Sziasztok
Tudna valaki segíteni abban,hogy mi lehet a baja a 156-osomnak a(1.6) ami egyszer csak menet közben megállt alattam.-mivel épp a benzinkútra igyekeztem gondoltam beszívattam magam elfogyott az üzemanyag. -nem volt messze a kút pici séta kaptam egy kannát majd vissza. - üzemanyag betölt gyújtás, majd elég nyegve nyelősen teker az indító.-természetesen nem indul.-megkértem 2 jóvágású arra járó fiatalembert lökjenek már be aztán megyek is haza aksit tölteni.- nem tudtak betolni sőt az autó csinált egy olyat amit még sose olyat fogott a motor tolás közbe, hogy a két srác a csomagtartón kötött ki. telefon aztán jött az egyik haverom aki hazahúzott . Aksit vettem egy vacsit azzal már meg se nyekkent majd új önindító és megint ott vagyok ahol a part szakad küszködve teker nagyon lassan, de továbbra sem indul.
Forum >> Szerelőműhely
Csabesz19-12-2013 13:53:25 // 46973
Avion19-12-2013 07:01:34 // 46972
Kösz írtam a faladra....
Tuningman19-12-2013 02:42:44 // 46971
Nincs egyben:)
Viszont szétszedésnél meg kell nézni a stabrudat, mennyire van elkopva, mert ha igen akkor felesleges csak a szilentet cserélni, nem lesz jó.
Szerintem kókánylásnak nincs értelme ha kopott a stabrúd akkor az is csere.
Van jó stabrudam és ha kell meg tudom neked csinálni de csak Január második felében.
Viszont szétszedésnél meg kell nézni a stabrudat, mennyire van elkopva, mert ha igen akkor felesleges csak a szilentet cserélni, nem lesz jó.
Szerintem kókánylásnak nincs értelme ha kopott a stabrúd akkor az is csere.
Van jó stabrudam és ha kell meg tudom neked csinálni de csak Január második felében.
Rizzo18-12-2013 21:41:24 // 46970
Én csak gumit vettem a UNIX-nál és így cseréltem:
szilent csere
szilent csere
Alfa GT-Csaba18-12-2013 20:12:32 // 46969
többet ér egy szilent csere és a bilincs és a szilent közé 2mm-es vaslemezt rakni és úgy ősszehúzatni ,persze előtte megzsírozni mert úgy is mozog kicsit a rúd a szilentbe és igy nem koptatja.
Lexa18-12-2013 19:27:07 // 46968
vezszijrol le szokták szedni a bordákat és beteszik a szilent és a rud közé kózé,ha már nagyon el van kopva a stabrud...
András bácsi18-12-2013 18:10:56 // 46967
Inkább azért kell majd rudat venned, mert rossz esetben a rúd is meg van már kopva és a szilent max. ideiglenes megoldás így.
Alfa GT-Csaba18-12-2013 18:03:31 // 46966
lehet külön cserélni a szilenteket,csak a bilincset kell szétütni mert a furatnál vissza van peremezve.Gt 156 147 ugyan az mindnél!
gecsa18-12-2013 17:59:14 // 46965
ilyenről még nem hallottam... 56nál nincs egyben, de szerintem 47nél sem.. igaz, viszont elég szívás cserélni, de egy szervízben hamar megvan... nézz körül a linkek, vagy az adok-veszek fül alatt.. ;)
Avion18-12-2013 17:49:02 // 46964
Sziasztok,
ma szerettem volna kicseréltetni az első stabilizátor rúd szilentjeit (147), de a szerelő azt mondta, hogy nem lehet mert a bilincs egyben van a rúddal, ezért a rudat is cserélni kell.
Ez tényleg így van? A 2 kis gumidarab miatt meg kell vennem az egész rudat?
Ha lehet cserélni, tudtok ajánlani szerelőt Pesten, aki megcsinálja?
Előre is köszi az infókat!
ma szerettem volna kicseréltetni az első stabilizátor rúd szilentjeit (147), de a szerelő azt mondta, hogy nem lehet mert a bilincs egyben van a rúddal, ezért a rudat is cserélni kell.
Ez tényleg így van? A 2 kis gumidarab miatt meg kell vennem az egész rudat?
Ha lehet cserélni, tudtok ajánlani szerelőt Pesten, aki megcsinálja?
Előre is köszi az infókat!
159 Indigo Gray 2.4 Monster18-12-2013 10:16:22 // 46963
Szerencsére nekem ismerős meg csinálja ingyen csak a cuccokat kell meg vennem hozzá, azt majd a Bendix-nél meg veszem hozzá. Szerencsére nekem is Denso van, lehet a Bosch oz drágábbak az alkatrészek
Imyx18-12-2013 10:12:27 // 46962
Nekem 30-ért újították fel Pesten 3 évvel ezelőtt.
mex8618-12-2013 09:49:43 // 46961
nekem Györben szämläval garival 35ért csinältäk
szabadonfutoval együtt a Densot a 166-ra.
és minden kopo cuccot cseréltek benne meg diodahidat is meg mindent
Béli és Béli bt.
még jo a cucc azóta is.
szabadonfutoval együtt a Densot a 166-ra.
és minden kopo cuccot cseréltek benne meg diodahidat is meg mindent
Béli és Béli bt.
még jo a cucc azóta is.
Bomi18-12-2013 09:25:34 // 46960
Oks akkor azt megnézem melyik érték hogyan változik...amúgy az órában 219000 van most.
Ami érdekes ,hogy haverom Fiat Bravojában megnéztük (ő az 1. tulaj újan vette) a FIAT érték 8 km! a Lancia 68 ezer, óra szerint 70 ezer van benne :)
Ami érdekes ,hogy haverom Fiat Bravojában megnéztük (ő az 1. tulaj újan vette) a FIAT érték 8 km! a Lancia 68 ezer, óra szerint 70 ezer van benne :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster18-12-2013 08:22:47 // 46959
Ne akard tudni :) a Patkánynak is haldoklik a generátora most lesz majd felújítva a szabadon futót már meg vettem az 16e ft komplett felújítás szerintem olyan 40 körül fájhat :(
gecsa18-12-2013 08:18:54 // 46958
hogyé' megy manapság egy komplett generátor felújítás?
TDI7517-12-2013 22:53:46 // 46957
Köszi mindenkinek. Ettől féltem.
Krisz15617-12-2013 21:18:42 // 46956
Igen rámértek már, de nem emlékszem pontosan, hogy melyik fogyasztók mentek ekkor mértek 12 voltot és erre mondták hogy 13-14 között kellene lennie.
PistaFR17-12-2013 17:46:21 // 46955
Na, ezért írtam, hogy remélem rendbe teszi valaki a dolgot. Egy barátom Zafirája dobott MIL-t tavaly, pont amikor nyaralni indultak volna. DPF probléma volt, csak városban járnak általában az autóval. Nekik ezt mondta a márkaszervizben a munkafelvevő, eddig hozzáértő nem erősítette meg, és nem is cáfolta.
WarbiRunner (Gyuri)17-12-2013 17:09:02 // 46954
Nekem a Fiat írja a valósat, asszem a Lancia jóval milla feletti értéket számol.
Amúgy ki tudod próbálni. Írd fel az állást, menj vagy 20 km-t a napi számláló szerint és olvasd ki megint :-) Amelyik kb 20-szal növekszik, az a jó.
Előfordul olyan, hogy egyik sem jó! Tehát pl mész 20km-t és a Fiat csak 8-9km-t változik. Oszd el, kapsz egy szorzófaktort és szorozd fel a 84e-t. Imi barátom autójánál így volt, asszem 2.3 körüli szorzófaktort találtunk (ha 195e körül áll a műszerfal, akkor nálad is ez lesz).
A rosszabbik eset, ha ugyanannyit változik amennyit odo szerint mész, akkor 84e-rel ezelőtt tekertek a műszerfalon és nulláztak az ecu-ban. De szerintem az előbbi eset lesz.
Amúgy ki tudod próbálni. Írd fel az állást, menj vagy 20 km-t a napi számláló szerint és olvasd ki megint :-) Amelyik kb 20-szal növekszik, az a jó.
Előfordul olyan, hogy egyik sem jó! Tehát pl mész 20km-t és a Fiat csak 8-9km-t változik. Oszd el, kapsz egy szorzófaktort és szorozd fel a 84e-t. Imi barátom autójánál így volt, asszem 2.3 körüli szorzófaktort találtunk (ha 195e körül áll a műszerfal, akkor nálad is ez lesz).
A rosszabbik eset, ha ugyanannyit változik amennyit odo szerint mész, akkor 84e-rel ezelőtt tekertek a műszerfalon és nulláztak az ecu-ban. De szerintem az előbbi eset lesz.
Bomi17-12-2013 16:29:29 // 46953
[k i z z o]17-12-2013 16:16:40 // 46952
Cseréld ki, jó soha nem lesz.
G-Burt17-12-2013 16:09:02 // 46951
adsz neki 12 voltot (nem folyamatosan, csak úgy, mintha nyitna) és kopogtatod, ha mondjuk a helyén van és 2-3 hengerrel beindul, akkor csak kopogtatnod kell, kitartóan
TDI7517-12-2013 15:30:56 // 46950
Sziasztok! Szerintetek mit lehet csinálni egy beragadt befecskendezőszeleppel?
Az ultrahangos tisztításon kívül. (hogy lehet életre csalogatni? )
Az ultrahangos tisztításon kívül. (hogy lehet életre csalogatni? )
Gtaati17-12-2013 11:33:15 // 46949
Helló, köszönöm! Magyarul ha sok fogyasztó megy nem tud annyit termelni a generátor? Olyat csináltál-e, hogy a fogyasztókat felkapcsolod, reflektor index zene ftés stb és eközben rámérni multiméterrel hány voltod van, Köszönöm!
Krisz15617-12-2013 08:01:35 // 46948
Én már jártam és még járok is így, amióta generátor csere történt és ha sok fogyasztót használok akkor leesik a kilométer óra vagy ingadozik. Rádió, világítás, fűtés még megy de pl egy indexelés már nem. Én arra gondoltam hogy generátorom a ludas.
AdiArsenal17-12-2013 06:39:04 // 46947
Diagnosztikát és futóműbeállítást is tud csinálni? Ha igen akkor megadhatnád a számát!
GTPeti16-12-2013 21:34:06 // 46946
Nézd, ez a lyukfúrás egy olyan dolog... Az én cuccom már elég extrém és még 4db 4qmm-es szálnak is találtam helyet a gyári csatlakozóban. (Igaz az enyém hátul nem villanyablakos, így azoknak a kapcsolóknak sincsenek bent a kontaktusai. Ez az extra nem is hiányzik, mert még sosem engedtem le hátul az ablakokat.)
(Kieg.: A Hifitopic még jobb hely lenne erre a témára.)
(Kieg.: A Hifitopic még jobb hely lenne erre a témára.)
lakosg0116-12-2013 21:30:51 // 46945
Na. Közben meg is világosodtam. Úgy tűnik sötétben nekem könnyebben megy.
Az első képen látszik, hogy belülről hol megy a kábel.
A második képen pedig, hogy hogy jön ki a gumi átvezető helyén.
Így azonban a gumi átvezetőt nem lehet helyre rakni. A kérdés az lett volna, hogy hogyan férek hozzá a gumi átvezetőhöz, de egyszerűen csak ki kell fordítani a helyéről. Így már bele tudom húzni a kábelt.
Az első képen látszik, hogy belülről hol megy a kábel.

A második képen pedig, hogy hogy jön ki a gumi átvezető helyén.

Így azonban a gumi átvezetőt nem lehet helyre rakni. A kérdés az lett volna, hogy hogyan férek hozzá a gumi átvezetőhöz, de egyszerűen csak ki kell fordítani a helyéről. Így már bele tudom húzni a kábelt.
G-Burt16-12-2013 21:11:17 // 46944
le kell bontani belül a kárpitot hozzá :)
lakosg0116-12-2013 21:06:10 // 46943
Szia!
Köszi. :)
A gond tulajdonképpen a másik oldalon van. Az ajtóra fúrtam egy plusz lyukat, mert a kábel túl vastag, a gyári csatin nem férne el.
Van ez az átvezető gumi. Abba szeretném behúzni valahogy a kábelt. Az utastérben pont jó helyen van egy vakdugó. Azon keresztülhúzom a kábelt. A kérdés csak az, hogy hogyan tudnék hozzáférni ehhez az átvezető gumihoz a kocsi felőli oldalon.
Lehet, ha fényképeznék jobban el lehetne képzelni. Mindjárt lemegyek készítek pár képet, mire gondoltam.
Köszi. :)
A gond tulajdonképpen a másik oldalon van. Az ajtóra fúrtam egy plusz lyukat, mert a kábel túl vastag, a gyári csatin nem férne el.
Van ez az átvezető gumi. Abba szeretném behúzni valahogy a kábelt. Az utastérben pont jó helyen van egy vakdugó. Azon keresztülhúzom a kábelt. A kérdés csak az, hogy hogyan tudnék hozzáférni ehhez az átvezető gumihoz a kocsi felőli oldalon.
Lehet, ha fényképeznék jobban el lehetne képzelni. Mindjárt lemegyek készítek pár képet, mire gondoltam.
GTPeti16-12-2013 20:55:09 // 46942
Az átvezetőn van egy műanyag gyűrű, amit fel- v. letolva szétjön a csatlakozó két fele. (Ezáltal az ajtó kpl. leszedhető.) A nem haszált kontaktusok helyét szokás átfúrni és ott átvinni a (lehetőleg jó minőségű, nem csak rézbevonatos!) hangszórókábelt. Ha kell, akkor szétválasztva a pluszt és a mínuszt.
lakosg0116-12-2013 20:40:21 // 46941
Sziasztok! Az utastérből szeretnék átvezetni egy hangszórókábelt az ajtóba. A kérdésem az, hogy hogyan tudom ezt kivitelezni? Hogyan tudom behúzni a kábelt a már ott lévő gumi átvezetőbe? Az utastérből úgy látom nem férek hozzá.
gecsa16-12-2013 15:36:54 // 46940
én sem tudom, azért csak kérdeztem, de ha van neki, akkor biztos nem a motortérben..
Gtaati16-12-2013 15:08:43 // 46939
Helló, a kormány alatti biztosítéktáblában már megnéztem az összes biztosítékot és ott minden rendben volt, nem tudom hol máshol lehet még, nem hiszem h kilométer óra biztosítéka ha van egyáltalán ilyen akkor kint lenn a motortérben... szóval nem tudom:(
gecsa16-12-2013 14:58:15 // 46938
nem lehet neki biztosítéka?
G-Burt16-12-2013 12:23:51 // 46937
van benne, még a dobfékesé is ugyanaz
mex8616-12-2013 11:52:59 // 46936
habár átnézve az eper-t mär nem vok olyan biztos benne
lehet ugy van itt már, ahogy irod
erre kiv vagyok én is
lehet ugy van itt már, ahogy irod
erre kiv vagyok én is
gecsa16-12-2013 11:39:09 // 46935
a tökéletességre nevelnek! :D
mex8616-12-2013 11:34:20 // 46934
sztem tuti van
Gtaati16-12-2013 11:04:49 // 46933
Helló! Valaki járt-e már úgy hogy az egyik pillanatról a másikra a kilométer óra nem mutat, tehát megyek de nem tudom mennyivel:(, a napi számláló és a totális km állás megy és számolja, de a sebességet azt nem, ez mitől lehet járt-e már valaki így?(Gt 1.9mjet)Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 10:00:10 // 46932
Közben kérdés nálam is:
A 146-nál van valamiféle fékerőszabályzó a hátsó tárcsákhoz, vagy abszolút nincs és mindíg ugyanaz a fékerő kéne hogy hátra jusson, majd az abs megfogja ha túlfékez?
A 146-nál van valamiféle fékerőszabályzó a hátsó tárcsákhoz, vagy abszolút nincs és mindíg ugyanaz a fékerő kéne hogy hátra jusson, majd az abs megfogja ha túlfékez?
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 09:57:46 // 46931
Jouri=Youri
miért nem lehet saját hsz-t javítani?
miért nem lehet saját hsz-t javítani?
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 09:47:58 // 46930
Szerintem nézz rá az injektor korrekciókra. Nekem is hasonló volt, csak menet közben is morgott már. Simán lehet injektor, pedig baromire kettőstömegű hiba feelingje volt. Csak pont ez nem állt össze, hogy annyira nem dobol a pedál, fémes han sincs leálláskor. Még mindíg nem teljesen tiszta számomra hogy csak egy injektor enyhe inkontinenciája volt, vagy a sok km valójában mindet megette és nem voltak jók a
mennyiségek.
És ha visszagondolok (és olvasok a blogomban) az egész hangosnak tűnik dolog a spurizással kezdődött...előbb halkabb lett tőle, aminek örültem. Aztán ha elvontam a spurit, hangosabb. Öntögettem hogy halk legyen, de lehet Jouri cartársnak lesz igaza, miszerint rendellenes porlasztókopást okoz(hat).
mennyiségek.
És ha visszagondolok (és olvasok a blogomban) az egész hangosnak tűnik dolog a spurizással kezdődött...előbb halkabb lett tőle, aminek örültem. Aztán ha elvontam a spurit, hangosabb. Öntögettem hogy halk legyen, de lehet Jouri cartársnak lesz igaza, miszerint rendellenes porlasztókopást okoz(hat).
Lali7516-12-2013 05:47:32 // 46929
Keresek infokat motorcseréről.Ha valaki csinált már,kérem írjon!Papírozása érdekelne..
GTPeti16-12-2013 00:14:37 // 46928
A vége lemaradt a kacsacsőrök miatt. Szóval kisebb, mint 120ekm-es ajánlott intervallumról írt.
GTPeti16-12-2013 00:13:53 // 46927
Ha ő mondja tuti így van. Van is benne ráció.
(Az imént pusztán csak arra céloztam, hogy eddig itt minden "hivatalos" szerelő
(Az imént pusztán csak arra céloztam, hogy eddig itt minden "hivatalos" szerelő
Csöri15-12-2013 23:48:17 // 46926
Tud a szelep is görbülni.
Fairlane15-12-2013 23:29:35 // 46925
Nekem Zé azt magyarázta, hogy ha a mjet szíj szakad, akkor a valamik (talán szelephimbák? nem emléxem) törnek "csak" el, nem verődik szét a teljes belsőség...
GTPeti15-12-2013 23:17:23 // 46924
Tudtommal a "hardver" nem sokban különbözik egy 156 MJet-nél egy sima JTD-től. Az itteni szakik mind óvaintenek akár a 120ekm megvárásától.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
878
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?