Forum >> Giulia
G-MANN🍀13-01-2025 20:44:22 // 38222
Én akármennyire betekerem, azérz nem kapcsol ki, full sebesség függőnek érzem inkább.
SD13-01-2025 18:05:07 // 38221
sok helyen ez van elég idegesítő volt eleinte.. de 5000-en sem akarom bőgetni:D hogy legyen valami fék.... DPF off:))
SD13-01-2025 18:04:22 // 38220
Valamelyik facebook csoportban írtam a kanyarfény kreténségére, villogtat.. és kijavított egy csóka hogy nem is a sebességtől függ hanem a kormány szögtől..
tehát ezért tiltja le a kanyarfényt nekem befordulásnál pont az utcában, mert élesen kell fordulni és amikor túllépem a megadott értéket kikapcsolja, pedig pont akkor lenne a legjobb...
tehát ezért tiltja le a kanyarfényt nekem befordulásnál pont az utcában, mert élesen kell fordulni és amikor túllépem a megadott értéket kikapcsolja, pedig pont akkor lenne a legjobb...
SD13-01-2025 18:02:16 // 38219
de szerintem ha minden fogyasztó be van kapcsolva alapjáraton nem tudja visszatölteni.. különben nem tiltaná le alacsony akkufesznél az ablakfűtést, meg a starrstoppot.. ezek valszeg e leg zabálóbb és/de elhagyható extrák...
valahonnan emlékeszem hogy egy sima indítózást 1 óra vissszatölteni, nyilván ez start/stop-nál nem lehet igaz, meg a generátor már nem fordulatra szabályoz, töltőáramot..
valahonnan emlékeszem hogy egy sima indítózást 1 óra vissszatölteni, nyilván ez start/stop-nál nem lehet igaz, meg a generátor már nem fordulatra szabályoz, töltőáramot..
Shadin13-01-2025 15:40:39 // 38218
Képtelen vagyok nem koczkán megállni vele :-)
Az megvan, hogy pl. az érdi M6-on lejtő irányben a tempomat fékkel tartja a sebességet, mert motorfék az nincs, legalábbis ha kikapcsolom a tempomatot akkor gyorsul az autó :-)
Az megvan, hogy pl. az érdi M6-on lejtő irányben a tempomat fékkel tartja a sebességet, mert motorfék az nincs, legalábbis ha kikapcsolom a tempomatot akkor gyorsul az autó :-)
Shadin13-01-2025 15:35:58 // 38217
Mindent IS csinál 3 percig ha nem tudom leállítani :-) És tényleg :-)
Shadin13-01-2025 15:35:28 // 38216
Ettől nem kellene, mert ugye jár a motor, ez a lényege az egésznek :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-01-2025 15:18:26 // 38215
Mivel hónapokig kvázi hátsó fék nélkül közlekedtem (és telefonon megnyugtatott az egyik márkaszerviz, hogy ez normális XD), nehéz az eredeti gyári állapothoz viszonyítani. Nylván elképesztően sokkal jobb lett működő hátsó fékkel.
Mégis van egy olyan szubjektív érzésem, hogy az OEM konfighoz képest változott a fék működése attól, hogy hátul "tuningoltam".
1. Nekem sosem volt gondom a finom megállásokkal pl. lámpánál, D-ben sem. Az új fékkel lett, oda kell figyelni a pedálkezelésre, különben kocka lesz a megállás. Ez tuti változott.
2. Kakucson teljesen más élmény volt menni az autóval, mint korábban OEM fékkel az M-ringen. Ez tényleg szubjektív, mert volt a kettő között vagy másfél év, lehet csak a vezetési stílusom változott. A különbség nekem feltűnő volt.
- Egyrészt agresszívebbnek éreztem a féket, jó értelemben. Korábban nem volt meg ennyire az "instant harap" érzés, adott valami plusz "vibe"-ot, jó érzés volt, nagyon magabiztos.
- Szűk kanyarban az M-ringen amikor sok volt a tempó, orral csúsztam le. Most egyértelműen az esp fogott meg inkább, a fara kezdett elmenni. Lehet a pálya jellege más, óvatosabb voltam, másképp küldtem be a kanyarba, nem tudom. Állandóan a fara mozgott most az autónak.
- Szintén a lassú kanyarokban sokkal jobban éreztem azt az irreális feelinget, hogy valami fordítja alattam az autót, és bekanyarodunk ott, ahol nem kéne. Ez az érzet nagyon feltűnően erős volt, és lehet összefügg a fenti két másik tapasztalattal. Gyorsak is voltunk nagyon a pálya ezen részein.
- Szintén ehhez kapcsolódik a kanyar kijárat. Az M-ringen full semlegesek voltak a padlógázas kigyorsítások a kanyarokból. Far csusszantást csak fékezésből tudtam összehozni, kanyar bejárat után. Kakucson abszolút nem ez volt, kanyar kijáraton rögtön tette a farát kifelé.
A gumira sem ugyanaz volt sajna a két esetben, M-Ring téli, Kakucs nyári. Viszont a Transzfogarason, nyárival sem volt meg ez az érzet, mint most a Kakucson, úgyhogy én a fékre fognám.
Mégis van egy olyan szubjektív érzésem, hogy az OEM konfighoz képest változott a fék működése attól, hogy hátul "tuningoltam".
1. Nekem sosem volt gondom a finom megállásokkal pl. lámpánál, D-ben sem. Az új fékkel lett, oda kell figyelni a pedálkezelésre, különben kocka lesz a megállás. Ez tuti változott.
2. Kakucson teljesen más élmény volt menni az autóval, mint korábban OEM fékkel az M-ringen. Ez tényleg szubjektív, mert volt a kettő között vagy másfél év, lehet csak a vezetési stílusom változott. A különbség nekem feltűnő volt.
- Egyrészt agresszívebbnek éreztem a féket, jó értelemben. Korábban nem volt meg ennyire az "instant harap" érzés, adott valami plusz "vibe"-ot, jó érzés volt, nagyon magabiztos.
- Szűk kanyarban az M-ringen amikor sok volt a tempó, orral csúsztam le. Most egyértelműen az esp fogott meg inkább, a fara kezdett elmenni. Lehet a pálya jellege más, óvatosabb voltam, másképp küldtem be a kanyarba, nem tudom. Állandóan a fara mozgott most az autónak.
- Szintén a lassú kanyarokban sokkal jobban éreztem azt az irreális feelinget, hogy valami fordítja alattam az autót, és bekanyarodunk ott, ahol nem kéne. Ez az érzet nagyon feltűnően erős volt, és lehet összefügg a fenti két másik tapasztalattal. Gyorsak is voltunk nagyon a pálya ezen részein.
- Szintén ehhez kapcsolódik a kanyar kijárat. Az M-ringen full semlegesek voltak a padlógázas kigyorsítások a kanyarokból. Far csusszantást csak fékezésből tudtam összehozni, kanyar bejárat után. Kakucson abszolút nem ez volt, kanyar kijáraton rögtön tette a farát kifelé.
A gumira sem ugyanaz volt sajna a két esetben, M-Ring téli, Kakucs nyári. Viszont a Transzfogarason, nyárival sem volt meg ez az érzet, mint most a Kakucson, úgyhogy én a fékre fognám.
SD13-01-2025 15:02:03 // 38214
aztán sírnak hogy megmakkan az akksi:D
SD13-01-2025 15:01:37 // 38213
LOL:D dudál fütyül villog?:D helyben forog?
SD13-01-2025 15:00:47 // 38212
Ájjájj... nekem még kívül van a hátsó betéten, de a belsőt meg nem nagyon tudom megnézni:D
32k... de szerintem még fog:D Amióta te küzdöttél én visszább vettem:D
fél év alatt mentem 3k-t:D
32k... de szerintem még fog:D Amióta te küzdöttél én visszább vettem:D
fél év alatt mentem 3k-t:D
Shadin13-01-2025 14:46:34 // 38211
De a remote start és seggfűtés meg kormyányfűtés meg klíma és hátsóablakfűtés elég gizda, tudnak élni az amcsik!
Shadin13-01-2025 14:44:54 // 38210
Full ciki volt a #szarolasz :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-01-2025 14:42:38 // 38209
Ezt elképzeltem XDDD
WarbiRunner (Gyuri)13-01-2025 14:41:19 // 38208
Igazából hiába dolgozott a hátsó. A külső oldali betétek nem távolodtak el a tárcsától. A munkahenger belül van, így hiába nyomtam a féket, a hátsón valójában nem keletkezett semennyi fékhatás. A fékbetét jött beljebb, de mivel nem érte el a tárcsát (időben), nem húzta magára a külső oldalt. Kb mint amikor a biciklin a V-fék féloldalasra van beállítva. Az egyik oldal bekoszol a felnibe, a másik meg egy centire eláll. Hiába húzod a féket, nem fog fogni.
Ennyire nem tud okos lenni a fék, hogy ezt a hibát kitalálja. Csak azt érzékelhette, hogy elöl fog, hátul nem épül fel a fékhatás. Könnyül a fara, tehát még venni kell el hátul a fékerőt.
Na ebből eredt, hogy hátul nulla fékem volt, és 70 fölött fékezve konkrétan orra állt az autó. Nagyon kellemetlen érzés volt.
Ennyire nem tud okos lenni a fék, hogy ezt a hibát kitalálja. Csak azt érzékelhette, hogy elöl fog, hátul nem épül fel a fékhatás. Könnyül a fara, tehát még venni kell el hátul a fékerőt.
Na ebből eredt, hogy hátul nulla fékem volt, és 70 fölött fékezve konkrétan orra állt az autó. Nagyon kellemetlen érzés volt.
Shadin13-01-2025 14:38:23 // 38207
Hallod, a kínai (USA)klón kulcsot felprogramoztam és kipróbáltam a PANIC gombot, hát összeszaladt a környék az utcán és én meg mentem össze a volán mögött, mert nem bírtam kikapcsolni :-D Idióta amcsi igények :-)
SD13-01-2025 13:23:16 // 38206
Beszabehu... aszittem asszony autója a robot, erre:D
Shadin13-01-2025 12:31:01 // 38205
Vagy akár időközönként felül lehet írni a tanult féknyomást.
Úgy gondolmo, hogy adott konfigurált féktárcsa méreteken belül is vam egy intervallum, ahol tud tanulni, de az sztem konstans minőségű surlódó felületek esetén függetlenül azok elhasználtsági fokától függetlenül ua. nyomásértékkel fog működni, mert a fékfolyadék a tartályból megoldja a kopásból fakadó utánpótlást, ez ugye nem szól bele a fékezés minőségébe, de ha szar a tárcsa vagy a betét felülete, azzal nem hiszem h bármit tudna kezdeni.
Úgy gondolmo, hogy adott konfigurált féktárcsa méreteken belül is vam egy intervallum, ahol tud tanulni, de az sztem konstans minőségű surlódó felületek esetén függetlenül azok elhasználtsági fokától függetlenül ua. nyomásértékkel fog működni, mert a fékfolyadék a tartályból megoldja a kopásból fakadó utánpótlást, ez ugye nem szól bele a fékezés minőségébe, de ha szar a tárcsa vagy a betét felülete, azzal nem hiszem h bármit tudna kezdeni.
Shadin13-01-2025 12:23:55 // 38204
Ha olyat írsz bele ami valid opció akkor igen, ha hülyeséget írsz akkor meg valami nem lesz jó :-) Minden proxy byte 2x4 beállítható opciót hordoz, pl. a #88-as byte ami a DNA gomb konfig alapértéke AC (10101100) átállítod CC-re, ami Type2 lesz az így alakul: 11001100
Ha bármit elírsz, nem tud feltehetőleg rendezni, mert invalid adatot nem tud feltölteni és a PROXY rendezés végén ki fogja dobni melyik modulban lett valami elkeffentve.
Ha bármit elírsz, nem tud feltehetőleg rendezni, mert invalid adatot nem tud feltölteni és a PROXY rendezés végén ki fogja dobni melyik modulban lett valami elkeffentve.
SD13-01-2025 11:32:00 // 38203
Majd az AI e-brake amtt tavasszal is újra kell tanítani:D
SD13-01-2025 11:31:27 // 38202
Lehetne, de akkor magát be tudná konfigurálni pár fékezés után.
RomeoOne13-01-2025 11:18:32 // 38201
Nem vagyok benne biztos, hogy ezt fotelből meg lehet szakérteni. A fékrendszer kaphat közvetetten információt arról is, ha adott fékerő alkalmazásánál nincs meg a kívánt fékhatás, aztán módosíthatja az alapján a fékerő eloszlást.
SD13-01-2025 11:11:06 // 38200
Nekem az a nagyon furcsa hogy autómosó után az alacsony tempós fékezés sokkal fínomabb.. megszűnik a karistoló hang.. tehát valami fékpor probléma lesz ez..
SD13-01-2025 11:10:16 // 38199
mert üvegre volt égve, ha lábbal tapostad volna fog, de a gép arra számított hogy van ott tárcsa, vagy tévedek?:)
RomeoOne13-01-2025 11:07:07 // 38198
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
Sztem Gyuri eléggé utánament és részletesen leírta az okokat, hogy miért nem fogott a hátsó...
Sztem Gyuri eléggé utánament és részletesen leírta az okokat, hogy miért nem fogott a hátsó...
SD13-01-2025 11:04:41 // 38197
A proxy rendezés mit jelent, végig ellenőrzi a megtalált eszközöket a bus-on?
Tehát beleírhatok én bármit, de hogy azok a paraméterek validálódjanak?
Tehát beleírhatok én bármit, de hogy azok a paraméterek validálódjanak?
SD13-01-2025 11:02:27 // 38196
Na ez így reálisabbnak tűnik mint hogy csak szerencse alapon rászorít aztán majd összeszedi az ABS az nekem nem tűnt egy valid dolognak..
És akkor bármilyen fék tuning ott kezdődik hogy ezeket hangolni... de akkor élek a gyanúperrel hogy egy tárcsa-betét választás is elhangolhatja az autót.
Persz én úgy vagyok ezzel hogy ok, 300, 330, 360 az egy parméter átírás...
De azért egy tárcsa mennyire kopott vagy ilyen az meg lábbal megszokod kérdés..
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
És akkor bármilyen fék tuning ott kezdődik hogy ezeket hangolni... de akkor élek a gyanúperrel hogy egy tárcsa-betét választás is elhangolhatja az autót.
Persz én úgy vagyok ezzel hogy ok, 300, 330, 360 az egy parméter átírás...
De azért egy tárcsa mennyire kopott vagy ilyen az meg lábbal megszokod kérdés..
Bár ugye mikor mondta Warbi Runner hogy nem fog neki a hátsó. hát akkor ezért, mert meg van adva a gépnek mennyit adhat oda és nem ad többet.
Shadin12-01-2025 19:21:25 // 38195
Andrist kérdeztem, hogy mond-e neki ez valamit és igen. Utánanéz.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
A videó alapján RACE mód nélkül tiltható az ESC N és D módban biztosan.
WarbiRunner (Gyuri)12-01-2025 18:48:18 // 38194
Nem tudom még, beleolvasok. 😀
Shadin12-01-2025 09:39:13 // 38193
Ráállsz a témára? 😀
Shadin12-01-2025 09:34:12 // 38192
24-én kiderül hogy néznek ki a pedáltérképek, de szerintem az N és a D között pedálban nem sok a különbség, csak a D meg van támogatva a sebváltó progival.
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2025 21:20:09 // 38191
Sőt, ha csak az ASR és ESP megy offba, akkor az általad talált táblázat alapján a TTC (Torque transfer control) is agresszív módban marad. Szerintem ez a szűk kanyarokban nagyon sokat besegít. Ha ez megmaradna, de lehetne normalisat kigyorsítani, az zseni lenne 😄
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2025 21:12:17 // 38190
Ha megy a TC on/off gombnyomásra, akkor nekem a Race mód nem is kell egyáltalán. Így minden gyári D mód szerint működne, ha jól értem, nincs az, hogy N-ben ragadnak dolgok. Jól értem? Ha igen, akkor ezt a megoldást kerestem. Nekem kell a fék nyomáspont és a gázpedál is D mód szerint.
Shadin11-01-2025 18:26:12 // 38189
Új év új kihívás!
Shadin11-01-2025 18:25:29 // 38188
Na ez durva lesz! :-D
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2025 14:59:31 // 38187
Ajjajjajajajjjj XDDD Jövő héten GitHub olvasás XD
quash11-01-2025 12:56:44 // 38186
Na ezt nem kellett volna látnom! :(
Elindult a vezérhangya .... :D
Elindult a vezérhangya .... :D
RomeoOne11-01-2025 12:27:55 // 38185
Mondjuk az elég langyos, hogy 2500-nál már villog, hogy SHIFT :DDD
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2025 10:23:06 // 38184
Ezt a direkt hozzáférést nem tudtam, köszi! Még hasznos lesz 😄
Shadin10-01-2025 22:29:45 // 38182
Shadin10-01-2025 22:25:40 // 38180
MES-ben a PROXY konfignál ctrl+alt+c és meg is jelenik a tábla. Ennek töredéke van kivezetve a menübe, nagy része nem is ismert. hexa átírás után PROXY rendezés.
SD10-01-2025 19:17:23 // 38179
Ahha na akkor a computer is tudja hogy mekkora tárcsa van az autón ahha…
SD10-01-2025 19:16:33 // 38178
Én is az anya céggel leveleztem, akkor mondta hogy lesz magyar kontakt. Utána ő is behirdette facebook-on.. de valszeg akkor hamvába halt a dolog.. :/
Hogy lehet összevszni a biten.. eszemmegáll:D
Hogy lehet összevszni a biten.. eszemmegáll:D
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2025 16:54:01 // 38177
De király, ez tetszik :-)
A módosításhoz le kell tölteni a proxy program kódját, és hexa editorban átírni?
A módosításhoz le kell tölteni a proxy program kódját, és hexa editorban átírni?
Shadin10-01-2025 16:03:26 // 38176
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2025 13:09:03 // 38175
Én is Stephannal leveleztem. Jó tudni ezt, köszi!
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2025 13:08:28 // 38174
Hidden? Sikerült is a projekt, vagy még folyamatban?
attila_l10-01-2025 12:40:41 // 38173
Nem kapott semmilyen Squadra-s licenc-et a kérdéses cég.
Rákérdeztem Squadra-nál (Stephan Lenior) mert egy ideje egyeztetek velük TCM/CDCM upgrade kapcsán és azt írták, hogy az együttműködés még azelőtt leállt, hogy igazán elkezdődött volna.
Rákérdeztem Squadra-nál (Stephan Lenior) mert egy ideje egyeztetek velük TCM/CDCM upgrade kapcsán és azt írták, hogy az együttműködés még azelőtt leállt, hogy igazán elkezdődött volna.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
671
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?