Check engine - vészüzem.
Ez a szenzor hivatott kontrollálni a DFP regenerálást, nem fűtse túl.
Nem célszerű sokat használni így az autót.
Forum >> Giulia
Golyszi29-04-2022 10:26:06 // 25497
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2022 09:20:58 // 25496
bár most volt egy videó hogy elloptak egy Stelvio-t elöl lepöccintették a mindentáltó érzékelőnek az ablakát ott molyoltak valamit aztán indultak is vele mire kiért a gazdi... eléggé olyan fake videónak tűnik ... de ki tudja
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2022 08:21:06 // 25495
egy kifizetés volt de nem igazán emelkedett csak pár ezerrel...de az össz mérleget tekintve deficites a casco :DDD
Hardy29-04-2022 07:56:41 // 25494
Azért mert gondolom nem volt kifizetésed. Ha van akkor az is emelkedik. Mert a mostaninál nullás besorolásba vagyok mivel ez nem hiteles autó. Az előző az volt és ott beépített casco volt az meg nem számít azt mondták.
leopop328-04-2022 23:32:13 // 25493
Brerával évi 3500-5000 km megyek, megértheti nekem így jobban?
Megnézem a videót is majd csak most még kicsit sűrű a félév zárás azért vagyok ennyire eltűnve 😁
Megnézem a videót is majd csak most még kicsit sűrű a félév zárás azért vagyok ennyire eltűnve 😁
Halesz28-04-2022 22:31:31 // 25492
Ha már casco. Ha 10 ezer vagy az alatti km-t mentek a Giuliával/Stelvióval, számoljátok ki a használatalapú cascót a hellocristo.hu-n. A legutóbbi Backstage-ben kiveséztük ezt a témát.
Nálunk a Renegade-nél amúgy kb. 70 ezerrel kevesebb jött ki, szóval hamarosan meg is kötjük.
A Giuliával én 15 körül megyek/év, ott nem jön ki jobban, kb ugyanaz.
Nálunk a Renegade-nél amúgy kb. 70 ezerrel kevesebb jött ki, szóval hamarosan meg is kötjük.
A Giuliával én 15 körül megyek/év, ott nem jön ki jobban, kb ugyanaz.
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2022 18:12:02 // 25491
Igen azzal nekem már 4 éve annyi...
Hardy28-04-2022 17:30:12 // 25490
50.000 önrésszel? Nem. Meg az jól jön máskor is. Plusz utána évben nem 95.000 lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2022 15:01:26 // 25489
95e az éves casco az autóra... nem jobb?
Hardy28-04-2022 14:59:10 // 25488
45-130.000 Ft az ára. Attól függ mekkora hány kamera meg mit tud. A legnagyobb első hátsó kamera 24 órás parkolómód stb. Aliexpressen találtam. Beütöttem, hogy Alfa Giulia Camera. Van olyan amit be kell kötni de olyan is ami Plug&Play. Csak rákötöd a fent levő csatlakozóra.
Camera
Camera
tdemeter28-04-2022 08:31:06 // 25487
Ez a fitcamx, nem? Én most akarok mindkét autómba rendelni 1-1 ilyet, de jó borsos az ára. Van másik ugyanilyen megoldás is?
Liquid27-04-2022 21:20:50 // 25486
Ez tetszik, igényes megoldás.
Liquid27-04-2022 21:17:52 // 25485
Nekem nagyon egyszerű AliExpresses van mindkét kocsiban.
Hardy27-04-2022 19:46:16 // 25484
Hardy27-04-2022 19:29:11 // 25483
Kb 10 perc leszedni a lököst elsőre. Nagyon meglepődtem mert rákészültem rendesen. Ha géppel csavarozol akkor 7 kb.
Szabolcs 15927-04-2022 17:40:35 // 25482
Nekem a nyest rágta el a kábelét de szerencsére lehetet javítani
Csabi27-04-2022 17:34:42 // 25481
Szerencsére még semmi nem döglött meg...
Mit okozott nálad? Teljesítménycsökkenés, vagy csak dobta a sárga lámpát?
Mit okozott nálad? Teljesítménycsökkenés, vagy csak dobta a sárga lámpát?
Golyszi27-04-2022 11:54:24 // 25480
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2022 22:18:04 // 25479
Nah én meg pont fordítva vagyok még a fehér aszfalton sem tudom megcsúsztatni a seggét vagy most hazafelé a szokásos körforgalomban sem pedig az eső is szemerkélt ... egyenlőre túl jól fog a gumi 😎
Szabolcs 15925-04-2022 21:46:44 // 25478
WarbiRunner (Gyuri)25-04-2022 21:02:19 // 25477
Az is szélsőséges gumi, azt is melegíteni kell. Ha elfogy a Goodyear, megy fel a 'szokásos' Vredestein. Kényelmes, halk, jól kontrollálható, és kiegyensúlyozott, 15 fokban, esőben is lehet közlekedni vele. RWD-nél fontosabb szempontnak érzem, mint a nyári pályás tapadást.
Giuntini25-04-2022 20:25:29 // 25476
Michelin Pilot Sport 4😊
WarbiRunner (Gyuri)25-04-2022 17:30:06 // 25475
Bemelegítve megjön a tapadása, lehet hogy melegben nyektetni jó gumi lenne, de általános használatra elég szélsőséges. Én is maradok az utcaibb gumiknál. Hangos és kényelmetlen is, a téli gumim még 15 fokban is minden szempontból jobb, kicsit megbántam, hogy hamar átcseréltem.
Tommi25-04-2022 17:09:17 // 25474
Nekem is Eagle F1 van a Stelvion, nem egy világbajnok gumi... Ha cserélni fogom, tuti mást fog kapni :)))
tdemeter25-04-2022 15:25:38 // 25473
Lesz annak gazdája, nem aggódok :)
Zselé25-04-2022 14:56:02 // 25472
Az a baj, hogy vettem egyforma széles 18-asokat, egész jó Bridgestone gumikkal.
Most nem szeretnék invesztálni felni cserébe, teljesen jó ez is, csak ez a felni tetszik jobban :)
Most nem szeretnék invesztálni felni cserébe, teljesen jó ez is, csak ez a felni tetszik jobban :)
tdemeter25-04-2022 11:14:45 // 25471
Az enyém is eladó lesz ősszel, az pont ilyen :)
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2022 20:35:26 // 25470
Dettó..😅
Norby24-04-2022 19:41:57 // 25469
19es qv felnit vettem téli gumival, kapott rá nyárit.
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2022 18:05:30 // 25468
Igen, erre mondam, hogy az automatást le kell tiporni. Ha félgázt adsz, játszik a nyomatékkal, mert nem elvált, hanem a turbólyukat áll neki eltüntetni. Ha lekoppintod a pedált, azonnal reagál.
A gázpedálon én nem érzek változásokat, szerintem csak a váltóval játszik. De mondom, N-ben nem használom, nekem az nem megy.
Azt én is figyeltem, hogy van ugyan nyomaték alul is, de 3000 fölött szabadul el a motor. Autópályán kifejezetten érdekes élmény ahogy 170 körül megbolondul. El tudom képzelni, hogy itt is szoftver trükk van, ott nagyon megy.
Az M-módot viszont ki se próbáltam még, mivel sima D-ben is bele tudok váltani, és nagyon okosan veszi vissza a vezérlést. Azt szuperül megírták, figyeli, hogy hogy vezetek. A Csobánka szerpentin alatt egyszer sem vette vissza pl a vezérlést, az egyenesekben sem.
Az Eagle F1.. erre mondtam, hogy Lada feeling, kéne a zsák cement hátra 🤣
A gázpedálon én nem érzek változásokat, szerintem csak a váltóval játszik. De mondom, N-ben nem használom, nekem az nem megy.
Azt én is figyeltem, hogy van ugyan nyomaték alul is, de 3000 fölött szabadul el a motor. Autópályán kifejezetten érdekes élmény ahogy 170 körül megbolondul. El tudom képzelni, hogy itt is szoftver trükk van, ott nagyon megy.
Az M-módot viszont ki se próbáltam még, mivel sima D-ben is bele tudok váltani, és nagyon okosan veszi vissza a vezérlést. Azt szuperül megírták, figyeli, hogy hogy vezetek. A Csobánka szerpentin alatt egyszer sem vette vissza pl a vezérlést, az egyenesekben sem.
Az Eagle F1.. erre mondtam, hogy Lada feeling, kéne a zsák cement hátra 🤣
Zselé24-04-2022 17:52:42 // 25467
Pont ilyet kerestem! Három hónapja… :(
tdemeter24-04-2022 17:45:04 // 25466
4 évszakra vagy nagyobb méretre váltasz?
Norby24-04-2022 17:15:46 // 25465
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2022 13:17:17 // 25464
Én most Hankook Evo3 at nyuzok eddig nagyon fain
carver24-04-2022 12:23:38 // 25463
na megvolt tegnap a teszt (egy biatorbágyi húsbolt látogatásal egybekötve :) M-ben (magasabb fordulatszámon) kis gázra jól érezhetően két ütemben jön a tolás, ez lehet hogy tényleg annak tudható be amit mondtál. Nagy gázra érdekes módon ez nem (vagy alig) érezhető, egyenletesen húz végig.
D-ben nagy gázra azonnal visszavált, de kis gázra ugyanaz a "kettős" löket jön mint amit M-ben érez az ember.
Alacsony fodulaton nyúlósabb a gázreakció, ami azért furcsa mert az erőmérőt visszanézve a max nyomaték már 2200 körül megérkezik és onnan lapos legszabályzásig. De az tény hogy a lóerő 2000 körül még csak 100 körül van 3000 után jön meg a 150, nyilván ez is olasz, ezt is 3500 fölött kell járatni ha élvezni akarja az ember. Abban a tartományban egyértelműen virgoncabb minden szempontból.
Ami még érdekes volt, hogy kétszer is olyan érzésem volt, hogy ugyanarra a sebességre, fordulatszámra egymás után visszamenve másodszorra gyorsabban reagált, de nem volt lehetőségem megbízhatóan előidézni. Az viszont egyértelmű, hogy kövér gáz után magasabban tartja a fordulatszámot, arra számít hogy most menés lesz, de utána elég gyorsan visszaáll normál működésbe ha nem folytatódik a tempó.
Szóval szerintem sok szoftveres okosság van benne ami miatt esetleg nem tűnik kiszámíthatónak a gázreakció, mert úgy tűnik több körülmény alapján állítódik a pedál reakcióideje, a fordulatszám stb.
D-ben, magasabb fordulatszámon használva úgy éreztem sokkal kevesebbet akar belenyúlni, ott rád bízza a dolgot...
Az Eagle F1-ről meg csak annyit hogy 11 fok nedves úton legkisebb kormánymozdulat plusz gázfröccsre képes kitörni, ESP visszaránt stb, nehezen kezelhető, de legalább körforgalomban egész sokat enged driftelni... Nem tudom az újabb verziói jobbak-e de aki most vesz Giuliát ne ezzel kérje...
D-ben nagy gázra azonnal visszavált, de kis gázra ugyanaz a "kettős" löket jön mint amit M-ben érez az ember.
Alacsony fodulaton nyúlósabb a gázreakció, ami azért furcsa mert az erőmérőt visszanézve a max nyomaték már 2200 körül megérkezik és onnan lapos legszabályzásig. De az tény hogy a lóerő 2000 körül még csak 100 körül van 3000 után jön meg a 150, nyilván ez is olasz, ezt is 3500 fölött kell járatni ha élvezni akarja az ember. Abban a tartományban egyértelműen virgoncabb minden szempontból.
Ami még érdekes volt, hogy kétszer is olyan érzésem volt, hogy ugyanarra a sebességre, fordulatszámra egymás után visszamenve másodszorra gyorsabban reagált, de nem volt lehetőségem megbízhatóan előidézni. Az viszont egyértelmű, hogy kövér gáz után magasabban tartja a fordulatszámot, arra számít hogy most menés lesz, de utána elég gyorsan visszaáll normál működésbe ha nem folytatódik a tempó.
Szóval szerintem sok szoftveres okosság van benne ami miatt esetleg nem tűnik kiszámíthatónak a gázreakció, mert úgy tűnik több körülmény alapján állítódik a pedál reakcióideje, a fordulatszám stb.
D-ben, magasabb fordulatszámon használva úgy éreztem sokkal kevesebbet akar belenyúlni, ott rád bízza a dolgot...
Az Eagle F1-ről meg csak annyit hogy 11 fok nedves úton legkisebb kormánymozdulat plusz gázfröccsre képes kitörni, ESP visszaránt stb, nehezen kezelhető, de legalább körforgalomban egész sokat enged driftelni... Nem tudom az újabb verziói jobbak-e de aki most vesz Giuliát ne ezzel kérje...
denil124-04-2022 10:39:54 // 25462
G-MANN🍀24-04-2022 10:37:26 // 25461
Így így 😂 sima Stelvio meg Ti diffúzorral jött😉
Riccio Bianco23-04-2022 22:45:34 // 25460
Sziasztok!
Valaki használ itt dash cam-et? Ha igen milyet?
Valaki használ itt dash cam-et? Ha igen milyet?
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2022 21:50:29 // 25459
Ó jesszus...🤣 Kérni nem lehet pénzért, de ha valakinek mázlija van, bármit lehet 😄
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2022 21:49:17 // 25458
Az N módot elcseszték, szerencsére a D rendben van, különben igen csalódott lennék. Automatásnál azt is szokni kell, hogy le kell tiporni, akkor reagál igazán. Én a 159-en begyakoroltam :-)
G-MANN🍀23-04-2022 20:59:54 // 25457
Sima Super hátsó dupla kipuffal kérve, orra meg véletlenül Veloce 😉
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2022 20:36:34 // 25456
Nem mentem még részecske szűrös benyással de ezek szerint ott nem kicsit nyúltak bele a programba negatív irányban ... szerencsére az enyémben nincs teszi a dolgát N ben is annyira gyorsan reagál előzésnél is mire oda nyúlnék a fülhöz már vissza váltott kettőt 😎
Zselé23-04-2022 20:10:41 // 25455
Ez valami optikai csomag nem? A hátsó is olyasmi, meg azt nem tudom a Super is 2 kipuff?
G-MANN🍀23-04-2022 19:15:54 // 25454
Nem egyezik, csak amikor elrontják az összeszerelést.
Budaörsre is jött összevissza Stelvio is 😂😂
Budaörsre is jött összevissza Stelvio is 😂😂
WarbiRunner (Gyuri)23-04-2022 14:16:17 // 25453
A 2022-es Super első lököse már egyezik a Veloce-val? Ez is a gyártás optimalizálás része lett úgy tűnik.
G-MANN🍀23-04-2022 11:52:47 // 25452
Extrema=Egy éve nem rendelhető, most visszahozott Veloce Ti 😉
carver22-04-2022 20:03:41 // 25451
megint tanultam valamit... a gázpedál biztos hogy nem lineáris, különben nem lenne az a viselkedés amit Zselé is mondott. De ha évtizedek óta drivebywire van akkor biztos hogy itt valami máshogy van beállítva mert itt feltűnt. Persze az is lehet hogy amiatt tűnik fel hogy váltogatok D és N között...
A Goodyeart én is rühellem, nemrég raktam fel, tegnap annyira csúszkált még száraz úton is, annyira kiszámíthatalanul mozgott, hogy kiszálltam megnézni megvan-e minden kerékcsavar... Mondjuk hülyén is fújták, 2,2-2,7 között minden volt elöl is hátul is. Pedig ismerem őket...
Alig várom hogy lekopjon, soha többé Goodyear.
A Goodyeart én is rühellem, nemrég raktam fel, tegnap annyira csúszkált még száraz úton is, annyira kiszámíthatalanul mozgott, hogy kiszálltam megnézni megvan-e minden kerékcsavar... Mondjuk hülyén is fújták, 2,2-2,7 között minden volt elöl is hátul is. Pedig ismerem őket...
Alig várom hogy lekopjon, soha többé Goodyear.
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2022 17:49:41 // 25450
Pedig hidd el, amikor alacsony fordulatról, nyomatékból indulnál (visszaváltás nélkül), akkor a lock up szétkapcsol a váltóban és a konverter enged némi "csúszást", és megpróbálja nyomaték sokszorozással eltüntetni az amúgy létező turbólyukat. A 159 ugyanezt csinálta, csak sokkal egyértelműbben kivehető volt, hogy mi történik. Valószínűleg így is sokkal finomabb, egyenletesebb gyorsítás érzetet adott, mint a kézi változat. A Giulia sokkal sokkal ügyesebben oldja meg, kisebb a lag, de érezhető.
Abban igazad van, hogy nálam nagyon ritka, hogy alacsony fordulati nyomatékból csinálok bármit is, a dízelt sem nagyon engedtem 2000 alá, és nem is kedvelem én sem, amikor a váltó turbólyukat foltoz :-) Nekem örömünnep volt visszaülni benzinesbe, pedig szerettem a dízelt is. Szerintem a drive by wire-hez ennek nincs köze, a gázpedál évtizedek óta elektromos szinte mindenben.
A pedálút nekem D-ben pont azért nem tökéletes, mert túl hamar ad nagy gázt, nagyon nehéz finoman adagolni. A linearitásával lehet gond. Próbáld egy kanyar közepén megmozdítani a farát csak picit. Nagyon nehéz játszani vele úgy, hogy ne dobja el magát, és ne az esp fogja meg.
A GoodYear Eagle meg mondjon le, 15 fokban lényegében kéne az a cementeszsák hátra, mint egy Ladába télen XD
Abban igazad van, hogy nálam nagyon ritka, hogy alacsony fordulati nyomatékból csinálok bármit is, a dízelt sem nagyon engedtem 2000 alá, és nem is kedvelem én sem, amikor a váltó turbólyukat foltoz :-) Nekem örömünnep volt visszaülni benzinesbe, pedig szerettem a dízelt is. Szerintem a drive by wire-hez ennek nincs köze, a gázpedál évtizedek óta elektromos szinte mindenben.
A pedálút nekem D-ben pont azért nem tökéletes, mert túl hamar ad nagy gázt, nagyon nehéz finoman adagolni. A linearitásával lehet gond. Próbáld egy kanyar közepén megmozdítani a farát csak picit. Nagyon nehéz játszani vele úgy, hogy ne dobja el magát, és ne az esp fogja meg.
A GoodYear Eagle meg mondjon le, 15 fokban lényegében kéne az a cementeszsák hátra, mint egy Ladába télen XD
carver22-04-2022 17:00:13 // 25449
A váltót és a gázreakciót szétválasztanám, a váltó önmagában szerintem szuperül van beállítva, gyors, és ahogy írtam és is élvezem, hogy automata módban is bele tudok nyúlni ha kell, pont az előzés nálam is az egyik szituáció ahol ezt gyakran megteszem. Minden másra ott van az M :) (Az egyetlen kifogás, ami -talán - a váltóval van összefüggésben, az az hogy nem lehet vele kulturáltan megállni...)
De a gázreakció nem kell hogy visszaváltással járjon együtt, ha lóerőből/nyomatékból meg tudja oldani (tudom te pont azt nem szereted, ha nyomatékból próbálja), én az erő/ nyomaték felépülését, a megindulást tartom lassúnak és nem tudom ezt mennyire a turbó és mennyire a drive-by-wire okozza. Illetve a másik hogy mekkora pedálút mekkora gázadást okoz. Én ezt is rövidebbre/érzékenyebbre hangolnám (ahogy a kormány is a legérzékenyebb a kategóriájában és nekem az is nagyon bejön)
De most így végiggondolva nyilván a D azért is tetszik jobban mert később vált fel, a magasabb fordulatszám nagyobb erőt tart készenlétben, tehát a kulcs lehet a magasabb fordulatszámon autózás (= D vagy M mód) és nem a drive-by-wire - vagy dízelt kell venni :D
Látom hévégén újabb teszt lesz :)
De a gázreakció nem kell hogy visszaváltással járjon együtt, ha lóerőből/nyomatékból meg tudja oldani (tudom te pont azt nem szereted, ha nyomatékból próbálja), én az erő/ nyomaték felépülését, a megindulást tartom lassúnak és nem tudom ezt mennyire a turbó és mennyire a drive-by-wire okozza. Illetve a másik hogy mekkora pedálút mekkora gázadást okoz. Én ezt is rövidebbre/érzékenyebbre hangolnám (ahogy a kormány is a legérzékenyebb a kategóriájában és nekem az is nagyon bejön)
De most így végiggondolva nyilván a D azért is tetszik jobban mert később vált fel, a magasabb fordulatszám nagyobb erőt tart készenlétben, tehát a kulcs lehet a magasabb fordulatszámon autózás (= D vagy M mód) és nem a drive-by-wire - vagy dízelt kell venni :D
Látom hévégén újabb teszt lesz :)
Zselé22-04-2022 16:37:44 // 25448
Én viszont zömében N-be megyek a városban (280le), mert a D tényleg elég fickós, olyan “ideges” - azt akkor kapcsolom, ha van hely menni. Megold mindent N ben is, csak ha megkóstolod a D-t, nyilván az lesz az etalon reakciókban :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?