Forum >> Szerelőműhely
admirális12-06-2011 17:56:39 // 34886
Lehet hogy szakadás van a műszer, vagy a hőmérő vezetékében.
Eastone0112-06-2011 17:22:23 // 34885
Szép napot!
Volt már valakinek olyan jellegű problémája, hogy a vízhőfok mutató 90 fok főlé kúszik ( felmegy 130ig is) de nem forr a víz és a kis piros lámpa sem világit, hogy gond lenne, a ventillátor se kapcsol. Rádugtam a laptopra és a fiat ecuscan szerint amikor nekem a mutató 130-at mutat akkor 98 fok és ott be is kapcsol az egyik ventillátor és vissza is hül fél perc alatt 91-re. Cseréltem hőgombát is már hátha az de még mindig csinálja. Valakinek ha valami javaslata ha lenne azt megköszönném.
Volt már valakinek olyan jellegű problémája, hogy a vízhőfok mutató 90 fok főlé kúszik ( felmegy 130ig is) de nem forr a víz és a kis piros lámpa sem világit, hogy gond lenne, a ventillátor se kapcsol. Rádugtam a laptopra és a fiat ecuscan szerint amikor nekem a mutató 130-at mutat akkor 98 fok és ott be is kapcsol az egyik ventillátor és vissza is hül fél perc alatt 91-re. Cseréltem hőgombát is már hátha az de még mindig csinálja. Valakinek ha valami javaslata ha lenne azt megköszönném.
Kócosw12-06-2011 17:22:03 // 34884
mais megneztük hogy tud e kettessel kezdödö szämokat mutatni...es 5 szemellyel is tud lazän..kene az a 6 gangos :))
Buksi12-06-2011 16:50:32 // 34883
Nekem 200 fölött a kerekek szoktak túlpörögni! :-DD
Kócosw12-06-2011 16:49:41 // 34882
200 felett tulpörög a motor..erzem hogy kraft ott lenne meg, de elfogy a välto alola..
Buksi12-06-2011 09:07:16 // 34881
Úgy érzed? Akkor bele kell vágni! :-)
Kócosw12-06-2011 08:21:21 // 34880
mögenne öket a nagyobb välto szted?
Kócosw12-06-2011 08:20:59 // 34879
en? :) azmar megvolt... menne a vas de keves a valto :)
Wickey12-06-2011 08:18:56 // 34878
mindent lehet csak akarni kell. Akarj hozzá másik féltengelyeket pl. :-P
GTPeti11-06-2011 21:32:55 // 34877
Ill. hogy lehet a 166-ból kiszedni a generátort,hol fér ki?
:)) Ez egy tipikus Alfa-fórumos kérdés. Szerencsére mi ilyen apróságokon nem akadunk fenn. :)
:)) Ez egy tipikus Alfa-fórumos kérdés. Szerencsére mi ilyen apróságokon nem akadunk fenn. :)
Eastone0111-06-2011 21:24:47 // 34876
Igen a tárcsa log. Ujabb gond merült fel a generátor nem tölt csak 12,7-13,1-et a feszűltsègszabályzó lehet a gond? Ill. hogy lehet a 166-ból kiszedni a generátort,hol fér ki?
Buksi11-06-2011 20:00:25 // 34875
Csak nem egy kis tyuning? :-))
lacus3311-06-2011 18:45:49 // 34874
Hali
146 2.0 ti hez nincs valakinek olajteknője???
146 2.0 ti hez nincs valakinek olajteknője???
Kócosw11-06-2011 17:17:25 // 34873
Sräcok szerelt mär valaki facelift elötte 2.4 be az 5-ös helyett 6-os vältot? A faceliftesek 6-osa passzol hozzä esetleg ?
Hari11-06-2011 12:59:50 // 34872
:( ... ha lóg a kompresszor tengelye, akkor az kuka! (Nem biztos, hogy megéri megjavítani!)
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
... esetleg nem csak a szíjtárcsa lóg? - mert akkor csak a szíjtárcsa csapágya ment tönkre! (5-10 e Ft)
De akkor is ki kell szerelni a kompresszort meg persze a gáz le!
19kicsike8209-06-2011 17:58:12 // 34871
Sziasztok!Segitségeteket kérném.Kilyukadt a kormány szervó csővem és nem tudom hogy hol találhatnék másikat.Előre is köszönöm!
Eastone0109-06-2011 17:51:58 // 34870
Üdv.
Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
Tudnátok ajánlani egy jó klímaszerelőt, a kompresszorom tengelye lóg.
silver16607-06-2011 17:54:19 // 34869
Bocsánat 2.0 TS-hez.
silver16607-06-2011 17:48:40 // 34868
Sziasztok!
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Nem tud valaki vezérműtengely rögzítő szerszámot fehérvár környékén?
Ha tudna valaki légyszi szóljon.
Köszönöm.
Szabi607-06-2011 15:07:38 // 34867
Akkor az tényleg nem komplikált. Köszi mindent :)
Liquid07-06-2011 10:28:25 // 34866
a szívócsövet nézd végig, meg még a kartergáz visszavezetőt, lehet hogy valamelyik ki van repedve
Ferke07-06-2011 09:37:37 // 34865
Én nem szoktam kiszedni azt sem...
Ferke07-06-2011 09:37:10 // 34864
Lengőkar cseréhez még a gátlót sem kell kivenned, elég az alső villát az alsó lengőkarról lekötni...stabnál is elvileg elég csak lekötni.
MikeTheDevil07-06-2011 08:57:59 // 34863
Nekem mindegy hogy írják, de azért kösz a javítást.De valószínű akkor az a baja.Már másra nem tudok gondolni.
András bácsi06-06-2011 21:59:59 // 34862
fars = fals, oder falsch
MikeTheDevil06-06-2011 21:53:54 // 34861
Akkor viszont valahol fars levegőt szív szerintem.Majd pénteken meg nézzük havernál.
András bácsi06-06-2011 21:49:20 // 34860
Van benne toronycsapágy, de szar a toronyszilented. Az a jó, hogy nehézkes szerezni hozzá jó minőségűt.
Piritu - 1.000.00006-06-2011 21:34:30 // 34859
Nem. Itt végig szépen ment alapjáraton.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
Ha a vezmód odavan úgy kerreg, mint egy traktor, az alapjáratot nem bántja.
MikeTheDevil06-06-2011 21:28:51 // 34858
Szeva!
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
És nem dadog a gép alapjáraton?Vagy létezhet hogy a vezmódom annyira meg van kopva hogy lehet neki annyi lógása hogy össze vissza járjon alapjáraton olyan 1400r/min-es fordulatig?
Piritu - 1.000.00006-06-2011 19:11:13 // 34857
Piritu - 1.000.00006-06-2011 19:09:04 // 34856
Nálam 100 és 950mV között mozog a lambda.
alfaromeo3306-06-2011 18:34:38 // 34855
az első teleszkópok felül a toronyban mozognak a gumiágyban, ha mozgatom a kormányt miközben a kocsi fel van emelve, oldalra mozognak, ez normális? vagy ki van kopva a gumiágy? vagy nincs benne toronycsapágy?
Alfa GT-Csaba06-06-2011 18:33:44 // 34854
Rugó összehúzó nem kell hozzá,egybe kell kiszedni a gólyalábat
Menő06-06-2011 18:27:52 // 34853
Valaki tud nekem segíteni hogy a 156-os alfán hol található a motorszám???
Alfa GT-Csaba06-06-2011 18:25:05 // 34852
Az enyémmel is ez volt a probléma.Kicseréltem a fölső lengőkarokat.A nyikorgás megszűnt,a kopogás maradt,sajnos.Átnézettem a futóművet és kiderült hogy a stabilizátor szilent van ki,aminek a cseréje 20ezer a munkadíja a szilent 5000 a 2db.
Szabi606-06-2011 17:47:44 // 34851
Sziasztok. A következő kérdésem lenne. Kopog és nyifog az autom eleje. a kopogás csak bal elől van. Nos a nyifogásra olvastam szilent kenés ha módomban lesz ki is próbálom. A kopogással bevittem egy szervízbe ahol azt mondták hogy mindkét oldalon felső lengőkar csere. Szerintetek ez megoldhatja a kopogást? Nem ismerem az autó előéletét nem tudom mikor lehetett benne, mi cserélve. A másik házilag szeretném cserélni a felső lengőket. Szerintetek mit kell még vennem a tuti kopogásmentességhez ?(Cimbora mondta mindent, de nooo ). Stabilizátor rúd, úgy olvastam az szokott a ludas lenni. Rúgó összehúzóra lesz szükségem? Teljesen ki kell bontanom az egész futóművet?(MCpherson-t már döntöttünk szét, meg össze is :-)) Légyszi segítsetek nem akarom többször szétbontani.
t06-06-2011 10:29:09 // 34850
Sajna csak 1 kulcs van hozzá :( Nem lehet az immot valahogy kikötni?? Csak ideiglenesen................
MikeTheDevil06-06-2011 07:19:42 // 34849
Szevasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a lambdának milyen értéket kéne mutatni fiat ecuscannel?Mert elméletileg nálam az nem jó mivel olyan 390-500 mV között ugrál és hol azt írja ki hogy hideg vagy pedig szegény.Lehetséges hogy cserés?
Üdv! Mike
Szatyi05-06-2011 23:12:37 // 34848
Inercia kapcsolod nem okozhat ilyen hibát,code lámpához nincsen köze.Probáld meg a másik kulcsodal az inditást,ha ugy sem megy akkor a code elektronika vezérlöegységböl ki kell olvasni a hibát::(( hogy mi okozza a problémát.
GTPeti05-06-2011 20:24:27 // 34847
Kontaktos a transponder kiolvasógyűrűje. Az Alfa kereskedések tartanak ilyet raktáron, mert nem egy ritka hiba (sajnos).
t05-06-2011 20:17:16 // 34846
Hali! Elhoztam a szerelőtől a kotlát (156 JTD) be is indult! aztán leállítottam. Mire újra próbáltam volna, világít az immo CODE felirat az olajnyomás és a befecskendezés is. Mi lehet a baj? Az inercia kapcsoló okozhat ilyen hibát? Próbáltam az akksi sarut 20 percre levenni, majd vissza. De nem segített!
Piritu - 1.000.00002-06-2011 22:30:50 // 34845
Gugliztam már egy csomót, az LMM-el függ össze, valami számított konstans, amit üzem közben "megtanul" az elektronika. A lambdához meg a TRA tartozik konstansként. Viszont az LMM-em jele jónak tűnik.
GTPeti02-06-2011 22:27:32 // 34844
"Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent?"
Hát nem sok jót. :)
(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Hát nem sok jót. :)
(Konkrétan nem tudom mit takar az FRA.)
Piritu - 1.000.00002-06-2011 22:03:36 // 34843
Resetről van most szó, az értéke törlődött :-)
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...
Amúgy nem tudod véletlenül, hogy az FRA önbeállítási paraméter hiba mit jelent? Szakadás a kiváltó ok.
Mondjuk érdekes, mert amúgy működik és változtatja az értéket...
GTPeti02-06-2011 21:57:28 // 34842
Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Ez mondjuk még önmagában nem jelent semmit. Mész párszáz km-t és ugyanoda visszaállhat, ahol eredetileg volt. Persze 1 próbát megér, ez világos.
Ez mondjuk még önmagában nem jelent semmit. Mész párszáz km-t és ugyanoda visszaállhat, ahol eredetileg volt. Persze 1 próbát megér, ez világos.
Piritu - 1.000.00002-06-2011 21:30:05 // 34841
Akkor vedd le negyed órára :-)
Nálam Ecu kiolvasáskor TRA hülye értékkel volt kiakadva. Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Kiolvasó akkor is célszerű, mert 3-ból 2x lambda integrátor hibát dobott be a reset után az első percben. Kitörölve többé nem jött elő.
Nálam Ecu kiolvasáskor TRA hülye értékkel volt kiakadva. Fél percre levettem, utána 0 volt az értéke a TRA-nak és az FRA-nak is.
Kiolvasó akkor is célszerű, mert 3-ból 2x lambda integrátor hibát dobott be a reset után az első percben. Kitörölve többé nem jött elő.
Helgi02-06-2011 21:20:43 // 34840
mert már ideje volt cserélni a szívótorok tömitését. még gyári volt. és ez alapján utánna már rossz adatokból keverte az anyagot.
van aki úgy tudja hogy 15 percre kell levenni a sarukat.
van aki úgy tudja hogy 15 percre kell levenni a sarukat.
Szatyi02-06-2011 21:20:27 // 34839
Hibát törölni pontosan csak diag.müszerrel fogsz tudni.
Piritu - 1.000.00002-06-2011 21:17:17 // 34838
Kb. fél perc után már 0 volt mind a két önbeállító paraméter a compban.
Miért akarod resetelni?
Miért akarod resetelni?
Helgi02-06-2011 21:13:33 // 34837
köszi. na akkor holnap leveszem újra,de most 2 percre .
:)
de 15 percet is mondtak.
:)
de 15 percet is mondtak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
436
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?