Forum >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)10-07-2024 12:15:22 // 36031
Mármint hogy van motorféked? Tök kizárt XD
Úgy rémlik, hogy kb 5l-en áll a fogyimérő tolóüzemben, nem 15-ön.
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2024 12:14:13 // 36030
Így néz ki a hátsó tárcsám:

Az egész egy síkban van. Belül, ahol biztosan soha nem ér a betét a tárcsához, ujjbeggyel ki lehet tapintani tized mm nagyságrendű kopást. Nem hiszem el, hogy ez nem anyagminőségi hiba. Megértem, ha elkopik. Megértem, ha a betétet megeszi a motorfék hiánya, vagy a menetstabi. Akkor felszabályoztatnám a tárcsát, kapna új betétet, és azt mondanám, hogy reális az a 60-70e km élettartam a gyári tárcsáktól.
Ezen a tárcsán viszont ilyen rozsda, vagy zárvány hot spotok vannak, amik szintén kitapinthatóan kiemelkednek a síkból. Vagyis nem kopnak le, hanem marják a betétet mozgatják a nyerget. Ettől van a morgó hang.
Igen, öntvény tárcsák ezek, de nem mindegy hogy, hogyan és miből öntik valamint milyen tömörségű/keménységű öntvényhez milyen anyagú betétet választanak. Ez egy rossz anyagú öntvény, nem megfelelő betét párosítással. Gépészeti tervezési hiba.
Shadin10-07-2024 10:44:39 // 36029
Én ATE-t vettem körve, de nagyon porol, nagyon hamar összecseszi a felnit. (meg a környezetet is). Amit kiszedtem belőle betátet az elől Jurid, hátul AET volt, gyári, Alfa Romeo felirattal. A Jurid kevésbé porol esetleg?
SD10-07-2024 10:26:09 // 36028
Napi flame:)

Én nem tapasztalom ezt a tolóüzemes szívást.. a 15 literrel meg stb..

a. A Superből még a GPf-ez is kispórolták:D
b. A 100-as benzin jótékony hatása, nekérdezd mennyibű:D
c. A felhasználási szokásaim..

Én beindítom és nem állítom le míg le nemraktam a helyére.
Sosem teszem sebességbe míg nem ejti a fordulatot, alapjáratra.
Nem deszem dinamicba 2 pötty opajhő előtt, de 3-4 pöttyig nem is nyomom
Utána sincs hely szóval ja:D

Nem tom majd most figyelgetem…
Nekem most 7,2L evett Balaton odavissza klíma+család
Ez a referencia olaszországhoz:)

Ottnlegutóbb 7.3 lett a nagy átlag asszem.. boxxal;)
RomeoOne10-07-2024 08:44:31 // 36027
Most megyek majd Ausztriába, a Grossglockner is a programok között van. Direkt úgy időzítettem, hogy hétfőre essen a panorámaút, ne vasárnapra. Bízok benne, hogy így azért mérsékeltebb lesz a forgalom.
Peti16V10-07-2024 00:08:34 // 36026
Nálam 60ezernél nincs semmi gyanús nyom a hátsó tárcsákon, de a betét sem kopott túlságosan, pedig van benne már jópár hegyi túra. Szerintem az lesz, amiről már korábban is szó volt, hogy a menetstabilizátor fékezgetése terheli túl a hátsó féket a hátsókerekeseknél, ami az összkerekeseknél nem jön elő. Ezért inkább konstrukciós hibának mondanám, nem anyaghibának. A féktárcsák anyagában nincs nagy truváj, mind egyszerű öntöttvas, a megmunkálási folyamat során lesz egy tárcsa minőségi vagy szemétre való darab. És olyan nincs, hogy készülnek sorban a tárcsák, és egyszercsak 2 db anyaghibás lesz. Itt inkább az van, hogy nem jött ki a hosszútávú teszteken, hogy ellenállóbb megoldás kéne hátra, vagy inkább a pénzügyes döntött a fejlesztőmérnök helyett, mert szorított a határidő meg a büdzsé is túlszaladt, és amúgy is majd fizet a drágalátos vevő, ha túl hamar tönkremegy az alkatrész, mert kopóra nincs garancia.

Az Ate nagyon jó, máig az egyik legjobb, amit Ate dobozban kapsz, az mindig a gyári(val megegyező) minőség, de azt is tudni kell, hogy az Ate egy fékrendszer fejlesztő cég, és a kopó alkatrészeket (tárcsát és betétet, sok más nagynevű gyártóhoz hasonlóan) nem saját maga gyártja, hanem gyártatja. Viszont amit gyártat a saját neve alatt, az mindig top felsőpolcos minőség.
Ha megnézel egy Ate betétet, akkor van rajta Ate szám, ha gyári csomagból veszed ki, akkor autógyártói jelzés is, az alaplapba be van írva sokszor a Textar, mert ők gyártják a vasat, és ott a Ferodo név is, mert ők gyártják nagyon sok gyártónak a keverékanyagot. De valamikor Galfer van ráírva, korábban az Ate-hoz tartozó, talán már független olasz keverékanyag gyártó.
Ha megkérdezed ezt a 3 (4) gyártót, mindannyian azt mondják, hogy ők a gyari beszállítók, ami részben igaz is 😀
Sok turpisság van az autóalkatrész gyártók/beszállítók mögött, rengeteget tudnék mesélni 😊
katbal10-07-2024 00:04:45 // 36025
A Stelvióra nyugodtan. Nem fog elkopni, vagy megégni semmi. Egy nagy biciklis és lakóautós felvonulás az egész. Én kétszer próbáltam rá motorral. 500 métert nem sikerült mennem saját tempómban. A motoroscsizmám talpa többet kopott, mint a fék. Nagyon-nagyon látványos, de autózás, motorozás szempontjából nem jó. Próbálod nem elütni a bringásokat az eső-kelő motorosok, versenyzős motorosok és a bámészkodó autósok között. Vagy nem tudom mikor kell menni. Nekem eddig 0-2.... Vannak azon a környéken kevésbé forgalmas hágók ahol inkàbb zavaró lehet a motorfék hiánya.
Peti16V09-07-2024 23:42:56 // 36024
Köszönöm! Tényleg nagyon jó kis autó, érezhetően más vezetési élményt nyújt, mint bármelyik kategóriatársa. Talán a Mini tudja még ezt, a többi egykaptafa.
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2024 14:45:33 // 36023
Volt nekem Jurid a 146-on, és tökéletes volt.
RomeoOne09-07-2024 14:42:49 // 36022
Anno nekem Jurid tárcsát (meg sztem betétet is) tett Csöri a 159-re. Azzal nem volt bajom. Hoz jópár találatot a Giuliára is, lehet érdemes lehet ezt megpróbálni:
Jurid
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2024 14:31:58 // 36021
Amúgy meg lehet kifogtál egy jobb szériát. Hogy anyagában így tönkremenjen egy tárcsa, az azért gáz. Tervezzenek alá olyat, ami bírja. Örömmel kicserélem a fékbetétet 30-40 ezrenként, pláne ha hegyi menetek is vannak benne. De hogy a tárcsát aminek válla sincs ki kell hajítanom, az inkább anyagminőségi kérdés.
Az Ate mint márkanév nagyot esett a szememben. Elöl Brembo alkatrészek vannak a fékben, hátul Ate.
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2024 13:54:22 // 36020
Simán lehet, a dízelnek van motorfékje. A benzinessel egy nagyobb hegyi kanyargás, és kuka a fék..
quash09-07-2024 13:35:30 // 36019
Ez a hátsó fék kopás nem lehet hogy a benzinesekre jellemző?
80e km mentem idáig Giuval, és még u.a. hátsó tárcsa van fent.
Az első tácsa már volt cserélve + betétek 2x.
Semmi rendellenes kopás, etc ... nem látszik rajta, de lassan már csere érett lesz majd azért.
Nem mondhatnám hogy papás stilusban vezetek, szóval nem azért nem kopik, mert nincsen használva!
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2024 12:58:40 // 36018
Ma megnézettem, azt mondta a szaki, hogy használjam nyugodtan el a betéteket, a biztonságot nem veszélyezteti, a maradék már hamar elfogy majd róla (köszi :-)))). Aztán ha kiírta az autó hogy elkopott, vigyem, megoldják hogy tényleg jó legyen. Annyit mondott félig mosolyogva, hogy ezek az új autók ilyenek, van ami 15-20e alatt megeszi a féket, aztán a márkaszerviz széttárja a kezét, hogy kopó alkatrész. Mondom bingó..
Az egyébként tuti, hogy fékerő csökkenést semennyit soha nem tapasztaltam, hatalmasat fog.
Motorféket 4-5k-n se lesz tolóüzemben, csak idegesít majd a hangja :-)
Menj nyugodtan a Stelvio hágóra, biztosan gyönyörű. A fékgenerál garantált. Sajnos hegyről ereszkedésre teljesen alkalmatlanok az autóink.
SD09-07-2024 10:10:09 // 36017
LSD facebook page
Ez gondolom az eleve LSD diffibe tud belemenni:)
SD09-07-2024 10:07:22 // 36016
Mire lejár a gari és kiiratnánk a mocsok szűrőt pont betiltják :D
Pedig egy downpipe, csipsz és tuti a boldogság:)
Piritu - 1.000.00009-07-2024 09:35:26 // 36015
Nem automata vs kézi a gond. Mint Warbi is írta ha kipucolódik a koromszűrő megjön a motorfék, annyi bőven elég lenne. Amíg éget mindegy hogy mennyit pörög….
RomeoOne09-07-2024 08:47:02 // 36014
Nem vágom bele a fejem a kormányba, ha lelépek a fékről, de azért hegyről lefele sem olyan, mnit a szabadonfutós Wartburg volt. Persze, nekem nem olyan nagy stresszfaktor, ha kell nyomom a féket, nem fog elmelegedni, de volt egy szakasz nemrég Szlovákiában is, ahol már kicsit megfáradtam a jobbra-balra G-erőkben és egész lágyan csorogtam lefelé. És nem kellett folyton a féken állnom.
Na, hétvégén Grossglockner, majd megfigyelem, hogy működik (:
SD09-07-2024 04:14:55 // 36013
Na várjatok akkor most visszaemlékszem: automata passattal voltunk Szintén Grossglockner-en. És annak is nyúlós lett a fékje, óvatosan kellett vele ereszkedni.

Nem arról beszélünk hogy automata vs. Kézi? Mert a Giulián nekem annak a terhelésnek a tóbbszórósére sem romlott a fékhatás.

Igaz a passaton valóban volt opció visszarakni 2 vagy 3 fokozatba amikor onnan fel nem kapcsol, a manual módon kívül és ebben volt is motorfék.

De ettől független fossá melegedett:D

Illetve Giu-t ha hagyom forogni 4-5kig ott lesz motorfék nem? Nyomaték x fordulat = loerö alapján:)))) negatívban.. Igaz az meg már a motornak nem tesz jót ha neagy Isten elveszi a benzint mi keni a dugattyút…

Most akkor az vanhogy van egy fék ami az userek 90%-nak jó és aki hegyezi az meg vesz rá majd EBC-t:)

De ugye annak ára is van:) én is nézegetem mi legyen majd ha megkotlik a jelen tárcsa/betét szett.. illetve h mennyi idö alatt teszi.

Nekem továbbra is a hangja ami borzasztó:D
A műkódése ok.

De a 155-el is szemlesütve jártam évekig míg egy szaki nem tette rendbe a féknyereg csuszkákat úgy csórgótt zórgótt az elsö:D ez ilyen alfás hagyomány már úgy látom:D

Room for development, az csomag része, egy kis voodoo, vajákolás egy 90% tókéletes élményhez hozzá tud még tenni az user is:)))

Most akkor menjek Stelvio hágóra fullra pakolt + tetöbox vagy az fékgenerált jelent utána?:D
Piritu - 1.000.00008-07-2024 22:44:51 // 36012
A motorfék hiánya miatt nekem se volt túl nagy élmény a Grossglockner.
Most is mindent megteszek ahogy nyáti hegyi túrára a Spiderrel mehessek. 40+ hágó van betervezve....
cspbravo08-07-2024 22:34:39 // 36011
Fék-motorfék témához: most értünk haza egy osztrák-olasz-francia 3300km-es körútról. A túra során megcsináltuk a Stelvio hágót! Ahogy Gyuri is írta felfelé atom élmény volt menni a Giuliával! Na de lefelé!! Direkt D-be és manuálba raktam, hogy legyen motorfék, de így is szenvedés volt! Az északi oldalon jöttünk le, háromszor kellett megállnom féket hűteni, pedig esküszöm nem tapostam túl a féket! A vége felé már olyan túlmelegedett volt, hogy egyenes szakaszon is súrlódó hangja volt! Mindeközben Teslák, Kiák és Skodák mentek el mellettem minden fék gond nélkül!

Pozitív élményekről is: Monacóban Porschék, Ferrarik és Lambók között is hatalmas renoméja van ennek az autónak. Több kört tettünk meg az F1 szakaszon és a Casino előtt mindig fotózták az autót, többen elismerően integettek. Egyik körben a Casino előtti parkoltató fickó mutatta, hogy hová parkoljak. Sajnos játék pénzzel nem készültem…:)

Fogyasztás: 4 személlyel, koppra pakolva sebesség határokon vagy picivel fölötte autózva 8.1 -es átlag lett. Ezt főleg a hegyek és városok dobták meg, autópálya szakaszokat 7.3-7.8-as átlaggal csináltuk.

Szóval én is imádom csak el kell nézni ezt-azt…és ez a pár ez-az közel sem az mint amit az új Peugeot 508-al szoptam! De rendesen mélytorkosan ám!! Akit érdekel vagy esetleg Junior (bocsánat Peugeot 2008) vásárlásán töri a fejét szívesen elküldöm a mail-en a sztorit!

Sok olasszal beszélgettem, és egyik sem őrült a Juniornak. Peugeot-nak tekintik. Már a Tonaléra is fintorognak ami papíron micsoda eladásokat produkál! Nos én ezen a másfél hetes túrán egész pontosan 8 db-ot láttam. Ebből 6-ot olaszoknál, 2-őt franciáknál. Osztrákoknál egyet sem!!! Faceliftes Giuliából és Stelviióból legalább ennyit! Úgy látszik értik, hogy most kell még venni…..
WarbiRunner (Gyuri)08-07-2024 12:03:10 // 36010
Pontosan, szerintem ez ölte meg a fékemet. Kérdés hogy miért a hátsót, elöl szépen bírta. Szerintem anyag hiba. Felfelében olyan élmény volt menni vele, ami tényleg túlmutat mindenen amit eddig vezettem. Lefelé pedig egy kínszenvedés, de addigra már megvolt az élmény, szóval nem tudtam haragudni rá. :-) Inkább próbáltam óvatosan jönni le, vigyáztam rá tényleg.
Amúgy az eleje szériában jobb a helyzet szerintem, a gpf miatt nulla a motorfék. Olyankor égeti ki, tolóüzemben. Pumpálja bele a friss oxigént. Ezt lehet érezni is, hogy amikor full kiégette, megjön valamennyi motorfék. A Traszfogaras túrán ezt jópárszor éreztem, hogy egyszercsak megjött a motorfék (a semminél érezhetően több), és nullára esett a fogyasztás, ahogy normálisan működnie kéne. Sajnos elég átmeneti állapot, pár kanyar, pár km, és megint nulla motorfék, és felugrik a fogyasztásmérő tolóüzemben.
A motorféket a gpf kiírásásval szerintem arra a nullánál jobb szintre fel lehet hozni. Ha több kell, azt a Multiair rendszer tuningjával lehetne odatenni, mert nyitogatnak a szelepek, nincs valódi tolóüzem. Ezek miatt nagyon bennem van amit amúgy ellenzek.. első adandó alkalommal kiszedetem a gpf-et, és a multiair belső egr programját is offolnám.
Aztán egy garnitúra ebc fék, és kb ott vagyunk ahogy ennek gyárilag működnie kéne...

Gratula a Giuliettához! Nekem nagy meglepetés volt az az autó, nagyon szeretjük :-) Nem olyan kifinomult téma mint a Giulia, az biztos, nincs is olyan gyors, de annyira jó vezetni. Valójában még hagyományos autónak tűnik. A kis Multiair motor pedig egy remekmű, az nagyon él. Az idei Bihar hegység túrára megint őt visszük úgy tervezem.
Peti16V08-07-2024 11:40:55 // 36009
Szerintem mindannyian szenvedünk ettől. Az első próbáknál azt gondoltam, hogy majd nehéz lesz hozzászokni, de nem volt az, mert ezt nem lehet megszokni.
Warbi fékes problémája is ebből fakad, ha lenne motorfék, akkor nem kéne szétégetni a féket. Én is jöttem már le úgy hegyről, hogy vártam, hogy mikor megy el a fékhatás a sok lassítástól. Arról nem is beszélve, hogy a mögötted jövők hülyének néznek, hogy folyamatosan gyorsítasz-fékezel-gyorsítasz-fékezel.
Ha lehetne, ez lenne az, a it megváltoztatnék ezen az autón. Valamelyik tuningcég kijöhetne rá egy megoldással :)
(Beújítottam egy Giuliettát, kézi, uh most érzem igazán, hogy milyen az, amikor “természetesen” viselkedik egy autó ;-) )
Shadin08-07-2024 10:42:35 // 36008
Nem tudom ki hogy van vele, de jelentősen csökkenti az élményfaktort a motorfék teljes hiánya :-( Ezt más gyártó is így csinálja ezzel a váltóval? Az első szériák is így működtek? Akkor sincs rendes motorfék ha magas fordulaton tartom. A GT JTS 2000-nél is már nagyobbat fog motorfékkel mint a Giulia bármikor is.
WarbiRunner (Gyuri)08-07-2024 10:03:17 // 36007
Tök jókat használtam. Pl bírt a féktárcsa 80-90 ezret 😉
SD06-07-2024 06:03:43 // 36006
Nem tudom te eddig milyen autókat használtál de nekem a régi vassal van sok élményem :D :) mindig lóg valami, csak tönkre nem menjen, csak még ezt ne kelljen felújítani és adott esetben itt is milliós tételekről beszélünk úgy hogy az egész gép nem ér egy fabatkát sem.

Én nekem az a tervem ha a Giulia kiöregszik a napi használatból akkor melé valami racionális bármi.. Ha addigra a család nem szokja meg túlzottan és követeli hogy apa csattogó fújtató sportautóban szeretnénk továbbra is utazni:D

Az új autó is egy régi autó csak még most készült:)) és ugyan úgy a szerelőre vagy utalva, ha felismeri a hiba okát, és megoldja ok, ha nem akkor megy a nyűglődés.
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2024 22:18:06 // 36005
Kiváncsi vagyok, hogy valóban igaz e, azért ez jól hangzik. A Genesis is tud érdekes autót, láttam tesztet. Nálam nem jön szóba, ha váltok, akkor valami régi vasra.
SD05-07-2024 21:17:40 // 36004
én csak úgy voltam vele hogy te mégegyszer nem nyílsz ki:D
Peti16V05-07-2024 21:16:22 // 36003
Kissé trükkösen záródik, sztem fuss vele még egy kört, hátha sikerül bepattintani és úgy marad.
SD05-07-2024 21:12:36 // 36002
Nálam igazából nem tört el szerintem csak megnyomorgatták a csomagok és kinyílott... de két gyorskötözővel megtámogattam mégegyszer nem esik ki:D
Peti16V05-07-2024 21:04:49 // 36001
Én a Genesisen kezdtem el gondolkozni (lehet köpködni 😄), mint következő lehetőség a Giulia kifutása után, és azt hallottam, hogy az importőr minden típusból fenntart a flottában 2-2 darabot, arra az esetre, ha szervizben kellene hagynod az autódat, vagy épp lerobbannál az út szélén. Utóbbi esetben Európa-szerte kiszállítják neked a csereautót, azonnal a nap 24 órájában, oda, ahol épp lerohadtál vagy baleseteztél a sajátoddal. Az is lehet, hogy városi legenda, de majd jobban utánajárok.
Peti16V05-07-2024 20:46:17 // 36000
Nekem is eltört, de az én hibámból, mert begyömöszöltem egy óriás karácsonyfát, és ezzel a kis műanyaggal kötöztem le a csomifedelet. Hazafelé az utolsó fekvőrendőrön egy kicsit nagyobbat huppant a kocsi és már repült is szét ez kis műanyag bizbasz. Kemény 2.200 ft volt az új, cserébe a régi a gyönyörűen beleöntött Alfa logó miatt máig az íróasztalomat díszíti 😊
Szóval user error, és valszeg nálad is valami hasonló miatt törhetett el, mert nem hiszem, hogy sokat használtad a háromszöget 😉
SD05-07-2024 19:51:58 // 35999
SD05-07-2024 19:28:35 // 35998
Az az igazság hogy én most örülök mert legalább féket nem kellett még cserélni:D
Mert ha annak az árát hozzádobtuk volna a kakucshoz vagy a tréningekhez, akkor az már jajj:D

Tehát hogy túl vagyok ezen a megmérettetésen ezzel kb. a féltáv mevan.. igaz a következő két évet már nem biztos hogy megúszom fék csere nélkül és gumi ésss.. szóval..

Most egy kis megkönnyebbülés :D De jaa lássuk mit hogy az első 5 év..
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2024 19:20:04 // 35997
Szerintem ne akarj a fejembe látni, mert nagyon nem megy XD
Többet, jobbat nem szeretnék, nekem alapvetően ez teljesen megfelel.
Nem zsé viszonyltban, abszolút. Mint autó, nekem elég.
Megvenni is abszolút megérte, nem kérdés. Ennek semmi köze ahhoz hogy eladom e, vagy nem. Ahogy a mostani negatív tapasztalatnak sincs. Egy adalék, bosszúság, de alapvetően nem ez fog dönteni.
SD05-07-2024 18:44:23 // 35996
Biciklim hátsó kereke lötyög kicsit azzal is mentem vagy 20k-t már, de nem köpködök hogy szara KTM vagy a Deore csapágy:P elbír örülök:D
SD05-07-2024 18:39:35 // 35995
Ha többet jobbat szeretnél, el fogod adni.
Ha belátod hogy ezért a zs-ért ez a legjobb akkor nem;)
Szerintem en yi a képlet:))))
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2024 18:27:19 // 35994
Ilyen is van :-) Mindenkinek más a betegsége XD
G-MANN🍀05-07-2024 18:13:57 // 35993
"Egy új autó alapvetően egy gazdasági döntés." 😁 nálam sajnos alapvetően nem, semmi racionális oka nincs a cserének (ez egy "betegség" és rajongás nálam, ÁLOM volt mindegyik a maga idejében 🤩), ha tehetném mindegyiket megtartanám😊
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2024 17:24:04 // 35992
Cégre írtam, mert így a legegyszerűbb. Ettől a sorsa még nyitott marad, eladni el lehet. Még van +2 év kiterjesztett garim(?), addig legalább a multiair szívástól védve vagyok. Ezen időtáv alatt kell eldöntenem, hogy megy, vagy marad.
SD05-07-2024 17:06:56 // 35991
Nem tom én azért vettem új Giuliát hogy ne más lehasznált szarát kelljen használnom:)
És még azt is olvastam hogy azért elég jól bírja.

A márkaszervízes ellátottságot amcsiban is szidják.
De én akkor is azt mondom jobb elpazarolni egy tank benzint mint trélerezni a szomszéd településre.

Ha bontod szólj:))) Kell a nagy fék:D

nem most írtad a nevedre?
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2024 16:50:54 // 35990
A Giulietta pontosan az az autó amivel nulla bajom van. Megvettük 65e km-rel, és három év, 28e km városozást még kibírt a gyári 2011-es dátumozású fék. Összesen 35e km-t közelítjük, és minden nap ugyanazzal a kis morgós hanggal beindul, megy, teszi a dolgát. Eddig a legjobb autónk, tényleg.

És nyilván nem fogok a Giuliettával felmenni Bp-re, mert így is egy plusz tank benzin, minek mégegyet elpazarolni közlekedésre? Aztán két autóval haza, szóval a lagzin ahova megyünk egyikőnk sem tud meginni egy sört se, bort se... Lópikulát.

Ez a gazdag úrigyerek póz viszont baromira távol áll tőlem. Miért lenne jó dolgomban fanyalgás? Ez egy hülyeség. Tehát azért veszek újautót, mert megtehetem, és ezáltal egy olyan elithez tartozok, akinek kötelessége a pénzt szórni számolatlanul? Ez komplett marhaság. Egy új autó alapvetően egy gazdasági döntés. A plusz befektetett pénzből azt várod, hogy időben, kényelemben,fenntarthatóságban előrébb vagy. Nem állok neki megszerelni, mert nem azért vettem. Azért vettem mert nincs időm, energiám és kedvem autót szerelni. Nincs időm, energiám és kedvem logisztikázni, napokat elbukni. Beülök, megyek. Ezt várom el. A használtan vett Giulietta tökéletesen tudja ezt 4 éve. Ha most megkotlik benne valami is tovább bírta, mint a vadiúj Giulia.
MInt autó zseniális, mint gazdasági és kényelmi döntés, zsákutca.
Shadin05-07-2024 16:46:40 // 35989
A hátsó nyergünk úszó részének cikkszáma csak a színük miatt tér el, méretre saccperkábé megegyezik, a csonkállvány szintén. a nyereg fix része "hosszabb" hogy elférjen a 320-as tárcsa. Azaz hátra bracket-et és tárcsát kéne venni, érdekes a betét, mert eltérő a cikkszám de egyforma a méret így első blikkre.

Elől meg tárcsát betétet és nyerget is :-)

Így marad :-)
SD05-07-2024 16:27:34 // 35988
A háromszög tartó műanyagja adta meg magát még vagy egy éve... ilyenek vannak:)
SD05-07-2024 16:25:55 // 35987
Menjetek a Giuliettával is:) A fiat 500-at meg tegyék oda ahova fér:D

Ne fanyalogj jó dolgodban:)))) Új autó, addig új míg kihozod...

Én állok neki megszerelni azokat a bizbaszokat amitket elsoroltam de nem tudtak vele mitkezdeni..

Könyöklő gumi bigyó? Karfa 150ezer nettó:D:D:D

Paten ez az líg lóg.... Csomitartó beleakad a kárpitba, leesett az elakadásjelző, már gyorskötőzővel van fent.. Ja Alfa és?:) Ez az amit nem fizettem ki, ezért volt ennyi, és nem 2x ennyi.. :)

A többi meg reméljük még sokáig jó:)
WarbiRunner (Gyuri)05-07-2024 16:22:32 // 35986
Amúgy a szervizesekkel nincs bajom, tényleg rendesek velem is. De ez így tényleg vicc..
SD05-07-2024 16:21:02 // 35985
Ja a lámpát meg beállították, tegnap berajzoltam a garázs kapun, krétával majd ma megnézem hova világít:)
SD05-07-2024 16:19:26 // 35984
De mondom a listám minden elemét felírta.. megnézték minden ok..

Ja és sluszpoén:

az autó nem volt törtött?:D

Mondom miiii?:D

Hát hogy a futómű pattogás.. nem lett odaverve az eleje, hát odaérintve volt de koppanni nem koppant sosem.. mert hogy a futómű pattogás nem a futóműből hanem a zárhídból jön..

De mondom még csak oda adva sem volt senkinek, csak én vezetem sehol nem hagytam felügyelet nélkül sem..

De hogy szerinte a lámpa is attól állítódott el..

Majd meg kell nézni de ez nem szervíz hanem karosszéria lakatos téma :O

őőőő:D

na szóval igazából én vagyok a "gazdag hülyegyerek" aki ott parádézik az alfával aztán sír a szája ha leégette féket:P végül is nézőpont kérdése..

de igazából pont erre voltam kiváncsi, mennyibe kerül két év autózás, kakucsi csapatás, stb. 24k km egy Alfa GIuliával...
Hát ma 227ezerbe került :)

Azért én akkor is azt mondanám hogy szeretem, most vagyok valahol középen az érzéssel nem utálom, em istenítem, most látom a valós énjét:)
RomeoOne05-07-2024 16:18:04 // 35983
Vicc... Meg amúgy a kakucs nem is fékgyilkos, nem is nagyon kellett fékezni, max 2x az egyenesek végén, akkor sem 250-ről 60-ra...
SD05-07-2024 16:11:27 // 35982
Akkor le sem merem írni a mai szervíztapasztalatom:)))

Tök rendesek voltak mindent megnéztek, mindent megellenőriztek és még egy 20-assal jöbban is jöttem ki az előzetes kalkuláció szeritihez képest.

De azt én is nehezen tudom megérten jelenleg inkább csak röhögök magamon, hogy idézem.

A fék meg van égve...

Mondom hogy lehet az, túl gyorsan mentem?:D Vagy csak a gyávák fékeznek?
Mondom voltam persze itt, ott.. de hát ez egy Alfa romeo...

Na és akkor lehet "naugyemegmondtam" -ozni.. de hogy ez a felni nem engedi kihülni a féket..

De mondom ezt az Alfa adta hozzá gyári, gondoltam akkot az első szett gumihoz jó lesz.. Meg ezek szerint az első szett fékhez:P

Jó de akkor tisztázzuk, van még fékbetét az autón? A tárcsa nem kopott? Hogy szerinte új korában meg lett túlzottan melegítve lila a tárcsa, mondom voltam Kakucson de miért ne lettem volna??

Most akkor rossz a fék vagy jó. Igen ed ezzel a felnivel ...:D Mondom ez a felnije és tudok olyanról akinek nem ilyen felnije van és ugyan így szív a fékkel...

Egyáltalán hogy tudom én megégetni?:D Hát nem arra van hogy fékezzen?

És mondom azt sem lehet mondani hogy a tempós közlekedé alkalom adtán versenypályázás az nem rendeltetés szerű használat mert de:D

De hogy meg van égve.. jó.. akkor majd elkopik aztán nem lesz megégve...
Menni lehet vele így?

Na szóval, no para, betét tárcsa van, úgy szól mint a kertitaliga ha fékezek, eskü fel fogom venni:D

Akinek volt majomra, hát legyen banánra is..

Én így azért most nem fogok rosszul aludni, de minden esetre azért hogy van egy egyértelmű alulméretezett alkatrész és felmondják a leckét hogy ne fékezzek?:D

őőő
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.