Forum >> Giulia
Piritu - 1.000.00015-09-2021 14:10:27 // 21907
Mennyinél tartasz? Nekem a jövő héten lesz aktuális a 75ezres csere.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2021 13:23:38 // 21906
no szerencsére Szfváron is van már hivatalos Alfa szerviz és értékesítés ráadásul egy jó ismerősöm ott dolgozik... olajcserén az autó... ők is adtak el egy Montreal ződ Q-t szóval nem csak egy van itthon, kérdeztem az értékesítőt mennyire viszik az Alfákat és meglepően sokat rendelnek tőlük
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2021 21:53:04 // 21905
És sajna az autózás történetéből kimaradt a benzines 5 hengeres rwd autó. Két ilyenről tudok, a Donkervoort és az Italdesign Aztec. Egyik sem tömegmodell :-) És ez nagy kár.
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 21:28:58 // 21904
Levante
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 20:44:24 // 21903
Hát Levente kevés méter..bizony zizeg
Giuntini14-09-2021 20:25:53 // 21902
Akkor ott valami nem volt ok! A V6 nem rezeg.
Viszont az 5 hengernek jobb a hangja! Abban van valami nyers brutalitás.
Viszont az 5 hengernek jobb a hangja! Abban van valami nyers brutalitás.
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 19:29:28 // 21901
Az meg nyüszít, olyan meg volt 😁
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2021 19:06:42 // 21900
A villanymotor nem rezeg ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 15:27:26 // 21899
hát...mentem olyannal..rezeg
Giuntini14-09-2021 15:15:58 // 21898
Az a kasztni a VM V6 dízelért kiállt:) (a sportos benzineseken kívül)...
WarbiRunner (Gyuri)14-09-2021 14:55:23 // 21897
Ameddig a kamionok gázolajjal mennek, addig nem túl hiteles minden más alternatíva nehéz és nagy dolgok költséghatékony mozgatására. Szóval jól van az a dízelmotor a Stelvioban is. Az élmény faktor más téma, és az utazóautóságban sem vagyok én már ennyire biztos :-)
Liquid14-09-2021 11:12:48 // 21896
Illik vagy nem illik kell, mert szükséges.
Giuntini14-09-2021 10:17:56 // 21895
Én sem, mert egyikhez sem illik a dízel! A Porschéba egyáltalán nema Stelvióba meg az a 2,2-es egyáltalán nem!
Azért a dízel mellett az szól, hogy a hosszútávú utazásban nincs párja a ma napig, ez tetszik vagy nem tetszik ma a nagy okos autószakértőknek, de ez az igazság! Kell a dízel, mert arra csinálták, ahová való! Az autópályákra!
Azért a dízel mellett az szól, hogy a hosszútávú utazásban nincs párja a ma napig, ez tetszik vagy nem tetszik ma a nagy okos autószakértőknek, de ez az igazság! Kell a dízel, mert arra csinálták, ahová való! Az autópályákra!
leopop314-09-2021 08:45:55 // 21894
Tudom ez teljesen jogos is
leopop314-09-2021 08:45:07 // 21893
Igen igen hát bevállalni bevállalnék egy Stelviót én is de azonnal számítatnám be egy Giuliába :DD
Igen azt azért nem:)
Igen azt azért nem:)
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 08:20:36 // 21892
jah csak ha az össz eladásokat nézzük az így is a béka segge alatt lévő sedánok darabszámát tekintve sok gyár már rég bedőlt volna... a Ferrari is beáll szépen a sorba a pénznek nincsen szaga ... majd ha egyszer lesz vállalkozásod lehetnek elveid csak abból nehezen veszel kenyeret :DDDDD
Liquid14-09-2021 08:15:48 // 21891
Értemén, de a Macan vagy éppen a Stelvio (mert egy bandába tartoznak) azért viselkedésben inkább személyautó. Én bevállalnám duzzogva :) Nyilván nem dízelből, mert mindent azért nem :)
leopop314-09-2021 07:35:12 // 21890
De ugyanerre gondolsz :DD
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 06:43:30 // 21889
Na igen ződ mindenkinek van már uncsi, ilyen viszont csak az Alfának...
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2021 06:41:52 // 21888
A színtévesztés nem betegség 🤣🤣🤣🤣
G-MANN🍀13-09-2021 23:14:33 // 21887
G-MANN🍀13-09-2021 23:07:44 // 21886
RomeoOne13-09-2021 22:57:02 // 21885
Nem használok én ilyen nagy szavakat, csak nekem nem való :)
leopop313-09-2021 22:24:41 // 21884
Pontosan, akkor nem csak én vagyok így 🤝
leopop313-09-2021 22:23:37 // 21883
Igen de nem a SUV:)
Az szentségtörés nem hogy aztán ha dízel is:))
Az szentségtörés nem hogy aztán ha dízel is:))
RomeoOne13-09-2021 22:15:40 // 21882
Egy Porsche fan barátom aposztrofálta így, nem kételkedtem a szavában :DDD
Liquid13-09-2021 22:05:49 // 21881
ez szép volt :D
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2021 22:01:09 // 21880
FYI ez kígyóződ.
RomeoOne13-09-2021 21:46:42 // 21879
Hogyne lenne, Rengeteg arany Vitara szaladgál :DDD
RomeoOne13-09-2021 21:46:21 // 21878
Hát egy Cayman vagy egy 911 az igen, de... biztos jók ezek a SUV-ok is, de nem kéne egyáltalán :D
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2021 21:45:23 // 21877
Nagyon divat lett a ződ mindenkinél... ezért tetszene az árány, az nincs ...
Liquid13-09-2021 21:33:10 // 21876
A Porsche azé a pokolban is Porsche :) De én is a Júliát választanám :)
RomeoOne13-09-2021 21:22:45 // 21875
leopop313-09-2021 13:42:24 // 21874
Ha a Brera kész csak utána jön majd
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2021 13:40:56 // 21873
mi van az USA vonallal?
leopop313-09-2021 13:34:54 // 21872
Akkor úgylátszik megvan az első probléma amit majd orvosolnom kell ha eljutok majd a Giuliáig egy szép napon :DD
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2021 12:03:02 // 21871
A Squadra-s sráccal leveleztem, ő azt írta, hogy a váltó beállításhoz nem tud nyúlni, és ez a probléma. Inentől hiába van megírva az N mód, ugyanúgy hamar elvált, és alacsony fordulaton akar működni. Valamennyit segít a gázpedál térkép írogatása, mert kisebb pedálmozdulatra is elérem azt a nyomaték lekérést amikor mégis visszavált, de ez félmegoldás.
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Golyszi13-09-2021 11:11:51 // 21870
Értelek, de nálam mind 3 mód funkcionál -élhető módon.
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.
Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.
Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
leopop313-09-2021 08:45:16 // 21869
Még több ilyet kurvajó volt olvasni 😁👌🍀
leopop313-09-2021 08:41:04 // 21868
Hát a gariidő ilyen :DD
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2021 08:28:33 // 21867
attól függ melyik Ferrarit :DDD
RomeoOne12-09-2021 23:21:32 // 21866
Ma Egerben voltam és megjárattuk a kocsit a Bükkben és a Mátrában.
Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....
Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.
Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.
A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD
Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.
Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD
Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....
Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.
Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.
A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD
Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.
Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD
Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
RomeoOne12-09-2021 22:49:41 // 21865
5 év. 3+2 teljeskörű. Csak a +2 évet az FCA Mo. adja és csak belföldön érvényes.
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2021 20:47:33 // 21864
A Squadra is javasolja. Tudom hogy a motor N módban ragad, a váltó viszont érzékeli a DNA-R kapcsolót. Mivel a MY21 N módja használhatatlan a váltó programozás miatt, igazából most sincs DNA kapcsolóm. Egy módban használom, ami a D.
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
Golyszi12-09-2021 19:18:58 // 21862
Én nem javaslom! Egy blogomban kifejtettem mivel jár.
Inkább a squadra megoldása!
Inkább a squadra megoldása!
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2021 10:55:11 // 21861
Bal kézzel tekerd, rossz a jobb kisugárzása 😁 egyébként idéntől kötelező a 3 év teljes körű ...
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2021 10:25:12 // 21860
Most hirtelen nem tudom, hogy ennek az információnak örüljek e :-)
tdemeter12-09-2021 08:54:30 // 21859
Nem kell annyit várnod, mert a DNA kapcsoló csak 2 évig garis az autóban.
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
WarbiRunner (Gyuri)11-09-2021 21:59:52 // 21858
Az 5 év! Kibirom én azt? XD
Rémes ahogy beavatkozik a traction contol. És egyre gyakrabban történik meg.
Rémes ahogy beavatkozik a traction contol. És egyre gyakrabban történik meg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?