Köszi mindenkinek a tanácsokat!
Feldugták a kocsimat és légtömegmérő állandó hiba volt...megnéztük és csak a kábel volt lecsúszva! huh... :) Kábel visszadug, Code törlés és minden ok!
Az autó most hibamentes! :)
Forum >> Szerelőműhely
biqci10-01-2011 08:38:38 // 33286
Wickey09-01-2011 22:48:56 // 33285
Könnyen lehet hogy a légtömegmérő után falsot szív. Azt mondja, hogy nem képes lekövetni a lambda szabályozást, túl sok az O2 a kipufogóban. Azaz (ahogy írja is), esélyes, hogy a megmért levegőhöz még szlopál pluszban. Ennek az olajhoz sok köze nincs, a levegőszűrő cseréhez viszont annál több. Elméletileg előfordulhat, hogy szarul lett összerakva légszűrőcsere után az autó.
Amúgy is rohadt érdekes lenne, ha olajcsere után rövid idő alatt változások történnének a lambda vagy katalizátor környékén. Ugyanis:
1.) AKKORA különbség nincs két, az autóba előírtaknak megfelelő olaj között.
2.) Még ha lenne is (és itt tessék egy félszintetikus 10W40 helyett egy erősen adalékolt fullszintetikus 0W30-ra vagy hasonlóra gondolni) különbség és ez főként abban nyilvánulna meg, hogy az új olajat zabálja mint popeye a spenótot, egy 1L/1000km olajfogyasztás is 1:100-as "keveréknek" felel meg, az pedig jót nem tesz a katalizátornak ugyan, de szerintem 10-15ezer km eltelik, mire észlelhetően leromlana, ráadásul ez az olajfogyi már csak feltűnne... (egy átlagos, 1-2 decis olajfogyasztás, amit az átlagos TS-ek produkálnak simán nem számítanak a katalizátornak és a lambdának).
3.) A fenti hibakódok akkor sem jelentkeznének.
Tessék keríteni egy másik autót, és élőadatot elemezni, beszívott levegő mennyiség per befecskendezett üzemanyag mennyiség, lambda értéke, satöbbi, legyetek kreatívak. Utána tessék összehasonlítani az exceltáblákat. :-))
Amúgy is rohadt érdekes lenne, ha olajcsere után rövid idő alatt változások történnének a lambda vagy katalizátor környékén. Ugyanis:
1.) AKKORA különbség nincs két, az autóba előírtaknak megfelelő olaj között.
2.) Még ha lenne is (és itt tessék egy félszintetikus 10W40 helyett egy erősen adalékolt fullszintetikus 0W30-ra vagy hasonlóra gondolni) különbség és ez főként abban nyilvánulna meg, hogy az új olajat zabálja mint popeye a spenótot, egy 1L/1000km olajfogyasztás is 1:100-as "keveréknek" felel meg, az pedig jót nem tesz a katalizátornak ugyan, de szerintem 10-15ezer km eltelik, mire észlelhetően leromlana, ráadásul ez az olajfogyi már csak feltűnne... (egy átlagos, 1-2 decis olajfogyasztás, amit az átlagos TS-ek produkálnak simán nem számítanak a katalizátornak és a lambdának).
3.) A fenti hibakódok akkor sem jelentkeznének.
Tessék keríteni egy másik autót, és élőadatot elemezni, beszívott levegő mennyiség per befecskendezett üzemanyag mennyiség, lambda értéke, satöbbi, legyetek kreatívak. Utána tessék összehasonlítani az exceltáblákat. :-))
Tomasman09-01-2011 22:00:11 // 33284
[k i z z o]09-01-2011 16:58:02 // 33283
Olajhoz biztosan nincs köze. Ki kell olvasni, kideríteni, mi változott meg a csere alatt...
Fighter09-01-2011 15:49:55 // 33282
Sziasztok! Hengerfejtömítés cserének mennyire gáz neki állni 164TS-nél? Lehet valami buktató vagy nehézség? Mire kell figyelni?
Döme7909-01-2011 14:34:44 // 33281
Ugyan ez történt velem is csak nekem több idő, Kb 300km telt el az olajcsere meg a hibajel megjelenése között visszavittem megnézték, aszonta a szerelőm hogy valami értelmetlen hibakódot írt ki, törölték azóta se jött elő. Ez tavaly júliusba történt azóta mentem 9000km-t gond nélkül.
pb_09-01-2011 11:55:53 // 33280
Naja akad6nak késleltető Tnyezők, bőven.)
admirális09-01-2011 00:37:22 // 33279
Akármi lehet. Csak akkor derül ki hogy miért kaptad a jelzést ha rácsatlakozol számítógéppel.
biqci09-01-2011 00:32:42 // 33278
Találtam ezt a hozzászólást... Létezik, hogy nekem is ez a baja????
MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE
2010.01.20. 01:08 Tomasman
Kedves olvasó!
Természtesen ez a hibaüzenet sem került el! Úgy történt az eset hogy gondoltam ideje a nagy generálnak és volt levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő és olaj csere is! Aztán gondoltam mostmár tip-top az autó a váltó is jól müködött! Majd 10 km boldogság! Aztán megkaptam az életem első MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE figyelmeztetés! Nagy megilyedés hogy mi lesz most! MoDiag diagnosztikai programot használtam akkor gyorsan ráköttötem az ELM327BT interfészemet és volt 4 ismeretlen hiba! Töröltem MIL Lámpa elauldt (kis sárga motor ikon). Gondoltam valami kontakt hiba! Abban a tudatban voltam hogy biztos valami kábelhez értünk hozzá a szervíz közben! Azután változó gyakorisággál jött vissza a hiba, de akkor már nem ismeretlenként hanem a következők jöttek:
P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)
P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)
P0130 Lampdbaszonda hiba az áramkörben (hengersor 1, érzékelő 1)
P0150 Lampdbaszonda hiba az áromkörben (hengersor 2, érzekelő 1)
Később nem maradt csak a P130 és a P150es hiba! Riogattak szintén lambdaszonda cserével meg mindennel! Közlöm hogy az autón semilyen hibás müködést nem vettem észre (ment gyorsult, minden)!
Megint édesapámhoz fordultam hogy derítsük ki mi lehet a hiba!
Mivel nem tartottuk túl jóminőségünek a Selenia olajat azért váltottam Castrol Magnatech 10W40-es olajra! Apám közölte hogy nem jelemző de lehet hogy az új olajtípustól megváltoztak a lambdaszonda által mért értékek! Kérdeztem hogy mit tehetek? Mondták hogy vagy másik selenia olaj vissza vagy várok hogy elmúlik-e magától a hiba! Mivel olvastam többeket hogy volt ilyen jellegű hibája, de nem tudták mitől ahogy jött úgy el is tünt egyik percről a másikra! Gondoltam várok mert nagy baja nem lehet mert minden ment tökéletesen és annak nagyon kevés az esélye hogy pont egyszerre menjen tönkre két lambdaszonda! Hát már nem emlékszem pontosan, de kb 2000 kb után már többet nem jött vissza a hiba! ÍGY AKINEK OLAJ CSERE UTÁN jelentkezik a hiba, annak van esély arra hogy elfog múlni idővel!
Természetesen ezzel a hibaüzenettel rengeteg komoly hiba is jelentkezhet, ezt csak azért írtam le hogy ha valaki pont olajat cserélt és utána jelentkezik a hiba akkor ez lehet a motor olaj váltása miatt mint ahogy nekem!
Ha szerencséd van akkor ez a hiba is orvosolható ha csak ennyi a kiváltó ok!
MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE
2010.01.20. 01:08 Tomasman
Kedves olvasó!
Természtesen ez a hibaüzenet sem került el! Úgy történt az eset hogy gondoltam ideje a nagy generálnak és volt levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő és olaj csere is! Aztán gondoltam mostmár tip-top az autó a váltó is jól müködött! Majd 10 km boldogság! Aztán megkaptam az életem első MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE figyelmeztetés! Nagy megilyedés hogy mi lesz most! MoDiag diagnosztikai programot használtam akkor gyorsan ráköttötem az ELM327BT interfészemet és volt 4 ismeretlen hiba! Töröltem MIL Lámpa elauldt (kis sárga motor ikon). Gondoltam valami kontakt hiba! Abban a tudatban voltam hogy biztos valami kábelhez értünk hozzá a szervíz közben! Azután változó gyakorisággál jött vissza a hiba, de akkor már nem ismeretlenként hanem a következők jöttek:
P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)
P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)
P0130 Lampdbaszonda hiba az áramkörben (hengersor 1, érzékelő 1)
P0150 Lampdbaszonda hiba az áromkörben (hengersor 2, érzekelő 1)
Később nem maradt csak a P130 és a P150es hiba! Riogattak szintén lambdaszonda cserével meg mindennel! Közlöm hogy az autón semilyen hibás müködést nem vettem észre (ment gyorsult, minden)!
Megint édesapámhoz fordultam hogy derítsük ki mi lehet a hiba!
Mivel nem tartottuk túl jóminőségünek a Selenia olajat azért váltottam Castrol Magnatech 10W40-es olajra! Apám közölte hogy nem jelemző de lehet hogy az új olajtípustól megváltoztak a lambdaszonda által mért értékek! Kérdeztem hogy mit tehetek? Mondták hogy vagy másik selenia olaj vissza vagy várok hogy elmúlik-e magától a hiba! Mivel olvastam többeket hogy volt ilyen jellegű hibája, de nem tudták mitől ahogy jött úgy el is tünt egyik percről a másikra! Gondoltam várok mert nagy baja nem lehet mert minden ment tökéletesen és annak nagyon kevés az esélye hogy pont egyszerre menjen tönkre két lambdaszonda! Hát már nem emlékszem pontosan, de kb 2000 kb után már többet nem jött vissza a hiba! ÍGY AKINEK OLAJ CSERE UTÁN jelentkezik a hiba, annak van esély arra hogy elfog múlni idővel!
Természetesen ezzel a hibaüzenettel rengeteg komoly hiba is jelentkezhet, ezt csak azért írtam le hogy ha valaki pont olajat cserélt és utána jelentkezik a hiba akkor ez lehet a motor olaj váltása miatt mint ahogy nekem!
Ha szerencséd van akkor ez a hiba is orvosolható ha csak ennyi a kiváltó ok!
biqci09-01-2011 00:10:26 // 33277
Wickey08-01-2011 22:00:51 // 33276
Alapvetően a normaóradíj arra van kitalálva, hogy ne lehessen egy két hétig elhúzódó melót kiszámlázni hétezer euroval.
Kurrens autókon igenis lehet tudni, hogy egy kuplungcsere egy megfelelően felkészült szervizben felkészített szerelőkkel mennyi ideig tart. Persze lehetnek finomságok, berohadt vagy elnyalt fejű csavarok ésatöbbi ésatöbbi, de ez fiatal autónál még nem fokozott kockázat.
75V6-on kuplungcserére én se mondok neked időt, pedig némileg egyszerűbb, mint 156 JTD-n. Mondjuk az első 156-osok most lépnek abba a korba, hogy egy-egy példány tud halmozott érdekességeket felvonultatni, de ettől függetlenül is az a 7.5 óra reálisnak hangzik, ámbár feltételezem meg lehet azt csinálni 5-6 óra alatt is ha nagyon belehúz az ember és nem egyedül van. Vannak jól párhuzamosítható részek pl. alul motortérburkolat le, kipufogó le, segédkeret lelazít, féltengely lelazít, indítómotor lelazít, amíg ezzel játszadozik valaki, addig egy másik humánerőforrás veheti le a kerekeket, dobálhatja ki az akksit akksitálcát alsó munkahengert, kötheti le a váltórudazatot, mittudomén, nagyjából egy óra alatt ki lehet pucolni az autót váltólevételhez, további még egy óra mire lejön a segédkeret és a váltó, akkor egy óra nagyjából mire átnézel mindent ami kapcsolódó (futómű, féltengely gumiharangok, kéttömegű, főtengelyszimmering ilyesmikre gondolok így hirtelen), és két óra visszadobálni bele a szétszórt cuccokat.
Mellesleg nekem 3 nap volt. Mert nem értek hozzá (pék vagyok) másrészt meló után tudtam csak nekifogni ilyen este 5-6nál soha nem korábban, oszt akkor hamar teleszalad a pepita mintás napozó.
Kurrens autókon igenis lehet tudni, hogy egy kuplungcsere egy megfelelően felkészült szervizben felkészített szerelőkkel mennyi ideig tart. Persze lehetnek finomságok, berohadt vagy elnyalt fejű csavarok ésatöbbi ésatöbbi, de ez fiatal autónál még nem fokozott kockázat.
75V6-on kuplungcserére én se mondok neked időt, pedig némileg egyszerűbb, mint 156 JTD-n. Mondjuk az első 156-osok most lépnek abba a korba, hogy egy-egy példány tud halmozott érdekességeket felvonultatni, de ettől függetlenül is az a 7.5 óra reálisnak hangzik, ámbár feltételezem meg lehet azt csinálni 5-6 óra alatt is ha nagyon belehúz az ember és nem egyedül van. Vannak jól párhuzamosítható részek pl. alul motortérburkolat le, kipufogó le, segédkeret lelazít, féltengely lelazít, indítómotor lelazít, amíg ezzel játszadozik valaki, addig egy másik humánerőforrás veheti le a kerekeket, dobálhatja ki az akksit akksitálcát alsó munkahengert, kötheti le a váltórudazatot, mittudomén, nagyjából egy óra alatt ki lehet pucolni az autót váltólevételhez, további még egy óra mire lejön a segédkeret és a váltó, akkor egy óra nagyjából mire átnézel mindent ami kapcsolódó (futómű, féltengely gumiharangok, kéttömegű, főtengelyszimmering ilyesmikre gondolok így hirtelen), és két óra visszadobálni bele a szétszórt cuccokat.
Mellesleg nekem 3 nap volt. Mert nem értek hozzá (pék vagyok) másrészt meló után tudtam csak nekifogni ilyen este 5-6nál soha nem korábban, oszt akkor hamar teleszalad a pepita mintás napozó.
Ferke08-01-2011 21:26:57 // 33275
Nah... már ott tartunk, hogy a kuplungcseréhez is virtuálisan számoljuk a szükséges időt?!:))) Tart, amíg tart:) Ha először csinálod, akkor 3 nap, ha már 10x csináltad, akkor fél nap, aztán ebből még faraghatsz, megy az lejjebb is:)))))
Tomasman08-01-2011 21:00:42 // 33274
jah és mennyinek kellene lenni-e a nyomásnak?
Tomasman08-01-2011 20:59:52 // 33273
Szoftveresen vagy a mérő órás megoldással?
Csöri08-01-2011 20:39:07 // 33272
Jol lehet üzemanyagnyomást mérni a TS-en. Azt kéne megnézni.
Csöri08-01-2011 20:37:38 // 33271
Dehogy kell kivenni.:)
Tomasman08-01-2011 20:36:59 // 33270
Az jó! Akkor marad így! Hát dobál Motor Control System hibát ! Meg csinál olyat hogy beindítom és elkezd dadogni beesik 600ra az alapjárat majd le áll utána oda vág neki felugrik 1500ra! Akkor nincs hiba megyek vele aztán dobja motor control system hibát! Amikor írja a hibát akkor nem dadog meg semmi! Hiba oka a érzékelő túl magas jelet kapott! .... stb leírásba szerepel légmennyiség mérő, plusz írja a üzem anyag nyomást is! Lassaban nyomja fel a nyomást amikor ráadom a gyújtást mint régen! Gindoltam a szürőn nem bírja átnyomni az üzemanyagot, vagy felszívni! Köszi a választ
Erhard 242 (Pure Energy)08-01-2011 20:27:07 // 33269
jeee fel kell tenni :DDD
szasza(SW)08-01-2011 19:43:33 // 33268
97ig vagy 98-ig volt az alvázon átfolyós szűrő az alvázon a 2,0tsbe legalábbis a 45-6-ba.Ezeknek még szét lehetett szedni a üzemanyag pumpát és szűrőzsákot lehetett cserélni rajta.98 -2000 között cserélték a szivattyút a nem bonthatóra.Ezeknél már nincs a befecskendezéstől visszafolyó a tankhoz se.
Emlékeim szerint:)
Emlékeim szerint:)
Hari08-01-2011 19:24:24 // 33267
Nincs! Nem lehet szét szedni! (...mondjam ezt 1 Magyar embernek!) :-) Nem is lehet kapni!!! Még csak szivattyút lehet benne cserélni. ... mi a gondod vele?!!!
A Bárdi??? ... meg Unix??? ... halvány, homályos sejtelmük sincs!!! Mondjuk nézd meg Eperben.
A Bárdi??? ... meg Unix??? ... halvány, homályos sejtelmük sincs!!! Mondjuk nézd meg Eperben.
GTPeti08-01-2011 15:50:51 // 33266
Az injektorok elé én TS-ben is tennék olyan "átfolyós" szűrőt.
Tomasman08-01-2011 15:36:02 // 33265
Van még máshol is üzemanyag szűrő 2.0 ts 147be? Mert a bárdi autó hozott a kocsihoz, de olyasmit nem találtam! Sima átfolyós üzemanyag szűróő! ÜDv
Tomasman08-01-2011 14:20:21 // 33264
Nah fiúk eljutottam ma addig hogy szétszedtem a 147 alfa benzinszívattyút! Kérdésem a következő lenne: A kivettem a szűrőt és a motort a házból, és ennek a házát nem tudtam szétszedni hogy hozzáférjek a szürőhöz! Valaki szedett már szét ilyet? Szét lehet ? lehet külön szűrőt csérilni benne? Thx!
Üdv
Üdv
mreni08-01-2011 11:16:45 // 33263
Mi kiszedtük,egyszerűbbnek tűnt úgy főleg a vízpumpától nem fértünk:)
Meg szimeringeket is kellett cserélni,meg lehet oldani kiemelés náékül is ha nagyon akarja az ember... nekünk így kényelmesebb volt:D
Meg szimeringeket is kellett cserélni,meg lehet oldani kiemelés náékül is ha nagyon akarja az ember... nekünk így kényelmesebb volt:D
Hari07-01-2011 23:47:47 // 33262
:-))) Igy ahogy mondod!!! A motor-váltó egység felszerel a felső támasztó állvány, az összes motor-váltóbak kilazit. Kb. 3-4 cm eltolni. ... és minden király!!!! :-)))
GTPeti07-01-2011 23:13:26 // 33261
A másik véglet: Az Uno-mban pont ma lett vezérlés cserélve. Azaz 1db görgő és a szíj. (Anyagár összesen: kb 10eFt :) Még a kerékdob borítását sem kellett leszedni hozzá.
GTPeti07-01-2011 23:04:25 // 33260
Nekem egy szakértő mondta (tapasztalatból), hogy Bravo HGT-nél sem kell kiszedni a blokkot... Állítólag elég "félrenyomni" a motort.
András bácsi07-01-2011 22:56:47 // 33259
Háromnál többet számolva már lehúzásgyanús. :)
mreni07-01-2011 21:17:09 // 33258
ha te mondod:)
Nem sasoltam még bele igazán 59-motorterébe, 1.9JTd-t nézegettem már de az azért más meg csak 4 henger:D
Nem sasoltam még bele igazán 59-motorterébe, 1.9JTd-t nézegettem már de az azért más meg csak 4 henger:D
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2011 21:14:21 // 33257
az jó mert motor kiszerelés nélkül 1,5-2 óra :)))
mreni07-01-2011 21:11:55 // 33256
Motor ki-be szerelést ír itt is 7:30:)
Megnéztem egy Bravo HGt-t ott tényleg ki kell szedni és ott írja is.:)
Megnéztem egy Bravo HGt-t ott tényleg ki kell szedni és ott írja is.:)
mreni07-01-2011 21:09:11 // 33255
De megnézem az 59-hez mit ír...
mreni07-01-2011 21:08:27 // 33254
159-hez ilyen szempontból még nem volt szerencsém:D
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2011 21:05:07 // 33253
ezek a programok néha nagy baromságokat írnak :) pl a 159-nél a 2.4-nél azt írják a vezérlés cserére hogy a komplett blokkot ki kell szedni :) szerinted?
attika07-01-2011 21:03:22 // 33252
Szia a gyertyapipa tövében áll a benzin nem olaj.A szerelő jövőhéten nézi meg.Megírom hogy mi volt a baj
mreni07-01-2011 21:00:04 // 33251
bocs most nézem ez csak szíjcsere...nem komplett vezérlés,bár a görgőket 10perc kicserélni max:)
mreni07-01-2011 20:58:53 // 33250
1:55-öt ír vezérlésműszíj cserére,komplett motor ki-be szerelésre 9órát.
AR37101 937A2.000 a motorkód/szám amire tippeltem hogy ez lehet a tiéd:)
AR37101 937A2.000 a motorkód/szám amire tippeltem hogy ez lehet a tiéd:)
mreni07-01-2011 20:52:53 // 33249
Kéne egy motorkód 4féle van plusz a 16szelepesek:D
GTPeti07-01-2011 20:25:28 // 33247
Megtennéd, hogy megnézed, az én autóm kuplungcseréjére mennyit ír? Thx.
(7,5 órát mondtak nekem.)
(7,5 órát mondtak nekem.)
Avion07-01-2011 20:25:22 // 33246
Közben megtaláltam, már húzom is (14,6 GB) :)
A 2009-eset találtam meg.
A 2009-eset találtam meg.
mreni07-01-2011 20:18:22 // 33245
Szerintem igen:)
Valahonnan biztosan le lehet,de ne kérdezd hogy honnan:D
elég nagy terjedelmű program:)(3 DVD)
Valahonnan biztosan le lehet,de ne kérdezd hogy honnan:D
elég nagy terjedelmű program:)(3 DVD)
Avion07-01-2011 20:12:45 // 33244
Ezt használják a bosch car service-ben? Le lehet tölteni valahonnan? :)
mreni07-01-2011 20:04:06 // 33243
A Bosch ESI Tronic a Te 147-esedre 2óra 20percet ír:)
Avion07-01-2011 19:56:17 // 33242
Sziasztok,
Mennyi órát szoktak számolni a szerelők egy komplett vezérlés cserére?
Köszi a választ!
Mennyi órát szoktak számolni a szerelők egy komplett vezérlés cserére?
Köszi a választ!
Szatyi06-01-2011 19:23:58 // 33241
Szia.Nem irtad pontosan hol áll a benzin.Ha kivül a motortérben akkor a benzincsönél ereszthet,az nyomja tele.Ha kivezsed a gyertyát és a hengertérben áll a benzin,akkor annak sok-több oka lehet. Jobb ha szerelöre bizöd,mielött nagyobb kár lesz, rossz nézni ahogy ég az autó.
Hari06-01-2011 19:16:53 // 33240
Nem egészen értem amit írsz???! ...hol van benzin?! Kivül a szelepfedélen? ... vagy gyertyapipa tövében? ... esetleg ha kiveszed a gyertyát és a gyertya pólusai között?!
1. ha a fedélen áll a benzin - akkor semmi köze a motorhoz, vagy a befecskendező szelepekhez!!! Egyszerűen ki van lukadva a benzincső!
2. ha a gyertyapipa tövében áll a benya - azt nem tooom honnan kerül oda, ugyanis a közelben sincs benzinvezeték, v. bármi!!! A gyertyán keresztül pedig NEM mehet átt a benya!!!
(Vagy az is lehet nem benzin az, hanem olaj????!)
3. ha a gyertya pólusai nagyon benzines !!! ... na akkor van igazán nagy gáz! - túl sok benzin kerül a hengerekbe! ...de ebben az esetben az olajban is van már bőven!
:-(((
1. ha a fedélen áll a benzin - akkor semmi köze a motorhoz, vagy a befecskendező szelepekhez!!! Egyszerűen ki van lukadva a benzincső!
2. ha a gyertyapipa tövében áll a benya - azt nem tooom honnan kerül oda, ugyanis a közelben sincs benzinvezeték, v. bármi!!! A gyertyán keresztül pedig NEM mehet átt a benya!!!
(Vagy az is lehet nem benzin az, hanem olaj????!)
3. ha a gyertya pólusai nagyon benzines !!! ... na akkor van igazán nagy gáz! - túl sok benzin kerül a hengerekbe! ...de ebben az esetben az olajban is van már bőven!
:-(((
mreni06-01-2011 17:48:01 // 33239
Az előbb írtad be ide is meg a másik fórumba is...
Gyertyát/szikrát nézz először lehetőleg úgy hogy az autó ne gyulladjon ki a sok benzintől...
Ha az jó akkor vagy sz@rok az injektorok vagy a motorvezérlőnél van bibi és túl sokáig tartja nyitva a befecsiket...szerintem
Gyertyát/szikrát nézz először lehetőleg úgy hogy az autó ne gyulladjon ki a sok benzintől...
Ha az jó akkor vagy sz@rok az injektorok vagy a motorvezérlőnél van bibi és túl sokáig tartja nyitva a befecsiket...szerintem
attika06-01-2011 17:40:04 // 33238
Sziasztok!Van egy kis problémám 145 1,4Twin Spark 1999 mi lehet a probléma akkor ha annyi üzemanyag került a motorba hogy ellepte a gyertyát úszik az egész a benziben?A motor járt felnyitottam a motorháztetőt és a motor teteje benzines volt leállítottam utána természetesen nem indult. azóta nem néztem.
RoliQ406-01-2011 17:24:57 // 33237
ha szeretnéd lerajzolom és lemérem neked... mert ugye az enyém még nincs bent!:) persze ha az enyém jó neked... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
452
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?