Forum >> Giulia
RomeoOne28-08-2024 15:18:34 // 36436
Most elbizonytalanodtam. Ha világosból valami sötétebb helyre érek, akkor látom, hogy leveszi a fényerőt a műszerfalról meg a középkonzoli képernyőről is szinkronban. Nyilván azt nem veszem észre, ha alig változik a fényerő, akkor ahhoz utánállít-e.
Shadin28-08-2024 15:16:54 // 36435
Csak VIN alapján tudom megmondani, nincs olyan ePer jellegű funkciója, hogy leszűrjem típusra. Vagy minden és bogarássz a széljegyzetekben, vagy pedig egzakt autó és akkor csak azt dobja ami benne van.
Shadin28-08-2024 15:14:22 // 36433
Nem csattan ugyan, de idegesítően ránt, olyan Zsigulis olcsóautófíling :-(
Shadin28-08-2024 15:12:04 // 36432
Furcsa lenne, de hát Giuseppe csodákra képes.
Neked van feltehetőleg a műszerfal környékén lévő fotódióda alapján fokozatmentesen változó műszerfal fényerő?
Neked van feltehetőleg a műszerfal környékén lévő fotódióda alapján fokozatmentesen változó műszerfal fényerő?
SD28-08-2024 14:47:47 // 36431
Meg tudnán nézni hogy a QV fék a Veloce fék és a Super fék ugyan azon központi egységgel megy-e?:)
A QV 360, Veloce 330, Super 300 első.
A QV-hez hátul kell másik felfüggesztés elem a két nyereg miatt az tuti.
De pl: a 300-as és 330-asra ugyan azt az ABS pumpa vagy master cylinder egységet hozza? Esetleg a QV-ra?:)
A QV 360, Veloce 330, Super 300 első.
A QV-hez hátul kell másik felfüggesztés elem a két nyereg miatt az tuti.
De pl: a 300-as és 330-asra ugyan azt az ABS pumpa vagy master cylinder egységet hozza? Esetleg a QV-ra?:)
SD28-08-2024 14:45:53 // 36430
Ilyen part katalógusod honnan van?
SD28-08-2024 14:22:27 // 36429
Az ilyen hajtás összefeszülés lehet.. ha nem csattan szerintem nincs vele gondod.. ha csattan akkor kettőstömegű kezd halódni.
SD28-08-2024 14:21:42 // 36428
Ehez nem kell érzékelő, csak már feényerőt ad a háttérvilágításnak ha felkapcsol az automata lámpa és mást ha el van kapcsolva.
Szerintem tudja a külön értéket, próbáld ki hogy vedd maxra nappali, 0 állásban és vedd le valamennyire estiben elvileg azt menti.. de most 100%-ra nem vagyok biztos.
Én azért nem állítgatom nagyon mert ha veszem vissza fényerőt fakulnak az olcsó monitorok és az elég bénán néz ki:D
Szerintem tudja a külön értéket, próbáld ki hogy vedd maxra nappali, 0 állásban és vedd le valamennyire estiben elvileg azt menti.. de most 100%-ra nem vagyok biztos.
Én azért nem állítgatom nagyon mert ha veszem vissza fényerőt fakulnak az olcsó monitorok és az elég bénán néz ki:D
SD28-08-2024 14:19:34 // 36427
hát nekem 2000 alatt csak elindulásnál és esetleg ha csurgok és én beleváltok akkor jár:D
Shadin28-08-2024 14:13:25 // 36426
Az én bajom a nagyon alacsony fordulaton üzemelő motor esetén történő gázelvételnél fellépő "csuklás" per rántás. Akkor ez más rángatás lehet.
Csak sík úton csinálja, enyhe emelkedőn vagy lejtőn soha. :-(
Csak sík úton csinálja, enyhe emelkedőn vagy lejtőn soha. :-(
RomeoOne28-08-2024 14:11:11 // 36425
Műszerfalvilágítás téma, jól gondolom, hogy környezeti fénynek megfelelő automatikus fényerőszabályozás nincs?
Lehet, hogy felszereltség függő, nekem van.
Lehet, hogy felszereltség függő, nekem van.
SD28-08-2024 14:09:28 // 36424
Az ia lehet hogy MA -tól a hátsó difi ig van egy ilyen lógás ami összeadódik és a kettőstömegű kap ilyenkor egyet amiből csak ennyit vesünk észre..
Az az érzésa hogy "na mi lesz már most megyünk vagy gurulunk"
Nem torpan csak ránt egyet, de most erőseben érzékeltem.
Az az érzésa hogy "na mi lesz már most megyünk vagy gurulunk"
Nem torpan csak ránt egyet, de most erőseben érzékeltem.
Shadin28-08-2024 14:09:04 // 36423
Műszerfalvilágítás téma, jól gondolom, hogy környezeti fénynek megfelelő automatikus fényerőszabályozás nincs? Ami a 159-ben pl. volt.
Ill. a nappali/éjszakai kézzel állítható fényerő egymástól független beállítást enged?
Kikapcsolt fényszórónál ugye mindig nappal van neki, állítható egy nappali fényerő a műszerfalon, ha meg fixen felkapcsolom a fényszórót, akkor a külső szenzora alapján váltogatja azt amit egyszer a nappalinál, másszor meg az éjjelinél állítottam be neki?
Hogy mia faxért nem fért bele a költségekbe egy prosztó fényérzékelő azt nem tudom :-(
Bár sokkal olcsóbb lett volna szerintem, egy beállítható alapjelhez képest a műszerfalban lévő érzékelő állítgatná fel le a fényerőt :-( Ahogy azt a 159-ben is tette :-) Ja meg ahogy minden más autó is teszi kb...
Ill. a nappali/éjszakai kézzel állítható fényerő egymástól független beállítást enged?
Kikapcsolt fényszórónál ugye mindig nappal van neki, állítható egy nappali fényerő a műszerfalon, ha meg fixen felkapcsolom a fényszórót, akkor a külső szenzora alapján váltogatja azt amit egyszer a nappalinál, másszor meg az éjjelinél állítottam be neki?
Hogy mia faxért nem fért bele a költségekbe egy prosztó fényérzékelő azt nem tudom :-(
Bár sokkal olcsóbb lett volna szerintem, egy beállítható alapjelhez képest a műszerfalban lévő érzékelő állítgatná fel le a fényerőt :-( Ahogy azt a 159-ben is tette :-) Ja meg ahogy minden más autó is teszi kb...
SD28-08-2024 14:07:25 // 36422
Az az üzemállapot mikor elérsz egy fordulatot majd nem növeled a gázpedál állást inkább kicsit visszább veszed, de nem szándékosan, kb. olyan mint mikor téved egy potméter, vagy reccsen a hifi hnagerőszabályzó. Ehez tudom hasonlítani.
De simán lehet hogy a motor ilyen részterhelésen nem tudja mennyit kéne épp befecskendezni, mert nincs levéve a teljesítmény, de nincs eleresztve a gáz, csak minimálisan visszább.
Onnan vagyok kihegyezve erre hogy a 155-ön volt vagy 10k km-em amikor a 8V olajnyomással működő vezérlés módosítója lötyögött a helyén, és eltájolta néha magát. Akkor csinálta ezt csak erősebben, teljesen mindegy mikor ha épp a vezérlánc rántott rajta egyet akkor a lötyögés miatt elfokolta a vezérélést.
Simán lehet hogy a multiair-ban is van ilyen állapot mikor nem megfelelő a keverék egy pillanatra valamilyen átmeneti görbe vagy tuggyatököm mi miatt:D
Erre tippelek.
De simán lehet hogy a motor ilyen részterhelésen nem tudja mennyit kéne épp befecskendezni, mert nincs levéve a teljesítmény, de nincs eleresztve a gáz, csak minimálisan visszább.
Onnan vagyok kihegyezve erre hogy a 155-ön volt vagy 10k km-em amikor a 8V olajnyomással működő vezérlés módosítója lötyögött a helyén, és eltájolta néha magát. Akkor csinálta ezt csak erősebben, teljesen mindegy mikor ha épp a vezérlánc rántott rajta egyet akkor a lötyögés miatt elfokolta a vezérélést.
Simán lehet hogy a multiair-ban is van ilyen állapot mikor nem megfelelő a keverék egy pillanatra valamilyen átmeneti görbe vagy tuggyatököm mi miatt:D
Erre tippelek.
Shadin28-08-2024 13:29:30 // 36421
Erről beszéljünk, milyen típusú rángatásról van szó?
Shadin28-08-2024 13:27:49 // 36419
SD28-08-2024 13:27:10 // 36418
Hogy tudjad mikor leaking a rendszer:D
RomeoOne28-08-2024 13:07:51 // 36417
Lehet, hogy az csak a nagy xenonhoz jár, meg a lámpamosóhoz?
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2024 12:28:55 // 36416
Nemár.. kiírja, hogy washer liqid low, vagy hasonló.Ha jól emlékszem még narancssárga figyelmeztető ízé is van.
VKG231!!! (156+75)28-08-2024 11:37:34 // 36415
Szerintem ez nem lepuhulás (hiszen az ember minek kockáztatná az életét), de ha a te egódnak így jobban esik... :)
Ettől függetlenül hidd el, hogy nagyobb élmény eltötymörögni a kanyarokban az adrián a 8-as úton a tengerparton egy motorral a kellemes 25 fokban 90-nel, mint mindenkit lenyomni mert attól vagyok a kemény :)
Sajnos aki nem ült még soha motoron, az nem nagyon érti, hogy ez nem "vagánykodás az egyenesben", hanem teljesen természetes hogy gyorsítasz, lassítasz, ilyesmik. Huszonhatezerszer intenzívebb élménnyel, mint az autóban átélhető. Az autósok meg méregetik a kukijukat, teljesen feleslegesen...
Egymással is felesleges, de egy motorossal még veszélyes is. Utána meg megy a pingvinezés a bíróságon a közúti veszélyeztetés miatt :)))
Ettől függetlenül hidd el, hogy nagyobb élmény eltötymörögni a kanyarokban az adrián a 8-as úton a tengerparton egy motorral a kellemes 25 fokban 90-nel, mint mindenkit lenyomni mert attól vagyok a kemény :)
Sajnos aki nem ült még soha motoron, az nem nagyon érti, hogy ez nem "vagánykodás az egyenesben", hanem teljesen természetes hogy gyorsítasz, lassítasz, ilyesmik. Huszonhatezerszer intenzívebb élménnyel, mint az autóban átélhető. Az autósok meg méregetik a kukijukat, teljesen feleslegesen...
Egymással is felesleges, de egy motorossal még veszélyes is. Utána meg megy a pingvinezés a bíróságon a közúti veszélyeztetés miatt :)))
Shadin28-08-2024 11:11:54 // 36413
Mindegyikben van ablakmosó-folyadék kifogyást jelző jelzés? Csak mert én vártam volna, de egyszercsak kifogyott minden nyafi nélkül :-(
SD28-08-2024 11:10:43 // 36412
Én azt látom igen a motoros nem kockáztathat, mert nem megcsúszik hanem eltaknyol:) De szerintem ez így fer, egyenesben janni, aztán kanyarodni meg lepuhul:)))
Sokáig volt olyna alfám ami szinétn csak egyenesben volt menő:)))
Na ez most nem ilyen:)))
Sokáig volt olyna alfám ami szinétn csak egyenesben volt menő:)))
Na ez most nem ilyen:)))
SD28-08-2024 11:05:24 // 36411
aha lehet:)
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2024 10:51:54 // 36410
GPF állapottól, benzin minőségtől. Szerintem az olaj állapothoz van legkevesebb köze.
Nálam semmi különbség indításkor. Inkább azt hallom, hogy az eltelt km-ek alatt kicsit ércesebb, hangosabb lett.
Nálam semmi különbség indításkor. Inkább azt hallom, hogy az eltelt km-ek alatt kicsit ércesebb, hangosabb lett.
VKG231!!! (156+75)28-08-2024 10:50:58 // 36409
Ahhoz sajnos kellene tudni motorozni :) Részemről ez az állapot valószínűleg sosem fog bekövetkezni, hiába teszek érte ;) Motoron nem az van, hogy felvillan az ESP ledje, ha sok, hanem esel. Nagyot.
Te vállalnád ezt a kockázatot azért, hogy egy seggfej autós egóját lenyomd? Kit érdekel, hát örüljön magának :) Aztán ácsorogjon a dugóban...
Ettől függetlenül jókat röhögök a vergődő autósokon, akik sokszor TÉNYLEG azt hiszik, hogy van keresnivalójuk egy lámpánál... És még ha 400+ lovas az autójuk (kb annyi kell azért egy 4-essel kezdődő gyorsuláshoz), akkor is el fogok gurulni mellettük a következő pirosnál... :)))
Te vállalnád ezt a kockázatot azért, hogy egy seggfej autós egóját lenyomd? Kit érdekel, hát örüljön magának :) Aztán ácsorogjon a dugóban...
Ettől függetlenül jókat röhögök a vergődő autósokon, akik sokszor TÉNYLEG azt hiszik, hogy van keresnivalójuk egy lámpánál... És még ha 400+ lovas az autójuk (kb annyi kell azért egy 4-essel kezdődő gyorsuláshoz), akkor is el fogok gurulni mellettük a következő pirosnál... :)))
SD28-08-2024 10:46:32 // 36408
ráadásul most tényleg autópálya üzemben ment vagy 5000-et a hatból:)
Igaz ilyen kotla tempóval:P
Igaz ilyen kotla tempóval:P
SD28-08-2024 10:45:49 // 36407
Mindig megvárom míg állóhelyben visszaejti a fordulatot, ez hőmérséklettől is függ és olaj állapottól. Hogy milyen gyorsan megy végbe.
4000 körül van hogy már nem olyan vidáman purrog hanem inkább olyan teszem a dolgom porszívó hangon nyűnnyög.
De aztán több stáció nincs gondolom ha megvárnám a 15-öt még lenne:D
Szóval 4-5k után jobban meg kell hergelni hogy elérd a gépontot, előtte ugrik mint a csikó:D
Feri nehogy megképregényesítsd:D
4000 körül van hogy már nem olyan vidáman purrog hanem inkább olyan teszem a dolgom porszívó hangon nyűnnyög.
De aztán több stáció nincs gondolom ha megvárnám a 15-öt még lenne:D
Szóval 4-5k után jobban meg kell hergelni hogy elérd a gépontot, előtte ugrik mint a csikó:D
Feri nehogy megképregényesítsd:D
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2024 10:26:41 // 36406
Honnan látod ezt az olaj dolgot? A Giuliettánál látom, 7k-nál még kb okés az olaj városi üzemben, de jöhet a csere lassan. Egy nem városban húzott nyúzott autó olajának semmi baja 4e-nél. Csinálja a dolgát. Részemről 10-enként csere.
SD28-08-2024 10:16:19 // 36405
Ez nem volt kérdés:D és kanyarban?;)
VKG231!!! (156+75)28-08-2024 09:08:24 // 36404
Motorosként abszolút alá tudom támasztani :DDD
Egy 5 ezerig leforgatott 1-2-3 negyed gázon már bőven a 7 mp-n belüli tartomány 100-ig, és még csak meg se erőlteted a motort... :) Magadat se :)
Egy 5 ezerig leforgatott 1-2-3 negyed gázon már bőven a 7 mp-n belüli tartomány 100-ig, és még csak meg se erőlteted a motort... :) Magadat se :)
SD28-08-2024 03:18:45 // 36403
Hát most 6000km van az olajban, 30 a gépben., 24k-nál nyaralás előtt kapott szervízt..
Csak egyet rántott, és réshterhelésen, szóval még dadogásnak sem mondanám.
Lehet meg kéne már hajtani kicsit pályán, mindig ez a 80-120 amit amagyar utak engednek:D
Amúgy van egy ilyen érzés bennem hogy az olaj olyan 4 ezer kórül megtórik, utána úgy valahogy mihúzza még 10k-ig:D
Csak egyet rántott, és réshterhelésen, szóval még dadogásnak sem mondanám.
Lehet meg kéne már hajtani kicsit pályán, mindig ez a 80-120 amit amagyar utak engednek:D
Amúgy van egy ilyen érzés bennem hogy az olaj olyan 4 ezer kórül megtórik, utána úgy valahogy mihúzza még 10k-ig:D
Piritu - 1.000.00027-08-2024 22:17:41 // 36402
:-DD
Máskor is kérünk aktuális rajzot! :-)
Máskor is kérünk aktuális rajzot! :-)
Piritu - 1.000.00027-08-2024 22:16:45 // 36401
olajat mikor cseréltél?
Néha akkor szokott berántani ha már a végét járja az olaj vagy a gyertya ..... vagy MA modul.
Néha akkor szokott berántani ha már a végét járja az olaj vagy a gyertya ..... vagy MA modul.
Piritu - 1.000.00027-08-2024 22:15:17 // 36400
3 autóról beszélek, ebből a másik kettő lassan oldtimer, nincs is benne érzékelő...
Liquid27-08-2024 16:00:28 // 36399
ez nagy volt :D
SD27-08-2024 15:32:55 // 36398
Én abban bíztam hogy a pattintott gumira fogod, hogy a motoros felmérte hogy nem akar alám esni a kanyarban:D Tehát én voltam a ricer:D
RomeoOne27-08-2024 14:18:41 // 36396
SD27-08-2024 11:54:55 // 36395
2x 3x éreztem hogy erősebbet ránt a moci, részleges gázpedáll álláson.. lehet ki kéne olvasni:) :P Épp csak erősebb mint a szokásos megyünk-e már vagy mi lesz de érezhető volt.
SD27-08-2024 11:53:20 // 36394
Lehet melege volt a mérőkének?
Akkor mutat zöldséget ha lemerül, nekem most van egy ilyen szett szlepem, amiből az egyik nem mutat rendesen.
Amúgy beszereztem egy kézi mérőkét azzal lahet checkolni pluszban.
tizedre pontosan nem fogja megmutatni, de azt igen hogy van-e levegő a kerékben.
Akkor mutat zöldséget ha lemerül, nekem most van egy ilyen szett szlepem, amiből az egyik nem mutat rendesen.
Amúgy beszereztem egy kézi mérőkét azzal lahet checkolni pluszban.
tizedre pontosan nem fogja megmutatni, de azt igen hogy van-e levegő a kerékben.
SD27-08-2024 11:50:12 // 36393
Tegnap egy intelingens motorossal racingoltam illetve nem:D
6-os út kifele északai versenyek ideális helyszíne:)))
Piros lámpa pont a motoros mellé állok, el is rúgja neki, tudom hogy esélyem nincs de azért tartottam vele a tempót hogy érezze a törődést.
90-körül abbahagyta a gyorsítást és én sem mentem rá:)))) Minek:D
Így slattyogtunk végig Budafokig lámpáról lámpára mindenhol zöld volt:D
És látom hát pont a kedvenc körforgómba indexel megkapja a pirosat, mellé állok megint:D
Na ekkor már jobban megnézett:D
Volt rajta rendes motoros ruha, meg tuning kipu nem ricer volt, de ezt már eddig is lehetett látni mert nem verette 200-al a hatoson, nem is mentem volna utána:D
De a kanyar bejáratnál a pirosban kiment a vér belőle, ránézett a kerekemre:D
19" QV szett feszített gumikkal nagyon büntet:D Az autóban bármi is lehet:D:D:D
Indulni még együtt indultunk majd halk nyikorgással tudattam vele hogy hol tartok a kanyarban amíg ő biciklizik mögöttem, messze:D
Na itt nem vette fel a kesztyűt, a körforgalmakat már meg sem kellett tolnom:D
Na az ilyen inteligens fajta embereket szeretm ilyennel szemben kikapni sem lenne gond:)))
A másik fajtával meg nem állok le:)
Hát hogy áll az a hátsó kerék gyárilag óriási:D
17"-es kerékkel lehet megpróbálta volna:D
6-os út kifele északai versenyek ideális helyszíne:)))
Piros lámpa pont a motoros mellé állok, el is rúgja neki, tudom hogy esélyem nincs de azért tartottam vele a tempót hogy érezze a törődést.
90-körül abbahagyta a gyorsítást és én sem mentem rá:)))) Minek:D
Így slattyogtunk végig Budafokig lámpáról lámpára mindenhol zöld volt:D
És látom hát pont a kedvenc körforgómba indexel megkapja a pirosat, mellé állok megint:D
Na ekkor már jobban megnézett:D
Volt rajta rendes motoros ruha, meg tuning kipu nem ricer volt, de ezt már eddig is lehetett látni mert nem verette 200-al a hatoson, nem is mentem volna utána:D
De a kanyar bejáratnál a pirosban kiment a vér belőle, ránézett a kerekemre:D
19" QV szett feszített gumikkal nagyon büntet:D Az autóban bármi is lehet:D:D:D
Indulni még együtt indultunk majd halk nyikorgással tudattam vele hogy hol tartok a kanyarban amíg ő biciklizik mögöttem, messze:D
Na itt nem vette fel a kesztyűt, a körforgalmakat már meg sem kellett tolnom:D
Na az ilyen inteligens fajta embereket szeretm ilyennel szemben kikapni sem lenne gond:)))
A másik fajtával meg nem állok le:)
Hát hogy áll az a hátsó kerék gyárilag óriási:D
17"-es kerékkel lehet megpróbálta volna:D
SD27-08-2024 10:50:44 // 36392
Ezt az akkor 20 éves technikára értettem, ott egy főtengely szimmering, vagy egy szelepfedél tömítés szerintem múlhat az aktuális olaj mennyiségen akár.
De a kíméletes és egyenletes üzemmeleg használat stb. ugyan úgy, számít.
Az új autó ezeket tolerálja, de nem mutatja még, csak ennyi a különbség.
De a kíméletes és egyenletes üzemmeleg használat stb. ugyan úgy, számít.
Az új autó ezeket tolerálja, de nem mutatja még, csak ennyi a különbség.
VKG231!!! (156+75)27-08-2024 09:13:51 // 36391
Közkeletű urban legend ez a tömítésszétnyomás...
Mitől lenne nagyobb az olajnyomás a nagyobb mennyiségű olajtól? (Főleg a GYÁRI értéken belül????)
Az olajpumpa pont ugyanannyit tud szállítani!
Azt végképp nem értem, hogy honnan jön, hogy a gyári értéken belül bármi baja is lehet egy motornak, de azt meg még inkább nem, hogy mitől lett volna kenés a hengerfejben ha egyszer lefolyt onnan az olaj amikor leállítottad az autót???
Az olajpumpának ugyanúgy fel kell szednie az olajat és felnyomni a motor tetejéig, már ha nem valóban hengerfejig töltötted... (Arról nem szól a fáma, hogy minek a 3/4-éig töltötted, ha esetleg a blokk 3/4-éig, akkor jogos a felvetés)
A túl sok olaj főleg akkor tud valódi problémát okozni, ha tényleg annyira sok, hogy belevernek a hajtórudak, és ezzel felhabosodHAT.
De a "szimmeringet" nem fogja "kinyomni", pláne nem egy gyári maxon tartott 70 éves konstrukciójú, 5+ literrel feltöltendő motor.
(A 16V TS-ekben elméletileg a max felett tartás segített valamennyit a tartósságon, de persze ez is csak a sportszelet -bounty szelet közti távolságot jelenti, messze nem egy 32 szeletes dobostortáét... :D)
Mitől lenne nagyobb az olajnyomás a nagyobb mennyiségű olajtól? (Főleg a GYÁRI értéken belül????)
Az olajpumpa pont ugyanannyit tud szállítani!
Azt végképp nem értem, hogy honnan jön, hogy a gyári értéken belül bármi baja is lehet egy motornak, de azt meg még inkább nem, hogy mitől lett volna kenés a hengerfejben ha egyszer lefolyt onnan az olaj amikor leállítottad az autót???
Az olajpumpának ugyanúgy fel kell szednie az olajat és felnyomni a motor tetejéig, már ha nem valóban hengerfejig töltötted... (Arról nem szól a fáma, hogy minek a 3/4-éig töltötted, ha esetleg a blokk 3/4-éig, akkor jogos a felvetés)
A túl sok olaj főleg akkor tud valódi problémát okozni, ha tényleg annyira sok, hogy belevernek a hajtórudak, és ezzel felhabosodHAT.
De a "szimmeringet" nem fogja "kinyomni", pláne nem egy gyári maxon tartott 70 éves konstrukciójú, 5+ literrel feltöltendő motor.
(A 16V TS-ekben elméletileg a max felett tartás segített valamennyit a tartósságon, de persze ez is csak a sportszelet -bounty szelet közti távolságot jelenti, messze nem egy 32 szeletes dobostortáét... :D)
RomeoOne27-08-2024 08:17:59 // 36390
:DDDD
Azt írta, hogy megbolondult, nem azt, hogy eljött az Apokalipszis :D
Azt írta, hogy megbolondult, nem azt, hogy eljött az Apokalipszis :D
Peti16V26-08-2024 23:55:04 // 36389
Már azt hittem 8 fölé ment a fogyid 😅
Piritu - 1.000.00026-08-2024 22:02:07 // 36388
Pénteken megbolondult a világ.
Melóból indulnék haza erre Giulia közli hogy alacsony a kerekekben a nyomás meg kéne nézni őket. Elöl 2,1-et, hátul 2,3-at írt ki. Mindezt harmincvalahány fokban. A gumikra ránézve semmit se látni és olyan melegek hogy alig tudom megfogni (napon állt a kocsi).
100 méter a gumis bekanyarodtam hozzá. Közben a jobb első felment 2,3-ra, de a bal maradt 2,1. A gumis rámért a forró kerekekre és mindegyikből hiányzott 0,25 a hideg értékekhez képest. Pingvineztünk egyet majd hazaindultam.
Másnap reggel hidegen végignéztem mind a 3 autót itthon és mindegyikből 0,2 hiányzott. Mind a 12 kerékből. A Giuliából is.
Eddig sose kellett tavasztól őszik pumpálnom a kerekeket.
Melóból indulnék haza erre Giulia közli hogy alacsony a kerekekben a nyomás meg kéne nézni őket. Elöl 2,1-et, hátul 2,3-at írt ki. Mindezt harmincvalahány fokban. A gumikra ránézve semmit se látni és olyan melegek hogy alig tudom megfogni (napon állt a kocsi).
100 méter a gumis bekanyarodtam hozzá. Közben a jobb első felment 2,3-ra, de a bal maradt 2,1. A gumis rámért a forró kerekekre és mindegyikből hiányzott 0,25 a hideg értékekhez képest. Pingvineztünk egyet majd hazaindultam.
Másnap reggel hidegen végignéztem mind a 3 autót itthon és mindegyikből 0,2 hiányzott. Mind a 12 kerékből. A Giuliából is.
Eddig sose kellett tavasztól őszik pumpálnom a kerekeket.
SD26-08-2024 20:46:51 // 36387
Én a 155-ben 3/4-en tartottam így már volt kenés a hf-ben is de még nem nyomta szét a tömítéseket.
A Giulia ezt defaultban tudja:) :D ha fel van tóltve.
A Giulia ezt defaultban tudja:) :D ha fel van tóltve.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?