max G-t. Nyilván a másik kettő erősebb, de a Veloce max. G induláskor nagyon odab@sz. Hétvégén lemérem ezt is ha száraz út lesz. Érzésre esélyes, hogy tudja a gyári 5,7s adatot. Ha hozza, akkor viszont a 2020 nem feltétlenül gyengébb, mint az elődök. Amúgy meg katalógusadat. Giuliánál megállsz, rálépsz a gázra, ~0,5 sec a katalógusadathoz. Stelvio esetében szerintem van 2sec különbség is, a sima és procedúrás gyorsulásnál. Összességében azért ez a kombó menet közben jobban megy a 200 lovas Giu-tól, 60-100-ról komolyan meg tud lendülni, gyorsan eléri a 200at. A hangja az E6D szigorítások ellenére, jobb, morcosabb. Teljesen kétarcú kocsi, normál használatban csendes, finom, luxusautó. Aztán ha menni kell, akkor meg előjön a gyönyörű hang, és gyorsan forgatja le a fokozatokat. SUV jelzővel "óvatosan" illetném, inkább sportkombi ez. SUV elleneseknek is érdemes adni egy esélyt, hátha :)
RomeoOne16-12-2020 14:54:44 // 18296
Ezeket az értékeket hol találtad? Én, ha megnézem ezt az összefoglaló táblázatot, semmi iylesmit nem tudok kiolvasni belőle.
Selmak16-12-2020 13:33:05 // 18295
A Multiair lehetővé teszi a "belső kipufogógáz visszavezetést" ezért nincs EGR szelepük.
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2020 13:24:05 // 18294
Majd kiderül, a NOx kibocsátásnak 140g/km-ről 100 körülre kell csökkenni valós körülmények között. Az nem kevés különbség. És általában a NOx csökkenés hatásfok rontással jön össze. Már az is nagy dolog, hogy az Alfa meg tudta eddig oldani EGR nélkül pusztán a M. air technikával.
RomeoOne16-12-2020 12:31:37 // 18293
Érdemibb változást csak az E6B -> E6D váltás hozott szerintem, ha változik is valami, az minimális lesz.
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2020 12:13:11 // 18292
Kicsit olvasgattam. ha minden igaz, a 2.0 motor változott pár dologban az első széria óta. Talán valakinek érdekes lehet rajtam kívül is :-)
Pl kikerült belőle (az addig sem használt) EGR és a légtömegmérő is. A GPF bevezetésével a 280 lovas verziók tényleges 280 lóerőre "gyengültek" úgy, hogy közben nagyobb turbót és némi nyomásnövelést is kaptak. A gyári 400nm nyomaték helyett még mindig tudnak 430-at. Azért jól meg van erőszakolva ez a motor is már, de még mindig tisztességes amit tud.
Érdekes módon a 200 lovas teljesítménye nem csökkent, 230 lóerőt mértek mindegyiken. Némi nyomatékot vesztett, de a gyári 330 helyett a Squadra szerint még mindig tudja a 370-et. Kíváncsi leszek, hogy a MY21-es autókon változik e valami.
Pl kikerült belőle (az addig sem használt) EGR és a légtömegmérő is. A GPF bevezetésével a 280 lovas verziók tényleges 280 lóerőre "gyengültek" úgy, hogy közben nagyobb turbót és némi nyomásnövelést is kaptak. A gyári 400nm nyomaték helyett még mindig tudnak 430-at. Azért jól meg van erőszakolva ez a motor is már, de még mindig tisztességes amit tud.
Érdekes módon a 200 lovas teljesítménye nem csökkent, 230 lóerőt mértek mindegyiken. Némi nyomatékot vesztett, de a gyári 330 helyett a Squadra szerint még mindig tudja a 370-et. Kíváncsi leszek, hogy a MY21-es autókon változik e valami.
leopop315-12-2020 23:44:46 // 18291
Holnap én is megkeresem az enyéim kíváncsi leszek 😁
Liquid15-12-2020 20:25:01 // 18290
Szerintem csak annyi volt, hogy beszéltetek róla otthon nem sokkal előtte és azt az ismeretet kamatoztatták élőben :)
tdemeter15-12-2020 15:57:21 // 18289
Haha, erre nem is emléxem:) Pedig szeretik az autókat, de tényleg más érdekli őket egy autóban mint minket érdekelt annó.
RomeoOne15-12-2020 13:29:27 // 18288
RomeoOne15-12-2020 11:34:20 // 18287
Piritu - 1.000.00014-12-2020 22:35:07 // 18286
leopop314-12-2020 22:16:15 // 18285
Kiskori autós kártyáimon nekem sem volt pedig annyira nem volt az régen 99 ben születtem 😅
leopop314-12-2020 22:13:11 // 18284
Igen ezért nem is értem :/
Liquid14-12-2020 21:38:42 // 18283
igen az is EUR2-es volt, műanyag fedeles, 114Kw-os
Piritu - 1.000.00014-12-2020 21:29:11 // 18282
Gyanúm hogy ez is a média (meg a net) eredménye.
Anno az autós kártyában nem voltak ilyen adatok.
77-ben amikor megkaptam valami nagy eseményre a Leiner Autótípusok könyvét nagyon meglepődtem hogy mennyi adat van benne egy-egy autóról. Ilyesmi abban se volt...
Anno az autós kártyában nem voltak ilyen adatok.
77-ben amikor megkaptam valami nagy eseményre a Leiner Autótípusok könyvét nagyon meglepődtem hogy mennyi adat van benne egy-egy autóról. Ilyesmi abban se volt...
Piritu - 1.000.00014-12-2020 21:24:46 // 18281
:-)
A te 156-od is 98-as volt (gyanítom az is euro2) de ahogy néztem a képeket az már a műanyag fedeles verzió volt.
A te 156-od is 98-as volt (gyanítom az is euro2) de ahogy néztem a képeket az már a műanyag fedeles verzió volt.
Erhard 242 (Pure Energy)14-12-2020 21:22:03 // 18280
Pedig az lenne a normális ha a majom a fán, a bantu Afrikában maradna mi meg lehúzzuk a budit :))) Ez lesz a civilizáció vége ami van..
Liquid14-12-2020 21:08:20 // 18279
Najó akkor már volt, pedig milyen jól hangzott :)
Piritu - 1.000.00014-12-2020 21:06:12 // 18278
euro2-es
Liquid14-12-2020 20:51:52 // 18277
Akkoriban nemsoksemmi EURO besorolás volt :) Max. szabályozatlan katalizátor :)
Liquid14-12-2020 20:50:16 // 18276
Sajnos így van, de méginkább az van, hogy jön egy csapat libbant gyökér és ők oktatnak ki, miközben szerencsétlen bantu azt se tudja mi az a wc, ő valszeg örülne ha tudná használni (vagy legalábbis a gazdája örülne), de nem hagyják neki.
Fornitore14-12-2020 20:45:25 // 18275
Tavaly a drive in találkozón emlékszem Tdemeter cartars gyerekei hogy nyilatkoztak a 98' spider látványán.Nem az hogy szép és jó hanem az volt a kérdés ez euro mennyi? (aranyosak voltak), mert jó büdös.Pedig nekem ez az autó illat😁. Akkor rájöttem a mostani fiatalokat inkább ez érdekli meg is lepődtem hogy ilyen kérdést kaptam tőlük, de ez nem baj ,Sőt!Ez a korosztály már máshogy szocializálódik ezen a téren is.Hol tudtam én 15 évesen hogy mi az az euro bosorolás.
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2020 20:06:04 // 18274
A bantu a mai világban kioktat, hogy joga van a wc-ből inni, majd kiissza és a fejedbe húzza a csészét.
Erhard 242 (Pure Energy)14-12-2020 18:45:47 // 18273
C mindig aki kérdezi :)))
Sajnos még mindig ott járunk, hogy az okozatot akarják megszüntetni és nem az ok forrásával foglalkoznak... pl egy bantu aki a wcből iszik nem az a megoldás, hogy elzárod a vizet, ha nem megmutatod hogyan kell használni...
Sajnos még mindig ott járunk, hogy az okozatot akarják megszüntetni és nem az ok forrásával foglalkoznak... pl egy bantu aki a wcből iszik nem az a megoldás, hogy elzárod a vizet, ha nem megmutatod hogyan kell használni...
Piritu - 1.000.00014-12-2020 16:38:07 // 18272
Ráadásul pont Torinóban, a Fiat szülőhelyén, ahol sok oldtimer van :-(
Kazes☻14-12-2020 14:03:06 // 18271
Az említett verdát még sajna nem próbáltam, de én is jókat hallottam/olvastam eddig róla. 😁
Kazes☻14-12-2020 14:01:34 // 18270
Nyilván a pilótáknak más, bár nem egyszer lehetett már hallani/olvadni egyesek nyilatkozatában, hogy unalmas verseny volt. Persze főleg az idősebbeknek számítók közt. Na, ez is hamar ki fog kopni, mert a gyerekek már "PS"szerűen nyomja, látja az egészet. Jól mutatta R. G. balesete is, ill. az általa kiváltott reakciók. 🙂
RomeoOne14-12-2020 13:45:46 // 18269
A vezetési élmény sem ugyanaz mindenkinek. Az MX-5-öt sztárolják folyton, hogy miylen vezetési élmény... Amikor én vezettem, kb. az az élmény maradt meg bennem, hogy mi ez a fostalicska?
Azt sem hiszem, hogy egy F1 autóban szenvednek a pilóták az élménytelenségtől :)
Azt sem hiszem, hogy egy F1 autóban szenvednek a pilóták az élménytelenségtől :)
Kazes☻14-12-2020 12:55:45 // 18268
De pont a vezetési élmény kezd igen kikopni... ezért is szokták sokan az F1-ben is emlegetni (nem csak itt, más fórumokon is), hogy bizony, amikor még volt kuplung pedál és váltókar is a kocsikban és leginkább maga versenyzett a versenyző, micsoda teljesítmény, diadal. Most is jó lenne, a mai kor biztonsági fülkéivel olyan autókat látni versenyezni... de vélhetően ez sem lesz már... majd csak a villanymotor. 🤔
leopop314-12-2020 12:54:03 // 18266
Igen tudom persze hát ha nem akkor nem lennénk itt 😁
A boxal nekem az a bajom van csak hogyha lehetőség van vele korlátozni az autót akkor sajnos valamilyen kormánydöntésre fognak is csak idő kérdése.
Szóval ezért vágnának ki belőle :)
A boxal nekem az a bajom van csak hogyha lehetőség van vele korlátozni az autót akkor sajnos valamilyen kormánydöntésre fognak is csak idő kérdése.
Szóval ezért vágnának ki belőle :)
leopop314-12-2020 12:50:27 // 18265
Ekkora fogyatékos bandát...
Kazes☻14-12-2020 12:49:10 // 18264
De ott Májköl szólt, hogy most ezt, vagy azt csináld pajti... nem csak úgy belefékezett, vagy akármi... a gyeplőt még beleépíttette Devon! 😅
Kazes☻14-12-2020 12:44:48 // 18263
Nem az autókra gondoltam, ahogy szvsz Andris sem és az Ő gondolatmenetén továbblavírozva írtam, amit... 😁
Amiket itt olvasok, már néha az is sok nekem... még jó, hogy azért vannak kikapcsolható dolgok is! 😃
Amiket itt olvasok, már néha az is sok nekem... még jó, hogy azért vannak kikapcsolható dolgok is! 😃
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2020 12:26:12 // 18262
Mindannyian függők vagyunk a vezetés élményétől, különben nem lennénk itt. A fontossági sorrendek viszont változnak :-) Egyelőre semmi szörnyűt nem találok abban a telematics box-ban. Ugyan mit? Max nem fizetek elő a netre, nem hallgatok online rádiót. Lesz akinek ez fontos. De miért ne jöjjön OTA update? Miért ne küldjön a gyártó technikai információt, szerviz figyelmeztetést, bármit? Nekem ez nem fáj. Az Alfákban még a sávtartó is kikapcsolható és megjegyzi az állapotát. Semmi dráma nincs. Új autót nézegetve ezeknek utána olvastam, mert én sem szeretem ha beleszól az autó. De nem szól bele, ha nem akarod.
A Stop-Startot is megszoktuk, kikapcsolható, ki is kapcsoljuk. A jövőre bevezetendő sebesség figyelmeztető rendszer is kikapcsolható lesz. Aztán majd ha nem? Megszokjuk, vagy megszökünk. Ettől még összességében nem baj hogy így lesz.
A Stop-Startot is megszoktuk, kikapcsolható, ki is kapcsoljuk. A jövőre bevezetendő sebesség figyelmeztető rendszer is kikapcsolható lesz. Aztán majd ha nem? Megszokjuk, vagy megszökünk. Ettől még összességében nem baj hogy így lesz.
RomeoOne14-12-2020 12:22:15 // 18261
Kiskorunkban hogy élveztük a Knight Rider-t, most meg mindenki húzza rá a száját :DDD
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2020 12:20:21 // 18260
Nem kötelező új autót venni, szóval nem lehet túlszabályozni. :-) Egy ilyen átfutása évtizedekben mérhető. Ha most bevezetnek mindent, 15 év múlva lesz nálunk az átlag autókban megtalálható. Addigra pont megbékél mindenki vele és kiforrja magát, hogy jusson is maradjon is. Én optimista vagyok :-)
Persze egyelőre én sem vennék olyan autót ami bármit is csinál helyettem, és nincs is rákényszerítve erre senki.
De csak belegondolok, hogy egy önvezető rendszerben a gyerekek beülnek az autóba, elmennek egyedül suliba, az autó hazajön, aztán értük megy. És mindezt szabályozottan, sokkal rövidebb idő alatt. Nem is olyan rossz ez XDDDD
Kár hogy ez még vagy 50 év.. pedig mekkorát lehetne csapatni az erdő szélén a dugóban szüttyögés helyett. Valami veterán géppel. XD
Persze egyelőre én sem vennék olyan autót ami bármit is csinál helyettem, és nincs is rákényszerítve erre senki.
De csak belegondolok, hogy egy önvezető rendszerben a gyerekek beülnek az autóba, elmennek egyedül suliba, az autó hazajön, aztán értük megy. És mindezt szabályozottan, sokkal rövidebb idő alatt. Nem is olyan rossz ez XDDDD
Kár hogy ez még vagy 50 év.. pedig mekkorát lehetne csapatni az erdő szélén a dugóban szüttyögés helyett. Valami veterán géppel. XD
Piritu - 1.000.00014-12-2020 12:12:12 // 18259
A szabályok léteznek, csak nem tertják/tartatják be.
Piritu - 1.000.00014-12-2020 12:10:36 // 18258
A veteránokat már kitiltották Torinóból...
leopop314-12-2020 11:16:50 // 18256
Itt az igazság pontosan ahogy mondod
Kazes☻14-12-2020 11:16:38 // 18255
C. Ha ily módon próbálnák meg "túlszabályozni", akkor az vélhetően annyira"túl" lenne, hogy abba már mi is beletartoznánk... pedig mi rendes alfások vagyunk! 😁
leopop314-12-2020 11:15:31 // 18254
Igazad van igen de a második részét azt nagyon nem várom:)
Imádok vezetni imádom a kipufogó hangját a kézi váltót ahogy beszúrom a sebességbe a hátamon is feláll a szőr ettől a gondolattól hogy csak leírom ezt a vezetés kurva nagy örömöt ad nekem és személy szerint ezt sosem akarom elcserélni semmiért sem.
Tudom hogy a mai fiatalok nem így vannak vele viszont az ismerettségi köröm megéri ezt és szereti illetve ők is ilyenek :)
Imádok vezetni imádom a kipufogó hangját a kézi váltót ahogy beszúrom a sebességbe a hátamon is feláll a szőr ettől a gondolattól hogy csak leírom ezt a vezetés kurva nagy örömöt ad nekem és személy szerint ezt sosem akarom elcserélni semmiért sem.
Tudom hogy a mai fiatalok nem így vannak vele viszont az ismerettségi köröm megéri ezt és szereti illetve ők is ilyenek :)
RomeoOne14-12-2020 11:10:45 // 18253
Nyilvánvalóan mindenki hülye, aki nem úgy gondolkodik, mint én :DDD
WarbiRunner (Gyuri)14-12-2020 10:38:31 // 18252
A. Mert az idióták nem választják meg őket négy év múlva. És ők vannak többen :-) Demokrácia rég nincs. Ha egyáltalán valaha volt... Lehet én látom rosszul de diktatúráknak a különböző formái léteznek és léteztek mindig is. Majd most jön a technológiai diktatúra, és ez max az egónknak fáj.
B. Mert a hülyék szerinted hülyék, de kérdezd meg őket, hogy szerintük ki a hülye. XDDD
B. Mert a hülyék szerinted hülyék, de kérdezd meg őket, hogy szerintük ki a hülye. XDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?