Forum >> Szerelőműhely

mex8616-12-2013 11:52:59 // 46936
habár átnézve az eper-t mär nem vok olyan biztos benne
lehet ugy van itt már, ahogy irod

erre kiv vagyok én is
gecsa16-12-2013 11:39:09 // 46935
a tökéletességre nevelnek! :D
mex8616-12-2013 11:34:20 // 46934
sztem tuti van
Gtaati16-12-2013 11:04:49 // 46933
Helló! Valaki járt-e már úgy hogy az egyik pillanatról a másikra a kilométer óra nem mutat, tehát megyek de nem tudom mennyivel:(, a napi számláló és a totális km állás megy és számolja, de a sebességet azt nem, ez mitől lehet járt-e már valaki így?(Gt 1.9mjet)Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 10:00:10 // 46932
Közben kérdés nálam is:
A 146-nál van valamiféle fékerőszabályzó a hátsó tárcsákhoz, vagy abszolút nincs és mindíg ugyanaz a fékerő kéne hogy hátra jusson, majd az abs megfogja ha túlfékez?
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 09:57:46 // 46931
Jouri=Youri
miért nem lehet saját hsz-t javítani?
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2013 09:47:58 // 46930
Szerintem nézz rá az injektor korrekciókra. Nekem is hasonló volt, csak menet közben is morgott már. Simán lehet injektor, pedig baromire kettőstömegű hiba feelingje volt. Csak pont ez nem állt össze, hogy annyira nem dobol a pedál, fémes han sincs leálláskor. Még mindíg nem teljesen tiszta számomra hogy csak egy injektor enyhe inkontinenciája volt, vagy a sok km valójában mindet megette és nem voltak jók a
mennyiségek.

És ha visszagondolok (és olvasok a blogomban) az egész hangosnak tűnik dolog a spurizással kezdődött...előbb halkabb lett tőle, aminek örültem. Aztán ha elvontam a spurit, hangosabb. Öntögettem hogy halk legyen, de lehet Jouri cartársnak lesz igaza, miszerint rendellenes porlasztókopást okoz(hat).
Lali7516-12-2013 05:47:32 // 46929
Keresek infokat motorcseréről.Ha valaki csinált már,kérem írjon!Papírozása érdekelne..
GTPeti16-12-2013 00:14:37 // 46928
A vége lemaradt a kacsacsőrök miatt. Szóval kisebb, mint 120ekm-es ajánlott intervallumról írt.
GTPeti16-12-2013 00:13:53 // 46927
Ha ő mondja tuti így van. Van is benne ráció.
(Az imént pusztán csak arra céloztam, hogy eddig itt minden "hivatalos" szerelő
Csöri15-12-2013 23:48:17 // 46926
Tud a szelep is görbülni.
Fairlane15-12-2013 23:29:35 // 46925
Nekem Zé azt magyarázta, hogy ha a mjet szíj szakad, akkor a valamik (talán szelephimbák? nem emléxem) törnek "csak" el, nem verődik szét a teljes belsőség...
GTPeti15-12-2013 23:17:23 // 46924
Tudtommal a "hardver" nem sokban különbözik egy 156 MJet-nél egy sima JTD-től. Az itteni szakik mind óvaintenek akár a 120ekm megvárásától.
Piritu - 1.000.00015-12-2013 23:06:38 // 46923
Kérdés, hogy hány km volt ténylegesen benne...
DeezL15-12-2013 23:01:20 // 46922
szerintetek*
DeezL15-12-2013 22:58:50 // 46921
hello szerinted mi a szar az hogy hidegen amikor beindítom üresben és el nem éri az 50fokot zakatol ,morog ..mintha a kettős tömegű lenne,de ha eléri az 50fokot akkor absz nem zörög,és ha váltok a pedál sem üti a lábam...
.......................15-12-2013 22:44:39 // 46920
140 ekm a gyári előírás,és a multijeteknél nem szokott szakadni
.......................15-12-2013 22:43:36 // 46919
Riegler nél a sima olaj szerviz jó,a villanyászuk csapnivaló,a kasznis is..
De a Brera leállás megjavítását csak ai Interdiesel tudta megoldani
Ha Alfás kell Óváron a Vince testvérek nagy alfások,
http://alfaamore.hu/tagok/3159
[k i z z o]15-12-2013 22:22:00 // 46918
Ki kell olvasni, mi írta be a hibakódot, az alapján lehet keresni. Ha a hiba megszűnt, akkor törölhető a hibakód, elalszik a lámpa, a rendszer újra armed.
Liquid15-12-2013 21:38:13 // 46917
Őt nem ismerem, nekem egy másik tippem van, kisebb dolgokkal illetve a Pandával mindig hozzá fordulok.
marci9115-12-2013 21:30:59 // 46916
Hol érdemes ellenőrizni a KH-kat? Ha megtalálom, utána csak a hibakód törlés után tűnik el a hibaüzenet?
[k i z z o]15-12-2013 20:32:52 // 46915
Nem, de nincs légzsák nyitás sem.
Marcsi15-12-2013 20:29:37 // 46914
Ervinnek hívják, Pápa fele van a szerelő műhelye. Rendes, lelkiismeretes srác, csak ajánlani tudjuk!
Liquid15-12-2013 20:18:33 // 46913
ki az a győri szerelő?
GTPeti15-12-2013 17:47:12 // 46912
"120 ezres nagyrevizió sorón t mondta a srác nem kell a vezérműszíját cserélni"
Aztaq... nagy spíler az illető. :(((
Marcsi15-12-2013 17:39:30 // 46911
Tudnék mesélni... 120 ezres nagyrevizió sorón t mondta a srác nem kell a vezérműszíját cserélni, raér ősszel /nyáron történt / nos, 1,5 hónap múlva elszakadt!! Igen...elszakadt. Nem volt drága.... Dehogy!!! A munkalapra se került fel, azt mondták, nem kértük külön!! Nos van egy srác, aki utána megszerelte, Győrben az egyetlen, akiről tudunk, hogy vállal Alfát a szakszervíz mellett. Én nem ajánlom a Riglert, mások se, persze biztos van, aki elégedett, mi csak rosszat hallotunk.
Ha akarod, megadjuk a számat, nagyon alapos, de idén már be van táblázva, minket is csak azért vállalt, mert otthagytunk már egy vagyont :-)
Ferke15-12-2013 17:08:41 // 46910
Márkaszerviz ebben az országban jól dolgozni?:)))
Ferke15-12-2013 17:07:33 // 46909
Kontakthiba, igen. A légzsák vezérlésének nincs köze a motorvezérléshez, úgyhogy nem fog letiltani:)
marci9115-12-2013 16:55:48 // 46908
Na a tegnapi autózásom során kigyulladt a légzsák üzemzavar lámpa és azóta úgy is maradt. Tervezek venni diagnosztikai kábelt, de elsősorban mi lehet ilyenkor az okozó? Bízok benne, hogy csak valami kontakthiba lépett fel. Ugye nem fog letiltani az autó, ha így járok vele egy ideig?
Liquid15-12-2013 16:17:28 // 46907
a márkaszervizeknél általában (tisztelet a kivételnek) bármelyik független szerelő jobb, és nagyságrendekkel olcsóbb is.
Liquid15-12-2013 16:15:54 // 46906
tudok egy normális szerelő srácot, de ha több dolog jön össze én is inkább elgurulok Csörihez.
Piritu - 1.000.00015-12-2013 15:48:08 // 46905
9ezer felett van az órabérük, alkatrésziket minimum a bolti ár duplájáért adják. Nekem egy motoromat vágtak haza egy vezérlécserével. Szerintem ennyi ajánlás elég...
Piritu - 1.000.00015-12-2013 15:45:49 // 46904
Mi az, hogy nem szokványos? :-O
Mutass még egy márkát, amelyik logójában ott a kereszt! :-)
Piritu - 1.000.00015-12-2013 15:44:36 // 46903
Honnan jön ez a 2500-3000 őrület?
Az enyém 90-es országúti tempónál 6-ban is kiégeti, sőt volt hogy a ház előtt alapjáraton ketyegve fejezte be. Ha begyújtotta a kormot, már csak légfelesleg kell neki, azt meg tolja a turbó automatikusan.
A MES szerint úgy 10-11 percig éget.
GTPeti15-12-2013 15:33:29 // 46902
...vagy Ferke. :)
Ferke15-12-2013 15:28:37 // 46901
Miért nem viszed el egy rendes, itteni szerelőhöz, mint pl Zé?
AdiArsenal15-12-2013 15:15:29 // 46900
Sziasztok! Győrben tud valaki megbízható szerelőt (olajcsere,futómű beállítás, számítógpés dignosztika stb.) Akinek van tapasztalata a győri Fiat-Alfa márkaszervizzel annak mik az észrevételei a szervizzel kapcsolatban, jól dolgoznak, mennyibe kerülnek?
Marcsi15-12-2013 13:48:50 // 46899
Arra, hogy minden hétvégén kihuzassuk a páyán, kirándulni stb. nem sok esély van rendszeresen. A férjem lelkész, nem ér rá, hétvégén még annyira sem :-)
Igen, egy pap egy piros Alfában... Nem szokványos :-)
Köszi az infókat! Mindenképpen megnéznénk az Interdieselt.
Jézus mondja :Én vagyok az alfa és az omega. :-)
.......................15-12-2013 13:10:53 // 46898
Gyakori hiba a 159 es dieseleknél,hogy az injektorok rosszak ,és ezért kormol a motor,így eltömíti a részecskeszűrőt a katalizátort,
Ha már másodszor dugul el ,én biztosra venném hogy az a baja,
Az Interdieselnél Győrben a Komondi Norbert et megkeresed tud segíteni ,és jó lesz a kocsi ,nem kell eladni!
PistaFR15-12-2013 12:44:52 // 46897
Remélem tényleg hozzáértők cáfolnak vagy megerősítenek, úgy tudom, márka/típus függően 20 perc körül van, míg lefut a kiégetés, addig "tartósan" közepes (2500-3000) körüli fordulat kell neki. Országúton megint ott van, ahol a part szakad, 90-nél lehet hogy nem elég a fordulat 6-ban (5-ben), és nincs szíve az embernek 3-ban vagy 4-ben lenyomni egy Győr-Sopront.
Mr. Z14-12-2013 22:26:58 // 46896
Győr környékén sok szép hely van miért nem kirándulgattok hétvégente, nem kell ahhoz autópálya hogy kikormold. Kihúzatni rendesen hétvégente doszt elég.
Csöri14-12-2013 22:17:50 // 46895
Sajnos a DPF-es autók egyik hátránya, hogy a városi használat során nem tud rendesen kipucolódni a koromszűrő.
Vagy beiktattok hetente egy autópályás szakaszt a győri részen, vagy ki kell iktatni a DPF rendszert az autóból. Vagy vesztek egy benzinest.
Marcsi14-12-2013 21:23:01 // 46894
Sziasztok!

Tavasszal vettünk egy csodát, egy piros kombi 159-est JTD. Imádjuk!! Csakhogy...városban használjuk, viszonylag kevés futott km -rel. Vezérműszíj és szűrőcserék után azt hittük minden rendben lesz. Aztán elment az erő a kocsiból, szakszervíz...nem kommentálnám. Nos, most másodjára áztatják a szűrőt és a katalizátort! Azt mondja a srác, adjuk el, nem való városba. Tudom, tudom, meggondolatlanok voltunk, de azelőtt egy 156-osunk volt. Segítsetek!! Tényleg adjuk el?? Rá fog menni a gatyánk is?? Nem tudunk vele annyit menni, hogy kiégjen a kosz szűrőből. Nézzétek!! Meghalnék, ha meg kellene válni tőle!
Imyx14-12-2013 21:20:11 // 46893
Az a jobbik eset :-).
gecsa14-12-2013 21:07:41 // 46892
pontosan... nálam még segített...
Imyx14-12-2013 15:42:11 // 46891
Általában kézifék kötél, bovden. Tisztítás, zsírozás segíthet. Ha nagyon be van gyógyulva, akkor csere.
Bati14-12-2013 15:33:20 // 46890
Sziasztok

beragadó ezért nyikorgó hátsó féknél mi a megoldás ??
156/GT esetében
Mr. Z14-12-2013 14:05:11 // 46889
GT-nél nincs lehetetlen :)
Mr. Z14-12-2013 14:02:26 // 46888
kattog kerreg az index relém, random. relé csere után szintén. A vészvilligó kontakt spray után szintén. Az is érdekes ha indexelek halványul a műszerfal világításom.
Alfa GT-Csaba13-12-2013 20:57:00 // 46887
Sziasztok.Ma megtörtént az alsó lengőkarok gömbfejeinek felújíttatása ,nagyom masszívnak tűnik!!Remélem tovább fogja bírni mint egy új lengő gömbfeje ,ami általában 1,5 év.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.