Forum >> Szerelőműhely
Azzurro20-08-2012 22:15:12 // 40087
	Egyszer cseréltünk 3e km-nél, és azóta az van benne amit utána cseréltem. És most járok 13e km-nél. Haza megyek akkor cserélem le.
	
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:11:36 // 40086
	A 9 is sok, a Pók 8 körül állt meg 130 pályázásnál. Jó a lambda szondád?
	
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:10:38 // 40085
	Apropó, felújítás után mennyivel volt olajcseréd?
	
Azzurro20-08-2012 22:10:19 // 40084
	Nem igen. Max 140km/h. :-)) Leginkább 120km/h. Egy kicsit feltűnt hogy a fogyasztásom 9l körül volt. Ez átlag.
	
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:10:00 // 40083
	A kompresszióméréssel max kizárhatsz néhány dolgot. Mint a cartárs is írta a kettő nem okvetlenül függ össze.
	
Azzurro20-08-2012 22:07:54 // 40082
	És mit mondasz az olaj fogyásra? Nem gondolnám hogy a kompresszióval lenne a gond. Olyan biztosan nem lesz mint a gyári. :-(((
	
Liquid20-08-2012 22:06:34 // 40081
	az azért komoly, mennyire kergetted?
	
Liquid20-08-2012 22:05:37 // 40080
	ha nem nagyon kormos akkor nincs semmi gond, patika tiszta nem lesz soha max. egy DPF-es dízelé, ahogy Piritu is mondotta vala.
	
Azzurro20-08-2012 21:54:40 // 40079
	Én vissza vihetem, de szerintem nem foglalkoznak vele. Már elég régen volt. Nem igazán használom. Minden képen a kompresszió a gond? Eddig nem öntöttem utána, csak most kellett amikor jöttem Olaszba.
	
[k i z z o]20-08-2012 21:47:58 // 40078
	Az olajfogyasztás és a megfelelő sűrítési végnyomás hiánya nem mindig jár együtt. 
Az az 1L/1300km nagyon sok.
Sajnos a honolás nem mindig segít, mindenképp vissza kellene vinni oda, ahol összerakták, hogy nézzék meg mi a helyzet. (Sajnos nem megfelelő bejáratásra még mindig foghatják a magas olajfogyasztást, és okozhatja is.)
	
Az az 1L/1300km nagyon sok.
Sajnos a honolás nem mindig segít, mindenképp vissza kellene vinni oda, ahol összerakták, hogy nézzék meg mi a helyzet. (Sajnos nem megfelelő bejáratásra még mindig foghatják a magas olajfogyasztást, és okozhatja is.)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:43:09 // 40077
	A TS-t erősen ajánlott max-on tartani!
	
Azzurro20-08-2012 21:40:49 // 40076
	Felújítás óta kb 15e km mentem el vele. Ebből kb fele volt pálya. :-)))
	
Azzurro20-08-2012 21:39:09 // 40075
	Mikor elindultam félig volt a nivó, és most amikor ide értem és után töltöttem, akkor 1/l után kicsivel több volt benne mint fél. De majd holnap, amikor teljesen leül, akkor megnézem, és az lesz a mérvadó. : -)))
	
VaMpGeCO20-08-2012 21:39:01 // 40074
	szerintem kár aggódni. Amúgy is felújítás után egy ideig többet eszik olajat.
	
Azzurro20-08-2012 21:34:10 // 40073
	Csak a kipufogó csöve lett kormos. :-))) A motor felújító csak mondta volna, hogy ezt nem elég hornyolni, hanem fúrni kell. Ha már szét lett szedve.
	
G-Burt20-08-2012 21:24:05 // 40072
	Máshol is előszeretettel ereszti az olajat a ts. viszont fúrás nélkül sokkal nem vagy előrébb...  Az hogy a cső belseje fekete, teljesen normális minden autónál. Pár km alatt olyan lesz. Ha a lökhárító is kormos, akkor vagy diesel vagy baj van
	
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:23:47 // 40071
	A helyedben konzultálnék a felújítóval. A gyár max 1l/1000 km-es olajfogyasztást enged meg. Egy felújítottnak messze kéne lenni ettől. Vagy valami nagyon nem kerek. 
A kopresszióra hirtelen nem találtam adatot a manualban, de egy szaki (pl a felújító) tuti meg tudja mondani.
	
A kopresszióra hirtelen nem találtam adatot a manualban, de egy szaki (pl a felújító) tuti meg tudja mondani.
Azzurro20-08-2012 21:14:17 // 40070
	A motor nem régen esett át nagy generálon. Igaz fúrva nem volt, de gyűrűzve,hornyolva lett.  Így a kompresszió nem lehet gond. Vagy mégis? :-((( Mennyi a jó érték??? Ami elfogadható.
	
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:09:25 // 40069
	Tartósan nagy fordulatra jobb a Racing (a gyár is azt ajánlja erre az esetre), jobban bírja. Azért 1 lityi már sok, meg kéne nézetni a kompressziót.
	
Azzurro20-08-2012 21:05:21 // 40068
	Selénia 20k.... 1/L olajat evett meg 1300Km után. Folyamatos autósztráda után.
	
Azzurro20-08-2012 21:03:19 // 40067
	1300km után tűnt fel. 1 liter olajfogyás után. Most öntöttem fel.
	
Kazes☻20-08-2012 18:57:57 // 40066
	Én Norautonál jártam hasonlóan, csak ott addig nyomta a gyerek, míg beletörte. Mikor kérdezték, hogy mi van, válaszoltam, hogy itt raktátok fel a télit ti, tehát kib... el...?! :)
	
GTPeti20-08-2012 18:41:20 // 40065
	Már praktizáltam ezt párszor. (Igaz, nem kerékcsavarnál.) A legtöbb esetben működik. Ilyenkor ui. bele tud kapni a menetmaradványokba a csavar.
Az egyértelmű, hogy célszerű (kerék)agyat cserélni az akció után. B)
	
Az egyértelmű, hogy célszerű (kerék)agyat cserélni az akció után. B)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 18:37:52 // 40064
	Teljesen normális. (Csak a dpf-es dieselek kipufogója nem kormos.)
A kérdés az, hogy mennyire fogyasztja az olajat. Figyelj a szintre és a betöltött olajra. Mi van most benne?
	
A kérdés az, hogy mennyire fogyasztja az olajat. Figyelj a szintre és a betöltött olajra. Mi van most benne?
G-Burt20-08-2012 15:49:26 // 40063
	Azért, mert minden égéstermék ott távozik.
	
VaMpGeCO20-08-2012 15:22:05 // 40062
	mennyire kormos? mennyi idő után látszik ez meg?
	
Azzurro20-08-2012 15:15:41 // 40061
	Olyan kérdésem volna, hogy miért kormos a kipufogó vége, egy TS-nek? Normális???
Ha nem, mi lehet a gond??
	
Ha nem, mi lehet a gond??
Ferke20-08-2012 14:27:33 // 40060
	Azért egy kerékcsavart túlhúzásához nagyon balféknek kell lenni:) Nem egy nyúlós hengerfej csavar ez:))
	
Ferke20-08-2012 14:25:09 // 40059
	LOL.:) Ez a ragasztós megoldás hatalmas:) Viszont annyit nem fog tudni feszíteni. Én vagy a felnit feszíteném, ahogy lentebb is írták, vagy a csavar kúpos részénél feszítenék be valamivel...szerintem ez utóbbi simán megoldás.
Viszont ez a csavar nyilván nem magától lett ilyen, át kéne nézni az összes csavart, lehet, hogy nem is odavalók, de az is lehet, hogy több is meg van szakítva, nem csak ez az 1.
A kerékagyat viszont én cserélném, ha kijött a csavar...
	
Viszont ez a csavar nyilván nem magától lett ilyen, át kéne nézni az összes csavart, lehet, hogy nem is odavalók, de az is lehet, hogy több is meg van szakítva, nem csak ez az 1.
A kerékagyat viszont én cserélném, ha kijött a csavar...
Kazes☻20-08-2012 10:49:44 // 40058
	Ez is egy jó ötlet! Kérdés, vajon mennyire gyepálta már meg a meneteket és kapnak-e egymásba?! Puding...! :)
	
mreni20-08-2012 07:40:20 // 40057
	a többi csavart vedd ki,kérj meg valakit,hogy picit húzza lefelé a kereket,miközben tekered a csavart,nálam ez bevált
	
mizooo20-08-2012 06:33:12 // 40056
	Az FBS inkább tömítő anyag, a szélvédő ragasztó a Sikaflex :) Egy lapos fogóval kellene megpróbálni tekerni a csavart és közben húzni hátha...
	
Kazes☻20-08-2012 00:59:26 // 40055
	Ki kell próbálni! Bármi lehet, talán be is jön. Bár sok jót nem jósolok neki. Aztán lehet, hogy nem vagyok egy jóstehetség. :)
	
GTPeti19-08-2012 23:58:39 // 40054
	Nem mondta senki, hogy nem ragad. Az ugye szélvédőragasztó? Akkor picit talán túlságosan is ragad... :))
	
Fairlane19-08-2012 23:24:19 // 40053
	Az FBS nem ragad? Amióta azzal ragasztom fel az emblémákat, még nem tudták ellopni :)
Ha van felület, amin kapaszkodni tud, szerintem teljesen jó cucc...
	
Ha van felület, amin kapaszkodni tud, szerintem teljesen jó cucc...
gecsa19-08-2012 23:17:25 // 40052
	én sosem szoktam agyonhúzni,főleg alufelni esetén..ezt viszont így vettem...nem volt még leszedve a kerék nálam...
	
GTPeti19-08-2012 23:05:02 // 40051
	Egy barátom is így járt... Asszem azóta nyomatékkulcsot használ. B)
	
gecsa19-08-2012 22:55:48 // 40050
	Akkor ez a kerek fent ,arad egy darabig..:-) 
Valahogy megoldjuk...remelem...
	
Valahogy megoldjuk...remelem...
Kazes☻19-08-2012 22:51:52 // 40049
	Gondoltam úgy le tudod fúrni. Gondolom alufelni van, tehát lánggal sem lehet. Jó játék! 
A végén tényleg marad a flex! :)
	
A végén tényleg marad a flex! :)
gecsa19-08-2012 22:46:55 // 40048
	Nem.probaltam azt is..
	
Kazes☻19-08-2012 22:45:37 // 40047
	Okés! :)))
Visszahúzni még lehet?
	
Visszahúzni még lehet?
gecsa19-08-2012 22:41:40 // 40046
	Azon kivul csak fbs van,de az meg nem ragad annyira...
En tabletrol irok,ezen meg meg ekezet sincs..:-)
	
En tabletrol irok,ezen meg meg ekezet sincs..:-)
GTPeti19-08-2012 22:39:39 // 40045
	(A fene a német bill.kiosztásba... Ott az é helyén ö van. :)
	
GTPeti19-08-2012 22:38:50 // 40044
	Az azört elég fontos, hogy rendesen megragadjon. Szerintem a Pattex vagy Mo-n a Palmatex optimális e célra, mert a hézagot is feltöltöd vele és rugalmas is. Pillanatragasztóból sok kéne és merev, reped. Az erre szerintem nem jó.
	
gecsa19-08-2012 22:34:45 // 40043
	Jaja..levagom a felnit,hogy megmaradjon a csavar..:-)
	
gecsa19-08-2012 22:33:25 // 40042
	Holnap raprobalok,aztan majd referalok rola..bar csak valami noname pillanatragaszto van keznel..:-)
	
Kazes☻19-08-2012 22:33:24 // 40041
	...akkor flex! :)
	
GTPeti19-08-2012 22:31:40 // 40040
	Próbáld csak ki! Ki fog jönni, SZVSZ. Fontos, hogy tengelyirányban húzd és ne ferdén.
	
gecsa19-08-2012 22:29:54 // 40039
	Egy kicsit ha megfeszitettem a kulcsot,akkor tudtam huzni kifele,persze nem nagy erovel,de ugy sem ment..
	
GTPeti19-08-2012 22:27:19 // 40038
	Én azt mondom, amit csinálnék: Egy kulcsot ráragasztanék, mondjuk Pattex-szel. Ezáltal lehet húzni, miközben tekered. Kézzel kitekerném.
(A szerszámot persze később le lehet hámozni a csavarról, annyira jól nem ragaszt.)
	
(A szerszámot persze később le lehet hámozni a csavarról, annyira jól nem ragaszt.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
394
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05