Csontváz ihlette a magyar busztanulmányt
Hajrá! :)
Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!
Kazes☻17-10-2010 22:52:54 // 2084
Kazes☻15-10-2010 10:24:01 // 2083
Ez nálunk is lehetne. :)
Zsolt15502-10-2010 09:09:19 // 2082
Tőlünk nyugatabbra, ha felújítanak egy utat, akkor előtte egyeztetnek a közműcégek, hogy minden munkát egyszerre végezzenek el. Ha az egyik később 2-3 éven belül mégis felbontja valamiért a burkolatot, akkor büntetést fizet.
Kazes☻01-10-2010 12:17:33 // 2081
Te, nálunk szerintem ezt így tanulják a suliban, mert annyira általános. :)))
Budafokon, a Nagytétényi úton építettek egy MOL kutat. Az egyéb kálváriákat most nem írom, csak azt, hogy az út sokáig felbontva, leszűkítve volt előttük ilyen-olyan talajszint alatti ,munkálatok miatt, majd mikor kész lett szépen leaszfaltozták. Nem telt bele 2 hét, hogy átadták és máris fel volt bontva a vadonás új aszfalt és 3 m. mély gödröt ástak, mert valami gáz volt odalent és újabb egy-két hét sávszűkítés, stb. Most akkor ezt hogy'?!?!?!
Budafokon, a Nagytétényi úton építettek egy MOL kutat. Az egyéb kálváriákat most nem írom, csak azt, hogy az út sokáig felbontva, leszűkítve volt előttük ilyen-olyan talajszint alatti ,munkálatok miatt, majd mikor kész lett szépen leaszfaltozták. Nem telt bele 2 hét, hogy átadták és máris fel volt bontva a vadonás új aszfalt és 3 m. mély gödröt ástak, mert valami gáz volt odalent és újabb egy-két hét sávszűkítés, stb. Most akkor ezt hogy'?!?!?!
Kazes☻01-10-2010 12:12:21 // 2080
Valóban sok szereplős, de a helyi önkormányzatnak van a legkisebb beleszólása. Legalábbis ezt tapasztaltam az említett csomópont építéssel kapcsolatban, ugyanis szót emeltem ellene (írásban is) és nálunk szinte semmire sem tudtak válaszolni, ill. főként csak azt, hogy 'ez' főváros, 'az' NKH, 'amaz' környezeti min., 'mégamaz' MÁV, + VM, stb.
Zsolt15501-10-2010 05:51:23 // 2079
Tegnap láttam, hogy a még át nem adott, de már frissen leaszfaltozott Andor utcát felbontották a csatornások. No comment.
Zsolt15501-10-2010 05:47:30 // 2078
Az NKH csak egy a sorban.
Xixo01-10-2010 02:42:19 // 2077
Olyan félreérthető nevük van, azt hinné az ember, hogy ezek értenek hozzá... :)
Kazes☻29-09-2010 23:21:01 // 2076
NKH = Nemzeti Közlekedési Hatóság. :)
Kazes☻29-09-2010 23:20:05 // 2075
Rosszul. És eddig én is. Mára már megtudtam, hogy a NKH-hoz tartozik. :)
Xixo29-09-2010 23:09:09 // 2074
Én úgy tudom, hogy ilyenkor az önkormányzat rendeli el, hogy a multinak mit-hogyan kell kiépítenie.
Kazes☻23-09-2010 21:24:40 // 2073
De vajon gondolkoznak ezek?! Vagy xarnak mindenre, megcsinálják jó pénzért és kész?! Nehogy már jobb legyen, esetleg még olcsóbban is, és akkor maradna másra még zsozsó, vagy mi?! Ez szörnyű!!!
Zsolt15523-09-2010 20:15:58 // 2072
Amikor az M0-n baleset van, a 6-s bevezető elég rendesen be szokott állni. Ilyenkor mi is Nagytétény felé szoktunk kerülni.
Zsolt15523-09-2010 20:14:01 // 2071
A Haraszti úton egyszerre és egymás mellé építettek egy Lidl-t és egy Aldit. Azt a hatalmas forgalmat amit reméltek az áruházak, közlekedési lámpával kívánták szabályozni. Idióták. Ha működnek (szerencsére néha nem) akkor ezekkel a lámpákkal több perces torlódásokat csúcsidőben hosszú sorokat okoznak. Viszont amikor nem működnek mindenki normálisan tud minden irányban közlekedni.
Kazes☻23-09-2010 10:56:23 // 2070
Nekem is úgy tűnik sajna! :(
Mi kellenénk oda! :)))
Most képzeld el - nem tudom ismered-e - nálunk Nagytétényben, a már évek óta meglévő Lidl mellé kb. 150 méterre építenek egy Qa Aldit is. Minek?! Na mindegy. Most az út átépítéséről van szó. Ugyanis, van ott a nem kis forgalmú Nagytétényi úton egy azonos szintű vasúti kereszteződés, ami évek óta hatalmas problémát jelent, oltári dugókkal. Na, most végre valahára kikerülik és egy aluljáróval kiváltják, igaz egy kicsit odébb, de jó lesz az. Viszont, most, hogy már nem lesz sorompó ami megfogja a forgalmat, az új áruház és a már meglévő bejáratához egy közös szép nagy lámpás kereszteződést akarnak építeni!!! NORMÁLISAK?!?!?!?!
A nagy forgalom és dugó abból is ered, hogy a 6-os bevezető és az M0-ás csatlakozását is igen elb*****k, alul tervezték és ha még van egy baleset is a 6-oson, ami sajna elég sűrűn előfordul, akkor szinte meghal a környék, mindenki bejön a Nagytétényire. :(
Mi kellenénk oda! :)))
Most képzeld el - nem tudom ismered-e - nálunk Nagytétényben, a már évek óta meglévő Lidl mellé kb. 150 méterre építenek egy Qa Aldit is. Minek?! Na mindegy. Most az út átépítéséről van szó. Ugyanis, van ott a nem kis forgalmú Nagytétényi úton egy azonos szintű vasúti kereszteződés, ami évek óta hatalmas problémát jelent, oltári dugókkal. Na, most végre valahára kikerülik és egy aluljáróval kiváltják, igaz egy kicsit odébb, de jó lesz az. Viszont, most, hogy már nem lesz sorompó ami megfogja a forgalmat, az új áruház és a már meglévő bejáratához egy közös szép nagy lámpás kereszteződést akarnak építeni!!! NORMÁLISAK?!?!?!?!
A nagy forgalom és dugó abból is ered, hogy a 6-os bevezető és az M0-ás csatlakozását is igen elb*****k, alul tervezték és ha még van egy baleset is a 6-oson, ami sajna elég sűrűn előfordul, akkor szinte meghal a környék, mindenki bejön a Nagytétényire. :(
Zsolt15523-09-2010 04:11:52 // 2069
A választások közeledtével meg olyan ötletek hangzanak el, hogy az már lassan a pihent agyúak topicba illene.
Zsolt15523-09-2010 04:08:53 // 2068
Ebben a városban nem nagyon alkalmaznak közlekedési szakembert. :-((( Legalább is nekem úgy tűnik sajnos.
Kau15-09-2010 10:55:46 // 2067
Sok értelme volt... :)
krecsi15-09-2010 10:36:03 // 2066
Kazes☻15-09-2010 10:09:29 // 2065
Liquid12-09-2010 22:41:16 // 2064
egyszerűbb és jövedelmezőbb kitáblázni 40-essel és kiállni mérni :(
Poló12-09-2010 22:14:32 // 2063
Pénteken el kellett mennem Mórra a Ducatoval, Kisbérnek mentem, nem nagyon szoktam arra járni. Kisbér végén kikanyarodva a 81-esre egy simsont kellett megelőznöm, 50-60 km/h-val haladtam, hisz akkor kanyarodtam ki a kereszteződésben. Akkora nyomvályú van az úton, hogy majdnem sikerült elütnöm a motorost. Ahogy elkezdtem áthúzni az autót a szemközti sávba, kikapta a kezemből a kormányt és vezette a nyomvályú. Hamar egy erősebb mozdulat és sikerült kikerülni a simsont. Főútvonal, nem kicsi forgalmat bonyolít le és nem csinálják meg.
Kisbér és Győr között viszont egész jó lett :)
Kisbér és Győr között viszont egész jó lett :)
Kazes☻03-09-2010 09:08:23 // 2062
csocsi24-06-2010 15:10:54 // 2060
Gondolom leszámlázva nem ez a rétegrend lett kifizetve.
Kazes☻24-06-2010 15:08:11 // 2059
Szép! Ez aztán a jóféle kókány tolvaj munka! :(((
A közérthetőség szempontjából a helyes rétegrendet is kellene prezentálni legalább egy sematikus ábrán vagy csak felsorolás szinten. :)
A közérthetőség szempontjából a helyes rétegrendet is kellene prezentálni legalább egy sematikus ábrán vagy csak felsorolás szinten. :)
Piritu - 1.000.00024-06-2010 15:04:42 // 2058
Zsolt15522-06-2010 19:50:59 // 2057
Ezt érezzük is. :-((( Ha BKV-val vagyok kénytelen utazni, akkor sokszor gondolok rá, hogy tulajdonképpen nem is olyan drága az a benzin. Még akkor is ha lassan 350.-Ft egy liter!
Koszosak, büdösek, tele vannak hajléktalanokkal, a megnövelt útvonalaknak köszönhetően állandóan késnek, stb. :-(((
Koszosak, büdösek, tele vannak hajléktalanokkal, a megnövelt útvonalaknak köszönhetően állandóan késnek, stb. :-(((
Kareszka198421-06-2010 14:15:42 // 2055
a tompai átkelő után az út valami katasztrófa Tompa végéig...nem az ültetett kocsikhoz van idomulva :(
csocsi21-06-2010 14:14:38 // 2054
Ezen lehet csak a döntéshozók lepődtek meg szerintem.
Kazes☻21-06-2010 14:09:30 // 2053
Zsolt15511-06-2010 23:23:14 // 2052
Ez van. :-((( Ettől függetlenü itt csak a buszok beszerzési árát írják. A teljesítménnyel és az idővel arányos költségekről nem írnak, ami nagyon nem kis költség.
Egyébként kiszervezésekről annyit, hogy a Népstadionnál lévő Volánbusz pályaudvarról, ha jól tudom 2 azaz kettő járat indul a Volán színeiben. A többi alvállalkozói járat.
Egyébként kiszervezésekről annyit, hogy a Népstadionnál lévő Volánbusz pályaudvarról, ha jól tudom 2 azaz kettő járat indul a Volán színeiben. A többi alvállalkozói járat.
krecsi11-06-2010 22:28:09 // 2050
Zsolt15503-06-2010 21:09:41 // 2049
Azért mert a cseppfolyósgáz nehezebb mint a levegő, így esetleges szivárgás esetén a gáz megragad a pinceszinten.
Kazes☻25-05-2010 14:17:32 // 2048
Kazes☻05-05-2010 11:01:53 // 2047
Igen! Jogos, valós a probléma, sajnos. És sajnos, hogy továbbra sem gondolkoznak!!!
Például az is egy hatalmas probléma szvsz, hogy elkészítik az ilyen olyan (sugár)utakat, mint például a Lágymányosi híd-Szerémi-6os ki(be)vezető (de mondhatnék mást is) és teleb..ák lámpákkal, miközben az út mellett meg lakóparkok épülnek!!! Na, ezt hogy'???
Ép eszűek ezek???
Például az is egy hatalmas probléma szvsz, hogy elkészítik az ilyen olyan (sugár)utakat, mint például a Lágymányosi híd-Szerémi-6os ki(be)vezető (de mondhatnék mást is) és teleb..ák lámpákkal, miközben az út mellett meg lakóparkok épülnek!!! Na, ezt hogy'???
Ép eszűek ezek???
Kareszka198405-05-2010 11:01:37 // 2046
mi ez a megkülönböztetés? hát így védjem én a környezetet?? :D
Kazes☻05-05-2010 10:57:28 // 2045
Gázos autóval behajtani tilos! :)
Kareszka198405-05-2010 08:10:29 // 2044
az a tábla a piros körben lévő "LPG" írással mit jelent???? ilyennel még sosem találkoztam...
Zsolt15505-05-2010 06:41:18 // 2043
A jóképességű vezetőinktől sokat hallani manapság, hogy hamarosan be "kell" vezetni a dugódíjat, mert így, meg úgy fuldoklik a város, és ez már elkerülhetetlen.
Viszont amikor építési engedélyt adnak ki, irodaházak, bevásárló központok részére, amelyek a belváros egy részén aránytalanul nagy forgalmat generálnak akkor már nem ilyen előrelátóak.
Hamarosan átadják, az amúgy is zsúfolt József körút és az Üllői út sarkától egy-két saroknyira a Corvin sétányt, benne több irodaházzal, és egy bevásárló központtal.
Várhatóan napi több száz autóval növekszik a környékra behajtók száma. A forgalom megemelkedik, és mindenki elhiszi, hogy tényleg szükség van a dugódíjra, mert annyi az autó.
Tipikus esete a "Lángost szeretjük, de a lángossütőt nem." történetnek. Ergo, az autók után kivetett adót szeretjük, de az autóst nem.
Viszont amikor építési engedélyt adnak ki, irodaházak, bevásárló központok részére, amelyek a belváros egy részén aránytalanul nagy forgalmat generálnak akkor már nem ilyen előrelátóak.
Hamarosan átadják, az amúgy is zsúfolt József körút és az Üllői út sarkától egy-két saroknyira a Corvin sétányt, benne több irodaházzal, és egy bevásárló központtal.
Várhatóan napi több száz autóval növekszik a környékra behajtók száma. A forgalom megemelkedik, és mindenki elhiszi, hogy tényleg szükség van a dugódíjra, mert annyi az autó.
Tipikus esete a "Lángost szeretjük, de a lángossütőt nem." történetnek. Ergo, az autók után kivetett adót szeretjük, de az autóst nem.
ystuc17-04-2010 08:36:21 // 2042
Tegnap én is mentem az M6-oson. Az a 4 alagút egy vicc. Szép, és igényes, de minek?
Zsolt15517-04-2010 08:20:38 // 2041
Ha már Pécs. Úgy szét van bombázva a város, mintha még csak most készülnének az EKF-re, és nem úgy mint aki most ünnepli. :-(((
Zsolt15517-04-2010 08:17:07 // 2040
Tegnap kiprobáltuk az M6-s autópályát Pécsig. Szép is, meg új is, de volt egy két olyan része ahol mintha már most meg lenne süllyedve az útburkolat. :-(((
Illetve Bp.- Pécs útvonal 34km-rel hosszabb volt autópályán, mint visszafelé 6-s út Szekszárdig, és onnan az autópálya.
Illetve Bp.- Pécs útvonal 34km-rel hosszabb volt autópályán, mint visszafelé 6-s út Szekszárdig, és onnan az autópálya.
Kazes☻26-02-2010 10:08:34 // 2039
Ez Qva jó, tecccik! :)))
Az meg kár, sőt szégyen. Pedig azt hiszem egy kis nemzettudat-, szeretet, ne adj Isten hazafiság kellene, vagy csak simán végezni a munkájukat becsülettel, mármint a döntéshozóknak.
BKV - egyelőre még csak vicc. :(
Az meg kár, sőt szégyen. Pedig azt hiszem egy kis nemzettudat-, szeretet, ne adj Isten hazafiság kellene, vagy csak simán végezni a munkájukat becsülettel, mármint a döntéshozóknak.
BKV - egyelőre még csak vicc. :(
Zsolt15526-02-2010 06:34:28 // 2038
Oda fog jutni mint a győri Credo busz. Ne adj isten, mint az Ikarus.
Pedig ezt a buszt kifejezetten a magyar igényeknek megfelelően tervezték, gyártották.
Ha nem lehet megutaztatni egy ciprusi cégen keresztül a beszerzésüket, akkor nem lesz érdekes a vezetők számára.
Pedig például a BKV járműparkja elég erőteljesen öregedett az elmúlt időszakban.
Pedig ezt a buszt kifejezetten a magyar igényeknek megfelelően tervezték, gyártották.
Ha nem lehet megutaztatni egy ciprusi cégen keresztül a beszerzésüket, akkor nem lesz érdekes a vezetők számára.
Pedig például a BKV járműparkja elég erőteljesen öregedett az elmúlt időszakban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?