Forum >> Szerelőműhely
Zsombor13-12-2013 13:01:55 // 46886
Szerényen beérem egy-két hőtűrő matricával is :)
gecsa13-12-2013 12:54:44 // 46885
jaja, minden kívánságot teljesít... :D
Zsombor13-12-2013 12:19:47 // 46883
Honnan szerezted? :)
mex8613-12-2013 12:19:41 // 46882
ez az elmélet
gyakorlatilag meg repedésveszély miatt tilos
szóval lehetni lehet, csak nem ajänlott
(zärojelbe megjegyzem én is szabälyoztattam mär ilyet) :)
ez olyan mint motoroknäl a gumijavitäs vagy stb
gyakorlatilag meg repedésveszély miatt tilos
szóval lehetni lehet, csak nem ajänlott
(zärojelbe megjegyzem én is szabälyoztattam mär ilyet) :)
ez olyan mint motoroknäl a gumijavitäs vagy stb
Imyx13-12-2013 12:14:50 // 46881
Annak kell lennie, bár közelebbről még nem vizsgáltam meg :).
Én már használtam a 156-nál a két dugattyús nyeregnél matricát, ott megmaradt, 3 év után is ott van :).
Én már használtam a 156-nál a két dugattyús nyeregnél matricát, ott megmaradt, 3 év után is ott van :).
Imyx13-12-2013 12:05:41 // 46880
Ja, egyszerűbb lenne így szerintem is, köszi.
Zsombor13-12-2013 12:03:21 // 46879
Az eredeti is matrica lenne? Hogy marad meg rajta a keletkező hő ellenére?
Liquid13-12-2013 11:59:29 // 46878
sztem ragaszd újra
Imyx13-12-2013 11:51:50 // 46877
Nekem is szürkék gyárilag, fehér Alfa Romeo felirattal. Tavasszal én is tervezem pirosra fújni őket :). Szerintem a matricát én nem maszkolom ki, rendelek majd GT CarTárstól, és festés után felragasztom.
Vagy a gyári matricát érdemes megmenteni? Vagy ragasszam újra?
Vélemények? :)
Vagy a gyári matricát érdemes megmenteni? Vagy ragasszam újra?
Vélemények? :)
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2013 11:50:52 // 46876
A belsőhűtésűnek is megvan a minimum mérete amire még lehet szabályozni. Vagyis szabályozás után ha ez a méret megvan , vissza lehet tenni.
Zsombor13-12-2013 11:37:04 // 46875
Igen, hűtöttek. Érdeklődtem Szamosiéknál, azt mondták, 2-3000-et még el lehet vele gurulni, ha csak most gyulladt ki a kopásjelző. A féknyereg festésének meg annyi nyűgje biztosan van, hogy az Alfa feliratot ki kell rajta maszkolni :D Mondjuk annál nagyobb bajom sose történjen, hogy szürke marad :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2013 11:18:38 // 46874
Igazad lehet én nem értek hozzá, csak láttam hogy esztergán szabályozták a tárcsát, de akkor az nem hűtött lehetett.
mgabor13-12-2013 11:16:05 // 46873
Sziasztok,
Veszprém, vagy annak közelében karosszériást kit ajánlanátok?
Veszprém, vagy annak közelében karosszériást kit ajánlanátok?
mex8613-12-2013 11:15:50 // 46872
belsö hütésünél nem "illik" felszabályozni
a kérdezönek ha jol gondolom 2.4jtdm breräja van amiben elöl-hätul hütöttek a tärcsäk
a kérdezönek ha jol gondolom 2.4jtdm breräja van amiben elöl-hätul hütöttek a tärcsäk
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2013 11:02:10 // 46871
Munkatársam most csináltatott ilyen "tuningot" József Attilán valahol , homokszórózás porfestéssel együtt volt neki 5eft a kettő. Az egész baráti ár szerintem.
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2013 10:59:39 // 46870
Hát annélkül nehezen férsz hozzá tolómérővel :) Fel is szokták szabályozi a tárcsákat ha még jó a vastagsága de van válla.
Liquid13-12-2013 09:51:40 // 46869
gyári piros csak a TI-nek volt tudtommal, szerintem fújasd le, mert semmi különbség nincs csak a szín meg az al Alfa Romeo felirat
Zsombor13-12-2013 09:50:49 // 46868
Köszi :) Azon kívül, hogy állati szutykos lettem, nem jutottam előrébb a vastagság vizsgálatával :) Csak leszerelt keréknél lehet?
mex8613-12-2013 09:48:36 // 46867
egy tärcsa ältaläban 2 betétet elbir, szkäs is cserélni csak betétet
meg kell nézni mennyi a vastagsäga
nyerget külön sztem nem versenyképes äron kapsz egy pirosra festéshez képest :)
meg kell nézni mennyi a vastagsäga
nyerget külön sztem nem versenyképes äron kapsz egy pirosra festéshez képest :)
Zsombor13-12-2013 09:14:17 // 46866
Sziasztok! Tegnap este mondja a vas, hogy "break pads worn out". (Brera, 2,4 jtdm, 2007.) Nézegettem a tárcsákat, de nincs "akkora" válluk. Tanácsos önmagában csak a betéteket cserélni? Még nem karistolja a tárcsát. Sokat motorfékezgetve meddig húzhatja még? Ja, és egy divatkérdés :) Nekem szürke féknyergeim vannak. Sokba' fáj pirosra cserélni/fújatni? Nem látok az alkatrészek közt sehol sem féknyerget. Köszi előre is :)
DieselManiaco(NagyVad)13-12-2013 06:19:39 // 46865
a munka az munka,akkor kell csinálni amikor van és lehetőségekhez képest minél előbb kész legyen,ne foglalja a helyet...:D
GTPeti12-12-2013 22:43:03 // 46864
Szombat éjjel szoktál autót szerelni? Végülis ez is "buli". :)
Wickey12-12-2013 22:42:46 // 46863
Nem. Mér, a saru áramot fogyaszt? :D
Wickey12-12-2013 22:41:41 // 46862
Értenek hozzá, megmondják, hogy lehet-e vagy érdemes-e. De ha már ott vagy, hozzál tőlük gömbfej gumiharangot, van náluk olyan korrekt minőségű fillérekért, ami már ránézésre is bizalomgerjesztőbb a gyárinál.Párszáz forint, és ha véletlen egyszer megsérül egy új lengőkaron az a cucc beszereléskor, mondjuk szombaton este 10 körül, és van otthon polcon tartalék, na az jól tud esni. Én már csak tudom. :D
Alfa GT-Csaba12-12-2013 22:29:00 // 46861
Sziasztok.Valaki újíttatott már fel Érden gömbfejet?Érdekelne a minősége és az ára.Én holnap viszek alsó lengőket oda,kíváncsi leszek a végeredményre!
Benz12-12-2013 14:25:29 // 46860
Üdv urak ! olyan kérdésem lenne hogy 156 2.0 ts ( műanyag motortakarós) motor helyett bele lehet rakni olyan motort aminek még nem oylan a motortakarója? szóval a fém meg a szívótorok. Ugyan az a két motor?
padand12-12-2013 14:13:26 // 46859
Nekem se világos, hogy miért segített rajta, de szerintem ha csúszna, akkor 15.000 km-alatt, már ledobta volna magát :D
mex8612-12-2013 10:53:13 // 46858
a generätornäl nincs feszitögörgö ezeknél csk a strech szij
én mär megnéztem uj a szabadonfutom is, lehet maga a generätor a xar, de csak hidegen csinälja melegen rätehetek mindent akkor se.
én mär megnéztem uj a szabadonfutom is, lehet maga a generätor a xar, de csak hidegen csinälja melegen rätehetek mindent akkor se.
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2013 10:40:47 // 46857
A generátort nézném meg elsőnek. valami fogysztó bekapcsol, ettől nehezebben fordul a generátor, akkor csúszik meg. Esetleg generátor csapágy+ szabadonfutó gond, vagy akár a feszítőgörgő nem feszít rendesen?
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2013 10:27:44 // 46856
pedig attól tényleg mégjobban kell csúsznia:D lehet főtengely tárcsa,csak lehet hogy szemmel nem látni rajta.
mex8612-12-2013 09:43:17 // 46855
pedig a szilikontol talän mégjobban csuszik :D
lehet attol nem hallod :D
lehet attol nem hallod :D
padand12-12-2013 09:39:50 // 46854
Üdv, nekem is csúszott, átnéztünk mindent, semminek se volt komoly baja.
Mondták nekem, hogy lehet kapni ilyen spray-t ami a tapadást hivatott javítani.
Én jobb hijján próbaképp szilikonspray-el adtam neki párszor és azóta nem csúszik.
Persze ez nem a profi megoldás, de nekem megoldotta a gondom, azóta mentem bő 15.000 km-ert.
Mondták nekem, hogy lehet kapni ilyen spray-t ami a tapadást hivatott javítani.
Én jobb hijján próbaképp szilikonspray-el adtam neki párszor és azóta nem csúszik.
Persze ez nem a profi megoldás, de nekem megoldotta a gondom, azóta mentem bő 15.000 km-ert.
mex8612-12-2013 09:31:45 // 46853
az enyém terhelésre is vältja a hangjät
abban sem vagyok biztos hogy a belsö szij csinälja csak
abban sem vagyok biztos hogy a belsö szij csinälja csak
mex8612-12-2013 09:27:10 // 46852
erre én is kiváncsi volnék
az enyém ugyanezt csinälja de még nincs megoldäs.
minden új benne...
fötengely szijtärcsät mondjäk okként, de az nálam egészséges...
az enyém ugyanezt csinälja de még nincs megoldäs.
minden új benne...
fötengely szijtärcsät mondjäk okként, de az nálam egészséges...
gecsa12-12-2013 09:16:41 // 46851
hülye kérdés lvl100:
okozhatja laza, vagy már korosabb akkumulátos saru annak a merülését?
okozhatja laza, vagy már korosabb akkumulátos saru annak a merülését?
jati15912-12-2013 08:51:31 // 46850
159 2.4 JTDm-ről van szó!
jati15912-12-2013 08:50:29 // 46849
Sziasztok!
Járt e már valaki úgy, hogy a generátor szíjhajtása csúszott?
Én már fél éve szívok vele.
Hidegindításkor egy relé bekacsolása után elkezd nyikorogni és ezt kb. 4 perc után hagyja abba...
Nincs valakinek tapasztalata ez ügyben?
Előre is köszönöm!
Járt e már valaki úgy, hogy a generátor szíjhajtása csúszott?
Én már fél éve szívok vele.
Hidegindításkor egy relé bekacsolása után elkezd nyikorogni és ezt kb. 4 perc után hagyja abba...
Nincs valakinek tapasztalata ez ügyben?
Előre is köszönöm!
mreni11-12-2013 22:04:45 // 46848
rosszul tudod,nem can-es
[k i z z o]11-12-2013 19:14:20 // 46847
Az EDC16 is CAN kommunikációt használ, igaz van 1 Kline és 2 LIN busz is rajta. Az ECM BCM kommunikáció is BCAN HS, K line -on alacsony szintű diagnosztika érhető el.
A JTS MED7.11 is beszél CAN-en, ha szépen szólnak hozzá, a Flashloadere is azt használja.
A JTS MED7.11 is beszél CAN-en, ha szépen szólnak hozzá, a Flashloadere is azt használja.
Rizzo11-12-2013 15:55:39 // 46845
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2013 14:19:41 // 46844
Te tudod mennyire biztos a 110e, de az nem olyan rossz, más autókban is hasonló, függően a használat módjától. Azt is vedd figyelembe, hogy 13 éves a gép. Nem a km önmagában eszi meg a gömbfejet. 13 év alatt a gömbfej porvédője kireped, a zsír lassan kikophat belőle, vagy por jut bele, aztán az eszi meg.
Az u.gy alkatrészekkel is állítólag a fő gond a kenés/ gagyi porvédő. Valaki mintha itt csinált volna olyat, hogy zsírzógombot tett a gömbfejre. A szerelőm szerint is megoldás lehet, persze ha nincs kirepedve a porvédő gumi.
Nagy variáció szerintem nincs, bele kell tenni két jó minőségű márkás/ajánlott lengőkart és használni.
GTPeti blogjában okosakat olvashatsz a különböző alkatrészgyártók minőségi megítéléséről, bagyjából belőheted, hogy melyik márkától mit várhatsz.
Az u.gy alkatrészekkel is állítólag a fő gond a kenés/ gagyi porvédő. Valaki mintha itt csinált volna olyat, hogy zsírzógombot tett a gömbfejre. A szerelőm szerint is megoldás lehet, persze ha nincs kirepedve a porvédő gumi.
Nagy variáció szerintem nincs, bele kell tenni két jó minőségű márkás/ajánlott lengőkart és használni.
GTPeti blogjában okosakat olvashatsz a különböző alkatrészgyártók minőségi megítéléséről, bagyjából belőheted, hogy melyik márkától mit várhatsz.
marci9111-12-2013 13:46:15 // 46843
És azt nem lehet tudni, hogy miért verődnek szét ilyen hamar ezek? Nyilván, sportosan kemény a futómű és szarok a magyar utak, de más autóknál mégsem nagyon látni ilyet kevés km után. Írtátok ugye, hogy inkább a gömbfej az, ami megadja magát. Esetleg nem érné meg vmi strapabíróbb gömbfejet készíttetni bele?
DieselManiaco(NagyVad)11-12-2013 07:06:00 // 46842
mondtam én hogy felénk nem szokott...:D
GTPeti10-12-2013 23:59:22 // 46841
Itt láthatod, melyik vezérlőegységek CAN-esek. (Amelyek mögött nincs KL, viszont van ELM. Tehát, ha van KL, az egyből azt jelenti, hogy az adott vez.egység NEM CAN-buszos.)
Még egy 2.4-es 159-ben is csak a komfortelektronika és a boardcomp. csatlakozik CAN-nel. Az összes többi vezegységhez, mint motor, ABS, légzsák elég egy sima KKL (más néven VAGCom) kábel.
Még egy 2.4-es 159-ben is csak a komfortelektronika és a boardcomp. csatlakozik CAN-nel. Az összes többi vezegységhez, mint motor, ABS, légzsák elég egy sima KKL (más néven VAGCom) kábel.
GTPeti10-12-2013 23:52:41 // 46840
Korr.: "csatlakozót mutatja"= "a formáját mutatja, nem a kiosztását"
GTPeti10-12-2013 23:51:33 // 46839
Sem a JTS sem az 1.9 JTD nem CAN-buszos. Az OBD csatlakozó pusztán a csatlakozót mutatja. (K-Line-ok gyűjteménye, ahogy a blogomban is írtam.)
Az, hogy a 2003/2004-es JTS sem CAN-es, meglepett. De hátránya nincs, sőt...
Nagy rá az esély, hogy egy CW-ben sincs CAN.
Az, hogy a 2003/2004-es JTS sem CAN-es, meglepett. De hátránya nincs, sőt...
Nagy rá az esély, hogy egy CW-ben sincs CAN.
G-Burt10-12-2013 23:38:24 // 46838
Az első sw-ket 2000ben vagy 2001ben dobták ki, azokban tuti, h canbus van, elvileg onnantól volt a berlinában is. De vehetjük támpontnak mondjuk a 47est is, azt 2000ben kezdték. Érdekes kérdés egyébként, mert szerintem azok a cuccok kerültek az autókba, amik éppen a polcon voltak, GTből is volt 1.8TS.
PistaFR10-12-2013 23:11:43 // 46837
Ez a CAN-bus dolog nekem nem teljesen világos. Kiírja ezt valamelyik program? Eddig nem figyeltem.
Jó lenne tudni, hogy mi a helyzet pontosan. SW 2000 óta van, GTA 2001, belső fészlift 2002, külső fészlift 2003, Q4 és Crosswagon 2004, 2005/2006-ban meg már vége is lett, csak a Crosswagon maradt 2007-ig. Most akkor mikor is vezették be a CAN-bust? Mindegyik modellnél bevezették? Mindegyik motorváltozatnál? 2000-től kezdve minden évben jött valami új. 2000-től kezdve a motorokat is variálták, az 1,9-es például minden évben változott, egyedül az 1.6 ts maradt a legelejétől a végéig. Ja, a motorvezérlőnek nem kellett változnia? Az enyém 2003-as SW 1,9, de a motorvezérlő ugyanaz, mint az öregebbeké.
Jó lenne tudni, hogy mi a helyzet pontosan. SW 2000 óta van, GTA 2001, belső fészlift 2002, külső fészlift 2003, Q4 és Crosswagon 2004, 2005/2006-ban meg már vége is lett, csak a Crosswagon maradt 2007-ig. Most akkor mikor is vezették be a CAN-bust? Mindegyik modellnél bevezették? Mindegyik motorváltozatnál? 2000-től kezdve minden évben jött valami új. 2000-től kezdve a motorokat is variálták, az 1,9-es például minden évben változott, egyedül az 1.6 ts maradt a legelejétől a végéig. Ja, a motorvezérlőnek nem kellett változnia? Az enyém 2003-as SW 1,9, de a motorvezérlő ugyanaz, mint az öregebbeké.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
534
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?