Forum >> Szerelőműhely

norbee15-12-2004 12:36:18 // 886
Hehehe... Száll a kacsa a fészkére... :))))))
Paco15-12-2004 12:16:45 // 885
Jut eszembe amúgy se fenyegess engem a rendelővel , mert van ott agy jelenség akivel mindenki jóba akar lenni, mert bár a ranglétra alján található kurva nagy a hatalma. Biztos hallottál már róla. A Kacsásember az :-)
Paco15-12-2004 12:13:47 // 884
Nem. :)) Két szmájlival írtam, így nem jár beöntés :o) Szal engem másképp tanítottak /szakmaszám 601 :)/ . Nálunk vagy volt érintkezés aminek persze volt ellenállása, /ezt lehetett javítani kontaktsprével/, vagy nem volt. A kontakt definíciója az, hogy van. H anincs akkor legfeljebb szakadás lehet a helyén :) Az általad említet eset a "borzalmasan jó" meg az "egyszerűen bonyolult" kategória. Vagy másképp fogalmazva: Szerinted a hibás a kontakt= kontakthiba ~ tehát az az állapot amikor hol van érintkezés hol nincs. Ennek mintájára a hibás a motor= motorhiba ~ tehát az az állapot amikor hol van motor hol nincs? :-P
norbee15-12-2004 12:07:39 // 883
brien vazze, 3-an is válaszoltak. :) De ha boxerspecialista kell a váltódhoz, itt van egy: 061-2904056 Ber-Do
TtK15-12-2004 11:54:49 // 882
Volt. :) Komolyan: szerintem meg van kontakthiba. Azt az állapotot jelöli, mikor hol van érintkezés, hol meg nincs. Hibás a motor ~ Motorhiba; Hibás a kontakt ~ kontakthiba. Nem? (Ha beírod, hogy "nem" egy szmájlival, intézek neked egy beöntést a rendelőintézetben! :))))) )
brien15-12-2004 11:32:27 // 881
Senki többet 3x? :) Csak úgy tolonganak a szerelők, akik alig várják, hogy hozzányúlhassanak a boxeremhez :D
Paco15-12-2004 09:42:37 // 880
Volt beszólni? :)
norbee15-12-2004 09:22:13 // 879
Paco Lúszaft! :))) Hideg van! :)))
TtK15-12-2004 09:06:09 // 878
Kontakthibaaa! Kontakthibaaa! Kontakthibaaa! :PPPPP
TtK15-12-2004 09:05:22 // 877
www.alfaszamosi.hu
brien15-12-2004 09:02:00 // 876
Vagy vigyem DCS/Italauto Bt.? :) Vagy ilyen "piti" ügyekkel nem foglalkoznak? :) Mert az SPQR és egyéb hasonlókat felejtsétek el :D
brien15-12-2004 08:51:21 // 875
Ezt a távtartót sejtettem...a cikkszámokat meg inkább hagyjuk is...a múltkor ablaktörlő lapátot kerestek ki nekem cikkszám, motorszám és alvázszám alapján :) Azóta se tudtam feltenni :D ui.: akkor tud valaki egy megbízható szerelőt, aki nem fogja azt mondani a boxer láttán, hogy "hú, baz+, inkább vidd innen" ? :D
Paco15-12-2004 08:47:53 // 874
Ráadásul a boxerváltók tipushibája az 1-2 nehéz váltása, 33-ban ez ideig óráig javítható volt a váltó pontos összeszerelésével, és a váltórudazatban levő múanyag távtartó alátétek cseréjével (utána újra és újra) Valami 25-30 db kis bizbasz, filléres tételek, de ki fogja neked cikkszám alapján kikeresni? :) És szerintem is vidd el inkább egy MEGBÍZHATÓ szerelőhöz....
brien15-12-2004 08:44:59 // 873
Oks...köszi...csak akkor mondjatok egy jó szerelőt is :)
Wickey15-12-2004 08:43:04 // 872
Az olajcsere nem hulyeseg, de akkor mar ne te csinald, hanem vidd el valahova (vagy valakihez) valtorudazat allitasra/allapotfelmeresre. Valszeg az maszott el, vagy kopott ki. Az olaj anyagara nem huzos, 4-5 ezer forint, szvsz mindenkepp megeri lecserelni, hamar a valto kornyeken buzeraltok.
brien15-12-2004 08:40:11 // 871
Üdv Mindenkinek! Sürgős segítség kellene :) 145 1.6 boxerhez, van valakinek robbantott ábrás rajza a váltóról, /merthogy műszaki analfabéta vagyok :)/ ugyanis olajat kellene önteni/cserélni a váltómba...bár az is lehet, hogy nem az a gond...az 1-es 2-est csak hidegen veszi be, mihejst melegszik egy kicsit már akad, kicsit olyan mintha elmászott volna a váltókulissza, valamibe megakad, de recsegni nem recseg, és a többi fokozatot simám veszi. Van valakinek valami ötlet...ja, a váltóolajat akkor is kicserélem, az már nem oszt-nem szoroz :) Köszike
Paco15-12-2004 08:36:20 // 870
Világít vagy parázslik?
Paco15-12-2004 08:35:51 // 869
Megölöm. Isten bizony megölöm.... :) Kontaktspray létezik, meg kontakt is. Kontakthiba nem létezik, mert vagy van kontakt, vagy nincs, de a kettő együtt nem megy. :))) Dehogynem szeded szét. Csak egy jó kis behalás kell hozzá, és úgy fogoz babrálni mint egy kisangyal :-P
norbee14-12-2004 09:42:54 // 868
Paco Igen. Két leállás között jönnek a manók, és valamit átkapcsolnak, mert egszer világít menet közben, egyszer meg nem. :)
norbee14-12-2004 09:42:06 // 867
Bandi Tudom, de nem volt kéznél a jó kis kontakt (jaj, kimondtam, bocs Paco! :) ) spray-m. Má sz*rok bele, kimértem, 13,9-et lead menet közben, az akksin is megvan mindig minimum a 12,6-8. Majd kicseréljük a fesszabályzót, és akkor megtisztítgatom megint, mégegyszer én már szét nem szedem ebben a hidegben! :)
András bácsi13-12-2004 17:49:11 // 866
A WD-40 tud érdekes dolgokat produkálni... Nem tudom mi az összetétele, de mintha vezetőként dolgozna. Érdemes a felesleget jól eltörölgetni, vagy helyette valami gyorsan párolgó kontaktsprayt használni. A.
Paco13-12-2004 16:50:36 // 865
Ezt kifejtenéd érthetőbben? :)
norbee13-12-2004 15:02:03 // 864
vazz, és kiröhög... :PPP
granturismo13-12-2004 14:54:15 // 863
Még azóta parázsolgat?:-)
norbee13-12-2004 14:33:38 // 862
Paco Az a probléma, hogy még mindig nem csináltam semmit a generátornak, illetve fogtam, és megpucoltam az érintkezéseit WD-40-el. Azóta egyfolytában parázslik gyújtástól gyújtásig, kövtkező gyújtásráadásnál meg semmi... :))
Paco13-12-2004 13:02:09 // 861
Csak egy javaslat. Habosított gumi a szentem, és egy rúdra van ráhúzva. Tehát ha velül húzod akkor csak jobban rászorul. Alulról kell felfelé tolni, akkor jön csak :)
Paco13-12-2004 12:54:54 // 860
Ja, és hozzátenném, hogy ez csak szakadás esetén érvényes :) Ha az a probléma, hogy a megzakkant szigetelés miatt letestel időnként a tyúkbél, akkor a hiba felfedezésének a helyes módszere a szemrevételezésés vizsgálat. És mindez arra vonatkozik, ha a hiba időszakos, mert ha állandó, akkor egy sima műszerrel is ki lehet mérni. :-P
Paco13-12-2004 12:51:07 // 859
Úgy, hogy kicseréled egy jóra és megjavul. :) Amúgy meg átkötéssel. Ideiglenesen áthidalod egy másik deróttal a gyanus szakaszt, és ha elmúlik a hibajelenség akkor ott a bibi.
13-12-2004 12:17:24 // 858
Ha elhallgat 1km után akkor akkor már készítheted a pénztárcádat. Egyre jobban fog nyikorogni. Csere.
Stee14612-12-2004 20:11:14 // 857
Köszi holnap kipróbálom, utána referálok.
Tresor12-12-2004 18:53:09 // 856
Éljen! Elkészült az autóm! Dízeles hangnak nyoma sincs! Csak a gyönyörű Boxer duruzsolását hallom. Remélem egy darabig nem lesz több gondom.
norbee12-12-2004 18:40:16 // 855
Paco Utállak, mondtam már? :)) Mindig jól kigondolok dolgokat, aztán olvasok Tőled valamit, amivel egy vonással áthúzhatom az egészet! :) Ha egy 1 milliméteres kábel valahol törött, akkor arra hogy jövök rá? Tudod, kontakt hiba. ;)
granturismo12-12-2004 18:13:31 // 854
stee egy ilyen drótból hajlított rugó feszíti a helyére. Lehet hogy csak kiakadt. Van egy kerekre hajlított része, abba beakasztod az ujjadat és visszaakasztod.
Stee14612-12-2004 17:58:35 // 853
Sziasztok! Lenne egy kis gondom hátha tud valaki segíteni. Ma épp mosatás után törölgettem a 146-ot mikor észrevettem, hogy a bal első index lötyög. Kb. 1cm-re ki lehet húzni a karosszériából erőltetés nélkül. Felnyitottam a motorházat de elsőre nem sokat láttam. A lámpa hátulja eléggé burkolt és nehezem hozzáférhető. Sajnos nem olyan cuccban voltam hogy nekifogjak szétszedni, egyébként se nagyon vagyok megálldva sok szerelő vénával. Ha esetleg valakinek van sejtése mitől, lazult vagy tört valami amiért lötyög akkor légyszi ossza meg velem. Előre is köszi!
wwwSentinelwww12-12-2004 16:41:59 // 852
Ejj, nem gyün le ám. Brutális leszek, majd világosban szétnyiszálom hogy arról kódul :-D Köszi a tippeket mindenkinek.
Robi12-12-2004 16:38:59 // 851
Látod-látod, nem kéne annyit sztrítrészingelni! :)
Paco12-12-2004 16:33:44 // 850
Kössz, ismerjük :)
wwwSentinelwww12-12-2004 16:33:03 // 849
Háááát skacok, mindenki egyféle váltóbigyuszról beszél? Ööööö ez olyan hosszúkás, tehát nem csak gomb egy csomó ideig megy lefelé is. egészen rásimul. Legjobb lesz ha lefényképezem nektek :-P
Paco12-12-2004 16:25:26 // 848
Itt is :)
wwwSentinelwww12-12-2004 16:18:38 // 847
Skacok, köszi mindenkinek a jótanácsot :-DDD megpróbálom lehúzni, nincs ez csavarozva vagy ragasztva? Aszonták nekem ho9gy ám ez igy leledzik a rúdon. Alig várom hogy fenn legyen a króm. Megpróbálom mingyá.
Robi12-12-2004 15:57:32 // 846
Valószínűleg az előző tulaj leszedte már párszor, és ettől kilazult. Egy off verdán láttam ilyet. Ott általában egyesből kettesbe váltásnál szeret lejönni. :)
Punisher12-12-2004 15:53:26 // 845
Az tényleg érdekes.
Paco12-12-2004 14:42:35 // 844
Érdekes, nekem egy erősebb váltásnál lejött... :)
Punisher12-12-2004 13:54:08 // 843
Igazat adok, be kell fűrészelni egy fűrészlappal. Ahhoz, hogy kézzel lehúzd, keménymarkú legénynek kell lenned!
András bácsi12-12-2004 13:21:24 // 842
Egyszerűbb, ha hosszában bevágod alulról. Hacsak nem akrod később még felhasználni. A lehúzás veszélye az, hogy hirtelen megindul és orrba vágod magad. (személyes tapasztalat...)
Tresor12-12-2004 12:48:27 // 841
Izomból húzd felfelé, és egyszercsak lejön! De most komolyan!
Cacho12-12-2004 12:39:05 // 840
Ja, csak izomból :) Nekem egyszer-kétszer a kezemben maradt már :)))
wwwSentinelwww12-12-2004 10:39:33 // 839
Sikerült váltógombot szereznem, krómot, frankó lesz nagyon, csak nemtom hogy szedhem le azt ami fenn van az Alfán, elképzelhető hogy gyári. Kicsit pufi, fekete és hosszúkás erre van rákapcsolva patenttel a szoknya. Csak tekerjem le brutálisan?
BF15611-12-2004 18:16:17 // 838
Hidegben kb az első 1km-en nekem is nyikorog, de elhallgat. És sz@rok rá. Tehát a mo megvárod míg bemelegszik:)
András bácsi11-12-2004 17:59:52 // 837
Vszínű, hogy a felső alulengőkar csinálja. Szerintem a szilikonspray csak ront a helyzeten, egy rövid időre abbamarad, aztán még erősebben folytatja. Ha nem lóg a futőmű, akkor csak meg kell szokna, ha nem, akkor csere. De ne bontottra, az új se túl drága, és mivel típushiba, a bontott sem bírhatja relatív sokáig. A.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.