Forum >> Szerelőműhely

mreni24-08-2013 18:35:27 // 45886
nálam már rég le van kötve a jtd-ről :D
DieselManiaco(NagyVad)24-08-2013 17:36:18 // 45885
a fékbetét és kengyel érintkező pontjait be kell zsírozni,valamint én a csúszkákat nézném meg amiken a nyereg mozog,nekem az egyik görbe volt és azért nyikorgott új betétekkel.
GTPeti24-08-2013 16:57:06 // 45884
Azt már látom, hogy buszokhoz és tgk-khoz igazi, cserélhető szűrőt szokás használni. Olyat kb. mint egy olajszűrő.
GTPeti24-08-2013 16:56:10 // 45883
Vagy szűrőt tenni rá és mehet a szabadba, ekkor olajszag lesz, azt írja valaki az Alfisti-n.
Vagy lecsapatót kell betenni az útjába, ekkor elvileg kevesebb pára megy tovább.
Perpill még az utánanézés fázisában vagyok.
Jack24-08-2013 16:43:22 // 45882
Kikötni, ledugózni? Szűrőt rá és kész? Állítólag megemelkedhet az olajfogyasztás.... Bár ezt sem értem hogyan függ össze a kartergáz elengedése és az olajfogyasztás... A képzett szakik elmagyarázhatnák hogy is van ez(persze csak ha helyes az állítás) ;).
GTPeti24-08-2013 15:20:45 // 45881
Arra vigyázott, hogy a két szelep, ahol éppen dolgozik zárva legyen.
Ez nem népbetegség, hanem a közv. bef. konstrukciójából fakad. :(
A kartergáz (olajpára) csak 50%-ban felelős a dologért. És ez az egyúttal ami ellen lehet is valamit tenni...
Jack24-08-2013 15:18:21 // 45880
Biztos ügyes kezű srác volt;). A hengerekbe hulló kokszdarabokkal mit csinált? :)
Először mikor megláttam ezeket a képeket, elszomorodtam(na, kifogtam a tipusbeteg modellt). Aztán egyre több cikket olvastam ahol hasonló problémák merültek fel, mind off-os tipus, ismert/elismert márkák többnyire. Nem nyugtat meg, hogy a szomszéd tehene is döglődik, de ez mintha most valami "népbetegséggé" nőtte volna ki magat a direkt bef. motoroknál.
Lehet a kartergáz a ludas, de ha jól rémlik a szegény keverékes üzemmel is összefüggésbe hozták a kokszolódást(lehet rosszul értettem).
Tom8524-08-2013 15:12:16 // 45879
Köszi! Kipróbálom!
Piritu - 1.000.00024-08-2013 14:48:15 // 45878
A csikorgást szünteti meg.
Tom8524-08-2013 13:44:33 // 45877
Nem, igazából azt sem tudom mire jó az! :)
Piritu - 1.000.00024-08-2013 13:40:14 // 45876
Rézpasztát kentél a betét hátára?
Roll198324-08-2013 13:22:28 // 45874
A fékbetétek sarkait lecsiszoltad picit?
Tom8524-08-2013 13:00:18 // 45873
Srácok, tud valaki valami ötletet adni a következőre? 156 1.6 fékről van szó. Kicseréltem mindkét első tárcsát, betétet és gumi csövet, leginkább azért mert a régi eléggé el volt kopva, plusz a bal fék ha bemelegedett nagyon nyikorgott úgy, hogy hozzá sem értem a pedálhoz. Az új tárcsa ATE, a betét Ferodo Premier. Összeraktam az újat, ugyanúgy nyikorgott. Szétszedtem a bal nyerget, dugattyút kipucoltam, bezsíroztam a gumiágyat és a csavart amiben csúszik a nyereg, a felfekvő felületeket megcsiszoltam amin mozog a betét. És ha bemelegszik, még mindig nyikorog, bár egy kicsit talán jobb lett. Nekem nincs más ötletem...
gecsa24-08-2013 11:36:27 // 45872
KLIKK

elég nehezen, igényelni fog némi bontást. szerintem a váltó felől fogja 2-3 csavar, nem tudom, mert alfán még nem szedtem le.

ha nekiállsz, az akksit mindenképp húzd le!
Jozso5324-08-2013 11:00:36 // 45871
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogyan férek hozzá a 156-os inditomotorjához?
Köszi a válaszokat.
Benz23-08-2013 20:31:36 // 45870
Egyre jobban zavar és hallani a " csettegő" hangot a kocsiba. alapjáraton olyan mint egy Diesel. Azt tudom hogy a vezmód szar az már meg is van csak ki kell cserélni, de ez más. Tipikus szelephang. A kérdésem az hogy a hidrotőkéktől lehet ilyen hangja? és a hidrotőke csöröghet terhelés alatt? menet közben ? Szerintetek?
GTPeti23-08-2013 20:28:02 // 45869
Nálam már nem sokáig... A képek motiváltá tettek. B)
DieselManiaco(NagyVad)23-08-2013 20:26:00 // 45868
igen az valószínűleg rátesz egy jó nagy lapáttal:)
GTPeti23-08-2013 18:49:50 // 45867
Szerintem ennek az egésznek a kartergáz szívósorba vezetéséhez is köze van. Az olajpára sem kimondottan használ elkoszolódás ellen. Sőt.

Egy fickó az Alfistin állítólag pusztán a szívósor lebontása után tisztította meg a szelepeket.
GTPeti23-08-2013 18:22:44 // 45866
Huhh, ennek nem örülök (bár sejtettem, hogy várható). :((
Frank_Skythe23-08-2013 17:52:43 // 45865
sajnos. igen. az én hengerfejem is hasonlóan nézett ki, mint az a belinkelt képen látható :(( sőt a befecskendezők is teljesen el voltak tömődve kokszal. az autóban 90e km volt. a szerelőm szerint az olaj csere se volt mindig rendesen elvégezve az előző tulajnál, ez is hozzá járulhatott. most már gázzal járok. remélem ez a hiba többet nem fog elő fordulni, mert nem olcsó mulatság a javítás.
mreni23-08-2013 15:47:59 // 45864
autocom teljesen ki van békülve az alfával,azt is használok.
DieselManiaco(NagyVad)23-08-2013 13:41:05 // 45863
hát igen mint ahogy Novoth úr is leírta ez a közvetlen befecskendezés hátulütője,ezek szerint minden közvetlen motor ilyen..
DieselManiaco(NagyVad)23-08-2013 13:31:24 // 45861
az fsi nem csak ezzel van elátkozva hanem a kompresszor mágneskuplungjával:D vannak ott azért bajok ezen felül is:D amúgy ez a downsizing elég utálatos dolog...
gecsa23-08-2013 12:39:50 // 45860
tömítés.. ;)
.......................23-08-2013 12:36:37 // 45859
FSI
az alfa JTS motorok is hajlamosak erre?
süsnye23-08-2013 11:37:10 // 45858
annyi kiderült, hogy nem a bordásszíj körnéyke a ludas, mert anélkül is megvan a hang.
V6-nál az alsó vezérlés burkolatokat le lehet szedni ill. vissza lehet tenni csak a bordászszíj leszedésével és a főtg tárcsa leszedése nélkül?
SanyiJTD23-08-2013 08:05:33 // 45857
Ja ha már itt vagyok, a flexi csövet is cserélem ,tudja valaki mekkora a gyári?
SanyiJTD23-08-2013 08:04:24 // 45856
Sziasztok! 156-on azt már megtudtam ,hogy ribe kulcs kell a karter leszedéséhez, de nem tudták megmondani,hogy 5-ös vagy 6os. Vennék ilyen fejet, és le szeretném cserélni.
Illetve van valami amire ügyelnem kell?
CHARLY23-08-2013 07:54:37 // 45855
Sziasztok mit kellene megnéznem hogy üzemeljen a kilóméter órám? mert semmit nem mér. a fordulat szám mérő működik. alfa 146 1.6 ts
süsnye22-08-2013 23:38:16 // 45854
Te a Multiplexed verzióra gondolsz, az kerül 230EUR-ba. Ehhez egy spec interfészt is adnak. Neked nem erre lesz szükséged, ha ELM interfészt akarsz használni, hanem, ahogy előttem írták az 50EUR-ós Registered verzióra.
Liquid22-08-2013 22:28:21 // 45853
egy sima ELM kb. 7-10EUR + 50 a MES
GTPeti22-08-2013 22:26:47 // 45852
230 euró? A MES full licensze 50 euróba kerül.
Squeky22-08-2013 22:22:23 // 45851
Szevasztok!
Valakinek van tapasztalata Multiecuscan+ Elm327 Bluetooth párosításról?
Esetleg valakinek a teljes program megvan, vagy tudja a keygent hozzá? 230Eurót sokkalok, az Autocom meg nincs kibékülve az Alfával :/
Máté
.......................22-08-2013 12:38:34 // 45850
két réteggel fujd
zink spray+ höàllo szintelen lakk
nekem ez vàlt be

jo a höàllo fekete festék is,de azt be kell kemencében égetni,akkor a tökéletes

...végre egy ember akit zavar a felni mögött ha rozsdaboglya :)
Imyx22-08-2013 11:55:48 // 45849
Igen, ráadásul esztétikailag sem utolsó, ha nem rozsdás :-). Cink spray-el fújd le őket.
Az ATE tárcsák már eleve cink bevonattal készülnek, ha jól emlékszem. De még várj néhány CarTárs válaszára, szerintük van-e más lehetőség erre.
Simi7222-08-2013 10:59:19 // 45848
Sziasztok

ALFA 166 2.4 JTD bontott váltó (alkatrész) kellene.
A 6 fokozat mindkét fogaskereke, ami nagyon kellene.

Várom a segítségeteket.
70/9382006

Köszi
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2013 21:49:56 // 45847
Köszi! Akkor ha átlátszik, jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2013 21:48:27 // 45846
Köszi! Igen így gondoltam én is, úgyhogy a klímás gépet választottuk, jól tettük :-)
Rolcho21-08-2013 21:40:29 // 45845
Fék-dilemma: vettem brembo tárcsát, de nem festettet. érdemes valamivel korrózió ellen lefújni a központi részt, ahol felfekszik rá a felni? ha igen, mivel?
CHARLY21-08-2013 20:44:52 // 45844
Köszönöm. :)
süsnye21-08-2013 20:32:24 // 45843
ja, és csak meleg motornál hallani..
süsnye21-08-2013 20:25:00 // 45842
Sziasztok,

vkinek van ötlete, hogy ez minek a hangja lehet?

Járás közben

Leállításkor

Vezérműszíj + görgők + bordásszíj + vízpumpa 7e km ezelőtt cserélve. 2e km ezelőtt lett bordásszíj feszítő cserélve + át lettek nézve a bordásszív hajtotta cuccok Alexék által, elvileg semmi nem csapágyas.

De nekem továbbra is csapágy hangnak tűnik..

Plusz infó, h a klíma nincs feltöltve.
Hari21-08-2013 20:17:58 // 45841
Minden további nélkül! ;)
CHARLY21-08-2013 19:56:05 // 45840
hell-ó srácok figyi kérdés a 1.8-as 146 os generátor jó a 1.6 146-ba??
Simi7221-08-2013 18:57:56 // 45839
Sziasztok!
Alfa 2,4 jtd-be kellene jó állapotu turbó.
Aki tud valahol, az kérném írja meg.

Köszi.
atis_166jtd20-08-2013 20:10:48 // 45838
Mennyél nyugottan, nem esik be. Van a két réteg között egy fólia amivel össze van ragasztva a két réteg. Így csak törik nem esik darabokra mint az oldalsók.
atis_166jtd20-08-2013 20:07:19 // 45837
A 14,4V még hibátlan. Egy cella 2,2V normál esetben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.