Mint Mikszáth Kálmán: Rokonok című regényében. Működik az „Uram-bátyám” rendszer. Pedig 90 éves regény.
Én az üzemeltető helyében nem "foltoztatnám", hanem az egész felső kopóréteget egyben felmaratnám, és újra leteríttetném az egészet garanciában.
De persze ha nincs rá felső akarat, akkor marad ez. :-((
tirex02-04-2020 21:29:02 //
2898
Itt sose lesz rend : Sógor, koma, haver, teljesen dilettáns emberek meg cégek csinálnak triplaáron, hatalmas beruházásokat. Vicc bmeg! Feljelenteni se lehet mert a bíróságon meg az ügyészségen ott ülnek a többiek:
Kazes☻02-04-2020 18:00:59 //
2897
Kazes☻11-03-2020 10:40:50 //
2896
Mégiscsak itt lakok a közelében...! :D
Kazes☻14-02-2020 07:49:54 //
2893
Kazes☻07-02-2020 17:14:03 //
2892
Észt meg egyáltalán nem, merthogy az ott sincs... :(
Az hogy mire ad pénzt a politika, az más kérdés.
Kazes☻06-02-2020 18:33:24 //
2890
Az már jó lenne!
Kazes☻06-02-2020 18:32:54 //
2889
Lehet, hogy már úgy becsülgették... de mégis 2 x 2 sáv épült középső elválasztó és leállósáv nélkül... ami kb. az őskövület terveken lehetett, amikor 5 autó járt a környéken... és emiatt sokan meghaltak csak ezen a szakaszon... : /
De leginkább befejezni kellene. 🤔
A tervekkel nem volt gond, mert már 1977-ben(!) úgy becsülték meg a várható forgalam miatt 2x4 sávosnak kellene lennie a Déli szakasznak. Aztán, hogy fogtechnika érvényesült a megvalósításnál az már megint más tészta.
Pl.az M1-M7, M3 és az M5 bevezetőjét úgy kellene átépíteni, mint az M6 vagy M2-es autóútét.
Kazes☻06-02-2020 15:04:34 //
2886
Igen, igen, de ez már a régi lemez... merthogy eleve gondolkodva kellett volna elkezdeni a megvalósítását és nem az akkorra már elavult eredeti tervekkel...
Az egész M0-ást kellene 2021-ig végre befejezni és átépíteni valóban modern körgyűrűre. Addig csak a faragás és maszatolás van.
Utána lehetne és lenne értelme olyanokról beszélni, mint például a "dugódíj".
Kazes☻06-02-2020 12:07:01 //
2884
Az kamu... max, csak papíron... :D
Errefelé '21-es időpontot is rebesgettek... : /
Én úgy tudom, hogy az építését 2010-ben kezdték meg és 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti 2×3 sávosra szélesített 11 km-es szakaszt.
Az említett pályaszakasz burkolatának a cseréje pedig 2018. július 14-én kezdődött és várhatóan 2020. tavaszára készül el.
:-D
Kazes☻05-02-2020 19:38:54 //
2882
Nekünk itt lakóknak nem úgy tűnt! :D
A bővítés vége és a felújítás kezdete között. Igaz. 😁
Kazes☻05-02-2020 19:22:02 //
2880
Mármint a munkakezdések között, igaz?! :)
5 év telt el a kettő - az újra szétverés - között. Mert úgy adott az EU pénzt.
Főleg a határfelé már egyre inkább nincs tisztelete a szabályoknak.
Kazes☻05-02-2020 18:13:52 //
2878
Igen, sajnos ez a neve... nem véletlenül. :( De pl. a nemrégiben kiszélesített M0 Duna - híd meg az elő és utószakaszának rövid időn belüli újra szétverése és hosszú ideig tartó „felújítása” helyett már azt is előbb el lehetett volna kezdeni... de biztosan lehetne más példákat is hozni. Csak mert igen furcsa érzés, amikor a kétszer egy sávos 4-es úton haladsz, de az út teljes keresztmetszetében három autó jön veled szembe, mert a Ro rendszámos autók úgy előzik egymást... vagy a normálisan haladó forgalomban úgy gondolják, hogy középen még kellene egy forgalmi sáv, ahol ők simán elférnek és ha nem tetszik menj lejjebb a padkára... ellenkező esetben látjuk a hírekben az irtózatos karambolokat. :(
Kicsit olyasminek érzem ezt az építkezést, mint a M0 korábbi változatának kézbevételét... addig rengeteg embernek kellett meghalnia, hogy végre legyen pl. leállósáv rajta.
Sokat utaztam rajta. A szüleim "halálútnak" hívták. Rokon is halt meg rajta balesetben és már 20-30 éve meg kellett volna épülnie. Viszont csak most kapott rá pénzt az ország, hogy ne csak álom maradjon.
Kazes☻05-02-2020 10:16:44 //
2876
Nyilván nem az út számától függ... de talán még nem jártál (eleget) a 4-esen? Vagy az utóbbi időben elfelejtetted az itteni viszonyokat... :)
Az nem az út számától függ és nem csak a románok "raliznak" az utakon. De tény ők vannak nagyobb számban.
Kazes☻03-02-2020 09:37:21 //
2873
https://infostart.hu/eletmod/2020/01/21/meglepetesek-a-dugoban-ules-vilagranglistajan
"... Budapest autósai közel egy hetet vesztenek az életükből a dugók miatt, ráadásul a helyzet romlik, egy év alatt 7 helyet rontott a közlekedési nehézségek szempontjából összeállított listán. ..."
Megnéztem a saját példánkat. Erika busszal - kettő útvonalat ajánl a BKV - reggel 1 óra 25 vagy 1 óra 32 percet utazna egy vagy két átszállással. Délután ez kb.12-15 perccel hosszabb.
Autóval ugyan ez 25-30 vagy 25-40 perc.
Ő így naponta 2 órát spórol az autóval az életéből egy kb.10 km-es távon. Az heti 10, havi 40 óra. Éves szinten - a szabadságok és ünnepek figyelembe vételével 40 héttel számolva - 400(!) óra megtakarítás. Az kb.2,5 hét.
"... Itt az aszfaltrétegek lemarását követően a makadám útalap bontása kezdődött el teljes útlezárás mellett. ..."
Vagy az újságiró nem fogalmaz jól, vagy az előzőleg elvégezett kivitelezés nem volt túl átgondolt.
Kazes☻19-01-2020 00:40:17 //
2870
Rakparton északi irányban haladva a Lánchíd környékén van egy óriás kátyú, azt nem akarják felvakarni? Legtöbbször kikerülöm de amikor szemből is ezt a manővert próbálják akkor muszáj megenni, budai oldal.
Kazes☻21-11-2019 13:32:50 //
2867
Kazes☻09-11-2019 14:05:47 //
2866
Kazes☻05-10-2019 17:55:07 //
2865
Kazes☻28-09-2019 17:37:31 //
2864
Kazes☻25-09-2019 21:02:02 //
2863
Kazes☻18-09-2019 22:10:22 //
2862
Kazes☻17-09-2019 10:47:52 //
2861
Kazes☻04-09-2019 18:42:29 //
2860
A közelünkben is van egy város, ahol a terelőút még mindig nem készült el ahhoz a közműcserés munkához, amelyiknek befejezési határideje 2018.vége lett volna. Pedig az is tart vagy két éve.
A "bis ende 2018" feliratot valamikor áprilisban vagy májusban vették le.
Kócosw01-09-2019 05:59:42 //
2858
így zárózunk fel európához. Németek is
így tolják 😁.
Kazes☻01-09-2019 01:24:05 //
2857
Igen, mi itt lakók ezeket többé - kevésbé tudtuk...DE...
"Az M0 gyűrűnek négy fő funkciót kell ellátnia. A gyűrű összeköti és hálózattá szervezi a sugárirányú gyorsforgalmi utakat, tehermentesíti a főváros sűrűn lakott belső területeit az átmenő forgalomtól, forgalmi gyűjtő, elosztó szerepet lát el, valamint elősegíti a fővárosi külső kerületek, és az agglomerációs települések egymás közötti forgalmának lebonyolítását. "
Ehhez képest pontosan keresztül vezették Nagytétényen, házakon, kerteken, lakótelepek között. Nyilván valamelyik régi terv alapján, amikor még nem is voltak lakótelepek... persze ez nem hatotta meg a nagyfejűeket.
Az M0-s autóút története.
Érdekes, hogy:
- 1942-es az ötlet
- 1982-ben született döntés a megépítéséről
- 1990-ben adták át az első szakaszt
- 2018-ban még nem készült el.
Viszont egy egy 1977(!)-es tanulmány szerint a déli szektornak 2010-re 2×4 sávosnak kellett volna lennie, hogy a becsült forgalmat ki tudja szolgálni.
Kazes☻01-09-2019 00:15:17 //
2855
2848.hsz.
Jól mondtad. Neked, nekem, a többieknek, de nem a kivitelezőnek. Aki a dugóban pöfögteti az autóját, az meg több üzemanyagot vesz. Ennyi.
Lehet mi már meg sem éljük, hogy az M0 tényleg körbeérje Budapestet. Most is csak faragják.
Kazes☻31-08-2019 21:52:33 //
2853
Igen, sajna... de nekünk meg pont így drágább! :(
És ami még igen sajnálatos, hogy 2021-es dátumról is hallottam, olvastam... és a Q.. sok!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.