Forum >> Szerelőműhely

GTPeti29-05-2010 16:03:06 // 30186
Ilyenről, hogy elromlott a vezérlőegység, csak a rossz szerelők szoktak beszélni, akik lusták végigmérni mindent... Egyszerűbb vetetni egy újat a t. ügyféllel.
Utoljára írom: Az összeköttetést kell ellenőrizni a relé és a vez.egység között.
cseri29-05-2010 15:56:47 // 30185
Biztik jók hol lehet akkor még védve a relé vagy a ritka esetek egyike vagyok és bekakilt a vezérlő.De gondolom az egy vagyon. Most kellet nem rég nyomástartót cserélni 40ezer pénz volt pedig egy kis vacak azárához képest.
GTPeti29-05-2010 15:52:04 // 30184
Mi nem bontható??? A csatlakozókat kell lehúzni róla és a kábelt kimérni!!
cseri29-05-2010 15:30:48 // 30183
Most néztem az egységet hát az egy nem bontható valami és különben se tudom mit kell mérni. Na adtam a relének külső áramot és akkor müködik. most még körbenézem a biztiket és akkor ha nem javul egy "jó elektromos embert kell néznem.
GTPeti29-05-2010 14:51:48 // 30182
Nagyon szívesen. Még annyit, hogy a vezérlőegység ritkán megy tönkre. (Szerintem az a relékimenet rövidzárvédett is.)
cseri29-05-2010 14:40:24 // 30181
Köszi az infókat mindent vettem. A relé gyujtás nélkül kézi vezérlésre kapcsol ,most megnézem a vazérlőt, bár félek az én nem elektromos képesitésem valószinü kevés lesz.
GTPeti29-05-2010 14:22:05 // 30180
Igen, amögött van. De előbb a relé környékén nézelődj, azt javaslom.
cseri29-05-2010 14:20:06 // 30179
Az a fekete kockaforma müanyag?
GTPeti29-05-2010 14:19:27 // 30178
Én vettem egy megfelelő hűtőbordát és két párhuzamosan kapcsolt 0,47ohmos (asszem) 100W-os ellenállást csavaroztam rá. Ez így többet kibír, mint a gyári. A 20ezer az egyértelmű lehúzás...
cseri29-05-2010 14:17:32 // 30177
Nekem egyszer valami okos közel 20ezret mondott arra a kis vacakra ,persze leültem . Bontottra mondtak annyit min Te.
GTPeti29-05-2010 14:10:34 // 30176
Az előtét ellenállás az alacsony fokozathoz van, vagyis pont ahhoz, amit a mindennapokban használunk. Nagyon egyszerű kiszerelni és kimérni, ott van a motor mellett a műanyag tartón a hűtő mögött. Nálam is ki volt égve amúgy. 5-6ezerFt az ára gyáriban.
GTPeti29-05-2010 14:08:32 // 30175
Van még 1 ötletem. Méghozzá az, hogy a relének kívülről adni vezérlő jelet. Járó motornál, gyújtás mellett persze. Ekkor kiderül, hogy a relé előtt, vagy a relé után van-e a probléma.

(Amúgy régebben nekem sem ment a venti. Mivel tönkrement a motor és elégette az egyik biztosítékot. Merthogy a két fokozatnak külön van biztosítéka! A motort amúgy újratekercseltettem.)

A szervízCD-t nagyon ajánlom a figyelmedbe. Majd a 156 topicban holnap kiderítjük, hogy fent van-e vhol.

A vezérlőegység amúgy a kesztyűtaró alatt van a jobb oldalon.
cseri29-05-2010 14:03:18 // 30174
Hol a vezérlő egység ,mertakkor igazad lehet mert mint emlitettem kézzel megy csak üzemmodban valószinü nem kap a relé jelet, de az honan indul? Nincs cd-m csak multiméterem.
cseri29-05-2010 13:59:23 // 30173
No most kiprobáltam a FAN1 relét kézzel benyomtam és beindul a venti a FAN ra nem indul de ez tudott volt, mert van egy ellenállás a hütön ami valószinü rossz. De akkor ?a hőfokjelző eléri a 90 utáni vonalat vagyis kb100 ,el is hagyja 5millkoval és nem indul a venti üzemmodban.
GTPeti29-05-2010 13:46:20 // 30172
Dehogynem. Pl ott kezdeném, hogy vezérlőegység ki és kimérném, hogy a reléig eljut-e a vezérlőjel. Tehát nincs-e szakadás azon a szálon.
Az eLearn, vagyis a gyári szervízCD ugye megvan neked?
cseri29-05-2010 13:37:42 // 30171
Igen a venti jó, de a kábel az szinte nem követhető nyomon.
GTPeti29-05-2010 12:34:51 // 30170
Ajánlom, hogy nézzétek meg milyen felirat van azon a csatlakozón. Meg fogtok lepődni! :)
GTPeti29-05-2010 11:41:40 // 30169
A venti maga jó??

A kábelezést is végig kéne mérni...
cseri29-05-2010 11:31:27 // 30168
Üdv! ha valakinek van ötlete megköszöném ! 156-os1.9 nem kapcsol a hütőventilátor . Höfokmérő jó, relék jó,bizti jó. Lehet még valami.
szasza(SW)29-05-2010 09:10:15 // 30166
A betéthengert kell csak cserélni valószínű.A henger végén van két bütyök az egyik a nyitást a másik a zárást intézi.Valószínű az egyik bütyök letört.Ez előfordul elég sok betéttel, mert elég rossz anyagból van.Kell egy másik betét,aztán csak át kell a régiből rakni a lamellákat az újba és mehet a helyére.Kb 20 perces meló kárpitbontással együtt.
alfa kutya29-05-2010 08:52:02 // 30165
Sziasztok valaki tudna segiteni az ajtozáram bal oldalrol nem zárható csak nyitható mit lehetne kezdeni vele csak cserélni lehet?
Kareszka198428-05-2010 19:21:42 // 30164
akkor még jó, hogy nem csatoltam szét :) de majd sajnos átkell helyeznem másik helyre a cső miatt...azért rakom olyan hátra a csövet, mert kikell kerülnöm a gázrendszer injektorjait...szűkös-szűkös, de nem lehetetlen :)
Egyedül az zavar, hogy most hétvégén nem tudok vele foglalkozni, mert úton leszek...node hétfőtöl folyt köv :)
Piritu - 1.000.00028-05-2010 19:18:14 // 30163
Szerintem az ABS jeladó csatlakozója lesz.
Kareszka198428-05-2010 19:14:01 // 30162
mellesleg az első képen az a sárga csatlakozó bigyó micsoda?
Kareszka198428-05-2010 18:55:18 // 30161
khömmm...itt valami készülődik :P szerintetek az 5,5mm vastag acéllemez elég erős lesz a toronymerevítő talpainak? %) jbg...csak ilyen volt itthon :D A középső lyukat egy fémmarós fogja kimarni a hétvégén. Egyenlőre ez csak a sofőr oldali talp, a másik oldalit picit macerásabb lesz kialakítani a motorfelfüggesztés miatt, de nem ismerek lehetelent :P
Ide mesz majd:

Még kikell marni a közepén lévő lyukat, csavarlyukakat+egy örökkévalóságik tartó csiszolás:
RoliQ428-05-2010 18:06:28 // 30160
Elmondom hogy csinálják egyszerűen betesznek az üveg elég egy plexi lapot és már kész is van... tudom mert én láttam:D ha akarják megoldják:)
mreni28-05-2010 17:37:27 // 30159
Tuti hogy nem fognak belekötni,ez nagy baromság;)
Viheted nyugodtan:)
Gabesz28-05-2010 17:15:00 // 30158
Nem, nem a tükrös fóliára gondolt... azt mondta, h az összes sötétítő fólia fényesen látszik a fotón, amit a műszakin csinálnak. De sztem is hülyeség, papírom van róla, kész. Jövő7en kiderül :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)28-05-2010 15:59:04 // 30157
A motortérben?:-)))
Tentacle28-05-2010 15:34:49 // 30156
Kövesd a vastag kábelt az akkumulátortól :)
Lacci28-05-2010 15:01:16 // 30155
Üdv Cartársak!

Egy OFFos verdához kéne segítség, anyukám 1.6 os Fiat Brava-ja néha nehezen indul, azt mondták, pucoljuk meg az önindítót.
Hol találom meg??

Köszi az infót!
Gábor(figi75)28-05-2010 08:58:58 // 30154
Ha valakinek van valami alkatrész kívánsága amit a holnapi talira eltudok vinni,kérem most jelezze,hogy időben intézkedni tudjak!!!
mreni27-05-2010 22:39:07 // 30153
énis:D
Liquid27-05-2010 22:38:38 // 30152
kíváncsi leszek az eredményre
mreni27-05-2010 22:29:44 // 30151
Lancia Kappa 16v turbo:)
Nem azért írtam csak megjegyeztem:P:)
Liquid27-05-2010 22:23:34 // 30150
sry, csak később láttam :) V6TB vagy vagy Fiat vonalról jön? Egyébként nagyon jól hangzik a dolog
mreni27-05-2010 22:14:00 // 30149
Az én írásomnak is ugyanez volt a lényege lentebb:)
Nekem is pattan be egy 2.0turbo 205ló gyárilag!:) és ezt még lehet piszkálgatni ha engedi a pénztárca...
És kb negyed annyiból megvan mint egy turbós TS
GTPeti27-05-2010 22:09:18 // 30147
Egyhatosra turbót... A németek erre mondják, hogy "Schlau, sehr schlau..."
Liquid27-05-2010 22:09:16 // 30146
turbót TS-re? elég beteg gondolat. Alapból is kihegyezett motor, max egy alacsony nyomású turbo-t bír el, az meg nem ad annyi pluszt hogy megérje a rászánt 1-1.5mill-t, egy V6-o9s motorcsere ennél nagyságrendekkel kevesebből kijön cak-pak
mreni27-05-2010 22:06:51 // 30145
Meg lehet csinálni,csak kérdés hogy mennyiért;)
Nekem folyamatban van a turbósítás csak motorcserével;)
Liquid27-05-2010 21:58:08 // 30144
árul is egyet épp, asszem megmaradt neki...
FRC27-05-2010 21:55:00 // 30143
Ahogy Zsoltot ismeren neki lehet bejönne a Turbós megoldás :-) Itt egy Lengyel amores tag aki megcsinálta: TS Turbo Csak azt a "szép hangú kéményt cserélné már le!
Kareszka198427-05-2010 21:26:36 // 30142
kocsiban, ruhában, cipőben, NŐBEN igen, válogatós vagyok :P
az már gondolom másodlagos, hogy ahhoz van anyagom...3mm vastag kazánacél lemezek :) anno ebből vágtam ki tartókat a zsigulihoz, amikor egy opel vectra GT üléseit szereltem be...betonbiztosan "álltak" a helyükön :)
Blondy27-05-2010 21:16:13 // 30141
Relé a gond,forrasztási gondjai vannak nekem is volt ilyen jelenség, az irány jelző relé újra forrasztgatása megoldotta a gondot.
GTPeti27-05-2010 21:06:54 // 30140
Skull cartársat ajánlom figyelmedbe. Az én t.merevítőmet is ő csinálta.
mreni27-05-2010 21:04:00 // 30139
Alfás kollégától van:))
Ugyanilyen van a képen id,de válogatós vagy:D
Kareszka198427-05-2010 21:01:36 // 30138
ezt a képet hol lőtted? :P
én olyant szeretnék, aminél a rúd 2 végén lapok vannak, nem ilyen függőlegesen álló csőcsonkok :)
mreni27-05-2010 20:47:48 // 30137

Valaki pici pénzért csinálhatna nekem is nincs most időm erre:)
Hajrá
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.