Forum >> Szerelőműhely

GTPeti20-01-2011 22:08:02 // 33421
ZAP Silver. By Alba A. Hosszúidejű tapasztalatok azonban nincsenek vele. (A Bosch akksikat amúgy a Varta gyártja.)
Fairlane20-01-2011 22:01:53 // 33420
Ha már Bosch...

Sajna megpusztult a Bosch Silver akksim.
2002-es gyártmány, én már használtan vettem 2006ban kemény 3000 ftért, szóval megszolgálta az árát.

Tehát akksit kéne vennem.... ki milyent ajánl, esetleg BP-i olcsó beszerzéssel?

Bosch S3-ra gondoltam először, de több fórumon is szapulták, hogy korán halálozik...
Esetleg S4? Exide?
VMate20-01-2011 21:33:35 // 33419
OFF
valakinek nincs Fiat 2.0 20V-hez kuplungozásból megmaradt kuplungszerkezete???
admirális20-01-2011 17:57:42 // 33418
BOSCH eCAT

Épp panaszkodtam hogy visszafejlesztették:(.
Tomasman20-01-2011 17:54:34 // 33417
Valaki írta hogy hol lehet megkeresné Bosch dolgokat termék szám alapján, de nem találom a linket:S
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2011 13:42:28 // 33416
persze hogy jó, fogy a mercikhez :DDD
[k i z z o]20-01-2011 00:00:55 // 33415
Ha az ember ismeri milyen szenzor element -el mennek az egyes Bosch szám alatti MAF szenzorok, akkor lehet venni Boscht akár 15- ért is, csak mondjuk nem alfa hanem skoda :)
[k i z z o]19-01-2011 23:57:35 // 33414
Szerintem is jó a Pierburg:)
Hari19-01-2011 23:00:52 // 33412
Mivel az MD dobozaiban is ua. a Bosch cuccos volt, igy nekem sem volt még garanciális problémám! .... annál inkább Bosch lamdaszondával!!! Most küzdök a Bosch-al, .... nem egy egyszerű eset.
(Nálad mennyiért megy a 0 258 006 190-es szonda?!)
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:53:36 // 33411
én maradok a Bosch-nál eddig egy garis probléma volt vele a sok 100-ból...na meg olcsóbb mint a MD akkor meg hova kockáztassak? :)
GTPeti19-01-2011 22:53:28 // 33410
105 v. 130 ezer egy LMM-ért? Az komoly!
Hari19-01-2011 22:51:11 // 33409
Nekem még nem sikerült mellé nyúlnom! ( Az MD is két féle árban, két féle minőségben száálít!!!!) 166-os 3000-es légtömegmérőt már több tizet kicseréltem! Még mindegyikben Bosch volt!!! (Mondjuk speciel a 166 3000-es Bosch LM 105e, az MD pedig külön csak a Bosch betétet szállítja 38-ért! ... azért a fene tudja! ... azért a műanyag csőért 60 rugó kicsit sok!!!!) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2011 22:38:22 // 33408
nem mindig az van benne csak megjegyezném..szóval lutri néha :P
Hari19-01-2011 22:31:08 // 33407
Nagyon sok félét kipróbáltam már! A gyári a BOSCH - JÓ! ... vagyis ..... A Meat&Doria is ugyan olyan JÓ!!!!! ( Ugyan is a kék-fehér dobozban ua, a BOSCH van!!! .... csak lényegesen olcsóban!)
Azonkívül van még egy jó Német szállító cég akitől szoktam vásásolni, és még eddig egyetlen darabot sem kellet garanciáznom! Az ára viszont töredéke a "gyárinak"! .... egy pl.:
a 155 2,0TS 16V - Bosch kb. 130eFt; - MD kb. 90eFt; - a Német 26eFt! (.... minden féle kedvezmény nélkül!)
stb.
GT Ɨ|ѯ19-01-2011 18:23:18 // 33406
Csak Bosch...ez van:-)
Kau19-01-2011 17:42:15 // 33405
Sajnos nem igazán válnak be az utángyártottak. Nagyon ritka.
Utána meg körülményes cseréltetni garanciában... Inkább egyből a Bosch. Szidja mindenki, mégis csak ez a jó.
Tomasman19-01-2011 16:48:12 // 33404
Érdeklődnék hogy mi a tapasztalatok légmennyiség mérő márkában? Próbált már valaki mást? Rossz tapasztalatok más márkákkal? Csak Bosch ajánlotok? 147 2.0
Kareszka198419-01-2011 07:56:52 // 33403
ha jól látom szélvédőre is szükséged lesz (?) :(
pb_19-01-2011 07:41:51 // 33402
Látod, látod.)))
Ferke19-01-2011 07:25:47 // 33401
jóó, hogy szóltál, tényleg elfogyott a korong:)))
pb_18-01-2011 22:26:46 // 33400
Addig, majd ne felejts L korongot venni a nagy flexbe, Ill a lángvágót is Llenőrizd le.D
Ferke18-01-2011 22:23:09 // 33399
Mert jóó ritka:))
mreni18-01-2011 22:16:35 // 33398
gombot akarok vadászni egyenlőre de senkinek nincs:(
Ferke18-01-2011 22:12:36 // 33397
Gombom az sajnos nincs, csak a szerkezet van meg, ami hátul nyit:(
mreni18-01-2011 22:00:27 // 33396
Elektromos csomagtérnyitóhoz gombod nincs?:D
Ferke18-01-2011 21:58:50 // 33395
Ennyi az egész meló szombatra?! Na neeecsináld máár:) Nekem ezt szombaton darabokra kell szednem:)
Joecee18-01-2011 21:46:16 // 33394
Na akkor megvan a program szombatra. :)
Ferke18-01-2011 21:35:55 // 33393
Jaja, arra!:))
Joecee18-01-2011 21:20:49 // 33392
Annak sűrűbb a motortere?
Vagy másra gondoltál?
Ferke18-01-2011 21:15:17 // 33391
Nyugi, nagyobb bajban lennél most egy véhatossal:)))
Joecee18-01-2011 21:12:40 // 33390
Mindig mondom, hogy kellene egy akna...
Köszönöm, az utóbbi megoldás marad valószínűleg.
Bízom benne, hogy alulról el lehet valahogy érni a zárszerkezetet. :(
Dzsozy18-01-2011 21:11:16 // 33389
Hát ez gáz! :)) Én annit tudok segíteni, hogy ha itt nem kapsz kielégítő választ, akkor a 155 topic-ban viszont tuti! Szerintem duplázd be a dolgot, hátha ott előbb kapsz választ! :))))
(na most ezt nem bacogatásból írtam, ne hogy félreérts)
Joecee18-01-2011 21:10:56 // 33388
És ha már ilyen jól belejöttem: nem tud valaki segíteni, hogy az 1.9TD motoros 155-ön hol találom a fordulatszámmérő jeladóját?
Ok, hogy az óracsoporthoz az ECU-tól (MCR 105A) jön a barna-fehér kábel, de annak (ECU) mi adja a jelet?
Föl kellene valahogy élesztenem a műszert, mert nagyon zavar, hogy nem megy.
Köszi!
Ferke18-01-2011 21:09:01 // 33387
Üdv itt!:) Vagy a műszerfal felől megpróbálod megnézni, hogy ott akadt-e ki, ha igen, akkor onnan egy fogóval nyitod, vagy visszaakasztod...vagy befekvés, és felnyúlás elöl:))
Joecee18-01-2011 20:42:25 // 33386
Sziasztok!

Első írásom, és máris a szerencsétlenségemmel jövök.
Lezártam a 155-ösöm motorháztetejét, és amikor újra föl akartam nyitni, szomorúan tapasztaltam, hogy a kar nem nyitja, valszeg elszakadt avagy kiakadt a bowden.
Ablakmosóm üres, meg amúgy is lenne dolgom a motortérben, de ilyenkor most mi van??? :)
Help!
Van valami módja, hogy roncsolás nélkül föl lehessen nyitni?
Előre is köszönöm!
Dzsozy18-01-2011 20:41:22 // 33385
A befecskendező logó a check pilács, vagyis a hibajelző. :)
Dzsozy18-01-2011 20:40:10 // 33384
Hát valszeg lambdaszonda! Igaz akkor kapkodni is szokott, meg nem megy a vas,vagyis nem úgy mint ahogy kellene. Bár én úgy tudom, hogy hibajelzést csak a lambdaszondával kapcsolatban azoknaál a vasaknál van, ahol két szonda van a gépben. Mert a hátsó ellenörzi a kipugázt, és ha nem kóser, akkor ugye egyértelmű, hogy szar az első, mert az szabályozza a keveréket. De mint laikus!!!!!! De az előttem szólóknak van igaza,mivel ilyen benya árak mellett megéri 2000 ft-ot költeni egy hibakiolvasásra! Ha esetleg tényleg szonda, akkor csak buzdítani tudlak arra, hogy csak gyárit vegyél bele, ezt viszont úgy mondom, hogy kettő utángyártott (kidobott píz volt,mint egy gyári a kettő ára), után vettem bele gyárit, és össze se lehetett hasonlítani!
blue15618-01-2011 18:12:47 // 33383
+gond,lehet hogy hozzájárul: 5000fordulat felett a befecskendezö logoja égve marad és csak leállitáskor alszik el??????????
Piritu - 1.000.00018-01-2011 18:09:37 // 33382
Neked is egy comp kiolvasás mondja meg az okot, anélkül csak találgatni lehet. Valószínűleg lambda szonda lesz.
Piritu - 1.000.00018-01-2011 18:07:34 // 33381
Ki kell olvastatni a comp-ból, hogy mi okozza a lámpát. Minél előbb,hogy az esetleges további károkat megelőzd.
A hibakód ismeretében lehet tovább menni. Nagyon sok minden lehet.
blue15618-01-2011 18:04:12 // 33380
kösz Csabi
Alfa GT-Csaba18-01-2011 17:53:13 // 33379
Az apáménak is ezek voltak a tünetei és a lambda szondája volt rossz!
blue15618-01-2011 17:49:28 // 33378
Tiszteletem.
nemrég vettem 156(2.0ts).a következö lenne a gondom.ha 16l eszik és 2-2500 nál mindig váltok mi lehet a gond?rosszul mér,esetleg a lambda szonda okozhatja?köszi
Kareszka198418-01-2011 17:20:25 // 33377
:)
kinyitott csomagtérajtónál mozorgasd meg a zárófület csavarhúzó-szárral...nálam is így volt és ez segítet...kapcsolója tud rakoncátlankodni :P de az se elfelejtendő azért, hogy a világítás is 3 állású:
1. állandóan kikapcsolt
2. állandóan bekapcsolt
3. nyátásra kapcsoló, csukásra elalvó
hogy melyik állás melyik azt már enmtudom, nálam állandóan kikapcsolton van, csak hébehóba nyomom be manuálissan, ha szükségem van rá (ne lássák, hogy mekkora a rumli a csomgtartóban)
Szabi618-01-2011 16:15:34 // 33376
Sziasztok.

A következő a problémám. Nemrég vettem az autómat 147-es. És mióta nálam van nem világít a csomagtér világítás. Ma eljutottam odáig ,hogy komolyabban utánajárjak a problémának mert az biztos volt hogy nem izzó kiégésről van szó. Kimértem a bemenő kábeleket és kiderült a feszültség megérkezik és az állandó ha lecsukom az ajtót ha nem. A földelés nincs. Jelenpillanatba húztam egy vezetéket a hátsó lámpa egyik csavarjáról, így működik. Az a gond ha lecsukom az ajtót akkor is égve marad. Valószinüleg a földelést szakíthatta meg valami kapcsoló lecsukáskor amit nem tudom hol keressek a zárba lehet beépítve? Vagy hol lehet a baj? ha valaki bontott már szét 147-es hátsó szekciót legyen szives ossza meg velem.
csoki15918-01-2011 14:24:22 // 33375
Helló mindenki!

A problémám már hónapokra visszanyúlik, de gondoldtam, majd ha nem foglalkozom vele elmúlik.Azonban most már tényleg aggaszt a dolog, a tegnapi majdnem 70 ezres szervíz díj után...
Júniusban mikor megvettem és rá pár hétre rá, mikor már komolyabban is elkezdtem használni az autót, magas fordulatszámnál ill. erősebb gázfröccsnél, kivillant a műszerfalon a szonda(?) ikonja és a két figyelmeztető sipolás alatt a MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE felirat.
Ekkor mintha leszabályozna, és nem akarna menni a gép.
Egyidőre nem is foglalkoztam vele, sőt, az ősszel egy ideig el is felejtette ezt a hibaüzenetet.
Aztán a múltkor jött a fekete leves, hogy kartergáz cső, és két intercooler cső csere szükséges, mert bizony szétmentek.
A szakik nagyvalószínűséggel erre fogták a hajdani hibaüzenetet.
A javítás megtörtént, de aggasztott, hogy tegnap este mikor mehetnékem volt a géppel újra és újra kivillant ugyanaz a hibaüzenet, amire nem vártam!

Kérném a segítségeteket, mert iszonyú dűhítő már ez a motor control....... és hogy egyszerűen nem akar menni, vagy félő, hogy megint nem várt komolyabb kiadásra kell
keresnem.
Wickey18-01-2011 06:44:07 // 33374
Ha már itt tartunk, azok autókat életükben nem gyártottak csak fűnyírókat meg áramfejlesztőket. :-P

(Az NSX-et meg az ufók rajzolták, arra japán ember nem képes. Igaz, ott sertepertélt valami Senna nevű figura is, aki mint tudjuk, szintén földönkívüli volt. :-DD)
Buddha18-01-2011 00:21:05 // 33373
...és ezeken kívül a Chrysler, a Jeep, a Rover személyautók, stb... :-)))

Ja, és találtam még egy kis csemegét:

"1982:
VM 2000 turbosiesel motor, amit Alfetta TD2, és Giulietta TD 2.0 autókba szereltek, 7 sebességi világrekordot tartanak.
5/10/25/50 ezer kilométeres és 5/10/25 ezer mérföldes távú versenyeken Nardó-ban (Lecce).

2000:
A legújabb 2.5L 16 szelepes VM motorral szerelt Chrysler Voyager 22 távolság, idő, és sebesség rekordot döntött meg, beleértve a 24 óra alatt, egy tank benzinnel megtett leghosszabb távolságot is. (1724 km)"
Hari17-01-2011 22:49:54 // 33372
Na igen! Emelem a kalapom a jó öreg VM sistem előt!
Vajon mmiért használta a Land Rover, a Toyota, a Ford, az Opel, és az Alfa?!!!
... és vajon miért használja a mai napig is az amerikai hadsereg (tengerészet, partiörség) ?!

(Nem 1 olyan ügyfelem volt, van akiknek a jó öreg VM több mint 600 e km gurult nagyobb javítás nélkül.)
...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.