Forum >> Szerelőműhely

admirális12-06-2011 17:56:39 // 34886
Lehet hogy szakadás van a műszer, vagy a hőmérő vezetékében.
Eastone0112-06-2011 17:22:23 // 34885
Szép napot!
Volt már valakinek olyan jellegű problémája, hogy a vízhőfok mutató 90 fok főlé kúszik ( felmegy 130ig is) de nem forr a víz és a kis piros lámpa sem világit, hogy gond lenne, a ventillátor se kapcsol. Rádugtam a laptopra és a fiat ecuscan szerint amikor nekem a mutató 130-at mutat akkor 98 fok és ott be is kapcsol az egyik ventillátor és vissza is hül fél perc alatt 91-re. Cseréltem hőgombát is már hátha az de még mindig csinálja. Valakinek ha valami javaslata ha lenne azt megköszönném.
Kócosw12-06-2011 17:22:03 // 34884
mais megneztük hogy tud e kettessel kezdödö szämokat mutatni...es 5 szemellyel is tud lazän..kene az a 6 gangos :))
Buksi12-06-2011 16:50:32 // 34883
Nekem 200 fölött a kerekek szoktak túlpörögni! :-DD
Kócosw12-06-2011 16:49:41 // 34882
200 felett tulpörög a motor..erzem hogy kraft ott lenne meg, de elfogy a välto alola..
Buksi12-06-2011 09:07:16 // 34881
Úgy érzed? Akkor bele kell vágni! :-)
Kócosw12-06-2011 08:21:21 // 34880
mögenne öket a nagyobb välto szted?
Kócosw12-06-2011 08:20:59 // 34879
en? :) azmar megvolt... menne a vas de keves a valto :)
Wickey12-06-2011 08:18:56 // 34878
mindent lehet csak akarni kell. Akarj hozzá másik féltengelyeket pl. :-P
GTPeti11-06-2011 21:32:55 // 34877
Ill. hogy lehet a 166-ból kiszedni a generátort,hol fér ki?

:)) Ez egy tipikus Alfa-fórumos kérdés. Szerencsére mi ilyen apróságokon nem akadunk fenn. :)
Eastone0111-06-2011 21:24:47 // 34876
Igen a tárcsa log. Ujabb gond merült fel a generátor nem tölt csak 12,7-13,1-et a feszűltsègszabályzó lehet a gond? Ill. hogy lehet a 166-ból kiszedni a generátort,hol fér ki?
Buksi11-06-2011 20:00:25 // 34875
Csak nem egy kis tyuning? :-))
lacus3311-06-2011 18:45:49 // 34874
Hali

146 2.0 ti hez nincs valakinek olajteknője???
Kócosw11-06-2011 17:17:25 // 34873
Sräcok szerelt mär valaki facelift elötte 2.4 be az 5-ös helyett 6-os vältot? A faceliftesek 6-osa passzol hozzä esetleg ?
Hari11-06-2011 12:59:50 // 34872
:( ... ha lóg a kompresszor tengelye, akkor az kuka! (Nem biztos, hogy megéri megjavítani!)
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
19kicsike8209-06-2011 17:58:12 // 34871
Sziasztok!Segitségeteket kérném.Kilyukadt a kormány szervó csővem és nem tudom hogy hol találhatnék másikat.Előre is köszönöm!
Eastone0109-06-2011 17:51:58 // 34870
Üdv.

Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
silver16607-06-2011 17:54:19 // 34869
Bocsánat 2.0 TS-hez.
silver16607-06-2011 17:48:40 // 34868
Sziasztok!
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Szabi607-06-2011 15:07:38 // 34867
Akkor az tényleg nem komplikált. Köszi mindent :)
Liquid07-06-2011 10:28:25 // 34866
a szívócsövet nézd végig, meg még a kartergáz visszavezetőt, lehet hogy valamelyik ki van repedve
Ferke07-06-2011 09:37:37 // 34865
Én nem szoktam kiszedni azt sem...
Ferke07-06-2011 09:37:10 // 34864
Lengőkar cseréhez még a gátlót sem kell kivenned, elég az alső villát az alsó lengőkarról lekötni...stabnál is elvileg elég csak lekötni.
MikeTheDevil07-06-2011 08:57:59 // 34863
Nekem mindegy hogy írják, de azért kösz a javítást.De valószínű akkor az a baja.Már másra nem tudok gondolni.
András bácsi06-06-2011 21:59:59 // 34862
fars = fals, oder falsch
MikeTheDevil06-06-2011 21:53:54 // 34861
Akkor viszont valahol fars levegőt szív szerintem.Majd pénteken meg nézzük havernál.
András bácsi06-06-2011 21:49:20 // 34860
Van benne toronycsapágy, de szar a toronyszilented. Az a jó, hogy nehézkes szerezni hozzá jó minőségűt.
Piritu - 1.000.00006-06-2011 21:34:30 // 34859
Nem. Itt végig szépen ment alapjáraton.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
MikeTheDevil06-06-2011 21:28:51 // 34858
Szeva!
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
Piritu - 1.000.00006-06-2011 19:09:04 // 34856
Nálam 100 és 950mV között mozog a lambda.
alfaromeo3306-06-2011 18:34:38 // 34855
az első teleszkópok felül a toronyban mozognak a gumiágyban, ha mozgatom a kormányt miközben a kocsi fel van emelve, oldalra mozognak, ez normális? vagy ki van kopva a gumiágy? vagy nincs benne toronycsapágy?
Alfa GT-Csaba06-06-2011 18:33:44 // 34854
Rugó összehúzó nem kell hozzá,egybe kell kiszedni a gólyalábat
Menő06-06-2011 18:27:52 // 34853
Valaki tud nekem segíteni hogy a 156-os alfán hol található a motorszám???
Alfa GT-Csaba06-06-2011 18:25:05 // 34852
Az enyémmel is ez volt a probléma.Kicseréltem a fölső lengőkarokat.A nyikorgás megszűnt,a kopogás maradt,sajnos.Átnézettem a futóművet és kiderült hogy a stabilizátor szilent van ki,aminek a cseréje 20ezer a munkadíja a szilent 5000 a 2db.
Szabi606-06-2011 17:47:44 // 34851
Sziasztok. A következő kérdésem lenne. Kopog és nyifog az autom eleje. a kopogás csak bal elől van. Nos a nyifogásra olvastam szilent kenés ha módomban lesz ki is próbálom. A kopogással bevittem egy szervízbe ahol azt mondták hogy mindkét oldalon felső lengőkar csere. Szerintetek ez megoldhatja a kopogást? Nem ismerem az autó előéletét nem tudom mikor lehetett benne, mi cserélve. A másik házilag szeretném cserélni a felső lengőket. Szerintetek mit kell még vennem a tuti kopogásmentességhez ?(Cimbora mondta mindent, de nooo ). Stabilizátor rúd, úgy olvastam az szokott a ludas lenni. Rúgó összehúzóra lesz szükségem? Teljesen ki kell bontanom az egész futóművet?(MCpherson-t már döntöttünk szét, meg össze is :-)) Légyszi segítsetek nem akarom többször szétbontani.
t06-06-2011 10:29:09 // 34850
Sajna csak 1 kulcs van hozzá :( Nem lehet az immot valahogy kikötni?? Csak ideiglenesen................
MikeTheDevil06-06-2011 07:19:42 // 34849
Szevasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Szatyi05-06-2011 23:12:37 // 34848
Inercia kapcsolod nem okozhat ilyen hibát,code lámpához nincsen köze.Probáld meg a másik kulcsodal az inditást,ha ugy sem megy akkor a code elektronika vezérlöegységböl ki kell olvasni a hibát::(( hogy mi okozza a problémát.
GTPeti05-06-2011 20:24:27 // 34847
Kontaktos a transponder kiolvasógyűrűje. Az Alfa kereskedések tartanak ilyet raktáron, mert nem egy ritka hiba (sajnos).
t05-06-2011 20:17:16 // 34846
Hali! Elhoztam a szerelőtől a kotlát (156 JTD) be is indult! aztán leállítottam. Mire újra próbáltam volna, világít az immo CODE felirat az olajnyomás és a befecskendezés is. Mi lehet a baj? Az inercia kapcsoló okozhat ilyen hibát? Próbáltam az akksi sarut 20 percre levenni, majd vissza. De nem segített!
Piritu - 1.000.00002-06-2011 22:30:50 // 34845
Gugliztam már egy csomót, az LMM-el függ össze, valami számított konstans, amit üzem közben "megtanul" az elektronika. A lambdához meg a TRA tartozik konstansként. Viszont az LMM-em jele jónak tűnik.
GTPeti02-06-2011 22:27:32 // 34844
"Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent?"
Hát nem sok jót. :)

(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Piritu - 1.000.00002-06-2011 22:03:36 // 34843
Resetről van most szó, az értéke törlődött :-)
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...
GTPeti02-06-2011 21:57:28 // 34842
Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Ez mondjuk még önmagában nem jelent semmit. Mész párszáz km-t és ugyanoda visszaállhat, ahol eredetileg volt. Persze 1 próbát megér, ez világos.
Piritu - 1.000.00002-06-2011 21:30:05 // 34841
Akkor vedd le negyed órára :-)
Nálam Ecu kiolvasáskor TRA hülye értékkel volt kiakadva. Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Kiolvasó akkor is célszerű, mert 3-ból 2x lambda integrátor hibát dobott be a reset után az első percben. Kitörölve többé nem jött elő.
Helgi02-06-2011 21:20:43 // 34840
mert már ideje volt cserélni a szívótorok tömitését. még gyári volt. és ez alapján utánna már rossz adatokból keverte az anyagot.
van aki úgy tudja hogy 15 percre kell levenni a sarukat.
Szatyi02-06-2011 21:20:27 // 34839
Hibát törölni pontosan csak diag.müszerrel fogsz tudni.
Piritu - 1.000.00002-06-2011 21:17:17 // 34838
Kb. fél perc után már 0 volt mind a két önbeállító paraméter a compban.
Miért akarod resetelni?
Helgi02-06-2011 21:13:33 // 34837
köszi. na akkor holnap leveszem újra,de most 2 percre .
:)
de 15 percet is mondtak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.