Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻16-06-2012 13:42:13 // 2248
Persze, mert ráadásként mindent telebaxtak lámpákkal. A városból kijutni ... Már többször 'beszéltük' itt is ezt, hogy mintha az lenne a cél, hogy sokat álljanak az autók egy helyben és mérgezzék a tüdőnket! Ezt főként az újabb építésű, ill. a felújított utakon, csomópontokon figyelhetjük jól meg!
vm16-06-2012 13:25:31 // 2247
Hááát...nem hiszem, hogy aki munkába jár, azt kedvezményezik.
Hiszen az kiváltható tömegközlekedéssel, ha viszont bent laksz, az nem.
Amúgy nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, viszont nem nagyon találok észérveket az ellen, hogy a budai zóna miért ne lehetne forgalmi terhelés mértékében akkora, mint a pesti. Az egyetlen, amire gondolok, bizony csak a III-XII-i villanegyedek érinthetetlensége. Azt senki ne mondja nekem, hogy a Vörösvári vagy a Bach csomópont kisebb mértékben terhelt, mint a Hungária ;-)

Vitathatatlanul szükség van a díjra, ez rendben is van, csak ezt végre nem olyan magyarosan kéne megoldani...
Kazes☻16-06-2012 13:16:26 // 2246
Másik téma ugyan, de szintén a xarozás, ezt figyeljétek!



Ez a legjobb: "egy olyan terv alapján, amelynél még a saját költség-haszon elemzés is kimondja: a projekt semmiféle módon nem megtérülő."

Nos, egy részét már tavaly október-novemberben át kellett volna adniuk, persze sehol sincsenek, ellenben du. 4-től sehol-senki nem dolgozik!

A többit viszont nagy dirrel-durral elkezdték úgy 2 hónapja, és addig jutottak, hogy lebontották a vasút mellett a zajvédő falakat. Azóta már-már elviselhetetlen zajban élünk, főleg, hogy hozzájön az M0-ás átépítése is!

De különben örülök, hogy legalább épül valami mifelénk! :)
Kazes☻16-06-2012 12:18:06 // 2245
Ebben (is) teljesen egyetértünk! :)
Kazes☻16-06-2012 12:17:39 // 2244
Lesz belőle kavarodás, mint a parkolómatrinyákból! :)
Grando16-06-2012 12:07:00 // 2243
Egyrészt még terv (duma, nyomásgyakorlás), másrészt tuti kedvezményezett leszel, és akkor rohaggyámajmeg! :DD ;)))
Na de ez a budai összeesküvéselmélet... hmmm... ha nem is Darwin-díjas, de azért minimum elég meredek. ;)))
Ja, és attól még a dugódíj sztem is bekaphassa. Viszont ugyanakkor meg Budapest valóban élhetetlen a sok autó meg a tömeg miatt. A hitelezők (nem a budaiak) meg kérik a kamatos kamatot. Mi a bax legyen?
krecsi16-06-2012 11:53:51 // 2242
Én csak havi kb. 4* járok arra, de így is felháborít. Nem fizetek még elég adót a kocsira??? De legalább már lesz wifi az elővárosi vonatokon. Mert hát az a legfontosabb fejlesztés.
vm16-06-2012 11:35:08 // 2241
Sok nagyvárosban működik a rendszer Európában, biztosan van jó megoldás a bent élőkre, amit nálunk természetesen nem tudnak majd normálisan megcsinálni ;-)
Zsolt15516-06-2012 11:25:49 // 2240
Igazából ezt a Demszkyék vállalták be az EU-nál, cserébe a 4-s metróra adott pénzért. Az alternatíva az magyar szokás szerint nincs meg.
Röviden ha nincs pénzed, majd átszoksz a BKV-ra, vagy MÁV-ra.
Csak ha a belvárosba behajtó autósok harmada letenné a gépjárművét, akkor lenne a közlekedési vállaltoknak elég kapcitása ezeket az embereket elszállítani? Mert mostanában még a jelenlegi utasszámmal is gondjaik vannak.

Másik kérdés, hogy mi lesz azokkal akik a határon belül laknak?
vm16-06-2012 10:31:00 // 2239
;-)

Amúgy ha a Hungáriás behajtásonkénti 500 Ft lesz a díj, az nekem naponta befigyel azért a mintegy 100 méterért, amennyivel a munkahelyem bejárata a határon belülre kerül. És ami még köszönőviszonyban sincs a belvárossal, ugyanis iparterület...

Azért ha havi tizest kérnének Tőled is hogy munkába járhass, Te sem mulatnál ilyen jól a hozzászólásomon ugye ;.)
Kazes☻15-06-2012 21:30:09 // 2238
Hehe, 4-es metró?! Ennyi idő alatt és ennyi pénzből már a 6-osnál kéne tartani! :)

Amúgy meg nagyon örülünk, mert itt építik már évtizedek óta a 0-ást, de még sehogy sem jó és még mindig nincs kész. Ja, mert persze, hogy a negyvenakárhányas tervek alapján építették, azt hitték készre, de jó pár emberkének meg kellett halni ahhoz, hogy belássák ez tényleg egy nagy 0! Itt ahol élek, telkek között, lakótelepek között megy a nullás! Ja, hogy a 40-es években ezek még nem voltak? Az igaz, csakhogy a 70-es évek óta igen és mégis...
Amúgy meg ép eszűen semmin nem gondolkodnak! Illetve aki igen (Kálvin tér!), azt meg kitúrják, lemondatják, stb...
Béci Ɨ|ѯ15-06-2012 16:57:16 // 2237
Ezt még ki lehetne védeni, mert nem volt benne a pályázati kiírásban, hogy mekkorának kell lennie a dugódíj mértékének. Tehát akkor lehetne akár 1 Ft is... Addig amíg tényleg nem lesz P+R rendszer, elővárosi vasút, MŰKÖDŐ metró, stb. Addig ez csak vérszívás.
A III.-kerületi polgi pont azért hisztizik, mert mindenki ott rakná le az autót, ha a Margit körútnál kezdődik a zóna. Sehogy se jó ez.
Szokás szerint megint egy teljesen átgondolatlan, kapkodós ötletelés azért mert Tarlós bácsival közölték föntről, hogy bizony nem fog pénzt kapni, oldja meg valahogy. Neki meg ez jutott eszébe... Talált pénz. Csak most kéne neki 50 milliárd, hogy kiépítse a rendszert... Annyi meg nincs... Sakk Matt.
.......................15-06-2012 15:33:25 // 2236
..nem értem mit nyafogtok Bp iek,
lesz szép 4 es Metrótok,
aki meg vidéki fizetheti a dugódíjat,
mert az M0 semmit nem ér,
mert azon a kamionok parkolnak,stb.
örüljetek ,hogy valami épül ott..
Grando15-06-2012 15:14:55 // 2235
A qrvaannyukat! Mind palotában lakik, és milliókat keres és nagy autóval jár, és állítólag vért isznak és gyerekeket esznek és ők találták ki az egészet és összeesküdtek a pestiek ellen, mert ki akarják szívni a pestiek agyát és még a pestiek macskáit meg kutyáit is meg akarják enni.
Ha meg egész Budán fizetni kellene, akkor azér rohaggyon meg az összes rohadék szemét állattya, mert ott akar dőzsölni a kacsalábon forgó villájában mindegyik és ki akarja tiltani onnan a szegény csóró jóravaló szegény szerencsétlen pestieket a zöldövezeti jólevegős luxusvárosrészéből.

Jééézusom, ember, mi ez???!!!! ;)
vm15-06-2012 12:23:18 // 2233
Valami olyasmit olvastam, hogy Pesten a Hungária-Könyves Kálmán lesz a határ, Budán meg a Margit krt.
Persze a budai oldal, ahol ugye jellemzően a gazdagabb rétegek laknak, kisebb területen fizet, ráadásul továbbra is telefüstölhetik a természetvédelmi területre épített villáik előtt az erdőt, a pesti proli meg már a Hungáriától fizethet...
Ezt megint azok találták ki, akik Budán laknak...
Zsolt15515-06-2012 06:45:21 // 2232
De legalább lesz dugódíj. (Ez az, amit pluszként vállaltunk, hogy az EU fizesse a 4-s metrót.) Igaz nincs alternatíva, nincsenek plusz parkolók, nincs kamerarendszer, de majd őrök szedik(?) az alkalmankénti 4-500Forintos behajtási díjat.
Kíváncsi leszek, hogy az Üllői, a Kerepesi vagy éppen a Váci úton hova teszik majd a sorompókat, díjfizető kapukat. A budai oldalról ne is beszéljünk.
Kazes☻09-06-2012 20:59:56 // 2231
Kazes☻31-05-2012 22:52:14 // 2230
Az ilyesmiken hab könnyen suhannak át! :(
Kazes☻31-05-2012 22:51:35 // 2229
Hiba, öreg hiba...! :)
Kazes☻31-05-2012 22:50:52 // 2228
Majd bele szakadnak szegények... :)
Zsolt15531-05-2012 06:22:30 // 2227
Előzetesen 2008. július közepére igérték, hogy elkészül. Azóta több mint 4 év és nem 4 hónap telt el - mint amit előzetesen igértek -, szinte következmény nélkül.
Ha a honpolgár késik valamilyen befizetéssel azt bírságolják. Ezen a késedelmen meg valahogy illedelmesen átlépnek.
Whiteskull30-05-2012 23:27:32 // 2226
Engem egyelőre nem zavar! :)))
Edyboy30-05-2012 23:25:03 // 2225
Pedig nagy erőkkel dolgoznak az ügyön :))

Imyx26-05-2012 21:29:32 // 2223
Kegyetlen :))))
ystuc26-05-2012 21:27:38 // 2222
Kazes☻01-04-2012 21:17:01 // 2221
Nem vagyunk, csak az a pár 'csög ott ahol... :(
GTPeti01-04-2012 21:13:23 // 2220
Ez annyira tipikus magyar példa... Mo-n még a kukáskocsiknak is Rábának kéne lenni. Ehhez képest Mercedeseket veszünk. Hülyék vagyunk. Ez van.
Kazes☻01-04-2012 21:13:07 // 2219
Így könnyebb túlszámlázni, a sok alkatrész beszállító közt...:(
Zsolt15501-04-2012 21:09:24 // 2218
Bevetették az "új buszokat" a BKV-nál.



Csak azt nem tudom, hogy miként akarják fenntartani az üzemkészséget egyre több típussal. Mert nem csak tankolni, hanem szervizelni is kell ezeket a járműveket. Igaz, a BKK ki akarja szervezni a BKV-tól az autóbusz üzemágat. Addig pedig ...
Kazes☻29-03-2012 22:49:16 // 2217
ITT ez nem volt meg. :(
Kazes☻11-03-2012 14:22:51 // 2216
Az a 'mi autónk' annyira nem is a mienk, mint ez! :)))
GTPeti08-03-2012 21:52:29 // 2215
Tényleg jó páros! Szerencsére a "mi autónk" is kapható olasz szívvel. Na nem mintha ez a fórum ezekről szólna... B)
Kazes☻05-03-2012 10:06:23 // 2213
Na, aaaz biztos! Ezek szerint abból nem lesz semmi? :)
Zsolt15504-03-2012 22:16:34 // 2212
Több értelme lenne, mint ahogy anno a KingLong gyárat akarták idetelepíteni.
Kazes☻04-03-2012 20:08:46 // 2211
Erőteljesen! Mindenki...! :)))
Zsolt15504-03-2012 09:28:25 // 2210
Reméljük, hogy így is lesz. :-))))
Kazes☻23-02-2012 19:17:33 // 2209
De csak gondolkodik is valaki! :)
Kazes☻07-02-2012 14:06:08 // 2208
Tereptárgy, mint akadály verseny. :)))
Whiteskull07-02-2012 11:45:29 // 2207
Nem is kell. Csak zavarna az utakon. :)))
Kazes☻07-02-2012 11:35:30 // 2206
De kotró akkor továbbra sincs. :)))
Whiteskull07-02-2012 11:31:54 // 2205
A havat. :)))
Kazes☻07-02-2012 11:23:25 // 2204
A kotrót, vagy a havat?! :)))
Whiteskull07-02-2012 08:48:05 // 2203
Na ezt elkiabáltam. :)))
Whiteskull06-02-2012 19:43:46 // 2202
Felénk se Szombathelyen. :)))

Igaz hó sincs. :)))
Edyboy06-02-2012 19:37:49 // 2201
Mifelénk se nincsen a 10-es úton...
W.06-02-2012 18:35:13 // 2200
Pest-Szolnok között a 4-es FŐÚTON!!! Egyetlen egy kib.....ott hókotrót vagy bármilyen hómentesítő járgányt sem láttam sem oda, sem vissza ! Ezért fizetünk?? Gyalázat!
Kazes☻31-01-2012 09:33:46 // 2199
Úgy van, sajnos ebben teljesen egyetértünk. De azért lehetne hogy' spórolni a már beszedettekkel is. Biztosan sokan tudnának nekik ajánlani ötleteket. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.