Forum >> Szerelőműhely

gecsa03-08-2012 11:06:41 // 39886
ha mégsem így kell,akkor az úgyis hamar kiderül..:D:D
droberto03-08-2012 06:14:52 // 39885
Tegnap sikerült a jobb oldalit kicserélni (már túl késő lett volna a másikhoz). Nos, kezdi visszanyerni a vas a régi énjét. Már nem búg-zúg annyira és sokkal lágyabb a viselkedése. Úgy látszik a TT tömör szilentje nem kompatibilis a három hengerrel.
Úgy lett rakva, hogy a két nagy nyíl (piros) párhuzamos az autó hossztengelyével és a nagy könnyítés befele van. Így legnagyobb terheléskor, fékezéskor - mivel a belseje a "fix" - a külső rész, a két kis könnyítés fele, ahol a több gumi van mozdul. Ja, a lengőkar hátsó szilentjéről beszélünk...
gecsa02-08-2012 22:10:59 // 39884
nekem világítanak...
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 22:06:47 // 39883
az etka-ban a cikkszáma van benne :)
Ákos9102-08-2012 21:58:20 // 39882
Nem világítanak a ledes első helyzetjelzőim. Az lehet probléma, hogy sokkal kisebb a teljesítményük mint a gyáriaké?
mreni02-08-2012 20:51:21 // 39881
nincs mit :)

a garázsos gépemen van fent nekem is csak
droberto02-08-2012 20:45:30 // 39880
Nagyon köszi! Nem vagyok egy VW guru. :) Holnap majd letöltöm és rákeresek!
mreni02-08-2012 20:30:15 // 39879
ETKA-ban tuti benne van,most így fejből passz
droberto02-08-2012 20:25:05 // 39878
No így néz ki, csak ezen nem látszódanak a nyilak:
droberto02-08-2012 20:23:04 // 39877
Nem tudjátok, hogy VW féle gyári lengőkar szilentet milyen pozícióban kell beszerelni?
A tömör TT szilentel zúg az egész autó, és most raknánk vissza a gyári kikönnyített szilentet. 3 db könnyítés van rajta (fekete ovális) illetve két nagyobb nyíl (piros) és egy ezekre merőleges kisebb (narancs).
gecsa02-08-2012 15:09:18 // 39876
én nem tisztítgatnám...szerintem dugózd le... ;)
.......................02-08-2012 13:53:27 // 39875
jó az is,
a tömítés egy fémlap ,egy kis szilikon rajta ,ami 2* szétszedéstöl úgyis lejön
a szükitös tömités pedig nem sokat ér
JCsabi02-08-2012 13:35:30 // 39874
Üdv!

Meg akarom tisztítani a EGR szelepet. Mennyibe kerül az új tömítés? Vagy jó az is ha FBS-el tömítem?
Vagy láttam olyan tömítést ami szűkítő is egyben. Az jó valamire? Van valakinek tapasztalata?
gecsa02-08-2012 10:41:22 // 39873
ja,és a pollenszűrőt kell bekenni vele,mi??:D:D
.......................02-08-2012 10:38:44 // 39872
akkor a riasztót is megsporolod :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 10:15:52 // 39871
vagy inkább kutya szar nélkül :)
.......................02-08-2012 09:27:06 // 39870
állítólag a kutyasz***r a legjobb menyét ellen :)

nyest a "patkány" megrág mindent
doby02-08-2012 08:58:02 // 39869
meglett a hiba. elposszant egyik turbócső. valami dög megrágta, mert nincs meg az alsó motortér burkolat, így szépen bemászott a lőkősbe és elrendezte.
vettem menyét spayt és adtam a motortérnek rendesen. minden autóm le van kezelve nem is tudom ez miért maradt ki.
gecsa01-08-2012 08:10:56 // 39868
'89 corolla gti,azzal vettem,és azzal is adtam el..2 évet volt nálam,és kb 60e km..eladás előtt még műszakizott vele,és bőven felül teljesített..mondjuk én azzal is kerülgettem a kátyúkat,meg a fekvőrendőrön is -2vel mentem át..csakúgy,mint most...:D
Axl Trans01-08-2012 00:13:30 // 39867
Bújom a manualt, valamelyik nap nekilátok, bár csak az érintkezéseket tudom megnézni, ha egyáltalán, ha valamelyik szenzor van ki, akkor bakfitty.
pb_31-07-2012 22:35:49 // 39866
Miért lenne rázópad a gázos?)
Liquid31-07-2012 22:23:29 // 39865
off - ha hazaértünk nyaralásból megkeresem a képet... - on
GTPeti31-07-2012 22:22:17 // 39864
OFF Nem is tudtam, hogy a tied ültetve volt. ON
Liquid31-07-2012 22:20:30 // 39863
"egyszer megnézhetted volna..."
Liquid31-07-2012 22:20:05 // 39862
egyszer megnézhette volna az enyémet, van egy UNO talis képem ahol mellettem egy másik SX állt és ahhoz képest volt durván ültetve, már így került hozzánk. Megtanultam tisztelni a csatornafedeleket :) cserébe viszont közel úgy vette a kanyarokat mint a 156.
GTPeti31-07-2012 22:16:40 // 39861
OFF Úgy értem nem akarom fokozni a rázóhatást. :)
Vera (khm... Marklar emlékszel még?) autójába kerültek gázosok és unods-Zoli szerint nagyon kemények voltak. ON
Liquid31-07-2012 22:14:21 // 39860
nekem nem volt bajom a monroe-val sem, elöl volt olyanom, hátul meg asszem gázos delphi-t vettem (UNO természetesen)
Az enyém eleve rázópad volt :)
GTPeti31-07-2012 21:47:43 // 39859
Milyen autóban? Mennyi km-t tettetek bele?
gecsa31-07-2012 21:29:10 // 39858
Off autoban hasznaltam,semmi rosszat nem tudok rola mondani..teszina dolgat..
GTVili31-07-2012 18:25:40 // 39857
Pont most készültem olajat cserélni....
Hál' istennek,szinte csak hétvégén használjuk...használtuk.
GTPeti31-07-2012 18:24:03 // 39856
Srácok, olajos Kayaba lengéscsillapítókkal van valakinek tapasztalata?
Az Uno-mba lesz.
A Monroe-ról sok rosszat olvastam, a LIP nem jöhet számításba.
(És olajos kell, hogy legyen, nem gyártok rázópadot. :)
András bácsi31-07-2012 11:00:21 // 39855
Az olajat nem kell leengedni hozzá.
Az a gond, hogy vezérlés oldali folyásnál a szíj hamar gallyra mehet.
gecsa31-07-2012 10:04:18 // 39854
elég nagy szívás..egyik oldalt a váltót kell elvenni az útból,a másikon a vezérlést..és mindkét esetben le kell engedni az olajat is..én egybekötném egy olajcserével is,ha kihúzza addig még...
Wickey31-07-2012 07:19:15 // 39853
a kérdés kurvajó, de szólj ha megtaláltad, nekem is pont ugyanez a gondom. Direktre jó, de a hópihés gombot meg hiába nyomogatom. :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2012 20:17:44 // 39852
Az egyszerűbb kell, hogy legyen :-)
GTVili30-07-2012 20:13:28 // 39851
A másik oldali folyik......;-)
Piritu - 1.000.00030-07-2012 20:11:14 // 39850
Nem nagy ügy, csak a váltót kell leszedni :-)
Nekem Csöri csinálta, elvolt vele egy darabig.
GTVili30-07-2012 20:08:05 // 39849
Köszi...láttam ilyeneket...
Nagy szívás (ill. drágán csinálják?) cserélni...?
[k i z z o]30-07-2012 19:48:13 // 39848
Corteco vagy Reinz, de más nem is igen van hozzá.
Imyx30-07-2012 18:24:24 // 39847
Ajajj, azt hol találom, hozzáférhető helyen van? Köszi!!!
GTVili30-07-2012 18:05:32 // 39846
Srácok! Milyen főtengely szimeringet (márka) érdemes venni...?

Mekkora szívás cserélni...? (ill. vajon mennyiért cserélik...?)
1.8 TS....CF1..
Axl Trans30-07-2012 10:30:33 // 39845
Köszönöm. Csak hol találok ilyen villanyászt? Ezek nem vállalták, inkább visszaadták a pénz egy részét...
ImO30-07-2012 09:17:04 // 39844
Nincs mit. :)
gecsa30-07-2012 09:10:21 // 39843
mindenképp próbáld fel előre, és hátra is..célszerű menni egy próbakört is vele,hogy a kormány mindkét irányba tekerésekor elöl nem érjen bele sehol,illetve a hátulját egy kicsit megrugóztatni,azzal meg kiderül,hogy az ívbe beleér-e..volt,amikor nem teszteltem a dolgot,és 5 személlyel hátul minden kis buckán érte az ív a gumi oldalát..nem volt valami szívet melengető érzés látni a gumi oldalfalát szétfoszlani... de et37 kontra et40 nem olyan nagy különbség elméletileg,hogy gond lehessen vele..kérdés persze,hogy a gyár mennyit hagyott rá..nagy a valószínűsége,hogy nem 2mm-t..:D
[k i z z o]30-07-2012 07:30:17 // 39842
Vidd el egy szerelőhöz. Ha a 4V kapcsolt akkor a rendszer működik, csak nincs elég energia, hogy meghúzza a kompresszor kuplungját (12V - ot kell kapcsolni a kuplungra, hogy zárjon). Ha igaz amit a szerelő állít, akkor vagy nem jó a kuplung tekercs és sokat fogyaszt és leesik az a kör 4V -ra, vagy a behúzó kör tápjával vannak gondok.
sparco30-07-2012 07:26:18 // 39841
Köszönöm! ;)
vm30-07-2012 01:00:26 // 39840
Az időzítő relét.
ImO29-07-2012 22:52:59 // 39839
Mindez akkor érvényes, ha gyári szélességű az új felni is.
ImO29-07-2012 22:49:22 // 39838
A gyárihoz képest (ET40) 3 mm-rel kijjebb kerül a felni széle. Amennyiben ettől még elfér, nem ér bele semmibe (valszeg nem...), akkor igen, jó lenne. :)
sparco29-07-2012 22:32:27 // 39837
Nem tudom, melyik lenne a legmegfelelőbb topik, de a kérdés a következő:
a 4x98-s ET37-s felni jó lenne a 4x98 ET40 gyárilag előírt felniméret helyett?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.