Forum >> Szerelőműhely

.......................03-08-2013 20:07:47 // 45636
milyen akkutöltőt vegyek szerintetek?
80ah às olom akkuhoz
Van egy automata kapcs üzemű,de elég gagyinak tűnik
forrasr03-08-2013 17:51:15 // 45635
Nem olyan nagy mutatvány, meg kell emelni az elejét, célszerű egyszerre a két oldalt, stab pálcát, gátló alsó bekötését, lengőkar gömbfejét meg fent a torony csavarjait el kell szabadítani, és akkor már le is jön fentről az alu konzol, kiszerelve könnyen át lehet tenni a lengőkart. Talán nem hagytam ki semmit. Gömbfej kiszabadításához célszerű célszerszám(villa vagy gömbfej lehúzó), akkor kisebb eséllyel okoz kárt az ember, meg kevesebb meló.
Dzsozy03-08-2013 16:16:24 // 45634
Köszi a segítséget, akkor marad, hogy csak a rosszat cserélem. A másik árán meg kap valami mást, úgy is elfáradt, kiszakadt a ball első ajtóba a hangszóró membránja.

Amúgy mennyire macere a lengőkar csere?
Jorjie03-08-2013 15:11:44 // 45633
"Én is csak a rosszat cserélem."
Dettó.
Liquid03-08-2013 14:49:10 // 45632
sztem csak a hibásat kell cserélni, a 156-on cseréltem 1 db felsőt, majd 30e km múlva eladtam és addig se volt baja
WarbiRunner (Gyuri)03-08-2013 11:03:30 // 45631
Nálam is 20e km-rel túlélte a baloldali a jobbot. Én is csak a rosszat cserélem, független a két oldal, nincs emiatt plusz szerelés.
Dzsozy03-08-2013 10:11:47 // 45630
Nem annyira a pénztárca a mérvadó, mivel van unixos ismerősöm, így van 35-40% kedvezményem, és házhoz hozza, tehát még "posta" költség sincsen.
Kb 25000 km van mind a kettőben, ill. a gömbcsuklóiban. A ball első felső meg tavaly újra lett szilentezve, mivel rohadtul ropogott, Csak nem akarnék kétszer szerelőhöz futkozni, mivel ilyet még nem szereltem.
mizooo03-08-2013 09:49:43 // 45629
Nem biztos, hogy érdemes :) általában az utak széle rosszabb minőségű. Nekem az 56-on vételkor cserélve lett mindkét felső, de 2 évre rá ismét tönkrement de csak a jobb oldali, azt cseréltem. A bal oldalihoz nem kellett hozzányúlni asszony még mindig azzal használja amit vétel után raktunk bele.
Imyx03-08-2013 09:41:40 // 45628
Én mindkettőt cserélném, szerintem párban illik, utána nem kell vacakolni, hogy a másik is elkezdett kopogni.. spórolás miatt viszont egyre többen csak a a hibásat cserélik. Döntse el a pénztárcád! :-)
Dzsozy03-08-2013 09:36:17 // 45627
Szép napot Mkinek!
Elő műszakin volt a vas, egy első felső lengőkart kell cserélnem,mert kopog. Kérdezném, hogy elég akkor a hibásat cserélni, vagy illik mind a kettőt egyszerre?
[k i z z o]02-08-2013 15:58:25 // 45626
Hi,

mérd meg vannak e kint tápok a csatiban: (5V, 12V GND -hez képest). Ezek kellenek a szenzornak a működéshez, hogy legyen kimenőjele. ha ez megvan és még sincs jeled diagnosztika alatt, akkor pl. nem ér el a szenzor jele a motorvezérlőig. A szenzor kimenetét is megmérheted közvetlen, csak ki kell bontani a köteget. Ha elér a jel, akkor belül halálozott el valami.

Kucsi0802-08-2013 15:32:21 // 45625
Sziasztok!

Kérdéssel fordulnék hozzátok. Egy 156-os 1.8TS gépem van és egy érdekes de főleg bosszantó anomáliát produkál az autó.
Ott kezdődött az egész, hogy 3000-es fordulat felett elgyengült, alatta erősebb lett a gép és nem volt hibajelzés. Kicsit utána jártam a dolognak és gyanúba keveredett az LMM szonda, amit ki is tisztítottam, de miután visszatettem az autóba még rosszabb lett és hibajelzés is előkerült. Azt hittem a szonda purcant ki, de vettem egy újat és azzal sem oldódott meg a probléma. következő húzás a FES volt amely rendszeresen P0100 és P1173 kódot dobott, ami egyértelműen LMM.... Figyeltem az értékeket és állandó 0.0 kg/h értéket mutatott, régi és új szondával is, csatlakozót megnéztem, nem kontaktos és nem is reagál annak mozgatására. Hibakód törölgetés közben egyszer-kétszer nem jött vissza rögtön a jelzés, de olyankor nem is maradt meg az alapjárat hanem leállt az egész. FES-ben a többi érték látszólag rendben, csak az LMM nulla.
Kérdésem lenne, valaki találkozott-e már ilyesmivel, ill. mi lehet a probléma oka és annak megoldása?

A segítséget előre is köszönöm!
üdv.:Kucsi
gecsa02-08-2013 07:53:20 // 45624
szabó pisti a siklósi úti interspar mögött..
oroszone01-08-2013 23:45:13 // 45623
Üdv. Most vettem egy Alfa 156 2.4 jtd-t.
Szeretnék olajat, szűröket, vezérműszíjat cserélni, megnézetni mert elég furcsa hangja van.
Kit ajánlotok Pécsen?
Kihez vigyem az autót?
Előre is köszönöm.:)
pb_01-08-2013 22:03:48 // 45622
Nagy bölTSességek ezek kérem xépen.DD
pb_01-08-2013 22:00:08 // 45621
Ez így ebben a formában nem biztos, hogy igaz.
gecsa01-08-2013 21:21:31 // 45620
nekem off autón kellett cserélnem, ott az havazott el, amelyik a váltó/difi kivezetésénél volt, ahol egy harangban csúszkálnak a kis tűgörgős csapágyak (a féltengely belső vége).. amikor kasztnizás után összeraktam, még egyben volt, futómúbeállításkor már szóltak, hogy ki van repedve, 2-3 nap után már kottyant..igaz, ott pont leesett a hó, és egész napokat a sós latyakban mentem.. konkrétan majdnem körberepedt az egész gumiharang...
mreni01-08-2013 20:52:59 // 45619
melyik féltengely csapágyra gondolsz? :)
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 20:45:07 // 45617
mond hogy nincs igazam:D ez éppen a négyhengeres IFA hivatalos,nemzetközi,ISO szabvány szerinti meghúzási nyomatéka:D
Grando01-08-2013 20:36:59 // 45616
"fokhagyma szagúra" - ez mekkora! :DDD
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 20:29:40 // 45615
végülis két csavar kitekeréséhez nem kell szakképesítés,de a problémára a választ bárki megtalálja,akár szerelési útmutatóban akár A-Datában. csak tudni kell róla hogy bizonyos műveletek elvégzése vagy el nem végzése milyen műveletsort von maga után:D meg hogy adott feladathoz milyen szerszámozottsággal,körültekintéssel,információ halom gyűjtésével lehet hozzálátni mert a kommunista szoci idők elmúltak hogy jómeghúzzukfoghagymaszagúramerazoroszacélelbírja:D
Totti (NagyVad)01-08-2013 20:24:25 // 45614
Netes berkekben ha valamit csupa nagy betüvel írsz az biza kiabálás! De tudod mit azt csesz szét mindenki a sajátján amit és ahogy akar ! De utána ne szar ólaszozon meg pénz nyelőzzőn itt! Na szeva!
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 20:19:10 // 45613
Nem kiabált!!!!!! Csak azt írtam hogy igazad van. Ennyi
Totti (NagyVad)01-08-2013 20:15:40 // 45612
Egy kicsit vegyél visszább a lendületből meg a kiabálásból!
Kettő abs-es autonál abs előtti fék alkatrész cserénél a hagyomámyos légtelenités nem célszerű mert ugy jár a delikvens mint most te !
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 20:03:33 // 45611
Aha értem, szóval ha az első körbe a szerelő csinálta volna Mes abs légtelenítés nélkül akkor őnála nem levegősödött volna fel az abs tömb. Rendben LEGYEN NEKED IGAZAD, köszönöm már tisztán látok.
Totti (NagyVad)01-08-2013 19:50:45 // 45610
Igen miután sikeresen fel levegősítteted az abs tömböt! Ezt csak úgy a tisztánlátás végett!
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 19:13:49 // 45609
Szakképesített szerelőnek is bele törött a bicskája.
Piritu - 1.000.00001-08-2013 19:09:30 // 45608
Hmm, hogy is volt?
"... 2 csavar kitekeréséhez nem kell szakképesítés, csak egy kis rutin, meg józan paraszti ész..." :-)))
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 19:05:51 // 45607
de ha egyszer rendbeteszed utána sokáig el lesz a jötödö..ez a popszakma ilyen biznisz:)
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 19:02:37 // 45606
Audiba melózom látom micsoda gányolás megy ott, nem vagyok germán párti nem volt és nem is lesz. Írtam hogy nem szar az olasz a fiatommal semmi gond nem volt 5 év alatt :) A javítási költségek terén sajna én kifogtam egy pénz nyelőt, sajnos úgy néz ki nem volt neki gazdája idáig :)
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 18:54:30 // 45605
hagyjad már azt a sok szar német fost,mindenki azokon lovagol,csak azt nem értem hogy akkor az ilyen embereknek miért van alfájuk? de kíváncsi lennék ha vennél valami bajor vacakot,majd néha nézz vissza és számolj be a javításokról,és azok költségeiről,hátha nekünk is megtetszik valamelyik übervágen...
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 18:52:25 // 45604
erről lenne szó kérem:D csak ezt sok "szerelő" nem tudja:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 18:50:58 // 45603
Igen most beszéltem egy szerelő cimbivel igaz ww párti de hát ki nem :D ő is ugyan ezt mondta hogy az abs agregát levegős és az bassza szét a főfékhegert, sajnos a légtelenítés itt már nem segít mert ilyenkor átfordul benne a karmantyu. Azt mondta a srác hogy fel kell bakolni a kocsit ki cserélni a főfékhengert kinyitni a 4 légtelenítő csavart amikor el kezd folyni belőle az olaj akkor el zárni járó motornál ovatos pumpálásokkal ki lehet légteleníteni az abst. Mondtam rendben holnap ezt meg is csinálhatod nekem. én nem killódok vele az tuti :)
GTPeti01-08-2013 18:49:01 // 45602
Kis szerencsével még a MES-sel is lehet (pumpálás közben) működtetni a mágnesszelepeket és ezáltal légteleníteni.
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 18:46:04 // 45601
szóval az abs nincs rendesen lelégtelenítve,amikor "vészfékezel" akkor akkor szól bele az abs,és akkor kerül levegő a rendszerben.semmi más dolgotok minthogy egyszer rendesen lelégtelenítsétek.nem kell főfékhengert cserélni,maximum szerelőt..
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 18:43:18 // 45600
a google fordító szerint: "Ha levegő lépett a belső folyadék a hidraulikus áramkörök modulátor lehet szükséges speciális berendezés, amely képes aktiválni a szelepeket solanoid annak érdekében, hogy sikeresen a rendszert légteleníteni."
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 18:29:49 // 45599
Az egésszel azt kéne :) Nem szar az olasz a fiatomat negyon szerettem azzal semmi gond nem volt, akkor szar Alfa :D Kínomba már csak nevetek én is ezen az ipari hulladékon a bosszantó hogy szombaton megyek egy hétre nyaralni Alfa hejet Credoval :(
DieselManiaco(NagyVad)01-08-2013 18:24:59 // 45598
lehet egy trágyadomb vócvágennyét vagy egy propelleres f*szhosszabbítóét kéne beépíteni és akkor megjavulna a szar olasz...:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-08-2013 18:06:45 // 45597
Sziasztok újabb pont a germánoknak, avagy fos olasz. A gond újra a fék. A multkori főfékmunkahenger gond után vettem megint egyet amit szerelővel építtettem be hogy tuti jó legyen. Jah most nem 70km után vészfékezés és nincs fék hanem 20km után vészfék és újra nincs fék ezen a tetves rozsdabogján. Mi a k annya baja lehet?
Lexa01-08-2013 15:29:41 // 45596
Sziasztok...szeretnék az 56-os alfámba digitális középkonzolt....tud valaki segiteni h bele lehet e rakni....
pb_01-08-2013 12:43:41 // 45595
Nem kell a vakker, kis kívánTSi.DDD
gecsa01-08-2013 12:38:40 // 45594
nem szabály, csak egy kicsit nagyobb eséllyel gyanúsabb lesz a féltengely csapágyainak tönkremenetele, miután a szakadt gumiharangon keresztül távozik a zsír, és a kenés jelentősen leromlik.. :)
G-Burt01-08-2013 11:41:56 // 45593
Te liliomtipró!:D
Ferke01-08-2013 11:27:10 // 45592
Ha túl sok a tanács, akkor kezdd azzal, hogy leszűkíted a tanácsadók körét azokra, akik csináltak is már ilyet, nem csak a google által láttak alvázat:)))
(ez most kicsit gonosz volt, de igaz:)) )
pb_31-07-2013 23:49:32 // 45591
Semmi, maga az Melési pont kb 30 év alatt rohad L.) Ha Lindul, akkor körülötte fog. Vagy időnként kezelgeted.)
hering*dani31-07-2013 23:24:12 // 45590
Erre énis gondoltam hogy ugyis le fog jönni...mivan akkor ha nem kezelem le semmivel? sós trutyis időben ugysem hazsnálom
pb_31-07-2013 23:16:36 // 45589
Mind1, hogy mivel kened, úgyis le fog yönni.
pb_31-07-2013 23:14:50 // 45588
Itt mindig minden túl van fotelfizikázva, nem tanultad még +?D
pb_31-07-2013 23:13:47 // 45587
Ez 1 yó xabály.DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.