Forum >> Szerelőműhely

András bácsi04-06-2010 19:57:35 // 30272
A mercikről inkább nem beszéljünk. :)
mesa04-06-2010 15:00:14 // 30271
Akkor a lyuknak a széléig mér és kivonja belőle a lyuk sugarát! pl. ;)
Kareszka198404-06-2010 14:34:13 // 30270
no meg is írtam neki, köszi szépen :)
GTPeti04-06-2010 14:24:00 // 30269
A felni közepének és egy csavar közepének a távolságát... (Ez az osztókör átmérő fele.)

Viszont kötve hiszem, hogy 1mm eltérést észre fog venni. (98 vs 100mm)
Kareszka198404-06-2010 14:20:16 // 30268
hogy magyarázzam el e-mailben egy ürgének, hogy hogyan mérje meg mien lyukosztású a felnije? :) mit mérjen sublerrel? (:
GTPeti04-06-2010 14:07:10 // 30267
Le.

(Amúgy SZVSZ akksisaruval is, csak gyújtást ne adj rá.)
Kareszka198404-06-2010 14:06:20 // 30266
s én azokat simán lecsatolhatom mindenféle káros következmény nélkül? persze akksisaru levétele után...
GTPeti04-06-2010 13:50:41 // 30265
A Mercedesnél a motorblokkra van csavarozva az ECU. Így egy egységet képez. Ugyanakkor kevés hőnek jobban kitett hely van... (Előbb kiszáradnak a kondenzátorok, fogyasztói társadalom.)
András bácsi04-06-2010 13:40:00 // 30264
Abban, hogy nem olvastam végig, amit írtál, csak a lábtérig jutottam. :)
Az újabb szerkezetekben sajnos áthelyezték a vezérlőt a motortérbe minden típusnál. Hogy mi az oka, azt nem tudom. Rövidebb kábel kell. Vagy így valószínűbb a sérülése, és jobb a gyártónak. :)))
Az a durva, amikor a zárhídon van, vagy a B1 sárvédő alatt.
Tentacle04-06-2010 13:36:57 // 30263
Akkor miben tévedtem ? Vagy nem én tévedtem ?
András bácsi04-06-2010 13:33:34 // 30262
Téved a kolléga: a te motorvezérlőd a motortérben a fojtószelepház felett van. Két nagy csati van a tetején.
Kareszka198404-06-2010 13:16:38 // 30261
ezt mintha én fogalmaztam volna meg :D:D:D:D:D:D:D azért köszi :)
Tentacle04-06-2010 13:08:35 // 30260
Jobb1 lábtér (kesztyűtartó alatt), vagy motortér folytószelepház tetején, vagy esetleg máshol :)
Kareszka198404-06-2010 13:00:25 // 30259
s merre van az ECU? hol keressem?
Kareszka198404-06-2010 12:28:00 // 30258
hát gyanus, akkor inkább asztalos szorítókkal összeszorítom a két végénél és úgy emelem le, ez lenne a leg biztonságosabb...meglássuk :)
Kareszka198404-06-2010 12:25:34 // 30257
fix vascső lesz, talpak felfogató furatait fúrtam pár miliméterrel nagyobbra, hogy legyen annyi mozgása, hogy lelehessen emelni
Tentacle04-06-2010 12:21:00 // 30256
Biztos ami biztos azért az ECU-ról is húzd le a kábel(eke)t. Az akksi sarut mindenképp le kell venni.
Wickey04-06-2010 12:16:48 // 30255
Mit gondolsz akkor, hogy lakatolják az autót?
CO-hegesztőt odavisz, akksisarut levesz, akkor nagy gond nem lehet. Elég ahogy írtad egy-két helyen odapontozni, és kivenni. Mellesleg az állítható menetes szár részét is megcsináltad, vagy csak fix vasdarab lesz?
Wickey04-06-2010 12:14:39 // 30254
állítsd be rendesen a lámpákat, a motorokkal nem tudsz kezdeni semmit önmagában. Illetve de: ráállsz a falra, tekergeted, és megnézed mozog-e mindkét oldali csóva. Ha nem, akkor lámpatest csere, utángyártottban 20ezer alatt van darabja.
Kareszka198404-06-2010 12:14:24 // 30253
mindenesetre nem húzom szét, elvan az ott magában, de a későbbiekben kreálok nekik valami tartót...ma megyek meghajlíttatni a csövet. Tegnap egy léccel megcsináltam a mintát, hogy mien szögben kell bevágni a cső 2 végét...hétvégén elméletileg össze is lehet majd állítani, ha az idő is engedi, meg a hegesztő mester is rá ér.
Elméeltileg ugye nemlenne nyerő ötlet a kocsiban hegesztgetni? Ok, nem is gondoltam az egészet ott körbevarrni, max odadurrantani 2-3 pontal, hogy tartsa a formáját, majd kiemelve végleg egyesíteni. Ez így járható út, vagy hegesztőt még a kocsi közelébe se vigyem? Féltem az elektronikát...
GTPeti04-06-2010 12:07:59 // 30252
Pontosan. :))

Egy cartárs szerint ABS jeladó.
Kareszka198404-06-2010 11:58:58 // 30251
147-nél hogy tudok hozzáférni, meg hol keressem a fényszóró szögállító motorját? Lehet azt külön cserélni? Gyanús, hogy bibi van vele, tompított fényem egyik oldalon folyamatosan felfelé világít. Engem mondjuk nem zavar, csak a szembejövők szoktak villogni :D
admirális04-06-2010 08:36:47 // 30250
500 , cirka 40.000 km-t:). Teljesen kiszámíthatatlan. Van akinek bejön, és van akinek nem. Én egyszer próbálkoztam vele, az >1000 km-t bírt.
MikeTheDevil04-06-2010 08:09:08 // 30249
Hali!
Érdeklődnék,hogy a vezmódnál ha felújitó készletet veszek az mennyi ideig megy el?
Kareszka198404-06-2010 07:44:45 // 30248
aha, "SEX" :) de ettől még mindig nem tudom minek a csatlakozója ez :D
Buksi04-06-2010 03:42:12 // 30247
Semmi! :-D
GTPeti04-06-2010 00:31:37 // 30246
Elolvastad, mi van a harmadik képen látható fehér műanyagra írva?
Kareszka198402-06-2010 19:32:08 // 30245
ma is haladtam egy picit...sajnos az eső elég szépen tud hátráltatni :( de holnaptól szebbet mondanak az okosok, remélem úgy is lesz. Csövet kell bemérni, beszabni, esetleg hajlítani itt/ott...érdekes lesz, de ismételten kihívásnak veszem :)
A "mitfahrer" oldali talp egy pindurka módosításra szorult, mivel a motortartó fölé nembírtam rakni, így muszály volt alá...

Ezen az oldalon is kikelett dobnom a kis tartókonzolt, mivel abenzincső (?) útban volt, így azt a tőzfalhoz húztam egy kötegelővel, remélem ettől ugyanúgy fog dolgozni?! Nem állt nagyon ellen...nemkéne, hogy baj legyen ebből...

Itt látszik miért szükös a hely, s mért van szükségem ilyen "átrendezésekre"...azok ott a gázrendszer injektorjai:
Kazó02-06-2010 14:05:08 // 30244
Az a baj, hogy korábban volt már, csak eddig nem foglalkoztam vele. Mondjuk azóta nem is vittem hozzájuk! Amivel kibaXXták a biztosítékot, hogy új rendszámtábla tartókat tettek fel a régi helyett saját reklámmal. Ehhez volt eszük
mesa02-06-2010 12:28:41 // 30243
Én nem alapoztam -nem is tudom hőállóban van-e-, csak fújtam 1 rétegben (sietni kellett). A végeredmény nem az igazi :(
vm02-06-2010 12:16:53 // 30242
Sziasztok!
Szereztem egy garnitúra jó kis fékserpenyőt.

Autón nem volt még de pihent sokat, így kissé rozsdás.
Ha le szeretném festeni a nem kopó részeit, elég ledrótoznom, és mehet rá a hőálló, vagy kell rá alapozó?
Bilux02-06-2010 07:05:05 // 30241
Nekem pl ha üzemi meleg lett a motor akkor visított a vízpumpa...
W.02-06-2010 06:48:09 // 30240
Anno a 166-nál főleg álló helyzetben és hidegen lehetett a gázadásra sivítást hallani. El volt repedve a vízpumpa lapátja és hol sivított, hol nem... Egy próbát meg ér....
_ÁRPÁD_01-06-2010 21:33:41 // 30238
De az szólna akkor végig, vagy tévedek? :-(
Ez viszont, ha "bemelegszik" elhallgat...
W.01-06-2010 21:13:48 // 30237
Nekem is eljátszották ezt egyszer a 166-nál a márkaszervizben... Akkor mondtam nekik, hogy addig nem fognak mást csinálni, amíg ezt vissza nem teszik rendesen... Érdekes módon kb. 20 perc múlva sikerült, pedig előtte váltig állította a "szakember", hogy az úgy volt rajta... Csak miután kilátásba helyeztem egy "kézlevágást" érdekes módon vissza tudta rakni rendesen! :)
W.01-06-2010 21:10:08 // 30236
Vízpumpa?
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2010 20:42:15 // 30235
vidd vissza ahol csinálták és mond meg nekik hogy addig próbálgassák vissza rakni amíg tökéletesen nem illeszkedik...
biztos a gyárit rakták vissza? :P
Altair01-06-2010 20:39:37 // 30234
Pedig jó lett volna:)
_ÁRPÁD_01-06-2010 20:32:25 // 30233
Nem olyan hangja van, azt megismerem :-)
Altair01-06-2010 20:30:08 // 30232
Nem lehet, hogy a bordásszíj csúszik?
Kazó01-06-2010 20:26:40 // 30231
Sziasztok!

A 159-esem első lökhárítóját lefújattam, mert a sok apró kavics, bogarak miatt ronda pöttyös kopással volt tele. NEm mondom melyik szakszervíz csinálta, de lökös illesztése nem lett a régi, és szerintem a szín is elüt. Ez persze csak most jött elő nálam a hétvégi alfacityben, ott tűnt fel a márka és tipustársak mellett állva.

Szerintetek létezik, hogy tökéletesen visszategyék a lökhárítót? Én úgy gondolom ez csak odafigyelés és szakértelem kérdése. Most ez nagyon zavar, ha tudtok ajánlani egy jó karosszériást aki ezt visszatenné profin, nagyon örülnék neki!!

Köszi!

Üdv.: Kazó
_ÁRPÁD_01-06-2010 20:24:46 // 30230
Szép estét mindenkinek!
Két napja valami "fütyül" de inkább érdesen sivít amikor kis gázt adok még nem meleg motornál. Ez a jelenség az elindulás után (amikor pl felváltok másodikba) már nem hallható. De minden hidegindításnál jelentkezik :-(
Kezd behalni a turbó??? Vagy mit gondoltok, mi lehet még azon kívül?
vm01-06-2010 19:28:23 // 30229
Bocs csöngettek, el kellett rohannom... Szóval a legkeményebb az volt, hogy a gyerek annyira ledöbbent, hogy a zöldre lefulladt, Ibiza meg nagy hanggal el. Szerinted? Azóta mit mesél a tulaj mindenkinek? :DDD
bilon01-06-2010 19:24:34 // 30228
indításnál néha ránt egy nagyot a vas, úgy, hogy a kipufot is odaveri az aljához.
ellenben, most a hűvösben simán indul.
tipp, hogy melegben is simán induljon?
2,4 jtd
GTPeti01-06-2010 19:15:46 // 30227
Uhh... kemény. :)
vm01-06-2010 19:14:56 // 30226
:)) Mint amikor régesrég egy barátom duruzsolt a lámpa alatt a teljesen igazi Strosek 928-as Porsche-val, mire mellégurult egy Ibiza 1.3 (t.i. Porsche system),és a sofőr átkiabált, hogy ebben ugyanolyan motor van, mint az övében? :DD
GTPeti01-06-2010 18:29:29 // 30225
Ez is bizonyítja, hogy az Uno-m 1.5-ös motorja távoli rokonságban áll egy Alfa V6-ossal. Ugyanaz a gyertya. :))
(OK... elég távoli. :))
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2010 16:55:48 // 30223
NC4 a Champion az NKG BP7ES :P nem volt de jobb mint a Champion :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.