Forum >> Szerelőműhely

Liquid29-06-2012 09:53:17 // 39557
kuplungot kinyomva, (pl. lámpánál) nem mindig esik vissza a fordulat alpjáratra, nem magas de 1000 felett van, néha pulzál is. Aztán ha megpöckölöm a pedált akkor visszaesik. Ez leginkább klímás menetben észrevehető, de anélkül is csinálja néha.
Mi lehet? Alapjárati motor? A komputerben tárolt labda hiba volt de nemrég néztük meg az értékeket és azok rendben voltak.
Buksi28-06-2012 18:42:36 // 39556
Ez csak a helyszínen fog kiderülni! :-)
gecsa28-06-2012 18:20:28 // 39555
csak nem..:D
Frank_Skythe28-06-2012 18:08:56 // 39554
Szerintem neki, egy mp3 changer van kivezetve. Ha neked csak töltésre kell és nem gond ha a szivargyújtóból jön, akkor ajánlok egy ilyet:


Ha csak töltésre kell, akkor is meg kell oldani a táplálását, amihez kell valami 12/5 V átt alakító, így meg minden együtt van.

Illetve lehet kapni olyan USB hosszabbítót amit szépen be lehet építeni. Van belőle dupla is, de ahhoz kell még áttalakító is.
Buksi28-06-2012 16:39:20 // 39553
Reméljük azért a minőség nem teccsós! :-D
pepe.0528-06-2012 14:07:03 // 39552
sziasztok alfatársak jó tanács kellene hidegen a motor indításakor dadog a motor pedig gyertyákat is cseréltem kb.30 mp.-ig csinálja melegen tökéletes valami ötlet?
gecsa28-06-2012 13:08:33 // 39551
akciós itt minden,mint a teszkóban!!:D:D:D
tipoatti28-06-2012 09:28:45 // 39550
Uraim,

Köszönöm a tanácsokat! :)
Nandiee27-06-2012 22:41:07 // 39549
http://www.youtube.com/watch?v=-wHO3uO2Isw&feature=youtube_gdata_player
en is kiszeretnek vezetni oda 2db usb-t, mint a videoban, de nekem csak tötőként szolgálna.
ötletek a megvalósításhoz?:)
dév27-06-2012 21:27:41 // 39548
de van hozzá mindenem úgyhogy olcsóbb:)))
Jack27-06-2012 19:15:46 // 39547
Azt nem tudom, a hibakódokat még nem magoltam be:), de a 2-es felső az ha szemben állsz a kocsival akkor a jobb kéz felőli felső az, a rövid vezetékes. És szerencsés vagy, mert az az olcsóbb:-) Hívd Erhardot, jó árat mondott a felsőkre.
Buksi27-06-2012 16:40:19 // 39546
Az ingyen dolgok mindig nagyon jók! :-D
mreni27-06-2012 16:16:20 // 39545
mitől drágább?? ha kicserélsz pl egy LMM-et (mert azt mondják) és mégsem az,akkor az lesz a drága,nem a kiolvasás:)
dév27-06-2012 16:13:03 // 39544
egyszerűbb, de drágább is nem?? csak azért kérdeztem hátha vki tudja és akkor nem kell olvasgatni... de ha más nemlesz akkor persze azlesz!
dév27-06-2012 16:11:26 // 39543
jó neked:))) ez nem múlandó sajna :D
Imyx27-06-2012 15:32:01 // 39542
Mille Grazie :), de ez a P1151 első-felsőt takar?
mreni27-06-2012 15:28:57 // 39541
és ha valaki rávágja hogy LMM akkor kicseréled?:)) nem egyszerűbb kiolvasni mint találgatni,tippelgetni?
gecsa27-06-2012 15:09:52 // 39540
nem nagy tétel a cseréje,de csak az autóstöltök (gondolom mindegyik egyforma volt?) ugrálnak ki belőle,vagy esetleg navival,vagy mással is próbáltad? ha minden kiugrál belőle,akkor cserés lesz,de ha csak a töltő,akkor elgondolkodnék azon,hogy lehet az a hibás,nem jól lett kialakítva,ilyesmi..
Jack27-06-2012 15:01:22 // 39539
Jobb felső ha szemben állsz vele.
Nandiee27-06-2012 14:59:58 // 39538
Ma vettem a harmadik autós töltőm, és ez sem jó.
Valamiért kiugrik a helyéről, illetve hiába nyomom be rendesen, nem marad ott, így útközben állandóan megszakad a töltés.
A szivargyújtóm jó, benyomom, és ha felmelegszik, akkor is kiugrik.

Csere?
gecsa27-06-2012 14:25:11 // 39537
nekem a múltkor égve maradt indítás után...nem volt érzékelhető semmi hiba,a motor szépen járt,leforgott,húzott..mentem vele egy gyors kört,és azóta elmúlott..
dév27-06-2012 14:04:03 // 39536
még nem olvastattam ki, azért kérdeztem hátha vki találkozott már a hibával.
GTPeti27-06-2012 13:41:59 // 39535
Mesélj, a kiolvasás, mit mutatott? B)
dév27-06-2012 13:41:16 // 39534
ismét a segítségetekre lenne szükségem kedves alfások.. az a helyzet hogy kivillanik az injektorhibajelző és a motor nem pörög többet mint 3200. az lenne a kérdésem hogy mitől lehet ez? tippem az üzemagyagszivattyú. az okozhat ilyen hibát?? ja és persze 2.4jtd ről van szó!
Imyx27-06-2012 13:06:49 // 39533
Urak,

Ezt a hibakódot hogy kell értelmezni?
P1151 2 elől lévő lambdaszonda jel (megbízhatóság) (végzetes) JTS-nél, ahol szerencsénkre 4 db. van.. tehát ezt szeretném kidobni belőle. Gondolom, katalizátor előtti. Na de melyik? Illetve hogy rendeljem meg, hogy nekem melyikre van szükségem? Ha az autóval szemben állunk, a jobb, vagy a bal oldali? :). Vagy ez felső, vagy alsó? Nem vagyok tisztában vele.
Thx!
GTPeti27-06-2012 12:52:22 // 39532
Tőlük óvaintenélek. Cserélnek mindent, amit érnek, de egy egyszerű túltöltést anno nem találtak meg.
gecsa27-06-2012 11:55:29 // 39531
az lesz...bár most a bosch pollenszűrőhöz ingyenes klímatisztítás jár...:D lehet a kellemest a hasznossal kellene..:D
Buksi27-06-2012 11:29:49 // 39530
Akkor próbáld meg, hogy máshová viszed!
gecsa27-06-2012 11:25:25 // 39529
ez konkrétan ismerősnél történt...
Buksi27-06-2012 11:20:29 // 39528
Meg kell mondani, hogy csak töltést kérsz! :)
gecsa27-06-2012 11:18:02 // 39527
ja,de az a gond,hogy azt csak szervízben tudják csinálni,és amikor bevittem a múltkor,egyből bontani karták,meg átnézni,meg stb...
Buksi27-06-2012 11:05:32 // 39526
Lehet, hogy csak fel kellene tölteni!
gecsa27-06-2012 10:44:07 // 39525
az én klímám is nyöszörög,és nem akar hideget csinálni,csak minimálisan..
Wickey27-06-2012 10:02:04 // 39524
vagy haladj ki a Kondrát Petihez. Valszeg klímahűtőt kell cserélned, ha már nagyon el van koszolódva vagy el vannak fésülve a lamelláid. A kompresszor akkor kapcsolgat ki/be, ha túlmelegszik (nem tudja lehűteni a klímahűtő), túl alacsony vagy túl nagy a nyomás, túl alacsony a külső levegőhőmérséklet (ez azért mostanában nem jellemző, de ha pl. megdöglik a külső hőmérő és mínusz 52 fokot vagy mennyit mutat, akkor a klíma se fog menni), ilyesmi. Ő klímaszerelő és nem autóvillamosságis, de fog tudni segíteni egy rendszerszintű diagnosztikában már ami a mechanikai elemeit illeti.
Public Enemy27-06-2012 09:30:26 // 39523
Cseréltesd ki benne a szárítót, az lehet a gond...
Vagy nem tartja meg a nyomást, mert lehet, hogy el vannak koszolódva a lamellák, pucold ki óvatosan a hűtők közötti részt...
tipoatti27-06-2012 08:32:40 // 39522
Egy kis flood a nagyvadaktól, bocsi. Itt is kérdezném, hogy:

Urak,

Amennyiben van közöttetek "klímakutató" vénával megáldott szaki, segíthetne nekem:

Tegnap elgurultam klímáshoz ( Nagykőrösi út ) a véhattal. Festett gázzal feltöltöttük, a nyomást tartja a rendszer, szivárgás nem észlelhető. Mivel gáz/nyomás került a helyére, a kompresszor is bekapcsol - hál'Istennek. Viszont nem történt semmi hosszú ideig, a szaki tanácsára menet közben ki,-be kapcsolgatva a klímát egyszer csak megtörtént a csoda, és lőn hideg. A baj az, hogy kb. 1 percig örülhetek, utána szépen jön vissza a meleg fuvallat...

Tipp?

THX.! :)
Véncsont26-06-2012 22:13:01 // 39521
Köszi a segítséget, sikerült kipucolni, most lehetőség nincs a ledugózásra,de megtesszük ha hazaérünk. Innen mentettek ki, sajnos nem kell itt maradnunk :)
Köszönet még1x
GTPeti26-06-2012 19:33:43 // 39520
Azt a nyamvadt szelepet ledugózni szokás, meg kiírni a programmból... A motorod megköszönné (hogy nem kap kipufogógázt) és mellesleg jobban is menne talán az autó.
Véncsont26-06-2012 17:01:50 // 39519
Köszi, ezen hogy lehet segíteni? ki lehet takarítani házilag?
gecsa26-06-2012 15:04:24 // 39518
pedig már láttam darabokban,mert úgy kaptam az autóval..most szigetelőszalag fogja össze...a gomb is hiányzik belőle,úgyhogy mikrokapcsolóval nyitottam/szártam,amíg el nem koszolódott..:(
jó lenne egy burkolatot varázsolni hozzá,de sehol nincs...
GTPeti26-06-2012 14:01:47 // 39517
Az a kör alakú antenna, a kulcsnyílás körül, az táplálja az immo kulcsban lévő adóját. Az immo adója tehát nem az elemről megy.
.......................26-06-2012 13:59:06 // 39516
EGR szelep beragadt
Véncsont26-06-2012 13:44:19 // 39515
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! Az alany 166 2.4 jtd (140Le) ,tünetek : - 2500-3000 fordulat alatt nem megy teljesen érzéketlen a gázadásra, ha a fent említett fordulatot eléri elkezd húzni normálisan. Néha mikor megindul, erősen füstöl kopogni is szokott ilyenkor mint mikor „behugyozik” az injektor de ezt nagyon ritkán produkálja . Ha a motor túlmelegszik, 120C fölé kúszik nagy fordulaton sem húz :(… ezeket a tüneteket előjel nélkül 2 napja produkálja . Kéne pár használható tipp mert épp nyaralok és itt elérhetetlenül drága a szerviz . Köszi előre is a tippeket.
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2012 08:18:37 // 39513
nincs összefüggés a kettő között :)
gecsa26-06-2012 07:49:51 // 39512
kérdezzek már egy külyeséget is:

ha nincs elem a kulcsban,akkor is bír kommunikálni az immoval?
Buksi26-06-2012 00:15:49 // 39511
Jah, így már értem! :)
zee26-06-2012 00:08:03 // 39510
Így van!
Szomszéd karosszériás műhelyben cseréltek vmi über fullos BMW-ben első fényszórót de csak nem akart világítani. Gépre kellett rakni és összetanítani... [ driver kellet hozzá :) ]
GTPeti25-06-2012 23:01:27 // 39509
Azt még hozzátenném, hogy egy újabb BMW-nél - úgy tudom - még még a lámpák, rádió, stb. is részei a lopásgátlásnak. Kicserélsz egy lámpát és nem indul az autó... (Kivéve, ha suckszervíz teszi és összekódolják €€€... Asse rossz.)
GTPeti25-06-2012 22:58:56 // 39508
"sok baszott elektrónika...de minek?"
Hogy ne fogyasszon másfélszer ennyit, min. kétszeres károsanyag-kibocsátás mellett. B)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.