Forum >> Giulia
zgi52126-01-2024 21:11:59 // 33839
a háttérben Denil gépe a piros SNS😀
WarbiRunner (Gyuri)26-01-2024 20:52:08 // 33838
G-MANN🍀26-01-2024 20:27:17 // 33837
zgi52126-01-2024 17:01:18 // 33836
RomeoOne26-01-2024 16:55:52 // 33835
Piritu - 1.000.00026-01-2024 14:26:53 // 33834
Zselé26-01-2024 14:16:05 // 33833
SD25-01-2024 21:38:24 // 33832
Fejlesztek én is valami szlogent hmm:)
macchina da corsa originale ! :)
macchina da corsa originale ! :)
G-MANN🍀25-01-2024 20:16:58 // 33831
Veloce (ahogy mások mondják) magas,
és Q4, Álom!
és Q4, Álom!
SD25-01-2024 20:00:21 // 33830
Ha kell akkor árkon bokron:D
Tehát pl a kapuban elakadtam 10cm havon:D
De saját szórakoztatásra városban csak lustaságból:D
Rohadt eső meg nem esik:D
Tehát pl a kapuban elakadtam 10cm havon:D
De saját szórakoztatásra városban csak lustaságból:D
Rohadt eső meg nem esik:D
Zselé25-01-2024 19:40:37 // 33829
Egyik nap Iszkaszentgyörgyön egy bányába kellett mennem. A hülye waze bevitt egy erdészeti útra… szügyig érő, bakhátas sárba töketlenkedtem - hozzáteszem sehol sem ért le, és a 4 kerék is dolgozott rendesen :D
Aztán akihez mentem, mondta, hogy jaaa ott tényleg volt egy út, de vagy 15 éve járhatatlan… azért a feléig elmentem :D
Aztán egy kézi mosó csodákat tett, és ismét fehér! ;)
Aztán akihez mentem, mondta, hogy jaaa ott tényleg volt egy út, de vagy 15 éve járhatatlan… azért a feléig elmentem :D
Aztán egy kézi mosó csodákat tett, és ismét fehér! ;)
G-MANN🍀25-01-2024 19:32:00 // 33828
Egy időben többször láttam a MOM bevásárló központban
oldrepublic25-01-2024 18:46:05 // 33827
Az biztos!
Ne vegyétek meg! PHW864
Ne vegyétek meg! PHW864
SD25-01-2024 15:39:41 // 33826
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2024 15:03:50 // 33825
SD25-01-2024 11:49:01 // 33824
De összesarazódik:D
RomeoOne25-01-2024 11:15:45 // 33823
Ki tudja... Jobb nem kockáztatni :D
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2024 11:04:34 // 33822
Azért az esőtől nem lesz baja az autónak :-)
SD25-01-2024 10:59:58 // 33821
Ma reggel, kulcs a zsebembe, kv reggeli a családbak, süt a nap, nèzem a gugli maps-ot átlagos forgalom, időkép este 8-ra mond esőt hmm holnap homeoffice, táskám nehéz viszem a gépet meg minden… lustaság van:D
Céges garázs mobil app, hely van:D
Ha még kéne mennem valahova mehetnék autóval:D
Hmm de ha mennék nem érnék haza eső előtt:D
Áhhh nem, kemény vagyok mint a fagyott kutya lába!
Felültem a buszra:D
Nehéz döntés ez:D
Céges garázs mobil app, hely van:D
Ha még kéne mennem valahova mehetnék autóval:D
Hmm de ha mennék nem érnék haza eső előtt:D
Áhhh nem, kemény vagyok mint a fagyott kutya lába!
Felültem a buszra:D
Nehéz döntés ez:D
Peti16V24-01-2024 23:17:02 // 33820
A nivó hiánya valóban nehezíti a leszívós cserét… Egyszerre érthetetlen és felháborító amit ez a cég művelt az autóddal!
Remélem a jelenlegi tulajdonosa nem olvassa, mert biztos infarktust kap!
Remélem a jelenlegi tulajdonosa nem olvassa, mert biztos infarktust kap!
oldrepublic24-01-2024 22:33:03 // 33819
Az az egy vigasztal, hogy Long range! 🤣 Tegnap három perc alatt töltöttem bele 800 km hatótávot! 😂
oldrepublic24-01-2024 22:30:49 // 33818
Mégis miről írjak? Egy fehér kombi Diesel Hyundai i30-ban ülök! 😱😭😭😭😭😭🤯
oldrepublic24-01-2024 22:25:52 // 33817
Szerintem töltöttek rá időnként. Én 60 ezret megyek egy évben. Sokat adtam le. Leszívni nem gondolom hogy lehet, mert nincs nívópálca. A friss olaj már nem is tudott elkevedni. Látszik hogy külön vált. Utána kétszer töltöttük fel olajjal és mentem vele egy egy húzós kört. A friss olaj leengedése volt a durva. Sajnálom hogy azt nem vettem fel! Utána hallható volt ahogy a következő inditással megküzd az indító motor. És persze a vezérlés is megküzdött. Szerintem akkor csak két henger ment. A harmadik olajjal már jó volt. És még több mint egy évig használtam.
Csak azért nem jelentettük fel a céget mert éppen volt nagyobb baja is a cégünknek.
Csak azért nem jelentettük fel a céget mert éppen volt nagyobb baja is a cégünknek.
Peti16V24-01-2024 21:57:20 // 33816
Nekem ez a videó semmit nem bizonyít. Lehet, hogy tényleg elment 100-at csere nélkül, de hogy utánatöltöttek, az szinte biztos, mivel csupa olaj a blokk oldala, tehát nem elég, hogy a feltehetőleg sz@rrá kopott motor elégette az olajat, még a szivárgás miatt is fogyott, uh képtelenség, hogy bármi maradt volna az eredeti feltöltésből.
Kazes☻24-01-2024 21:21:21 // 33815
Peti16V24-01-2024 21:12:11 // 33814
Én meg “magjavítottam” ma az autót. Pár napja előjött egy hang a cserélt ajtómból, gondoltam valamit a kárpit alatt rosszul pattintottak össze, és ez okozta a nagyon idegesítő recsegő hangot. Aztán ma rájöttem, hogy inkább az ülésből jön ez a recsegés, csak az ajtó tükrözte vissza. Megemeltem majd visszaeresztettem az ülőlapot és láss csodát, elmúlt az idegesítő hang! 😀
Nagyon remélem, hogy nem jön elő ismét, és főleg hogy nem állandósul ez a nyekergés, mert eddig síri csend volt, és minden ilyen apró nesz egyből feltűnik.
(na jó, a tetőablak recseg-ropog hidegben, de majd bekenem a kédert, csak legyen már kicsit jobb idő egy kis autóápoláshoz…)
Nagyon remélem, hogy nem jön elő ismét, és főleg hogy nem állandósul ez a nyekergés, mert eddig síri csend volt, és minden ilyen apró nesz egyből feltűnik.
(na jó, a tetőablak recseg-ropog hidegben, de majd bekenem a kédert, csak legyen már kicsit jobb idő egy kis autóápoláshoz…)
Liquid24-01-2024 21:02:14 // 33813
szerintem is ilyesmi lesz
Peti16V24-01-2024 21:01:21 // 33812
Az is előfordulhat, hogy a hagyományos módszer helyett leszívásos technológiával cserélték az olajat. Igénytelen megoldás, de szerviz szempontjából gyorsabb és ezáltal olcsóbb, a flottakezelőt meg csak ez érdekli. Kizárt dolog, hogy bármilyen olaj elviseljen 113e km-t, mármint ha folyamatos rátöltés van, akkor lehet, de anélkül lehetetlen, mert nem maradt volna belőle semmi, annyi sem, ami ott a tálcán látunk.
SD24-01-2024 18:05:43 // 33810
Piritu - 1.000.00024-01-2024 13:44:32 // 33809
Mi meg itt arról vitatkozunk hogy már az a 15 ezres olajcsere periódus is sok :-DD
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2024 13:31:18 // 33808
Megnéztem, nem semmi...És ha jól értem, még vagy 70 ezret elmentél vele gond nélkül ezek után. Ez így azért tényleg le a kalappal.
SD24-01-2024 11:22:33 // 33807
Én tegnap megnéztem hogy szép-e még, legutóbb szombaton voltunk síelni a mátrában, azota a töltőn lóg le van mosva:)
Zselé24-01-2024 11:13:51 // 33806
Reggel picit rángatott, 0 fok körül volt. Épp hogy írtam, hogy nem szokta csinálni.
Nyomtam egy kövérebb fruttit, elmúlt. Egyebet nem tudok elmondani.
Saras lett a jobb külső tükörlapom, le kéne mosni mert nem látok rendesen benne.
Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki.. :D
Nyomtam egy kövérebb fruttit, elmúlt. Egyebet nem tudok elmondani.
Saras lett a jobb külső tükörlapom, le kéne mosni mert nem látok rendesen benne.
Egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki.. :D
Piritu - 1.000.00024-01-2024 11:04:38 // 33805
Mi történt? :-O
Eltelt a napból 11 óra és még nincs bejegyzés? :-DD
Eltelt a napból 11 óra és még nincs bejegyzés? :-DD
RomeoOne23-01-2024 22:42:20 // 33804
Én tisztelem, csodálom, imádom! Minden gázadásnál emlékeztet, hogy jól lett elköltve az ára :D
oldrepublic23-01-2024 21:16:45 // 33803
Hülyén tettem be a linket! De érdemes a keresőbe bemásolni! És máris tisztelni fogjátok ezt a technikát!
oldrepublic23-01-2024 21:14:23 // 33802
Szó sincs róla hogy ne imádnám! Sőt! Bármilyen furcsa is, az egyik leginkább tartós kocsim! A nős hasonlat tetszik!🤣🙂
Piritu - 1.000.00023-01-2024 20:30:37 // 33801
"Gyanús hogy az MA egységnél a szelenoid magyarul egy elektromágnes adja meg magát…" - anno Erhard hívott fel a szervizből hogy ott épp bontanak egy motort és abban a szoleniod lett kuka, a szelepvezérlésnek semmi baja....
Piritu - 1.000.00023-01-2024 20:25:19 // 33800
A Super nálam is jellemzően a ciklus végén csipegette, a Veloce - kopp-kopp - ott se.
A finom rántások is jellemzően ekkor jöttek, most - ismét kopp-kopp - azok se.
Mivel mindkettő ugyan az a 2 literes benzin már régóta vakargatom a fejem hogy most hogy is van ez??
A finom rántások is jellemzően ekkor jöttek, most - ismét kopp-kopp - azok se.
Mivel mindkettő ugyan az a 2 literes benzin már régóta vakargatom a fejem hogy most hogy is van ez??
Piritu - 1.000.00023-01-2024 20:20:42 // 33799
"A válasz: nagyon nagy kokszosodási hajlamot mutatott a Selenia. Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom" itt az igazolása:klatty
A Spiderem is megszűnt kokszosodni mióta Motul van benne...
620 már élhető összegnek tűnik. Giuseppének a lámpa volt annyi...
A Spiderem is megszűnt kokszosodni mióta Motul van benne...
620 már élhető összegnek tűnik. Giuseppének a lámpa volt annyi...
SD23-01-2024 19:44:37 // 33797
Nem merem megnézni:D
Gyanús hogy az MA egységnél a szelenoid magyarul egy elektromágnes adja meg magát…
De léttunk olyat is még régebbiekből ami szétverte magát.. Mito, Giulietta.
Elvileg az MA dugattyúi acél perselyben futnak szóval tartósnak kéne lennie..
Ha viszont az MA szűrő eltömődik akkor effektíve nem kap elég olajnyomást az egység az pedig bármit megöl..
A Giuliában szerencsére megnövelték a szűrő felületét… viszont bépítették a hengerfej alá:D így csak hengerfejezéssel cserélhető.
Gyanús hogy az olajpumpádnál is csak a mágnes szelep ment el… csak ugye ki vállalna rá garit hogy megkókányolja aztán cserélhet neked gariba morort, ha mégis volt
Valami nyűgje a szivattyú résznek is.
Olyanok ezek az autók mint a mől, nem tudod mi a baja de hogy lesz az biztos, de mégis imádod:D
Gyanús hogy az MA egységnél a szelenoid magyarul egy elektromágnes adja meg magát…
De léttunk olyat is még régebbiekből ami szétverte magát.. Mito, Giulietta.
Elvileg az MA dugattyúi acél perselyben futnak szóval tartósnak kéne lennie..
Ha viszont az MA szűrő eltömődik akkor effektíve nem kap elég olajnyomást az egység az pedig bármit megöl..
A Giuliában szerencsére megnövelték a szűrő felületét… viszont bépítették a hengerfej alá:D így csak hengerfejezéssel cserélhető.
Gyanús hogy az olajpumpádnál is csak a mágnes szelep ment el… csak ugye ki vállalna rá garit hogy megkókányolja aztán cserélhet neked gariba morort, ha mégis volt
Valami nyűgje a szivattyú résznek is.
Olyanok ezek az autók mint a mől, nem tudod mi a baja de hogy lesz az biztos, de mégis imádod:D
oldrepublic23-01-2024 18:28:13 // 33796
Lehetséges. Végig a maxon szokott lenni és a vége felé elkezd bele bele csípni. de nem minden ciklusban.
De ha töltötk rá akkor jó néhány indítás után éll be oda haová kell.
-
Lehet hogy hosszú menetben csak kocogó tempónál - visszahűlhet a töltet?
De ha töltötk rá akkor jó néhány indítás után éll be oda haová kell.
-
Lehet hogy hosszú menetben csak kocogó tempónál - visszahűlhet a töltet?
oldrepublic23-01-2024 18:22:55 // 33795
Nézzétek és szörnyülködjetek.
Ennyi olaj folyt ki elsőre a blokkból. Ne tévesszen meg. Üzemmeleg az olaj, amit látsz!
https://drive.google.com/file/d/1EI3fOflIlhEHcPL6TjMotTwE9V2jT_Nb/view?usp=sharing
Azért jöttem rá, mert töltöttek olajat és túltöltötték. Jelzett a kocsi, hogy magas a szint. De nyilván nem tudtak mit csinálni, mert nincs nívópálca sem. Visszahozták így. Elvittem az ismerőshöz, mert karácsony előtt voltunk.
Felemeltük, leengedtük az olajat.
Ami nagyon furcsa volt hogy ahogy jött a hideg idő, egyre nehezebben indult és egyre tovább volt nehézkes a hidegüzem. Nyilván.
De a kocsi kibírta és még két évig hiba nélkül szolgált. A motor szerintem kimondottan jó konstrukció. Valami apró de fontos dolog tojik be, hacsak nem egyszerű elektronikai hibáról van szó.
A csavarokat nem csavarta ki senki korábban.
https://drive.google.com/file/d/1E_K1rYIDBBZHhthqu_flFp3IKMeCXSh7/view?usp=sharing
Ennyi olaj folyt ki elsőre a blokkból. Ne tévesszen meg. Üzemmeleg az olaj, amit látsz!
https://drive.google.com/file/d/1EI3fOflIlhEHcPL6TjMotTwE9V2jT_Nb/view?usp=sharing
Azért jöttem rá, mert töltöttek olajat és túltöltötték. Jelzett a kocsi, hogy magas a szint. De nyilván nem tudtak mit csinálni, mert nincs nívópálca sem. Visszahozták így. Elvittem az ismerőshöz, mert karácsony előtt voltunk.
Felemeltük, leengedtük az olajat.
Ami nagyon furcsa volt hogy ahogy jött a hideg idő, egyre nehezebben indult és egyre tovább volt nehézkes a hidegüzem. Nyilván.
De a kocsi kibírta és még két évig hiba nélkül szolgált. A motor szerintem kimondottan jó konstrukció. Valami apró de fontos dolog tojik be, hacsak nem egyszerű elektronikai hibáról van szó.
A csavarokat nem csavarta ki senki korábban.
https://drive.google.com/file/d/1E_K1rYIDBBZHhthqu_flFp3IKMeCXSh7/view?usp=sharing
SD23-01-2024 17:28:31 // 33794
Nekem az a feltételezésem hogy a legtöbb olaj, az odataposok neki típusú váratlan gyorsításoknál megy el, mikor egyenletesen átkeveredett, megmelegedett, és van olajnyomás szerintem kevésbé eszegeti.
Ha meleg motorral de nem fordulaton használva egyszer csak kap egy sokk szerű gyorsítást olyankor nekem a hangja is más, míg ha rendesen meg van járatva, már bármit elvisel, mint egy nő, de ez csak saját feltevés:D
Nekem 18k alatt 2x kellett rátöltenem 2,5dl olajat, csere után 9k környékén, most viszont, 3-4k-val csere után.. nekem amikor mutatja folyamatosan hogy már nincs maxon töltöm utána, nem azonnal mert az lehet fals jelzés is, de ha több alkalommal nem tágít akkor megy a töltés…
Mivel a gyári 5,5l olaj mennyiséget levitték 5,2-re hogy ne jelezzen túltöltést kemény hajtás utàn, tehát eleve 2-3 deci hiánnyal üzemelnek az autóink, ami viszont multiair esetén elég fontos szerintem, mert ha ehhez hozzáteszünk még 0,5-0,7 litert az már úgy elég sok ha lemegy félig szerintem, de ez csak fikció:)
Ha meleg motorral de nem fordulaton használva egyszer csak kap egy sokk szerű gyorsítást olyankor nekem a hangja is más, míg ha rendesen meg van járatva, már bármit elvisel, mint egy nő, de ez csak saját feltevés:D
Nekem 18k alatt 2x kellett rátöltenem 2,5dl olajat, csere után 9k környékén, most viszont, 3-4k-val csere után.. nekem amikor mutatja folyamatosan hogy már nincs maxon töltöm utána, nem azonnal mert az lehet fals jelzés is, de ha több alkalommal nem tágít akkor megy a töltés…
Mivel a gyári 5,5l olaj mennyiséget levitték 5,2-re hogy ne jelezzen túltöltést kemény hajtás utàn, tehát eleve 2-3 deci hiánnyal üzemelnek az autóink, ami viszont multiair esetén elég fontos szerintem, mert ha ehhez hozzáteszünk még 0,5-0,7 litert az már úgy elég sok ha lemegy félig szerintem, de ez csak fikció:)
oldrepublic23-01-2024 17:10:43 // 33793
Az olajfogyasztást jól mutatja az elektromos nyívó, csak több mérési adat kell neki. Kb egy nappal van elmaradva 4-5 indítás esetén, mire rájön, hol tart. Nekem akkor csipegetett mindkét autó, amikor sok volt a kemény használat. De akkor is kizárólag a ciklus vége felé, egyébként szerintem azért, mert itt már megtörik az olaj, vagy sok benne a szenny, de a kenőképesség kezd elveszni, ekkor elkezd fogyni. Valószínűleg ez 10-12 e km nél lehet. de szerintem ez erősen lábfüggő. Ez akkor következik be, ha a ciklus vége felé vannak keményebb körök, mint például Dubrovnik április első hetében gyakorlatilag teljesen üres pályán, ahol elgondolkodsz, hogy 180-nál rárakod a tempomatot :-D mert még 300km ugyanilyen km van előtted a célig.
Ha van lazább ciklus, akkor nem következik be. Lehet hogy másik olaj tartósabb valamelyik szempntból, szennylebegtetés, vagy szénlánc hossz megtartása, vagy az adalélkok kisebb oxidációs hajlama. Ez a szintetikus olajok sajátja.
Ha van lazább ciklus, akkor nem következik be. Lehet hogy másik olaj tartósabb valamelyik szempntból, szennylebegtetés, vagy szénlánc hossz megtartása, vagy az adalélkok kisebb oxidációs hajlama. Ez a szintetikus olajok sajátja.
SD23-01-2024 14:45:51 // 33792
Hát igen ez jó kérdés, gari idő alatt selenia vagy motul:/ legutóbb már nekem is kérdezték a márkaszervízben. Most már dilemmázok:/
De normálisan használt autó, karbantartással kell hogy bírja!
Egy elektronikus bax meg bárkinek megdögölhet, és szerencsétlen esetben tartozik hozzá egy milliós alkatrész is:P
Erre valszeg zajszűrőt kell alkalmazni hogy reális képet kaphassunk.
A 6milliós motorcseréig a sárvédő csavarlukban felgyűlő vízig mindent láttam már, de ezek kirívó esetek.
Az általános mintázatokat kell figyelni.
Az MA kérdéses, de sok évet kibír remélhetőleg.
Olajszivattyút máshol nem hallottam még.
Akku az nagyon sok esetben játszik.
Fékek, gumi porrá válik.
Benzin kell:)))
Törni nem szabad:)
Kb ennyi.
De normálisan használt autó, karbantartással kell hogy bírja!
Egy elektronikus bax meg bárkinek megdögölhet, és szerencsétlen esetben tartozik hozzá egy milliós alkatrész is:P
Erre valszeg zajszűrőt kell alkalmazni hogy reális képet kaphassunk.
A 6milliós motorcseréig a sárvédő csavarlukban felgyűlő vízig mindent láttam már, de ezek kirívó esetek.
Az általános mintázatokat kell figyelni.
Az MA kérdéses, de sok évet kibír remélhetőleg.
Olajszivattyút máshol nem hallottam még.
Akku az nagyon sok esetben játszik.
Fékek, gumi porrá válik.
Benzin kell:)))
Törni nem szabad:)
Kb ennyi.
Zselé23-01-2024 13:47:23 // 33791
A belsejét nem látom, de ami az elmúlt kb. 20.000 km óta megfigyelhető:
- Kevesebb olajfogyasztás, ha lehet hinni az elektromos nívónak (korábban a 15 ezres ciklus végére max-ról félre ment le, most egy rovátka csökken, az is az utolsó 1-2 ezer km-nél
- Multiairre gyanakodást adó problémák csökkentek (rángatózás hidegen, egyenletlen járás), olyan 90%-al: konkrétan egyszer fordult elő azóta most télen, akkor sem drasztikusan (picit rángatott fél percig) - korábban hidegben heti 2-3 alkalommal, és teljesen kakukk volt a gázpedálra)
- Élénkebb gázreakció N-ben (ezt mondjuk biztos csak bebeszélem magamnak...)
+1: megkérdeztem az én Alfa szerelőmet, miért tért át anno (8-9 éve kb.) a Seleniáról Motulra. A válasz: nagyon nagy kokszosodási hajlamot mutatott a Selenia. Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom - de a fentiekkel egybe vág egy picit.
Aztán lehet, hogy az lesz a vége, hogy pont emiatt éli túl a garit az MA-m jó 3 ezer km-el... :DDD De látom, megy le az ára, már 620 ezerért láttam gyári újat..
- Kevesebb olajfogyasztás, ha lehet hinni az elektromos nívónak (korábban a 15 ezres ciklus végére max-ról félre ment le, most egy rovátka csökken, az is az utolsó 1-2 ezer km-nél
- Multiairre gyanakodást adó problémák csökkentek (rángatózás hidegen, egyenletlen járás), olyan 90%-al: konkrétan egyszer fordult elő azóta most télen, akkor sem drasztikusan (picit rángatott fél percig) - korábban hidegben heti 2-3 alkalommal, és teljesen kakukk volt a gázpedálra)
- Élénkebb gázreakció N-ben (ezt mondjuk biztos csak bebeszélem magamnak...)
+1: megkérdeztem az én Alfa szerelőmet, miért tért át anno (8-9 éve kb.) a Seleniáról Motulra. A válasz: nagyon nagy kokszosodási hajlamot mutatott a Selenia. Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom - de a fentiekkel egybe vág egy picit.
Aztán lehet, hogy az lesz a vége, hogy pont emiatt éli túl a garit az MA-m jó 3 ezer km-el... :DDD De látom, megy le az ára, már 620 ezerért láttam gyári újat..
SD23-01-2024 13:10:55 // 33790
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?