Forum >> Szerelőműhely

Grando16-10-2012 13:42:20 // 40783
Ahogy mondod. ;)))
Hozzátéve, hogy azért a német is ember, és szereti a pénzt (hajjaj...), nemcsak a török (meg arab meg szerb stb.).
Sokmindent feltalált már magyar ember, de az óravisszatekerés speciel nem ide kötődik. Valóban ideje lenne felébredni a "nyugatról csak tutikocsi jön" álomból. :)))

Cikkek (google remélem vmennyire kihámozhatóvá teszi):
- 6 milliárd eurós kár évente a kilométeróra tekergetés miatt.
- Másik cikk, razziával, letartóztatásokkal, kilométeróra-maffiával.
lakosg0116-10-2012 13:41:32 // 40782
Egy kicsit elkeseredtem. Állapotra jó a kocsi, csak így már a szervizes és egyéb papírok birtokában is homályossá vált számomra az autó előélete.
szeda16-10-2012 13:24:35 // 40781
Ezer éve divat.Kint sem a némettől veszed a kocsit.Az összes kereskedő török meg arab.Szerinted? :)
Arno16616-10-2012 13:01:27 // 40780
2.0TS / Spider rángat, Lambda rossz volt cseréltem, hibakód azóta nincs.
Injektorok hozamát megmértem, tök azonos. (Kiszedtem, és belepisiltettem őket indítózás közben 1-1 nagy fecskendőbe.)

A franc baja lehet? Teljesen olyan mintha lógna vmi, motortartó bak, kuplungban törött rugók, vagy hasonló. De minden bakot cseréltem már (amúgy is kellett, odavoltak), a felső motorkitámasztó blokkon levő szilentjét kivéve. De annyira az nem kehes, h ennyire bezavarjon.
Kuplung alig egy éves. (mikor új volt is csinálta.)
Féltengelyek rendben.

Alacsony fordulaton hintázik a gép, elég idegörlő állandóan kikuplungolni.
Kicsit olyan érzésem van, mikor elveszem a gázt teljesen és az alapjárati szelepnek kellene biztosítani egy kis levegőt - az az üzemállapot nem korrekt. Emiatt gázelvételre azonnal durva motorfékkel válaszol, nincs az a szépen lecsengő átmenet.
Majd ismét gázt adva azonnal idegesen indul.
Lehetséges, hogy a pillangószelep nincs a megfelelő helyen, és az alapjárati szelep állandó végállapotban próbálja beszuszakolni a plussz levegőt. Mely végállapotban nem tud korrektul szabályozni?

Utolsó gondolatom ez, aztan kifogytam. :)
Ebből adódik a kérdésem, hogyan kell alapjáratot állítani a 96 környéki 2.0TS motoroknál? Mert az a tippem kell valahogy.
Lehúzott alapjárati szelepnél belőni a pillangószelep állásával a 800-as fordulatot?
(Vagy 850-et, vagy mennyi is a nominál érték?)
Arno16616-10-2012 12:51:28 // 40779
Végül az lett, menetvágtam 20-asra /ismerősnek volt menetfúró/, bele egy Fabory-s olajleeresztő /fél áron mint autósboltban/ alá egy rézalátét SKF boltbol /Fabory-ban nem volt épp/ és azóta pöpec.

Végső megoldás az lesz h esztergáltatok egy kicsit kúpos 20-as külső 1x-es belső menetes acél közdarabot. Köv olajcserénél zsírtalanítás, brutál csapágyragasztó, és beletekerem a közdarabot. Majd utána a kisebb olajleeresztőt, és örök élet, nem fog megszakadni többet az ALU-ban a menet.
Marklar15515-10-2012 22:57:39 // 40777
mreni15-10-2012 22:24:27 // 40776
eddig is divat volt,csak nem ennyire mint nálunk :)
lakosg0115-10-2012 22:02:05 // 40775
Ezek szerint már az osztrákoknál is divat?
Liquid15-10-2012 22:01:57 // 40774
én is így tudom, ha meg van mahinálva akkor nullázódik, legalábbisa ha nem tökéletesen hozzáértők művelik
Hardy15-10-2012 21:47:08 // 40773
Szerinted?
Vissza van tekerve azt mondják a hozzáértők.
lakosg0115-10-2012 21:40:38 // 40772
Ma volt egy kis időm, gondoltam rádugom a kábelt a gépre, megnézem, hogy volt-e hiba az elmúlt 2600km alatt.

Szerencsére semmi. Ekkor jutott eszembe, hogy megnézem, mit mutat az ECU kilométerórája. Az órán szereplő érték 145.250 körül van (pontosan nem tudom), míg a multiecuscan "Odometer at last programming" értéke 7.000km fölött van valamivel.

Az "Odometer" pedig 0.0 km-t ír.

Ez normális? Mi okozhat ilyet?
mreni14-10-2012 21:39:59 // 40771
általában simán megy a dolog torxal is,de jobb ha van egy ribe készlet is :)
GTPeti14-10-2012 21:38:32 // 40770
Szerintem nekem nincsenek ilyen bazi Torxaim és a barátomét nem szándékozom megplasztikázni, mert nem lenne őszinte a mosolya. :)
mreni14-10-2012 21:28:34 // 40769
mármint a ribe vs torx :D
mreni14-10-2012 21:28:03 // 40768
csak sokan nem veszik észre a különbséget és/vagy nem foglalkoznak vele:)
GTPeti14-10-2012 21:17:25 // 40767
Naná, mindenfelé ilyenek vannak. Tudtommal a szívósornál is.

A barátom a Yato webshopjában vett. Ha rákeresel arra, hogy Yato RIBE-készlet, találsz linkeket. Úgy láttam 4e+pk.
droberto14-10-2012 21:12:58 // 40766
Akkor grat! :)
Van még valahol ilyen fejű csavar a AR-ban? Mert ha igen akkor én is veszek ilyet! Ha csak itt, akkor SZVSZ pénzkidobás. Én nagyon adok az ilyenekre, de nekem minden gond nélkül lejött a TX fejjel (észre sem vettem)! Anno a szerelőm is ezzel szedte le...
Azért ha találsz készletet egy linket dobhatsz. ;)
Liquid14-10-2012 21:12:41 // 40765
elég rendesen meg kel bontani, úgy eméxem nem lehet kisügyeskedni a stabrudat a bölcső leengedése nélkül, de még úgy se egyszerű
GTPeti14-10-2012 20:57:12 // 40764
Igen, ez a saját. B)

Most megyek... nézek valami RIBE-készletet. B)
droberto14-10-2012 20:42:53 // 40763
Ez lett a saját?
Ez nagyon szép és igényes kidolgozású!
Alfa GT-Csaba14-10-2012 20:34:59 // 40762
Sajnos a bölcső lebontása nélkül még látni sem lehet a szilentet!!Egyszer itt valaki azt írta hogy ő kihézagolta valami lemezzel hogy ne kopogjon de kb 3hete cseréltünk stab rúd szilentet és ahhoz képtelenség hozzá férni bontás nélkül!
Rizzo14-10-2012 20:30:31 // 40761

Sziasztok
Cserélt már valaki úgy első stabilizátor szilentet 156-on ,hogy nem kellett lebontani az egész segédalvázat (bölcsőt)?
Vagy ne is reméljem, hogy megúszhatom anélkül a két kisujjnyi gumidarab cseréjét?
GTPeti14-10-2012 15:49:12 // 40760
Continental VD1065 szíjtárcsa "új verzió":

1. kép
2. kép
3. kép
4. kép
GTPeti14-10-2012 14:25:45 // 40759
Azt jelenti, hogy páros fokozatokba váltáskor nem tetszik neki valami.
szeda14-10-2012 13:44:21 // 40758
sziasztok!

Sikeres hibakód olvasás volt délelőtt a selespeedben.
A váltóm hibája: "P1757 Even numbered gear engagement"
Nézegettem eLEARN-ben de nem találtam semmit. Esetleg tud valaki segíteni? Ez a "P1757" visszakereshető valami olaszos szereld magadban?
alfa kutya13-10-2012 09:34:28 // 40757
Sziasztok
Hideginditáskor leedsik az alapjárat fulladozik puffog a motor ,de ha elötte lehuzom az ac relét akkor semmi probléma 1-2 inditásig az ac relét kicserréltem még mit lérdemes megnézni?
gecsa11-10-2012 12:51:57 // 40756
tudna valaki segíteni? dízelmánia 20892...
Buddha11-10-2012 12:19:42 // 40755
A relé vagy a hőkapcsoló lesz az... :-)
gecsa11-10-2012 08:20:31 // 40754
nekem a sima kábel egyből csatlakozott...a portot is komálta...
GTPeti10-10-2012 23:59:43 // 40753
Könnyen lehet, hogy összeégtek a ventit kapcsoló relé pogácsái. Én ennek a relének a lemérésével kezdeném. Okozhatja pl. a zárlatos motor is. (Sajnos ilyen elő-előfordul.)
Grando10-10-2012 23:31:40 // 40752
Hűű, vagy úgy! Nem árt pontosan kifejteni, mert valóban nem voltál pontos. Enyhén szólva. :DDD
FRC10-10-2012 23:26:15 // 40751
ezt nem értem.
lehet nem voltam pontos a hiba leírásnál, reggel mikor beértem munkába leraktam az autót ment a motor hűtés (8 órakor), majd kimentem 12 kor és még mindig hűtött, de annyi erő már nem volt az akksiban, hogy indítson. Akksit kivettem, töltöttem vagy 2 órát és amikor beraktam a helyére a hűtés azonnal kapcsolt, a vízhőfok viszont 0 C° -volt. az is lehet, hogy a klíma hűtő, de ezt így nem tudom...
Grando10-10-2012 23:15:43 // 40750
Nem lehet, hogy a "vén qrva" hűtésével van a baj, illetve már roggyant az akksija?
FRC10-10-2012 22:57:26 // 40749
igen, de nekem ma addig ment míg le nem merítette az aksit...
szeda10-10-2012 22:50:23 // 40748
az megy gyújtás nélkül is amég a rendes hőfokra le nem hül.Legalábbis nekem 156-nál
FRC10-10-2012 22:36:03 // 40747
Megőrjít a vén qurva, gyujtás levétel és ha kiveszem a kulcsot akkor is folyamatosan megy a hűtőventilátor! 166 V6. Mitől lehet?
szeda10-10-2012 21:59:52 // 40746
Az 1.6-oson működik is.Selespeedben viszont valami gáz van.Pedig ott lenne a fontos.Majd hétvégén megnézem.Nem sürgős, holnap még úgy is motorozok.
Sotime10-10-2012 16:46:00 // 40745
szerintem nem normális... illetve nálam csak akkor fúj ennyire meleget ha maxra tekerem...:)
gecsa10-10-2012 15:06:00 // 40744
ami lejön a telepítővel pdf, abban is benne vannak a beállítások..
Imyx10-10-2012 14:26:46 // 40743
Nézd át a beállításokat is a FES/MES-ben, amit Tentacle Cartárs javasolt.
A csatlakozón kellene világítania a kis lednek, ha megfelelően van felinstallálva a hardver(diag. kábel). A portok egyezzenek, de ez alap.
gecsa10-10-2012 14:16:03 // 40742
már minden elő van készítve hozzá....:)
szeda10-10-2012 14:08:00 // 40741
Áhh egy selespeedes... akkor ezek szerint nem lehetetlen a dolog... Én pont a váltó miatt vettem meg.
A selespeeden valami nagyon nem jó mert ott egyáltalán nem csatlakozik és a kis lámpa sem ég a csatlakozón.
Az 1.6-osnál viszont sikerült az ABS-t kiolvasni és már tudom hogy a jobb jeladó rossz. Mást viszont azon sem tudtam elérni pedig szerintem találnék a motornál hibakódot...
szeda10-10-2012 14:04:45 // 40740
ne izgulj én a magyar oldalról vettem, 1 hét volt mire meguntam várni az MPL-t és elmentem a postára megszerezni a csomagot.Kétszer voltam két posta hivatalban, összesen 40km-t autóztam érte mire meglett.
A netről le kell szedni hozzá drivert és egyből használhatod is.
Tentacle10-10-2012 12:44:59 // 40739
Probáltad beállítani a latency-t és a buffert ?
3-5 oldal a pdf-ben:
http://www.multiecuscan.net/HowToUse.aspx
gecsa10-10-2012 12:41:00 // 40738
nekem meg még mindig nem érkezett meg...:(
itt van már az országban,de a magyar posta szerint nem létező címen lakom..

velkámtúhángerí...
Imyx10-10-2012 12:29:05 // 40737
Próbáld többször, a váltóhoz nekem is nehezen kapcsolódk. De hogy miért..
szeda10-10-2012 11:44:22 // 40736
Nekem kapcsolós csatlakozóm van.Az elméletileg mindenre jó.
Fairlane10-10-2012 11:19:27 // 40735
Mostanában hogy megjött a hűs idő, reggelente már fűteni szok az autó.
GT, kétzónás digitklíma, 22 fokra betekerve, légbefúvás felfele, a szélvédő fele.

Egyszercsak azt veszem észre, hogy perzselődik a szemöldököm, fentről vagy 40 fokos levegő ereszkedik alá...

Ezek mind ilyenek, vagyis ez így normális?

Azt értem, hogy a beállított hőmérsékletet igyekszik elérni, tartani, és ehhez először melegebbet kell befújnia, nade akkoris...
.......................10-10-2012 10:37:56 // 40734
nem ugyanazon a porton kommunikál,
FES al csináltad?
akkor kiírta hogy GREEN,meg YELLOW,
na olyan színü átalakító kábal kell hozzá

nekem van egy szett fölöslegben ,eladó
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.