Igen, ráadásul esztétikailag sem utolsó, ha nem rozsdás :-). Cink spray-el fújd le őket.
Az ATE tárcsák már eleve cink bevonattal készülnek, ha jól emlékszem. De még várj néhány CarTárs válaszára, szerintük van-e más lehetőség erre.
Forum >> Szerelőműhely
Imyx22-08-2013 11:55:48 // 45849
Simi7222-08-2013 10:59:19 // 45848
Sziasztok
ALFA 166 2.4 JTD bontott váltó (alkatrész) kellene.
A 6 fokozat mindkét fogaskereke, ami nagyon kellene.
Várom a segítségeteket.
70/9382006
Köszi
ALFA 166 2.4 JTD bontott váltó (alkatrész) kellene.
A 6 fokozat mindkét fogaskereke, ami nagyon kellene.
Várom a segítségeteket.
70/9382006
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2013 21:49:56 // 45847
Köszi! Akkor ha átlátszik, jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2013 21:48:27 // 45846
Köszi! Igen így gondoltam én is, úgyhogy a klímás gépet választottuk, jól tettük :-)
Rolcho21-08-2013 21:40:29 // 45845
Fék-dilemma: vettem brembo tárcsát, de nem festettet. érdemes valamivel korrózió ellen lefújni a központi részt, ahol felfekszik rá a felni? ha igen, mivel?
süsnye21-08-2013 20:32:24 // 45843
ja, és csak meleg motornál hallani..
süsnye21-08-2013 20:25:00 // 45842
Sziasztok,
vkinek van ötlete, hogy ez minek a hangja lehet?
Járás közben
Leállításkor
Vezérműszíj + görgők + bordásszíj + vízpumpa 7e km ezelőtt cserélve. 2e km ezelőtt lett bordásszíj feszítő cserélve + át lettek nézve a bordásszív hajtotta cuccok Alexék által, elvileg semmi nem csapágyas.
De nekem továbbra is csapágy hangnak tűnik..
Plusz infó, h a klíma nincs feltöltve.
vkinek van ötlete, hogy ez minek a hangja lehet?
Járás közben
Leállításkor
Vezérműszíj + görgők + bordásszíj + vízpumpa 7e km ezelőtt cserélve. 2e km ezelőtt lett bordásszíj feszítő cserélve + át lettek nézve a bordásszív hajtotta cuccok Alexék által, elvileg semmi nem csapágyas.
De nekem továbbra is csapágy hangnak tűnik..
Plusz infó, h a klíma nincs feltöltve.
Hari21-08-2013 20:17:58 // 45841
Minden további nélkül! ;)
CHARLY21-08-2013 19:56:05 // 45840
hell-ó srácok figyi kérdés a 1.8-as 146 os generátor jó a 1.6 146-ba??
Simi7221-08-2013 18:57:56 // 45839
Sziasztok!
Alfa 2,4 jtd-be kellene jó állapotu turbó.
Aki tud valahol, az kérném írja meg.
Köszi.
Alfa 2,4 jtd-be kellene jó állapotu turbó.
Aki tud valahol, az kérném írja meg.
Köszi.
atis_166jtd20-08-2013 20:10:48 // 45838
Mennyél nyugottan, nem esik be. Van a két réteg között egy fólia amivel össze van ragasztva a két réteg. Így csak törik nem esik darabokra mint az oldalsók.
atis_166jtd20-08-2013 20:07:19 // 45837
A 14,4V még hibátlan. Egy cella 2,2V normál esetben.
GTPeti20-08-2013 19:44:51 // 45836
Az alatt szokott lenni inkább. Olyan 13,8-14,0V, max. 14,2V.
(14,4 Voltnál már pezsegnek a cellák.)
(14,4 Voltnál már pezsegnek a cellák.)
Forsberg20-08-2013 17:54:54 // 45835
Köszi!
Én valahogy úgy emlékeztem, 14.4 V körül kell lenni alapjáraton.
Én valahogy úgy emlékeztem, 14.4 V körül kell lenni alapjáraton.
GÁBOR14620-08-2013 17:30:00 // 45834
Sziasztok!Egy kérdés,mekkora baj ha a féltengelyem hossz irányban lóg kb 1cm-t?Mind a kettő.
Dzsozy20-08-2013 15:09:39 // 45833
Ja,ja. :) Mielőtt kérdezek, megnézhettem volna az online FIAT ePER-t :) Google lefordítja f@szányosan. De hát mire való a fórum, ha nem erre?! :)
Tuningman20-08-2013 14:46:04 // 45832
Munkahenger:) és az akkor csere.
Dzsozy20-08-2013 14:39:34 // 45831
Üdv Urak! Laikus kérdésem lenne. A váltónál melyik munkahenger van? Kuplung munkahenger, vagy a kuplung főhenger. Olajcsere alkalmával azt vettem észre, hogy ott a váltónál lévő munkahengernél ki van szakadva a porvédő gumi, és olajos a cucc.
Tuningman20-08-2013 14:35:45 // 45830
Tulajdonképp a kínai szélvédő is jó és méretpontos is, nincs velük baj.
Altair20-08-2013 14:17:21 // 45829
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Már zavaróan kemény a kuplung az autóban. Mit kell cserélni, hogy megszűnjön a probléma?
Köszönöm, Gábor
Tudnátok segíteni? Már zavaróan kemény a kuplung az autóban. Mit kell cserélni, hogy megszűnjön a probléma?
Köszönöm, Gábor
WarbiRunner (Gyuri)20-08-2013 12:38:47 // 45828
Másik kérdés, középig repedt szélvédővel el lehet indulni kirándulni? Gondolom, remélem nem hullik szét menet közben, bár ha nyomkodom, mozdul... Vagy, válasszuk kivételesen a TD-t kirándulni (abban meg klíma nincs) ? Persze hosszú hétvégén kell az ilyennek is történni....
Imyx20-08-2013 12:30:47 // 45827
Rosszul fogalmaztam, a bontott a lutri, a felújított természetesen nem az :-).
Peta7420-08-2013 12:28:52 // 45826
Egy cipőben járunk ugyan ezzel küzdök! :-(
Imyx20-08-2013 12:17:10 // 45825
Nagy valószínűséggel a generátor felújításra szorul :(. Ha a szíj nem laza, és hajtja, és nem tölt, akkor sajnos fel kell újítani, vagy keresni egy másikat. Nekem 30-ért újították fel, bontott van 10K-ért is, de az is lutri.
CHARLY20-08-2013 11:45:29 // 45824
Sziasztok lenne egy hatalmas kérdésem. Világít az aksi lámpám és szerintem elment a töltésem. Hol keressem a problémát? Mert az agyvizem már az eget veri. 7km et 5-ös alapjáraton jöttem haza.
Peta7420-08-2013 10:45:49 // 45823
Szia! Alapjáraton 13.4 körül én is ezzel szenvedek pont most nekem a generátor.De neked ha 12 alatt van nem jár a motornál akkor lehet aksi is.
WarbiRunner (Gyuri)20-08-2013 10:45:10 // 45822
Köszi a válaszokat! Minőségi különbség van (méretpontoságban), vagy rakassak be valamilyet valahol és kalap?
Forsberg20-08-2013 10:36:10 // 45821
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy az egyik nap megálltam egy bolt előtt 10 percre, és amikor kijöttem, elég betegesen indult a kocsi. Mint amikor gyenge az akku.
Elkapta egyből, de nem olyan egészségesen, hanem lassan forgott az önindító. Minden elhalványult indításkor.
Felraktam töltőre az akksit, most beraktam, de ugyan olyan. Sajnos nincs feszültségmérőm, de szerzek. Milyen értékeknek kell lenni egy egészséges akkumulátornak simán, illetve járó motornál? Vagy mi lehet még a problémám?
Ja, a negatív saru is szétment most a leszedésnél, így nem tudom erősen meghúzni.
Annak a cseréjénél mire kell figyelnem, és hogy kell rajta a kábelt rögzíteni?
Köszi előre is!
Egy olyan problémám lenne, hogy az egyik nap megálltam egy bolt előtt 10 percre, és amikor kijöttem, elég betegesen indult a kocsi. Mint amikor gyenge az akku.
Elkapta egyből, de nem olyan egészségesen, hanem lassan forgott az önindító. Minden elhalványult indításkor.
Felraktam töltőre az akksit, most beraktam, de ugyan olyan. Sajnos nincs feszültségmérőm, de szerzek. Milyen értékeknek kell lenni egy egészséges akkumulátornak simán, illetve járó motornál? Vagy mi lehet még a problémám?
Ja, a negatív saru is szétment most a leszedésnél, így nem tudom erősen meghúzni.
Annak a cseréjénél mire kell figyelnem, és hogy kell rajta a kábelt rögzíteni?
Köszi előre is!
Viki&Joe14620-08-2013 09:04:55 // 45820
Kb. 1,5 éve cseréltetett nővérem a Stilo-ján, pont Debrecenben. 20eFt -ért első szélvédőt(Pilkington). 1év garival
Autóüveg Master Bt.
Debrecen
Kismarja u. 6.
06 /52/ 441-475
06 /20/ 470-8191
Autóüveg Master Bt.
Nem tudom mennyire aktuális az árlista a honlapjukon, de 145/146 szélvédőre 12eFt-ot írnak.
Autóüveg Master Bt.
Debrecen
Kismarja u. 6.
06 /52/ 441-475
06 /20/ 470-8191
Autóüveg Master Bt.
Nem tudom mennyire aktuális az árlista a honlapjukon, de 145/146 szélvédőre 12eFt-ot írnak.
Gábor145JTD20-08-2013 07:42:28 // 45819
2011 be cseréltettem 24 volt szereléssel mindennel együtt...de ez Győrbe volt.....reggel odavittem délre kész is volt
andrej03120-08-2013 07:29:17 // 45818
én kétéve cseréltem 22 ért vettem és elmentem az eggyik szervizbe menyiért teszik be ott számlanélkül akarták 25 ér míg a másikba számlával eggyüt volt 8 ezer a berakás
Tuningman20-08-2013 00:04:27 // 45817
Az 1.6 TS-től felfelé mindegyik segédtengely és csapágyház jó, persze 4 hengeres benzinben gondolkodunk:)
A segédtengely megy be jobb oldalon a difibe és a motorblokk hátsó, alsó részén van felfogatva a csapágyházzal és benne a csapággyal. A tengely végén van egy olyan menesztő tárcsa amilyen a bal oldalon a difihez csatlakozik. Ide csavarozod fel a jobbos féltengelyt. Bárhol tudsz szerezni ahol TS-eket bontanak.
De ugye váltót is cserélsz? Mert a te váltódhoz nem megy fel ez a fajta megoldás.
Lehet, hogy akkor akitől vetted a cuccokat, nála kéne keresni a hiányzó alkatrészeket:)
A segédtengely megy be jobb oldalon a difibe és a motorblokk hátsó, alsó részén van felfogatva a csapágyházzal és benne a csapággyal. A tengely végén van egy olyan menesztő tárcsa amilyen a bal oldalon a difihez csatlakozik. Ide csavarozod fel a jobbos féltengelyt. Bárhol tudsz szerezni ahol TS-eket bontanak.
De ugye váltót is cserélsz? Mert a te váltódhoz nem megy fel ez a fajta megoldás.
Lehet, hogy akkor akitől vetted a cuccokat, nála kéne keresni a hiányzó alkatrészeket:)
Tuningman19-08-2013 23:53:13 // 45816
Én náluk cseréltettem legutóbb 145-be. Jó áron, jól dolgoznak. Igaz Debrecenben nincs kirendeltségük de lehet megéri kicsit autózni. 9900-ért kapsz náluk szélvédőt:)
WarbiRunner (Gyuri)19-08-2013 23:35:11 // 45815
Aki már túlvan ilyesmin: Szélvédő cserét hol érdemes csináltatni? Vagy hol érdemes a 146-hoz venni? Eddig egyszer javíttatttam, semmit nem ért, most adta meg magát, jól végigrepedt (hurrá..). Ha valaki Debrecen környékén is tud ajánlani céget, még jobb! Általában aki cseréli az adja a szélvédőt is, vagy szoktak hozott anyagból dolgozni? Nem vagyok otthon a kérdésben..:-)
andrej03119-08-2013 19:20:31 // 45814
olajemelővelemelj rá úgy hogy a csavart emeld és aztán ütögesd meg kétoldalról vagyaz oxigén
G-Burt19-08-2013 18:29:06 // 45813
Megütögeted a gömböt oldalra és kijön
redbull9019-08-2013 17:47:08 // 45812
andrej03119-08-2013 17:26:17 // 45811
nekem aztmondta akitől vettem ki szintén amorés hogy neki is 1,4 es 98 as kiadásu Ts ben volt az enyém is az csak ithon figyeltem hogy telyesen más és hol tudnék utánnézni a hiányzó cucnak meg hova épitsem ? Előre is köszi
Tuningman19-08-2013 14:01:20 // 45810
Az 1.4 TS váltónak más a difiben a féltengelykihajtása, nem lehet bele 1.6 TS féltengelyt rakni. Ha jól látom akkor szereztél 1.6-os váltót és féltengelyeket. Ami oda még hiányzik az a segédtengely és a csapágyház. Jobb oldalon ezen keresztül van hajtás és ehhez csatlakozik a jobbos féltengely.
alfarosso19-08-2013 10:13:39 // 45809
Nem tudom:)))azért nem vettem le:::))De egy direkt testtel beindult.
andrej03118-08-2013 19:48:53 // 45808








Ferke18-08-2013 12:56:35 // 45807
Megis mifele jel megy el ha leveszed a szijtarcsat?? Pedig ott keene megforgatni kezzel...
VMate18-08-2013 09:14:55 // 45806
Sziasztok, olyan kérésem lenne, hogy aki használ fiatecuscan-t vagy akármilyen diagnosztikai programot és ha belép az élő adatok közé van e olyan paraméter, hogy Control Unit Program, ez a paraméter nálam incorrect és nincs alapjárat az autón, lécci, ha valakinek nem túl nagy fáradtság nézze meg nekem, hogy neki mit ír.
Köszönöm
Köszönöm
alfarosso17-08-2013 21:26:04 // 45805
Ezt az orális szexet én is végig nyomtam:))) Holnap csinálok egy tök új testet,megpróbálom megmérni az öninditó pontokat(jó sz@r helyen van),végig taposom az egészet.Csak azzal riogatott egy szerelő,hogy megragadhatnak a gyűrűk,egy kicsit beparáztam.Ha meg van,jelzem tanulságnak....Köszönöm szépen!
alfarosso17-08-2013 21:18:39 // 45804
Az akksi jó!A 3000-es Ducatot úgy pörgeti,mint ,majd kiesik.A ducato akksijával is ezt csinálja:((
GTPeti17-08-2013 21:11:50 // 45803
Ez tényleg durva és érdekes eset. Ez nem lehetett más, mint képzavarral élve szénnészulfátosodott ám de tisztességesen feltöltött akksi. :)
Buddha17-08-2013 20:49:18 // 45802
Én is az akksival kezdeném. A kattogás is annak a jele, hogy nincs amper.
Pl Exide akksi szívatott meg nemrég. Azt mondták tutira jó! Indikátora zöldben, feszültsége 12.65V! Egy kattanás, minden hunyorog... Azt hittem testkábal vagy akármi, mindent szédszedtem, takarítottam, önindító le, tesztelés.... Kínomban, mert hittem az akksiban de nem volt már más lehetőség rábikáztam! Láss csodát azonnal forgatott! Fogtam és összezártam a két pólust és semmi, de SEMMI sem történt!
Jelzem az indikátor zöldben(tehát feltöltött) a feszültség meg 12.65-70 volt!
Ezt hívják orális szexnek... :-)
Pl Exide akksi szívatott meg nemrég. Azt mondták tutira jó! Indikátora zöldben, feszültsége 12.65V! Egy kattanás, minden hunyorog... Azt hittem testkábal vagy akármi, mindent szédszedtem, takarítottam, önindító le, tesztelés.... Kínomban, mert hittem az akksiban de nem volt már más lehetőség rábikáztam! Láss csodát azonnal forgatott! Fogtam és összezártam a két pólust és semmi, de SEMMI sem történt!
Jelzem az indikátor zöldben(tehát feltöltött) a feszültség meg 12.65-70 volt!
Ezt hívják orális szexnek... :-)
GTPeti17-08-2013 20:15:02 // 45801
"Létezik,hogy megragad a motor az állásban???" Hány évig állt?
Próbáld másik akksival...
Próbáld másik akksival...
alfarosso17-08-2013 19:48:06 // 45800
Sziasztok!
Kb egy éve áll az autóm,de két hetente inditgattam.Utoljára 3 hete járt,gond nélkül.Most próbáltam beinditani,de az öninditó elkattogott és levette a feszkót 7,2 voltra.Kicseréltem az öninditót,de a másikkat is ugyan ezt csinálja,és a régi öninditó padon működik.Az akksi jó.Létezik,hogy megragad a motor az állásban????A főtengelynél nem mertem levenni a tárcsát,nehogy elmenjen a jel,a keréknél próbáltam megforgatni a motort,de ott meg nem mertem gyilkolni a selespeed miatt.Ha esetleg van ötletetek,nagyon megköszönném...
Kb egy éve áll az autóm,de két hetente inditgattam.Utoljára 3 hete járt,gond nélkül.Most próbáltam beinditani,de az öninditó elkattogott és levette a feszkót 7,2 voltra.Kicseréltem az öninditót,de a másikkat is ugyan ezt csinálja,és a régi öninditó padon működik.Az akksi jó.Létezik,hogy megragad a motor az állásban????A főtengelynél nem mertem levenni a tárcsát,nehogy elmenjen a jel,a keréknél próbáltam megforgatni a motort,de ott meg nem mertem gyilkolni a selespeed miatt.Ha esetleg van ötletetek,nagyon megköszönném...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
720
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?