Forum >> Giulia
Kazes☻03-02-2022 12:25:20 // 24398
Remélhetőleg szót is fogad! 😉😅
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2022 11:02:30 // 24397
off...
most meg én szopok egy maszoldával... száradjon le a kezem, ha még 1x rendelek ehhez a japán fostartályhoz valamit... 2014es m(f)aszda, váltó kakukk, mert ugye egy japán örökélet sosem megy tönkre, sohaaaa, mert japán.... szinkron van, hüvely van, váltó fogaskerék az is van, azaz volt, tehát nincs és nem is lesz... ügyfél most mi lesz? bontóba vele és vegyél egy rendes Alfát :DDD
on
most meg én szopok egy maszoldával... száradjon le a kezem, ha még 1x rendelek ehhez a japán fostartályhoz valamit... 2014es m(f)aszda, váltó kakukk, mert ugye egy japán örökélet sosem megy tönkre, sohaaaa, mert japán.... szinkron van, hüvely van, váltó fogaskerék az is van, azaz volt, tehát nincs és nem is lesz... ügyfél most mi lesz? bontóba vele és vegyél egy rendes Alfát :DDD
on
tdemeter02-02-2022 08:10:43 // 24396
Zavart érzek az erőben, napok óta megy a flame erről a videóról, ami szerintem azért önmagában is elmond valamit róla :) Nem emlékszem rá, hogy bármelyik videót is felszívta volna magába ennyire a közösség. És igen: amikor megláttam, elindítottam, akkor én is 20 másodpercig tudtam nézni.
Azóta sem láttam, így fikázni sem akarom, pláne úgy, hogy soha életemben nem csináltam még semmilyen youtubeos carreview videót.
Az első gondolatom az volt, hogy "bakker, már megint egy önjelölt youtuber", amiből annyi van, hogy dunát lehet rekeszteni vele. Van egy autó, csináljuk review-t, mert az jó lesz, meglátod. Ha a communityt akarod megszólitani és villantani akarsz, akkor neked is onnan kell jönni, mert máshogy nem tudsz ilyennel embereket megszólitani.
A TC vs Mindenki más vitára viszont annyit hozzáfűznék, hogy szerintem míg a Speedzone az egy teljes mértékben szívből-lélekből jövő kezdeményezés volt, (ahol kezdetben a készítők tényleg azzal a céllal csinálták, mert szerették amit csinálnak), addig a TC-nek egyszerűen nem volt más választása mint beállni ebbe a sorba. Ők tehát kényszerből videóznak, mert nem lehet már kihagyni a formátumot, ha életben akarsz maradni ezen a piacon. És bizony ez jól meg is látszik a tartalmaikon de főleg a készítőkön.
Az említett giulia Q-s videó készítőjét én nem ismertem, de ha már TC, akkor engem kiráz a hideg Papp Tibitől, aki persze nagy nevű újságírónak számít a szakmában, de ettől - szerintem - még baromira nem való képernyőre. Vannak emberek, akinek ez jól áll, na ő szerintem nem tartozik közéjük.
Karotta már nagyon elment a szélsőségek irányába, a villany autós világmegváltást egyenlőre nekem nem tudta még beadni.
Strucz Anti szerintem jó fej, igaz elég német autós beállítottságú, ami végülis nem baj, ha az ember ilyen tartalmakat keres. Szerintem az ő videói szórakoztatóak, de így nagyjából nálam vége is a TC sornak.
Szóval speedzone talán még mindig az egyik leghitelesebb, legszórakoztatóbb, de ott is volt már olyan teszt, ami nekem fárasztó volt.
Egy ponton túl már ez nem lehet hobbi, onnan pedig mindig lesznek gagyi tartalmak is béna előadókkal..
Azóta sem láttam, így fikázni sem akarom, pláne úgy, hogy soha életemben nem csináltam még semmilyen youtubeos carreview videót.
Az első gondolatom az volt, hogy "bakker, már megint egy önjelölt youtuber", amiből annyi van, hogy dunát lehet rekeszteni vele. Van egy autó, csináljuk review-t, mert az jó lesz, meglátod. Ha a communityt akarod megszólitani és villantani akarsz, akkor neked is onnan kell jönni, mert máshogy nem tudsz ilyennel embereket megszólitani.
A TC vs Mindenki más vitára viszont annyit hozzáfűznék, hogy szerintem míg a Speedzone az egy teljes mértékben szívből-lélekből jövő kezdeményezés volt, (ahol kezdetben a készítők tényleg azzal a céllal csinálták, mert szerették amit csinálnak), addig a TC-nek egyszerűen nem volt más választása mint beállni ebbe a sorba. Ők tehát kényszerből videóznak, mert nem lehet már kihagyni a formátumot, ha életben akarsz maradni ezen a piacon. És bizony ez jól meg is látszik a tartalmaikon de főleg a készítőkön.
Az említett giulia Q-s videó készítőjét én nem ismertem, de ha már TC, akkor engem kiráz a hideg Papp Tibitől, aki persze nagy nevű újságírónak számít a szakmában, de ettől - szerintem - még baromira nem való képernyőre. Vannak emberek, akinek ez jól áll, na ő szerintem nem tartozik közéjük.
Karotta már nagyon elment a szélsőségek irányába, a villany autós világmegváltást egyenlőre nekem nem tudta még beadni.
Strucz Anti szerintem jó fej, igaz elég német autós beállítottságú, ami végülis nem baj, ha az ember ilyen tartalmakat keres. Szerintem az ő videói szórakoztatóak, de így nagyjából nálam vége is a TC sornak.
Szóval speedzone talán még mindig az egyik leghitelesebb, legszórakoztatóbb, de ott is volt már olyan teszt, ami nekem fárasztó volt.
Egy ponton túl már ez nem lehet hobbi, onnan pedig mindig lesznek gagyi tartalmak is béna előadókkal..
carver01-02-2022 23:09:00 // 24395
huua, hogy maradhatott ki, ha arról van szó, hogy hogyan lehet egy videóval valami hasonlót előidézni mint egy örömautózással akkor nincs hozzá fogható :)
leopop301-02-2022 22:56:01 // 24394
Most látom Warbi te is írod 😁👌
leopop301-02-2022 22:55:00 // 24393
Huu ezt királyul össze foglaltad, illetve az említett csatornákat szeretem én is illetve ide sorolnám még a rendkívül autószerető Davide Cironi-t is 😁
WarbiRunner (Gyuri)01-02-2022 21:30:00 // 24392
Davide Cironi. Őt ne hagyjuk ki. :-)
Kócosw01-02-2022 21:14:04 // 24391
német akire utaltál Matthias Malmedie aki most fedezte fel hogy van Giulia Quadrifoglio.Vajh miért?Mert annyira szereti?Nem hanem mert a BMW t szereti es pár éve hülyen vette volna ki magát ha a piacra bevezetéskor forgat egy ilyen filmet mert még a vége az lett volna hogy több német vesz Giuiat... Neki magas nezettsege van, hosszú ideje tolja,de néha too much....
carver01-02-2022 20:52:49 // 24390
A Youtube-bal kapcsolatban Halesszal, Leoval értek egyet, a többiben hasonlóan gondolkodok mint te. Youtube-on ugyanannyi hülye/tehetségtelen/pénzéhes stb van mint a szemüvegesek, szakállasok stb között. A formátum (és a bevétel) nem zárja ki a minőségi tartalmat de nyilván erősen behatárolja a lehetőségeket.
Ha azt a videót 3 nap alatt megnézték 60 ezren akkor meg kellett csinálni. Lehet hogy ez volt az első Giuliás videó amit 3 perc után lekapcsoltam mert bealudtam a srác hangján és a képek sem kötöttek le, de az hogy ugyanazt azt autót mutogatják ami már körbejárta az összes autós újságírót, csak részben a "kis ország kis foci" hibája, tegyük hozzá, hogy az Alfa sem kényezteti el a szakmát.
Egy jutube-os videó sosem lesz Top Gear, de nem is ugyanarról szól a két dolog. Ott a látványon meg a show-n van a hangsúly, nem a gyorsan kijönni, minden nap valami újat mutatni a cél. De azért a youtube-on ott van
- carwow / Mat Watson (szórakoztató, közepesen objektív)
- Autogefühl (nem szórakoztató, cserébe egész objektív és részletes)
- Throttle House
-vagy meglepetésként németül tudóknak egy német aki jobban szereti az Alfát mint a BMW-t (cserébe olyan hangja van mint egy rossz német talkshow műsorvezetőjének)
Szóval van bőven minőségi tartom a Youtube-on is, csak sajnos a 10-15 perces műfaj, az anyagi keretek meg a kényszer hogy pár naponta ki kell jönni egy új epizóddal önmagában nem engednek meg annyi szakmaiságot mint egy hosszabb formátum vagy egy cikk...
Ha azt a videót 3 nap alatt megnézték 60 ezren akkor meg kellett csinálni. Lehet hogy ez volt az első Giuliás videó amit 3 perc után lekapcsoltam mert bealudtam a srác hangján és a képek sem kötöttek le, de az hogy ugyanazt azt autót mutogatják ami már körbejárta az összes autós újságírót, csak részben a "kis ország kis foci" hibája, tegyük hozzá, hogy az Alfa sem kényezteti el a szakmát.
Egy jutube-os videó sosem lesz Top Gear, de nem is ugyanarról szól a két dolog. Ott a látványon meg a show-n van a hangsúly, nem a gyorsan kijönni, minden nap valami újat mutatni a cél. De azért a youtube-on ott van
- carwow / Mat Watson (szórakoztató, közepesen objektív)
- Autogefühl (nem szórakoztató, cserébe egész objektív és részletes)
- Throttle House
-vagy meglepetésként németül tudóknak egy német aki jobban szereti az Alfát mint a BMW-t (cserébe olyan hangja van mint egy rossz német talkshow műsorvezetőjének)
Szóval van bőven minőségi tartom a Youtube-on is, csak sajnos a 10-15 perces műfaj, az anyagi keretek meg a kényszer hogy pár naponta ki kell jönni egy új epizóddal önmagában nem engednek meg annyi szakmaiságot mint egy hosszabb formátum vagy egy cikk...
Kócosw01-02-2022 20:43:54 // 24389
Nekem sikerült eddig megkerülni a Draskovicsot, és sztem eztán is sikerülni fog 😁 Egyedül a gta videojat lattam de azt se tudtam vegig nezni .. Dehát izlesek és pofonok... 😁
WarbiRunner (Gyuri)01-02-2022 15:39:01 // 24388
A használt autók tesztje általában érdekesebb. Értem,hogy az autós újságírás már full reklámcélú tartalomgyártás. Ezért mondom, hogy ketté kell választani. Aki az autózásért keres érdekes videókat, annak ez mind dögunalom. Aki álmodozik, hogy mit venne, vagy konkrétan tervez venni, annak biztos hasznosak ezek az újautó tesztek, tartós tesztek. Vályi Pista legutóbbi Merci tartósteszjébe is csak belenéztem, nekem nem mond semmit, becsuktam. H.András Ioniq 5 tesztjét két perccel tovább bírtam, mert volt benne pár műszakilag érdekes infó, de aztán az is kuka. Egy Göbi féle Cayman teszt.. na az már olyasmi amit azért végignézek, mert leköt. Sturcz Anti és Csikós Japó videója is anno tök jó volt, és azért van bőven példa izgalmas, érdekes tartalmakra. A legtöbb szerzője mára Speedzone-os, valószínűleg nem véletlenül. Ez az én szempontom persze, én tartalmilag keresem az érdekeset, van akit kielégít ha fancy cuccokkal, jól van felvéve, vágva egy videó.
Macky01-02-2022 15:02:24 // 24387
Szia,
Nekem télivel volt most defektem (225/45 R18 Nokian snowproof p). A guminyomás szenzor azonnal be is jelezte. Ha defekttűrő -ha nem én azonnal meg is álltam. Szerencsém volt , futófelületből repült el egy szép nagy csavar. Nem fújtam bele a kulimászt, mobilgumis 2 órán belül megoldotta.
Nekem télivel volt most defektem (225/45 R18 Nokian snowproof p). A guminyomás szenzor azonnal be is jelezte. Ha defekttűrő -ha nem én azonnal meg is álltam. Szerencsém volt , futófelületből repült el egy szép nagy csavar. Nem fújtam bele a kulimászt, mobilgumis 2 órán belül megoldotta.
Sporter01-02-2022 12:43:45 // 24386
Nincsenek azért könnyű helyzetben a hazai autós újságírók sem, mert alig vannak tesztautók, ha vannak, néha azok is annyira érdektelen felszeretlséggel, motorizáltsággal, hogy szörnyű. Nem csoda, hogy sokan már használt autókat is tesztelnek.
Nem megyek messzire...mostanában (kb. 1 éve) a szlovák autós youtube csatornákat szoktam nézegetni. Igaz, hogy egy mukkot se értek szlovákul, de érdekes autókat, tök jó teszteket, összehasonlításokat (almát az almával, körtét a körtéve, nem úgy mint nálunk) csinálnak, nem utolsó sorban változatos helyeken. Nagyon unom már a Mogyoród-Fót-M3 körforgalmat és a III. ker utcáit is :)))
Nem megyek messzire...mostanában (kb. 1 éve) a szlovák autós youtube csatornákat szoktam nézegetni. Igaz, hogy egy mukkot se értek szlovákul, de érdekes autókat, tök jó teszteket, összehasonlításokat (almát az almával, körtét a körtéve, nem úgy mint nálunk) csinálnak, nem utolsó sorban változatos helyeken. Nagyon unom már a Mogyoród-Fót-M3 körforgalmat és a III. ker utcáit is :)))
WarbiRunner (Gyuri)01-02-2022 11:01:04 // 24385
Az alkohollal egyetértek XD Családi buli volt amikor Svédországból hívtak, hogy épp nézik a Giuliettát, mi legyen.
Amúgy a videóknál tényleg többet érne, ha pl ki lehetne próbálni az autókat. Vagy lenne kereskedő és szerviz hálózat, elég gáz, hogy az ország nagyobb városaiban semmi nincs. Nulla.
Amúgy a videóknál tényleg többet érne, ha pl ki lehetne próbálni az autókat. Vagy lenne kereskedő és szerviz hálózat, elég gáz, hogy az ország nagyobb városaiban semmi nincs. Nulla.
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2022 09:27:14 // 24384
rosszul látod a kocka már el volt vetve, az alkohol segíti a kockát eldobni, a pénz csak egy eszköz szükséges rossz ... :D
RomeoOne01-02-2022 08:58:06 // 24383
bár az alkohol is sokat nyomott a latban a döntésnél
A végső döntés akkor van meg, amikor leteszed a pénzt, nem? Vagy nem józanodtál ki Alfacitytől a vásárlásig? :DDD
A végső döntés akkor van meg, amikor leteszed a pénzt, nem? Vagy nem józanodtál ki Alfacitytől a vásárlásig? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2022 08:50:49 // 24382
Te, ha hasonlóan értelmezed az atomok kapcsolatát, mint a szavakét akkor odébb költözöm, mert pukkani fog paks2 :D
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2022 08:49:00 // 24381
szegény Pappasos srác, mondta, hogy ő már menne este 9kor, mondtuk neki Triszi barátommal, nem mész Te sehova, indul a mustra :DDD
RomeoOne01-02-2022 08:46:41 // 24380
Miért, Alfacity-n vásároltad meg végül az autót? :P
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2022 08:44:54 // 24379
volt Budaörsön Alfacity?
RomeoOne01-02-2022 08:42:53 // 24378
Nem ittasan kellett volna Budaörsre menni autót vásárolni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2022 08:41:57 // 24377
egy modell élő bemutatása hoz sokat, ott meg lehet simogatni, beülni, átnyálazni ...Alfacityn bemutatott Stelvio hatására vettem meg a mostanit, bár az alkohol is sokat nyomott a latban a döntésnél, ezért jó az árukapcsolás :DDDDD
RomeoOne01-02-2022 08:35:08 // 24376
Na most már hivatalosan is fent vannak az alfaromeo.hu-n az árlisták. Konfigurátor még nincs :)
leopop331-01-2022 23:32:45 // 24375
Igen Handras videói tényleg ilyenek, nagyon látszik az effort és mindig fejlődni akar. Ilyen szempontból tényleg ötös. Viszont nekem 22 éves fejjel is túl nyomja az elektromos verdákat, úgy hogy amúgy konkrétan többször is bevallotta hogy imádja a V8-at a hangját stb... Persze egy üzleti modellt fektetett le nyílván azt rombolná, csak éppen az új Ferrarit meg imádja instán vezetni, vagy akár az Audi R8 V10 videója... Nem ciki a belső égésű verda sőt.
leopop331-01-2022 23:23:32 // 24374
Baszki Halesz ma a gondoltaimat írod 😁
leopop331-01-2022 23:18:38 // 24373
Óriási plusz egy Halesz mindennel egyet értek főleg a Youtube résszel!! 😁🙌
SanyiJTD31-01-2022 21:39:26 // 24372
Andris videóit először nagyon csíptem, most már rá sem kattintok, az utóbbi pár videóját amit elkezdtem be sem fejeztem, dög unalom volt számomra, itt nem tudom ki romlott el, én vagy Ő?! :D Speedzone kézi kamerás felvételei tényleg sokszor kritikán aluliak, pláne mikor még Bence volt az opartőr, az egy igazi vicc volt.
Aki szerintem élen jár autós videózás terén minőségben, az Handras. Lehet nem szeretni ,van egy stílusa, viszont a technika és az effort amit belerak pár videójába az igen megsüvegelendő ,elég maximalista a csávó. Megfelelő felkészültség, kiváló minőségű 4k felvételek, követő autó, sok gopro, 4k-s drónfelvételek. Azért na...
Aki szerintem élen jár autós videózás terén minőségben, az Handras. Lehet nem szeretni ,van egy stílusa, viszont a technika és az effort amit belerak pár videójába az igen megsüvegelendő ,elég maximalista a csávó. Megfelelő felkészültség, kiváló minőségű 4k felvételek, követő autó, sok gopro, 4k-s drónfelvételek. Azért na...
WarbiRunner (Gyuri)31-01-2022 20:28:38 // 24371
Én egyszerű tartalom fogyasztó vagyok, nem képviselek sem szervezetet, sem gyártót. Az én szemszögemből csak egy újabb lehúzott bőr egy ilyen videó,és nem fogom az időmet pazarolni rá. Szomorú, hogyha ez az Alfa Romeo marketingje.
Arra légy büszke, hogy elsők közt készíthettél videót, annak van értelme. Az első zöld Giulia videód nekem is segített.
Viszont szét kell választani amikor valaki venni szeretne valamit és azért néz videókat, vagy csupán érdeklődésből, mert vonzza az autózás világa. Én az utóbbi szempontból nézem a dolgot, és a többség is ezt teszi. Nyilván gyártói szempontból a másik szemszög az érdekes. Ami a tényeken alapuló unalmas..XD
Arra légy büszke, hogy elsők közt készíthettél videót, annak van értelme. Az első zöld Giulia videód nekem is segített.
Viszont szét kell választani amikor valaki venni szeretne valamit és azért néz videókat, vagy csupán érdeklődésből, mert vonzza az autózás világa. Én az utóbbi szempontból nézem a dolgot, és a többség is ezt teszi. Nyilván gyártói szempontból a másik szemszög az érdekes. Ami a tényeken alapuló unalmas..XD
Hg - FittSport31-01-2022 20:25:50 // 24370
Tisztelt Cartársak!
Nyári abronccsal kapcsolatos kérdésem a következő lenne. Veloce-n használ valaki nem defekttűrő 19-est? Mik a tapasztalatok a defekttűrőhöz képest?
Michelin pilot sport 4S- re tervezem cserélni a gyári szerelést.
Nyári abronccsal kapcsolatos kérdésem a következő lenne. Veloce-n használ valaki nem defekttűrő 19-est? Mik a tapasztalatok a defekttűrőhöz képest?
Michelin pilot sport 4S- re tervezem cserélni a gyári szerelést.
Halesz31-01-2022 19:02:41 // 24369
Számomra mondjuk sokat jelent, hogy egy és negyed évvel korábban csinálhattam videót ugyanarról a tesztautóról, mint a Totalcar :) Ez is egy fokmérő, hogy elértünk valamit az Amoréval. Persze, más a célközönség, és más a szint. És nekünk is lehetne sokkal jobban csinálni :)
Az én videómat viszont ennyi idő alatt csak 13.800-an látták, a Totalcarét pedig 2 nap alatt 55.800-an. Persze, más a célközönség, más körnek szólt, nagyobb az elérés.
Pont ezért kell tesztelni. Mert mindenki más csatornán jut el oda, hogy halljon valamit a Giuliához.
Lehet, hogy az én videóim alapján vett valaki Giuliát? Tudok jópár ilyen emberről, aki a mi munkásságunk miatt vett. TC videó alapján vett valaki? Biztos vagyok benne, hogy valakinél meg az lesz az utolsó csepp, hogy elinduljon a szalonba.
Minden csatornán támadni kell egy ilyen jó termékkel, és igen, még most is, még akkor is ha a szóban forgó tesztautó 2020-as.
Én még ennél is több helyre juttatnám el ezt a tesztautót. Butaság lenne nem élni ezzel, bocs, de szerintem ezt rosszul látod!
Az én videómat viszont ennyi idő alatt csak 13.800-an látták, a Totalcarét pedig 2 nap alatt 55.800-an. Persze, más a célközönség, más körnek szólt, nagyobb az elérés.
Pont ezért kell tesztelni. Mert mindenki más csatornán jut el oda, hogy halljon valamit a Giuliához.
Lehet, hogy az én videóim alapján vett valaki Giuliát? Tudok jópár ilyen emberről, aki a mi munkásságunk miatt vett. TC videó alapján vett valaki? Biztos vagyok benne, hogy valakinél meg az lesz az utolsó csepp, hogy elinduljon a szalonba.
Minden csatornán támadni kell egy ilyen jó termékkel, és igen, még most is, még akkor is ha a szóban forgó tesztautó 2020-as.
Én még ennél is több helyre juttatnám el ezt a tesztautót. Butaság lenne nem élni ezzel, bocs, de szerintem ezt rosszul látod!
WarbiRunner (Gyuri)31-01-2022 18:21:49 // 24368
Szerintem a dolog pont ott válik el, hogy valaki jól felépített, jó kamerakezelésű átgondolt, utánaolvasáson alapuló ezer plusz egyedik objektív tesztet akar látni, vagy jobban értékeli a kicsit személyesebb, érzelmeket jobban belevivő, sokszor inkáb sztori mint tény központú teszteket. Engem sosem zavart a Speedzoneos gagyi kamera kezelés (ami eleinte tényleg elég egyszerű szint volt), mert a mondanivaló lekötött. Egy sablonos mekkora a csomagtartó, hányköbcentis a motor, mik az elődmodellek, honnan származik az embléma, kopog e a műanyag, beférek e magam mögé teszt nem fog meg, akkor sem, ha őrületes látványvilágot csinálnak köré, parádés vágással és zenékkel. Mert sablon, unalmas.
Pont Draskovics András az egyik, akiben semmi fantáziát nem látok.
A TC-t meg nem "divat" lehúzni, hanem úgy vacak ahogy van. Értékelhetetlen. Nem azért nem olvasom/nézem, mert divat nem tenni, hanem mert nem köt már le. Régen azért pár naponta ránéztem. Az egész nem is nekem szól már, be kell látnom, hogy ebből a szempontból öregszem. Nekem többet adtak az írott cikkek. Ezt a videó gyártás mániát nem tudom értékelni. Egy szál kamerával kb bárki autó tesztelő lesz, mert képes körbejárni, levideózni, állványról is fotót készíteni, és elmondani sokadjára is ugyanazt amit elmondtak már a világ minden táján, minden nyelven. Őszintén. Itt ez a Q teszt. Mit kell ezen még tesztelni? Mi az újdonság értéke? Mi értelme volt akár egy percet is ráfordítani egy ilyen tartalom gyártására? Kicsit olyan mint a Négyszögletű kerek erdőben a Bruckner Szigfrid - Anyám tyúkja. Érti aki érti :-))
Persze aki szép vágásokat, látványt és zenét szeretne, az szeretni fogja a fiatal generáció kreálmányait.
Pont Draskovics András az egyik, akiben semmi fantáziát nem látok.
A TC-t meg nem "divat" lehúzni, hanem úgy vacak ahogy van. Értékelhetetlen. Nem azért nem olvasom/nézem, mert divat nem tenni, hanem mert nem köt már le. Régen azért pár naponta ránéztem. Az egész nem is nekem szól már, be kell látnom, hogy ebből a szempontból öregszem. Nekem többet adtak az írott cikkek. Ezt a videó gyártás mániát nem tudom értékelni. Egy szál kamerával kb bárki autó tesztelő lesz, mert képes körbejárni, levideózni, állványról is fotót készíteni, és elmondani sokadjára is ugyanazt amit elmondtak már a világ minden táján, minden nyelven. Őszintén. Itt ez a Q teszt. Mit kell ezen még tesztelni? Mi az újdonság értéke? Mi értelme volt akár egy percet is ráfordítani egy ilyen tartalom gyártására? Kicsit olyan mint a Négyszögletű kerek erdőben a Bruckner Szigfrid - Anyám tyúkja. Érti aki érti :-))
Persze aki szép vágásokat, látványt és zenét szeretne, az szeretni fogja a fiatal generáció kreálmányait.
Zselé31-01-2022 18:06:33 // 24367
Hát így is lehet ingyen autózni, amíg ki nem tilt az összes gyártó :D
RomeoOne31-01-2022 17:58:31 // 24366
Szerintem igen. Azzal, hogy inkább újkori árán visszaveszi tőled az autót, csak ne égesd ezzel őket :DDD
Zselé31-01-2022 17:53:38 // 24365
Egyetértek a Youtubeos résszel, lehet igényesen csinálni, de azért sok az igénytelen próbálkozó, akik minőségi tartalom nélkül csak a feliratkozókat keresik..
Én arra gondoltam, mivel bakancslistás célom élesztőt dobni egy toi-toi wc-be, hogy ebből csinálok tartalmat. Fesztiválokon, építkezéseken… ebből lennének az epizódok :D
Szerintetek ha a Giuliával megyek a helyszínekre, támogatna az FCA? XDDD
Én arra gondoltam, mivel bakancslistás célom élesztőt dobni egy toi-toi wc-be, hogy ebből csinálok tartalmat. Fesztiválokon, építkezéseken… ebből lennének az epizódok :D
Szerintetek ha a Giuliával megyek a helyszínekre, támogatna az FCA? XDDD
Halesz31-01-2022 17:42:08 // 24364
Jövök én is egy TC-véleménnyel.
Szerintem is divat szidni őket, de tény, hogy mostanában nem szárnyalnak. Amit Andróczki Balázs művel a hírműfajban, az minden, csak nem hírírás. Süt róla, hogy utálja az Alfát és a Fiatot, ott szól be a legrövidebb hírben is, ahol tud...
Ellenben vannak jó tesztek, vannak jó írások, és ötletek.
Ez a Quadrifoglio videó viszont szerintem nem az a szint, ami belefér az új totalcaron. Ez olyan, mintha én csináltam volna. Mármint ez egy vlog.
Meg van vágva, fel van építve, de nem azon a videós színvonalon, amit egy Totalcartól elvárnál. Furcsán beszél a srác, de jókat mond teljesen. Kicsit az elején nehezen veszed fel a ritmusát, de utána már érdekes.
Például az Alfetta/Peugeot/Volvo videó pedig kurvajó lett, az már pont egy komolyabb szint, amikor már nem mondom rá, hogy vlog, hanem egy rendes anyag.
Sturczot én is csípem, kicsit nekem az autótesztelés Sheldonja (és ezt abszolút pozitívan értem).
Szóval nekem inkább a minőségével van gondom, mert ez tényleg inkább egy vlog szint, amivel semmi baj, csak akkor nevezzék el valahogy ezeket a videóikat, hogy tudjuk, mit várjunk.
A Speedzonnál engem a halálba ki tudnak kergetni a kézből felvett "tesztekkel", ahol annyira nem figyelnek oda, hogy mi lóg be a képbe, néha arra sem veszik a fáradságot, hogy valami jól kinéző helyen vegyék fel a videókat... máskor meg letesznek az asztalra egy tök jól megvágott, felépített dolgot (pl Montreal/Ferrari teszt).
És ott is van felületesség.. Pl Csík a GTA-s videójára szerintem rohadtul nem készült fel annyira, amennyire szokott, nekem az nagy csalódás volt alfásként. De persze összességében kurva vagány volt, hogy kiment a saját Alfájával Baloccóba, ez külön respect.
Amúgy meg még kapcsolódva itt egy korábbi témához. Igenis van olyan munka, hogy YouTube tartalomgyártás. Az, hogy Ti leszóljátok, az egy dolog, de attól még iszonyat munka van benne, és bizony legalább olyan jól mérhető, mint egy látványpékség működése. Ez azért nem egyenlő egy Instagram influenszerkedéssel (bár ott is van, ahol értékelni kell a munkát).
Olyan, mintha bele sem gondolnátok, mennyi meló van egy ilyen annyaggal. Mondjuk ha egyedül csinálod: kitalálni a koncepciót, mit akarsz elmondani, hogyan... aztán jó helyszínt találni. Aztán minimum egy nap a forgatás, szövegeket felmondani, vágóképeket csinálni (minimum háromszor annyit, mint amennyit gondolsz, hogy elég lesz), csomószor nem jön ki jól, amit mondasz, vagy nem úgy mutat a képen az autó, ahogy elképzelted, újra visszamenni... aztán jön a vágómunka. Felépíteni jól az egészet, megvágni, megtakarni, feliratozni, ez is minimum 10-20 óra meló egy ekkora videónál, ha egyedül csinálod.
Nézzétek meg Draskovics András videóit, hol kedzte, és milyen szépen felépítette magát ilyen fiatalon. Sokat tanult közben, és egyre jobb videókat csinál, egyre inkább megkerülhetetlenebb a srác.
Szerintem is divat szidni őket, de tény, hogy mostanában nem szárnyalnak. Amit Andróczki Balázs művel a hírműfajban, az minden, csak nem hírírás. Süt róla, hogy utálja az Alfát és a Fiatot, ott szól be a legrövidebb hírben is, ahol tud...
Ellenben vannak jó tesztek, vannak jó írások, és ötletek.
Ez a Quadrifoglio videó viszont szerintem nem az a szint, ami belefér az új totalcaron. Ez olyan, mintha én csináltam volna. Mármint ez egy vlog.
Meg van vágva, fel van építve, de nem azon a videós színvonalon, amit egy Totalcartól elvárnál. Furcsán beszél a srác, de jókat mond teljesen. Kicsit az elején nehezen veszed fel a ritmusát, de utána már érdekes.
Például az Alfetta/Peugeot/Volvo videó pedig kurvajó lett, az már pont egy komolyabb szint, amikor már nem mondom rá, hogy vlog, hanem egy rendes anyag.
Sturczot én is csípem, kicsit nekem az autótesztelés Sheldonja (és ezt abszolút pozitívan értem).
Szóval nekem inkább a minőségével van gondom, mert ez tényleg inkább egy vlog szint, amivel semmi baj, csak akkor nevezzék el valahogy ezeket a videóikat, hogy tudjuk, mit várjunk.
A Speedzonnál engem a halálba ki tudnak kergetni a kézből felvett "tesztekkel", ahol annyira nem figyelnek oda, hogy mi lóg be a képbe, néha arra sem veszik a fáradságot, hogy valami jól kinéző helyen vegyék fel a videókat... máskor meg letesznek az asztalra egy tök jól megvágott, felépített dolgot (pl Montreal/Ferrari teszt).
És ott is van felületesség.. Pl Csík a GTA-s videójára szerintem rohadtul nem készült fel annyira, amennyire szokott, nekem az nagy csalódás volt alfásként. De persze összességében kurva vagány volt, hogy kiment a saját Alfájával Baloccóba, ez külön respect.
Amúgy meg még kapcsolódva itt egy korábbi témához. Igenis van olyan munka, hogy YouTube tartalomgyártás. Az, hogy Ti leszóljátok, az egy dolog, de attól még iszonyat munka van benne, és bizony legalább olyan jól mérhető, mint egy látványpékség működése. Ez azért nem egyenlő egy Instagram influenszerkedéssel (bár ott is van, ahol értékelni kell a munkát).
Olyan, mintha bele sem gondolnátok, mennyi meló van egy ilyen annyaggal. Mondjuk ha egyedül csinálod: kitalálni a koncepciót, mit akarsz elmondani, hogyan... aztán jó helyszínt találni. Aztán minimum egy nap a forgatás, szövegeket felmondani, vágóképeket csinálni (minimum háromszor annyit, mint amennyit gondolsz, hogy elég lesz), csomószor nem jön ki jól, amit mondasz, vagy nem úgy mutat a képen az autó, ahogy elképzelted, újra visszamenni... aztán jön a vágómunka. Felépíteni jól az egészet, megvágni, megtakarni, feliratozni, ez is minimum 10-20 óra meló egy ekkora videónál, ha egyedül csinálod.
Nézzétek meg Draskovics András videóit, hol kedzte, és milyen szépen felépítette magát ilyen fiatalon. Sokat tanult közben, és egyre jobb videókat csinál, egyre inkább megkerülhetetlenebb a srác.
RomeoOne31-01-2022 17:26:48 // 24363
Na az volt Winkli és már rég nincs ott :)
Erhard 242 (Pure Energy)31-01-2022 17:20:05 // 24362
Régen sem szerettem a TC mindig fikázták az Alfát a kaput nálam az Alföldre való Giulia és Stelvio csukta be...szánalmas,szar banda
denil131-01-2022 16:16:01 // 24361
Simán lehet, tényleg jöhetne már a jó idő.
denil131-01-2022 16:12:53 // 24360
Divat lett fikázni a TC-t, ami nem állítom, hogy alaptalan, de messze nem olyan tragikus a helyzet mint ahogy sokan beállítják.
Most hirtelen mindenki Speedzone fan lett, pedig ők is már 10 éve tolják.
A TC is nagyot ment az első években, a két struktúra messze nem ott tart.
Egyszerűen más szellem a 2 alkotóműhely.
Ha a Speedzone eljutna ( sosem fog ) arra a szerkesztőségi méretre, arra a kapacitásra és arra a pontra, ahol a TC járt 10 éve, akkor ők sem működnének máshogy. Ahol pénz van, ott befektetők, ahol befektetők, ott pedig érdekek.
Sem a szerkesztőségi méret, sem az irodai ellátottság, sem az ezzel járó mindennemű CaPex és tsai nem ugyanaz. A TC egy ponton túl a nemcsak tartalomgyártó, de üzlet is lett és jól csinálták. Ez az "organic grow" egy vállalkozás életében.
A speedzone jelenleg átmenet a kreatív műhely és az üzleti vállalkozás között.
Egyébként szerintem Sturcz kifejezetten jó lett, a hasonlatai és a poénjai egészen kiválóak, pedig először nekem is nehéz volt megemeszténi a sok új arcot.
2 nagyon emlékezetes videó tőle:
- Katalizátor flexelés a lakótelep közepén és senki le sem szarja
- Senna féle Honda NSX, mert valakinek van ilyenje itthon. És ennek a valakinek a háttérben pedig egy Stelvio áll a garázsában
- Bolla Gyuri először nagyon fura volt, szinte 100% Winkler kinézet, de már annyira, hogy sütött az egészről,h mindegy ki, csak olyan legyen mint Winkli ( akit nem is Winklernek hívnak :D ). Aztán közben kellemeset csalódtam, szerintem jó ahogy előadja a dolgokat és van benne kellő mennyiségű autóbuziság és oldtimer szeretet.
A legutóbbi videójában ott van egy Alfetta is.
Ha pedig TC anyag, akkor (bár ez Rozsdakupac produkció ) szerintem ez zseniális lett.
Kép, zene, vágás, színek minden. Tökéletes minőség.
Lanca HF Integrale by Rozsdakupac
Egyedül Csepreghy Dani akivel nem tudok megbírkózni a hanglejtése miatt. Nem a hangjával van baj, hanem a teljes hangsúlytalanságával. Erre odaadni egy autót ami viszont a szenvedélyről szól, az nagy hiba. Bárki jobban csinálta volna.
Ellenben a lescriptelt Aston videója valóban jó lett. Az jobban passzol hozzá.
Most hirtelen mindenki Speedzone fan lett, pedig ők is már 10 éve tolják.
A TC is nagyot ment az első években, a két struktúra messze nem ott tart.
Egyszerűen más szellem a 2 alkotóműhely.
Ha a Speedzone eljutna ( sosem fog ) arra a szerkesztőségi méretre, arra a kapacitásra és arra a pontra, ahol a TC járt 10 éve, akkor ők sem működnének máshogy. Ahol pénz van, ott befektetők, ahol befektetők, ott pedig érdekek.
Sem a szerkesztőségi méret, sem az irodai ellátottság, sem az ezzel járó mindennemű CaPex és tsai nem ugyanaz. A TC egy ponton túl a nemcsak tartalomgyártó, de üzlet is lett és jól csinálták. Ez az "organic grow" egy vállalkozás életében.
A speedzone jelenleg átmenet a kreatív műhely és az üzleti vállalkozás között.
Egyébként szerintem Sturcz kifejezetten jó lett, a hasonlatai és a poénjai egészen kiválóak, pedig először nekem is nehéz volt megemeszténi a sok új arcot.
2 nagyon emlékezetes videó tőle:
- Katalizátor flexelés a lakótelep közepén és senki le sem szarja
- Senna féle Honda NSX, mert valakinek van ilyenje itthon. És ennek a valakinek a háttérben pedig egy Stelvio áll a garázsában
- Bolla Gyuri először nagyon fura volt, szinte 100% Winkler kinézet, de már annyira, hogy sütött az egészről,h mindegy ki, csak olyan legyen mint Winkli ( akit nem is Winklernek hívnak :D ). Aztán közben kellemeset csalódtam, szerintem jó ahogy előadja a dolgokat és van benne kellő mennyiségű autóbuziság és oldtimer szeretet.
A legutóbbi videójában ott van egy Alfetta is.
Ha pedig TC anyag, akkor (bár ez Rozsdakupac produkció ) szerintem ez zseniális lett.
Kép, zene, vágás, színek minden. Tökéletes minőség.
Lanca HF Integrale by Rozsdakupac
Egyedül Csepreghy Dani akivel nem tudok megbírkózni a hanglejtése miatt. Nem a hangjával van baj, hanem a teljes hangsúlytalanságával. Erre odaadni egy autót ami viszont a szenvedélyről szól, az nagy hiba. Bárki jobban csinálta volna.
Ellenben a lescriptelt Aston videója valóban jó lett. Az jobban passzol hozzá.
VKG231!!! (156+75)31-01-2022 08:41:09 // 24359
Nem értünk egyet, de nem veszünk össze. :)
Volt már rá több, mint egy évük, hogy belejöjjenek, egy 10-ig terjedő skálán ehhez képest a 0 és a 2 közt ingadoznak színvonal tekintetében... :D
Nem tisztem felszopni Csikóst meg Winklert meg Vályit, de szerintem egész más színvonalon vannak. És mondom ezt annak ellenére, hogy Winkler néha tényleg semmivel nincs tisztában...
Volt már rá több, mint egy évük, hogy belejöjjenek, egy 10-ig terjedő skálán ehhez képest a 0 és a 2 közt ingadoznak színvonal tekintetében... :D
Nem tisztem felszopni Csikóst meg Winklert meg Vályit, de szerintem egész más színvonalon vannak. És mondom ezt annak ellenére, hogy Winkler néha tényleg semmivel nincs tisztában...
leopop331-01-2022 08:35:39 // 24358
Igeen amúgy :DD
leopop331-01-2022 08:35:17 // 24357
Hát igen sajna
SanyiJTD30-01-2022 21:17:18 // 24356
Az Astonos videó nekem is nagyon bejött, szerintem rohadt profin meg van csinálva. Script ügyileg is és képileg is. Nem megszokott a TC-tól :D
RomeoOne30-01-2022 21:14:22 // 24355
Sztem Sturcz kimondottan jó, jó poénjai vannak és értelmes is. Az, hogy valakit irritál valamilyen oknál fogva, az már preferencia kérdése. Ez a Csepreghy sem rossz, az Astonos videónál kedveltem meg. Tény, hogy egy orrmandula eltávolítás és/vagy egy logopédus ráférne, de amúgy neki is jó szövege van, végignéztem a videót. A mosással kapcsolatos kifogás viszont tényleg gyenge volt.
A Totalcar-on meglátszódik erősen a személyi változás, de ez van, majd az újak is belejönnek. Csikós vagy Vályi egy másik szint bizonyos szempontból, de ha érdektelen a téma, az alany, amiről videót csinálnak, őket sem tudom megnézni. Rossz tartalomgyártó az, akit akkor sem tudok megnézni, ha amúgy érdekelne az, amiről szól a videója.
A Totalcar-on meglátszódik erősen a személyi változás, de ez van, majd az újak is belejönnek. Csikós vagy Vályi egy másik szint bizonyos szempontból, de ha érdektelen a téma, az alany, amiről videót csinálnak, őket sem tudom megnézni. Rossz tartalomgyártó az, akit akkor sem tudok megnézni, ha amúgy érdekelne az, amiről szól a videója.
Kazes☻30-01-2022 19:58:07 // 24354
+1 🙂
Zselé30-01-2022 19:14:12 // 24353
Mindenképp aktiváld, nagyon jó! Én Henit ijesztgetem a lámpa kapcsolgatás funkcióval, ha kimegy az udvarra! :DDD
Fornitore30-01-2022 19:13:55 // 24352
Köszi a választ.Utána nézek!
WarbiRunner (Gyuri)30-01-2022 18:47:19 // 24351
Na már csak rákattintottam a vitaindító videóra. Aztán beletekertem, még arrébb tekertem és kikapcsoltam. Még egy szavazat Csikós írott cikkeire, nekem ezek a videók unalmasak és fantáziátlanok.
RomeoOne30-01-2022 18:40:02 // 24349
Az autó vásárlásakor kellett, hogy kapj egy emailt, ha azzal regelsz, akkor amint belépsz, rajta van az accodon a kocsi. Ha a telós appról lépsz be,nyilván ott is. Ha csak simán felmetnél a myalfaconnect weboldalára és regisztráltál, akkor nem tudod hozzáadni a kocsit. A kereskedő tudja, ahol vetted.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?