Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00003-10-2012 23:07:53 // 40655
Egyértelmű.
Piritu - 1.000.00003-10-2012 23:07:06 // 40654
Nálam a gumicső volt elrepedve a harmonika résznél, ott is tud levegőt kapni. (Az előző tulaj cserélte)
SpJani03-10-2012 23:01:11 // 40653
Köszi a tippet. A légszűrőház tudtommal ép, De meg lesz vizsgálva.
A legnagyobb rejtély, hogy a jelenség intenzitása erősen változó.
A legnagyobb rejtély, hogy a jelenség intenzitása erősen változó.
GTPeti03-10-2012 23:00:42 // 40652
Na most mondd, hogy te nem próbálnád meg ezt (az LMM-en kívül).
Ha nem ez a gond, még mindig vissza lehet tenni ezeket a gyertyákat, a másik 8-at meg eltenni későbbre. (Úgyis hamarosan esedékes lesz.)
Az, hogy valaki 200-at beléjüktekert... Biztos jó döntés volt... :)
Ha nem ez a gond, még mindig vissza lehet tenni ezeket a gyertyákat, a másik 8-at meg eltenni későbbre. (Úgyis hamarosan esedékes lesz.)
Az, hogy valaki 200-at beléjüktekert... Biztos jó döntés volt... :)
SpJani03-10-2012 22:58:47 // 40651
Persze teljesen igazad van. Tény hogy a végét járja. Amúgy városi (etalon rossz körülmények) használtban volt az utóbbi időben. A mostani rendbetételt követően pedig hétvégi autóvá válik.
Egyébként 300e Ft környékén vagyok a ráfordítást illetően, ezért nem akarom csak úgy a gyertyára fogni :)
Egyébként 300e Ft környékén vagyok a ráfordítást illetően, ezért nem akarom csak úgy a gyertyára fogni :)
Piritu - 1.000.00003-10-2012 22:58:11 // 40650
A gyári gyertyaszettnek a 100-at simán kell tudnia. Van itt Cartárs, aki 200 felett is ment vele gond nélkül.
kapeka (Nagyvad)03-10-2012 22:55:16 // 40649
Esetleg ami nálam volt: a légszűrőház megrepedt és fals levegőt szívott be. Óvatos pedálkezelésnél használható volt, de nagyobb lenyomásra fulladt. Ha csak ennyi lenne, egyszerűen javítható a dolog.
GTPeti03-10-2012 22:55:04 // 40648
Én anno a Bárdiban vettem olajleeresztő csavart. Formára tökéletes utánzata volt a gyárinak. Sajnos kb. a második olajcserénél elnyíródott a feje, nagyon puha anyagból volt. :(
GTPeti03-10-2012 22:53:55 // 40647
A 100e-t nem úgy kell érteni, hogy 100,000-nál kell cserélni. Használattól is függ, hogy mikor jön el az idő. Én szóltam...
Rizzo03-10-2012 22:51:02 // 40646
SpJani03-10-2012 22:50:18 // 40645
Passz. Még sosem volt hozzányúlva.
Amúgy hibajel nem volt rá...
Amúgy hibajel nem volt rá...
Grando03-10-2012 22:44:47 // 40644
Légtömegmérőd milyen állapotban van?
SpJani03-10-2012 22:28:41 // 40643
Azért nem gondoltam még rá, mert "eredeti" gyertyák vannak benne, amiknek elméletileg vígan kellene bírni a 100e-t.
Továbbá van, hogy felpörög. Nem úgy ahogy kellene, de magas fordulaton is üzemel. Egy elhasználódott gyertya esetén homogénen várnám, hogy baj van, nem gázpedál állás függvényében.
Egyébként üzemanyagszűrő is eszünkbe jutott, csak még nem néztem, hogy van-e benne. Ha lenne nagyon ráillene, hogy mocskos. Főleg, hogy eddig abban a tudatban voltam, hogy nincs benne...
Továbbá van, hogy felpörög. Nem úgy ahogy kellene, de magas fordulaton is üzemel. Egy elhasználódott gyertya esetén homogénen várnám, hogy baj van, nem gázpedál állás függvényében.
Egyébként üzemanyagszűrő is eszünkbe jutott, csak még nem néztem, hogy van-e benne. Ha lenne nagyon ráillene, hogy mocskos. Főleg, hogy eddig abban a tudatban voltam, hogy nincs benne...
GTPeti03-10-2012 22:17:09 // 40642
A gyertyák cseréjén elgondolkodnék a helyedben. 90e szép teljesítmény, nem fog ártani a csere. Sőt... ha ilyesmi hibád van, talán a legegyszerűbb diagnosztika is.
GTPeti03-10-2012 22:15:20 // 40641
"3 autószerelőből 3 nem tud rá mit mondani." Mert nem a megfelelő hármat kérdezted.
Liquid03-10-2012 21:59:14 // 40640
attól függ, hogyan használod, városban, rövid távokon használva simán elfér, de "normális" használat mellet sok
SpJani03-10-2012 21:53:29 // 40639
Sziasztok Cartársak!
A következő ügyben kérnék segítséget:
156 1.6 TS 2000-es évjárat. Az utóbbi időszakban költöttem rá egy jó adag pénzt (futómű, lambdaszonda, holtponti jeladó + sok apróság).
Ezeket a cseréket a hibakód kiolvasás után eszközöltük. A hibakódok dobálása meg is szűnt, viszont egy jelenség megmaradt. Az autó gyorsításkor fullad. Kis gázzal finoman gyorsítva "haladgat", de amikor rálépek a gázra akkor gyorsul ugyan, de fulladozik, változó intenzitással emelkedik a sebesség. Ha elkezdem "pumpálni" a gázt a mélyebb gázpedál állás egyértelműen fojtja.
A legdurvábban akkor jelentkezik, amikor álló helyzetből indulnék meg dinamikusan. Ekkor gyakorlatilag majdnem leáll a motor és csak akkor tér magához, ha elkezdem simogatni a gázpedált. Balesetveszélyes helyzetem is adódott már belőle...
Egyébként enyhe alapjárati fordulatszám ingadozást is tapasztalok. A cserék előtt viszonylag gyakran csinálta, hogy alapjáraton majdnem leállt, majd kompenzált folyamatosan. Egyszer abbahagyta, máskor újrakezdte. Hátha ez is segít a távdiagnosztikában :)
Mi a véleményetek? Hol érdemes kezdeni a hibakeresést?
Egyébként 190e km van az autóban. Olajfogyasztás 1 liter körül 10ezer kmként (0w-40)
Gyertyasor 90e km-t ment, még pár ezret el szeretnék vele menni. Levegőszűrő új.
Köszi előre is!
A következő ügyben kérnék segítséget:
156 1.6 TS 2000-es évjárat. Az utóbbi időszakban költöttem rá egy jó adag pénzt (futómű, lambdaszonda, holtponti jeladó + sok apróság).
Ezeket a cseréket a hibakód kiolvasás után eszközöltük. A hibakódok dobálása meg is szűnt, viszont egy jelenség megmaradt. Az autó gyorsításkor fullad. Kis gázzal finoman gyorsítva "haladgat", de amikor rálépek a gázra akkor gyorsul ugyan, de fulladozik, változó intenzitással emelkedik a sebesség. Ha elkezdem "pumpálni" a gázt a mélyebb gázpedál állás egyértelműen fojtja.
A legdurvábban akkor jelentkezik, amikor álló helyzetből indulnék meg dinamikusan. Ekkor gyakorlatilag majdnem leáll a motor és csak akkor tér magához, ha elkezdem simogatni a gázpedált. Balesetveszélyes helyzetem is adódott már belőle...
Egyébként enyhe alapjárati fordulatszám ingadozást is tapasztalok. A cserék előtt viszonylag gyakran csinálta, hogy alapjáraton majdnem leállt, majd kompenzált folyamatosan. Egyszer abbahagyta, máskor újrakezdte. Hátha ez is segít a távdiagnosztikában :)
Mi a véleményetek? Hol érdemes kezdeni a hibakeresést?
Egyébként 190e km van az autóban. Olajfogyasztás 1 liter körül 10ezer kmként (0w-40)
Gyertyasor 90e km-t ment, még pár ezret el szeretnék vele menni. Levegőszűrő új.
Köszi előre is!
gecsa03-10-2012 21:51:45 // 40638
Jo allapotut kell venni..:-)
Vagy nem tulhuzni a csavart..
Szerintem akad valasztek azert,es gondolom nem szazezreket kernek erte..
Vagy nem tulhuzni a csavart..
Szerintem akad valasztek azert,es gondolom nem szazezreket kernek erte..
Imyx03-10-2012 18:24:57 // 40637
Nem semmi a harcmodora! :DD
GTPeti03-10-2012 17:36:30 // 40636
Tentacle03-10-2012 16:26:42 // 40635
És azon elvégezni a menetjavítást ? Kétséges annak is az állapota, és úgy sejtem nincs nagy választék sem bontott teknőből. :)
GTPeti03-10-2012 16:10:59 // 40634
Az első linken (elvileg) menetjavító készletek is láthatóak. Persze a bontott teknő is megfontolandó!
gecsa03-10-2012 15:33:50 // 40633
tehát menetfúrás?
vagy egy komplett teknő bontva...???
vagy egy komplett teknő bontva...???
GTPeti03-10-2012 13:59:41 // 40632
Arno16603-10-2012 13:53:35 // 40631
Sracok, ha 2.0TS olajteknobol kihuzza a leeresztocsavar a menetet, mi a bevalt megoldas? 18-ast felmenetelni 20-ra, masik csavar bele es kesz? Esetleg tipp milyen autonak van 20-as (x1.5) leeresztocsavarja?
Koszi!!!
Koszi!!!
gecsa03-10-2012 13:50:37 // 40630
zselés akksi még talán feleakkorában is van..D:
Piritu - 1.000.00003-10-2012 13:11:31 // 40629
Az kicsit sok. Nekem 127ezer km átlagában 8-at evett.
Így elsőre a lambda szondára tippelnék, de ki kellene olvasni a kocsit.
Így elsőre a lambda szondára tippelnék, de ki kellene olvasni a kocsit.
Tentacle03-10-2012 13:08:32 // 40628
Szerintem nem normális ez a fogyasztás.
Legtöbbször lambdaszonda szokott lenni az oka, de kellene valami hozzáértő, aki normálisan műszerekkel átnézné azt a motort.
Legtöbbször lambdaszonda szokott lenni az oka, de kellene valami hozzáértő, aki normálisan műszerekkel átnézné azt a motort.
Tentacle03-10-2012 13:05:28 // 40627
Olyan címkét ragasztanak rá amilyet csak akarsz :)
GTPeti03-10-2012 12:58:59 // 40626
OK, akkor mutass nekem egy 70Ah-sat, a régi 45Ah-s méretében! :PPP
gecsa03-10-2012 12:27:02 // 40625
manapság már lehet mindent mindenféle méretben kapni..
aki csillaggarázsban parkol télen is, annak meg azért még jobb befektetés egy mi 66ah-s...kevesebb meglepetést okoz a hideg...
aki csillaggarázsban parkol télen is, annak meg azért még jobb befektetés egy mi 66ah-s...kevesebb meglepetést okoz a hideg...
MiszöszFőnök03-10-2012 12:24:48 // 40624
Üdv.
Vajon a 147 es em (benzines) miért fogyaszt 12 litert?
Mindenkié ennyit fogyaszt?
3 autószerelőből 3 nem tud rá mit mondani.
Valami jótanács? Vagy egy jó szerelő tel. száma?
Köszönet ha válaszra méltat valaki.
Vajon a 147 es em (benzines) miért fogyaszt 12 litert?
Mindenkié ennyit fogyaszt?
3 autószerelőből 3 nem tud rá mit mondani.
Valami jótanács? Vagy egy jó szerelő tel. száma?
Köszönet ha válaszra méltat valaki.
GTPeti03-10-2012 11:32:09 // 40623
Látod erről is beszélgettünk néhány hónapja elég sokat. :)
Az 50Ah SZVSZ még épp megfelelő. Ez egy műszaki és/vagy autórajongó ember számára azt jelenti, hogy nem sajnálna pár eFt-ot, hogy minimum 66-os legyen benne.(Példa: A standard 55Ah-s méretében lehet kapni 66Ah-s ZAP Silvert.)
Az 50Ah SZVSZ még épp megfelelő. Ez egy műszaki és/vagy autórajongó ember számára azt jelenti, hogy nem sajnálna pár eFt-ot, hogy minimum 66-os legyen benne.(Példa: A standard 55Ah-s méretében lehet kapni 66Ah-s ZAP Silvert.)
Imyx03-10-2012 11:15:25 // 40622
Szerintem ez teljesen jó, nem rossz az 540A hidegindító áram sem, nagyobbat rakni bele nem sok értelme lenne, hacsak utólagosan nincsenek beszerelve fogyasztók. Azért érdemes leellenőrizni, hogy méretben ez mennyire tér el a gyáritól, de szerintem ez még elfér.
Imyx03-10-2012 10:48:08 // 40621
Hm, talán ez lesz a legjobb megoldás... köszönöm!! :).
Kareszka198403-10-2012 10:41:29 // 40620
akksi téma:
az oldal szerint a típusoknál 50Ah-s akksi van megadva a 105lovas, 1.6TS 147-hez. én ezt picit keveslem. találtam ezt:
KLIKK
megfelelő, vagy nézzek más típust, erősséget?
az oldal szerint a típusoknál 50Ah-s akksi van megadva a 105lovas, 1.6TS 147-hez. én ezt picit keveslem. találtam ezt:
KLIKK
megfelelő, vagy nézzek más típust, erősséget?
gecsa02-10-2012 21:39:09 // 40619
Nem rossz otlet!
gecsa02-10-2012 21:37:35 // 40618
Nem lattad azt a csodaszert,ami meg a szarbol is metalfenyt varazsolt egy mozdulattal??? Regen agyon reklamoztak...valami teleshopos turo..na,az kepes az alapozot is felfenyesiteni a festek alatt...:-) :-) :-) :-) :-)
Nem feltetlenul veszti szinet a festek,lehet csak a lakk mattul...
Nem feltetlenul veszti szinet a festek,lehet csak a lakk mattul...
Liquid02-10-2012 21:08:17 // 40617
damillal próbáld meg "lefűrészelni", asszem Poló oldotta meg így
atis_166jtd02-10-2012 20:08:44 // 40616
Probáld meg a lakk alatt polirozni az alapszint.
Imyx02-10-2012 16:36:16 // 40615
Kösz mindenkinek a tanácsokat a típusjelzés eltüntetéséhez :-).
Zoli1980: nem semi ez a WV-től! :)))
Zoli1980: nem semi ez a WV-től! :)))
krecsi02-10-2012 16:18:11 // 40614
Nekem is ezért tartott sokáig megkeresni a hibát. Na és persze mikor leszedtem a burkolatot, akkor mindig jó volt:)
Zoli198002-10-2012 16:08:12 // 40613
A VW csoportnál kérhető a típus és/vagy a motorjelölés eltüntetése. És kivételesen nem számolnak érte felárat :)
gecsa02-10-2012 15:52:22 // 40612
egy jó polírral meg lehet oldani a nyomát is..:D
atis_166jtd02-10-2012 15:33:59 // 40611
Levenni nagyon egyszerü, ügyes kéz kell hozzá meg egy nem görbe spakli. Utánna a ragasztó eltüntetéséhez van korong, csak ovatosa kell mert ha tulnyomod leszedi a festéket is. Csináltam párat már. Viszont ha régota rajta van meglátszik a helye mert ott nem szivja a nap hacsak nem régi a fényezés.
Sotime02-10-2012 15:27:54 // 40610
Én a régi bravomról szedtem le és mindenképp hevíteni kell, anélkül életveszély!:)
Nagyon halványan fog látszani a különbség és csak ha közelről nézed..
Nagyon halványan fog látszani a különbség és csak ha közelről nézed..
gecsa02-10-2012 15:24:00 // 40609
biztos,hogy van...
zee02-10-2012 15:20:18 // 40608
Ha lesz vkinek JTD felirata az átvenném szívesen.
Imyx02-10-2012 15:19:21 // 40607
Valószínűleg szabály, hogy csak a jelzésekkel ellátva gurulhat le a gyártósorról, de nem mernék megesküdni rá :))). Kíváncsi lennék rá, van-e olyan, hogy jelzések nélkül engedik ki a gyárból. Szerintem ilyen is van. Jó lenne ezt pontosan tudni :-).
gecsa02-10-2012 15:12:37 // 40606
ha ügyes az ember,és a ragasztó is enged,akkor megoldható..lehet egy kis melegítés nem árt neki...és úgy néz ki vevő is akad a cuccra..:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
620
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?