Forum >> Szerelőműhely

granturismo05-01-2005 07:30:44 // 1155
Sziasztok Bandi Csak a félgömb alakú jó bele:-( Giovanni Na ma megsasolom ezt a fogkrémet:-) A CAR-ra nincs ötletem. De miért keresed annyira. Hátra is mindenképpen azt szeretnél?
Kazes☻05-01-2005 01:58:40 // 1154
Td,v. Benzines?
Kazes☻05-01-2005 01:32:42 // 1153
Üdv! Mi ez kis teher,vagy busz(9szem), és mit kóstál az ára? Mikori,?ccm,állapot?
Robi04-01-2005 23:50:12 // 1152
Versenyt-iszunk, és aki veszít, az vezet! :)))
farki04-01-2005 23:29:58 // 1151
Persze. Aztán azon veszekednénk, hogy ki legyen az az önként jelentkező aki feláldozza magát a köz érdekében... :-))
Robi04-01-2005 23:09:15 // 1150
Szerintem már láttuk, de nagyon állat! :)) Meg kellene venni, és akkor lehetne rendezni piázós Alfa-talikat, ahol csak egy ember nem ihat (sokat). :)
Thomika04-01-2005 15:13:33 // 1149
Halihó! Most van kb 5 percem netezni... 2. generációs 1.3 as 33as műszerfal kéne nekem, kezd eléggé sürgőssé válni,so ha van vkinek legyen kedves dobjon meg egy mail-el vagy aki tudja a tel.számom, az csörögjön rám! előre is ezer hála,köszönet!!! :) Üdv:Thomika
Alfabu-14504-01-2005 11:44:21 // 1148
Fék! Nekem Brembo-Textar kombinációm van és teljesen elégedett vagyok vele! A tárcsa sima mezei ráadásúl nem is hűtött, de én autómnál lényegesen jobbakhoz szoktt barátom is azt mondta, hogy szerinte jól fog. Pedíg neki egy Mini Coopreje van amin ha odalép a fékre akkor kiesnek a szemgolyóid, persze az enyém nem ennyire jó, de szerinte hozza az átlag jónál egy kicsit jobbat vagy azt. Szóval szerintem ez a nyerő kombó én azért nem vettem maxot mert "elméletileg" az jobban zabálja a fékbetétet és úgy gondoltam, hogy ehhez 90Le teljesítményhez ez elég lesz, szerintem így is van. Nekem nincs szükségem a 200 körüli tempóról való űber lassuláshoz mivel a sárkányt 150-fölé még egyszer sem kergettem és nem is szeretném, az én átlag 90-es tempómhoz ez meg bőven elég. :)
Alfabu-14504-01-2005 11:33:46 // 1147
Üdv!

Beszúrom ide, hátha itt értékali valaki.
Amúgy eladó!
giovanni04-01-2005 09:21:57 // 1146
GT Tegnap megvettem a csodapasztát :)) úgy néz ki mint valami zselés gyerekfogkrém :) Meg jártam az Unix-nál de elszomorítottak ugyanis valóban forgalmaznak CAR/InterCar tárcsákat de a High Performance szériából nem hoznak be egyéb 5let hogy merre lehet még esetleg?
..04-01-2005 01:29:18 // 1145
Paco Ha 3 hónapig kibírtam akkor ez a pár nap nem oszt nem szoroz.Az ár meg több mint kedvező.Nekem monor is okés, mert ecseri huligán lévén 10 perc alatt ott vagyok:))
Paco03-01-2005 21:29:39 // 1144
Ha GT 8ért vette akkor legyen annak a 75%-a. 6k HUF megfelel? De előbb meg kell keresnem, és lehet hogy nem itthon van, hanem Monoron. Hétvégéig kibírja ?
András bácsi03-01-2005 21:01:13 // 1143
GT! A vevőre való műanyag kupakból csak a félgömb jó, vagy a kocka-szerű is? Annak nagyobb a valószínűsége. Ha minden jól megy, hétvégén keresgélünk egyik haverom kacatos dobozában. A.
Kazes☻03-01-2005 20:54:46 // 1142
Szia Tomi! REmélem sikerrel jársz a servicével és érdeklődve várom a fejleményeket,mi is volt konkrétan a problem!
ALFA75td03-01-2005 19:10:09 // 1141
Köszi a segitséget
Robi03-01-2005 18:59:35 // 1140
Bandi a 16. kerületben, hetven/3144509.
ALFA75td03-01-2005 18:51:21 // 1139
Sziasztok nem tudtok néhány jó címet ahol 75- ös Alfához bontott alkatrészt be lehet szerezni
..03-01-2005 17:39:16 // 1138
Paco, nekem 20-at mondtak újra,de nem nagyon van sehol.Úgyhogy tessék mondani nekem egy árat rá:))
NaTo03-01-2005 16:22:37 // 1137
Na csáó! Kicseréltük a generátort, a trafót, a gyújtáselosztófedelet, a rotort, a gyertyakábeleket, és semmi. No szikra. Aztán káromkodtam egy közepesen erőset, és megnéztem a biztosítékokat is. Azok még mindig épek. Fogtam egy égőt, a trafóba menő vezetékek (4db) közül egyben van 12 volt... de szikra akkorsenem van. következő az lett volna, hogy elkezdek visszamenni a kábeleken, méricskélve egészen a kormányig. Persze mérő műszerem nincs, úgyhogy hagytam a francba. Ma reggel szervízbe elhúztam, majd megcsinálják azok, akik értenek hozzá. Legalább berelézik nekem a ködlámpionokat is. Kíváncsian várom a végeredményt. Azért köszi mindenkinek a segítség. Ja és szörnyű helyzetben vagyok, mert suzukival járok... :( először azt hittem, hogy kiment egy hengere a mucsukinak, mert nem húzott. Aztán rájöttem, hogy semmi baja, csak nem alfa motor van benne... :) Na csá! NaTo
Ricoe15603-01-2005 15:18:36 // 1136
Köszike...utána nézek..kezdek elszomorodni az SKF-né most mondtak egy 29ezer ft-os árat...még nyomozok kicsit.....aztán lehet marad az autodoki...de csak fizu után:-)
András bácsi03-01-2005 14:54:59 // 1135
Kerékagycsapágyban nézz Bredát, az pár éve 10e körül volt, és eddig jól bírja. Egyébként az első futóműre nem mondott rossz árat.
Ricoe15603-01-2005 14:33:04 // 1134
Help!!!!!Van nagy gondom és kevés pénzem :-((((( Szegénykémnek kellene két alsó trapézkar (146 1.6TS) (szerelő ezt mondta,az ő árkalkulációja 30 ropi a kettő+beszerelés 4 ropi darabjának +6 ezeré beis állitja a futóművet) a jobb hátsó kerékcsapágyat nem is említeném 21 db jomagyar forint plussz 5ezer a csere(forrás:Autodoktor Siófok)...Szova igy ünnepek után jó,mi? Ha tudd valaki netalántán valami olcsobb megoldást az kérem dobjon meg egy maillel....ricsike79@freemail.hu Előre is kösz... Ja és Buék mindenkinek!!!
granturismo03-01-2005 13:49:28 // 1133
Én 8 ezer forintért vettem bontóban a hátsó kerékjeledót.
Paco03-01-2005 13:11:34 // 1132
Emberbaráti tett volt :o) Na igen, én amikor a régin cserélni kellett kb 40 percig elvoltam vele. Pedig 4-5 perc alatt meg lehet oldani. :)
András bácsi03-01-2005 13:02:19 // 1131
Azért írtam az újat, hogy ne kapjon szívinfarktust, amikor a bontós 15e-t ajánl be neki... Az is nagyon jó szokott lenni, amikor berohad a kerékagyba és nem lehet roncsolásmentesen kiszedni. Jó szórakozást!
Paco03-01-2005 12:55:44 // 1130
Nem az új, a bontott. Én sem újat adok neki... :)))
Robi03-01-2005 12:17:38 // 1129
Szerintem ezt inkább nem kellett volna beírni, túl fiatal még Lacus egy szívinfarktushoz... :)
András bácsi03-01-2005 12:12:37 // 1128
Meg tudtam nézni itt is: 25e Ft az új első ABS jeladó 155-höz.
András bácsi03-01-2005 11:59:50 // 1127
A MJTD-t nem ismerem, de a korábbi 166-osokat kétféle első fékkel szerelték. A TS és a JTD egyszerű Ate-rendszert kapott, az átmérőt fejből nem tudom. Az összes V6-os motorral szerelt változat négydugattyús bremboval szerelt, 310 mm-es tárcsákkal.
András bácsi03-01-2005 11:56:39 // 1126
Ha érdekel a gyári új alkatrész ára, akkor délután meg tudom nézni.
Paco03-01-2005 11:43:26 // 1125
Gőzöm sincs mennyi lehet. Azt szoktam mondani, hogy fórumosnak úgy adok el bármit, hogy felhívja a bontót, megkérdezi mennyiért kap ott egyet, és annak a 75-80%-a az ár. Ha ez neked megfelel akkor hívj fel egy bontót, és megegyeztünk :)
granturismo03-01-2005 08:27:09 // 1124
A 146-ba való Textaroknál az elsőre egy vékony gumilap van ragasztva a vasrészre, a hátsón pedig egy öntapadós rész van amiról le kell húzni a papírt beépítés előtt. Ezek kimondottan a rezonancia ellen vannak.
..03-01-2005 00:27:55 // 1123
Bandi! Pontosítok, a 3.0 V6 166nak jó féke van, a 2.4 MJTD nem tudom miben más,de az nem tetszett.Bár azért nem utasítanám vissza:)) Paco, a szenzor érdekelne.Esetleg egy összeget kitalálhatnál rá:))
Paco02-01-2005 18:41:22 // 1122
Pedig már azt hittem új forma 1 csillag született :-P
Paco02-01-2005 18:39:15 // 1121
A bal első tutira nincs meg, az a kerékkel együtt szakadt ki :) De a két első és a két hátsó ugyaolyan tehát egy db elsőm még van. És mindegyik 155-ben ugyanolyan van :) A betéteim nekem is FERODO-k, az egyetlen bajom velük, hogy halkan csikorognak, de ez nem beégés miatt van, hanem rezonancia at ATE betéten :(
András bácsi02-01-2005 18:13:38 // 1120
Paco! Jól idéztél, de ez már a poén része volt az állításnak! :)
András bácsi02-01-2005 18:12:14 // 1119
Olyat nem állítottam, hogy szar a 155 fékje, hanem gyengének tartom. Neked már a nagyobb tárcsa van fenn az 55-ösön, a 284 átmérőjű. Az tényleg elviselhető, de a korábbi kisebb szerintem akkor is gyenge. 166-osból a négydugattyús brembot érezted kevésbé adagolhatónak? Nekem nem ez a tapasztalatom, hanem az ellenkezője. De hát minden lábfüggő és egyéni izlés kérdése.
Robi02-01-2005 17:02:13 // 1118
Szerintem ez a "szard le" kategória. :) Úgy vettem a sajátomat, hogy kattogott a váltója, mint egy gőzmozdonnyal keresztezett tüdőbajos mákdaráló. Ha lehet, még erősödött a zaj, de azon kívül, hogy qrva ciki, más gondot nem okoz. Én személy szerint kivárom, míg lesz elég pénzem, és akkor teljes felújítás lesz. Szinkrongyűrűk, csapágyak, szimmeringek, kap egy sperrt, meg komplett új kuplungot (tárcsa, kinyomó csapágy és szerkezet). Addig meg hagy kattogjon.
lee7502-01-2005 16:28:14 // 1117
de latnotok kellet volna ma egy oktavias arcat amikor csak kicsit temposabban haladtam es ö azt hitte hogy versenyezni akkarok es hat versenyzni kezdet velem de nem birt oda verni akkarmenyire erölködöt de szo mint szo eleg jo ott volt mondjuk ugy kb egy kocsi hosszt vertem ra.miközben a szöke baratnom integetet neki ez tök jo poen volt a octaviasnak meg csak vörösödöt a feje utana a lampanal latam hogy az is 2000es volt ilyenkor nagyon imadom a 75ösömet.
lee7502-01-2005 16:23:06 // 1116
menyi lehet kb az anyag költseg csak mert a szerelest nekem sokkal olcsobb
..02-01-2005 16:20:05 // 1115
Lee Nyelestengely csapágy szokott ilyet csinálni.Ha ez a baj,akkor elég drága egy javítás,de nem sürgős,mert még sok ezer km elmegy így.
lee7502-01-2005 16:12:20 // 1114
szisztok van egy kis gondom törtent hogy egyik este eösködöt velem egy suzuki es beregtam ra ez ugye nem gond szoval versenyeztünk egy kicsit ugye nem kell mondanom a vegeredmenyt:)))) de volt egy kis gondom utana szoval gyorsitasnal amikor ketesbe raktam volt egy roppanas vagy nem is tudom minek mondjam es azota a valto felolo a kuplung környekeröl egy olyan hang van tic-tic-tic egyfolytaban ez a hang van alapjaraton de ha megyek sebbesegben is lehet neha hallani viszont ha kinyomom a kuplongot akkor nem es eddig ugyan ugy müködik az auto csak nagyon zavar az a hang szerintetek mi lehet??????
..02-01-2005 15:20:08 // 1113
Paco a bal első még megvan?Az ment el.És ha már itt tartunk mindegyik 155-ben ugyanolyan? Igen, az a baj,hogy tényleg nem hagyja abba.Amúgy nekem annyi,hogy ferrodo betétek vannak bent, és szerintem elég jók.
Paco02-01-2005 14:48:55 // 1112
Mármint abban értünk egyet, hogy korán beszól az ABS. De nem szólhat be korán mert az csak akkor lép közbe ha megáll a kerék. Inkább azt hoznám fel hátránynak, hogy ha egyszer beindult nem hagyja abba. Vagy mégis korán szól be? Mondjuk ha egy pillanatnyi megállás még nem zavarná, hanem csak egy két másodperc után lépne közbe akkor egy göröngyös szar úton is lehetne ABS nélkül fékezni.
Paco02-01-2005 14:46:07 // 1111
Ebben egyetértünk. Amúgy melyik ABS szenzor ment el? Nekem a pirosból még megvannak....
..02-01-2005 14:05:52 // 1110
Hát nem tudom, mia baj a 155 fékével.Nekem tetszik, lehetne jobb is, de azért nem szar.Amúgy nekem a 166 féke egyáltalán nem tetszett, mert szerintem nincs olyan határozott nyomáspontja mint akár z én 155-ének, tehát kevésbé jól adagolható.Amúgy ABS.A 155-be elment az egyik ABS szenzor,nem sikerült felhajtani azóta sem újat.De egyáltalán nem bánom,mert sokkal jobban fékezhető.Szerintem 55 ABS-e túlérzékeny,és hamar beleszól.
Paco02-01-2005 13:43:31 // 1109
A sok fékezés különben sem hasznos dolog, egy legenda szerint Gilles Villeneuve a Ferrarinál versenyenként átlag kétszer lépett a fékpedálra: egyszer, amikor megállt a rajtrácson, egyszer pedig a célban. :)
András bácsi02-01-2005 13:32:25 // 1108
Ki mondta, hogy nem szoktam fékezni? Az a 160-ról vissza 3-ba durva dolog lehetett szegény motornak! A kuplung nem égett szét? A 155 gyenge fékhatását akkor érzem igazán, amikor a 66-os után vezetem, és csak nem akar megállni, hiába áll az ember a pedálon.
Robi02-01-2005 13:27:17 // 1107
Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen egy alulméretezett, végletekig szar fék, akkor próbáljátok ki az enyémet! :) Nem a fékjéért szeretem az autómat... :)
Paco02-01-2005 11:53:40 // 1106
A motorfelújítás úgy jön a képbe, hogy ha nem az üzemi féket használod akkor a motorféket kell. Ez jóval erősebben koptatja motort mint ha fékeznél. :) Nálam egyébként úgy játszott be, hogy a 33-assal 160-170 környékén 2*kétsávos úton (Miskolc és Barcika között) ketten voltunk látótávolságban. Én és egy szuzukis nő 70-el. Természetesen átjött elém, mert úgy gondolta 4 km!!! múlva le akar kanyrodni (ott volt az első leágazás). Szóval satufék, vissza 3 és épp hogy nem mentem belé hátulról, de ez a főtengelycsapágyakba került. :( A155 fékrendszere fene tudja hogy alulméretezett-e. Szerintem is borzalmas a lassulása, de ennek ellentmond, hogy az ABS 160-170-ig lazán megszólaltatható. Szóval minek erősebb fék, ha így is satura fékezi?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.