Forum >> Szerelőműhely
gecsa27-07-2012 12:37:25 // 39807
156 jtd esetén a ködlámpák melletti légbeömlőnél a levegő bal oldalt a coolerre megy,de jobb oldalt hová?lehetséges,hogy én ott a lyukon át láthatom a földet,vagy onnan hiányzik egy elem?
Wickey27-07-2012 09:55:06 // 39806
akkor jó. Mostmár csak az érdekel, hogy mi hullhatott szét rajta. Lehet, le kéne győznöm a lustaságom és megnézni. :)
amúgy tudok vele váltani így is, tehetséges gyerek vagyok. :-)
amúgy tudok vele váltani így is, tehetséges gyerek vagyok. :-)
DieselManiaco(NagyVad)27-07-2012 08:34:24 // 39805
Hahhh.. A TD-ben nem bowdenes,hanem rudas és felül bontós...
gecsa27-07-2012 07:54:23 // 39804
leírva hosszú,de ha belegondolsz, és minden csavar úgy akarja,akkor szerintem hamar megvan...:D
falcokc26-07-2012 21:52:15 // 39803
ügyes vagy, tudsz igy is váltani nem? :-DD
Wickey26-07-2012 21:38:12 // 39802
Jjjó. Tehát jó lesz az a kotyogós kulissza nekem a 145TD-ben, mert szét kéne szedni különben a fél autót, ha jól értem. :-)
falcokc26-07-2012 21:26:43 // 39801
az a ritka,mert általában a csavar felfogatásnál szoktak eltőrni
mreni26-07-2012 21:23:31 // 39800
viszont ha csak a fehér kis műanyag persely adta meg magát akkor nem kell kulisszát cserélned
falcokc26-07-2012 21:21:12 // 39799
a váltó kulisszát csak alulról tudod levenni,tehát vagy akna,vagy emelő kell,ha nem akarsz szenvedni.
Tehát,kipufogó rendszer levesz,"kardánalagutnál" lévő kb,méter hosszúlemez leszerel,de ehhez fent ki kell kötni a kézifék kart. A lemez levételénél a bölcshátulját is meg kell bontani mivel felette van a lemez. A váltó bowdent kikötni azt alulról 4 db 6-os csavar fogja, és már csak össze kell rakni. :-)))
jó szerelést!!
Tehát,kipufogó rendszer levesz,"kardánalagutnál" lévő kb,méter hosszúlemez leszerel,de ehhez fent ki kell kötni a kézifék kart. A lemez levételénél a bölcshátulját is meg kell bontani mivel felette van a lemez. A váltó bowdent kikötni azt alulról 4 db 6-os csavar fogja, és már csak össze kell rakni. :-)))
jó szerelést!!
Alien426-07-2012 20:46:18 // 39798
mivel én balga azt hittem, hogy 145ben válaszolnak, vagy adnak tippet, így itt kérdem
145 váltókulissza cseréjének mi a menete? zsírozni is kell majd? még nem bontottam, pár tippet a bontásról adjatok kérlek
ja és a műanyagot, hogy szedem le? középkonzolt ugye nem kell lebontanom? :/
köszönöm!
145 váltókulissza cseréjének mi a menete? zsírozni is kell majd? még nem bontottam, pár tippet a bontásról adjatok kérlek
ja és a műanyagot, hogy szedem le? középkonzolt ugye nem kell lebontanom? :/
köszönöm!
zee26-07-2012 14:49:34 // 39796
Szar volt amikor hirtelen éreztem hogy van vmi a talpam alatt a kuplungon kívül...
Kössz ,akkor hamarosan kiveszem. Kb annyi lehet a lényege,h nem esik be a pedál ha elmegy kuplung.
Kössz ,akkor hamarosan kiveszem. Kb annyi lehet a lényege,h nem esik be a pedál ha elmegy kuplung.
Totti26-07-2012 14:46:25 // 39795
Lényegi funkciója nem sok van ! 56 osunk már kb fél éve így üzemel! Nem sokáig fog neked sem bent lenni arra figyelj ne hogy be szoruljon a pedálhoz! Helyedben én ki venném!
zee26-07-2012 14:40:16 // 39794
Visszatettem,de jobban megnézve igazad volt,egy menetnyi letört belőle. Meglátom így meddig bírja. Az az érdekes hogy cseppet sem változott a pedál érzésre...
Totti26-07-2012 14:18:31 // 39793
Valószínű el tört a rugó!
zee26-07-2012 14:06:50 // 39792
Sziasztok
Minap menet közben egy rugó és egy műanyag szárnyas végű stift hullott ki a kuplung pedál környékéről. Semmi változást nem éreztem kuplung kiemelt rendesen ezért hezajöttem vele. Itthon vettem észre honnan hullotki. Kérdésem lenne hogy lehet a legkönnyebben visszarakni ill mitől eshetett ki.
köszi
Minap menet közben egy rugó és egy műanyag szárnyas végű stift hullott ki a kuplung pedál környékéről. Semmi változást nem éreztem kuplung kiemelt rendesen ezért hezajöttem vele. Itthon vettem észre honnan hullotki. Kérdésem lenne hogy lehet a legkönnyebben visszarakni ill mitől eshetett ki.
köszi
gecsa26-07-2012 12:41:49 // 39791
asszem hétvégén szétbontom,és meglesem..eltörős műanyag cuccok nincsenek benne?vagy az nem jellemző? ha csak aza a baj nálam is,akkor elméletileg a szálakat lecsipkedve működnie kell megint..
Dévid26-07-2012 12:15:49 // 39790
Nálam speciel a mozgató bowden rojtosodott ki, és amiatt szorult meg. Igaz, enyém villanyos.
gecsa26-07-2012 11:15:24 // 39789
tekerős ablakban mi szokott elromlani? se le,se fel..meg van szorulva...
doby25-07-2012 13:09:26 // 39788
közel 2 évet állt. most lett hadra fogva. igen azért rövid utakon is használva lett.
.......................25-07-2012 11:29:49 // 39787
gondolom városban nyüzitek,ugye?
.......................25-07-2012 11:23:07 // 39786
EGR szelepet ki kell pucolni
doby25-07-2012 11:03:12 // 39785
mito 1,6 jtdm 1,2es fordulatnál nem pörög többet sőt nagyot torpan ott és utána rángatva megy.
hibaüzenet nincs egy hete szerelőnél, de semmit nem talált.
szépen indul és szépen is jár, de iszonyat mekkorát torpan mikor beindulna a turbó.
minden ötletnek örülnék.
köszönöm!
hibaüzenet nincs egy hete szerelőnél, de semmit nem talált.
szépen indul és szépen is jár, de iszonyat mekkorát torpan mikor beindulna a turbó.
minden ötletnek örülnék.
köszönöm!
.......................25-07-2012 09:01:14 // 39784
..minek neked vonóhorog,ha valamit cipelsz kibérelsz egy tranzitot ,
szerintem irreálisan sok amit elkérnek egy vasdarabért+egy pár drótért,
+ le kell vizsgáztatni,, az a másik méreg
szerintem irreálisan sok amit elkérnek egy vasdarabért+egy pár drótért,
+ le kell vizsgáztatni,, az a másik méreg
GTPeti25-07-2012 08:42:15 // 39783
Tudtommal igen, újra kell műszakiztatni az autót.
Kn[.]xX25-07-2012 08:26:10 // 39781
akkor az nem én leszek..:)
gecsa25-07-2012 08:14:50 // 39780
ha jól tudom,műszakiztatni is kell? vagy ez csak valami rémkép nálam??
GTPeti24-07-2012 18:59:37 // 39779
Srácok, itt egy pár érdekes doksi. Pl. az OBD-ről.
GTPeti24-07-2012 17:58:28 // 39778
Az a lényeg, hogy műbizonylat legyen.
A 40ezres meglehet, hogy nem tartalmazza az elektromos cuccokat. (Csatlakozó, lámpakiégés-ellenőrző doboz, kábelek.)
A 40ezres meglehet, hogy nem tartalmazza az elektromos cuccokat. (Csatlakozó, lámpakiégés-ellenőrző doboz, kábelek.)
156speed24-07-2012 17:50:49 // 39777
Üdv cartársak!
S.O.S. segítséget kérnék. Vonóhorgot szeretnék az autóra de nem tudom , hogy melyik vonóhorog jó rá van aki azt mondja, hogy jó az is ami kb. 40 ezer / bosal stb. / van aki szerint csak a kb 90. ezer ft-os vonóhorog jó. Megtudja nekem ezt mondani valaki? Vagy ha van eladó ami tényleg rá való akkor megvenném mert mindjárt utaznom kéne.
A segítségeteket előre is köszönöm.
S.O.S. segítséget kérnék. Vonóhorgot szeretnék az autóra de nem tudom , hogy melyik vonóhorog jó rá van aki azt mondja, hogy jó az is ami kb. 40 ezer / bosal stb. / van aki szerint csak a kb 90. ezer ft-os vonóhorog jó. Megtudja nekem ezt mondani valaki? Vagy ha van eladó ami tényleg rá való akkor megvenném mert mindjárt utaznom kéne.
A segítségeteket előre is köszönöm.
gecsa24-07-2012 15:11:21 // 39776
én voltam a hülye...eltévedtem egy kicsit...:D:D:D
gecsa24-07-2012 15:10:14 // 39775
itt mit kell nézni?
gecsa24-07-2012 14:47:44 // 39773
kell majd vele matekolni,mert szűk a hely...nőgyógyászkézelőnyben!:D
Kn[.]xX24-07-2012 07:55:23 // 39772
na, ezt megnézem:) köszi.
gecsa23-07-2012 21:51:54 // 39771
ja..aztán a kis karika ki,majd lesz még 2 csavar,aztán kifelé kijön az egész..rizsszemek adják a hátteret..nem nagy ördöngősség...
Kn[.]xX23-07-2012 20:52:58 // 39770
a számok csak bazi nagy beletűző napfényben látszódnak bazi halványan. de működik, mert ilyenkor épphogy, de látom h azért megy a km tizedese. egyébként a háttérvilágítás tuti ugrott belőle. ha van neki olyanja. hogy tudok hozzáférni? van egy csavar a henger tetején, még nem vettem le. lusta voltam:) az jó erre?
Attika0123-07-2012 19:52:27 // 39769
A számokat látni, és nem világít, vagy a számok sem látszódnak??
Attika0123-07-2012 19:42:42 // 39768
Sziasztok! S.O.S kellene egy ablaktörlő mechanika, 156-ba! Segítséget előre is köszönöm!!! :))
mreni23-07-2012 19:31:06 // 39767
főtengely szíjtárcsa gyanús a dolog
Gandini23-07-2012 19:13:08 // 39766
Folyton van valami probléma, a legfőbb gond a korom. Az EGR szelep állandóan beszorul, többször volt tisztítva és 2x cserélve, a hengerfej leszedve, kipucolva! Hogy mi okozza nem tudni, csúcsok be lettek mérve jók. A kipufogórendszer félidőben kb. 500 Km-enként nyit tisztítani magát, 1000 Km-helyett. Ment már tönkre részecskeszűrő, hőmérsékletszonda, cseréltek teljes vezérlést vízpumpával (állítólag ezeknél nem 70.000-nél szakad el), generátorszíjat, majdnem kiesett a jobb első kerekem, mert a jobb belső kormányösszekötő rövididő alatt elkopott és kotyogott a házában. Most jön a futómű rendbehozatala, mert van már egy némi zavaró kopogás. Nyalánkság pedig a már említett csörgés-kerregés.
.......................23-07-2012 17:45:47 // 39765
nemond ,érdekelne mik?
Gandini23-07-2012 17:26:18 // 39764
Cseréltek . Ezen az autó már annyi minden lett cserélve... :(
.......................23-07-2012 17:18:26 // 39763
vízpumpát cseréltetek?
Gandini23-07-2012 17:11:28 // 39762
70.000 Km-nél teljes vezérlés cserélve lett kompletten, most 77.000-nél járok. Előtte is hallottam a csörgést, de valahogy a szerelők sosem hallották. Mostanára erősödött + jött a kerregés.
.......................23-07-2012 14:47:41 // 39761
km ered mennyi?
mikor volt vezérmüszíjcsere?
mikor volt vezérmüszíjcsere?
Ferke23-07-2012 14:45:45 // 39760
Vezérlésburkolat alá benéztél? Be kéne nézni, addig én nem pörgetném...valami ott lesz, a szíjhajtás környékén szerintem...
Gandini23-07-2012 14:38:20 // 39759
Sziasztok Cartársak!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Gondoltam írok ide, hátha valaki már találkozott a következő problémával: az alany 2006-os 2,4 JTD (200LE), a probléma, hogy 2000-res fordulattól kerregő, csattogó hangja van. Nem vészes, de idegesítő! Ha felpörgetem a fordulatszámot, és leveszem a lábam a gázról, akkor a kerregés mellett visszaeső fordulatnál csak 2500-tól, vissza 2000-ig láncszerű csörgést is produkál. Ugyanez akkor is előjön, ha az említett tartományban fixen tartom a fordulatot. Általában menetirány szerinti jobb oldalról hallani. Menet közben és üresben egyaránt produkálja a leírtakat. Ja, és csak bemelegedett motornál, hidegen egyiket sem csinálja. Seléniát használok és olajcsere után is fennáll a probléma. Ha esetleg valaki tud valami okosat, előre is köszönöm! :)
Egy kis segítségre lenne szükségem. Gondoltam írok ide, hátha valaki már találkozott a következő problémával: az alany 2006-os 2,4 JTD (200LE), a probléma, hogy 2000-res fordulattól kerregő, csattogó hangja van. Nem vészes, de idegesítő! Ha felpörgetem a fordulatszámot, és leveszem a lábam a gázról, akkor a kerregés mellett visszaeső fordulatnál csak 2500-tól, vissza 2000-ig láncszerű csörgést is produkál. Ugyanez akkor is előjön, ha az említett tartományban fixen tartom a fordulatot. Általában menetirány szerinti jobb oldalról hallani. Menet közben és üresben egyaránt produkálja a leírtakat. Ja, és csak bemelegedett motornál, hidegen egyiket sem csinálja. Seléniát használok és olajcsere után is fennáll a probléma. Ha esetleg valaki tud valami okosat, előre is köszönöm! :)
Kn[.]xX23-07-2012 08:57:52 // 39758
valakinek volt-e már olyan hogy FL előtti 156-osban az össz/napi km és hőmérséklet jelző nem világított? vmi biztosíték lehet vagy mi okozhatja? reggel még jó volt, útközben megálltam, utána mikor elindultam már nem világított..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
579
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?