Forum >> Szerelőműhely

norbee17-01-2005 15:04:10 // 1621
hossza méteres? :PPPPP
Azmo17-01-2005 14:59:59 // 1620
nemtom, az egyik 2 eres, a másik 3....mármint a vastag kék és piros kábeles vezetkéken belül! Mi lehet ez a 2 kábel, az egyik jeladó lesz, azt mondták!
pb_17-01-2005 14:58:45 // 1619
Szóval a borításon belüli színek érdekelnének.
norbee17-01-2005 14:55:47 // 1618
LOL!!!!!!! :))))))))))
pb_17-01-2005 14:54:49 // 1617
A borításon belül?
Azmo17-01-2005 14:52:51 // 1616
írta Robi, kék és piros...a borítás...vagy konkrétan a kábel színe érdekel benne? Azt nem tudom!
Azmo17-01-2005 14:51:56 // 1615
mi nem adta? megkapta a 12v-ot, de az mire megy, ha nem a tekercsbe?
pb_17-01-2005 14:51:43 // 1614
Milyen színű volt a két kábel?
Robi17-01-2005 14:49:28 // 1613
Ez engem is érdekelne. :)
Robi17-01-2005 14:49:00 // 1612
Szóval a váltó kapta a 12V-ot, és nem adta.
Robi17-01-2005 14:48:29 // 1611
Nem a váltó felől jövő szálon mértük a 12V-ot, hanem az elölről jövő szálon.
Azmo17-01-2005 14:48:12 // 1610
bakker, akkor hol a tekercs tápja????????
norbee17-01-2005 14:45:59 // 1609
Jóvanna, nem akarok segíteni. És? :PPPPPPPPPPP
pb_17-01-2005 14:45:26 // 1608
Az nem a tekercs tápja! Az 1 érzékelő(közelség), azon mindig van 12V-t, ha műxik a 4kerék, ha nem! Azzal, azt lehet csinálni, hogy ha széthúzod folyamatosan ég a 4x4 lámpa a műszerfalon, ha összedugod, akkor nem.
Azmo17-01-2005 14:45:11 // 1607
francokat lusta, nem akarsz segíteni :)
norbee17-01-2005 14:43:35 // 1606
Csak ötlet vót. Most fáradt vagyok kifejteni.
Azmo17-01-2005 14:42:29 // 1605
hülye, az ABSnek nemtom mi a köze a 4x4-hez! A müszerfalon lévő ABS visszajelzőre gondoltam!
norbee17-01-2005 14:40:49 // 1604
Hát ha lúd, legyen kövér. :)))
pb_17-01-2005 14:39:01 // 1603
Akkor az egész 4x4 nem fog működni.
norbee17-01-2005 14:38:58 // 1602
Ha a János megcsinálta, és most jó, akkor minden bizonnyal volt hozzá köze, hiszen ő csinálta, nem? ;)
norbee17-01-2005 14:38:14 // 1601
Méék lámpa?
Azmo17-01-2005 14:36:21 // 1600
ezt a kőrt már megfutottuk! Az ABS amikor nem ment, akkor égett a lámpa, Szamosi megcsinálta és most jó! Nem tudom hogy köze lehet-e hozzá vagy sem...
Robi17-01-2005 14:34:54 // 1599
Azmo kiszedte a középkonzolt. A váltó felett volt két kábel, ami a váltótól jött. Egy piros meg egy fekete. A feketében három ér fut, a pirosban kettő. A feketéről megállapítottuk, hogy vmi jeladónak lehet a tyúkbele. A pirosnak a két ere között mértük a 12V-ot, ráadott gyújtásnál.
norbee17-01-2005 14:33:59 // 1598
De amiatt lehet nem kapcsola P4...
Azmo17-01-2005 14:32:33 // 1597
bakker, ne idegelj már, működik az ABS!
norbee17-01-2005 14:31:06 // 1596
Letéped az ábéeskompjútert a helyéről... :)))
Azmo17-01-2005 14:30:20 // 1595
hogy iktattuk volna ki?? minek, mikor?
norbee17-01-2005 14:27:30 // 1594
Téélleg, ABS-t nem iktattátok ki?
norbee17-01-2005 14:26:12 // 1593
pb_ Akkor most fejtsem ki, hogy arra gondoltam, mely csatlakozási pontokon nőhet meg esetleg az átmeneti ellenállás annyira, hogy nem visz le rendesen 12V-t a váltóba, de erre kiderült, hogy mégis lemegy az a fesz? :))))
pb_17-01-2005 14:14:24 // 1592
Ya.
norbee17-01-2005 14:11:00 // 1591
Bakker, pb_ kötöszköcc? :)))
Azmo17-01-2005 14:10:40 // 1590
a direkt 12 V-ot nem javasolta Paco, mert lehet hogy ez azt eredményezné, hogy valamit máshol meg szétcsesz!
norbee17-01-2005 14:09:21 // 1589
Nekem aszondta, minden lehetséges pontot végigmértek. Volt a fején egy nagy vágás, mint egy rossz kalóznak, nem mertem többet kérdezni! :)))))
pb_17-01-2005 14:08:12 // 1588
Mit jelent az, hogy összes pont, mert ahhoz, hogy mindent végig mérjél a P4 rendszeren, le kell bontani az egész autó belsejét, műszerfal kompletten ki, kárpit felszed, és a motor térben is bontani kell.
Azmo17-01-2005 14:04:28 // 1587
akkor mi a kérdés:)
pb_17-01-2005 14:04:07 // 1586
Ha rám hallagattok direktbe adtok neki 12V-t Akksi, vezeték, kábel végre rádug(ami a váltóból kijön). De mikor csinálnátok ezt a dolgot?
norbee17-01-2005 13:58:17 // 1585
Bombázók Mit és hol mértetek egyáltalán? Paco aszondta, megnéztétek az össze lehetséges pontot, csak a váltó belseje maradt ki.
beeep14617-01-2005 13:42:47 // 1584
:-)) sorry
gabi3317-01-2005 13:41:23 // 1583
bocsi! :)
Azmo17-01-2005 13:40:27 // 1582
na fejezzétek be ezt! Tessék figyelni és észre fogjátok venni, ha privát üzitek jött! :)
gabi3317-01-2005 13:39:40 // 1581
Beeep146! Privát üzi!!!
beeep14617-01-2005 13:36:22 // 1580
Köszi! Rápróbálok.
beeep14617-01-2005 13:35:02 // 1579
Sorry, a dupláért, azt hittem átsiklottatok felette... :-)) gabi33! privát üzi!!!
ingegnere17-01-2005 13:32:58 // 1578
Engem kéne felhívnod!;-)
gabi3317-01-2005 13:32:02 // 1577
Houston hívja beeeeeeeeeeeeeeeep146-ot!!!
Azmo17-01-2005 13:30:44 // 1576
igen, rendben, simán! De akkor már a kezemben kéne hogy legyen a nyelest.csapágy és a jó elektromágnes, szal felkészülve a bombázásra! De mondjuk ezt meg lehet ejteni bármikor!
Robi17-01-2005 13:28:20 // 1575
az izzó nem év = az izzó nem ég :)
Robi17-01-2005 13:27:07 // 1574
Azon gondolkodom, hogy érdemes lenne megmérni azt a 12V-ot terheléssel is. Magyarul rá kellene kötni egy izzót, és úgy megmérni. Könnyen lehet, hogy valahol szar a kontakt. Attól még a multiméter 12V-ot mutat, mert szinte nincs áramfelvétele. Ellenben ha ráterhelsz egy izzóval, akkor a kontakt nagy ellenállása miatt leesik a feszültség. Ilyenkor az izzó nem év, vagy csak parázslik. Talán meg kellene még játszani, mielőtt lebombázzuk a váltódat.
Kazes☻17-01-2005 13:25:32 // 1573
Vagy csak feszül, mert egy kicsit elmozdult. Az enyémmel is volt egyszer ilyen baj. Lelazítottam , egy kicsit igazítottam rajta és visszahúztam. Azóta jó.
gabi3317-01-2005 13:24:29 // 1572
Ma este szívesen megnézem. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.