Az alatt szokott lenni inkább. Olyan 13,8-14,0V, max. 14,2V.
(14,4 Voltnál már pezsegnek a cellák.)
Forum >> Szerelőműhely
GTPeti20-08-2013 19:44:51 // 45836
Forsberg20-08-2013 17:54:54 // 45835
Köszi!
Én valahogy úgy emlékeztem, 14.4 V körül kell lenni alapjáraton.
Én valahogy úgy emlékeztem, 14.4 V körül kell lenni alapjáraton.
GÁBOR14620-08-2013 17:30:00 // 45834
Sziasztok!Egy kérdés,mekkora baj ha a féltengelyem hossz irányban lóg kb 1cm-t?Mind a kettő.
Dzsozy20-08-2013 15:09:39 // 45833
Ja,ja. :) Mielőtt kérdezek, megnézhettem volna az online FIAT ePER-t :) Google lefordítja f@szányosan. De hát mire való a fórum, ha nem erre?! :)
Tuningman20-08-2013 14:46:04 // 45832
Munkahenger:) és az akkor csere.
Dzsozy20-08-2013 14:39:34 // 45831
Üdv Urak! Laikus kérdésem lenne. A váltónál melyik munkahenger van? Kuplung munkahenger, vagy a kuplung főhenger. Olajcsere alkalmával azt vettem észre, hogy ott a váltónál lévő munkahengernél ki van szakadva a porvédő gumi, és olajos a cucc.
Tuningman20-08-2013 14:35:45 // 45830
Tulajdonképp a kínai szélvédő is jó és méretpontos is, nincs velük baj.
Altair20-08-2013 14:17:21 // 45829
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Már zavaróan kemény a kuplung az autóban. Mit kell cserélni, hogy megszűnjön a probléma?
Köszönöm, Gábor
Tudnátok segíteni? Már zavaróan kemény a kuplung az autóban. Mit kell cserélni, hogy megszűnjön a probléma?
Köszönöm, Gábor
WarbiRunner (Gyuri)20-08-2013 12:38:47 // 45828
Másik kérdés, középig repedt szélvédővel el lehet indulni kirándulni? Gondolom, remélem nem hullik szét menet közben, bár ha nyomkodom, mozdul... Vagy, válasszuk kivételesen a TD-t kirándulni (abban meg klíma nincs) ? Persze hosszú hétvégén kell az ilyennek is történni....
Imyx20-08-2013 12:30:47 // 45827
Rosszul fogalmaztam, a bontott a lutri, a felújított természetesen nem az :-).
Peta7420-08-2013 12:28:52 // 45826
Egy cipőben járunk ugyan ezzel küzdök! :-(
Imyx20-08-2013 12:17:10 // 45825
Nagy valószínűséggel a generátor felújításra szorul :(. Ha a szíj nem laza, és hajtja, és nem tölt, akkor sajnos fel kell újítani, vagy keresni egy másikat. Nekem 30-ért újították fel, bontott van 10K-ért is, de az is lutri.
CHARLY20-08-2013 11:45:29 // 45824
Sziasztok lenne egy hatalmas kérdésem. Világít az aksi lámpám és szerintem elment a töltésem. Hol keressem a problémát? Mert az agyvizem már az eget veri. 7km et 5-ös alapjáraton jöttem haza.
Peta7420-08-2013 10:45:49 // 45823
Szia! Alapjáraton 13.4 körül én is ezzel szenvedek pont most nekem a generátor.De neked ha 12 alatt van nem jár a motornál akkor lehet aksi is.
WarbiRunner (Gyuri)20-08-2013 10:45:10 // 45822
Köszi a válaszokat! Minőségi különbség van (méretpontoságban), vagy rakassak be valamilyet valahol és kalap?
Forsberg20-08-2013 10:36:10 // 45821
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy az egyik nap megálltam egy bolt előtt 10 percre, és amikor kijöttem, elég betegesen indult a kocsi. Mint amikor gyenge az akku.
Elkapta egyből, de nem olyan egészségesen, hanem lassan forgott az önindító. Minden elhalványult indításkor.
Felraktam töltőre az akksit, most beraktam, de ugyan olyan. Sajnos nincs feszültségmérőm, de szerzek. Milyen értékeknek kell lenni egy egészséges akkumulátornak simán, illetve járó motornál? Vagy mi lehet még a problémám?
Ja, a negatív saru is szétment most a leszedésnél, így nem tudom erősen meghúzni.
Annak a cseréjénél mire kell figyelnem, és hogy kell rajta a kábelt rögzíteni?
Köszi előre is!
Egy olyan problémám lenne, hogy az egyik nap megálltam egy bolt előtt 10 percre, és amikor kijöttem, elég betegesen indult a kocsi. Mint amikor gyenge az akku.
Elkapta egyből, de nem olyan egészségesen, hanem lassan forgott az önindító. Minden elhalványult indításkor.
Felraktam töltőre az akksit, most beraktam, de ugyan olyan. Sajnos nincs feszültségmérőm, de szerzek. Milyen értékeknek kell lenni egy egészséges akkumulátornak simán, illetve járó motornál? Vagy mi lehet még a problémám?
Ja, a negatív saru is szétment most a leszedésnél, így nem tudom erősen meghúzni.
Annak a cseréjénél mire kell figyelnem, és hogy kell rajta a kábelt rögzíteni?
Köszi előre is!
Viki&Joe14620-08-2013 09:04:55 // 45820
Kb. 1,5 éve cseréltetett nővérem a Stilo-ján, pont Debrecenben. 20eFt -ért első szélvédőt(Pilkington). 1év garival
Autóüveg Master Bt.
Debrecen
Kismarja u. 6.
06 /52/ 441-475
06 /20/ 470-8191
Autóüveg Master Bt.
Nem tudom mennyire aktuális az árlista a honlapjukon, de 145/146 szélvédőre 12eFt-ot írnak.
Autóüveg Master Bt.
Debrecen
Kismarja u. 6.
06 /52/ 441-475
06 /20/ 470-8191
Autóüveg Master Bt.
Nem tudom mennyire aktuális az árlista a honlapjukon, de 145/146 szélvédőre 12eFt-ot írnak.
Gábor145JTD20-08-2013 07:42:28 // 45819
2011 be cseréltettem 24 volt szereléssel mindennel együtt...de ez Győrbe volt.....reggel odavittem délre kész is volt
andrej03120-08-2013 07:29:17 // 45818
én kétéve cseréltem 22 ért vettem és elmentem az eggyik szervizbe menyiért teszik be ott számlanélkül akarták 25 ér míg a másikba számlával eggyüt volt 8 ezer a berakás
Tuningman20-08-2013 00:04:27 // 45817
Az 1.6 TS-től felfelé mindegyik segédtengely és csapágyház jó, persze 4 hengeres benzinben gondolkodunk:)
A segédtengely megy be jobb oldalon a difibe és a motorblokk hátsó, alsó részén van felfogatva a csapágyházzal és benne a csapággyal. A tengely végén van egy olyan menesztő tárcsa amilyen a bal oldalon a difihez csatlakozik. Ide csavarozod fel a jobbos féltengelyt. Bárhol tudsz szerezni ahol TS-eket bontanak.
De ugye váltót is cserélsz? Mert a te váltódhoz nem megy fel ez a fajta megoldás.
Lehet, hogy akkor akitől vetted a cuccokat, nála kéne keresni a hiányzó alkatrészeket:)
A segédtengely megy be jobb oldalon a difibe és a motorblokk hátsó, alsó részén van felfogatva a csapágyházzal és benne a csapággyal. A tengely végén van egy olyan menesztő tárcsa amilyen a bal oldalon a difihez csatlakozik. Ide csavarozod fel a jobbos féltengelyt. Bárhol tudsz szerezni ahol TS-eket bontanak.
De ugye váltót is cserélsz? Mert a te váltódhoz nem megy fel ez a fajta megoldás.
Lehet, hogy akkor akitől vetted a cuccokat, nála kéne keresni a hiányzó alkatrészeket:)
Tuningman19-08-2013 23:53:13 // 45816
Én náluk cseréltettem legutóbb 145-be. Jó áron, jól dolgoznak. Igaz Debrecenben nincs kirendeltségük de lehet megéri kicsit autózni. 9900-ért kapsz náluk szélvédőt:)
WarbiRunner (Gyuri)19-08-2013 23:35:11 // 45815
Aki már túlvan ilyesmin: Szélvédő cserét hol érdemes csináltatni? Vagy hol érdemes a 146-hoz venni? Eddig egyszer javíttatttam, semmit nem ért, most adta meg magát, jól végigrepedt (hurrá..). Ha valaki Debrecen környékén is tud ajánlani céget, még jobb! Általában aki cseréli az adja a szélvédőt is, vagy szoktak hozott anyagból dolgozni? Nem vagyok otthon a kérdésben..:-)
andrej03119-08-2013 19:20:31 // 45814
olajemelővelemelj rá úgy hogy a csavart emeld és aztán ütögesd meg kétoldalról vagyaz oxigén
G-Burt19-08-2013 18:29:06 // 45813
Megütögeted a gömböt oldalra és kijön
redbull9019-08-2013 17:47:08 // 45812
andrej03119-08-2013 17:26:17 // 45811
nekem aztmondta akitől vettem ki szintén amorés hogy neki is 1,4 es 98 as kiadásu Ts ben volt az enyém is az csak ithon figyeltem hogy telyesen más és hol tudnék utánnézni a hiányzó cucnak meg hova épitsem ? Előre is köszi
Tuningman19-08-2013 14:01:20 // 45810
Az 1.4 TS váltónak más a difiben a féltengelykihajtása, nem lehet bele 1.6 TS féltengelyt rakni. Ha jól látom akkor szereztél 1.6-os váltót és féltengelyeket. Ami oda még hiányzik az a segédtengely és a csapágyház. Jobb oldalon ezen keresztül van hajtás és ehhez csatlakozik a jobbos féltengely.
alfarosso19-08-2013 10:13:39 // 45809
Nem tudom:)))azért nem vettem le:::))De egy direkt testtel beindult.
andrej03118-08-2013 19:48:53 // 45808
Heló szerintetek kilehet cserélni a képen látható váltót és féltengelyekett? Mivel a pirossaljelölt vana146 os 1,4 es TS emben de a váltóm gyengélkedik és csak ithon vettem észre hogy nemolyan a féltengely megy bele mint a mostaniba így szereztem belevalót de telyesen másként néz ki mint látjátok a mostani végén sima rud van és kétcsuklóból tevődik össze piros nyílal jelöltem ameiket meg beszeretném tenni annak a végén Y alakban 3 csapágy van ami nemgond de ez csak egy hosszú rud és csak egy csukló van a végén.
Ferke18-08-2013 12:56:35 // 45807
Megis mifele jel megy el ha leveszed a szijtarcsat?? Pedig ott keene megforgatni kezzel...
VMate18-08-2013 09:14:55 // 45806
Sziasztok, olyan kérésem lenne, hogy aki használ fiatecuscan-t vagy akármilyen diagnosztikai programot és ha belép az élő adatok közé van e olyan paraméter, hogy Control Unit Program, ez a paraméter nálam incorrect és nincs alapjárat az autón, lécci, ha valakinek nem túl nagy fáradtság nézze meg nekem, hogy neki mit ír.
Köszönöm
Köszönöm
alfarosso17-08-2013 21:26:04 // 45805
Ezt az orális szexet én is végig nyomtam:))) Holnap csinálok egy tök új testet,megpróbálom megmérni az öninditó pontokat(jó sz@r helyen van),végig taposom az egészet.Csak azzal riogatott egy szerelő,hogy megragadhatnak a gyűrűk,egy kicsit beparáztam.Ha meg van,jelzem tanulságnak....Köszönöm szépen!
alfarosso17-08-2013 21:18:39 // 45804
Az akksi jó!A 3000-es Ducatot úgy pörgeti,mint ,majd kiesik.A ducato akksijával is ezt csinálja:((
GTPeti17-08-2013 21:11:50 // 45803
Ez tényleg durva és érdekes eset. Ez nem lehetett más, mint képzavarral élve szénnészulfátosodott ám de tisztességesen feltöltött akksi. :)
Buddha17-08-2013 20:49:18 // 45802
Én is az akksival kezdeném. A kattogás is annak a jele, hogy nincs amper.
Pl Exide akksi szívatott meg nemrég. Azt mondták tutira jó! Indikátora zöldben, feszültsége 12.65V! Egy kattanás, minden hunyorog... Azt hittem testkábal vagy akármi, mindent szédszedtem, takarítottam, önindító le, tesztelés.... Kínomban, mert hittem az akksiban de nem volt már más lehetőség rábikáztam! Láss csodát azonnal forgatott! Fogtam és összezártam a két pólust és semmi, de SEMMI sem történt!
Jelzem az indikátor zöldben(tehát feltöltött) a feszültség meg 12.65-70 volt!
Ezt hívják orális szexnek... :-)
Pl Exide akksi szívatott meg nemrég. Azt mondták tutira jó! Indikátora zöldben, feszültsége 12.65V! Egy kattanás, minden hunyorog... Azt hittem testkábal vagy akármi, mindent szédszedtem, takarítottam, önindító le, tesztelés.... Kínomban, mert hittem az akksiban de nem volt már más lehetőség rábikáztam! Láss csodát azonnal forgatott! Fogtam és összezártam a két pólust és semmi, de SEMMI sem történt!
Jelzem az indikátor zöldben(tehát feltöltött) a feszültség meg 12.65-70 volt!
Ezt hívják orális szexnek... :-)
GTPeti17-08-2013 20:15:02 // 45801
"Létezik,hogy megragad a motor az állásban???" Hány évig állt?
Próbáld másik akksival...
Próbáld másik akksival...
alfarosso17-08-2013 19:48:06 // 45800
Sziasztok!
Kb egy éve áll az autóm,de két hetente inditgattam.Utoljára 3 hete járt,gond nélkül.Most próbáltam beinditani,de az öninditó elkattogott és levette a feszkót 7,2 voltra.Kicseréltem az öninditót,de a másikkat is ugyan ezt csinálja,és a régi öninditó padon működik.Az akksi jó.Létezik,hogy megragad a motor az állásban????A főtengelynél nem mertem levenni a tárcsát,nehogy elmenjen a jel,a keréknél próbáltam megforgatni a motort,de ott meg nem mertem gyilkolni a selespeed miatt.Ha esetleg van ötletetek,nagyon megköszönném...
Kb egy éve áll az autóm,de két hetente inditgattam.Utoljára 3 hete járt,gond nélkül.Most próbáltam beinditani,de az öninditó elkattogott és levette a feszkót 7,2 voltra.Kicseréltem az öninditót,de a másikkat is ugyan ezt csinálja,és a régi öninditó padon működik.Az akksi jó.Létezik,hogy megragad a motor az állásban????A főtengelynél nem mertem levenni a tárcsát,nehogy elmenjen a jel,a keréknél próbáltam megforgatni a motort,de ott meg nem mertem gyilkolni a selespeed miatt.Ha esetleg van ötletetek,nagyon megköszönném...
GTPeti16-08-2013 22:24:08 // 45799
Csak azért írtam a műszerfalat, mert te is a memóriát emlegetted. Ezenkívül bármi okozhatja, ami konstans 12V-on van. A biztosítékokat kéne sorban kiszedegetni.
GTPeti16-08-2013 22:23:05 // 45798
Igen, az óracsoportokra.
Squeky16-08-2013 22:17:45 // 45797
Ha néhány perc után csökkenne, nem lenne gond. Elvileg a digitklíma 30mp-s 1,2A-es helyreállása után 0-01 körüli értékre kéne csökennie az áramfelvételnek. Rádiót lehúztam, sajnos nem változik semmi :( Ajtócsatlakozók is gyanúsak voltak, de semmi.
Műszerfal lehúzását hogy érted? Az óracsoportra gondolsz?
Műszerfal lehúzását hogy érted? Az óracsoportra gondolsz?
GTPeti16-08-2013 22:15:34 // 45796
...méginkább 20mA-nál kevesebb. (A kacsacsőr kicsit megkavarta az indzsint.)
GTPeti16-08-2013 22:12:03 // 45795
A 0,3A önmagában nem lenne gond, ha csak pár percig tartana. SZVSZ a rádió is simán okozhatja. A műszerfalat lehúzva is ennyi az áramfelvétel?
Utána maximum 50mA (0,05A) a normális, de méginkább
Utána maximum 50mA (0,05A) a normális, de méginkább
Squeky16-08-2013 22:08:45 // 45794
Igen. Ajtók becsukva, kulcs kivéve, elméletileg a műszerfalmemórián kívül semmi nem vehet fel áramot. Memóriának viszont ez elég sok lenne, főleg úgy, hogy a héten többször mértem és volt olyan, hogy csak 0,01-2 volt az érték, de sajnos tegnap óta megint 0,3ra áll be, néhány perc elteltével, amikor a digitklíma is "megnyugszik".
GTPeti16-08-2013 21:59:34 // 45793
A 0,3 Amper (300mA) az gyújtás nélkül értendő?
Ferke16-08-2013 21:58:47 // 45792
Milyen változásra számítottál egy hengerfej rendberakással úgy, hogy a teljes motor nincs rendberakva...???
Nem hinném, hogy ott a műhelyben te erősködtél volna egy full generállal, de lebeszéltek volna róla a makulátlan mocid miatt.
Az autó: leírtad, hogy füstöl. Innentől kezdve mi a kérdés? A kompresszió az csak egy info a sok közül. Két lehetőség van: elfogadod, hogy egy 2XX futott motorod van és elketyegsz vele, mindenféle Havassy-telemetria nélkül, a másik, hogy csinálsz 350-400ért egy generált, és akkor van egy tisztességes motorod.
(Amíg ez utóbbi nincs meg, nem kell visszamutogatni arra, aki tisztességesen megcsinálta a hfejedet)
Az külön gáz, ha olyan helyen cserélteted a vez.tengelyt, akiben nem bízol annyira, hogy valóban kicserélte 2.0-ra.
Őszinte leszek: egyetlen szerelőnek sem álma ez az utózönge, de főként ott nem kultiválják, ahol a hengerfejedet csinálták....:P
Nem hinném, hogy ott a műhelyben te erősködtél volna egy full generállal, de lebeszéltek volna róla a makulátlan mocid miatt.
Az autó: leírtad, hogy füstöl. Innentől kezdve mi a kérdés? A kompresszió az csak egy info a sok közül. Két lehetőség van: elfogadod, hogy egy 2XX futott motorod van és elketyegsz vele, mindenféle Havassy-telemetria nélkül, a másik, hogy csinálsz 350-400ért egy generált, és akkor van egy tisztességes motorod.
(Amíg ez utóbbi nincs meg, nem kell visszamutogatni arra, aki tisztességesen megcsinálta a hfejedet)
Az külön gáz, ha olyan helyen cserélteted a vez.tengelyt, akiben nem bízol annyira, hogy valóban kicserélte 2.0-ra.
Őszinte leszek: egyetlen szerelőnek sem álma ez az utózönge, de főként ott nem kultiválják, ahol a hengerfejedet csinálták....:P
Squeky16-08-2013 21:45:11 // 45791
Szevasztok!
Nem tudjátok véletlenül, mekkora "ampert" vehet fel az autó alaphelyzetben? 147 2.0Ts, digitklímával. 0,3at mérek, ami soknak tűnik és néha leszívja az akksit is. Ha leveszem a pozítívről a műszerfal kábelét akkor viszont 0,01, ami normális érték lenne. Nem járt valaki így?, nem tudjátok mi lehet ami ilyen keveset (de mégis sokat) vesz fel?
Egy égő, pl a csomatérvilágításé 1 ampert vesz fel.
Köszönöm előre is! :)
Máté
Nem tudjátok véletlenül, mekkora "ampert" vehet fel az autó alaphelyzetben? 147 2.0Ts, digitklímával. 0,3at mérek, ami soknak tűnik és néha leszívja az akksit is. Ha leveszem a pozítívről a műszerfal kábelét akkor viszont 0,01, ami normális érték lenne. Nem járt valaki így?, nem tudjátok mi lehet ami ilyen keveset (de mégis sokat) vesz fel?
Egy égő, pl a csomatérvilágításé 1 ampert vesz fel.
Köszönöm előre is! :)
Máté
Kau16-08-2013 16:00:43 // 45790
Az a "mezei chiptuningos" akinek nem fizettél a munkájáért, biztos, h nem akart veled kitolni és biztos, h ugyanazt töltötte vissza? ;) Gondolván, ha nem fizet...
W.16-08-2013 14:01:30 // 45789
A legjobb helyre vitted! Ha valami nem stimmel, azt magadnak köszönd! :)
FRC16-08-2013 13:23:09 // 45788
Piros 1 Gombos kulcs elem csere után villog párat aztán semmi. Mi lehet az ok / megoldás?
Buddha16-08-2013 11:54:32 // 45787
"Nem csak az a lényeg, hogy mekkora a nyomás, hanem meddig?!"
...csak magamat tudom idézni. Egy veszteségmérés sokat elárulna a motorod mechanikai állapotáról. Sorban haladj, mert így csak vaktában lövöldözöl, velünk együtt. ;-)
...csak magamat tudom idézni. Egy veszteségmérés sokat elárulna a motorod mechanikai állapotáról. Sorban haladj, mert így csak vaktában lövöldözöl, velünk együtt. ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
424
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?