Forum >> Szerelőműhely
beeep14614-01-2005 13:08:59 // 1436
Valaki esetleg az idézett hsz-emmel kapcsolatban? :-))
gabi3314-01-2005 13:07:52 // 1435
A szonda kimenetén lévő feszültség 0-1.2v között változik üzemállapottól függően.
kertecs14-01-2005 12:55:31 // 1434
Lambda ok?
Elméletileg digitális multiméterrel is diagnosztizálható, hogy nem halott-e.
kertecs14-01-2005 12:29:44 // 1433
brien
Ha bármi hasonlatosság van a 155 ablaktörlő rendszeréhez, akkor ez is segíthet:
http://www.alfa155.com/155/Technical/Wipers/wipers.htm
misi14-01-2005 10:38:29 // 1432
Megnézem őket.Köszi az ötletet!!!
Jelentekezek ha kiderült valami!!!
Szilárd14-01-2005 10:07:23 // 1431
Nekem akkor volt ilyen problémám a 155-el,amikor összekevertek benne asszem 2 gyújtáskábelt.
Persze ezt a hibát nem mindig produkálta,csak mikor nem vártam.
Pl.előzés közben
misi14-01-2005 10:04:23 // 1430
Az Ac az jó azt kipróbáltuk a légtömegmérőt azt nem tudom, mert nem tudtuk gépre rakni, nincs a srácoknak ahol csináltuk!A befecskendezőfúvókákat, hogy lehet letesztelni??
Köszi
TtK14-01-2005 10:00:20 // 1429
Úgy tűnik gyújtás már van. Levegő és benzin is van hozzá? Légtömegmérő, AC pumpa, befecskendezőfúvókák jók? Fals levegőt nem szív valahol?
misi14-01-2005 09:56:11 // 1428
Sziasztok!
Lenne egy kis próblémám.
155 1.8TS 8v- es Alfám beteg szegény!
Rángat leáll, elveszti a fordulatot!
Új gyertyák, új trafók, ki kellett cserélni az egyik gyújtás elektronikát, és a gyújtás jeladó is ki lett cserélve!
De még mindig csinálja!!
Van amikor egész jól viselkedik, de nem merek vele nagyon közlekedni, mert nagyon bizonytalan a gép!!!
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond????
Nagyon megköszöném!
Vagy ha van valakinek jó elektromos szerelője aki jó áron dolgozik arra is vevő lennék!
Köszi előre is!!!!
TtK14-01-2005 09:48:05 // 1427
Ez még nem annyira gáz. Úgy tűnik csak a két oldalsó tartóról jött le a lökös. A maszkot meg egyszerűen csak vissza kell pattintani. Velkam to da klubb..:)
mszabika14-01-2005 09:34:54 // 1426
Ajajjjajjaajajjjjjj sajnálom :(((
Azmo14-01-2005 09:32:07 // 1425
ejjj, sajnálom....de szokj hozzá, hogy erre nagyon oda kell figyelni!!!!
giovanni14-01-2005 08:13:50 // 1424
sardulah14-01-2005 04:11:18 // 1423
Üdv granturismo!
Köszönöm az infót!hamarosan élek is vele!
Tisztelettel S.!
sardulah14-01-2005 04:08:51 // 1422
Heyla!
köszönöm a telcsiszámot!
Pénteken tezsek egy próbát! Hívom!
Üdv Tisztelettel S.!
TDI7513-01-2005 23:11:00 // 1421
Halihó!
Igazad van azzal amit írtam ,hogy csak íven búg. Béna figyelmetlen fax voltam, mert ha jobban figyeltem volna akkor hallottam volna azt is hogy egyenesben is búg. Csk egy kicsit halkabban. De az meg mindíg fennáll hogy balra ívben teljessen elhalgat. Na mindegy a csere úgyis csak tavasszal valósul meg. Ami a körmös kulcsot illeti valószínű hogy megfogadom a tanácsod és elmegyek egy szerszámkészítőhöz a gyűrűvel, hogy ebbe kell nekem egy célszerszám amibe bele tudom dugni a 1/2-collos beta hajtószáramat.
Barni14713-01-2005 22:49:31 // 1420
térképlámpa fedél kipattint 2db kereszthornyos csavar kiteker, csatlakozó kihúz, keret kiemel. Antenna M5 anya leteker.
András bácsi13-01-2005 21:27:39 // 1419
Mesterek!
Nincs valakinek véletlenül 155 2.0 TS 8V-hez manualja? Főtengelyszimmering és környéke lenne érdekes.
András bácsi13-01-2005 21:25:41 // 1418
Utoljára mintha azt írtad volna, hogy csak íven búg...
Körmöskulcs? Ha nincs valami ismerősnél (ennek ugye kicsi az esélye) akkor marad a méretezés, és a szerszámkészítő. Szerintem, ha nekiálsz gányolni, több melót csinálsz magadnak, és nem feltétlen jön szét.
TDI7513-01-2005 19:40:48 // 1417
Bingóóóóóóó!
Ördögöd van . csak akkor szünik meg a búgás ha enyhe balkanyart veszek.
De még semmi ötletet nem kaptam arra a bizonyos körmöskulcsra.
ingegnere13-01-2005 17:50:01 // 1416
Olyanom nekem se lesz.
gabi3313-01-2005 17:08:02 // 1415
Én papíron értek hozzá, de nem tudok diagnosztikai csatlakozót és szoftvert szerezni.
ingegnere13-01-2005 17:05:15 // 1414
A villamosság nem igazán az én osztályrészem.
Mi lenne a probléma?
gabi3313-01-2005 17:04:16 // 1413
benne vagy a témában?
ingegnere13-01-2005 17:01:56 // 1412
Én csak annyit tudok, hogy a jövő héten hozzám kerül egy motordiagnosztikai oszcilloszkóp.
gabi3313-01-2005 17:00:16 // 1411
a 15:53-as kérdésemre senki sem válaszolt. Csak én vagyok tele energiával? :)
gabi3313-01-2005 16:40:31 // 1410
alfázni akarok!!!
gabi3313-01-2005 16:39:44 // 1409
beeep146 lefagyott, pedig egy rögtönzött talit akarok ma este nyíregyen, ha valaki közel van és érdekli írjon. :)
brien13-01-2005 16:33:36 // 1408
köszi,megpróbálom :)
azt a relét ki tudom én is cserélni ha kapok egyáltalán olyat? :)
Paco13-01-2005 16:33:05 // 1407
Kezdd el keresni az ablaktörlő motornál, és addig kövesd a szemeddel a vezetéket amíg nem látsz egy csatlakozót. Majd a másikat, majd a másikat, majd a másikat....... :)
gabi3313-01-2005 16:31:58 // 1406
146-hoz nem értek, de keresd meg a szélvédő alatt a motort és az abba tartó vezetéken lévő csatlakozót kell széthúzni. Valószínüleg a motor közelében a vízelvezető csatornában van a gubanc.
norbee13-01-2005 16:30:28 // 1405
Áááá, ne izgulj, azt úgyis észrevennéd :)))
brien13-01-2005 16:27:45 // 1404
valaki igazán megmutathatná,hogy hol a csatlakozó, nehogy véletlenül mást húzzak szét :DD
brien13-01-2005 16:26:51 // 1403
csak azért utálom az ilyet,mert nem értek hozzá :D
gabi3313-01-2005 16:25:42 // 1402
JAVASLAT: csatlakozópucolás. Neke a ködlánpa ilyen. Olyan halvány, mint a helyzetjelző. :)
Robi13-01-2005 16:23:33 // 1401
Ablaktörlőt nem robbantunk. :)
brien13-01-2005 16:22:54 // 1400
akkor ugyanez van nálam is, felfelé is akadozik, lefelé is akadozik....fuck
Robi13-01-2005 16:22:18 // 1399
No azt azért nem hinném. Szerintem túl nagy feszültség esik, mire eljut az áram a motorhoz, azért olyan ibolya.
brien13-01-2005 16:21:30 // 1398
lapátcsere megvolt, mert én is arra gyanakodtam...
ez az intervallumrelés akármi, ez mibe fáj?
Robi, akkor már erről is kérnék egy robbantott ábrát :DDDD
Azmo13-01-2005 16:18:18 // 1397
hát, esélyes hogy nekem is full motort kéne cserélni!
Robi13-01-2005 16:12:48 // 1396
Egyébként az enyém is produkálja ezt a jelenséget. :) Csak nekem nem az intervallummal van a baj, hanem azzal, hogy ha kikapcsolom, akkor alig bír visszamenni az alapállásába.
gabi3313-01-2005 16:12:27 // 1395
Föld hívja Beep146-ot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azmo13-01-2005 16:10:18 // 1394
Nekem is az kéne, meg is kérdeztem Pepies-t az új P4 tagot, hogy van-e neki a régi P4ből, aszonta meglesi, mert szerinte abba jó volt....még nem kaptam hírt!
Robi13-01-2005 16:08:54 // 1393
Nálam, ha gondolod, gyere. :)
Robi13-01-2005 16:08:09 // 1392
Szerintem csak halálán van az intervallum relé.
gabi3313-01-2005 16:07:24 // 1391
v.lapátcsere, v. az ablaktörlő lapáton kell egy picit hajlítani. ez még új kocsinál is előfordul. van egy puntonk már új korába így törölt.
Szilárd13-01-2005 16:06:54 // 1390
Kinél lesz szombaton a tömeges autószerelés??
brien13-01-2005 16:03:31 // 1388
tényleg, vaazee, jut eszembe...nekem meg csak minden második indításra röffen be a moci, elsőre csak forog kettőt az indítómotorom, és lefullad?...ötlet? :)
ja, és az ablaktrölőlapátom is csak nyögvenyelősen, akadozva, kínlódva töröl a szakaszos fokozatban,de normálba és gyorsba töröl rendesen...meghalt volna a motorja?
még a végén tényleg sorban állok szombaton :D
gabi3313-01-2005 16:00:56 // 1387
beeep146, ha itt vagy jelezz!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?