Ha gyujtást adok rá, de nem jár a motor, a kéziféket engedi kiemgedni, de a váltó sehova.
Viszont a fék működik, tekintve hogy elektromos akkor valószínüleg teljes hatásfokkal?
Tehát a váltó az marad P-ben gujtás nélkül.
Forum >> Giulia
SD31-10-2022 15:11:52 // 26921
SD31-10-2022 15:04:24 // 26920
Na és pl ha kormány váltón menetközbe üresbe rakod mibe rakja vissza magát utána, sebességhez választ egy megfelelő fokozatot?
Zselé31-10-2022 13:06:39 // 26919
Őt is lehet üresbe tenni, csak azt nem tudom, hogy elég-e a gyújtás vagy járnia kell a motornak a fokozatválasztáshoz (még sose próbáltam). Váltófülesnél a két kar egyszerre meghúzása üresbe teszi (ezt már próbáltam). A váltókarral nem tudom hogy kell :)
SD31-10-2022 11:12:40 // 26917
Na aki eddig nem tudta elképzelni, így működik!
Az olajat ereszti el az elektromagnes.
Ilyenkor cserélődik benne:P
Tehát kéne legyen egy szervíz program ami a 4-et egyszerre üzemelteti, és úgy párszor megforgatni:)
Asszem írok levelet az Alfának:)
Az olajat ereszti el az elektromagnes.
Ilyenkor cserélődik benne:P
Tehát kéne legyen egy szervíz program ami a 4-et egyszerre üzemelteti, és úgy párszor megforgatni:)
Asszem írok levelet az Alfának:)
SD31-10-2022 11:01:54 // 26916
Annak a szűrőn max a motorból származó törmeléknek szabadba fennakadni. Ez alapesetben nem tömődhetne el, csak ha már eszi szét magát.
Nekem most az a nagy kérdés hogy ha a MultiAir egységben ott az olaj, azt ugye nem is tudod lecserélni.. tudom a 100% soha nem jön le, de pont abban maradjon a régi?
Szint úgy a motortisztító? Akkor oda belekeveredik? Nem vagyok a barátja de ennék pont indokolt lenne.
Vajon abból le lehet-e ereszteni az olajat azzal a kis golyós szeleppel amit láttam videóban?
Video
Nekem most az a nagy kérdés hogy ha a MultiAir egységben ott az olaj, azt ugye nem is tudod lecserélni.. tudom a 100% soha nem jön le, de pont abban maradjon a régi?
Szint úgy a motortisztító? Akkor oda belekeveredik? Nem vagyok a barátja de ennék pont indokolt lenne.
Vajon abból le lehet-e ereszteni az olajat azzal a kis golyós szeleppel amit láttam videóban?
Video
SD31-10-2022 10:48:40 // 26915
Én erre a rángatásra nagyon érzékeny vagyok:D
A 155-ösömmel 20k km-t mentem mire rájöttünk hogy a vezérlés módosító oldalra mozgott pár mm-et a tengelyen. És ha finoman gyorsítottam 1300körül rántott egyett, mert akkor ment a helyére. Momdjuk az mèg nem írogatott ezért hibaüzit. Aztán megcsináltuk a Franke testvéreknél eskü hiányzott:D
Szerintem ha egy ilyen hegyes motor néha tüsszent egyet az még nem gond, csak ne írogasson a computerbe:P
A 155-ösömmel 20k km-t mentem mire rájöttünk hogy a vezérlés módosító oldalra mozgott pár mm-et a tengelyen. És ha finoman gyorsítottam 1300körül rántott egyett, mert akkor ment a helyére. Momdjuk az mèg nem írogatott ezért hibaüzit. Aztán megcsináltuk a Franke testvéreknél eskü hiányzott:D
Szerintem ha egy ilyen hegyes motor néha tüsszent egyet az még nem gond, csak ne írogasson a computerbe:P
SD31-10-2022 10:41:27 // 26914
Van-e rá mód hogy motor kapcsolás nélkül arrébb taszítsam Júliámat?;)
Pl. Garázsban kéne 10cm, vagy udvaron bármi, én nem szeretem mindenért indítgatni:D
Ugye a régebbi automata, gyújtás üres es már löködhetőnis volt.
Persze olyankor nincs olajnyomás a váltóban szóval csak ésszel.
Van ilyen lehetőség?
Pl. Garázsban kéne 10cm, vagy udvaron bármi, én nem szeretem mindenért indítgatni:D
Ugye a régebbi automata, gyújtás üres es már löködhetőnis volt.
Persze olyankor nincs olajnyomás a váltóban szóval csak ésszel.
Van ilyen lehetőség?
G-MANN🍀30-10-2022 20:46:40 // 26913
Régi Ginál 36 ezer km alatt anno olajcsere volt 5 nél 15 nél 25 nél, kötelező 30 nál, és hidegen sosem volt hajtva. Tempomat 47 km/h nál rángatott párszor, utána hidegen egyszer és hibaüzenet, utána gari csere. Az új tulajdonosnál kb 70-80ekm, azóta is jó, hibamentes. 10ezrenként maradt az olajcsere
TtK30-10-2022 19:54:38 // 26912
Szerintem se tervez épeszű mérnök ilyen benszülött alkatrészt (tudom ez szigorúan véve nem benszülött, de azért majdnem). Valószínűleg úgy van méretezve / kialakítva, hogy a tervezett élettartam alatt ne tömődjön el. Feltéve persze, hogy megfelelő olajjal üzemeltetik és azt előírás szerint cserélik is. Nyilván nem véletlen, hogy az olajcsere-periódust levitték 35k-ról (TBi, mint hasonló paraméterekkel rendelkező előd) 15k-ra, ami kevesebb, mint a fele..
10+ éves korukban 200k+ fölött lesz ez gond, mikor már az x-edik ruppótlan tulaj gyötri őket karbantartás nélkül.
10+ éves korukban 200k+ fölött lesz ez gond, mikor már az x-edik ruppótlan tulaj gyötri őket karbantartás nélkül.
zümi16630-10-2022 19:51:59 // 26911
Ezzel én is így vagyok, a műszerfal maradhatott volna ez a szép művészi kidolgozás, ami most van, de a kütyüket illetően ideje lenne felnőni a német prémiumot szintjére.
quash29-10-2022 21:49:06 // 26910
https://www.youtube.com/watch?v=Jgi-K4uH_do
2023 FL, mozgás közben.
Érdekes, mert képen egész bejött az új lámpa, így mozgás közben már annyira nem tetszik.
A morcos szemöldök lámpa talán mégis jobb! :D
2023 FL, mozgás közben.
Érdekes, mert képen egész bejött az új lámpa, így mozgás közben már annyira nem tetszik.
A morcos szemöldök lámpa talán mégis jobb! :D
zgi52129-10-2022 19:49:47 // 26908
az nagyon barati ,ha ilyet talalsz, en most kotom at, minden kedvezmeny kimaxolva evi 155k lesz..
Halesz29-10-2022 19:43:35 // 26907
Nem a digitális műszerfal védelmében, mert én is jobban szeretem az analógot, de a régi alfákon ugyanilyenek voltak a számok és a mutatók, mint amilyen a "Heritage" állásban, amely egyébként a "a hatvanas, hetvenes évek ikonikus Alfa Romeo modelljei előtt tiszteleg, olyan jellegzetes formai elemekkel idézve meg őket, mint a fejük tetejére állított számjegyek a sebességmérő skála végén".
Ami nekem hiányzik: miért nincs több skin? Ha már digitalizálódunk, legyen letölthető, vásárolható (akár sok euróért) olyan kijelző, ami nekem a legjobban tetszik. Ha ilyen opciói lennének, még nekem analóg gyereknek is jobban bejönne ez...
Egyébként tök furcsa ez nálam is, mert ebben eléggé "öszvér" vagyok. Imádom a technológiai újításokat, cserélgetem a telefonom, kipróbálok mindent, az autómban én is elvárom, hogy legyen benne carplay, de a műszeregység nekem analógban tetszik jobban :)
Ami nekem hiányzik: miért nincs több skin? Ha már digitalizálódunk, legyen letölthető, vásárolható (akár sok euróért) olyan kijelző, ami nekem a legjobban tetszik. Ha ilyen opciói lennének, még nekem analóg gyereknek is jobban bejönne ez...
Egyébként tök furcsa ez nálam is, mert ebben eléggé "öszvér" vagyok. Imádom a technológiai újításokat, cserélgetem a telefonom, kipróbálok mindent, az autómban én is elvárom, hogy legyen benne carplay, de a műszeregység nekem analógban tetszik jobban :)
WarbiRunner (Gyuri)29-10-2022 18:58:45 // 26906
WarbiRunner (Gyuri)29-10-2022 18:47:33 // 26905
Hardy29-10-2022 15:33:16 // 26904
Pontosan. Nem azt mondtam hogy a casco fizet hanem azt hogy kell rá biztosítást kötni. 80 és 120 000 Ft között van egy évre.
Giuntini29-10-2022 09:38:07 // 26903
Sajnálom hogy vége a 0-nál függőlegesen álló műszermutatóknak. Személy szerint értékesebbnek és szebbnek tartom az analóg műszereket, de tudom ez a trend, és a vásárlók túlnyomó többsége ezt várja el.
berobbantam28-10-2022 17:15:24 // 26902
Nem casco xe biztosítás.Beszéltem olyan kereskedővel aki 1 de akár 3 év garival birdette az 59-et.Az mondta,hogy ezt nem ő vállalja ez egy biztosítás.Ha lerohad az autó akkor megcsináltatom és a biztosító fizet.Ennél jobban nem mentem bele a részletekbe.Az a kereskedő köt ilyet az árult autóra aki tart a szavatossági perektöl.Ez is egy kinti autó volt 11 évesen 180k kilóméterrel.
SD28-10-2022 15:25:50 // 26901
Ebben lehet valami :P Igen hidegen veretni a henger oldalát röfögő motorral...
A startstoppot az én is nyomom ki, főleg bejáratás altt nekem ne kapcsolgasson..
De akkor ezt. Dinamic-ot is végiggondoljuk..
A startstoppot az én is nyomom ki, főleg bejáratás altt nekem ne kapcsolgasson..
De akkor ezt. Dinamic-ot is végiggondoljuk..
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 15:21:22 // 26900
A bicikli nekem is az ingázós járgány. Szerencsére már nem a gyereküléses, mivel a kicsi megtanult kétkeréken menni, tök jó dolog együtt reggelente a kertek alatt tekerni. Kb -2 fokig bírjuk a tapasztalat szerint, aztán csak muszáj beizzítani a négykerekűt azon a pár hidegebb napon.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 15:15:03 // 26899
Bemelegíteni N-ben? Nálam teljesen kizárt. A takeoff checklist nálam így néz ki:
Ignition - set
Brake - pressed
Engine - on
Start/Stop - off
Parking brake - release
Mode selector - Dynamic
Engine idle - wait till drops
Transmission - shift D
Brake - release
Ha ez megvan, lehet kigurulni :-)
Szerintem a lehető legrosszabb hideg olajjal alacsony fordulaton használni, nekem semmiképp sem esik jól, de szerintem a főtengelycsapágyaknak sem. Inkább 2000 körül szeretem látni a fordulatot. Picit fölötte vált, picit alá esik. Az N mód egy motorgyilkosság.
Ignition - set
Brake - pressed
Engine - on
Start/Stop - off
Parking brake - release
Mode selector - Dynamic
Engine idle - wait till drops
Transmission - shift D
Brake - release
Ha ez megvan, lehet kigurulni :-)
Szerintem a lehető legrosszabb hideg olajjal alacsony fordulaton használni, nekem semmiképp sem esik jól, de szerintem a főtengelycsapágyaknak sem. Inkább 2000 körül szeretem látni a fordulatot. Picit fölötte vált, picit alá esik. Az N mód egy motorgyilkosság.
SD28-10-2022 15:11:55 // 26898
gondoltam hogy nem Mito árban lesz, azért az nem occó :P
De mennyit spórol mondjuk az 5 év alatt? Míg a gari lejár, ennyit simán megspórol nem?
Persze attól még fájdalmas kifizetni egy elég jó szett kerék árát rá..
De mennyit spórol mondjuk az 5 év alatt? Míg a gari lejár, ennyit simán megspórol nem?
Persze attól még fájdalmas kifizetni egy elég jó szett kerék árát rá..
SD28-10-2022 15:09:58 // 26897
Piritu - 1.000.00028-10-2022 15:02:05 // 26896
Egy tuti nem olcsó cucc 7kiló körül van a modul :-((
SD28-10-2022 14:54:45 // 26895
Az inkább a golyós szelep lesz mint a kotyógós kávéfőzőben:))) Ott lehet feltölteni olajjal a kamrákat szerelés után ha nem akarsz 20x indítózni míg megtelik.
Piritu - 1.000.00028-10-2022 14:53:12 // 26894
SD28-10-2022 14:48:42 // 26893
Igen ez alatt a kevés út alatt amit megtettem vele nálam az van kialakulóban, hogy amíg melegszik akkor N aztán megy át D-be és ha valami elbaxott dúgózás vagy ilyen speciális fogyi rekord kísérlet van akkor megy A-ba hogy ne akarjon kiugrani alólam:D Illetve majd nyilván hóban:)) Elvileg az arra is lett tervezve csak a zöld buzéria miatt lett átnevezve:P
Nekem a motor karaktere teljesen arra hajaz mint amit a veterán Giulia GTV stb videókon láttam, egy lelkes pörgős őszinte motor, abszolút hozzá tesz az élményhez, ha mondanám hogy rádobom azt a pénzt ha eljutottunk odáig, és éljen soká boldogan ha 30 éve alatt 3x kell is cserélni rajta:))) Legyen:)
Zöldeket megnyugtatva az én Giuliám eleve hybrid... :) Hétközben bicikli hétvégén megy csak meg max ha szarul érzem magam és nem akarok felülni a biciklire :D
Nekem a motor karaktere teljesen arra hajaz mint amit a veterán Giulia GTV stb videókon láttam, egy lelkes pörgős őszinte motor, abszolút hozzá tesz az élményhez, ha mondanám hogy rádobom azt a pénzt ha eljutottunk odáig, és éljen soká boldogan ha 30 éve alatt 3x kell is cserélni rajta:))) Legyen:)
Zöldeket megnyugtatva az én Giuliám eleve hybrid... :) Hétközben bicikli hétvégén megy csak meg max ha szarul érzem magam és nem akarok felülni a biciklire :D
leopop328-10-2022 14:44:31 // 26892
De mi van Erhardal?
Már nincs Alfa Amore profilja?
Már nincs Alfa Amore profilja?
leopop328-10-2022 14:43:43 // 26891
JTS nél is
Cseréltem is mindkettőt vezérlés csere után
Cseréltem is mindkettőt vezérlés csere után
Piritu - 1.000.00028-10-2022 14:20:17 // 26890
Erhard szerint a szolenoidok szarnak be a rendszerben, azt elvileg külön is lehet kapni.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 14:05:54 // 26889
Kíváncsi vagyok válaszolnak e :-)
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 14:03:38 // 26888
Az enyém kísérleti alany ebből a szempontból. Minden pillanatban D-ben van, sosem használom a többi módot, én is egészségtelennek érzem. Sőt Kinga amikor először vezette, neki is feltűnt, azt mondta csináljak vele valamit, vagy hol kell visszaváltani?😄
Aztán átraktam D-be, úgy van rendben.
A hőtelmelése is nagy, a 159 is ilyen volt sőt ilyenebb. Ott progi átírással csökkentettem ezt. Itt is chiptuning lesz a vége, a Squadra pl csökkenti a gyári beavatkozási vízhőfokot 110-ről 104 fokra.
A MA egyébként megéri, sokat ad hozzá a motor karakteréhez. A Giuliettánál jól összehasonlítható. Egy 120 lovasból átülsz a M.Air-be és azt érzed, hogy a sima az alul nyomatékos, a MA meg fordulaton megbolondul, nagyon jó karaktert ad a motornak, sose akar elfogyni. 6500-ig vidáman elforog, aztán még lendületből egy picit.:-) A Giulia sajna ennyire nem pörgős, de érezhetően nagyon dolgozik fordulaton is. MA nélkül egy dízelesebb benzines feeling volna.
Aztán átraktam D-be, úgy van rendben.
A hőtelmelése is nagy, a 159 is ilyen volt sőt ilyenebb. Ott progi átírással csökkentettem ezt. Itt is chiptuning lesz a vége, a Squadra pl csökkenti a gyári beavatkozási vízhőfokot 110-ről 104 fokra.
A MA egyébként megéri, sokat ad hozzá a motor karakteréhez. A Giuliettánál jól összehasonlítható. Egy 120 lovasból átülsz a M.Air-be és azt érzed, hogy a sima az alul nyomatékos, a MA meg fordulaton megbolondul, nagyon jó karaktert ad a motornak, sose akar elfogyni. 6500-ig vidáman elforog, aztán még lendületből egy picit.:-) A Giulia sajna ennyire nem pörgős, de érezhetően nagyon dolgozik fordulaton is. MA nélkül egy dízelesebb benzines feeling volna.
SD28-10-2022 13:36:08 // 26887
Én még lehet meg is kockáztatnék egy levelet az alfának hogy mi a véleményük erről a MA. mikroszűrőről. Mint Alfa bolond tulajok mire készüljünk mik az írott és íratlan karbantartási szabályok.
Én inkább tankolom 100-assal és cserélem az olajat 8-10k km mint utána cseréltessek, de ha az sem segít akkor meg azért mégis végig kéne ezt rágni:P
És bocs hogy mióta itt vagyok ezzel rágom az agyatokat:D majd abbahagyom:D
Mikóóó mehetek már megint!!! :)
Én inkább tankolom 100-assal és cserélem az olajat 8-10k km mint utána cseréltessek, de ha az sem segít akkor meg azért mégis végig kéne ezt rágni:P
És bocs hogy mióta itt vagyok ezzel rágom az agyatokat:D majd abbahagyom:D
Mikóóó mehetek már megint!!! :)
SD28-10-2022 13:10:39 // 26886
Azért a kép alapján a bejáratás miatti túlfogyasztás témakörét túlhaladottnak tekintem:D
A bejáratás ezen részét sikeresnek vélem:D
A bejáratás ezen részét sikeresnek vélem:D
SD28-10-2022 13:08:14 // 26885
Érzésre nekem az hogy 1500-2000 körül forog az autó és közben 100-130 között utazol, egy 2literes autónál elég erőltetettnek tűnik. Így tud brutál jó fogyasztást.
A twinspark 1700 alatt visszaváltós volt, ez meg 1500-al megy föl a hegyre?:D
Értem én hogy turbo, de mi hajtsa?
Emlékeim szerint az a jó az alfának ha normálisan 3000 alatt van használva de néha heti legalább egyszer ki kell forgatni hogy érezze a törődést, és had járja át az olaj.
Most ami még az eszemben van ezzel hogy ezek a hülye környezetvédelmi normák, vajon milyen hőmérsékletek lehetnek ott, leállítás előtti járatás, visszahűtés... időben olajcsere..
Nekem pl meglepő milyen meleg jön ki a motortérből ha oda teszem a kezem, mikor leállítom, azért itt hőmérsékletek vannak:)
Másrészről meg ha 100k és cserélni kell a MA-t lehet mégsem éri meg az az irtózatos efficiency... inkább had forogjon had éljen... de most csak találgatunk.
Szerintem gyűjtsük az infókat és mindenki majd belátása szerint óvja a szeretett vasát:)
Ha meg sírunk együtt sírunk, de az hogy addig kúrva sokat nevetünk is az tuti:))))
A twinspark 1700 alatt visszaváltós volt, ez meg 1500-al megy föl a hegyre?:D
Értem én hogy turbo, de mi hajtsa?
Emlékeim szerint az a jó az alfának ha normálisan 3000 alatt van használva de néha heti legalább egyszer ki kell forgatni hogy érezze a törődést, és had járja át az olaj.
Most ami még az eszemben van ezzel hogy ezek a hülye környezetvédelmi normák, vajon milyen hőmérsékletek lehetnek ott, leállítás előtti járatás, visszahűtés... időben olajcsere..
Nekem pl meglepő milyen meleg jön ki a motortérből ha oda teszem a kezem, mikor leállítom, azért itt hőmérsékletek vannak:)
Másrészről meg ha 100k és cserélni kell a MA-t lehet mégsem éri meg az az irtózatos efficiency... inkább had forogjon had éljen... de most csak találgatunk.
Szerintem gyűjtsük az infókat és mindenki majd belátása szerint óvja a szeretett vasát:)
Ha meg sírunk együtt sírunk, de az hogy addig kúrva sokat nevetünk is az tuti:))))
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 11:49:23 // 26884
Igen, ez a szűrő dolog nekem sem illik a képbe. Nagyon korrekt megoldásokkal van tele az autó, úgyhogy ez a szűrő egy nagy kérdőjel. Lehet úgy gondolták, hamarabb hengerfejesre kell hajtani a dögöt, mint hogy eldugul XD
Piritu - 1.000.00028-10-2022 11:18:23 // 26883
Egyébként pont a sok tempomatos utazásra gyanakszom mint fő “userhiba”. Gondolom ilyenkor dolgozik a legtöbbet a modul a részleges vagy dupla nyitások miatt.
(Ezért is vetettem fel hogy hogy vezethették azt ami 36e alatt megmekkent)
Furcsa hogy mindig hidegen, illetve a bemelegedés során jön a rángatás és a hibaüzenet.
Az olajszűrőt azért tartom érdekesnek mert a Giuliában vannak műszaki csemegék amelyek a korrektség irányába mutatnak. (Pl. Turbóhűtés a leállítás után, korábban nem nagyon foglalkoztak ilyesmivel.) Nagyon nem illene a képbe ha ezt ennyire elqurták volna a szűrő kérdést. Főleg hogy a korábbi modellnél cserélhető volt.
(Ezért is vetettem fel hogy hogy vezethették azt ami 36e alatt megmekkent)
Furcsa hogy mindig hidegen, illetve a bemelegedés során jön a rángatás és a hibaüzenet.
Az olajszűrőt azért tartom érdekesnek mert a Giuliában vannak műszaki csemegék amelyek a korrektség irányába mutatnak. (Pl. Turbóhűtés a leállítás után, korábban nem nagyon foglalkoztak ilyesmivel.) Nagyon nem illene a képbe ha ezt ennyire elqurták volna a szűrő kérdést. Főleg hogy a korábbi modellnél cserélhető volt.
Piritu - 1.000.00028-10-2022 10:59:18 // 26882
Szűrő: A feleségem Minijében visszatérő hibaüzenet a nem működő okoskerék átállító rendszer. Minden esetben a szelep előtti finomszűrőt kell megpucolni. Ott is elvileg szűrt olaj megy, de mégis. Sokszor meglepődök hogy milyen kevés trutyi elég a hibaüzenethez.
Jobb olajakkal kitolható a hibaüzenet. Évente cserélek benne olajat most már sikerült elérni hogy a cseréig nem dob üzenetet. A kocsi 5-6ezret megy ezalatt.
Jobb olajakkal kitolható a hibaüzenet. Évente cserélek benne olajat most már sikerült elérni hogy a cseréig nem dob üzenetet. A kocsi 5-6ezret megy ezalatt.
Piritu - 1.000.00028-10-2022 10:51:09 // 26881
…és még rám mondják hogy bármilyen átlagsebességgel bármilyen fogyasztást tudok produkálni :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 10:04:24 // 26880
Pontosan XD Minden gyári alkatrészt elrakok én is.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 10:02:56 // 26879
Amire még kiváncsi vagyok, hogy a Te kezed/lábad alatt (ami gondos odafigyelést és nem széthajtást jelent) meddig megy el a cserélt modul.
Fenntartom a véleményemet:
"B - részben eltömődött a szűrő, ezért nincs megfelelő olajnyomás a modulban. Ez hibás működéshez, és végül a mozgó alkatrészek kopásához vezethet. A modul csere után pont ugyanúgy el lesz dugulva a szűrő."
Az olajmágiához meg hozzá sem tudok szólni :-) Az olaj egyik funkciója az, hogy lebegtesse a részecskéket, majd a szűrőbe szállítsa. Elvileg az olajszűrő után megy fel a hengerfejbe az olaj, egyenesen a mikroszűrőbe. Nagyjából az tud rárakódni, ráégni, ami az olajszűrőn mégis átjut. És mégis átjut..
Fenntartom a véleményemet:
"B - részben eltömődött a szűrő, ezért nincs megfelelő olajnyomás a modulban. Ez hibás működéshez, és végül a mozgó alkatrészek kopásához vezethet. A modul csere után pont ugyanúgy el lesz dugulva a szűrő."
Az olajmágiához meg hozzá sem tudok szólni :-) Az olaj egyik funkciója az, hogy lebegtesse a részecskéket, majd a szűrőbe szállítsa. Elvileg az olajszűrő után megy fel a hengerfejbe az olaj, egyenesen a mikroszűrőbe. Nagyjából az tud rárakódni, ráégni, ami az olajszűrőn mégis átjut. És mégis átjut..
SD28-10-2022 10:00:55 // 26878
Piritu - 1.000.00028-10-2022 09:59:32 // 26877
PHuBi megtanított arra hogy minden is rakjak el :-.)
Jó lesz az majd 10 év múlva ha otthon bütykölgetem majd Giuli-át :-DD
Jó lesz az majd 10 év múlva ha otthon bütykölgetem majd Giuli-át :-DD
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 09:51:09 // 26876
A hidraulikus munkahenger cserélhető volna szerintem, csak gondolom nincs rá protokoll, hogy hogy is kéne megállapítani a hibát, hogyan cserélni, bemérni, stb. Inkább kuka az egész.. szóval mindenképp tedd el a rosszat, lehet hogy egy munkahenger megkopott, a többi jó, jó lesz az még alkatrészbányának :-)
Piritu - 1.000.00028-10-2022 09:20:44 // 26875
Milyen casco az ami az alkatrészcserékre fizet? :-O
zgi52128-10-2022 09:14:05 // 26874
milyen casco fizet motormeghibásodásra? nekem ez új :-)
Hardy27-10-2022 22:35:46 // 26873
Ha egy éves cascó árából kijön a művelet akkor nem nagy összeg. Bár azt nem hiszem. Amúgy kötni kell rá biztosítást ha veszélyeztetett korba kerül. Aztán fizeti a biztosító. Nekem a másik turbócserés volt. 1200000 Ft. Fizette a biztosító.
Piritu - 1.000.00027-10-2022 22:32:34 // 26872
"Olajban van a trükk" - megint filózófiai a kérdés.
Ki tudja eldönteni hogy melyiknek nagyobb a hatása? Az olajnak vagy a használat módjának vagy valami teljesen másnak?
Nálam az én felhasználói profilommal, a gyári olajjal 100ezret ment el a MA.
Ha más olajat töltök az új MA-el szerelt motorba akkor azzal mennyit megy el nálam? (ettől függetlenül repül ki a gyári olaj és a TS tapasztalatok alapján másik gyártó jön)
Feltételezve hogy akinél 36ezret ment el ő is gyári olajat használt, akkor ő mit csinálhatott másként?
Vagy csak kifogott egy szarabbul sikerült darabot én meg egy közepesen sz@rt...
Mondjuk tényleg érdekelne hogy az a szűrő miért került oda?
A szervizes szerelő srác egyénként azt mondta hogy általában a hidraulikus munkahenger kopik meg és szorul meg. Ha kicserélik az enyémet akkor tuti szétszedem.
Ki tudja eldönteni hogy melyiknek nagyobb a hatása? Az olajnak vagy a használat módjának vagy valami teljesen másnak?
Nálam az én felhasználói profilommal, a gyári olajjal 100ezret ment el a MA.
Ha más olajat töltök az új MA-el szerelt motorba akkor azzal mennyit megy el nálam? (ettől függetlenül repül ki a gyári olaj és a TS tapasztalatok alapján másik gyártó jön)
Feltételezve hogy akinél 36ezret ment el ő is gyári olajat használt, akkor ő mit csinálhatott másként?
Vagy csak kifogott egy szarabbul sikerült darabot én meg egy közepesen sz@rt...
Mondjuk tényleg érdekelne hogy az a szűrő miért került oda?
A szervizes szerelő srác egyénként azt mondta hogy általában a hidraulikus munkahenger kopik meg és szorul meg. Ha kicserélik az enyémet akkor tuti szétszedem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
566
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?