Forum >> Szerelőműhely

Gtaati17-12-2013 11:33:15 // 46949
Helló, köszönöm! Magyarul ha sok fogyasztó megy nem tud annyit termelni a generátor? Olyat csináltál-e, hogy a fogyasztókat felkapcsolod, reflektor index zene ftés stb és eközben rámérni multiméterrel hány voltod van, Köszönöm!
Krisz15617-12-2013 08:01:35 // 46948
Én már jártam és még járok is így, amióta generátor csere történt és ha sok fogyasztót használok akkor leesik a kilométer óra vagy ingadozik. Rádió, világítás, fűtés még megy de pl egy indexelés már nem. Én arra gondoltam hogy generátorom a ludas.
AdiArsenal17-12-2013 06:39:04 // 46947
Diagnosztikát és futóműbeállítást is tud csinálni? Ha igen akkor megadhatnád a számát!
GTPeti16-12-2013 21:34:06 // 46946
Nézd, ez a lyukfúrás egy olyan dolog... Az én cuccom már elég extrém és még 4db 4qmm-es szálnak is találtam helyet a gyári csatlakozóban. (Igaz az enyém hátul nem villanyablakos, így azoknak a kapcsolóknak sincsenek bent a kontaktusai. Ez az extra nem is hiányzik, mert még sosem engedtem le hátul az ablakokat.)

(Kieg.: A Hifitopic még jobb hely lenne erre a témára.)
lakosg0116-12-2013 21:30:51 // 46945
Na. Közben meg is világosodtam. Úgy tűnik sötétben nekem könnyebben megy.
Az első képen látszik, hogy belülről hol megy a kábel.
A második képen pedig, hogy hogy jön ki a gumi átvezető helyén.
Így azonban a gumi átvezetőt nem lehet helyre rakni. A kérdés az lett volna, hogy hogyan férek hozzá a gumi átvezetőhöz, de egyszerűen csak ki kell fordítani a helyéről. Így már bele tudom húzni a kábelt.
G-Burt16-12-2013 21:11:17 // 46944
le kell bontani belül a kárpitot hozzá :)
lakosg0116-12-2013 21:06:10 // 46943
Szia!

Köszi. :)
A gond tulajdonképpen a másik oldalon van. Az ajtóra fúrtam egy plusz lyukat, mert a kábel túl vastag, a gyári csatin nem férne el.
Van ez az átvezető gumi. Abba szeretném behúzni valahogy a kábelt. Az utastérben pont jó helyen van egy vakdugó. Azon keresztülhúzom a kábelt. A kérdés csak az, hogy hogyan tudnék hozzáférni ehhez az átvezető gumihoz a kocsi felőli oldalon.
Lehet, ha fényképeznék jobban el lehetne képzelni. Mindjárt lemegyek készítek pár képet, mire gondoltam.
GTPeti16-12-2013 20:55:09 // 46942
Az átvezetőn van egy műanyag gyűrű, amit fel- v. letolva szétjön a csatlakozó két fele. (Ezáltal az ajtó kpl. leszedhető.) A nem haszált kontaktusok helyét szokás átfúrni és ott átvinni a (lehetőleg jó minőségű, nem csak rézbevonatos!) hangszórókábelt. Ha kell, akkor szétválasztva a pluszt és a mínuszt.
lakosg0116-12-2013 20:40:21 // 46941
Sziasztok! Az utastérből szeretnék átvezetni egy hangszórókábelt az ajtóba. A kérdésem az, hogy hogyan tudom ezt kivitelezni? Hogyan tudom behúzni a kábelt a már ott lévő gumi átvezetőbe? Az utastérből úgy látom nem férek hozzá.
gecsa16-12-2013 15:36:54 // 46940
én sem tudom, azért csak kérdeztem, de ha van neki, akkor biztos nem a motortérben..
Gtaati16-12-2013 15:08:43 // 46939
Helló, a kormány alatti biztosítéktáblában már megnéztem az összes biztosítékot és ott minden rendben volt, nem tudom hol máshol lehet még, nem hiszem h kilométer óra biztosítéka ha van egyáltalán ilyen akkor kint lenn a motortérben... szóval nem tudom:(
gecsa16-12-2013 14:58:15 // 46938
nem lehet neki biztosítéka?
G-Burt16-12-2013 12:23:51 // 46937
van benne, még a dobfékesé is ugyanaz
mex8616-12-2013 11:52:59 // 46936
habár átnézve az eper-t mär nem vok olyan biztos benne
lehet ugy van itt már, ahogy irod

erre kiv vagyok én is
gecsa16-12-2013 11:39:09 // 46935
a tökéletességre nevelnek! :D
mex8616-12-2013 11:34:20 // 46934
sztem tuti van
Gtaati16-12-2013 11:04:49 // 46933
Helló! Valaki járt-e már úgy hogy az egyik pillanatról a másikra a kilométer óra nem mutat, tehát megyek de nem tudom mennyivel:(, a napi számláló és a totális km állás megy és számolja, de a sebességet azt nem, ez mitől lehet járt-e már valaki így?(Gt 1.9mjet)Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 10:00:10 // 46932
Közben kérdés nálam is:
A 146-nál van valamiféle fékerőszabályzó a hátsó tárcsákhoz, vagy abszolút nincs és mindíg ugyanaz a fékerő kéne hogy hátra jusson, majd az abs megfogja ha túlfékez?
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 09:57:46 // 46931
Jouri=Youri
miért nem lehet saját hsz-t javítani?
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 09:47:58 // 46930
Szerintem nézz rá az injektor korrekciókra. Nekem is hasonló volt, csak menet közben is morgott már. Simán lehet injektor, pedig baromire kettőstömegű hiba feelingje volt. Csak pont ez nem állt össze, hogy annyira nem dobol a pedál, fémes han sincs leálláskor. Még mindíg nem teljesen tiszta számomra hogy csak egy injektor enyhe inkontinenciája volt, vagy a sok km valójában mindet megette és nem voltak jók a
mennyiségek.

És ha visszagondolok (és olvasok a blogomban) az egész hangosnak tűnik dolog a spurizással kezdődött...előbb halkabb lett tőle, aminek örültem. Aztán ha elvontam a spurit, hangosabb. Öntögettem hogy halk legyen, de lehet Jouri cartársnak lesz igaza, miszerint rendellenes porlasztókopást okoz(hat).
Lali7516-12-2013 05:47:32 // 46929
Keresek infokat motorcseréről.Ha valaki csinált már,kérem írjon!Papírozása érdekelne..
GTPeti16-12-2013 00:14:37 // 46928
A vége lemaradt a kacsacsőrök miatt. Szóval kisebb, mint 120ekm-es ajánlott intervallumról írt.
GTPeti16-12-2013 00:13:53 // 46927
Ha ő mondja tuti így van. Van is benne ráció.
(Az imént pusztán csak arra céloztam, hogy eddig itt minden "hivatalos" szerelő
Csöri15-12-2013 23:48:17 // 46926
Tud a szelep is görbülni.
Fairlane15-12-2013 23:29:35 // 46925
Nekem Zé azt magyarázta, hogy ha a mjet szíj szakad, akkor a valamik (talán szelephimbák? nem emléxem) törnek "csak" el, nem verődik szét a teljes belsőség...
GTPeti15-12-2013 23:17:23 // 46924
Tudtommal a "hardver" nem sokban különbözik egy 156 MJet-nél egy sima JTD-től. Az itteni szakik mind óvaintenek akár a 120ekm megvárásától.
Piritu - 1.000.00015-12-2013 23:06:38 // 46923
Kérdés, hogy hány km volt ténylegesen benne...
DeezL15-12-2013 23:01:20 // 46922
szerintetek*
DeezL15-12-2013 22:58:50 // 46921
hello szerinted mi a szar az hogy hidegen amikor beindítom üresben és el nem éri az 50fokot zakatol ,morog ..mintha a kettős tömegű lenne,de ha eléri az 50fokot akkor absz nem zörög,és ha váltok a pedál sem üti a lábam...
.......................15-12-2013 22:44:39 // 46920
140 ekm a gyári előírás,és a multijeteknél nem szokott szakadni
.......................15-12-2013 22:43:36 // 46919
Riegler nél a sima olaj szerviz jó,a villanyászuk csapnivaló,a kasznis is..
De a Brera leállás megjavítását csak ai Interdiesel tudta megoldani
Ha Alfás kell Óváron a Vince testvérek nagy alfások,
http://alfaamore.hu/tagok/3159
[k i z z o]15-12-2013 22:22:00 // 46918
Ki kell olvasni, mi írta be a hibakódot, az alapján lehet keresni. Ha a hiba megszűnt, akkor törölhető a hibakód, elalszik a lámpa, a rendszer újra armed.
Liquid15-12-2013 21:38:13 // 46917
Őt nem ismerem, nekem egy másik tippem van, kisebb dolgokkal illetve a Pandával mindig hozzá fordulok.
marci9115-12-2013 21:30:59 // 46916
Hol érdemes ellenőrizni a KH-kat? Ha megtalálom, utána csak a hibakód törlés után tűnik el a hibaüzenet?
[k i z z o]15-12-2013 20:32:52 // 46915
Nem, de nincs légzsák nyitás sem.
Marcsi15-12-2013 20:29:37 // 46914
Ervinnek hívják, Pápa fele van a szerelő műhelye. Rendes, lelkiismeretes srác, csak ajánlani tudjuk!
Liquid15-12-2013 20:18:33 // 46913
ki az a győri szerelő?
GTPeti15-12-2013 17:47:12 // 46912
"120 ezres nagyrevizió sorón t mondta a srác nem kell a vezérműszíját cserélni"
Aztaq... nagy spíler az illető. :(((
Marcsi15-12-2013 17:39:30 // 46911
Tudnék mesélni... 120 ezres nagyrevizió sorón t mondta a srác nem kell a vezérműszíját cserélni, raér ősszel /nyáron történt / nos, 1,5 hónap múlva elszakadt!! Igen...elszakadt. Nem volt drága.... Dehogy!!! A munkalapra se került fel, azt mondták, nem kértük külön!! Nos van egy srác, aki utána megszerelte, Győrben az egyetlen, akiről tudunk, hogy vállal Alfát a szakszervíz mellett. Én nem ajánlom a Riglert, mások se, persze biztos van, aki elégedett, mi csak rosszat hallotunk.
Ha akarod, megadjuk a számat, nagyon alapos, de idén már be van táblázva, minket is csak azért vállalt, mert otthagytunk már egy vagyont :-)
Ferke15-12-2013 17:08:41 // 46910
Márkaszerviz ebben az országban jól dolgozni?:)))
Ferke15-12-2013 17:07:33 // 46909
Kontakthiba, igen. A légzsák vezérlésének nincs köze a motorvezérléshez, úgyhogy nem fog letiltani:)
marci9115-12-2013 16:55:48 // 46908
Na a tegnapi autózásom során kigyulladt a légzsák üzemzavar lámpa és azóta úgy is maradt. Tervezek venni diagnosztikai kábelt, de elsősorban mi lehet ilyenkor az okozó? Bízok benne, hogy csak valami kontakthiba lépett fel. Ugye nem fog letiltani az autó, ha így járok vele egy ideig?
Liquid15-12-2013 16:17:28 // 46907
a márkaszervizeknél általában (tisztelet a kivételnek) bármelyik független szerelő jobb, és nagyságrendekkel olcsóbb is.
Liquid15-12-2013 16:15:54 // 46906
tudok egy normális szerelő srácot, de ha több dolog jön össze én is inkább elgurulok Csörihez.
Piritu - 1.000.00015-12-2013 15:48:08 // 46905
9ezer felett van az órabérük, alkatrésziket minimum a bolti ár duplájáért adják. Nekem egy motoromat vágtak haza egy vezérlécserével. Szerintem ennyi ajánlás elég...
Piritu - 1.000.00015-12-2013 15:45:49 // 46904
Mi az, hogy nem szokványos? :-O
Mutass még egy márkát, amelyik logójában ott a kereszt! :-)
Piritu - 1.000.00015-12-2013 15:44:36 // 46903
Honnan jön ez a 2500-3000 őrület?
Az enyém 90-es országúti tempónál 6-ban is kiégeti, sőt volt hogy a ház előtt alapjáraton ketyegve fejezte be. Ha begyújtotta a kormot, már csak légfelesleg kell neki, azt meg tolja a turbó automatikusan.
A MES szerint úgy 10-11 percig éget.
GTPeti15-12-2013 15:33:29 // 46902
...vagy Ferke. :)
Ferke15-12-2013 15:28:37 // 46901
Miért nem viszed el egy rendes, itteni szerelőhöz, mint pl Zé?
AdiArsenal15-12-2013 15:15:29 // 46900
Sziasztok! Győrben tud valaki megbízható szerelőt (olajcsere,futómű beállítás, számítógpés dignosztika stb.) Akinek van tapasztalata a győri Fiat-Alfa márkaszervizzel annak mik az észrevételei a szervizzel kapcsolatban, jól dolgoznak, mennyibe kerülnek?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.