Forum >> Szerelőműhely
norbee17-01-2005 14:11:00 // 1591
Bakker, pb_ kötöszköcc? :)))
Azmo17-01-2005 14:10:40 // 1590
a direkt 12 V-ot nem javasolta Paco, mert lehet hogy ez azt eredményezné, hogy valamit máshol meg szétcsesz!
norbee17-01-2005 14:09:21 // 1589
Nekem aszondta, minden lehetséges pontot végigmértek. Volt a fején egy nagy vágás, mint egy rossz kalóznak, nem mertem többet kérdezni! :)))))
pb_17-01-2005 14:08:12 // 1588
Mit jelent az, hogy összes pont, mert ahhoz, hogy mindent végig mérjél a P4 rendszeren, le kell bontani az egész autó belsejét, műszerfal kompletten ki, kárpit felszed, és a motor térben is bontani kell.
Azmo17-01-2005 14:04:28 // 1587
akkor mi a kérdés:)
pb_17-01-2005 14:04:07 // 1586
Ha rám hallagattok direktbe adtok neki 12V-t Akksi, vezeték, kábel végre rádug(ami a váltóból kijön). De mikor csinálnátok ezt a dolgot?
norbee17-01-2005 13:58:17 // 1585
Bombázók
Mit és hol mértetek egyáltalán? Paco aszondta, megnéztétek az össze lehetséges pontot, csak a váltó belseje maradt ki.
Azmo17-01-2005 13:40:27 // 1582
na fejezzétek be ezt! Tessék figyelni és észre fogjátok venni, ha privát üzitek jött! :)
gabi3317-01-2005 13:39:40 // 1581
Beeep146! Privát üzi!!!
beeep14617-01-2005 13:36:22 // 1580
Köszi! Rápróbálok.
beeep14617-01-2005 13:35:02 // 1579
Sorry, a dupláért, azt hittem átsiklottatok felette... :-))
gabi33! privát üzi!!!
ingegnere17-01-2005 13:32:58 // 1578
Engem kéne felhívnod!;-)
gabi3317-01-2005 13:32:02 // 1577
Houston hívja beeeeeeeeeeeeeeeep146-ot!!!
Azmo17-01-2005 13:30:44 // 1576
igen, rendben, simán!
De akkor már a kezemben kéne hogy legyen a nyelest.csapágy és a jó elektromágnes, szal felkészülve a bombázásra! De mondjuk ezt meg lehet ejteni bármikor!
Robi17-01-2005 13:28:20 // 1575
az izzó nem év = az izzó nem ég :)
Robi17-01-2005 13:27:07 // 1574
Azon gondolkodom, hogy érdemes lenne megmérni azt a 12V-ot terheléssel is. Magyarul rá kellene kötni egy izzót, és úgy megmérni. Könnyen lehet, hogy valahol szar a kontakt. Attól még a multiméter 12V-ot mutat, mert szinte nincs áramfelvétele. Ellenben ha ráterhelsz egy izzóval, akkor a kontakt nagy ellenállása miatt leesik a feszültség. Ilyenkor az izzó nem év, vagy csak parázslik. Talán meg kellene még játszani, mielőtt lebombázzuk a váltódat.
Kazes☻17-01-2005 13:25:32 // 1573
Vagy csak feszül, mert egy kicsit elmozdult. Az enyémmel is volt egyszer ilyen baj. Lelazítottam , egy kicsit igazítottam rajta és visszahúztam. Azóta jó.
gabi3317-01-2005 13:24:29 // 1572
Ma este szívesen megnézem. :)
Robi17-01-2005 13:23:17 // 1571
Hát az nekem sajnos nem az igazi. Transaxle-nél amúgy is egy kritikus pont a váltó, inkább megvenném a szintetikust.
brien17-01-2005 13:21:52 // 1570
Jah, a váltóolajra visszatérve Tutela SAE80-90W GL5+ viszkozitású...szal' nem synth :(
Robi17-01-2005 13:20:56 // 1569
Ezt már írtad egyszer. Fogalmam sincs. De a puding próbája az evés.
beeep14617-01-2005 13:19:27 // 1568
Üdv!
Van egy olyan gondom, hogy indításnál súrlódó hangot ad az indítómotor. Beindul rendesen, de "súrol". A szerelőm szerint annyi a baja, hogy ki kellene pucolni. valóban ennyi, vagy jelezhet ez mást is?
146 1.6 TS
brien17-01-2005 13:16:47 // 1567
Ezúton is b**** szájba a k**** a****.....
A maszkon lévő jelet alulról fogja két kis pici "rugós" fémalátét, szal' vagy felnyitja a motorháztetőt vagy viszi az egész maszkot....ezt azért tudom, mert én nemrég cseréltem.
A hátulja is orvosolható elvileg, nem kell az egész zárat cserélni,de ahhoz még nem nyúltam...
Azmo17-01-2005 13:03:47 // 1566
nem kellett....nemtom múltkor miért jöttek ki fura adatok, most rámértünk és normál 12v volt a kábelbe, kicsi csökkenéssel, ami normális!
Mail ment!
pb_17-01-2005 13:01:21 // 1565
Adtatok direktbe 12V-t? Nem az lesz a rossz, hanem vszínű az ABS-al lesz a gond. Ha érdekel bővebben a dolog keress + mélben.
Robi17-01-2005 13:00:14 // 1564
Nem kell felhívni, ma este megyek hozzá a kuplunggal. Ha benevezek a váltóra, akkor az orrom előtt újítja fel. Fog egy jó váltót, fog 4 db 5-ös szinkront, és beteszi az 1, 2, 3, 4-es szinkronok helyére. Oszt összerakja. Ha lenne rá pénzem, nem gondolkoznék egy percig sem.
A kéttrácsás kuplunghoz a munkahenger+tengelycsonk együtt 10 rugó szerinted reális?
Azmo17-01-2005 12:55:36 // 1563
nos, new project!
Mivel most már más megoldást nem látod, mint hogy az elektromágnes a rossz, le kell szerelni a váltót és ki kell cserélni! Pepies kollágnak van ugye egy második P4-e, benne talán egy jól működő em.-el, és remélhetőleg le is tudom vele boltolni! És ha már lent van, akkor a nyelestengelycsapágyat is ki kőne cserélni!
ingegnere17-01-2005 12:50:09 // 1562
Wááá, 40-ért (már ne is haragudj) "rá kell bukni, mint gyöngytyúk a takonyra".:-) Már ha felújított. Fel kéne hívnod.:-)
Robi17-01-2005 12:47:09 // 1561
Azmo, Paco és Wickey hathatós segítségével viszonylag rövid idő alatt leszedtük. Aztán amíg a többiek Azmo zárjával bajlódtak, addig Wickey-vel szétbontottuk. A kuplungom tengelye üt, mint a fene, ráadásul be van maródva a csapágyaknál, úgyhogy cserés. Nem egy olcsó mulatság, kéttárcsás kuplungom van. A váltó házának az aljában egy nagy rakás fémhulladékot találtunk, Wickey le is fényképezte. Sajnos a fémtörmelék bekerült a fogaskerekek közé is, így innen-onnan hiányoznak fogak is. Magyarul az egész váltó cserés. Egyedül a difit nem vettem még ki, csak reménykedem, hogy a tányérkerék és a kúpkerék megúszta.
40 ezer jó magyar forintért tudok faszányosan felújított, komplett váltót. Csak sajnos nincs annyim, tekintve, hogy kell az a rohadt tengely is, meg kell egy kuplung-munkahenger is. A kettőt együtt 10 ezerért kapom meg, elvileg ma este már össze is rakom a kuplungot. A váltóra még nincs megoldás. Volt egy ajánlatom ujp155 cartárstól, de ő azóta eltűnt az éterben. :( Ha bárkinek van költségkímélőbb megoldása, mint a 40 rugó, az ne tartsa vissza!
norbee17-01-2005 12:42:20 // 1560
Bocsi, ezt nem bírom visszafojtani...
Mesélj Ing!
Mi van az anyósoddal? :)))))))))
ingegnere17-01-2005 12:15:25 // 1559
Mesélj Robi!
Mi van a váltóddal?
norbee17-01-2005 10:11:15 // 1558
Sorry, látom közben megoldódott a kérdés. :)))
norbee17-01-2005 10:08:49 // 1557
Giorgo
Ne engedd megbontani a motort. Nekem ugyanez volt két éve, beállt a jobb oldali feszítőgörgő csapágya, elugrott a vezérlés, két henger nem ment. Szétszedték, ha már ott vagyunk, ezmegezmegez, utánna vissza, és új vezérlés. Most ugyan nagyon pöpec az egész, de elég idegcincáló volt, mire a végére értünk.
gyugya17-01-2005 08:54:23 // 1556
Udv emberek!
Valaki meggyalazta az automat, ez uton is uzenem neki, hogy ***.
Szoval letorte a csomagtarto zaron levo Alfa emblemat. Ezt lehet orvosolni, vagy cseres az egesz zar? Raadasul megpiszkalta elol a maszkon levot is. Azon csak egy picit latszik, hogy valaki feszegette, de elkepzelheto, hogy visszajon a majom. Le tudja szedni, vagy csak az egesz maszkal egyutt tudja hazvinni. Itt egy kep is a hatso zarrol.
Valaki meggyalazta az automat, ez uton is uzenem neki, hogy ***.
Szoval letorte a csomagtarto zaron levo Alfa emblemat. Ezt lehet orvosolni, vagy cseres az egesz zar? Raadasul megpiszkalta elol a maszkon levot is. Azon csak egy picit latszik, hogy valaki feszegette, de elkepzelheto, hogy visszajon a majom. Le tudja szedni, vagy csak az egesz maszkal egyutt tudja hazvinni. Itt egy kep is a hatso zarrol.
Robi16-01-2005 22:14:32 // 1555
Örömmel hallom! :)
Giorgio16-01-2005 22:13:36 // 1554
Na, hál'Istennek a kezdeti aggodalmamat felváltotta a megnyugvás.
Nem a gyújtásom ugrott párat, és nem is az injektorom volt fos, hanem megadta magát az első henger kipufogó szelepének hidrotőkéje.
Csere, most akkor egyúttal az összeset, aztán bye-bye cyryp!
:-)))))))))))))))))))))) /me happy, very happy!
Gábor15516-01-2005 22:11:21 // 1553
Kössz a segitséget holnap megprobálkozom vele!
András bácsi16-01-2005 21:47:07 // 1552
Van egy alapjárati motor az aluminium szívótér előtt. (egy kb. 40mm átmérőjű hengeres darab). Az szokta megadni magát. Először szedd le, takarítsd ki a belsejét (mondjuk kontaktspray-vel) aztán próbáld ki. Ha nem javult, akkor csere.
Gábor15516-01-2005 21:41:49 // 1551
Sziasztok!
A segitségeteket kérem,melegen iszonyatossan ingadozik az alapjárat,nem áll le csak hullámzik. Mi lehet az oka? 155 2.0 8v ilyen motorom van.
Paco16-01-2005 21:19:00 // 1550
Hogy ki az nekem mindegy, de amit eddig postára beszéltünk meg vele az postán jött :)
András bácsi16-01-2005 21:14:29 // 1549
Szerintem sincs messzebb, mint Bp egyik feléből átjutni a másikba. De ez a tapasztalat, a legtöbb vevő ezt mondja. Roland nem szívesen postáz, ahhoz lusta. Max. az alkalmazottak. :-)))
Szilárd16-01-2005 21:11:43 // 1548
Nem kivétel.
Ha olyan motyóra van szükségem és nála van akkor megyek.
Különben sincs Tata olyan messze:))
Paco16-01-2005 21:10:48 // 1547
Roland a kisebb darabokat utánvéttel nagyon szívesen feladja postán. Nagyobb darabnál meg egy jó árért vagy egy kurrens cuccért már megéri elmenni.
András bácsi16-01-2005 21:07:04 // 1546
Csak azért gyanús, és kivétel, mert a pestiek zöme szerint Tata túl messze van.
Szilárd16-01-2005 18:46:12 // 1545
De attól még vásárolhat ott a bontóban...:))
toto16-01-2005 18:31:46 // 1544
Hali 1.6ts vezérlés modósitót keresünk van valakinek tippje?Már néztünk itt-ott de elég zsirci áron!Köszi
Paco16-01-2005 18:29:06 // 1543
De épp Büdipesten élek. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
562
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?