Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻08-06-2020 21:21:06 // 2914
Kicsit gyanús... úgy látom túl sok munka van beírva... ez így nem járja! :)
Zsolt15508-06-2020 20:56:30 // 2913
Szerintem a következő lehet a munkarend:

08.00-08.15. Megérkezés a munkahelyre.
08.15-08.30. Felkészülés a munkára
08.30-09.00. Napi feladatok egyeztetése
09.00-10.15. Munka
10.15-10.30. Kávészünet
10.30-12.00. Munka
12.00-12.30. Ebédszünet
12.30-13.15. Csendespihenő
13.15-15.15. Munka
15.15-15.50. Felkészülés a hazamenetelre
15.50-16.00. Hazamenetel

Eső vagy extrém időjárási körülmények (+10 fok alatt vagy 24 fok felett) esetén beltéri szabadfoglalkozás vagy látogatás a közeli üzletekben.
Ez fakultatív program, a munkások maguk döntik el melyiket választják.

😁😁😁😁😁
Zsolt15508-06-2020 20:42:48 // 2912
Sok értelme nincs. Állandóan foglalkozni kell vele és még sem.jó senkinek. Akkor meg ...
Zsolt15508-06-2020 20:41:10 // 2911
Ahogy mondják:
"Magyarország! Én így szeretlek!" 😁
Piritu - 1.000.00008-06-2020 20:19:40 // 2910
...ezért tetszik a plakát amelyiken a gyerekek kérnek hogy vigyázzunk az apukájukra aki az építkezésen dolgozik. Nem kéne annyit ott lenniük és másik kisebb lenne a kockázat :-DD
tirex08-06-2020 19:13:29 // 2909
Szerintem zárják le az egész nullást a picsába, úgyis csak a pénzt szedik ki a javítások meg a mondvacsinált hibákból a haverok meg a komák! Régen se volt akkor is kb ennyit álltunk dugóban.
Kazes☻08-06-2020 16:57:47 // 2908
Igen, igen... főleg amennyit támasztják a lapátnyelet, vagy ülnek a kocsikban, gépekben, árnyékban...:( addig is jöhetnének rendbe tenni a kertet, lenne mit! :)
Zsolt15508-06-2020 13:56:38 // 2907
Ha így haladnak, akkor lassan egy ideiglenes lakcím bejelentőt is kell kitölteniük a munkásoknak, mert annyi időt töltenek ott. :-//
Kazes☻08-06-2020 09:16:28 // 2906
Mondtam én... nem hittél nekem. :(
Zsolt15508-06-2020 09:12:59 // 2905
F@sza! Így 2050-re sem fog elkészülni. :-((
Zsolt15511-05-2020 08:04:45 // 2903
Így adott pénzt az EU. :-//
Egyébként ez a magyar kreativitás esete, hogy ha kell, akkor mi ezt is meg tudjuk oldani. :-))
Zsolt15511-05-2020 07:58:16 // 2901
Mint Mikszáth Kálmán: Rokonok című regényében. Működik az „Uram-bátyám” rendszer. Pedig 90 éves regény.
Zsolt15511-05-2020 07:55:10 // 2900
Én az üzemeltető helyében nem "foltoztatnám", hanem az egész felső kopóréteget egyben felmaratnám, és újra leteríttetném az egészet garanciában.
De persze ha nincs rá felső akarat, akkor marad ez. :-((
Kazes☻10-05-2020 20:44:27 // 2899
Így még sosem láttad az M6-ost!
És legalább jól látszik micsoda „hegyek” alá kellett fúrni a likakat... jópézééé...!
tirex02-04-2020 21:29:02 // 2898
Itt sose lesz rend : Sógor, koma, haver, teljesen dilettáns emberek meg cégek csinálnak triplaáron, hatalmas beruházásokat. Vicc bmeg! Feljelenteni se lehet mert a bíróságon meg az ügyészségen ott ülnek a többiek:
Kazes☻11-03-2020 10:40:50 // 2896
Mégiscsak itt lakok a közelében...! :D
Kazes☻14-02-2020 07:49:54 // 2893
Kazes☻07-02-2020 17:14:03 // 2892
Észt meg egyáltalán nem, merthogy az ott sincs... :(
Zsolt15507-02-2020 07:13:48 // 2891
Az hogy mire ad pénzt a politika, az más kérdés.
Kazes☻06-02-2020 18:33:24 // 2890
Az már jó lenne!
Kazes☻06-02-2020 18:32:54 // 2889
Lehet, hogy már úgy becsülgették... de mégis 2 x 2 sáv épült középső elválasztó és leállósáv nélkül... ami kb. az őskövület terveken lehetett, amikor 5 autó járt a környéken... és emiatt sokan meghaltak csak ezen a szakaszon... : /
Zsolt15506-02-2020 18:27:28 // 2888
De leginkább befejezni kellene. 🤔
Zsolt15506-02-2020 18:26:36 // 2887
A tervekkel nem volt gond, mert már 1977-ben(!) úgy becsülték meg a várható forgalam miatt 2x4 sávosnak kellene lennie a Déli szakasznak. Aztán, hogy fogtechnika érvényesült a megvalósításnál az már megint más tészta.
Pl.az M1-M7, M3 és az M5 bevezetőjét úgy kellene átépíteni, mint az M6 vagy M2-es autóútét.
Kazes☻06-02-2020 15:04:34 // 2886
Igen, igen, de ez már a régi lemez... merthogy eleve gondolkodva kellett volna elkezdeni a megvalósítását és nem az akkorra már elavult eredeti tervekkel...
Zsolt15506-02-2020 13:48:07 // 2885
Az egész M0-ást kellene 2021-ig végre befejezni és átépíteni valóban modern körgyűrűre. Addig csak a faragás és maszatolás van.
Utána lehetne és lenne értelme olyanokról beszélni, mint például a "dugódíj".
Kazes☻06-02-2020 12:07:01 // 2884
Az kamu... max, csak papíron... :D

Errefelé '21-es időpontot is rebesgettek... : /
Zsolt15506-02-2020 10:30:34 // 2883
Én úgy tudom, hogy az építését 2010-ben kezdték meg és 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti 2×3 sávosra szélesített 11 km-es szakaszt.
Az említett pályaszakasz burkolatának a cseréje pedig 2018. július 14-én kezdődött és várhatóan 2020. tavaszára készül el.
:-D
Kazes☻05-02-2020 19:38:54 // 2882
Nekünk itt lakóknak nem úgy tűnt! :D
Zsolt15505-02-2020 19:35:08 // 2881
A bővítés vége és a felújítás kezdete között. Igaz. 😁
Kazes☻05-02-2020 19:22:02 // 2880
Mármint a munkakezdések között, igaz?! :)
Zsolt15505-02-2020 19:00:33 // 2879
5 év telt el a kettő - az újra szétverés - között. Mert úgy adott az EU pénzt.
Főleg a határfelé már egyre inkább nincs tisztelete a szabályoknak.
Kazes☻05-02-2020 18:13:52 // 2878
Igen, sajnos ez a neve... nem véletlenül. :( De pl. a nemrégiben kiszélesített M0 Duna - híd meg az elő és utószakaszának rövid időn belüli újra szétverése és hosszú ideig tartó „felújítása” helyett már azt is előbb el lehetett volna kezdeni... de biztosan lehetne más példákat is hozni. Csak mert igen furcsa érzés, amikor a kétszer egy sávos 4-es úton haladsz, de az út teljes keresztmetszetében három autó jön veled szembe, mert a Ro rendszámos autók úgy előzik egymást... vagy a normálisan haladó forgalomban úgy gondolják, hogy középen még kellene egy forgalmi sáv, ahol ők simán elférnek és ha nem tetszik menj lejjebb a padkára... ellenkező esetben látjuk a hírekben az irtózatos karambolokat. :(
Kicsit olyasminek érzem ezt az építkezést, mint a M0 korábbi változatának kézbevételét... addig rengeteg embernek kellett meghalnia, hogy végre legyen pl. leállósáv rajta.
Zsolt15505-02-2020 10:47:29 // 2877
Sokat utaztam rajta. A szüleim "halálútnak" hívták. Rokon is halt meg rajta balesetben és már 20-30 éve meg kellett volna épülnie. Viszont csak most kapott rá pénzt az ország, hogy ne csak álom maradjon.
Kazes☻05-02-2020 10:16:44 // 2876
Nyilván nem az út számától függ... de talán még nem jártál (eleget) a 4-esen? Vagy az utóbbi időben elfelejtetted az itteni viszonyokat... :)
Zsolt15505-02-2020 10:13:50 // 2875
Az nem az út számától függ és nem csak a románok "raliznak" az utakon. De tény ők vannak nagyobb számban.
Kazes☻05-02-2020 08:41:58 // 2874
Régóta várt gyorsforgalmi utat adnak át pénteken
Akkor most már ezen raliznak a román konvojok vajon?
Zsolt15523-01-2020 08:18:28 // 2872
https://infostart.hu/eletmod/2020/01/21/meglepetesek-a-dugoban-ules-vilagranglistajan

"... Budapest autósai közel egy hetet vesztenek az életükből a dugók miatt, ráadásul a helyzet romlik, egy év alatt 7 helyet rontott a közlekedési nehézségek szempontjából összeállított listán. ..."

Megnéztem a saját példánkat. Erika busszal - kettő útvonalat ajánl a BKV - reggel 1 óra 25 vagy 1 óra 32 percet utazna egy vagy két átszállással. Délután ez kb.12-15 perccel hosszabb.
Autóval ugyan ez 25-30 vagy 25-40 perc.
Ő így naponta 2 órát spórol az autóval az életéből egy kb.10 km-es távon. Az heti 10, havi 40 óra. Éves szinten - a szabadságok és ünnepek figyelembe vételével 40 héttel számolva - 400(!) óra megtakarítás. Az kb.2,5 hét.
Zsolt15523-01-2020 08:06:51 // 2871
"... Itt az aszfaltrétegek lemarását követően a makadám útalap bontása kezdődött el teljes útlezárás mellett. ..."

Vagy az újságiró nem fogalmaz jól, vagy az előzőleg elvégezett kivitelezés nem volt túl átgondolt.
samu12603-12-2019 13:57:56 // 2869
Rakparton északi irányban haladva a Lánchíd környékén van egy óriás kátyú, azt nem akarják felvakarni? Legtöbbször kikerülöm de amikor szemből is ezt a manővert próbálják akkor muszáj megenni, budai oldal.
Kazes☻03-12-2019 13:53:28 // 2868
Na, ez szép... Hókotró Busz™ : /
Kazes☻09-11-2019 14:05:47 // 2866
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.