Forum >> Szerelőműhely

Tomi14507-01-2014 11:08:26 // 47136
Koszi .)
A para lecsapodasra saccoltam, de gondoltam inkabb ra kerdezek. X)
Attika0107-01-2014 10:31:27 // 47135
Meg is adod a választ a kérdésedre :) Gőz! Ha minden oké, és tudod a vizmennyiség csökkenés okát is (amivel szerintem semmi gond). Ha elindulsz, és víz is folyik belőle, akkor az meg kondenzvíz. Ez is természetes. :) Ilyen hűvösben a dízel is gőzöl beindítás után kb-5 percre elkezdi, és amíg be nem melegszik a kipuff rendszer, persze ekkor még a motor nem meleg...............
Tomi14507-01-2014 10:07:04 // 47134
Nagy mennyisegu kipufugu gozt akartam irni :)
Tomi14507-01-2014 10:05:24 // 47133
Sziasztok!
145 1.6boxernel mi okozhatja a nagy mennyisegu kipufogo mennyiseget?
Mikor a viz hofok mutato kb45-70 kozott jar akkor allo helyzetben dol belole elegge a goz. Olajat nem eszi, 6ezer km utan sem fogyott semmi belole.A vizbol hianyzik egy kicsi, de serult a kiegyenlitom teteje, valoszinuleg nyar folyaman a dugokban ulve elfozte.A viz minimalis mennyisege majd egy ev alatt ment el. Igazabol csak ilyen hidegebb idokben csinalja.
Ez termeszetes hogy ennyi jon belole vagy valami nem oke?
Uzemi hofokon nem csinalja.
Macky06-01-2014 20:01:23 // 47132
Sziasztok!
156 JTDm 150LE autómnál többször előfordult már, hogy indításkor az infocenteren azt írja, hogy ,,kevés az olaj, irány a szervíz..." és persze hanggal is figyelmeztet. Az elsőnél még természetesen ellenőriztem az olajszintet , teljesen rendben volt.Van amikor 2.-3. indítás után ,,veszi észre" , hogy minden rendben.
Kérdésem, hogy hol van ennek a szenzora? Volt-e már másnak is ilyen gondja?
Feri
MYSKHA06-01-2014 19:22:43 // 47131
ó drága kenyér.. :D kösz :D
Alfa GT-Csaba06-01-2014 19:21:14 // 47130
Nekem is volt ilyen a 156-tal a fordulat szám mérőben halt el egy tranzisztor,és azért világitott folyamatosan a jobb hátsó lámpám akkor is ha kivettem a kulcsot és lezártam a kocsit
Alfa GT-Csaba06-01-2014 19:19:14 // 47129
cserélj fordulatszám mérőt
MYSKHA06-01-2014 19:15:31 // 47128
Sziasztok!
Olyat tud csinálni a 156 osom ,hogy gyújtás nélkül halványan világít a jobb hátsó helyzetjelzőm. de nagyon halványan.épp hogy izzik a szál,, ez mitől lehet. még visszajelez a kiégett izzó jelecském. De minden világít. Nézzem végig a jobboldali izzókat?
Biztosíték jó. Jobb oldali rendszámtábla világítással lehet kapcsolatban? az régen rakoncátlankodott nekem..
Köszi a válaszokat előre is!
Imyx06-01-2014 18:09:38 // 47127
Perion-t bele...
Liquid06-01-2014 17:34:17 // 47126
ha olyan mint a 156-é, akkor az egy műanyag cucc, csak gyárit fogsz találni, de nem vészes olyan 7-8e ft volt asszem
Hetfield06-01-2014 16:52:26 // 47125
Sziasztok!

Kissé lötyög a váltóm, olvasgattam, hogy a váltókulissza lehet a hibás ilyen esetben.
Érdemes már eleve beszerezni egy másikat, vagy lehet tisztítgatni/javítgatni vajon?
Egyáltalán, hol tudnék szerezni a 147-esemhez? Keresgélek, de nem találok. :(

Köszi!

H.
Alfa GT-Csaba06-01-2014 16:48:34 // 47124
Vehetsz bele a tescoba akciósat 14 ezer körül az is birja 3 évig!Én azt tapasztalom hogy minden tipusú akksi 3 év után elhal,a banner sem birt többet
freborr06-01-2014 16:37:30 // 47123
Helo
Valaki tudja hogy lehet ki iktatni az inditásgátlot(immobiliser)?

155 2.5td
Vagy valakit ajánlani Pécs környékén aki ért hozzá?
zozoszabo06-01-2014 16:15:15 // 47122
Ha egy évig lesz nálad akkor bármilyet tehetsz bele, én 2006ba tettem az enyémbe egy 80as bannert, ha nagyon hideg van akkor már gyenge, ugyhogy hamarosan csere de megszolgálta az árát. Asszem 60ah a gyári, a márka meg rád van bízva, ahogy gondolod :)
davidbagyo06-01-2014 15:33:50 // 47121
Sziasztok!

Kezd lefőni az akksi a kis 147-be (1.6 T.Spark Eco) Mit javasoltok lehet bele venni olcsóbb darabot vagy mindenképp a drágább bosch és hasonló akksikat kell megvenni? Mi egyáltalán a különbség? max még 1 évig lesz nálam a kocsi szerintem.

Köszi előre is!
Kickass06-01-2014 14:48:10 // 47120
Üdv Urak,

Hátha tud valaki segíteni, 156 1,8TS fl előtti váltókon van valami széria szám vagy hasonló? és ha igen akkor hol?

Előre is köszönöm!
zozoszabo06-01-2014 07:19:31 // 47119
Köszi :)
LacUS05-01-2014 21:46:45 // 47118
GTPeti blogjában mindent leír amit érdemes tudni ezekről és néhány hibát és beállítási problémát is leír. Pont az ELM-nél a baud rate-et kell 38400-ra állítani, addig nem működik. Szóval olvasd át nekem is segített. :)
aranytl05-01-2014 21:27:35 // 47117
Azt cseréltük a kuplung cseréjekor, továbbá új az alsó lengőkar és a lengéscsillapító is.
Azt gondoltam ez gyakori hiba, keresgéltem az archívumban és két cartársnak volt már hasonló problémája, de nem derült ki mennyire komoly gond ez.
Asszem tavasszal alámászok és megrángatom a dolgokat.
zozoszabo05-01-2014 18:26:16 // 47116
USB, win 7 oprendszer van, a Vag KKL-el tökéletesen működik, de az ELM 327-et nem ismeri fel.
Hari05-01-2014 17:40:46 // 47115
Milyen az a z ELM ?! (USB, v. Blu?!!!) ... a EcuSanban nézted az interfész beállításokat?!
... alapból a gépeden milyen oprendszer van?!
Attika0105-01-2014 15:51:55 // 47114
Stabszilent lesz az a (kormánymű persely) :)
zozoszabo05-01-2014 15:26:12 // 47113
Sziasztok!
Diagnosztikával kapcsolatban szertnék egy kis segítséget kérni!
Se a Fiat Ecuscan se a Multi Ecuscan program nem ismeri fel az ELM327 1.5.ös kábelt. A Vag KKL kábellel tökéletes működik, de egy 2010-es FIAT PUNTO EVO-t szeretnék megnézni, és ahhoz elvileg ez kell.
Megvettem a három különböző színű kábelt is.
Ha valaki tudna segíteni az megköszönném!

Üdv.
Martika8304-01-2014 23:14:27 // 47112
Öccsém, ez a JTS hengerfej valami hihetetlen. Ilyen kívül-belül baszott sorjás fémdarabbal én még nem találkoztam. Négy pár szerelőkesztyűt szakított ki amíg átpucoltam a peremeket az új szelepfedél tömítésnek, de ami a legjobban kiborított az a képen látható. Konkrétan hiányzik egy darab az öntvényből, 1,5 centire a hidrotőkétől:

Check this out!
SpongyaBOB04-01-2014 22:54:47 // 47111
Sziasztok!
145 központi zár és riasztóhoz ki ért a környékbe? 4x 5x (vagy többször is) kell nyitni zárni mire bezárja vagy nyitja és az index nem világít folyamatosan. Cegéd, Albertirsa, Monor vonalon ha lenne valaki aki megnézné... szuper jó lenne

Köszönettel

Zoli
Martika8304-01-2014 22:51:46 // 47110
Jaja, már beszéltem Zével, holnapra ad egyet, bár az sima TS csavar lesz, de állítólag ugyanaz. Egyébként a service manual 17 Nm-ert ír. Szerintem régebben túlhúzták és már meg volt nyúlva a csavar, aztán most elreccsent. Akkorát puffant majd beszartam, de ami rohadt nagy mák, hogy ki tudtam szedni 2 perc alatt a hengerfejben maradt 15mm-es menetrészt. Huhhh.
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-01-2014 22:20:46 // 47109
Szerintem se...éppen a konkrét csavarral nem volt még dolgom, de az ilyesmi funkciójú csavaroknak /ami megvolt: boxer szelepfedél, váltódekni/ olyan 8-10 Nm a gyári meghúzási nyomatéka.
Ferke04-01-2014 21:51:16 // 47108
Hajjaj...szerintem ne huzd nyomatekkulccsal a szelepfedel csavart, jobb azt erzessel inkabb...ha pesterzsebet nincs messze, ott szerintem Ze kollega ad egyet meg most is....vagy holnap de. 10 utan.:)
hg6idn04-01-2014 21:13:58 // 47107
Legalább ez kicsit megnyugtat:)
Martika8304-01-2014 20:53:50 // 47106
Sziasztok,

nincs valakinek véletlenül Budapesten egy fölösleges szelepfedél csavarja 2.0 JTS-hez, így szombat este nagyon sürgősen..? 15Nm-nél eltörött az egyik.
aranytl04-01-2014 19:24:08 // 47105
Igen, hagyományos.
hg6idn04-01-2014 19:09:35 // 47104
Bocsi, még egy tudatlan kérdés:
ugye a JTS-ben (156, 2003) még hagyományos lendkerék van?
hg6idn04-01-2014 18:30:32 // 47103
180 000 Km van benne, szerintem gyári a kuplung. Tudat alatt sejtettem, hogy meg kell lépni a cserét, csak az ember még bízik a teleshopos kuplung felújító spray csodájában :)
Olaj szinten nem láttam, hogy fogyna, de holnap pontosan megnézem...
Na barátkozom az árakkal, legalább annyi előnyöm legyen hogy lábon megy a szervizbe s nem tréleren...
aranytl04-01-2014 18:25:25 // 47102
Még tavaly tavasszal lettem figyelmes elölről jövő kopogásra. Kanyarban egyenetlen úton jelentkezett.
A szerelőm szerint a kormányműben a vezetőpersely kopott, és még sokáig jó lesz, ne aggódjak.
Mára viszont már egyenesen haladva is kopog. A kormányzást nem befolyásolja, de nagyon zavaró.
Érdemes egy kormánymű felújítást bevállalni emiatt? Valakinek tapasztalata, hasonlók?
aranytl04-01-2014 18:19:07 // 47101
Ha pumpálásra felkeményedik, akkor vsz levegős. Látsz-e fékolajat a váltó alján, fogy-e olaj a tartályból?
Hány km van az autóban? Sanszos, hogy a gyári szett van benne? 150 ekm felett az a veszély áll fenn, hogy a kinyomócsapágy porvédője szakadt és a kuplungpor szép lassan tönkreteszi a munkahengert és a csapágyat.
Másik veszélye a sokat futott szerkezetnek, hogy a csapágy belemar a villába és leszakad a vége, akkor többet nem tudod kinyomni.
Én 169 ekm-nél cseréltem, még a gyári volt benne és ugyan nem voltak a Tiédhez hasonló tünetei, mégis bőven cserés volt. Szóval ha Neked ilyen tünetek vannak és még nem volt cserélve, akkor hajrá. (Csapágyból csakis gyárit vegyél!)
hg6idn03-01-2014 21:55:02 // 47100
Sziasztok!
Nálam a 2014 a kuplung éve :)!
OFF: párom Punto II-be szétment a kuplung szerkezet, eltörte a munkahenger dugattyúját is....Komplett csere...
ON:
Az 156-nál reggel pár centivel lentebb van a pedál a felső holtpontnál, nem is emel ki teljesen, néhány pumpálás után jobb a helyzet, kiemel, de így is majd teljesen lent van a fogáspont.
Mire lehet számítani? Felső munkahenger tud ilyen hibát produkálni? Azt viszonylag egyszerűbb kezelni, ha a hidraulikus kinyomó a bűnös akkor a komplett kuplungot is érdemes/kell cserélnem...:(
indi6903-01-2014 16:50:14 // 47099
sziasztok. buék. árajánlat kéne itt vagy privát. 1998-as 156 1.6 ts alu szelepfedeles, vezérlés módosító és 2.0 veztengely csere. módosító és tengely ára is legyen benne. Budapesten és környékén. még csak érdeklődöm, köszönöm
MiszöszFőnök03-01-2014 14:29:38 // 47097
Na jó meggyőztél, nem szedem szét otthon a csillagcsavarhúzómmal...
DieselManiaco(NagyVad)03-01-2014 14:21:46 // 47096
akkor végképp nem működik a távdiagnosztika:D meg kell mutatni valakinek,felemelni megnézni megrángatni..
MiszöszFőnök03-01-2014 14:20:27 // 47095
Elöl hátul nyöszörög.
DieselManiaco(NagyVad)03-01-2014 14:16:02 // 47094
sokmindentől függ..első telók? szerintem inkább szilent lesz a nyöszörgés tárgya,ha a telóknak olajos a nyaka akkor kuka,de azt észreveszed az úttartáson is,ha telócsere akkor az új telóhoz adnak porvédőt,de lehet külön is venni. a toronycsapágyat szemrevételezéssel el lehet dönteni,de érdemes lenne megmutatni egy szerelőnek,mert a kábeles távdiagnosztika nem egy nyerő megoldás:D
MiszöszFőnök03-01-2014 14:08:14 // 47093
Ciaó Amórózók,
Nagyon nyöszörög a kocsimban valami. Telók lehetnek. Már tavalyelőtt mondták hogy kuka, de én nem adom olyan könnyen magam. Szóval lehet hogy most már tényleg kuka? Szemrevételezéssel ezt lehet valahogy...? Ha cserés akkor telószár porvédővel és toronycsapágy is új kell? Esetleg mégvalamit érdemes ilyenkor ha már úgyis műtik?Valamit írjatok már, hogy most ne fizessek a szervízben 3 szor annyit. Elég ha csak 2 szer annyival basznak át,mert nő vagyok és mert mosolygok...
Köszi
Puszi
Marky Mark03-01-2014 13:55:15 // 47092
Köszönöm! Így hagyom. Megnézem azért a szintet meleg motornál is.
Imyx03-01-2014 13:06:40 // 47091
Hagyd így nyugodtan. Egy idő után amúgy is elfogyaszt belőle valamennyit, feltételezem.
Imyx03-01-2014 13:05:02 // 47090
1-1,5 liter kellhet bele max. :). Sőt, max. a 70-80 %-át tudod csak kisajtolni belőle..
DieselManiaco(NagyVad)03-01-2014 12:57:23 // 47089
melegen járás után rögtön megnézve a szintet hol áll? ha csak picivel van nívó felett akkor szerintem nem lesz baj..
Marky Mark03-01-2014 12:05:17 // 47088
2.0 ti motorban túlöntöttem az olajat. nem sokkal, úgy max 2 dl-vel. a nívópálcán viszont erősen a rugós részen van a szint. mit tegyek? szarjak rá, vagy engedjek le belőle?
Kareszka198403-01-2014 10:11:29 // 47087
ok, de ha itt nincs bosch, akkor ez van...
van meg valami KW (vagy KV, nemtudom, telefonban mondtak)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.